Novice » Ostala programska oprema » Reševanje vojaka Viste
poweroff ::
LordPero - govorim o tem, da slovenska podjetja nimajo pojma o pravu. Mislim, avtorsko pravo jim totalno ni jasno, napredni poslovni modeli pa sploh ne.
Govorim iz lastnih izkušenj, ker sem imel priložnost sodelovati v nekaj procesih pravnega svetovanja podjetjem, ki so zaradi nepoznavanja zakonodaje zašla v težave.
Govorim iz lastnih izkušenj, ker sem imel priložnost sodelovati v nekaj procesih pravnega svetovanja podjetjem, ki so zaradi nepoznavanja zakonodaje zašla v težave.
sudo poweroff
opeter ::
Oh, smo naredili paralelo z avtom. Tej jo bom pa malo razširil. Avto ti popravlja mehanik, ko kaj ne dela ga zapelješ na servis, da ti ga tam pregledajo in poštimajo, le malo kdo bo sam štoral po motorju ( eni še hladilne tekočine ali vode za brisalce ne dolijejo). Če hočeš nadgradnjo motorja, če hočeš recimo dodatno klimo, ga tudi pelješ k mehaniku.
Tale primerjava je spet malo mimo, saj ti malokdo zna dandanes sploh kaj zamenjati v modernih avtih. Čeprav naj bi hladilno tekočino, žarnico, gume, brisalce, pa morda še olje morali šoferji vedeti, kako zamenjati. Ampak nekje se vse skupaj tudi ustavi.
Nekoč si lahko svojo stoenko, pa jugoja, pa fičeka, pa golfa, pa celo dražje avte BP razšraufal, sestavil, zamenjal del (če si le kazal malo zanimanja, znanja, volje ter seveda, če si rade volje prebiral servisne knjige itn.). Ampak dandanes pri elektroniki v avtih je situacija malce drugačna. Isto je npr. pri modernih letalih. Že zdavnaj je izginil tip mehanikov, ki so bili umazani z oljem od glave do pete. Če se motim, me samo popravite.
Če bi z OS-em tako ravnali, bi tudi na linuxu vse špilalo tako kot mora in hočete (programov še vedno ne bi bilo, samo software pride z raširjenostjo sistema, licenca in OSS tu ni noben problem). Pa noben ne bi nič mrdal po nastavitvah, al pa s kakimi admin gesli okul skakal. Potem bi pa res lahko videli kaj deluje bolje (tudi sam dvomim da izrabljam potecial svojega stroja z Fedoro). Res da bi v takem primeru jaz ostal kr na windowsih.
Se strinjam, ampak ravno to je prednost OS-a pred npr. strojno opremo (ki se lahko dejansko primerja z modernimi avtomobili), ki imajo "zaprt" sistem. Da ga lahko nastavljaš - pri Winsih recimo temo/visual style, pa še nekaj dodatnih lastnosti, ozadje, ikone, pri Linuxu pa malce več.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Matrin ::
Izgled pa osebne nastavitve tk ni problem, se popravi 1,2,3 (reset to default). Karkoli pa šariš z admin geslom okgrog boš pa z malo napazljivosti precej hitro kaj uničil. In os pod pokrovom je precej kompliciran za nekoga, ki bi kar tako rad malce "šraufal" pod pokrovom.
PS: Tudi moderne avtomobile bi lahko z pravim orodjem in navodili lahko marsikaj brkljal, samo to ni glih poceni zabava, zato se tega nihče ne bo hobi kar tako lotil. Linux je pa zastonj, in če kaj zabrkljaš, lahko večinoma samo ponovno instaliraš.
PS: Tudi moderne avtomobile bi lahko z pravim orodjem in navodili lahko marsikaj brkljal, samo to ni glih poceni zabava, zato se tega nihče ne bo hobi kar tako lotil. Linux je pa zastonj, in če kaj zabrkljaš, lahko večinoma samo ponovno instaliraš.
opeter ::
PS: Tudi moderne avtomobile bi lahko z pravim orodjem in navodili lahko marsikaj brkljal, samo to ni glih poceni zabava, zato se tega nihče ne bo hobi kar tako lotil. Linux je pa zastonj, in če kaj zabrkljaš, lahko večinoma samo ponovno instaliraš.
Zanimivo. Baje so bili avti nekoč dražji, pa jih je vseeno vsak tretji človek nekaj šraufal. Ali pa so bili rezervni deli tako poceni? Garažne delavnice so rasle kot gobe po dežju. Tega dandanes več ni.
Torej avto so cenejši, pa vendar se dejansko zasluži z vzdrževanjem, s servisom, s storitvami?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Matrin ::
Kdorkoli je sposoben instalirat linux from scratch in zraven rešiti kak problem, je sposoben servisirati avto(sej ne tk ko da so mehaniki neki geniji, v avtomehanični šoli pa tudi ne učijo skrivnosti). Samo mora imeti denar za opremo (ki je danes nekajkrat dražja, kot pa škatla z !osnovnimi! orodji serviserja koles), poleg tega potrebuje imeti rezervne dele, kar ni tako enostavno in poceni.(kolk rezervnih napajalnikov, grafičnih, ramov, matičnih imaš ti doma, da bi lahko preveril kaj v tvojem compu ne deluje tako kot mora?) So pač stroški previsoki, posebnega zanimanja pa ni.
w00tnes ::
Huh meni gresta na zivce tako vista, kot linux
Vista ma neke cudne finte, da mi po parih dneh uptima nobena openGL igra ne dela tako kot bi morala (npr. ET, UT3 mi delajo polovicarsko - FPS dropi, miska neki zafrkava ipd), vcasih prenos datotek pade na 0 pa se ne pobere, ma neke cudne omejitve v stevilu povezav itd
Linux... hja, kubuntu 7.10 nekako dela, ne dela mi pa miska v celoti (stranska gumba sta "dead weight" - pa ju skor bolj uporabljam kot pa wheel!), za G15 najprej kompajlas ko budala nato pa si sam pises skripte za prikazovanje stuffa na LCDju pa se G tipk ne mores lepo bindat (moras z xev pobrat kode pa jih v xmodmap dat nazadnje pa ugotovis da vse skup bolj levo dela), odsotnost makro funkcij (snemanje na doloceno G tipko itd) - v splosnem dobim cetrt funkcionalnosti opreme ven (je pa res da wifi, BT dongle ipd dela takoj ko je vstekano in se veliko HWja je takega)
Kubuntu 8.04 je pa tk... krneki, sound neha delat po instalaciji (ceprav v alsamixerju nastavim vse na maks), deathadder toolsi delajo ne spljoh (mogoce moja napaka, nevem...), LCD mi goni na 51Hz (7.10 ga na 60), stanje z G15 je enako kot pri 7.10...
Vsak OS ima svoje napakice in svoje prednosti - vsak clovek naj pa pri sebi razcisti kaj hoce imet in s cem bo potrpel (kompromisi so vsepovsod, nic ni idealno)
Osebno sem nazaj na visto sel ravno zaradi miske in tipkovnice - ce manjka 3/4 funkcionalnosti in sem prisiljen pisat svoje skripte zato da dobim sysinfo na ekrancek, hvala lepa, mam raje visto in njene buge ^^
(druge strojne opreme pa zaradi OSja nebom kupoval - je predraga, prevec sem nanjo navajen in OS se bo pac prilagodil ali pa bo zamenjan - adapt or get replaced :P )
Lp
Vista ma neke cudne finte, da mi po parih dneh uptima nobena openGL igra ne dela tako kot bi morala (npr. ET, UT3 mi delajo polovicarsko - FPS dropi, miska neki zafrkava ipd), vcasih prenos datotek pade na 0 pa se ne pobere, ma neke cudne omejitve v stevilu povezav itd
Linux... hja, kubuntu 7.10 nekako dela, ne dela mi pa miska v celoti (stranska gumba sta "dead weight" - pa ju skor bolj uporabljam kot pa wheel!), za G15 najprej kompajlas ko budala nato pa si sam pises skripte za prikazovanje stuffa na LCDju pa se G tipk ne mores lepo bindat (moras z xev pobrat kode pa jih v xmodmap dat nazadnje pa ugotovis da vse skup bolj levo dela), odsotnost makro funkcij (snemanje na doloceno G tipko itd) - v splosnem dobim cetrt funkcionalnosti opreme ven (je pa res da wifi, BT dongle ipd dela takoj ko je vstekano in se veliko HWja je takega)
Kubuntu 8.04 je pa tk... krneki, sound neha delat po instalaciji (ceprav v alsamixerju nastavim vse na maks), deathadder toolsi delajo ne spljoh (mogoce moja napaka, nevem...), LCD mi goni na 51Hz (7.10 ga na 60), stanje z G15 je enako kot pri 7.10...
Vsak OS ima svoje napakice in svoje prednosti - vsak clovek naj pa pri sebi razcisti kaj hoce imet in s cem bo potrpel (kompromisi so vsepovsod, nic ni idealno)
Osebno sem nazaj na visto sel ravno zaradi miske in tipkovnice - ce manjka 3/4 funkcionalnosti in sem prisiljen pisat svoje skripte zato da dobim sysinfo na ekrancek, hvala lepa, mam raje visto in njene buge ^^
(druge strojne opreme pa zaradi OSja nebom kupoval - je predraga, prevec sem nanjo navajen in OS se bo pac prilagodil ali pa bo zamenjan - adapt or get replaced :P )
Lp
techfreak :) ::
w00tnes: Ko enkrat urediš, potem vedno dela. Tako bo verjetno vedno pri Linuxu. Ampak seveda moraš najprej urediti.
Vsi Windowsi po določen času uptima začnejo počasi delati, tako, da na koncu nič več ne dela. Ampak ponavadi kar nekaj ljudi ponoči ugasne računalnik. Veliko jih pa tudi ne in pač morajo zaradi tega restartati vsakih nekaj dni (meni je ponavadi na Win XPjih okoli 2 dni zdržalo max, na Visti še manj)
Pa uporabiš Slackware, Gentoo ali pa preprosto narediš linux from scratches.
Vsi Windowsi po določen času uptima začnejo počasi delati, tako, da na koncu nič več ne dela. Ampak ponavadi kar nekaj ljudi ponoči ugasne računalnik. Veliko jih pa tudi ne in pač morajo zaradi tega restartati vsakih nekaj dni (meni je ponavadi na Win XPjih okoli 2 dni zdržalo max, na Visti še manj)
Pa uporabiš Slackware, Gentoo ali pa preprosto narediš linux from scratches.
w00tnes ::
Za gentoo nimam zivcev, slack mi pa ne disi kaj dosti :)
Izbral sem delovanje stvari (plus) in reboot na vsaka 2 tedna (minus)
(v primeru izbire linuxa bi bil pa plus laufanje 24/7 brez rebootov in nedelovanje stvari (vsaj ne v popolnosti))
Izbral sem delovanje stvari (plus) in reboot na vsaka 2 tedna (minus)
(v primeru izbire linuxa bi bil pa plus laufanje 24/7 brez rebootov in nedelovanje stvari (vsaj ne v popolnosti))
techfreak :) ::
Če ti samo tipkovnica in miška nista delovali to še po mojem ni razlog za prehod nazaj na Visto.
Saj si rekel, da bi lahko tipkovnico uredil, za miško bi pa tudi nekako lahko (če samo dva gumba ne delujeta).
Saj si rekel, da bi lahko tipkovnico uredil, za miško bi pa tudi nekako lahko (če samo dva gumba ne delujeta).
w00tnes ::
Tipkovnico lahko delno uredim (se vedno so G tipke v vecini neuporabne (ni makrojev, bindanje je omejeno na tiste xfree86 funkcije kar je... nic), za LCD moram svoje skripte pisat za kar pa spet nimam zivcev)
Miska pa brez tistih 2 gumbov postane manj kot neuporabna
In sta vec kot dovolj velik razlog (vsaj zame) za switch - ce sem dal skoraj 100€ za tipkovnico in polovico tega za misko pricakujem da bom lahko vse funkcionalnosti uporabljal ^^
Miska pa brez tistih 2 gumbov postane manj kot neuporabna
In sta vec kot dovolj velik razlog (vsaj zame) za switch - ce sem dal skoraj 100€ za tipkovnico in polovico tega za misko pricakujem da bom lahko vse funkcionalnosti uporabljal ^^
techfreak :) ::
Meni delata na miški stranska gumba (ampak je starejša).
Nisem prepričan, da že ni kdo napisal skript za LCD na tipkovnici.
No samo pravim, da miška in tipkovnica ni nujno, da sta razlog za neuporaba Linuxa (pa ti ne deluje 10% funkcij oz. še manj).
Nisem prepričan, da že ni kdo napisal skript za LCD na tipkovnici.
No samo pravim, da miška in tipkovnica ni nujno, da sta razlog za neuporaba Linuxa (pa ti ne deluje 10% funkcij oz. še manj).
w00tnes ::
Saj sem napisal da je zame to dovolj velik razlog :)
Nekomu pac ni (vsi pac nismo enaki in nimamo enakih misljenj)
Iz principa pa tudi nebom uporabljal OSja na katerem ne delajo stvari tako kot bi morale (stranska gumba na miski mi prepozna kot desni klik in klik na wheel - neuporabno ce se ne da bindat, skript je malo morje za bedne programe, ki jih ne uporabljam itd) - ni poante da se silim uporabljati linux in hkrati jamrati, da mi ne dela HW tako kot bi moral ^^
Nekomu pac ni (vsi pac nismo enaki in nimamo enakih misljenj)
Iz principa pa tudi nebom uporabljal OSja na katerem ne delajo stvari tako kot bi morale (stranska gumba na miski mi prepozna kot desni klik in klik na wheel - neuporabno ce se ne da bindat, skript je malo morje za bedne programe, ki jih ne uporabljam itd) - ni poante da se silim uporabljati linux in hkrati jamrati, da mi ne dela HW tako kot bi moral ^^
Zgodovina sprememb…
- spremenil: w00tnes ()
techfreak :) ::
Če ti samo da drugačne funkcije za tisti dve tipki, potem moraš verjetno samo urediti kodo gonilnika, da bo pač izvedel nekaj drugega.
Tudi glede tipkovnice je verjetno že kaj v gonilnikih samo ni uporabljeno.
Tudi glede tipkovnice je verjetno že kaj v gonilnikih samo ni uporabljeno.
w00tnes ::
Uredit kodo gonilnika pa svoj software za makroje napisat pa ko sem ze pri tem se portam dx na linux? Al kr nov OS napisem? ^^
Nimam ne znanja ne zivcev za kaj takega tk da... :)
Ko bo kdo drug napisal driver in aplikacijo, ki bo podprla funkcionalnost tipkovnice (in miske!!1 Hocem bindat button 6 na stevilko 5 pa b5 na stevilko 6 v profilu 1, za druge igre hocem pa drugacne binde v locenih profilih - pa da jih lahka menjam s pritiskom na uno tipko, ki je poleg senzorja - kot to lahko naredim v winsih z razerjevimi driverji :)) - potem bom pa ponovno sprobal linux
Nimam ne znanja ne zivcev za kaj takega tk da... :)
Ko bo kdo drug napisal driver in aplikacijo, ki bo podprla funkcionalnost tipkovnice (in miske!!1 Hocem bindat button 6 na stevilko 5 pa b5 na stevilko 6 v profilu 1, za druge igre hocem pa drugacne binde v locenih profilih - pa da jih lahka menjam s pritiskom na uno tipko, ki je poleg senzorja - kot to lahko naredim v winsih z razerjevimi driverji :)) - potem bom pa ponovno sprobal linux
MrStein ::
w00tness, a v igri sami ne moreš klinkit "Bind" pri funkciji, pa potem tipko pritisneš, pa dela ?
(samo predlog, sicer je meni vseeno kaki OS imaš)
(samo predlog, sicer je meni vseeno kaki OS imaš)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
arjan, kje ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
w00tnes ::
@MrStein: Sem probal pa ni delalo, mi binda kot MOUSE3 in MOUSE2
@hamax: tezijo vsi po vrsti pa se ne prime
@hamax: tezijo vsi po vrsti pa se ne prime
w00tnes ::
Seveda je, saj nisem rekel da ni :)
Ce pa ze razerja imam (bozicno darilo) in hocem uporabljati miskine funkcije bom pac vzel OS, ki mi to omogoca
Ce bi imel neko xyz tipkovnico, kateri se nebi hotel odpovedati (hum, spominja na sedajsno situacijo :P ), delala bi pa samo v OS X, bi pac nalozil OS X
(meni je vseeno kaj laufa na masini dokler stvari delajo tako kot morajo - da bi pa zaradi pripadnosti/wtv nalagal specificen OS, bi pac gledal na to da HW dela tam "na polno" :))
Ce pa ze razerja imam (bozicno darilo) in hocem uporabljati miskine funkcije bom pac vzel OS, ki mi to omogoca
Ce bi imel neko xyz tipkovnico, kateri se nebi hotel odpovedati (hum, spominja na sedajsno situacijo :P ), delala bi pa samo v OS X, bi pac nalozil OS X
(meni je vseeno kaj laufa na masini dokler stvari delajo tako kot morajo - da bi pa zaradi pripadnosti/wtv nalagal specificen OS, bi pac gledal na to da HW dela tam "na polno" :))
techfreak :) ::
MS OneNote ne deluje na Linuxu. Pa je za to kriv MS? Ni. Preprosto se je odločil, da je to premajhen trg, da bi izdeloval software za njega.
Težko kriviti nekoga za nekaj kar ni naredil in mu ni bilo nujno.
Pa lahko ubogi Linuxaši nevem kako težijo.
Težko kriviti nekoga za nekaj kar ni naredil in mu ni bilo nujno.
Pa lahko ubogi Linuxaši nevem kako težijo.
techfreak :) ::
Seveda je, saj nisem rekel da ni :)
Ce pa ze razerja imam (bozicno darilo) in hocem uporabljati miskine funkcije bom pac vzel OS, ki mi to omogoca
Ce bi imel neko xyz tipkovnico, kateri se nebi hotel odpovedati (hum, spominja na sedajsno situacijo :P ), delala bi pa samo v OS X, bi pac nalozil OS X
(meni je vseeno kaj laufa na masini dokler stvari delajo tako kot morajo - da bi pa zaradi pripadnosti/wtv nalagal specificen OS, bi pac gledal na to da HW dela tam "na polno" :))
Se strinjam.
Meni je primarno pomembno kateri programi delujejo na določenem OSu. Strojna oprema je sekundarno. (Pač kupil strojno opremo namenjeno OSu, ki lahko poganja programe, ki jih potrebujem).
Kje je korist, če imam najboljši pc na svetu, vendar pa mi ne delujejo potrebni programi (v tvojem primeru igre)? Ni korsti.
techfreak :) ::
> Pa je za to kriv MS? Ni.
Kdo pa je kriv? Prodajalka cevljev pri Pekotu?
Nobeden. Razer izdeluje opremo za igre, in ker je bil Windows do zdaj vedno platforma za njih tudi njihovi izdelki popolnoma delujejo samo na njemu.
Poleg tega pa kar nekaj podjetji dela svoje gonilnike (Intel, Ati, Nvidia, ...) in tudi programsko opremo (Adobe Flash, ...) vendar so ponavadi veliko slabši od tistih za Windowse.
Težko najdeš strojno opremo, ki ima boljše gonilnike za Linux kot za Windows.
Poleg tega lahko v Windowsu med drugim tudi gonilnike narediš zelo hitro (za kakšne home made naprave).
Vse od programov do gonilnikov lahko narediš v Windowsu v Visual Studiu. Je tudi Express izdaja, ki je namenjena nekomercialni uporabi ampak vključuje večino funkcij, kot celotni Visual Studio, ki je okoli 1k€ (čeprav večina developerjev dobiva VS preko MSDN naročnine).
Zato se poslovni svet odloča za njega. Tudi kakšne določene aplikacije so cenejše, če so napisane za Windows, saj traja manj časa ter je z manj napakami.
Nekaj stvari lahko tam narediš celo brez pisanja kode. Recimo kakšna knjiga gostov v ASP.Net.
Linux temelji na tem, da si ljudje pač sami napišejo gonilnike, saj jih tako še dolgo ponavadi ne naredijo. Tudi pri programih je podobno.
Zato pa ima veliko ljudi rajši Windows, ker obstaja xy gonilnikov in xy aplikacij. Pa tudi veliko kvalitetnih aplikacij je.
Obstaja tudi MSDNAA za dijake/študente tistih šol, ki so včlanjene in preko tega lahko dobijo zelo veliko programske opreme zastonj, za uporabo v nekomercialne namene.
Recimo Windows XP Pro, Windows Vista Business, Windows 2003, Visual Studio, ...
Drugače pa se lahko dobi Windows za okoli 150€ ob nakupu PCja in tudi Office za učence/dijake/študente/profesorje po zelo ugodni ceni.
Ter tam vsaj vse deluje. Na Linuxu pa pač ne. In dokler ne bo Linux bolj podprt in bo imel več programov, ne bo kaj veliko bolj uporabljen.
Poleg tega je tukaj še OS X, ki ima poleg vsega zelo dobro orodje, za izdelavo aplikacij (Xcode), ki ga Apple ponuja zastonj.
OS X ima zelo veliko aplikacij, med njimi so tudi MS Office 2008, Adobeovi programi, ...
Res pa je, da deluje samo na določeni strojni opremi, ki je dražja od strojne opreme za PCje.
roli ::
Poleg tega je tukaj še OS X, ki ima poleg vsega zelo dobro orodje, za izdelavo aplikacij (Xcode), ki ga Apple ponuja zastonj.
OS X ima zelo veliko aplikacij, med njimi so tudi MS Office 2008, Adobeovi programi, ...
Res pa je, da deluje samo na določeni strojni opremi, ki je dražja od strojne opreme za PCje.
Dobroto Xcode trenutno preizkušam, ko se lotevam izdelave aplikacij za iPhone. Medtem, ko je Xcode kar OK je problem, da je vezan na prekleti ObjectiveC. In to mi ni ravno všeč. Na žalost pa zelo pogrešam Intelisense iz Visual Studia. Čeprav ima tudi Xcode nekaj podobnega sistem še vedno ni tako dober.
In, ko smo pri dražjem HWju za Mac. Preden sem včeraj zaspal sem pomislil na nekaj. Ko kupuješ nov računalnik po komponentah in jih sestavljaš doma v končno celoto ni boljšega občutka za računalničarja - dokler ne začneš iz škatle jemati Applove opreme. Applova oprema je zelo skrbno zapakirana in že tukaj vidiš, da se je podjetje posvetilo dizajnu najmanjših malenkosti. Nič ni samo vrženo v škatlo vse je v zaščitni foliji, pritrnjeno, da se ne premika... In, ko enkrat kupiš nek Applov produkt te stvar prav zaradi takega načina pakiranja vabi, da bi kupil še več njihovih produktov. Morda izgleda malo smešno ampak ti detajli tudi niso kar brezvezni.
http://www.r00li.com
jype ::
Men pa Windowsi ne delajo na 12" powerbooku. Sploh se ne zbootajo!
Krš roba (Windows in powerbook).
Krš roba (Windows in powerbook).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
zee ::
@jype: flame-bait?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
jype ::
Ja. Se opravičujem, če sem prepozen za danes.
(V bistvu samo tehtno odgovarjam na smešno trditev, da je "Linux kriv, ker ta-in-ta hardver ni podprt".)
(V bistvu samo tehtno odgovarjam na smešno trditev, da je "Linux kriv, ker ta-in-ta hardver ni podprt".)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
zee ::
Se sicer povsem strinjam s tvojo vabo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
MrStein ::
Intellisense. (če ga že omenjate)
Od katere verzije VS to dela tako, da ga lahko v javnosti hvališ brez strahu da izpadeš ... čuden ? Tisto v VS 2005 namreč ni vredno pol deci mlačne vode.
Municija za anti-Windows ekipo: sem prejle sprobal zbrisat eno mapo, pa se zatakne pri enem fajlu. Ga kao ni (cannot find this file...). Ampak je tam. Ne gre zbrisat, niti preimenovat. Probal oboje v GUI in TUI (cmd.exe). Oboji vedno trdijo, da ga ne morejo najti.
(rešil sem z formatom, je bila le ena 1 GB particija)
Od katere verzije VS to dela tako, da ga lahko v javnosti hvališ brez strahu da izpadeš ... čuden ? Tisto v VS 2005 namreč ni vredno pol deci mlačne vode.
Municija za anti-Windows ekipo: sem prejle sprobal zbrisat eno mapo, pa se zatakne pri enem fajlu. Ga kao ni (cannot find this file...). Ampak je tam. Ne gre zbrisat, niti preimenovat. Probal oboje v GUI in TUI (cmd.exe). Oboji vedno trdijo, da ga ne morejo najti.
(rešil sem z formatom, je bila le ena 1 GB particija)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Utk ::
hja, če jaz v svoji garazi naredim nek OS, tudi ne bo moj OS kriv, da ne bo praktično nič delalo na njem? No, seveda, prej bom poslal mail vsakemu, tudi garaznemu, proizvajalcu HW-ja, da sem pač naredil svoj OS in hočem njihove gonilnike, ki bojo delali.
jype ::
CrniE> hja, če jaz v svoji garazi naredim nek OS, tudi ne bo moj OS kriv, da ne bo praktično nič delalo na njem? No, seveda, prej bom poslal mail vsakemu, tudi garaznemu, proizvajalcu HW-ja, da sem pač naredil svoj OS in hočem njihove gonilnike, ki bojo delali.
Windows je torej garažni OS?
Powerbook je pa garažni HW?
ZOMG. No, glavno je, da je Linux mainstream in da teče na največ platformah na svetu.
Windows je torej garažni OS?
Powerbook je pa garažni HW?
ZOMG. No, glavno je, da je Linux mainstream in da teče na največ platformah na svetu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Utk ::
Vseeno je, kaj je garazno in kaj ne. Ampak zivimo v demokratičnem svetu, kjer ima vsak pravico delat gonilnike, tudi slabe, in nihče nima dolznosti odkrivat kode za svoje gonilnike. Če to nekemu "poslovnemu modelu" ne ustreza, ti šment, smola. Ljudje bojo izbrali drugo. Sej vem, da linux rula med strezniki (čeprav ne spet tolk, kot nekateri mislijo), ampak tam se ne priključuje vsega zivega sranja. Če nekdo v garazi nekaj naredi, bo za windows verjetno moral dat gonilnike ven, za drugo pa morda tudi ne.
jype ::
CrniE> Ljudje bojo izbrali drugo.
Ja, saj zato pa izbirajo Linux.
CrniE> Sej vem, da linux rula med strezniki (čeprav ne spet tolk, kot nekateri mislijo)
ampak bolj.
CrniE> Če nekdo v garazi nekaj naredi, bo za windows verjetno moral dat gonilnike ven, za drugo pa morda tudi ne.
Tako je. Za Linux se bodo gonilniki z objavo specifikacij napisali sami, za OS X se pa ne splača delat.
Ja, saj zato pa izbirajo Linux.
CrniE> Sej vem, da linux rula med strezniki (čeprav ne spet tolk, kot nekateri mislijo)
ampak bolj.
CrniE> Če nekdo v garazi nekaj naredi, bo za windows verjetno moral dat gonilnike ven, za drugo pa morda tudi ne.
Tako je. Za Linux se bodo gonilniki z objavo specifikacij napisali sami, za OS X se pa ne splača delat.
w00tnes ::
No odvisno tudi kateremu trgu bo posvetil vec pozornosti
Mu cisto nic ne preprecuje, da izdela najboljso gamersko misko in jo podpre samo v linuxu - bi pa zagotovo vec prodal, ce bi bila podprta tako v linux, windows in OS X (dejansko bi ze lep profit imel, ce bi driverje dal samo za windows ven - pa inbox bo hvalezen)
Super za linux, da tece na najvec platformah. Super je tudi to, da poganja najvec superracunalnikov itd
Vendar meni in podobnim se vedno ni uporaben (ali pa je novopecenih uporabnikov samo strah, ker so od soseda ki ima bratranca v 25. kolenu slisali da je oh in sploh grozen ta lajnuks - podobno kot govorjenje da vista sux brez da bi clovek sprobal in si sam oblikoval mnenje) in raje posezemo po windowsih (zaradi taksnih ali drugacnih razlogov) - saj opevajo ljudje za vsakim kozolcem to prelepo svobodo odlocanja (ali mogoce to velja samo kadar se odlocas da bos presedlal iz Y na linux?)
P.S. Meni npr. nic ne koristi to, da poganja superracunalnike, ce jaz ne morem uporabljati tistega kar rabim - tebi in podobnim pa windows ne nudi dovolj in posegate po boljsem (malo relativno) sistemu
Vsak naj si izbere kar mu pase, prepricevat tega cloveka naj presedla na nekaj drugega zavoljo skupnosti/prepricanj/wtv je pa bedarija :P
Mu cisto nic ne preprecuje, da izdela najboljso gamersko misko in jo podpre samo v linuxu - bi pa zagotovo vec prodal, ce bi bila podprta tako v linux, windows in OS X (dejansko bi ze lep profit imel, ce bi driverje dal samo za windows ven - pa inbox bo hvalezen)
Super za linux, da tece na najvec platformah. Super je tudi to, da poganja najvec superracunalnikov itd
Vendar meni in podobnim se vedno ni uporaben (ali pa je novopecenih uporabnikov samo strah, ker so od soseda ki ima bratranca v 25. kolenu slisali da je oh in sploh grozen ta lajnuks - podobno kot govorjenje da vista sux brez da bi clovek sprobal in si sam oblikoval mnenje) in raje posezemo po windowsih (zaradi taksnih ali drugacnih razlogov) - saj opevajo ljudje za vsakim kozolcem to prelepo svobodo odlocanja (ali mogoce to velja samo kadar se odlocas da bos presedlal iz Y na linux?)
P.S. Meni npr. nic ne koristi to, da poganja superracunalnike, ce jaz ne morem uporabljati tistega kar rabim - tebi in podobnim pa windows ne nudi dovolj in posegate po boljsem (malo relativno) sistemu
Vsak naj si izbere kar mu pase, prepricevat tega cloveka naj presedla na nekaj drugega zavoljo skupnosti/prepricanj/wtv je pa bedarija :P
jype ::
w00tnes> Vsak naj si izbere kar mu pase, prepricevat tega cloveka naj presedla na nekaj drugega zavoljo skupnosti/prepricanj/wtv je pa bedarija :P
Človek, to je flamewar. Linux je absolutno najboljši!
Sicer si kar dobro napisal in bi se strinjal, če bi se lahko :)
Človek, to je flamewar. Linux je absolutno najboljši!
Sicer si kar dobro napisal in bi se strinjal, če bi se lahko :)
hamax ::
w00tnes> Vsak naj si izbere kar mu pase, prepricevat tega cloveka naj presedla na nekaj drugega zavoljo skupnosti/prepricanj/wtv je pa bedarija :P
Ne zaradi prepricanj ampak zaradi njegove varnosti in varnosti celotnega interneta. Vecina ljudi v tej debati zelo lepo skrbi za svoje mlincke. Tista vecina, ki pa ima racunalnik samo za porn in za kaksno domaco nalogo vcasih, pa naj uporablja sistem s katerim ne bo ogrozal drugih. Kater sistem je to sicer ne vem, zagotovo pa vem, da to ni windows!
Ne zaradi prepricanj ampak zaradi njegove varnosti in varnosti celotnega interneta. Vecina ljudi v tej debati zelo lepo skrbi za svoje mlincke. Tista vecina, ki pa ima racunalnik samo za porn in za kaksno domaco nalogo vcasih, pa naj uporablja sistem s katerim ne bo ogrozal drugih. Kater sistem je to sicer ne vem, zagotovo pa vem, da to ni windows!
w00tnes ::
Seveda je to ena opcija (bolj realna kot druga), druga pa je primerno jih izobrazit (da ne klikajo po vsemu kar vidijo)
Ce samo zamenjas OS in ne navad, nisi naredil dovolj
Npr. kaj preprecuje zlonamernezu, da ne poslje po mailu skompajlanih binarij, ki jih butasti uporabniki (ki jim nisi spremenil navad) veselo poklikajo?
Prvo naj se naucijo osnov, potem pa naj se sami odlocijo kaj bodo nalagali
Ce samo zamenjas OS in ne navad, nisi naredil dovolj
Npr. kaj preprecuje zlonamernezu, da ne poslje po mailu skompajlanih binarij, ki jih butasti uporabniki (ki jim nisi spremenil navad) veselo poklikajo?
Prvo naj se naucijo osnov, potem pa naj se sami odlocijo kaj bodo nalagali
BigWhale ::
Sicer si kar dobro napisal in bi se strinjal, če bi se lahko :)
Ves kak bedn flamewar bi bil, ce bi se kr vsi strinjal..
.
solatko ::
hamax - Fantje brez skrbi - veselo na porno strani - tja nihče več ne obeša virusov in podobne nesnage, zato pa so razni torrenti (igre in programi) polni raznoraznega dreka (zadnjih pet mesecev redko potegnem kaj z interneta, da mi nebi AV totalno znoru - rešitev delete). Razne crack strani, avtode, razni ceniki internetnih trgovin, reklame za neke free AV in FW programe, razni chat in msn..... Na free porno straneh zlepa ne dobiš virusa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
hamax ::
Nekaj v juretovem stilu(sicer se mal smesno slis, glede na to, da sm tud js jure):
Ce bi bli ljudje na linuxu ne bi rabl crackov in free AV programov ;)
Ce bi bli ljudje na linuxu ne bi rabl crackov in free AV programov ;)
w00tnes ::
Seveda bi jih, kk bos pa drugace ET:QW/UTx/wtv spilal pa iglooFTPja laufal? Kupoval pa ja ne bomo, pfft :P
Besides, stevilo malware programja za linux se povecuje, kot se povecuje procent uporabnikov - ce bi naenkrat skocila uporaba na 90% bi se kmalu pojavilo malo morje takih in drugacnih zlonamernih programckov - ergo, we needz free AV!
(wiki pogledat ce mi ne vrjamete na besedo - pisi risi 'Linux malware')
Besides, stevilo malware programja za linux se povecuje, kot se povecuje procent uporabnikov - ce bi naenkrat skocila uporaba na 90% bi se kmalu pojavilo malo morje takih in drugacnih zlonamernih programckov - ergo, we needz free AV!
(wiki pogledat ce mi ne vrjamete na besedo - pisi risi 'Linux malware')
hamax ::
Ja, zadja tri leta imam ogromne tezave z njim... skoraj take kot kolegi na winsih...
Kaj bo bilo, ce bo bilo, bo pa prihodnost pokazala.
Kaj bo bilo, ce bo bilo, bo pa prihodnost pokazala.
Utk ::
CrniE> Ljudje bojo izbrali drugo.
Ja, saj zato pa izbirajo Linux.
Ja. Cela 2 procenta domačih uporabnikov, o katerih je ta tema (mislim, da se vsi strinjamo, da Vista ni ideal večuporabniškega in/ali strezniškega sistema).
CrniE> Sej vem, da linux rula med strezniki (čeprav ne spet tolk, kot nekateri mislijo)
ampak bolj.
Če nekateri mislijo, da ima linux 1 procent, potem definitivno bolj.
CrniE> Če nekdo v garazi nekaj naredi, bo za windows verjetno moral dat gonilnike ven, za drugo pa morda tudi ne.
Tako je. Za Linux se bodo gonilniki z objavo specifikacij napisali sami, za OS X se pa ne splača delat.
Jah, dvomim. BigWhale in ostali še tistemu, ki mu ne dela inštalacija čist nič ne pomagajo, ne vem zakaj bi mu kar driver zastonj napisali. Čisto sami se pa vendarle napisali ne bojo.
techfreak :) ::
Dobroto Xcode trenutno preizkušam, ko se lotevam izdelave aplikacij za iPhone. Medtem, ko je Xcode kar OK je problem, da je vezan na prekleti ObjectiveC. In to mi ni ravno všeč. Na žalost pa zelo pogrešam Intelisense iz Visual Studia. Čeprav ima tudi Xcode nekaj podobnega sistem še vedno ni tako dober.
Mogoče ni ravno najboljše, da je Xcode vezan na Objective C, ampak ni to prevelika slabost.
Res pa je, da se moraš nekaterih stvari dodatno naučiti, če ga še ne znaš.
In, ko smo pri dražjem HWju za Mac. Preden sem včeraj zaspal sem pomislil na nekaj. Ko kupuješ nov računalnik po komponentah in jih sestavljaš doma v končno celoto ni boljšega občutka za računalničarja - dokler ne začneš iz škatle jemati Applove opreme. Applova oprema je zelo skrbno zapakirana in že tukaj vidiš, da se je podjetje posvetilo dizajnu najmanjših malenkosti. Nič ni samo vrženo v škatlo vse je v zaščitni foliji, pritrnjeno, da se ne premika... In, ko enkrat kupiš nek Applov produkt te stvar prav zaradi takega načina pakiranja vabi, da bi kupil še več njihovih produktov. Morda izgleda malo smešno ampak ti detajli tudi niso kar brezvezni.
Se strinjam. Apple se poleg vsega osredotoča tudi na detajle. Poleg vsega je pa tudi OS X zelo dober operacijski sistem.
hamax - Fantje brez skrbi - veselo na porno strani - tja nihče več ne obeša virusov in podobne nesnage, zato pa so razni torrenti (igre in programi) polni raznoraznega dreka (zadnjih pet mesecev redko potegnem kaj z interneta, da mi nebi AV totalno znoru - rešitev delete). Razne crack strani, avtode, razni ceniki internetnih trgovin, reklame za neke free AV in FW programe, razni chat in msn..... Na free porno straneh zlepa ne dobiš virusa
Nevem, če bi se lahko strinjal s tem komentarjem. Glede na to, da preko torrentov že nekaj časa nisem programov downloadal ne morem trditi, da v njih niso virusi.
Vendar v kakšnih .avi datotekah pa ponavadi ni virusov (preko torrentov).
Virusov še nisem veliko videl za Linux/OS X, za Windows je pa več. Res pa je, da v zadnjih 3 letih nisem dobil več kot 2 virusa in še to je enkrat bilo zaradi torrentov, drugič pa sem ugotavljal, če je virus v programu na enem CDju. Pa takrat sem tako poganjal v virtualizaciji, tako da mi ni uničilo sistema.
Veliko je odvisno od uporabnika, glede tega ali dobi virus ali ne. Nekateri jih bodo veliko, nekateri pa ne. Spet je odvisno po katerih straneh brskajo.
Kot sem že omenil, je Windows popularen tudi zaradi hitre izdelave aplikacij v C#/VB.
In tudi Windows je zanesljiv, glede na to, da ga uporabljajo na kakšnih zelo pomembnih mestih in seveda ne uporabljajo Linuxa, ki je po mnenju nekaterih bolj zanesljiv.
Čeprav ima Linux sloves, da je pač lahko zelo dolgo vklopljen, so moje izkušnje ravno obratne. Windows mi je dlje časa zdržal prižgan kot pa Linux. Na Linuxu se mi je preprosto zelo hitro cel sistem opočasnil.
Tako, da ta trditev ni ravno točna. (Ali pa vsaj za mene in še koga ni)
BigWhale ::
Seveda bi jih, kk bos pa drugace ET:QW/UTx/wtv spilal pa iglooFTPja laufal? Kupoval pa ja ne bomo, pfft :P
Besides, stevilo malware programja za linux se povecuje, kot se povecuje procent uporabnikov - ce bi naenkrat skocila uporaba na 90% bi se kmalu pojavilo malo morje takih in drugacnih zlonamernih programckov - ergo, we needz free AV!
(wiki pogledat ce mi ne vrjamete na besedo - pisi risi 'Linux malware')
Jaz recimo svoj software kupujem, tak, ki je za kupit.
Zakaj bi pa instaliral nekaj iz 'third party' izvora mi pa ni jasno. Prakticno vse je v repositorijih, ki so pa kontrolirani s strani distribucij. Tudi vse ostalo kar pride direktno od avtorjev je vecinoma kontrolirano in prakticno povsod dobis MD5 paketov s katerim lahko preveris svoj paket, ki si ga morda dobil kje drugje.
Resnicno, potreb za poganjanje 'kr en' software je zelo malo.
Vlady ::
Intellisense. (če ga že omenjate)
Od katere verzije VS to dela tako, da ga lahko v javnosti hvališ brez strahu da izpadeš ... čuden ? Tisto v VS 2005 namreč ni vredno pol deci mlačne vode.
Zato pa obstaja R# (resharper) za VS IntelliJ dela čudežen software, ki je vreden še še veliko več kot ga cenijo. Ko bo tako kvaliteten opensource, pa bo svet lepši, do takrat pa bomo uporabljali programe takih podjetij
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
LordPero ::
jype -
Primerjaš buče in leteče preproge.
hamax -
Koliko krat sem že napisal tuki, da u tem primeru ni proizvajalec kriv, saj ni njegova dolžnost pisat gonilnikov sploh, je njegova odločitev, ker mu to prinese več keša. Če neka firma ne dela podpore za nek OS, je za to, ker nimajo denarja oz. bi izgubljali denar, če bi vlagali svoje delo v to. Zastojn ti ne bo nobena firma programirala.
Točno kakor je DejanL15 napisalo na dolgo.
Glede tega, da je OS kriv, da npr. kak hardware ni podprt: OS je samo kriv, da je pač tisti OS kot je (se pravi, Linux je kriv, da je Linux ). Pač noben nima krivde, noben ni dolžan nič narest, kriva je situacija.
@rolihandrej: Vem točno kaj misliš s pakiranjem & to je tudi en izmed razlogov za fascinacije okol Japk, ampak ne rečt, da drugi proizvajalci kar mečejo stvari v škatlo, sej večino/vse dobiš več kot dobro in lepo zapakirano v namensko oblikovanih škatlah/penah/foljah in se ne premika & stuff. Oz. ne spomnim se na pamet, katera ne bi bila.
In imho ja, je smešno, ti detajli so (praktično) brezvezni, ker to je samo politika podjetja, ki večino svojega uspeha bazira na tem -kot npr. če milijardno podjetje zasleduje politiko nizkih stroškov in potem ukaže vsem managerjem letet okol u 3. klasu. Se pravi, to je 'politika', oblika sporočanja/komunikacije podjetja z javnostjo, točno to, kar je zajebalo Visto. V vsakem primeru pa je politika nekaj, kar managerji ekonomisti/finančniki predlagajo in za obdobje 6-15 let in je detaljno opisana prvo na papirju in nato pod nadzorom vpeljana v prakso.
Osebno se mi zdi odvečno pakiranje neumnost do okolja in od mene, da ga plačam več zaradi pol minute dobre volje. Ko odprem paket je orgazmična tehnologija, ne katron okrog nje. Je pa res tudi, da folk primerja dražjo Apple opremo s cenejšo navadno PC opremo (pač primerjejte iste cenovne razrede, npr. ohišja; potem dobiš cca iste kvalitete, ista pozornost do detajlov, ... -če se gre samo za všečnost designa pa je nekaj drugega).
Še to glede pakiranja, imho najbol ql pakiranja eva (lahko še drugi dodate): Razer Boomslang (kar so eni rekli škatla za piškote), GeForce 2 Ultra (lesen kovček, podoben zaboju za vino).
Aja, to se tudi strinjam, da so nasploh Unix based sistemi (načeloma + nevem kako je s tem u OSXu) bolši za 24/7 (več mesecev+ mislim) laufanje brez restartov (zato tudi popularnost u strežniških zadevah), osebno imam pogosto po npr. en tedn prižgan računalnik, kar za XPje praktično ni bilo možno (vsaj pri moji uporabi) brez restarta, glede Viste pa nism opazu nobenih problemov (do sedaj max cca 6-7 dni uptajma), bi pa verjel da se prej ali slej pojavijo. To je seveda samo osebno opažanje in vem da so folki tudi z obratnimi problemi.
Glede neukim folkom Linux silt; sej pol ko bo pri njih Linux bil prvi, bo največ perutninastih virusov in si na istem. Bi pa bil sicer čas prehoda. Vsekakor pa se bolj strinjam, da bi moralo biti več bolj pismenih ljudi (v katerem koli primeru že).
Pa tudi, če te ljudje z Windows mašino ogrožajo (in večina nobenega ne ogroža!), potem nisi zaščiten. Sploh pa, nevem od kje imate folki toliko problemov z malwarom oz. mislim, da naprednejši uporabniki v bilokaterem OSu pač zlahka ne dobimo zlobne kode (kdaj ste sploh zadnič meli virus problem?).
Matthai -
Aja, tako misliš, tudi sam sem sodeloval (finačno/ekonomsko) s par podjetij in verjemi, da so vsa podjetja na svetu taka, razen tistih, ki so res top of the line, cutting edge, res zajebanem poslu. Pač je predrago za navadno podjetje da zna vse, od prava do najnovejših ekonomskih stvari, ker vlaga že finance, čas in human resources svoj prvotni namen. To je normalno, da pač neke mlajše generacije, ko pridejo v neko podjetje se samo držijo za glavo kako in kaj delajo tam. Za drugo sliko, poglej naša podjetja, ki so v 100% tuji lasti velikih koncernov v kaki kompetitivni kategoriji & dobijo natančna navodila kako vse delat od vrha & imajo pošlihtano ama vse.
Ignorantio iuris pa je vsakdanja stvar, jih moja mama rešuje vsak dan taka podjetja. Vsekakor je boljše, če imajo managerji čim širša znanja (se pravi pravno-finančna-ekonomska in zelo napredno razumevanje tehnike/posla s katerim se podjetje ukvarja. Taki pa seveda napredujejo, majhna podjetja pa jih v večini primerov ne morejo obdržati.
Zmešnjava totalna?
Tako kot ko je Sun rekel da evo, zdej je Java pod GPLjem?
Ne ga lomt.
Primerjaš buče in leteče preproge.
hamax -
> Pa je za to kriv MS? Ni.
Kdo pa je kriv? Prodajalka cevljev pri Pekotu?
Koliko krat sem že napisal tuki, da u tem primeru ni proizvajalec kriv, saj ni njegova dolžnost pisat gonilnikov sploh, je njegova odločitev, ker mu to prinese več keša. Če neka firma ne dela podpore za nek OS, je za to, ker nimajo denarja oz. bi izgubljali denar, če bi vlagali svoje delo v to. Zastojn ti ne bo nobena firma programirala.
Točno kakor je DejanL15 napisalo na dolgo.
Glede tega, da je OS kriv, da npr. kak hardware ni podprt: OS je samo kriv, da je pač tisti OS kot je (se pravi, Linux je kriv, da je Linux ). Pač noben nima krivde, noben ni dolžan nič narest, kriva je situacija.
@rolihandrej: Vem točno kaj misliš s pakiranjem & to je tudi en izmed razlogov za fascinacije okol Japk, ampak ne rečt, da drugi proizvajalci kar mečejo stvari v škatlo, sej večino/vse dobiš več kot dobro in lepo zapakirano v namensko oblikovanih škatlah/penah/foljah in se ne premika & stuff. Oz. ne spomnim se na pamet, katera ne bi bila.
In imho ja, je smešno, ti detajli so (praktično) brezvezni, ker to je samo politika podjetja, ki večino svojega uspeha bazira na tem -kot npr. če milijardno podjetje zasleduje politiko nizkih stroškov in potem ukaže vsem managerjem letet okol u 3. klasu. Se pravi, to je 'politika', oblika sporočanja/komunikacije podjetja z javnostjo, točno to, kar je zajebalo Visto. V vsakem primeru pa je politika nekaj, kar managerji ekonomisti/finančniki predlagajo in za obdobje 6-15 let in je detaljno opisana prvo na papirju in nato pod nadzorom vpeljana v prakso.
Osebno se mi zdi odvečno pakiranje neumnost do okolja in od mene, da ga plačam več zaradi pol minute dobre volje. Ko odprem paket je orgazmična tehnologija, ne katron okrog nje. Je pa res tudi, da folk primerja dražjo Apple opremo s cenejšo navadno PC opremo (pač primerjejte iste cenovne razrede, npr. ohišja; potem dobiš cca iste kvalitete, ista pozornost do detajlov, ... -če se gre samo za všečnost designa pa je nekaj drugega).
Še to glede pakiranja, imho najbol ql pakiranja eva (lahko še drugi dodate): Razer Boomslang (kar so eni rekli škatla za piškote), GeForce 2 Ultra (lesen kovček, podoben zaboju za vino).
Aja, to se tudi strinjam, da so nasploh Unix based sistemi (načeloma + nevem kako je s tem u OSXu) bolši za 24/7 (več mesecev+ mislim) laufanje brez restartov (zato tudi popularnost u strežniških zadevah), osebno imam pogosto po npr. en tedn prižgan računalnik, kar za XPje praktično ni bilo možno (vsaj pri moji uporabi) brez restarta, glede Viste pa nism opazu nobenih problemov (do sedaj max cca 6-7 dni uptajma), bi pa verjel da se prej ali slej pojavijo. To je seveda samo osebno opažanje in vem da so folki tudi z obratnimi problemi.
Glede neukim folkom Linux silt; sej pol ko bo pri njih Linux bil prvi, bo največ perutninastih virusov in si na istem. Bi pa bil sicer čas prehoda. Vsekakor pa se bolj strinjam, da bi moralo biti več bolj pismenih ljudi (v katerem koli primeru že).
Pa tudi, če te ljudje z Windows mašino ogrožajo (in večina nobenega ne ogroža!), potem nisi zaščiten. Sploh pa, nevem od kje imate folki toliko problemov z malwarom oz. mislim, da naprednejši uporabniki v bilokaterem OSu pač zlahka ne dobimo zlobne kode (kdaj ste sploh zadnič meli virus problem?).
Matthai -
LordPero - govorim o tem, da slovenska podjetja nimajo pojma o pravu. Mislim, avtorsko pravo jim totalno ni jasno, napredni poslovni modeli pa sploh ne.
Govorim iz lastnih izkušenj, ker sem imel priložnost sodelovati v nekaj procesih pravnega svetovanja podjetjem, ki so zaradi nepoznavanja zakonodaje zašla v težave.
Aja, tako misliš, tudi sam sem sodeloval (finačno/ekonomsko) s par podjetij in verjemi, da so vsa podjetja na svetu taka, razen tistih, ki so res top of the line, cutting edge, res zajebanem poslu. Pač je predrago za navadno podjetje da zna vse, od prava do najnovejših ekonomskih stvari, ker vlaga že finance, čas in human resources svoj prvotni namen. To je normalno, da pač neke mlajše generacije, ko pridejo v neko podjetje se samo držijo za glavo kako in kaj delajo tam. Za drugo sliko, poglej naša podjetja, ki so v 100% tuji lasti velikih koncernov v kaki kompetitivni kategoriji & dobijo natančna navodila kako vse delat od vrha & imajo pošlihtano ama vse.
Ignorantio iuris pa je vsakdanja stvar, jih moja mama rešuje vsak dan taka podjetja. Vsekakor je boljše, če imajo managerji čim širša znanja (se pravi pravno-finančna-ekonomska in zelo napredno razumevanje tehnike/posla s katerim se podjetje ukvarja. Taki pa seveda napredujejo, majhna podjetja pa jih v večini primerov ne morejo obdržati.
LordPero
w00tnes ::
@BW ce bi ljudje kupovali igre/filme/programe, potem tudi na win nebi rabili crackov s trojanci in okuzenih keygenov :)
Ce bi pa samo saltali na linux in se vedno veselo kradli stvari, keygene in cracke pa vlacli dol s sumljivih strani, nebi bilo pa nic kaj drugace
Ce bi pa samo saltali na linux in se vedno veselo kradli stvari, keygene in cracke pa vlacli dol s sumljivih strani, nebi bilo pa nic kaj drugace
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Apple izdal OS X Leoparda (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 8991 (8991) | borchi |
» | Prihaja Windows Server 2003 R2Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 4139 (3354) | darkolord |
» | 3D na dlančnikihOddelek: Novice / Windows Mobile | 4854 (4189) | BoBi |
» | Lindows spet zlorabljaOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 2811 (2811) | MasterMind |
» | Intelovi štirje T-jiOddelek: Novice / Operacijski sistemi | 2796 (2796) | Dr_M |