» »

AMD Quad FX Platform

AMD Quad FX Platform

AMD 4x4

vir: HardOCP
AMD - AMD je danes uradno predstavil AMD Quad FX Platform , platformo za računalniške navdušence, ki smo jo do zdaj poznali pod imenom 4x4. Ta bo temeljila na procesorjih AMD Athlon 64 FX-70, FX-72 in FX-74, ki bodo ameriškim kupcem na voljo že danes, kupcem širom sveta pa v začetku prihodnjega leta. Cena kompleta dveh procesorjev bo znašala 599, 799, oziroma 999 ameriških dolarjev. Platforma temelji na osnovni plošči z nVidiinim veznim naborom nForce 680.



Na HrdOCP so že opravili obširnejši test. Srce sistema sta predstavljala dva Athlon 64 FX-74 s frekvenco 3 GHz. Kako se je 4x4 odrezal proti Intelovemu sistemu s procesorjem QX6700 si obvezno oglejte v samem testu.

Več v AMD-jevem sporočilu za javnost.

55 komentarjev

«
1
2

simnov ::

štiri grafične dva dvojedrna prosesorja zanimivo za bogataše

Carmack ::

510 Watt pod obremenitvijo8-O 8-O ...kam smo pršli....bo res treba met 1kW napajač...:\
Po vsem sodeč je Intelov prvak veliko boljši od AMD-jevega...upam na boljše čase;)

@LOL ::

Po vsem sodeč je Intelov prvak veliko boljši od AMD-jevega...upam na boljše čase

Si ti gledal prave rezultate: Quad vs Quad? Ralzika je nekako nična. V nekaterih aplikacijah zmaga AMD v drugem Intel. Ne vem od kje tebi: "dejansko boljši".
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

simnov ::

sploh ne vem ali so v testih uporabljali po dva procesorja

gumby ::

>>>510 Watt pod obremenitvijo8-O 8-O ...kam smo pršli....bo res treba met 1kW napajač...:\

eh... vcasih, na "tavelikih" masinah je tolk kuril samo hard disk :)
my brain hurts

Looooooka ::

prevelko...prevec stroma...
not for home use.
verjetn bi bli pa kksni 3d razvijalci ze mokri.

M-XXXX ::

Si ti gledal prave rezultate: Quad vs Quad? Ralzika je nekako nična. V nekaterih aplikacijah zmaga AMD v drugem Intel. Ne vem od kje tebi: "dejansko boljši".

Kje si pa ti našel da je AMD bolši??? Na hiter sem pogledal in če prov vem je INTEL ZMAGAL Čisto v vseh testih!!!

@LOL ::

Ja si ti gledal quad vs. quad?
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

RC14 ::

in če prov vem je INTEL ZMAGAL Čisto v vseh testih!!!

Fantje, naučte se gledat teste.
Že res, da je INTEL v večini hitrejši od AMD-ja, ampak ne v vseh testih. Naj se vam ne mudi, ko gledate slikice, počasi in z užitkom.


Lp
:4770K@4.5GHz @ BeQuiet!Dark Rock Pro2; MSI Z87 GD65 Gaming; 16GB RAM:
::GTX 1060 6GB; SSD Samsung 840 EVO 250GB; SEAGATE 3TB+3TB+1TB; LG 27"IPS::
:::: XFX 850W Black Edition; X-Fi Titanium; Fractal Design ARC R2 ::::

M-XXXX ::

Sem še enkrat preštel in AMD je boljši v 2 testih!

Moja napaka- V TEM TESTU NI NITI 1X BOLJŠI (najprej sem tega pogledal)

@LOL ::

Sem še enkrat preštel in AMD je boljši v 2 testih!

jaz sem jih naštel ene sedem. Torej Intlov Quad le ni tak bav bav. Odlično AMD
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

yimi ::

510 W pod obremenitvijo sam procesorja!!!!!!!8-O 8-O 8-O

Celi računalnik tak kuri potem ko en likalnik. Plačaš več za elektriko kot pa za internet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: yimi ()

M-XXXX ::

az sem jih naštel ene sedem. Torej Intlov Quad le ni tak bav bav. Odlično AMD

3x AMD boljši, 2x izenačeno! Sem še 3x preštel

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

@LOL ::

Torej Intel le ni tak bav bav kot ga nekateri opisujejo -> kao ni kake totalne ownaže
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

M-XXXX ::

Ni kaj so tili procesorji kar dobri. Zanimivo bi blo vedet če se kaj dobro navijajo! (je pa res da požrejo preveč štroma)

Tic ::

Zgleda pa killer shit :D
persona civitas ;>

GaS ::

POvzetek preberite in to je dejansko vse kar rabte vedt. Stvar je nepotrebna!

PrimozR ::

Na X-bit labs je 4x4 v špilih počasnejši od FX-62. Tko da ne vem...

OChack ::

jah 999$ za AMD 4*4 al pa 1500 za intel quad, mislm da se splača amd uzet k je cenej konc koncv intel ni še na prodaj so sam okvirne cene, sam poraba je pa res velka no
Int€l inside, IDIOT Outside

@LOL ::

Glede na ene 5-10% slabše AMDjeve zmogljivosti (nekje tudi boljše), tisti Intel nikakor ni vreden 500usd več. U bistvu ej amd precej ugoden
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: @LOL ()

PrimozR ::

QX6700 nej bi bil lih tko 1k dolarjve. Dejanske cene ne vem. Pozabljate pa, da sta še 2 počasnejša modela. Par najcenejših je 700 dolarjev. Pozabljate pa še, da tukaj rabiš 4 palčke RAMa. In močnejši PSU. Kuri precej več pa še počasnejši je. Ne vem, težka odločitev.

suntrace1 ::

...in iber drago plato, namesto Quada, ki jo vtakneš v vsako proletarko, ala DS3.

Totalen overkill za prazen nič - tole ni za nikamor kot na sejme na AMD štante. Intel je resno zagrozil AMDju z Cure2Duo in Quad serijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: suntrace1 ()

OZZY ::

Tista razlika v ceni se bo hitro pokrila z računom za elektriko...cc 250W na uro več pa minimum 8 ur na dan..kr znese...
Go with the flow.

OChack ::

se kr strinjam z vsem napisanim, čeprov sm bl pristaš AMDja
nevem kako si ob taki konkurenci lahko AMD u zadnjih časih prvošču podražitev, sicer pa upam da bo drugo leto bolš in da bojo 4 jedra na en silicij spravl, ker tole se mi zdi bl obupna varjanta, blazno drago useskup sploh za nas reveže:D
Int€l inside, IDIOT Outside

jest10 ::

nevem kako si ob taki konkurenci lahko AMD u zadnjih časih prvošču podražitev
Kot da ni bilo to že 10x razloženo...

ender ::

Glede na porabo elektrike, se mi zdi, da je na dolgi rok ugodneje kupiti Intela - razen če ne misliš imeti mašine ves čas izklopljene.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Dr_M ::

splaca se kupit tisto, za kar imas denar oz kolikor si prpravlen placat.
to se splaca, ni vec, nic manj.

se strinjamo?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Izi ::

Kako se lahko na taki strani kot je Slo-Tech sploh razvije takšna razprava.
Kaj je bolj ugodno oz. kaj se splača?
Človek bi tukaj pričakoval več zrelosti.

Isto kot bi se spraševali ali se bolj splača kupiti 1000 konjski Ferrari, Porsche ali Lamborghini iz omejene serije.

Zdrava pamet ti pove, da se ne splača, pa naj gre za Intel ali pa AMD. Splača sploh ni prava beseda, ker tudi če imaš denarja za razmetavanje je trenutno kupovanje štirih jedrov največja neumnost, ki jo lahko storiš.

Trenutno gre pri "štirijedrnikih", ki to v resnici sploh niso tako pri Intelu kot pri AMDju, samo za razkazovanje mišic oz. za predstavitve kaj lahko v prihodnosti pričakujemo.

Mene so oboji (Intel in AMD) močno razočarali. Dokler ne zmorejo narediti pravega štirijedrnika na enem čipu naj se ne hvalijo z temi "novotarijami", ki to sploh niso.
Ali nas imajo za norca ali kaj? Pred 10-imi leti sem imel v rokah matično ploščo na katero si lahko spravil 4 jedra, samo takrat je imela 4 slote, sedaj ima pa 2.

In kdo hudiča si je izmislil ta slogan 4x4, čeprav gre samo za 2x2 ?
A mislijo, da bodo z temi številkami spet koga uspeli nategniti ali kaj ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

d0rK ::

Kle mate se dva testa...

Xbit Labs: Quad-Core from AMD
Impress: AMD: Quad FX


Intel >>> AMD

Se na XtremeSystems je nekak splosni konsenz, da je AMD popusil..Pa se navija se za en drek pravjo.

Matako ::

Vsi ti ventilatorji, dol pol kilowatta porabe ... to ni dobro.

Ok, tole je ekstrem, samo tudi sicer... prav žalostno, da ima ogromno bolj ali manj tipičnih sistemov začetka 21. stoletja vse živo od vodnega hlajenja, nekih bakrenih cevi, brutalnih ventilatorjev... in to ravno v dobi, ko bi lahko počasi že začeli malo manj tratiti energijo. Jaz sem začel počasi že sanjati o nekaj na to temo (max poraba nekaj W, nobenega hlajenja sploh, morebitna cena za masovno proiz. 99USD pa take fore )


Medtem ko tale AMD 4x4 pa .... ma prav šokiran sem no!!
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

0x0FF ::

In tekma se nikoli ne konča .... Žalostno je, da je AMD bil prvi na trgu z "varčnejšimi" procesorji, sedaj pa je situacija obratna. Tale 4x4 je strel v prazno. Ta segment trga (super geekov z debelimi denarnicami) je žal trenutno še premajhen.
1) 2xXeon 3.4 SL7PG/Asus NCCH-DL/1GB Crucial/640GB HDD
2) 2xXeon 2.0 LV SL6XL/Asus PC-DL/512MB/160GB

Spc ::

Meni se zdi, da računalniki zelo pridobivajo na hitrosti zgubljajo pa na funkcionalnosti.
Torej ta ima spet samo 3 pci slote za kar če hočemo kaj več kartic jih ne moremo dotati.
:)
 

damjanster ::

Ne vem če je kdo opazil, vendar so reže hladilnikov glede na plato v horizontali, medtem ko so "dodatni" fan-i za odvod zraka na zgornji stranici plate. OK, morda se niti ne bi preveč poznalo, ampak če bi obrnili hladilne kocke za 90° bi bilo hlajenje sigurno boljše (IMHO).
Sicer pa res mislim, da to kur full preveč energije, glede na efekt k ga producira. Že moj Barton 2800+ koristi namesto radiatorja v sobi.
:D

ricola78 ::

Mislim da to ni čisto strel v prazno, je pa po moje platforma bolj namenjena za kakšne grafične delovne postaje ali strežnike, kot pa za gaming box. AMD je dokazal da z svojo interconect arhitekturo precej uspešno poveže dva dvojedrna procesorja. Seveda, če predpostavljamo, da Intel nebi še izdal core 2 duo platforme, bi AMD ownal vse po spisku kljub visoki porabi štroma. Dokler AMD ne preide na 65nm in izda proceosrja baziranega na Barceloninem jedru, ne more uspešno konkurirat Intlu, vsaj kar se tiče top notch performans.

Vprašanje kako se bo platforma odrezala v prihodnosti z novimi procesorji. Trentno je to pač maksimum kar zmore AMD prikazat.

Sicer pričakovati čudežev ne gre, lahko smo vsaj veseli, da se AMD še ni predal in grize naprej ;) .

ronaldo ::

Edini test z 64-bit Windowsi : http://techreport.com/reviews/2006q4/qu...

Nikoli ne bi pricakoval da se lahko 3 let stara k8 kosa z novim 65-nm Intelovim jedrom.

WamPIRe- ::

4x4 pomeni 4 jedra in 4 grafične. Če pogledate so 4 PCI-x sloti in samo en PCI slot - zlo "dobr" za razširitve:'(

IMO AMD ne sme križem rok ko Intel izdaja štirijedernike in zato so pač dali tale 4x4 sistem. Je pač to tist kar naj bi bila približna kontra intelu.
Mislim, da AMD veliko več vlaga v K8L in ga še ne smemo odpisat >:D

lp, Jernej

Matako ::

Že moj Barton 2800+ koristi namesto radiatorja v sobi.


Ej samo pri nas ima ta termalna prizadetost novih procesorjev izjemoma koristno plat, ker je trenutno nekaj narobe s centralnim ogrevanjem in ene 5 računalnikov kar veliko sobo ogreje za nekaj stopinj, se kar pozna razlika naslednje jutro , če recimo čez noč zmanjka el. ;)

Samo jaz vseeno svojega ugasnem ko grem, pa niti nisem preveč šparoven eko tip - samo kar je preveč je preveč...
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

lukanium ::

When a person can no longer laugh at himself,
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]

Bistri007 ::

Brez veze. Pa še novo jedrsko bo treba sezidat, če si bo kdo od nas kupil to zadevo.
Največja napaka desetletja je bila narejena 4. novembra 2008
Oni so goljufali in Alah je goljufal, Alah je najboljši prevarant. (Koran 3:54)
Citiraj svetega očeta Benedikta XVI. in postani "persona rudis"...

Meamoto ::

Ah, še vedno smo na istem... AMD - igre in 3D, intel - multimedia.

Za value for money za navadnega smrtnika ki rabi tri igre, word in internet je seveda zmagovalec AMD, za naprednega uporabnika iz področja multimedie pa tistih par $$ več lahko pomeni ogromno razliko...

d0rK ::

In primerjal so proc, ki ima 2.6Ghz (Intel) s procesorjem, ki ima 3 Ghz (AMD).


Pa ga je se vedno povozu.

PrimozR ::

Meamoto trenutno je Core 2 Duo gladki zmagovalec. Sicer pa, lažje je vržti 2 jedri na en PCB, to izdati kot štirijedrnik, funkcionalnost je enaka, služiš denarce, medtem pa delaš native quad core. Pa še yieldi so boljši. Cell procesor za PS3 ima 9 jeder, od tega 8 aktivnih. Prav zato, ker je eno ponavadi defektno.

opeter ::

Bravo Izi, zelo leop napisano. Če bi zdaj želel 4 jedrno delovno postaja, bi verjetno kupil kakega MacPro (ki ga bom prej ali slej čez enkaj let kupil - takrat z osmimi jedri/procesorji? :D ) ali pa Dellovo delovno postajo. Te mašine uporabljajo uparjene Intel Core 2 Xeone, tak da s tem je problem štirih jeder rešen.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Meamoto ::

Meamoto trenutno je Core 2 Duo gladki zmagovalec.

Eh, za mene več ali manj vedno, ampak sodeč po postanih testih se AMD-ji (očitno) boljše obnesejo v igrah..

Glede na to da pa že 10+ let ne igram več iger, ne morem sodit iz osebnih izkušenj.

murmur ::

zanimivo se mi zdi predvsem to, da je ga je amd v zmogljivosti uspel ujeti v tako kratkem casu! Ok, stara tehnologija, kuri precej prevec ampak vseeno. Ta intel res ni tak bavbav kot sem sprva mislil. Mesec nazaj bi sel stavit, da ga ne ujame se vsaj eno leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: murmur ()

PrimozR ::

Meamoto tudi v špilih je C2D krepko pred A64. Če ne drugega ima dovolj moči za SLI sisteme ter Geforce 8 grafične kartice. Pogosto je problem prav procesor, le pri največjih možnih resolucijah ni tako. Pa še to mora biti procesor fino navit.

@LOL ::

In primerjal so proc, ki ima 2.6Ghz (Intel) s procesorjem, ki ima 3 Ghz (AMD).

No razlika v ceni je tudi očitna

Pa ga je se vedno povozu.

Ja besedo povoziti razumem drugače kot to da te nek konkurent premaga v nekaj testih. Tukaj ni bilo P od povoziti.
Hippy: The Doors?
Geek: The Windows!

d0rK ::

Kaksna razlika v ceni tocno? Oba staneta 1000 oz. 999$.

Pa da ne omenjamo, da cena une plate za AMDja tut pod razno ni mejhna, za Intela mas pa ugromno izbiro.

Izi ::

lukanium, hvala za link.
To je prava novica.
Nisem vedel, da AMD že dejansko ima narejen pravi štirijedni procesor in ga je že demonstriral.

Torej je AMD spet prehitel Intel.

Možnost imeti 16 procesnih jeder na eni matični plošči je pa kar divja :D Skoraj superračunalnik.
Počakajmo na teste Barcelon proti Intelovim 2x2 jedrnikom.

Zakaj so to predstavitev izvedli čisto potiho mi pa tudi ni jasno.
Ali se bojijo, da spet ne bodo zmogli zadostiti povpraševanja, če se bodo preveč hvalili?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

GX2?

Oddelek: Strojna oprema
61684 (1214) PrimozR
»

Urbi et Orbi: Radeon HD 2000 serija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
7510301 (6571) M-XXXX
»

AMD 4x4 novembra

Oddelek: Novice / Procesorji
174067 (3209) 3p
»

AMD-jevi načrti

Oddelek: Novice / Procesorji
184942 (3549) gzibret
»

AMD zvišuje cene (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Procesorji
568937 (7163) Meamoto

Več podobnih tem