» »

Intel bo lovil goljufe

Intel bo lovil goljufe

News.com - Procesorski gigant je razkril, da dela na zanimivi tehnologiji, ki ni najbolj povezana z njihovo primarno dejavnostjo. Lotili so se namreč razvoja sistema za odkrivanje igralcev, ki goljufajo v večigralskih igrah. Medtem ko z vtipkanjem kakšne od kod, ki jo je predvidel proizvajalec, v single player načinu vplivate le na svojo igro, je na internetu goljufanje dosti delikatnejša reč. Popularne igre imajo razvite programske sisteme za odkrivanje nepridipravov, žal pa je njihov razvoj zahteven in igralci s programerskim znanjem jih pogosto dohitevajo ter se jim izogibajo.

Intel namerava izdati sistem, ki bo skrit globlje z določeno osnovo tudi v sami strojni opremi, kar ga bo naredilo težjega za razbitje. Glede na velikost podjetja bi se znalo zgoditi, da izdelovalci iger podprejo njihovo delo in nam čez nekaj let (uradne izdaje se ne veselite prehitro) polepšajo večigralsko izkušnjo.

Izvorna novica.

56 komentarjev

«
1
2

Good Guy ::

no pa bojo spet prazni serverji
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Mavrik ::

Kvečjemu več. Bo zadeva privabila več resnejših igralcev, ki nočejo igrati z goljufi. Goljufov pa itak ne rabimo.
The truth is rarely pure and never simple.

[MYTiX] ::

Se strinjam z Mavrikom. Ko sem pred leti še igral COD po netu, sem kmalu zgubil voljo zaradi teh cheaterjev.
podpis

repT|Le ::

važno da je quake3 :)

Kenpachi ::

Zakon!
Zaraki Kenpachi.

'FireSTORM' ::

MYTiX cheaterjev ali misliš da so bili cheaterji?
Jaz sem igral CS in AA dolgo časa, nikoli niti enkrat niti povohal cheatov in sem večkrat dobil "naziv" cheater zato ker sem nekoga popwnal parkrat zaporedoma...
Na AA sem bil ServerAdmin in sem za mnoge mislil da cheatajo a ob pogledu PB Screenov na serverju se je izkazalo da sem se zelo zelo motil...

Scier pa, če jim uspe naredit nekaj takega potem čestitam, sicer pa mislim da bo enako kot do zdaj, cheaterji bodo našli način kako še cheatat naprej.
Those penguins.... They sure aint normal....

Andrej10 ::

Čeprav brez dodatnih virov, si upam trditi, da bo ta reč narejena na podlagi tehnologije TCPA (ki je sicer predvidena za rabo predvsem kot DRM).

Gre namreč za soroden problem: kako lahko avtor nekih podatkov (ki so lahko ali datoteke, ali MP3, ali programi) zagotovi, da nekdo na svojem računalniku ne bo mogel teh podatkov kopirati in spreminjati po mili volji, lahko jih bo pa videl in poslušal. To vključuje tudi mehanizem, da lahko podatke berejo samo avtorizirani programi (npr. zaščitene glasbene datoteke samo pravi predvajalnik) in da podatkov ni mogoče prestrezati na poti do grafične kartice in monitorja (HDCP) ali zvočnikov.

Če si namesto videa zamislimo tok podatkov od/do igričarskega strežnika in namesto video predvajalnika igro, lahko uporabimo obstoječo programsko in strojno infrastrukturo. To reši goljufanje z raznimi "invisible wall hacki" in močno oteži rabo botov.

Mavrik ::

Sam je problem, ker so igre ponavadi spremenjene prej kot pa se podatki pošljejo nazaj na strežnik.
The truth is rarely pure and never simple.

7h3_1 ::

hm sam ljudje k bodo hotel cheat-at najbrš navjo kupval takih procesorjev. Easy ;)

Se pa čist strinjam z FireSTORM-u so ljudje k so dobri označeni kot cheaterji samo zato da si človk ubistvu poteši jezo in si reče:" Jst sm prov bolši kt on sam k on uporaba cheat-e". Je pa res da je kr dost ludi k cheat-ajo.

StajercSSS ::

Mene so enkrat banal s Toca 3 serverja,ker sem prvič v življenju sploh zmagal.. Takoj mi en napisal cheater,in ban.. Pizde gnile.. Cheatat prek neta pa sploh ne vem..

[---odstranjen del ki kliče na štajerski flamewar---]
Voziš se v formuli, pred tabo je podmornica, za tabo pa vesoljska ladja.
Kako se rešiš iz te situacije?
Rečeš ciganu naj ustavi vrtiljak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

mtosev ::

Brezvezna poraba denarja :\
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Matek ::

Ah, mtosev, očitno še nisi malo resneje igral kake igre, da bi se soočil s temi problemi.

Kar se pa tiče obsojanja tistih, ki dobro igrajo, za cheaterje - jaz sem to vedno jemal za kompliment. Nekdo ti pravi, da si tako dober, kot da bi imel neko računalniško pomoč. Če sam veš, da tega nimaš, si očitno skilled.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

mtosev ::

Sem igral FIFO prek neta samo tam nimas kaj goljufati
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mtosev ()

Icematxyz ::

Sam sem tudi ko sem še kakšno igro zaigral ugotovil da nima smisla igrati, ko sem videl iz ozadja kaj vse se dela.

Nima smisla.

Sam sem pač še mšljenja da igraš igro zaradi igre ne pa zaradi 1000 ostalih pizdarij.

Zato pa ne igram več.

urban99 ::

ne vem... meni je blo online vedno velik izziv pwnat cheaterja, podobno kot kakega res dobrega ostrostrelca. Če pa je gor uletel nek ultra-mega-hax0r, ki je res najedal izven vseh običajnih aimbotov, wallhackov ipd, je pa žal redkokdaj cel server dojel, da je treba igro preprosto ustavit in se je kreten naveličal in pobral. Serverji z zrelimi in izkušenimi igralci so redkost, ko pa si enkrat na takem, je pa res veselica, ki ji do živega pride samo reeees zdolgočasen sociopat.

Tudi zato igram samo še Babo Violent >:D

Luka Percic ::

Iziv za cheaterje (izdelovalce cheatov pravzaprav)- izdelat program, ki bo le preko kamere/mikrofona kot input, ter usb-ja (miška, tipkovnica) kot output, vrtel na drugem računalniku, ter upravljal prvega (z igro).

Beat that AI, Intel!

'FireSTORM' ::

Zlagal sem, enkrat sem cheatal na CS. Ampak na privatnem serverju katerega smo zaklenili samo par kolegov za "lažje prepoznavanje" cheaterjev.
Ko sem z Sniper Rifle-om(tist drugi, sivi, Scout Sniper al kaj je bil) brez "pogleda" skozi scope pokal glave :D
Drugače na Public ali Clan Wars nikoli nisem uporabljal cheatov.

Čeprav kar sem spoznal na AA kar me nekoliko bolj moti kot cheatanje je Bug Abuse oz. Using Exploits, kjer si lahko npr. izkoristil nek Bug v igri v tvojo korist, kot je bilo npr. na ozemlju SF_Hospital, kjer si se na določenem delu mape ulegel in si videl in lahko streljal skozi zid.
To me izjemno bolj moti kot pa tisto cheatanje kjer te je nekdo iz božje matere spekel z enim metkom...In to 500x zaporedoma in izstrelil samo en metek...
Ali pa WallHack ko si spectator in nekoga opazuješ prav vidiš kako meri skozi zid za nekom in ko se prikaže iza zida, bum, HS MothaFu*ka!
Kar me pa najbolj razjezi je pa še potem tisto važenje cheaterjev kao I'm the best, you all suck, i pwnz0r you in same take... ;(
Those penguins.... They sure aint normal....

christooss ::

Kakor je mtosev rekel. Popolnoma nepotrebna poraba denarja. Povsem enako, kot zaščite proti piratiziranju. Seveda je rešitev v strojni opremi ampak intelovci in proizvajalci iger bodo morali zaflikat miljon lukenj, napadalci pa morajo najti samo eno!

Prav tako se je treba gamer ali ne gamer boriti proti DRMju na vse možne pretege. DRM is evil kakorkoli pogledaš.
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

GizmoX ::

Ko sem jaz premišljeval, kako bi rešil ta problem pri svoji igrici, sem ugotovil ravno to: če goljuf že nima izvorne kode, lahko reverse engeneera, pa jo dobi. Priredi, igra z "boljšo", ali pa postavi med seboj in server nek program, ki ob strelu najprej še čisto precizno nameri v glavo nekemu igralcu.

Problem res ni enostavno rešljiv. Če intelu uspe in se to res pojavi v igričarskih vodah, bom temu rekel napredek.8-)

Če pa koga malo bolj podrobno zanima o tem problemu, naj si prebere TA ČLANEK. (Sicer je bil napisan leta 2000, vendar se bistveno ni spremenilo nič:\ )
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Andrej10 ::

Mavrik: TCPA je predviden, preprečuje tudi to. Če bo igra spremenjena, se ne bo mogla priključiti na strežnik. Še več, če bo BIOS spremenjen ali operacijski sistem spremenjen, se igra ne bo mogla priključiti na strežnik (ker bo vmes pretrgana veriga zaupanja).

7h3_1: zaenkrat še ni treba, da to tehnologijo podpira prav procesor - zadostuje TPM čip na matični plošči. Vendar je to manj varno, ker je vseeno možno varovanje zaobiti s posebnim hardverom, ki bere iz pomnilnika mimo glavnega procesorja. Tisti ljudje, ki ne bodo imeli pravilno opremljenih računalnikov, preprosto ne bodo mogli igrati. Najbrž se bo pa dalo skonfigurirati server, da bo deloval brez teh zaščit, vendar malo resnejši igralci ne bodo hoteli igrati na drugem kot na "zaščitenem" serverju in bodo investirali v pravo ploščo procesor (itak bodo čez leta imeli vsi procesorji TPM vdelan).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Andrej10 ()

Filo ::

Pa sej ne vem.. Mislm ne štekam no.. Kwa je sploh fora da cheatas... Pač si slab.. Jebat ga vsi so taki na začetku.

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

dukenukem ::

Khmm a ste že slišali za direct3dhook:d to nebo noben intel usatvu, skratka, multiplayer igre so postale samo to, kdo ma najnovejši cheat, bo poownal, ostali ste kekci :( to me zelo moti, ker uničijo večino online iger :( zmerom se najdejo goljufi in šele čez čas updajtajo zaščito, da jih zazna :(pa tolk goljufij, kot je na netu, za call of duty, to je groza, to je najbolj zgoljufan špil :(obstajajo strani s samimi goljufijami za špile :( res, da je igranje online najbolj fajn, samo so goljufi pereč problem, kateri je težko rešljiv ;(

Zgodovina sprememb…

  • polepsalo: gzibret ()

tsatthoggua ::

Super, res upam da jim uspe.

Drugače pa če bi hoteli cheaterjev se rešit bi to verjetno že zdavnaj lahko naredili! DMW je en tak poskus, ki niti ni napačen. Takoj ko se skonektaš na server ti lokalno preveri ustreznost filetov in če imaš karkoli modificiranega..bye bye. Ker se pa kravatarji zavedajo, da tudi cheaterji nosijo $$$ v blagajno jima pa zgleda niti ni v interesu, da bi napravili tak korak. Vendar se tudi za to rešitev najde :)) Imenuje se Global Ban in če hočeš spet igrat na normalnih serverjih si kupi novo igro - simple. Na začetku bi sicer blo velik jokanja samo 100% ne od takih kot sem jest, ki igro vedno igra na default.
S tem pristopom bi bil sicer modanje rahel problem, vendar bi tudi to preživel, samo da nebi bilo cheaterjev.

Matek ::

Jao, tsatthoggua, preverjanje ustreznosti datotek je ena osnovnih zaščit, ki se uporabljajo. Ampak cheater lahko ta sistem zaobide, pošlje podatke kot da "kao" ima OK igro, pa je dejansko nima. Global ban se pa tudi uporablja v mnogih igrah, tako da nisi ničesar novega izumil.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Sc0ut ::

Pri q3 je punkbuster kar lepo zbanal cheaterje.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Evil mind ::

Dokler je zadosti adminov se pri ETju nč ne bojim čitarjev in tudi me ne briga, če čitajo sej itak so kikani u petih minutah. Pa tudi takoj se vidi kdo čita in kdo ne.

jernej_0x ::

Ko se meni zlušta igranje skočim na kak lanparty, kjer pa ostaneš brez kompa če cheataš ... pa mogoče še brez česa :D.

Swen F@tt ::

Najbolj se mi dopade, ko ownaš cheaterja in ga 4 runde zapored (govrim o css) pwnaš z glockom -> burst mode & hs. Ne bom pozabil ko smo igrali nuke in se je pojavil junak z speedhackom. 4x zapored sem ga fental, to ga je tako potrlo, da je odšel iz serverja. Ubošček. Prej je fejkal z steam ID in ga sploh nismo mogli banat. Drugače pa na grmado z online cheaterji! Svinje nemarne, drugega ne morem reči. V čem je potem užitek? Nabijanje online ega z ratiom 40:0. Daj no, lepo prosim... Upam da bodo razvili nekaj, kar bo pobanalo račune/igre guljofivcev in bodo morali kupiti novo. Zaradi takih izmečkov nas je dosti nehalo igrat pred leti, ker smo enostavno izgubili veselje do online igranja.:\ Takisto velja za teamkillerje...
WingMan ^^

Furbo ::

Cheaterji bodo torej kupovali AMD sisteme :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Evil mind ::

Sej jih že >:D :D

link_up ::

omg...kaj nardis z glockom ? 8-O cist en drug svet :(

ce se je proizvajalec potrudil in nardil development mode dostopen, potem se verjetno pricakuje uporaba tega kajne ? :D easy k pasulj...
In and Out

Kenpachi ::

Sam je pa tudi prašanje, če bo tole foolproof... Ker se bo sigurno znalo zgodit, da pa bo kdo tudi po krivem ožigosan za cheaterja, pač ker je mogoče ravno v nekih okoliščinah čudno odreagiral v igri...
Zaraki Kenpachi.

Bethrezen ::

www.urbanterror.net

Kenpachi ::

Aja, pa preko PunkBusterja se itak da bannat hardware id, tako da ti tudi nova igra ne pomaga.
Zaraki Kenpachi.

kriko1 ::

Heh, ravno včeraj sem šel igrat en UT instagib CTF. Pa pride eden z imenom G*d|ike, ki je zbil čisto vsakega takoj on sight - nisem nek pro pa tudi začetnik ne - z človekom ko se ponavadi zapleteš v dvoboj traja nekaj časa da te skine, če se mu spretno izmikaš. On pa je skinu vsakega takoj on sight. Še bolj zanimivo je ko sem nekaj časa opazoval frage posameznika, njemu je v roku ene sekunde nabilo gor po 6 fragov - kar je nemogoče, instagib se proži 1x na sekundo. Prav pokvari igro.

Good Guy ::

tut če bodo kj nardil bodo prej ko slej shekal, to je dejstvo
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Roadkill ::

... al pa je bil samo tako dober?
Eni so jebeno dobri. :)

Pa uni, k govorite, kako je dobro ownat cheaterja se niste vidli konkretnega cheaterja. Da se ownat kaksnega mulota, ki cheata ne zna uporabljat, to je pa vse.
Pa tudi ni "itak ocitno kdo cheata", ker ce je cheat dober in ga clovek zna uporabljat ne bo ziv bog ugotovil, da cheata.

Vse to se je izkazal pri ETju, ko se je izkazalo, da cheata kak zelo dober igralec... Che je clovek odlicen igralec in ima custom made aimbota, ki mu aim poveca iy 35% na 38%, ne bo tega noben opazil. Tip pa itak ne rabi vec kot to, ker je ze itak dober. :)

Tale zadeva bo pa samo poskrbela, da bodo cheati nekaj casa rezervirani za manjse stevilo igralcev.

Ampak saj... vec ne more naredit noben. Je ap pomembno da vsaj nekaj pocnejo.
Ü

eter ::

men je bolš da folk cheata kot pada mam v kompu polno navlake in me po možnosti še opazuje Veliki brat.
Don't worry, probably i'm wrong.

gruntfürmich ::

ut in njihovi modi imajo ogromno čiterjev, to je katastrofa. sem učasih tik pred tem da bi še sam začel goljufat, ker se mi zdi da je itq vseeno, ker goljufajo praktično že vsi. pa če komu zagnjaviš da je kmet ker goljufa, ti napiše: ist nur publik. mislim haloo.
edino pravilno je da so cd keyi in računi in da se banajo. pa še IP bi se moral zraven, čeprav ga je lahko zaobiti.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

gruntfürmich ::

ja, je res učasih težko določit če kdo ki je dober čita. sam ko mu rata ena neverjetna stvar, ok, ko mu druga, tut, ko pa se to dogaja zaporedoma, se pa že uprašaš, če je to možno, tut če se kr vidi da ima pune skilla.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Roadkill ::

Se spomnim, ko smo igrali clanwar (ET 3o3) proti klanu MU (mutilation) sta imela dva njihova igralca konstantno (ampak res konstantno) 300 pinga in delala rastur.
Smo rekl, da ne bomo neki jokal da cheatajo, ker je brezveze ce mu ne mores dokazat (PB screanshoti niso pokazali nic) in smo mirno igral naprej, nakar na server uleti se nek njihov soklanovec in zacne jokat, da ne bo vec igral z njimi, ker se mu ne zdi kul cheatat... :D
... tipi so se vedno trdil, da seveda ne cheatajo in veselo naprej spuscali tripple-HS-prone cez celo mapo. :DD
Ü

Bethrezen ::

dodatek za q3 -> UrT. igrca je res poštena, cheaterju ni, gameplay najbolši,...pa še zabavna je
DOWNLOAD ZASTON!!!
www.urbanterror.net

KoKi ::

ravno vceraj sem mao igral q3 in je priletel en na nas server, ki je imel zelo slab aim in zelo pocasne reakcije, ko si pa prisel iz kaksnega ovinka, pa te je takoj imel. wallhack? sicer res ne mores nikoli tocno vedet, ampak je bilo tukaj vec kot ocitno. ce bi mel vkljucen se aimbot pa autofire bi bil verjetno manj sumljiv.

sem pa pred tem igral na enem drugem serverju, kejr so igrali 4 (3je dobri) proti 3 (1 dober) in ko sem prisel v team so nas ownali s svojim timskim delom, ampak smo jih uspeli nekako cez cas malo razbit. dokler so nas oni ownali 5x zapored, je bilo vse vredu, ko sem pa potem jaz enega ownal 4x zaporedoma pa je bil takoj odgovor: cheat.

tako da, ce ze imajo mene za cheaterja, potem se spoh ne cudim, da gre to enim na zivce, ko to skoz slisijo. je pa lepo videt od kaksnega cheating clana, katerega clan se je malo zmotil in poslal kak screenshoot z vklopljenim wallhackom. :)
# hackable

c00L3r ::

Cheat-anje podpiram samo takrat če se spustiš nivo reverse engineering-a in zbirnika in si sam prirediš igro oz. narediš trainer/hack. Potem si se res potrudil in si zaslužiš to intelektualno prednost. :D

Mislim pa da ja najboljši način preprečevanja ta da se adminu prijavlja potencialne cheat-erje in ko se zbere dovolj prijav se pač izvede ban.

Če pa bo Intel naredil to strojno podporo proti cheat-anju bi to prav tako omejilo uporabo iger iz travnika. To omenjam samo za tiste moralno pokvarjene osebke ki ne kupite vseh iger ki jih igrate. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c00L3r ()

Kenpachi ::

"Cheat-anje podpiram samo takrat če se spustiš nivo reverse engineering-a in zbirnika in si sam prirediš igro oz. narediš trainer/hack. Potem si se res potrudil in si zaslužiš to intelektualno prednost."

Vidiš, jaz pa preziram take, ki delajo hacke za multiplayer igre in še bolj tiste, ki to podpirajo in/ali uporabljajo.
Zaraki Kenpachi.

StajercSSS ::

Eno pošteno vprašanje,na katerga hočem odgovor od kakga cheaterja.. Kaj je sploh cilj cheatanja? Doseč več točk je bv razlog,pa še ban tvegaš.. Poleg tega pa ostaneš n00b v igri,ker se ničesar ne naučiš..Vse dela sam cheat..
Voziš se v formuli, pred tabo je podmornica, za tabo pa vesoljska ladja.
Kako se rešiš iz te situacije?
Rečeš ciganu naj ustavi vrtiljak.

Looooooka ::

ma intel mal prevec casa ocitno.
bl zanimivi v tej temi so komentarji.zdej lahko naredimo starostno statistiko glede na uporabo besede pwned in owned v replyih :D
za cs bi se dal pa se kksno drugo...

asgard2.0 ::

Čiterji so zame kot Amerikanci !! Vse za po nagi riti pošten natepst de si zapomnejo kake wallhacke uporabljat. Fuj fej banda ;((
Šiht, CPU , Hrana, Spanje, Šiht ....

R33D3M33R ::

preverjanje ustreznosti datotek je ena osnovnih zaščit, ki se uporabljajo

Ja, ampak ta zaščita je eno veliko sranje. Ker imam nameščen Linux me meče z nešteto serverjev, ker piše da OpenGLDrv.so (ali nekaj takega) bytehacked :(. Gre se za UT 99.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Pillars of Eternity

Oddelek: Igre
91678 (1417) ahac
»

Začel se je Google I/O - Android

Oddelek: Novice / Android
2913895 (11436) Marat
»

World of Warcraft opremlja vse zaslonske posnetke z izdajajočimi vodnimi žigi

Oddelek: Novice / Zasebnost
124965 (4110) techfreak :)
»

Nadzor nezvestih, pardon, nevestnih voznikov v ZDA

Oddelek: Novice / Zasebnost
254935 (3570) Azrael
»

Slab dan za goljufivce

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
203906 (2931) mchaber

Več podobnih tem