» »

Viste ne zanima MBR

Viste ne zanima MBR

OSNews - Inštalacija Windows Viste se bo po zadnjih podatkih, vsaj kar se tiče pisanja po MBR-ju, obnašala, kot da je na Floridi -- če bo tam že bival kak drug operacijski sistem, ki ne izvira iz Redmonda, ga bo namreč kratkomalo izselila. Microsoft bo tako nadaljeval s tradicionalnim ignoriranjem, zabaven pa je njihov izgovor, da funkcije, ki bi znala prepoznati tudi kaj drugega kot Okna, sploh ne morejo spisati, pa čeprav konkurenčni OS-i poznajo natanko to. Preberite več v izvorni novici.

61 komentarjev

«
1
2

ank ::

In kje je tu kaj novega? Windowsi že od nekdaj poznajo samo sebe.

iMark ::

Nesramno :|...kr neki
In kje je tu kaj novega? Windowsi že od nekdaj poznajo samo sebe.
Ank, sej piše: Microsoft bo tako nadaljeval s tradicionalnim ignoriranjem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iMark ()

borchi ::

> zabaven pa je njihov izgovor, da funkcije, ki bi znala prepoznati tudi kaj drugega kot Okna, sploh ne morejo spisati

eh, zdej se pa že odločte. hočete da pride ven vista v roku enega leta al da prestavijo izid še za kaki dve leti in naredijo to funkcijo? ker verjetno bi porabli potem 3 leta, četrto leto pa ugotovili, da tega ne morejo končat v 5 letih in da bo vista izšla brez tega.
l'jga

Poldi112 ::

Novica bi bila, če bi bil nov os vljuden. To je pa pričakovano.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

PaX_MaN ::

Sej ni treba, da jo sami spišejo. Čist lepo bi lahko kak LILO spizdili.:D Jaka muda.

christooss ::

Tele novice pa res ne razumem.

Kaj bo vista zdej naredila? Prosim za razlago da lahko začnemo kšn flame war >:D

EDIt:Sem prebral originalno novico. NO tm je jasno, da je novo to da bo avtomatično zbrisal MBR in zapisal neki svojga gor. Ja shit happens. So fu++ing what

edit 2: Naj pa kakšnega programerja najamej, ki to zna ne pa da sam nesposobne najemajo8-O
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Prepisala bo mbr. Kot winsi ignorantsko to že zdaj počnejo. Pol se pa človek vpraša - kje je tu kak napredek, če še detekcije ostalih bootloaderjev niso sposobni skup spravit? Nič čudnega, da tale bloat že krepko zamuja in da ne ponuja nič omembe vrednega.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

christooss ::

Sej zdej so se drugač tri leta matrali vsi pri Microsoftu, da bi implementirali tole funkcijo. Zdej so pa pač ugotovil da je tri in pol let pač premal :P
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

zee ::

Windows 2000 tega ne počne ... prejšnji teden nasnel na laptopa in še vedno se mi pri zagonu pokaže lilo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Looooooka ::

tko ja pobrisat cel disk ne sam mbr =)

lukanium ::

Your MBR seems to be infected with an unknown bootloader. Press any key to overwrite the current MBR and proceed with Windows Vista installation.

;)
When a person can no longer laugh at himself,
it is time for others to laugh at him. [Thomas Szasz]

OrlyTM ::

Sj pa valda MS ve, da kdorkoli bo nalozu Visto, niti pomislu ne bo vec na drug OS ... torej je to prednost, ne slabost, ker ti ne bo treba naknadno mbrja pedenat :D :P

lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

KrCbelca ::

OrlyTM, nevem kolk maš prov. Kakor so se dogajale migracije s Win XP na linux, se bodo tudi z Viste. Tudi sam nameravam na linux in XP kot sekundaren sistem
C2Q Q6600, P5W DH Deluxe,6GB 800MHz Rama
GF 8600gt, 2xSataII WD 250GB, LC Power 550W Green Power
----watter in my vains----

Izi ::

Kakor so se dogajale migracije s Win XP na linux, se bodo tudi z Viste.

Ja saj pri migraciji ni problema.
Vedno moraš najprej namestiti Windows potem pa lahko dodaš kakterikoli drug bolj napreden OS in oba delujeta vredu.
Obratno pa ne gre.
In to po moje niti ni problem, ker Windows je tako ali tako namenjen uporabnikom, ki nimajo skoraj nič pojma o računalnikih in za njih je verjetno še bolje, če jim stari MBR sektor na disku enostav povozi z novim, da kasneje ne prihaja do težav oz. začudenih pogledov ko te na začetku računalnik vpraša kateri OS bi rad zagnal.

ank ::

Ma še boot menija v windowsih ne znajo naredit tak ko treba ne pa da bi še boot loader na mbrju pošlihtali. Pri Visti naprimer imam v boot meniju zdaj že 3 vnose: en je previous windows in pa 2x vista čeprav je vista samo ena.

keber ::

Tudi jaz se strinjam. Bolje, da MBR povozijo z delujočim bootloaderjem, kot pa se ubadajo z napol delujočimi bootloaderji.:\

Nejc Pintar ::

@Izi: Lahko naložiš najprej drug OS, šele nato windows. Samo moraš potem še enkrat LILO/GRUB dt gor.
Lahko je biti prvi, če si edini!

ender ::

Microsoft se izgovarja, da je preveč bootloaderjev, da bi lahko podprli vse, in da bi dodajanje možnosti "Ne prepiši MBRja" v namestitveni program preveč zmedlo navadne uporabnike... Blog Raymonda Chena ima kar nekaj debat na to temo.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Tarzan ::

... in namesto da bi dodali vsaj podporo najbolj pogostim, raje vse pobrišejo. Blog my ass, to je navadna ignoranca in verjetno bi bilo potrebno sprožiti kakšno protimonopolno tožbo.

ender ::

To ni ignoranca - Microsoft to počne namenoma, ker če uporabniku onemogočiš dostop do alternativnega sistema, obstaja precejšnja možnost, da sam tega ne bo znal popraviti, in bo zato nehal uporabljati drug sistem.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Poldi112 ::

No ja, to nikomur ne bo preprečilo instalacijo novega sistema. Je zgolj politika MS-ja, da je konkurenca virus, zlo, ...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

keber ::

Upam, da bo to brcnilo razvijalce LILO in GRUBa, da naredijo uporabniku malo bolj prijazen in predvsem delujoč sistem.

Poldi112 ::

Delujoč? Kaj konkretno ti pa manjka pri grub? Meni se zdi popoln.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

ank ::

Bolj prijazen? Kaj ti bi rad, da te grub še naroči pri zobozdravniku ne pa da ti samo pokaže meni?

MasterMind ::

@keber: Kar se tiče uporabniku prijazen grub. Se kar strinjam (trenutno moraš pisat v konzoli itd.) Kar se pa tiče delujočega. Se pa nebi strinjal, ker GRUB deluje odlično.

PS: "Prijazen uporabniku" niti ni tok važn od razvijalcev GRUB-a temveč razvijalcem namiznih okolij (KDE, Gnome itd.) ter posameznih distribucij. Ker oni delajo na grafičnem vmesniku. Naj se razvijalci GRUB-a kar osredotočijo na samo funkcionalnost, uporabo pa naj izboljšajo drugi razvijalci. Vsaj jaz tako menim.
Gentoo, KDE uporabnik.

ank ::

Koliko se spomnim je v KDE en program v katerem nastavljaš grub kar v GUI. Tako da ne rabiš konzole za to.

christooss ::

Men uporabniku je povsem prijazen. Ko se enkrat navadiš. Nočeš več GUI rešitev. To tudi sam par let nazaj nisem tega verjel
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

link_up ::

kaj je hitreje? 5 klikov z misko ali 5 ukazov v konzoli ? ;)
In and Out

ender ::

link_up: ponavadi lahko z enim ukazom v konzoli izvedeš več stvari, kot pa z enim klikom z miško.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Daliborg ::

n1 link_up:D :D

....se strinjam z njim, pac winxp je dokaj dodelan sistem in dvomim o tistih prejle omenjenih migracijah !

ontopic:
Drugace pa cudno da kar se mbr-ja tice da nobeden, ki se pac ukvarja z multyOS ni omenil kaksnega system komandirja ali pa kaj podobnega.

Lp!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

MrStein ::

christooss :
EDIt:Sem prebral originalno novico. NO tm je jasno, da je novo to da bo avtomatično zbrisal MBR in zapisal neki svojga gor.

Ne, to ni novo. To je staro.

Poldi11:
Kaj konkretno ti pa manjka pri grub? Meni se zdi popoln.

Nič ni popolno. Sofver sploh ... ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Daedalus ::

Upam, da bo to brcnilo razvijalce LILO in GRUBa, da naredijo uporabniku malo bolj prijazen in predvsem delujoč sistem.

In kaj konkretno pri grubu ne dela?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Poldi112 ::

Ok, saj je res, ampak jaz res ne vem kaj bi še hotel od grub-a, usul se mi pa tudi še ni nikoli.

Glede klikanja pa:
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: madviper ()

christooss ::

Mr Stein: MY bad. Se opravičujem vsem udeležencem ker ne poznam Microsoftovih izdelkov
Zakaj je nebo modro? Da imamo lahko sladoled Modro Nebo

madviper ::

Brisal sm tista dva off-topic posta. Upam da se ne bote spet spustil v flame-war Wins VS Linux, kr pol bom pobrisal še več >:D

Edit: Poldi112 nevem če je to prava slika, ampak javi mi na ZS če je oz. ko jo boš menjal pa ti jo naložim na server.

Lp, madviper
I'd like to do something crazy!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: madviper ()

darkolord ::

I know some people are going to suggest, "Why doesn't the setup program ask before overwriting the boot sector?" But think about it. It's Christmas Day, you're installing Windows XP on your computer, you go through the setup process, and it asks you a question you can't answer. "Gosh, the computer says that I have a custom boot sector. It says that this could be for legitimate reasons, or it could be due to a virus. How the heck am I supposed to know the difference?" That's assuming they even read the dialog. A much more realistic scenario is, "Eek! The computer is asking me a scary question! How do I cancel out of this? I hate computers. They're so hard to use."


"Ooh, an unrecognized boot sector, and the user said they want to leave it alone. Okay, I won't touch it. Now, how do I tell the foreign boot sector where I installed this operating system?"

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Izi: Vedno moraš najprej namestiti Windows potem pa lahko dodaš kakterikoli drug bolj napreden OS in oba delujeta vredu.


Gre tudi obratno.

Darko: Sad but true... po drugi strani pa... kakšna je možnost, da nekdo ki uporablja neko windows alternativo _ne_ ve kaj je MBR? Pa malček bolj flamersko vprašanje... zakaj bi ta nekdo sploh šaltal na Visto? (na drugo vprašanje ni treba odgovarjat...)
Life is as complicated as we make it...

gfighter ::

Glede dilem v setupu: to je le izgovor, probleme s tem bi rešili tako, da bi pač dali več načinov inštalacije: Express in Custom npr. Tako da ta razlaga je malce za lase privlečena...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam

kopernik ::

Kako naj se vista obnaša pri setupu glede MBR ? Vsaj tako, da se ne bo kar nekaj avtomatsko prepisovalo oz. brisalo.

Sicer pa, kaj je tako groznega narediti prepoznavanje LILOta in GRUBa ?

Če ne drugega, bi bilo (vsaj za moje pojme) že korak v pravo smer, če bo vista setup vprašal : "There's already an unrecognized operating system installed on this computer. You will not be able to use it anymore if you proceed with the installation. Do you want to continue (Yes, No) ?"

Ni potrebno nobenih romanov okrog boot loaderjev, virusov in ostale krame. Razen morda kot dodatno pojasnilo, če npr. uporabnik klikne na "Help".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kopernik ()

Poldi112 ::

Tisti ki instalira os navadno ve kaj je to mbr.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Izi ::

Tisti ki instalira os navadno ve kaj je to mbr.

Izpustil si eno bistveno besedo, da bi bila trditev pravilna:
Tisti, ki instalira sekundarni OS navadno ve kaj je to MBR.
Sicer pa drži tale trditev:
Tisti, ki instalira Windows, kot edini OS na računalniku, ponavadi ne ve kaj je MBR.


Za tiste, ki trdijo, da se da preko Linuxa namestiti Windows in potem oba delujeta vredu pa samo tole:
Nisem rekel, da se ne da. Ampak treba je ročno namestiti bootloader in ga seveda tudi nastaviti tako, da najde oba nameščena sistema.
To pa je za povprečnega uporabnika ravno toliko izvedljivo kot zate ročno napisati driver za neko eksotično napravo za katero driver ne obstaja :D

ender ::

Izi: če namestiš najprej Windows, potem pa Linux, ti večina distribucij zna sama od sebe nastavit bootloader tako, da lahko izbiraš med Linuxom in Windows - samo Next klikaš, in to je to.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

miroB ::

Ja res, ampak izi govori o obratnem vrstnem redu: Linux pa potem windows.In ja, večina ljudi, ki kolegomm inštalira xpje in igre ne ve kaj je to mbr.

Pithlit ::

@Izi: evo ti tvojo izjavo, v vsej svoji lepoti: "Vedno moraš najprej namestiti Windows potem pa lahko dodaš kakterikoli drug bolj napreden OS in oba delujeta vredu.
Obratno pa ne gre."

Kot si tudi sam že povedal... obratno tudi gre. Ni to neka raketna znanost. Sicer pa vse skupaj niti nima veze (da ne boš mislil da se kaj zatikam ob to izjavo... pač "splošno" velja da ne gre). Si bom pa še eno tvojo trditev sposodil in jo dopolnil: "Tisti, ki instalira Windows, kot edini OS na računalniku, ponavadi ne ve kaj je MBR." Mnogo od teh sploh ne ve da poleg Windows obstaja še kaj drugega. Pravzaprav so ljudje, ki instalirajo windows kot edini OS na sistemu izredno redki. Še bolj redki kot linuxaši. Ponavadi ti ljudje dobijo Windows prednameščene in jih ne pipajo več. Dokler se vse ne sesuje in je treba kolege klicat na pomoč.
Life is as complicated as we make it...

KoKi ::

Pithlit, malo se motis, ali pa nimas take soseske ko jo mam jaz. :) poznam jih kr nekaj ko ne vejo nic o racunalniku, pa jim je vseeno uspelo winse gor spravit. najboljsa je bila ena soseda, ki si je od mene prisla sposodit cd z xp-ji in sta sla lepo z ocetom nalagat winse. po treh urah pride nazaj in me vprasa, "zakaj se ji windows vedno znova nalaga". sem ji razlozil, da naj ob restartu posti enter pri miru ...
# hackable

jype ::

Ce bi bil Microsoft kaj prijazen do uporabnika bi na zacetku lahko izbral "Install Windows" z velikim knofom sredi ekrana, ki bi instaliralo Windows kot edini OS brez vseh brezveznih vprasanj (razen ime racunalnika in ime za prijavo), ali pa bi kliknil na majhen "Custom installation" v levem spodnjem kotu, kjer bi lahko rekel tudi da noces namestit IE, OE in prekletih messengerjev.

darkolord ::

In pol bi vsak drugi kliknu "Custom installation", ker ga po domače povedano srbijo jajca. Jasno stvar pol spet ne bi delala

Poldi112 ::

Pa saj ni čudno da so uporabniki win invalidi, če jim imajo vsi za invalide in temu primerno prilagajajo okolje.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

jype ::

darkolord> In pol bi vsak drugi kliknu "Custom installation", ker ga po domače povedano srbijo jajca. Jasno stvar pol spet ne bi delala

In torej je bolje, da vsak tretji dobi sive lase, ker mu windows povozijo MBR?

Jaz mislim, da je gumb "Advanced" najboljši kompromis med prijaznostjo do uporabnika in prijaznostjo od idiotov.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Varnost

Oddelek: Informacijska varnost
1123921 (5622) techfreak :)
!

Z&T povezave

Oddelek: Znanost in tehnologija
840909 (34616) snow
»

Modifikacije strojne opreme

Oddelek: Hlajenje in modifikacije
55851 (5823) sid911
»

Skupaj proti dolgčasu :) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Sedem umetnosti
10630118 (22404) Damjan Jagar
»

Stran o vašem nicku na googlu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
785221 (4202) siegmund

Več podobnih tem