» »

Prvi rezultati boja konzol

Prvi rezultati boja konzol

Playfuls - Minil je prvi mesec od izdaje dveh konzol nove generacije, zato je čas, da si pogledamo prodajne rezultate. V ZDA poročajo, da je Nintendo prodal 476.000 Wii-jev, kar je skora dvainpolkrat toliko, kot je Sony prodal svojih Playstationov (196.000 enot). Glavni razlog za to je Sonyjeva nezmožnost dobave večje količine konzol, saj imajo še vedno resne tehnične težave z Blu-Ray pogoni. Tako je kljub začetnim Sonyevim obljubam, da bo konzol žejni trg dobil na voljo cel milijon Playstationov 3 (številka je vmes padla na pol milijona), na tržišče prispelo komaj 300.000 zmenetov. Ima pa tudi Nintendo nekaj težav z dobavo, saj je 50.000 Wiijev, namenjenih Evropi, bilo razprodanih že v prvih 12 urah in bodo verjetno težko dobavljivi vsaj do naslednjega leta.

Po napovedih analitikov, Sonyju ne bo nikakor uspelo doseči cilja, ki je bil 6 milijonov prodanih konzol v ZDA do marca 2007, saj bo imel težave z izdelavo vsaj še do takrat. Bolj realistična so pričakovanja Nintenda, ki v istem obdobju namerava prodati 4 milijone Wiijev. Po drugi strani pa se Microsoftu na široko smeji, saj se njihov ubijalski naslov Gears of War prodaja kot tople žemljice, samo novembra so prodali milijon kopij. Tako se analitiki strinjajo, da bi do marca naslednjega leta moralo biti prodanih že 10 milijonov Xboxov 360.

Izvorna novica na Playfuls ima še več zanimivih podatkov.

Zgleda da Sony drago plačuje za njihov trenutno neuporaben optični pogon...

45 komentarjev

xyxyxyxy ::

Glede Gears of War lahko samo potrdim. Kaj takega še nisem videl.8-O Igra je nora!

Kato ::

Ja težava sony-ja je ,da nam konstantno poskušajo vsiliti neke nove formate in medije, če ne bi bilo Bluray-ja v PS trojki, bi bila zadeva tu istočasno kot xbox 360. Uglavnem zadeva zamuja že eno leto. Vendar Sony je še vedno veliko ime in neumno bi ga bilo odpisati.
Trije konkurenti:

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

Klemenn ::

men pa nekej ni jasno....

tele konzole so ubistvu ko eni mali pcji...ful manjše pa to ; po vsej logiki je to tudi veliko dražje (izdelava namreč)

zkaj potem računalniki torej toliko stanejo, tele konzole so pa tako ''poceni'' ?

BendeR ::

Saj v bistvu vsi razen nintenda grejo s prodajo v minus ... pol z špili in dodatki služijo.
:=)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BendeR ()

RedStar ::

I hear that :\ . Nekje sem bral, da so v ZDA tisti PS3 Basic verzijo (ki se je prodajala ua 500USD) raztavili na dele in ocenili skupno vrednost posameznih delov na najmanj 800 USD 8-O . Ni čudno, da so potem dodatki in igre tako dragi.

Žal ne najdem izvorne novice, če pa jo pa jo linkam.

Kato ::

Ja Xbox in Wii že delata profit samo s prodajo strojne opreme medtem ,ko je Sony s PS3 še v zgubi in to kr konkretno, Xbox je šele pred kratkim prešel v profit pa je zunaj že eno leto.

BendeR ::

XBOX s profitom ? Od kdaj?
:=)

Mavrik ::

Že nekaj časa. Xbox 360 Premium je trenutno na nevtralni ničli, z vsakim Xbox 360 Basic pa ma Microsoft dejansko nekaj dobička.
The truth is rarely pure and never simple.

Matrin ::

Wii je ravno to, kar bi konzole morale biti. Majhen, zanimiv, inovativen (čeprav se bojo eni verjetno zbunli na to), zabaven, poceni (relativno),... Nintendova konzola je tista, ki bo v tej generaciji požela največji uspeh.

Pa ne nabijat z tem, da sta xbox360 in ps3 strojno veliko bolj sposobna od Wii-ja. Ker sama moč ne pomeni da je konzola boljša. Nintendo ima z tem že izkušnje, čeprav bi jih na nek način moral imneti tudi sony. Ker Sony-ju je z PlayStation-om uspelo le zato, ker je bil bolj zanimiv in igre so bile cenejše. V procesorski moči ga je takratni N64 pustil daleč zadaj. Zdaj pa se je stvar obrnila. Če že ne iz drugih razlogov, wii bo bolj uspešen že samo zato, ker dela Nintendu dobiček, in ga bodo dejansko lahko veliko prodali, ker ga bodo lahko tudi veliko izdelali. Za PS3 pa to ne drži.

@LOL ::

Glede Gears of War lahko samo potrdim. Kaj takega še nisem videl. Igra je nora!

To zagotovo drži, vsaj tisti ki smo zadevo igrali. Igra je res nora. Skoraj ni igre po Doomu2 ki bi me tako impresionirala. Ena najboljših iger vseh časov (tudi po lestvicah). Zaluženo:))

Nintendova konzola je tista, ki bo v tej generaciji požela največji uspeh.

No za to je precej prezgodaj. Predvsem je vprašanje kako bo zadeva čez 5 let. Ter ali jo bodo podprli zuinanji založniki da ne bomo spet gledali samo 101 Mario in Zeldo (čeprav sta špila super) ter kake Nintendogse in razne mini igre ki se bodo prodajale za polno ceno.

zabaven

No to je precej posplošeno. Nekomu je zabava igrati GoW(kar tudi je) spet drugemu razne mini igre ala WiiPlay in podobno. Čeprav še vedno ne vem odkod Nju ideja da prodaja WiiSports za 50USd glede na to da prav dosti več ne stane GoW za katerega se je porabilo na milijone dolarjev. No ja N ni dobrotnik da ne bo kdo misliv.

Skratka zanimivo bo čez par let ko bodo HD televizije po zmernih cenah. In takrat bo to še dodaten atribut za PS3 in XBOX360.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

xyxyxyxy ::

To, glede cen, je res absurd. Nintendo se je na začetku hvalil, kako je razvoj iger za Wii poceni blabla, na koncu pa vidiš, da je npr. Monkey Ball (ki so ga spacali z levo nogo), dražji od miljone težkega GoW. Pa, če pogledamo še npr. ceno konzole. Kupujemo namreč hardware. Poglejte, kakšen hardware je v Xbox 360 in kakšen v Wii-ju, pa je X360 Core samo 10 jurjev dražji od Nintendove konzole. Logika? Je ni. Nintendo pošteno nateguje. Pa naj mi nihče ne govori, da jih je tehnologija "zaznavanja premikov kontrolerjev" toliko stala. Te pravljice naj razlagajo komu drugemu. Pa še bi lahko našteval. Od tega, da se GameCube iger ne da shranjevati na Wii-jev pomnilnik (za to potrebuješ GC memory card), da ni vgrajenega mrežnega vmesnika za kabelsko povezavo, ne predvaja filmskih DVD-jev (nekaterim to veliko pomeni), itd., itd.... Skratka, sramota. Konzola je oskubljena do konca (in to za kakšno ceno:\ ).

Ja, Nintendo me je pošteno razpizdil. Še pred časom sem bil prepričan, da si bom omislil njihovo konzolo, ampak po vseh teh neumnostih, je moje navdušenje nad njo povsem upadlo. Bah...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: xyxyxyxy ()

SleepLess ::

Probaj jo igrati in se potem oglasaj ce se bos vedno hotel filme gledat :) Sicer pa imam sam doma dve konzoli Xbox-a ki ima modchip in res deluje kot ultimativni medijski center, ampak na njem vsega 2 igri (fable in burnout) ter Wiija. Wii pa me je ze na zacetku zelo navdusil z samo igralnostjo tako da sem cisto pozabil na vse pomankljivosti :D

Mr.B ::

Wii je popularna zaradi vmesnika, kar jo naredi zanimivo.
Pa pvejte Sony fan club, zakaj bi šel nekdo iz PS2 na PS3 ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

xyxyxyxy ::

@SleepLess

Sem probal.

SleepLess ::

Heh potem pa vzamem nazaj :) Pac kot sem ze povedal prfektna kombinacija zame je prvi Xbox kot multimedijski center in Wii za igre.

deann ::

kar se mene tiče Wii ne spada med next gen konzole,zadeva je le nekoliko overclockan game cube,hardware ki je v konzoli ni vreden 30 jurjev kaj šele 60 kolikor se mi zdi da stane,poleg tega so pa igre za namenjene bolj otrokom ter čudnim japoncem.
Jaz osebno bom v kratkem nabavil X360,saj imajo res vrhunski nabor iger,prevtako mislim da bo x360 zmagovalec v tokratni generaciji...btw do konca leta naj bi bilo prodanih že več kot 10 miljonov konzol.

Kato ::

Jaz osebno se še najbolj naginam k Xbox-u, Wii je morda res zabavn , samo je predrag , pa tudi igre so predrage za to kar je . Verjetno bi ga imel kot kakšno družabno igro ala Monopoli, Risk, Otroci otoka Katan. Za PS3 pa ne vem , igre bodo hude (nedvomno), ampak blueray me moti.Ok ,če bi to bil HD-DVD/Blueray/EVD player, ampak ni, je le ena od možnih zmagovalcev.

G-man ::

Jaz si bom v roku enega leta nabavil Wii ker ima limitlessss(a) potentialssss.(b) + še tole (c).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: G-man ()

JanezekNovak ::

Prehitro je govoriti, katera konzola bo zmagala!

Osebno bi stavil na PS3 ali pa mogoče na Wii?

Verjetno bo pa veliko ljudi na začetku kupilo Wii, kasneje čez kako leto pa še PS3.

Bistvene so igre, image konzole, ne pa hardver!
http://www.euroairsoft.com/

@LOL ::

Skratka če gledamo samo to generacijo je Nintendo res najbolj pohlepen od svete trojice.
Zakaj:
- edini prodaja konzolo z dobičkom in NE subvencionira cene kot je bilo do sedaj v navadi
- igre so skorajda enako drage kot za konkurenco (kljub temu da so nekateri naslovi patetični oz. precenjeni: primerjava kot je povedal DrBruce)
- prodajali bodo mini igre za 50USD (sej ne pravim - nekatere so zagotovo zabavne VENDAR glede na nizke stroške razvoja bi si obetali tudi manjšo ceno in ne ceno na ravni GoW ki je koštal milijone zelencev)

Tudi jaz sem odkrito upal na ceno Wiija tam okrog max. 50k sit kakor so govorili da bo poceni (s ceno 60k meni ni več konkurenčen napram Xbox360 - OB TRENUTNI BERI IGER Wiija). Če pa bi bila cena 50k sit bi se pa 20k sit že dokaj poznalo in bi bil skorajda best buy. Vendar kot nekateri verjamejo - cena Wiija NI ugodna. Ugoden je kvečjemu Xbox. Kakor je že nekdo pvoedal. V končni fazi se kupuje hardware in ta v Wiiju ni baš vreden velik keša. Mene je Nintendo malo razočaral. Žal.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: @LOL ()

Tr0n ::

Verjami mi iz lastnih izkusenj, da je Wii vreden vsakega tolarja + se vec. :D Pa to prihaja od nekoga, ki je do pred kratkim sovrazil konzole. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

roli ::

@SleepLess:
Xbox1+wii=Ultimativna zabava

Xbox1 za filme in Forzo motosport,wii pa za vse drugo.

Po dveh dneh uporabe Wii-ja sem izjemno zadovoljen.Še Xbox me ni toliko pritegnil.
http://www.r00li.com

Markoff ::

Se da kje (beri: trgovine) te igrače dejansko testirat?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

mtjz33 ::

Seveda se jih da. V kakšni večji trgovini, kjer imajo razstavljene oz. priklopljene. Npr. Muller v LJ, lahko probaš tudi igre.

RedStar ::

To da eni pravite, da so igre namenjene otrokom sploh ni res. Se vidi, da še nikoli nistre igrali Nintenda. Pa tudi, ko menite da ni next gen konzola. Jaz bi rekel glih nasprotno, da XBox in PS3 nista next gen. Kje je tu kakšna inovativnost pri obeh. Ima sam dobo grafiko in to je to. Če pogledamo sam razvoj Nintenda je bil IMHO od zmeraj 1 step ahead. Malo poglejte letnice kdaj se je vse začelo pri Nintendu. Ta "nunčak" ki ga ima Nintendo je svetlobla leta pred tem kar imata sedaj PS3 in 360. Tudi v preteklosti je bil njihov joystick v prednosti. Že če pogledamo PS1. Prvotni joystick sploh ni imel analogov. Kar pa je N64 že imel.

Če pa misli nekdo, da ni pa mi naj pove zaradi česa sta boljša. Grafika, GoW, Halo? Mario poje to za malico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RedStar ()

@LOL ::

GoW, Halo? Mario poje to za malico.

LOL si ti že igral obe igri da lahko primerjaš? Pa kerga MAria točno misliš? Definitivno Mario64 ali pa kakšen novejši ne poje GoW. Tako vzdušje ne pričara niti mario ker če bi igral bi videl kaka igra je to - zretje enih videov preko Youtuba ne pričara vzdušja. Edina igra ki je na Wiiju sposobna konkuriranja je Zelda pa še tukaj meni nekako mlačno izpade odsotnost GOVORA, kar si pri špilu za toliko keša ne bi smeli privoščiti. Če so že avantura XX let nazaj imele govorjen tekst je mal sramota da tega nima Zelda. Pa so mi Zelde super špili samo malo kritični pa moramo biti.

Ta "nunčak" ki ga ima Nintendo je svetlobla leta pred tem kar imata sedaj PS3 in 360.

No ja men se ne zdi. Pač drugačen način kontrole. Kako se bo to obneslo pri različnih vrstah iger se bo še videlo. Upam samo da ne bo N dobavljal pretežno miniiger za 50USD. Igre so še vedno iste, samo upravljanje se razlikuje. Se strinjam za kakšne Wiisports in podobne mini igre je zadeva zihr super, sploh ker moraš mal migat. Sam za igranje Zelde ene 10 ur je pa zihr bolj utrudljivo kot pa navaden jopad.

Jaz bi rekel glih nasprotno, da XBox in PS3 nista next gen. Kje je tu kakšna inovativnost pri obeh.

Če imaš HDTV je še kako nextgen, da ne omenjamo da je v primeru PS3 že vgrajen next gen feature in to je BluRay in z nakupom PS3 bomo dobili tudi najcenejši predvajalnik. Pač nekaj je nintendo moral narediti saj čiste novodobne vojne ne bi mogel več dobiti (kot je poizkušal z N64 in Gamecube). Da ne omenjamo kako bodo na Wiiju zgledale igre čez 5 let če je že danes grafika za časom par let. Pa ne mislim da je grafiak glavni element, daleč od tega. Samo je pa zagotovo pika na i res odličnemu špilu.

Malo poglejte letnice kdaj se je vse začelo pri Nintendu.

Kako to misliš? Kaj ima to veze s sedanjostjo. Sej tut sega je bila včasih majka. Pa kje je sedaj? En software založnik. kot da dolg staž zagotavlja super izdelek. Kao. če pa to nisi misliv se pa opravičujem

Že če pogledamo PS1. Prvotni joystick sploh ni imel analogov. Kar pa je N64 že imel.

No Nintendo je lepo prekapiral obliko z rogovi. Da ne omenjamo da je N64 prišel 1 leto (oz. vsaj nekaj mesecev) za Sonyem
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: @LOL ()

JanezekNovak ::

Ali imajo kak primerek Wii še na voljo v Muller v LJ?
http://www.euroairsoft.com/

@LOL ::

A ni imel samo Big Bang. Ti pa so že zdavnaj prodali. Poglej na playgame.biz če človek kej zrihta lohka;)
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Tr0n ::

Muller ima samo po narocilu. BB/BOF pa dobijo januarja drugo rundo.

drejc ::

Čist tko, za info...zaka pa ne skočte v Celovc ponj?Sj je sam uro voznje iz Lj oz minimalno ce si z gorenjske.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

kataklysm ::

Kak lahko primerjate Mario in GoW??!8-O Saj niti nista isti zvrsti. Mario je legenda...GoW bo (mislim da) postau. Hmm..al se men zdi ali res nism zaslediu tle modrih izjav od Sawyer? Kokr se spomnem je pametovau, da se Wii ne bo prijeu ker je kao "prešvoh" itd..oz. neki podobnga. Sedaj se pa prodaja kot nor. Sm probu zadevu pr kolegu..morm rečt, da je zadeva zlo dobra. Nalašč za pjana druženja in premetavanje pred tvjem. Osebno še čakam na PS3.

Lp
ESi

jimyboy ::

Špil ki ga obrneš v 10 urah ( GoW ) ne bo nikoli postal legenda, pa če še ima nevem kako vzdušje.

@LOL ::

Špil ki ga obrneš v 10 urah ( GoW ) ne bo nikoli postal legenda, pa če še ima nevem kako vzdušje.

Če pogledaš kakšen video kjer hitro obračajo špile vidiš da se da Maria64 končati zelo hitro:\
Spet neko posploševanje. ZArad imena Mario takoj kao legenda. Prvo igraj oba pa potem odločaj.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Tr0n ::

Hoto sem samo povedal, da Zelda: TP fucking pwnz!

kthxbye.

opeter ::

Ne, po mojem je pri igri važno to, koliko ga boš odprl, vzel s police in na novo prešpilal. To je bistveni del igre: igralnost in ali bi ga po končanju še enkrat /večkrat začeli od začetka in ponovno prešpilali.
Takšne igre postanejo čez čas legende... Tyrian, Donkey Kong Country, Mortal Kombat (stara serija - vse do Trilogy oz. Ultimate, novejših ne poznam), Tetris...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

G-man ::

Ne vem zakaj eni tako kurcajo Wii, če je jasno kot beli dan zakaj ta konzola sploh obstaja. Takim bi predpisal enoletno terapijo igranja iger iz konca prejšnjega tisočletja zato, da bi videli, da grafika matters not. Imam dual boot mašino a sem toliko len da se Windows sploh ne dotaknem (bo letelo dol ob naslednjem reformatu) in raje potegnem kako staro igro dol ala Warzone 2100 za Linux in imam tonz-of-fun.

Pa rečete GoW, ja ja, ok, whatever. Toliko revolucionarna pa spet ni. To so vam tumpali zadnje par let razvoja te igre, k "revolutionary" ti itak obesijo na vsak nov software. Videl sem gameplay, videl oh-in-ah grafiko in kupil bom Wii. Ker imam HL2 in ga bom igral z Wiimoteom. Ker vem, da bo moja punca tudi rada posegla po Wii-ljincu (zdaj so hit Barvne črte) in bojo tudi moji ta stari prvič zašpilali kakšnen tenis. Če to ni revolucija potem ne vem kaj je.

@LOL ::

To so vam tumpali zadnje par let razvoja te igre, k "revolutionary" ti itak obesijo na vsak nov software.

Preprosto smešno. Nemara niso takim kot si ti hypali da je Wii nekaj najboljšega po narezanem kruhu? Mimogrede, jaz za GoW niti nisem prav dobro vedel kaj je to dokler nisem špilav pri prijatelju. In ja gameplay je nekaj drugega kot zijanje posnetkov na YouTubu.
Ok če ne drugega pa to "revolucijo" Nintendo mastno prodaja (kakor so prvo tupili da bo cheap&fun:\ ) Priznam Nintendo je naredil super reklamo za Wii in hype kot ga nismo videli že dolga leta. BOmo videli kako bo čez 4 leta ko se pokaže realna slika.

n bojo tudi moji ta stari prvič zašpilali kakšnen tenis

Pa si prepričan da bodo zašpilali? Al je nemara to ena od "dobrih lastnosti" tega hypa ki misliš da je v resnici pa ni nič od tega.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: @LOL ()

G-man ::

Precej bolj prepričan kot pa da se bodo usedli za tipkovnico in miš in da jim bom moral razlagat kako se igra. To je jasno ko beli dan.

opeter ::

V tem se popolnoma strinjam z G-manom. Kako težko je staršem ali bilokomu drugemu razlagati, da zdaj klikni z levo tipko, zdaj z desno tipko miške... iz menija izberi...prava nočna mora.
Wii - vklopiš - staviš disk - počakaš, da se igra naloži - igraš - izklopiš. Deluje, kot klasična Casio Quartz ročna ura. V nekaj sekundah je naprava priapvljena za delovanje. :)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

@LOL ::

Ja pa zakaj kupujete ta igrala zase al za koga druzga?
No glede samoumevnosti: kakšne bolj zapletene igro kot je WiiSport in ostale mini igre je tudi z novim kontrolerjem potrebno privajanje, enako kot z jopadom. Prav tako imamo na nunchaku gumbe in gobico, na daljincu ...
V končni fazi bo še vedno pomembno tisto kar je vedno bilo: bera kvalitetnih iger

Pa še nekaj: igram nemenjenim zabavi cele družine ima sony s PS2 že dolgo na repertoarju: singstar (še lažje kot Wii), kamera, .... Zabavne vsaj toliko kot Wii. Tako da se tuka jne izumlja neke novodobne pizze. Edina razlika je v interakciji s strojem. Za skupinske partyje je pa Singstar še vedno nenadkriljiv in se lahko Wii samo potuhne v najbližjo votlino (preizkušeno na diplomski žurki od kolega ko je bila poleg alkohola Singstar paket zvezda večera>:D ).
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: @LOL ()

xyxyxyxy ::

Hehe, ste mi smešni. Seveda, staršem je lahko igrati poenostavljen tenis (trije različni zamahi), bowling ipd. mini igre. Postavite jih pred zaslon, jim pokažite Zeldo in naj igrajo. Jo bodo? lol ja.

@LOL ::

Ja Wii + starejše osebe in vsi ki še niso držali jopada pride v poštev samo pri takih ali drugačni miniigrah, drug je pa zadeva ista kot poprej
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

G-man ::

Ampak že samo dejstvo, da bodo igrali igre je enormen napredek. Še posebej v Sloveniji, kjer so "igrice le za pamže".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: G-man ()

opeter ::

G-Man, a so to res igrice? Upam lahko le, da David Tomšič ni v bližini, ker vas bo vse - ki kličete nekatere igrice (ki to niso), pač kako drugače, kot "igrice" - fental s Sneto sekiro.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

G-man ::

Sem namerno napisal tako (tudi sam sovražim pomanjševalni termin).;)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bo PS3 prehitel in preživel konkurente?

Oddelek: Novice / Rezultati
247556 (6498) Berserker
»

Decembra prvi Wii

Oddelek: Novice / Konzole
275195 (3871) Tr0n
»

Američani novembra pokupili za 3 milijarde iger

Oddelek: Novice / Rezultati
254486 (3148) GoldRakun
»

Novice s konzolastičnega sveta

Oddelek: Novice / Konzole
365818 (3605) Matheeew
»

Wii razgrabili

Oddelek: Novice / Konzole
396478 (4566) Dr_M

Več podobnih tem