Novice » Brskalniki » Google izdal lasten brskalnik
Tody ::
Matr ste eni ljudje IDIOTI, ne bom poimensko sej veste kdo ste :)
Google ni dobrodelna ustanova, vse delajo z nekim namenom in to da si nabirajo folk stem da delajo kakovostno robo, jo dajajo zastojn vmes pa inteligentno bašejo oglase notr... Poleg tega vsak k si je vzel 10 minut časa, lahko prebral da je stvar večinoma nastala tudi zaradi internih uporab v podjetju, tako kot tudi gears, ki ne izidejo toliko časa zaradi tega ker google ne vidi neke uporabnosti za masovni trg. Medtem ko lahko dajo svojim zaposlenim kapaciteto za shranjevanje miljon podatkov za offline brskanje, vrjetno nočejo dat še par miljonov resuorsov za ostalo rajo.
Google ni dobrodelna ustanova, vse delajo z nekim namenom in to da si nabirajo folk stem da delajo kakovostno robo, jo dajajo zastojn vmes pa inteligentno bašejo oglase notr... Poleg tega vsak k si je vzel 10 minut časa, lahko prebral da je stvar večinoma nastala tudi zaradi internih uporab v podjetju, tako kot tudi gears, ki ne izidejo toliko časa zaradi tega ker google ne vidi neke uporabnosti za masovni trg. Medtem ko lahko dajo svojim zaposlenim kapaciteto za shranjevanje miljon podatkov za offline brskanje, vrjetno nočejo dat še par miljonov resuorsov za ostalo rajo.
poweroff ::
Žiga, res je. Vendar jaz govorim o koncu Microsoftove ere.
Po mojem se zgodovina ponavlja. Kar je bil IBM pred 50 leti, je Microsoft danes. In Mirko je takrat napadel IBM - in ga sesul. (za kar je požel odobravanje IT srenje, saj so bili IBMovi koncepti takrat obupno zastareli).
Danes so vloge spremenjene. Napadeni je tokrat Mirkosoft. Novi napadalec je Google. In Mirkotovi koncepti so obupno zastareli - tako kot so bili pred desetletji IBMovi. (takrat to marsikomu v IT industriji ni bilo jasno, in danes velja enako). Microsoftova era se počasi končuje.
Zame je pa temeljno vprašanje ali bo Google postal novi monopolist (v stilu Mirkota izpred parih let), ali pa bo opensource filozofija le odprla toliko prostora, da se bo na trgu pojavilo več enakovrednih ponudnikov storitev?
In pa seveda, kaj lahko mi, ki opensource filozofijo, web in storitve razumemo bolje od ostalih (ki vidimo v prihodnost), profitiramo od vsega tega? Kje so naše priložnosti naprav "klasičnim" in zatohlim slovenskim podjetjem?
Po mojem se zgodovina ponavlja. Kar je bil IBM pred 50 leti, je Microsoft danes. In Mirko je takrat napadel IBM - in ga sesul. (za kar je požel odobravanje IT srenje, saj so bili IBMovi koncepti takrat obupno zastareli).
Danes so vloge spremenjene. Napadeni je tokrat Mirkosoft. Novi napadalec je Google. In Mirkotovi koncepti so obupno zastareli - tako kot so bili pred desetletji IBMovi. (takrat to marsikomu v IT industriji ni bilo jasno, in danes velja enako). Microsoftova era se počasi končuje.
Zame je pa temeljno vprašanje ali bo Google postal novi monopolist (v stilu Mirkota izpred parih let), ali pa bo opensource filozofija le odprla toliko prostora, da se bo na trgu pojavilo več enakovrednih ponudnikov storitev?
In pa seveda, kaj lahko mi, ki opensource filozofijo, web in storitve razumemo bolje od ostalih (ki vidimo v prihodnost), profitiramo od vsega tega? Kje so naše priložnosti naprav "klasičnim" in zatohlim slovenskim podjetjem?
sudo poweroff
Dr_M ::
ZOMFG were going to0 die!!!111oneone
Ane, Matthai?
Ane, Matthai?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
winifred ::
<blockquote>Če bo Google dajal taka development okolja ala GWT, ne bo profitiral veliko.</blockquote>
Npr kitajski uporabnik iskalnika Baidu bo moral iti na Google, ce bo hotel ta browser, ce bo hotel uporabljati Baidu se bo moral muciti z nastavitvami.... Google ima za razliko od Mozille tudi moznost placevati prodajalcem PCjev, da ga namescajo na vse prodajane racunalnike.
Google pravi, da bo browser vedno imel sveze podatke o phishing straneh ipd, kar bi lahko pomenilo, da bi lahko tudi kaj posiljal podatke po katerih straneh se potepate, te podatke bo lahko uporabljal za sortiranje rezultatov - verjetno je ze zdaj marsikaj prejel od tistega toolbara, in kateri link ste kliknili, ce ste bili prijavljeni... ampak, ce bo imel najpopularnejsi browser, bo imel ogromno prednost pred "konkurenco".
Microsoft je imel zvezane roke glede marsicesa, Google je tudi imel besedo, in kolikor vem, jo se vedno ima, v tem kaj naj bi se MS dovolilo in kaj ne.
<blockquote>FF lahko vključi Chromovo kodo</blockquote>
Bo open source, ampak zakaj namescati en 3rd party browser, ce bo za goog verzijo zamujala s popravki varnostnih lukenj. Btw user agent ni nihce pogledal ? Ta browser uporablja AppleWebKit, na katerem temelji Safari, oziroma vecino kode so ocitno sunili pri Applu. Apple bo prejel kodo nazaj... ampak mu ne bo nic pomagala -> Safari dead, (& iPhone dead ?).
Microsoft nekoc kradel pri Apple, Google krade danes
Npr kitajski uporabnik iskalnika Baidu bo moral iti na Google, ce bo hotel ta browser, ce bo hotel uporabljati Baidu se bo moral muciti z nastavitvami.... Google ima za razliko od Mozille tudi moznost placevati prodajalcem PCjev, da ga namescajo na vse prodajane racunalnike.
Google pravi, da bo browser vedno imel sveze podatke o phishing straneh ipd, kar bi lahko pomenilo, da bi lahko tudi kaj posiljal podatke po katerih straneh se potepate, te podatke bo lahko uporabljal za sortiranje rezultatov - verjetno je ze zdaj marsikaj prejel od tistega toolbara, in kateri link ste kliknili, ce ste bili prijavljeni... ampak, ce bo imel najpopularnejsi browser, bo imel ogromno prednost pred "konkurenco".
Microsoft je imel zvezane roke glede marsicesa, Google je tudi imel besedo, in kolikor vem, jo se vedno ima, v tem kaj naj bi se MS dovolilo in kaj ne.
<blockquote>FF lahko vključi Chromovo kodo</blockquote>
Bo open source, ampak zakaj namescati en 3rd party browser, ce bo za goog verzijo zamujala s popravki varnostnih lukenj. Btw user agent ni nihce pogledal ? Ta browser uporablja AppleWebKit, na katerem temelji Safari, oziroma vecino kode so ocitno sunili pri Applu. Apple bo prejel kodo nazaj... ampak mu ne bo nic pomagala -> Safari dead, (& iPhone dead ?).
Microsoft nekoc kradel pri Apple, Google krade danes
poweroff ::
To, da bo Mirkosoft izgubil tržni delež me ne gane pretirano.
Ah, kaj bi lagal - spravlja me v dobro voljo :-)
winifred: po moje ne razumeš kaj so to odprte licence in zakaj je to, kar je naredil Google povsem zakonito (za razliko od tistega, kar je pred leti Xeroxu naredil Apple).
Ah, kaj bi lagal - spravlja me v dobro voljo :-)
winifred: po moje ne razumeš kaj so to odprte licence in zakaj je to, kar je naredil Google povsem zakonito (za razliko od tistega, kar je pred leti Xeroxu naredil Apple).
sudo poweroff
Mercier ::
Meni ne odpre nobene strani. Reče: šment, pa še nekaj mi psuje naprej. Ampak, OK, verjamem, da je en kup dobrodošlih novosti. Mi pa ni jasno, zakaj, če je stvar kao dobra, se potem to implementira tak prek ku*ca. Namesti se v neko x mapo s katere v podjetju ni najmanjše varijante, da bi ga kdo sploh pognal.
Ta filozofija glupih tajnic, tistih, ki jim je itak vse vredu, naprednih uporabnikov, pametnih blondink, božičkov in ostalih razširjenih kategorij uporabnikov drži prosto programje stran od korporativne uporabe, oziroma resnega uspeha.
Ta filozofija glupih tajnic, tistih, ki jim je itak vse vredu, naprednih uporabnikov, pametnih blondink, božičkov in ostalih razširjenih kategorij uporabnikov drži prosto programje stran od korporativne uporabe, oziroma resnega uspeha.
fiore ::
Btw user agent ni nihce pogledal ? Ta browser uporablja AppleWebKit, na katerem temelji Safari, oziroma vecino kode so ocitno sunili pri Applu.
kmh, webkit je apple sunil konquerorju (khtml).
PARTyZAN ::
@winifred: Apple je "sunil" kodo open-sourcašem ;). WebKit je odprt, razvija ga pa večinoma team, ki je delal na KHTMLju. (Konqueror na KDE)
SmeskoSnezak ::
Pa človek, ti veš da prihaja IE8? Kaj bluziš s temi koncepti? Folk ni tak smotan, da bi vse eni "firmi"(človeku) zaupali. Vsak človek ima zdravo mero paranoje in za to se noben monopolist ni nikoli in ne bo nikoli obdržal. Tudi google. Google fanatizem se je izpel... prihajajo alternative googlu, ljudje prehajajo na alternative. Noben človek ne zaupa enemu samemu človeku, zakaj bi blo pri programih (oziroma firmah) razlika? Imaš že iskalnik cuil. Verjemi, v kratkem času se lahk še kje pojavi kaka alternativa za kak njihov beta produkt.
Microsoft je že pred mesci dejal, da je prišla nova "era" (era interneta). Zato počasi ukinjajo stari način delovanja. Vse se seli na net in MS že dela na novih rešitvah, ki lahk zmanšajo delež googla na bilokaterem področju.
MS with a bag full of money and entuziastic young employees will not be dead so easy.
p.s.:Ne pozabit, da MS razvija tono različnih programov in OS-ov. To da se en konkurent loti alternativnih rešitev za samo nekaj teh programov, ni nobena rešitev za pokončanje te firme. Kvečjemu se izbolša kvaliteta programov, katerim alternativa konkurira.
p.s.s.:Sanja svija u kukuruz, ja.
Microsoft je že pred mesci dejal, da je prišla nova "era" (era interneta). Zato počasi ukinjajo stari način delovanja. Vse se seli na net in MS že dela na novih rešitvah, ki lahk zmanšajo delež googla na bilokaterem področju.
MS with a bag full of money and entuziastic young employees will not be dead so easy.
p.s.:Ne pozabit, da MS razvija tono različnih programov in OS-ov. To da se en konkurent loti alternativnih rešitev za samo nekaj teh programov, ni nobena rešitev za pokončanje te firme. Kvečjemu se izbolša kvaliteta programov, katerim alternativa konkurira.
p.s.s.:Sanja svija u kukuruz, ja.
@ Pusti soncu v srce... @
frudi ::
Prvi program, ki se mi je sesul po prvem kliku (klik na add bookmark zvezdico pri praznem url polju). Pa v Options me tudi ne spusti (se sesuje). Windows XP 64bit no go.
Enako tukaj, oba navedena problema sta pri meni na XP x64 ponovljiva. Poleg nastavitev pa ne delajo niti naslednje izbire v menuju:
- uvoz bookmarkov
- čiščenje podatkov
- prijava napake
V vseh primerih se zadeva enostavno sesuje. Ker ne morem v nastavitve, ne morem niti spremeniti jezika na angleščino. Ker ne morem uvoziti bookmarkov iz FF, mi je Chrome na XP x64 trenutno neuporaben. In če sem že pri uvozu bookmarkov - ne podpira uvoza iz Opere, kar je zame ogromen minus.
Na Visti x64 po drugi strani dela za zdaj brez problemov in se mi zelo dopade. Še najbolj me spominja na prvo verzijo Firefoxa (tudi še beta, celo brez installerja), ki me je takrat pravtako navdušil z minimalizmom in hitrostjo.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Looooooka ::
k da je vazn ker browser kdo uporabla.vazn da dela.
in glih tle niso nic resil.
se en nekompatibilen browser....*yey*
za slo-tech odpret bo dobr =)
in glih tle niso nic resil.
se en nekompatibilen browser....*yey*
za slo-tech odpret bo dobr =)
Tr0n ::
a klik komu dela?Nope, na zalost ne.
Ne delajo tudi online gaming strani, kot je recimo InstantAction in QuakeLive, ki si instalirajo svoj plugin.
No ja, vsaj open source je zadeva. Upajmo na hitre fixe.
Bor H ::
Hvala Izi, nism nikol na to pomislu. Čeprov zaenkrat strani niso tok zahtevne da bi se 64 bitov fajn poznal, je pa res da postajajo vse bolj zahtevne (kmal boš mel cel Office v browserju). Čudn da še niso nardil kake finte ala OS compatibility za 32 bitov da bi mel brskalniki za dodatke. Sej tut če poganjaš na 64 bitnih winsih vse programe 32 bitno pride do manjših pohitritev, ali pač?
Se pa pridružujem nekaterim komentarjem glede scrollanja, res je hitrejše, ampak zna bit da ko se ga navadš bo bolj produktivno ;) Manka mu sam še RSS ala FF in en search bar. Je že kdo pogruntal kako prideš do iskalnikov v Chrome?
Se pa pridružujem nekaterim komentarjem glede scrollanja, res je hitrejše, ampak zna bit da ko se ga navadš bo bolj produktivno ;) Manka mu sam še RSS ala FF in en search bar. Je že kdo pogruntal kako prideš do iskalnikov v Chrome?
3p ::
Matthai: Kako misliš, če bo Google *postal* monopolist? Saj že je. Poglej njegov delež pri kruhu interneta - spletno reklamni pogači. Vprašanje je pa, kam vse se bodo še uspeli zriniti.
Looney ::
Upam, da ćim prej še Linux različico vržejo ven. Looks pretty good.
"#define QUESTION ((bb) || !(bb)) - Shakespeare."
winifred ::
To, da bo Mirkosoft izgubil tržni delež me ne gane pretirano.
Ah, kaj bi lagal - spravlja me v dobro voljo :-)
Precej bedno, imho. Verjetno te MS moti zato, ker drugi pravijo, da jih moti, oz od drugih si slisal kako skodljiv je "monopol" MS, in joj, kako jih moti, da je Bill Gates se vedno najbogatejsi.
Verjetno si celo variacije imena, Mirkosoft, nisi sam zmislil, pobral si jo.
winifred: po moje ne razumeš kaj so to odprte licence in zakaj je to, kar je naredil Google povsem zakonito.
Vem kaj je open source, ampak drugi bodo napram Google tezje imeli kaksno moznost narediti kaj iz te kode, ceprav je browser open source.
Saj je tudi Firefox open source, ampak osebno ne poznam nobenega, ki bi uporabljal kaj drugega temeljecega na kodi Firefox, kolikor vem, je Google Mozilli prinesel dalec najvec financnih sredstev, bojda kaksnih $100 mio na leto, ampak, ce bo dovolj interesa za njihov browser, bo prvo zgodovina.
Zakonito ze, ampak ni mi pa ql. morda pojasnjuje, da je Google dovolj velik, da absorbira, oz si prilasti, marsikateri open source projekt
fiore ::
winifred:
songbird?
flock?
seamonkey?
k-meleon?
camino?
kazehakase?
galeon?
epiphany?
skipstone?
a bo dovolj?
edit: skoraj bi pozabil, novi netscapei so tudi na ff narejeni :-)
Saj je tudi Firefox open source, ampak osebno ne poznam nobenega, ki bi uporabljal kaj drugega temeljecega na kodi Firefox
songbird?
flock?
seamonkey?
k-meleon?
camino?
kazehakase?
galeon?
epiphany?
skipstone?
a bo dovolj?
edit: skoraj bi pozabil, novi netscapei so tudi na ff narejeni :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fiore ()
kihc ::
@fiore za ene 3 zadeve katere si zdaj naštel sem celo že slišal, da bi pa kdo to dejansko uporabljal ... (:
x
poweroff ::
Pa človek, ti veš da prihaja IE8? Kaj bluziš s temi koncepti? Folk ni tak smotan, da bi vse eni "firmi"(človeku) zaupali.
Še posebej ne Microsoftu?
Imaš že iskalnik cuil.
Good joke.
Verjemi, v kratkem času se lahk še kje pojavi kaka alternativa za kak njihov beta produkt.
To je samo dobrodošlo.
Microsoft je že pred mesci dejal, da je prišla nova "era" (era interneta). Zato počasi ukinjajo stari način delovanja. Vse se seli na net in MS že dela na novih rešitvah, ki lahk zmanšajo delež googla na bilokaterem področju.
Microsoft je to dojel prepozno in predvsem ne v polni meri.
MS with a bag full of money and entuziastic young employees will not be dead so easy.
Google je šele poln denarja... nosijo mu ga pa oglasi.
Ne pozabit, da MS razvija tono različnih programov in OS-ov. To da se en konkurent loti alternativnih rešitev za samo nekaj teh programov, ni nobena rešitev za pokončanje te firme. Kvečjemu se izbolša kvaliteta programov, katerim alternativa konkurira.
Saj noben ne govori, da bo Mirkota pa kar konec. Samo ne bo več The One and Only.
Poleg tega Mirkotu resno konkurirajo tudi drugi produkti - odprtokodni, SUN, itd. Mirkota stiskajo v kot.
Verjamem pa da njegovim loverjem to povzroča frustracije. Ampak: that's life.
sudo poweroff
winifred ::
winifred:
songbird? flock? seamonkey? k-meleon? camino?kazehakase? galeon? epiphany? skipstone? a bo dovolj?
edit: skoraj bi pozabil, novi netscapei so tudi na ff narejeni :-)
nisem napisal, da ne poznam nobenega browserja, ki bi temeljil na Firefox, napisal sem, da ne poznam nobenega, ki bi uporabljal kaj drugega temeljecega na Firefox ( oz even subsetu Firefox, Gecko )
http://www.informationweek.com/news/int...
IE 73%
Firefox 19%
Safari 6.3%
..... ostala eksotika 1.7%
bluefish ::
če ti ne poznaš nobenega še ne pomeni, da jih nekateri ne uporabljajo. Pa se tukaj ne gre le za brskalnike, ki temeljijo na FF, temveč tudi za derivate IE,... Je pa seveda njihov delež skorajda merjen v promilih.
Mercier ::
CrniE :: danes, 10:09:56
Saša, to je beta. Počakajmo še malo.
Ja, ta je šele beta, OK. FF je pa beta že miljon let. Dopadljiva zadeva, luštna za uporabljat, pa neuporabna za eno kolko-tolko podjetje.
[BISI] ::
Naceloma je vsak monopol ali oligopol slab, se posebej, ce je v zasebnih rokah.
Ce ti osebno ne poznas nikogar, ki bi uporabljal kaj drugega temeljecega na kodi Firefox, ne pomeni, da to ne obstaja. Firefox seveda je glavna stvar, ki jo razvija Mozilla, ni pa edina (obstaja pa tudi veliko stevilo podjetji, ki razvija svoje aplikacije na podlagi Mozilline platforme). Google priskrbi priblizno 85% Mozillinih prihodkov. Mozilla ima sicer za razlicne dele sveta sklenjene razlicne pogodbe (v Aziji je v veljavi pogodba z Yahoojem, ker je le-ta tam bolj popularen). Pogodba med Googlom in Mozillo je bila na zadnje sklenjena pred par dnevi, tako da je Mozilla preskrbljena do novembra 2011. Takrat pa bomo videli dalje.
Sicer pa, dobro je poznati malce zgodovine sestavljanja Googlove brskalniske ekipe in Googlovih tezenj na brskalniskem trgu. Googlova brskalniska ekipa je sestavljena vsaj do polovice iz bivsih Mozillasev ali Mozilla kontributorjev. Ben Goodger je vsem poznan, Darin Fisher je bil backend programer za necko (networking modul; takrat je bil zaposlen pri IBMu), Brian Ryner je bil tudi backend programer (nekaj casa je bil osovrazen zaradi bfcache-a; prav tako takrat zaposlen pri IBMu), Mike Pinkerton je bil odgovoren za vse reci, ki se ticejo Macintoshev (Chimera/Camino, Carbon, Cocoa; zaposlen ze pri Netscapu, kasneje AOL), Brett Wilson je bil backend programer za "Places" in crkovalnik (sicer zaposlen pri Googlu) in Pam Greene (backend za "Places" in nekatere stvari pri prikazu feedov). Poleg zgoraj nastetih je se nekaj bivsega kadra iz Netscapa (tisti, ki se jim se da delat) in par novincev, ki se se niso prikazali v odprtokodni skupnosti.
Skratka, opravka imamo z zelo izkuseno ekipo. Ekipo, ki pozna delo z odprtokodno skupnostjo (no ok, to je poznal tudi Hyatt, :)). Najbolj zanimivo pri celotnem Chromu je to, da so v njem zelo ocitne ideje teh programerjev (deluje res tako, kot da bi jim Google pustil proste roke - torej, ni pretiranega vmesavanja managementa, kar so obcutili pri Netscapu in zaradi cesar sploh lahko govorimo dandanes o novem Googlovem brskalniku). Poleg tega pa je opazen razvoj idej, ki so jih vpeljevali ze pri Mozilli, tako da neke pretirane bojazni o nesodelovanju z drugimi projekti ni.
Pa se nekaj. Pri Googlu je zaposlen tudi Ian Hickson (HTML5), kar pomeni, da misli Google tokrat resno s svojim brskalnikom. Sicer se je to ze videlo zadnje case na W3C - verjetno bo postal se vplivnejsi kot doslej. In ja, Matthai ima prav - to je najbrz zacetek konca Internet Explorerja in kasneje marginalizacija Microsofta. Bojim pa se, da bo na obrobju ostala tudi Opera.
Ce ti osebno ne poznas nikogar, ki bi uporabljal kaj drugega temeljecega na kodi Firefox, ne pomeni, da to ne obstaja. Firefox seveda je glavna stvar, ki jo razvija Mozilla, ni pa edina (obstaja pa tudi veliko stevilo podjetji, ki razvija svoje aplikacije na podlagi Mozilline platforme). Google priskrbi priblizno 85% Mozillinih prihodkov. Mozilla ima sicer za razlicne dele sveta sklenjene razlicne pogodbe (v Aziji je v veljavi pogodba z Yahoojem, ker je le-ta tam bolj popularen). Pogodba med Googlom in Mozillo je bila na zadnje sklenjena pred par dnevi, tako da je Mozilla preskrbljena do novembra 2011. Takrat pa bomo videli dalje.
Sicer pa, dobro je poznati malce zgodovine sestavljanja Googlove brskalniske ekipe in Googlovih tezenj na brskalniskem trgu. Googlova brskalniska ekipa je sestavljena vsaj do polovice iz bivsih Mozillasev ali Mozilla kontributorjev. Ben Goodger je vsem poznan, Darin Fisher je bil backend programer za necko (networking modul; takrat je bil zaposlen pri IBMu), Brian Ryner je bil tudi backend programer (nekaj casa je bil osovrazen zaradi bfcache-a; prav tako takrat zaposlen pri IBMu), Mike Pinkerton je bil odgovoren za vse reci, ki se ticejo Macintoshev (Chimera/Camino, Carbon, Cocoa; zaposlen ze pri Netscapu, kasneje AOL), Brett Wilson je bil backend programer za "Places" in crkovalnik (sicer zaposlen pri Googlu) in Pam Greene (backend za "Places" in nekatere stvari pri prikazu feedov). Poleg zgoraj nastetih je se nekaj bivsega kadra iz Netscapa (tisti, ki se jim se da delat) in par novincev, ki se se niso prikazali v odprtokodni skupnosti.
Skratka, opravka imamo z zelo izkuseno ekipo. Ekipo, ki pozna delo z odprtokodno skupnostjo (no ok, to je poznal tudi Hyatt, :)). Najbolj zanimivo pri celotnem Chromu je to, da so v njem zelo ocitne ideje teh programerjev (deluje res tako, kot da bi jim Google pustil proste roke - torej, ni pretiranega vmesavanja managementa, kar so obcutili pri Netscapu in zaradi cesar sploh lahko govorimo dandanes o novem Googlovem brskalniku). Poleg tega pa je opazen razvoj idej, ki so jih vpeljevali ze pri Mozilli, tako da neke pretirane bojazni o nesodelovanju z drugimi projekti ni.
Pa se nekaj. Pri Googlu je zaposlen tudi Ian Hickson (HTML5), kar pomeni, da misli Google tokrat resno s svojim brskalnikom. Sicer se je to ze videlo zadnje case na W3C - verjetno bo postal se vplivnejsi kot doslej. In ja, Matthai ima prav - to je najbrz zacetek konca Internet Explorerja in kasneje marginalizacija Microsofta. Bojim pa se, da bo na obrobju ostala tudi Opera.
And then I saw her face... Mozilla Firefox
[BISI] ::
winifred: Songbird je v osnovi predvajalnik. Mozillin Thunderbird je e-mail klient. Ampak ok, poznas pa najbrz Joost? :)
And then I saw her face... Mozilla Firefox
Mavrik ::
Microsoft je umrl! Leto 2009 bo sigurno (tokrat pa res!) leto Linux namizja.
Daj bojte resni... kdor pozna malo zgodovino, mu je takoj jasno, koliko podjetij in posameznikov se je opeklo, ker so podcenjevali Microsoft. In preljubi opensourcaši spet delajo enako bebavo napako, namesto da bi se resno spravili konkurenco delat.
Daj bojte resni... kdor pozna malo zgodovino, mu je takoj jasno, koliko podjetij in posameznikov se je opeklo, ker so podcenjevali Microsoft. In preljubi opensourcaši spet delajo enako bebavo napako, namesto da bi se resno spravili konkurenco delat.
The truth is rarely pure and never simple.
kihc ::
CrniE :: danes, 10:09:56
Saša, to je beta. Počakajmo še malo.
Ja, ta je šele beta, OK. FF je pa beta že miljon let. Dopadljiva zadeva, luštna za uporabljat, pa neuporabna za eno kolko-tolko podjetje.
Izjava leta! NOT.
Sem pravkar bil na praksi kot user support na eni firmi - če bi uporabljali FF bi vsi imel prihranjen marsikak siv las. Zakaj ga pa ne uporabljajo? Po besedah sistemcev zato, ker je še vedno kar nekaj aplikacij in (predvsem od MSja), katere v firefoxu ne tako kot bi morale.
x
SmeskoSnezak ::
Mathai, če me maš za lovera, si pa tudi čeh. Ti si reko, da bo MS konca, jaz sn ti nazaj napisal z isto mero, da je to šele začetek. V bistvu se pa oba strinjava, da je konkurenca dobra. Kaj pol jamraš? :P
BTW, MS že dolgo ni več the one and only. :)
BTW, MS že dolgo ni več the one and only. :)
@ Pusti soncu v srce... @
borchi ::
> In preljubi opensourcaši spet delajo enako bebavo napako, namesto da bi se resno spravili konkurenco delat.
google je zrastel gor tudi na open source kodi. in microsoft se googla boji. zelo se ga boji. sej niso neumni pri microsoftu, da se ga ne bi bali.
google je zrastel gor tudi na open source kodi. in microsoft se googla boji. zelo se ga boji. sej niso neumni pri microsoftu, da se ga ne bi bali.
l'jga
Mavrik ::
google je zrastel gor tudi na open source kodi. in microsoft se googla boji. zelo se ga boji. sej niso neumni pri microsoftu, da se ga ne bi bali.
To se popolnoma strinjam. Pravim pa tudi, da bi se morala vsaka firma, ki konkurira MSu bati tudi Microsofta, saj niso banda nekih hipijev od včeraj. Googlu recimo je to jasno. Veliko opensourcarčkom ni.
The truth is rarely pure and never simple.
Mercier ::
kihc, daj mi prihrani kakšen problem in mi povej kako prepričat FF, da se v podjetju na določenih spletnih naslovh sme delati določene stvari, na ostalih se pa lahko rečmo le html scrta na oknu bravzerja? Za začetek.
kihc ::
Ne štekam čist kaj bi rad s tem dosegu, skripte pa najbrž lahko blokiraš s kakšnim noscript plug-inom.
Zdaj če imaš ti neke spacifične zahteve katerih FF ne podpira in ne obstajo plug-ini zanje ne moreš trdit, da je program v beta verziji, ker potem IE tako 6 kot 7 še v alfi nista.
Zdaj če imaš ti neke spacifične zahteve katerih FF ne podpira in ne obstajo plug-ini zanje ne moreš trdit, da je program v beta verziji, ker potem IE tako 6 kot 7 še v alfi nista.
x
borchi ::
> Googlu recimo je to jasno. Veliko opensourcarčkom ni.
jim ne rabi bit. ravno/tudi v tem je lepota. oni kar naj (naivno) mislijo, da bo ravno naslednja njhova vrstica kode zadnji žebelj v microsoftovo krsto.
i'll bring the nails if you (google) bring the hammer...
jim ne rabi bit. ravno/tudi v tem je lepota. oni kar naj (naivno) mislijo, da bo ravno naslednja njhova vrstica kode zadnji žebelj v microsoftovo krsto.
i'll bring the nails if you (google) bring the hammer...
l'jga
Tr0n ::
Google = cool. Ste vidli, kako uziva folk na delu? Zastonj hrana pri vec kot 20+ restevracijah, bazeni, fiznes, zastonj avtobusni prevoz, 1 ura na dan za svoj projekt itd...
Taksno work okolje bi rabili vsepovsod.
Taksno work okolje bi rabili vsepovsod.
raufnk ::
Matthai:
Si prepričan da Microsoft ne bo smel uporabiti chromovih rešitev? Na 37. strani v stripu piše: 'They don't have to pay us. They don't have to ask our permission. They don't have to share patches or report bugs.'
Iz tega se mi nekako zdi da bo tudi Microsoft lahko pobral dele Crome-a (je pa moj vir samo ta stran stripa in nisem bral licence )
Si prepričan da Microsoft ne bo smel uporabiti chromovih rešitev? Na 37. strani v stripu piše: 'They don't have to pay us. They don't have to ask our permission. They don't have to share patches or report bugs.'
Iz tega se mi nekako zdi da bo tudi Microsoft lahko pobral dele Crome-a (je pa moj vir samo ta stran stripa in nisem bral licence )
lp
raufnk
phantom ::
Matthai:
Si prepričan da Microsoft ne bo smel uporabiti chromovih rešitev? Na 37. strani v stripu piše: 'They don't have to pay us. They don't have to ask our permission. They don't have to share patches or report bugs.'
Iz tega se mi nekako zdi da bo tudi Microsoft lahko pobral dele Crome-a (je pa moj vir samo ta stran stripa in nisem bral licence )
WebKit mislim da je pod GPL (pod drugo pa itak ne more bit, ker je derivat KHTML, ki je pod GPL). Že zaradi WebKita mora biti torej celoten Chrome pod licenco GPL. Ta pa dovoljuje vgradnjo delov kode zgolj v druge GPL programe. M$ seveda lahko vse pokrade in vgradi v IE, samo potem bo moral biti tudi IE odprtokoden
~
~
:wq
~
:wq
Pithlit ::
Na EULA-o pa zopet folk klika "OK" brez branja. Saj itak nima nobene veljave ane? Dokler se en ne bo opeku...
Sive celice na dopustu zaradi oh-in-sploh dizajna in überhitrosti?
Sive celice na dopustu zaradi oh-in-sploh dizajna in überhitrosti?
Life is as complicated as we make it...
Utk ::
Ja kako se bo opeku? Piše, da ti google na da odškodnine, če ti ne odpre neke strani? A bejz no.
sthep ::
S temle me je google res presenetu. Je res zelo hiter.
Ima še veliko potenciala.
Ima še veliko potenciala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sthep ()
opeter ::
Prekleto hitro. Preizkušeno na Win xp 64-bit.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Goldee ::
Meni pa nekateri elementi ne delujejo. Recimo kaki gumbi ali pa uni scroll down meniji..recimo na Cisco strani. Drugače pa deluje hitro. Tudi dizajn je všečen, nice and sleek.
Skratka, way to go.
Skratka, way to go.
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
ZGI ::
Fajn je tale brskljalnik. Moti me malo ker še java ne deluje (inštaliral zadnjo verzijo) pa skin se ne ujema z ostalim namizjem ampak ok to je šele beta verzija, pohvalno.
Tajiti zmoto, je dvojna zmota.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZGI ()
darkolord ::
Matthai: si pa malo preveč naiven, če misliš, da so pri Microsoftu v tem času (ne sicer, da se je zgodilo medtem karkoli pretresljivega - tale Googlova zadeva je samo pljunek v morje) samo spali. V bistvu ni čisto nobene zadeve, ki bi kazala na to.
noraguta ::
Matthai:
Si prepričan da Microsoft ne bo smel uporabiti chromovih rešitev? Na 37. strani v stripu piše: 'They don't have to pay us. They don't have to ask our permission. They don't have to share patches or report bugs.'
Iz tega se mi nekako zdi da bo tudi Microsoft lahko pobral dele Crome-a (je pa moj vir samo ta stran stripa in nisem bral licence )
WebKit mislim da je pod GPL (pod drugo pa itak ne more bit, ker je derivat KHTML, ki je pod GPL). Že zaradi WebKita mora biti torej celoten Chrome pod licenco GPL. Ta pa dovoljuje vgradnjo delov kode zgolj v druge GPL programe. M$ seveda lahko vse pokrade in vgradi v IE, samo potem bo moral biti tudi IE odprtokoden
webkit ima delno LGLP delno pa BSD licenco. cut the shit
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chrome praznuje 10 letOddelek: Novice / Brskalniki | 8223 (5848) | gendale2018 |
» | Google dela na pretvorniku iz Flash SWF v HTML5Oddelek: Novice / Android | 5813 (4124) | techfreak :) |
» | Izšel Firefox za AndroidOddelek: Novice / Android | 5301 (4283) | bf4ed |
» | Internet Explorer 9 Beta na voljo javnostiOddelek: Novice / Brskalniki | 11841 (9782) | RoSeR |
» | Google izdal lasten brskalnik (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 40441 (22501) | Tr0n |