Neowin - Microsoft je zadnje čase priljubljena tarča različnih tožb in ostalih pravniških neprijetnosti. Očitno se to ne bo kmalu spremenilo, saj Neowin poroča, da sta v ozadju sporov z EU zaradi Viste tudi Symantec in Adobe.
Symantecu namreč ni všeč Security center, vgrajen v Visto in zahteva, da mora biti v celoti odstranljiv iz sistema, da bi ga lahko nadomestile aplikacije katerih drugih proizvajalcev programske opreme. Pri tem ga ne ovira dejstvo, da Microsoft omogoča vključevanje programske opreme ostalih proizvajalcev v Security Center in celo uporabo logotov in ikon proizvajalcev v sporni programski opremi. Obenem Symantec moti tudi novost, poimenovana Kernel PatchGuard, ki onemogoča spreminjanje kernela Vista med delovanjem, kar ZliKodi™ preprečuje izvajanje nevarnih posegov. Symantec se s tem ne strinja in hoče, da se novost kratkomalo ukine.
Drug tožnik pa je Adobe, ta se pritožuje zaradi Microsoftovega XPS-a, ki vključuje del funkcionalnosti PDF zapisa dokumentov. Adobe, ki sicer ponuja brezplačen program za ogled PDF-jev, zaračunava pa za njihovo izdelovanje, je zmotilo to, da bo XPS v celoti zastonj.
Novice » Tožbe » Symatec in Adobe proti Microsoftu
LedStorm+++ ::
Jaz sem za popolno odstranljivost in naj pusti še ostalim, ki imajo malodane boljše ideje.
Pingvin :-)
Pyr0Beast ::
Štos je v tem, da eni služijo z odstranjevanjem virusov in ostale nesnage. Torej ko kakšni večji proizvajalci AV gledajo tožbe proti izdelovalcu/em virusov/trojancev, whatevah je to za njih slabo.
Torej; bolj kot je sistem podoben ementalerju, boljše je za njih
Torej; bolj kot je sistem podoben ementalerju, boljše je za njih
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Trubadur ::
Neumno.
Mislim, kaj se gre ta Symatec? To je od Microsofta sistem in bo delal kar bo hotel v taki meji, da ne ogroža kupca.
To mi ne bo nikoli jasno...mori se Microsoftu zaradi svoje stvari, ki jo vgradi v _svoj_ sistem.
Mislim, kaj se gre ta Symatec? To je od Microsofta sistem in bo delal kar bo hotel v taki meji, da ne ogroža kupca.
To mi ne bo nikoli jasno...mori se Microsoftu zaradi svoje stvari, ki jo vgradi v _svoj_ sistem.
Berite Thomasa!
snow ::
Tale v zvezi z Symatecu je dejansko grda fora. Oni se gredo protimonopolne tožbe proti Microsoftu, ki pravijo nekaj v stilu: Windowsi ne smejo met raznoraznih zaščit, ker potem mi ne moremo služit od lukenj in virusov.
Še dobro da Adobe ne toži Microsofta zarad slikarja:)
Še dobro da Adobe ne toži Microsofta zarad slikarja:)
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: snow ()
AndrejS ::
Še dobro da je M$ razvil windowse, da lahko Symantec razvija AV programe. In sedaj jih tožijo. Kam gre ta svet!
Kaj če bi vse države za izdelovalce virusov zahtevale smrtno kazen. Bi potem Symantec tožil vse države ?
Kaj če bi vse države za izdelovalce virusov zahtevale smrtno kazen. Bi potem Symantec tožil vse države ?
Poldi112 ::
Saj jih ne moti, da security center obstaja. Moti jih da ga je pretezko odstraniti.
Podobna fora kot z IE. Saj lahko imaš FF, ampak IE pa že ne boš brisal. Smo se pri MS prevec trudili z njim, da bi ga ti, nesramni uporabnik, ne uporabljal.
Podobna fora kot z IE. Saj lahko imaš FF, ampak IE pa že ne boš brisal. Smo se pri MS prevec trudili z njim, da bi ga ti, nesramni uporabnik, ne uporabljal.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Mavrik ::
Saj pa security center ne ovira njihovih izdelkov. Če boš ti inštaliral njihov drek antivirus, se ti bo pač v securty centru pod kategorijo "Antivirus" pojavil njihov. Ne razumem v čem je problem in zakaj komplicirajo. Tista o nespreminjanju kernela pa je itak neumna.
The truth is rarely pure and never simple.
Poldi112 ::
Meni se zdi cisto normalno, da se bunijo. Ker MS-ju je treba prepreciti, da pobija konkurenco z bundlanjen in vgrajevanjem.
Symantec:
The rival company wants to be able automatically to override the Microsoft template with its own design and features, as it has been allowed to do in the past.
Adobe:
Adobe is objecting to Microsoft's inclusion in Vista of its own software for creating and viewing digital snapshots of documents, known as XML Paper Specification, or XPS. XPS competes with Adobe's widely used portable document format, or PDF.
Symantec:
The rival company wants to be able automatically to override the Microsoft template with its own design and features, as it has been allowed to do in the past.
Adobe:
Adobe is objecting to Microsoft's inclusion in Vista of its own software for creating and viewing digital snapshots of documents, known as XML Paper Specification, or XPS. XPS competes with Adobe's widely used portable document format, or PDF.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
d0rK ::
Sem na strani MSja, ker mislm da nimajo jih nc silt kaj bojo nardil kaj pa ne.
Se vedno bi si pa sam zelel, da bi bli winsi bl modularni. IE in podobne komponente bi blo fajn met moznost odstrant.
Se vedno bi si pa sam zelel, da bi bli winsi bl modularni. IE in podobne komponente bi blo fajn met moznost odstrant.
Looooooka ::
se sploh ne morm zadrzat da ne bi vsazga,ki podpira tole tozbo poslal nekam.
pritozujejo se nad zastonj zadevami,ki jih majo drugi OS-ji pa se noben ne pritozuje.
Zadeve same po sebi tem firmam ne kradejo nobenega dobicka in jim celo omogocajo da svoje programe vtikajo not.
se VEC clo povejo ti da pejt do symanteca in kupi njihov antivirus kar je vec kot odlicna reklama za firmo ki ze leta in leta prodaja smrdljivo usive izdelke,ki niso vredni svojega denarja.
za adobe pa lahko recem samo...pfff ha in IN YOUR FACE.
pdf naj si itak vtaknejo nekam in veselim se dne ko bodo propadli.Jih bo itak v enem dnevu Corel pa kksna druga firma zamenjala.Bloody wankers.
Tole je pa zdej ze cist 2 much.Ce jim ni kj vsec naj spokajo na linux userje pa tm sluzijo denar.Oviranje microsofta pri dodatkih v lastnem OS-ju,ki jih cisto nic ne stane je pa ze prou kapljica cez rob.
Geekom,ki hocjo vse iz sistema pobrisat ker jim je skoda rama pa itak ni pomoci ker rabte sam vec zraka pa manj cajta zapravljat za nepotrebne "optimizacije" sistema,ki na konc koncev ne dosezejo nicesar in se vec...ostalim okol vas visi kaj si vi mislte o odstranjevanju.
Security center se da tko al tko disejblat in ponavad to nardi clovk glih zarad tega ker ti tezi da nimas antivirusa pol si pa se drzne predlagat norton antivirus pa symantec client antivius.
Upam da obadva zgubita in da se cez 1 leto najde en klosar iz Brazislave,ki ma patent cez 50% kode v pdf formatu pa kksnem pluginu ki ga dobis v kksnem adobe izdelku(ki so ga po moznosti kupil to leto).
bloody no good wankers.
pritozujejo se nad zastonj zadevami,ki jih majo drugi OS-ji pa se noben ne pritozuje.
Zadeve same po sebi tem firmam ne kradejo nobenega dobicka in jim celo omogocajo da svoje programe vtikajo not.
se VEC clo povejo ti da pejt do symanteca in kupi njihov antivirus kar je vec kot odlicna reklama za firmo ki ze leta in leta prodaja smrdljivo usive izdelke,ki niso vredni svojega denarja.
za adobe pa lahko recem samo...pfff ha in IN YOUR FACE.
pdf naj si itak vtaknejo nekam in veselim se dne ko bodo propadli.Jih bo itak v enem dnevu Corel pa kksna druga firma zamenjala.Bloody wankers.
Tole je pa zdej ze cist 2 much.Ce jim ni kj vsec naj spokajo na linux userje pa tm sluzijo denar.Oviranje microsofta pri dodatkih v lastnem OS-ju,ki jih cisto nic ne stane je pa ze prou kapljica cez rob.
Geekom,ki hocjo vse iz sistema pobrisat ker jim je skoda rama pa itak ni pomoci ker rabte sam vec zraka pa manj cajta zapravljat za nepotrebne "optimizacije" sistema,ki na konc koncev ne dosezejo nicesar in se vec...ostalim okol vas visi kaj si vi mislte o odstranjevanju.
Security center se da tko al tko disejblat in ponavad to nardi clovk glih zarad tega ker ti tezi da nimas antivirusa pol si pa se drzne predlagat norton antivirus pa symantec client antivius.
Upam da obadva zgubita in da se cez 1 leto najde en klosar iz Brazislave,ki ma patent cez 50% kode v pdf formatu pa kksnem pluginu ki ga dobis v kksnem adobe izdelku(ki so ga po moznosti kupil to leto).
bloody no good wankers.
Jumping Jack ::
V primeru Security Centra sploh ni fora v tem, da komurkoli škoduje, ampak čisto in samo v tem, da so pri Symantecu opazili, da monopolne tožbe proti Microsoftu pogosto vžgejo, in so še sami hoteli pristaviti svoj lonček.
Druga obtožba pa je dejansko zelo podla - kot če bi pogrebni zavod tožil zdravnike, da jim uničujejo "biznis".
Še enkrat se je pokazalo dvoje:
- Where money talks, bullshit walks.
- Pravo in pravica nimata dosti skupnega.
Zato se mi zdijo popolnoma verjetne tudi teorije zarote, ki pravijo, da pisce virusov sponzorirajo protivirusna podjetja; da bi se že zdavnaj vozili na čistejše in učinkovitejše vire energije, če razvoja ne bi blokiral naftni lobij, in da bi bil AIDS že zdavnaj ozdravljiv, če raziskav ne bi blokiral ultra-konzervativni (protigejevski) lobij in kondomarska industrija...
Edino, kar me preseneča, je to, da ne tožijo Microsofta zaradi Raziskovalca, ker se ga ne da odnamestiti in zamenjati z Norton Commanderjem.
Druga obtožba pa je dejansko zelo podla - kot če bi pogrebni zavod tožil zdravnike, da jim uničujejo "biznis".
Še enkrat se je pokazalo dvoje:
- Where money talks, bullshit walks.
- Pravo in pravica nimata dosti skupnega.
Zato se mi zdijo popolnoma verjetne tudi teorije zarote, ki pravijo, da pisce virusov sponzorirajo protivirusna podjetja; da bi se že zdavnaj vozili na čistejše in učinkovitejše vire energije, če razvoja ne bi blokiral naftni lobij, in da bi bil AIDS že zdavnaj ozdravljiv, če raziskav ne bi blokiral ultra-konzervativni (protigejevski) lobij in kondomarska industrija...
Edino, kar me preseneča, je to, da ne tožijo Microsofta zaradi Raziskovalca, ker se ga ne da odnamestiti in zamenjati z Norton Commanderjem.
kinetik ::
Proizvajalce v tem primeru, Symatec-a moti, da se stvari ne da odstraniti is OS-sa, kar spodbujam, ker mikrosoft nas/mene ne more in ne sme presiliti da uporablam njegove rešitve (če mi ne ugajajo) in posledično mora in je dolžen zagotoviti, da sem jaz kot potrošnik sposoben na enostaven način odstraniti moteči del, ker jaz/ti/on ni kupil securuty center ampak os aka visto in mikrosoft nima pravice, me zadolžiti gledati/uporablati "nepomembne" dele sistema, ki niso pomembne za stabilno delovanje sistema (nisem napisal varno) in s tem omogočiti da uporabnik sam izbere boljšo alternativo. Če bi bilo po moje bi vista vsebovala samo bistvene dele ob instalaciji (brez IE, SC, WordPada....) in da bi ob instalaciji in kasneje imel možnost instalirati ostale nepomembne module.
Drogo Symatec-kovo pritožbo ne bom komentiral ker nisem v teh vodah.
Kar se pa tiče Adoba, pa je si je verjetno microsoft sposodil kak del patantirane kode.
Drogo Symatec-kovo pritožbo ne bom komentiral ker nisem v teh vodah.
Kar se pa tiče Adoba, pa je si je verjetno microsoft sposodil kak del patantirane kode.
nic pametnega nimam za povedati
PiPi FiLiPi ::
Eh, to je že smešno ...
Začel se je s tem, da je mogu MS odstranit Windows Media Player in izdat omejeno različico winsev (ki je itak ni noben kupil / je noben ne kupuje), zdaj bo pa kr vsak neki zahteval da Microsoft odstrani stvari iz SVOJEGA operacijskega sistema. Ne vem, a se to samo men zdi neumno al kako . Kle je Symantec res brcnil v temo. Največji hec bi bil, če bi Norton Antivirus potem ponujal svoj "Security Center", ki bi imel kakšno luknjo, ljudje pa bi seveda to videli kot luknjo v Windowsih in spet kurcali MS... itd. itd.
Druga stvar je pa Adobe ... če želi Microsoft uvest nov format, ki bo konkurenca PDFju, ne vidim razloga, zakaj ne bi potrošnikom olajšali prehoda in podporo formatu vgradili že v sam OS. Nihče uporabnika ne sili, da uporablja ta format, podpora zanj pa je. Seveda pa kle Adobe zagrabi panika in morjo iz tega naredit en velik halo, ker je MS grd in strašen in hudoben. Svašta ...
Se čisto strinjam z zadnjim odstavkom na Neowinu.
Začel se je s tem, da je mogu MS odstranit Windows Media Player in izdat omejeno različico winsev (ki je itak ni noben kupil / je noben ne kupuje), zdaj bo pa kr vsak neki zahteval da Microsoft odstrani stvari iz SVOJEGA operacijskega sistema. Ne vem, a se to samo men zdi neumno al kako . Kle je Symantec res brcnil v temo. Največji hec bi bil, če bi Norton Antivirus potem ponujal svoj "Security Center", ki bi imel kakšno luknjo, ljudje pa bi seveda to videli kot luknjo v Windowsih in spet kurcali MS... itd. itd.
Druga stvar je pa Adobe ... če želi Microsoft uvest nov format, ki bo konkurenca PDFju, ne vidim razloga, zakaj ne bi potrošnikom olajšali prehoda in podporo formatu vgradili že v sam OS. Nihče uporabnika ne sili, da uporablja ta format, podpora zanj pa je. Seveda pa kle Adobe zagrabi panika in morjo iz tega naredit en velik halo, ker je MS grd in strašen in hudoben. Svašta ...
Se čisto strinjam z zadnjim odstavkom na Neowinu.
krho ::
Meni gre bolj v nos XPS. Adobe ima prav. PDF je razširjen standard. In bojim se, da se bo s vključitvijo XPSja v Visto zgodilo isto, kot se je z vključitvijo IE v Win98.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
neoto ::
Proizvajalce v tem primeru, Symatec-a moti, da se stvari ne da odstraniti is OS-sa, kar spodbujam, ker mikrosoft nas/mene ne more in ne sme presiliti da uporablam njegove rešitve (če mi ne ugajajo) in posledično mora in je dolžen zagotoviti, da sem jaz kot potrošnik sposoben na enostaven način odstraniti moteči del, ker jaz/ti/on ni kupil securuty center ampak os aka visto in mikrosoft nima pravice, me zadolžiti gledati/uporablati "nepomembne" dele sistema, ki niso pomembne za stabilno delovanje sistema (nisem napisal varno) in s tem omogočiti da uporabnik sam izbere boljšo alternativo. Če bi bilo po moje bi vista vsebovala samo bistvene dele ob instalaciji (brez IE, SC, WordPada....) in da bi ob instalaciji in kasneje imel možnost instalirati ostale nepomembne module.
Zakaj bi te pa kdo silil? A moraš uporabljati Visto? Če te vse to moti, si pa namesti Win95 ali pa celo kakšen linux-based sistem. In zakaj bi bil on dolžen zagotoviti, da lahko ti spreminjaš sistem? Kje ti to piše? To je lahko edino feature, ne pa must!
Symantec pa je itak pri meni izgubil 'spoštovanje'. Vedno bolj glomazen AV program, ki mora vsake toliko časa ob update-u restartat sistem, porabi uhuhu pomnilnika in je zelo počasen.
Zakaj bi te pa kdo silil? A moraš uporabljati Visto? Če te vse to moti, si pa namesti Win95 ali pa celo kakšen linux-based sistem. In zakaj bi bil on dolžen zagotoviti, da lahko ti spreminjaš sistem? Kje ti to piše? To je lahko edino feature, ne pa must!
Symantec pa je itak pri meni izgubil 'spoštovanje'. Vedno bolj glomazen AV program, ki mora vsake toliko časa ob update-u restartat sistem, porabi uhuhu pomnilnika in je zelo počasen.
jype ::
neoto> In zakaj bi bil on dolžen zagotoviti, da lahko ti spreminjaš sistem?
Zato, ker ima prevladujoč položaj na trgu.
Da je symantecov "security" software bolj ali manj za v smeti danes vedo že vsi. Da se en kup komponent iz Windows ne da pobrisat pa tudi vemo. Mene bi recimo zelo veselilo, če bi se dalo ven pobrisat explorer, pa se ga ne da (in potencialni iznajdljivi bedaki še vedno lahko ponesreči surfajo z IE in zlokoda ga še vedno lahko poganja). Ampak jaz imam alternativo in zato ne mislim tožit Microsofta. Če to naredi Symantec se mi pa ne zdi nič narobe, saj bo sodišče ugotovilo, če Microsoft izkorišča svoj monopolni položaj za onemogočanje konkurence, ali pa ne.
Zato, ker ima prevladujoč položaj na trgu.
Da je symantecov "security" software bolj ali manj za v smeti danes vedo že vsi. Da se en kup komponent iz Windows ne da pobrisat pa tudi vemo. Mene bi recimo zelo veselilo, če bi se dalo ven pobrisat explorer, pa se ga ne da (in potencialni iznajdljivi bedaki še vedno lahko ponesreči surfajo z IE in zlokoda ga še vedno lahko poganja). Ampak jaz imam alternativo in zato ne mislim tožit Microsofta. Če to naredi Symantec se mi pa ne zdi nič narobe, saj bo sodišče ugotovilo, če Microsoft izkorišča svoj monopolni položaj za onemogočanje konkurence, ali pa ne.
Matevžk ::
Kar se pa PDFjev tiče, je pa takole ...
Se opravičujem, ker se mi ne da brskat po netu .
A ta zastonj pomeni, da so tudi specifikacije odprte in lahko odprtokodniki brez skrbi in težav skodirajo svoj viewer in tudi writer? Ker če ne, potem naj gre k vragu. Če je pa res čisto zastonj in na voljo, je pa fino. Zmagal bo že tisti, ki bo boljši.
Se opravičujem, ker se mi ne da brskat po netu .
A ta zastonj pomeni, da so tudi specifikacije odprte in lahko odprtokodniki brez skrbi in težav skodirajo svoj viewer in tudi writer? Ker če ne, potem naj gre k vragu. Če je pa res čisto zastonj in na voljo, je pa fino. Zmagal bo že tisti, ki bo boljši.
lp, Matevžk
MrStein ::
"To mi ne bo nikoli jasno...mori se S. Huseinu zaradi svoje stvari, ki jo je počel v _svoji_ državi."
Ovcam pač ni jasno, da se tudi pastir mora pokoravati določenim pravilom in zakonom.
In ja, MS-u se bo morilo vsakič, ko bo kršil kaki zakon. (seveda jih bo kdo moril tudi, če ne; odločilo pa bo sodišče. Ali denar. Ki ga ima M$ na pretek, torej je itak v prednosti. Beri: kaznovan bo le za res izjemne kršitve, z malimi pa bo "skoz prišel".)
Ovcam pač ni jasno, da se tudi pastir mora pokoravati določenim pravilom in zakonom.
In ja, MS-u se bo morilo vsakič, ko bo kršil kaki zakon. (seveda jih bo kdo moril tudi, če ne; odločilo pa bo sodišče. Ali denar. Ki ga ima M$ na pretek, torej je itak v prednosti. Beri: kaznovan bo le za res izjemne kršitve, z malimi pa bo "skoz prišel".)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Zmagal bo že tisti, ki bo boljši.
Zmagal bo tisti, ki ga nekomu uspe vsiliti na 90% tržišča. Recimo s pomočjo svojega monopola.
A vsi špricate zgodovino ???
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Poldi112 ::
Spet neumne avtomobilske primerjave ljudi ki nočejo videti.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Karlos ::
Počas bo v windows inštalaciji tako kot v linux, ko boš porabil 5-10minut za dodajanje kljukic kaj vse naj ti še zraven inštalera poleg desktopa.
Sai Baba: "Dam vam to, kar hočete, da boste hoteli to, kar vam želim dati."
Matevžk ::
Jooooooj. Kot že stotisočkrat v podobnih temah:
1. Primerjave z avti ponavadi niso na mestu.
Pa ne izpodbijaj tega mojega argumenta .. ker se ga ne splača in ga sploh ne bom zagovarjal; imam močnejšega:
2. Mercedes nima monopola.
1. Primerjave z avti ponavadi niso na mestu.
Pa ne izpodbijaj tega mojega argumenta .. ker se ga ne splača in ga sploh ne bom zagovarjal; imam močnejšega:
2. Mercedes nima monopola.
lp, Matevžk
raufnk ::
glede licence za xps:
XML Paper Specification Licensing Overview
kakor zastopim naj bi bila to patentirana zadeva, vendar jo bo lahko uporabljal vsak v svojih aplikacijah brezplačno, ampak brez sprememb standarda?
... pač za ta patent bo vsak lahko dobil brezplačno licenco kakor zastopim, tako da ne vidim nobenega razloga za adobove tožbe
XML Paper Specification Licensing Overview
kakor zastopim naj bi bila to patentirana zadeva, vendar jo bo lahko uporabljal vsak v svojih aplikacijah brezplačno, ampak brez sprememb standarda?
... pač za ta patent bo vsak lahko dobil brezplačno licenco kakor zastopim, tako da ne vidim nobenega razloga za adobove tožbe
lp
raufnk
Zgodovina sprememb…
- spremenil: raufnk ()
jype ::
Standarda itak ne mores spreminjat, ker potem nisi vec standard compliant.
Adobe se boji, da bo Microsoft naredil to, kar je naredil z Real playerjem (ja, vem da je zaendrek): ker bodo vsi ze dobili konkurencno resitev predinstalirano (tako kot zdaj, resnici na ljubo, vecina vendorjev osebnih racunalnikov predinstalira Adobe Reader), ne bo nihce vec potreboval PDFja.
No, ce Microsoft zrihta XML standard, ki bi nadomestil PDF, in licenco prilagodi tako, da bo XPS uporaben tudi v GPL programju, me to popolnoma nic ne moti. Tako kot nobena tehnologija do zdaj ni zares "povozila" postscripta, tudi PDFja po moje ne bo, si bosta pa razdelila trzisce. The good thing about standards is there are so many to choose from.
Adobe se boji, da bo Microsoft naredil to, kar je naredil z Real playerjem (ja, vem da je zaendrek): ker bodo vsi ze dobili konkurencno resitev predinstalirano (tako kot zdaj, resnici na ljubo, vecina vendorjev osebnih racunalnikov predinstalira Adobe Reader), ne bo nihce vec potreboval PDFja.
No, ce Microsoft zrihta XML standard, ki bi nadomestil PDF, in licenco prilagodi tako, da bo XPS uporaben tudi v GPL programju, me to popolnoma nic ne moti. Tako kot nobena tehnologija do zdaj ni zares "povozila" postscripta, tudi PDFja po moje ne bo, si bosta pa razdelila trzisce. The good thing about standards is there are so many to choose from.
gzibret ::
Prosim ne se kregat in ne vlačit Huseina v to temo.
Analogija z avtomobili je dobra le v toliko, v kolikor želiš slikovito ilustrirati svojo trditev. Neposredna primerjava je na majavih temeljih, ker sta obe industriji popolnoma različni.
Analogija z avtomobili je dobra le v toliko, v kolikor želiš slikovito ilustrirati svojo trditev. Neposredna primerjava je na majavih temeljih, ker sta obe industriji popolnoma različni.
Vse je za neki dobr!
borchi ::
tu se firme bunijo kako jih microsoftov monopol izriva s trga, microsoft pa lapa kako bo vista prinesla žaklje denarja tem (istim?) firmam.
no, sej, počasi bojo spregledali še najbol slepi...
sedaj je čas, da spregledajo (sedanji) microsoftovi partnerji, ko bodo spoznali, da je slabo stavit vse na enega konja. dosti uporabnikov pa je že odprlo oči.
no, sej, počasi bojo spregledali še najbol slepi...
sedaj je čas, da spregledajo (sedanji) microsoftovi partnerji, ko bodo spoznali, da je slabo stavit vse na enega konja. dosti uporabnikov pa je že odprlo oči.
l'jga
MrStein ::
gzibret: Plus da lahko dejansko kupiš mali milijon avtov brez serva.
(pa niti ni ponudnikov servojev na trgu, ki bi jih Mercedes s tem ogrožal. Ali pa ? In imajo problem odstranit originalni servo ? Saj tiste tuning hiše zamenjajo včasih pol avta, pa se še noben ni pritoževal, zakaj v originalnem avtu vedno auspuh dobijo zraven, če pa ga bodo pol zamenjali z drugim)
Glede Hus***: Saj ne gre zanj. Gre se za argument predpubertetnikov "na atijevem dvorišču ne veljajo zakoni ampak lahko dela kar 'če. Ker je tam ON zakon".
(pa niti ni ponudnikov servojev na trgu, ki bi jih Mercedes s tem ogrožal. Ali pa ? In imajo problem odstranit originalni servo ? Saj tiste tuning hiše zamenjajo včasih pol avta, pa se še noben ni pritoževal, zakaj v originalnem avtu vedno auspuh dobijo zraven, če pa ga bodo pol zamenjali z drugim)
Glede Hus***: Saj ne gre zanj. Gre se za argument predpubertetnikov "na atijevem dvorišču ne veljajo zakoni ampak lahko dela kar 'če. Ker je tam ON zakon".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
jan01 ::
Kaj bi bilo še, če bi microsoft naredil windowse z hudo napredno zaščito prodi virusem&co. ?
Oz še hujše: windowse z hudim antivirusom, firewallom, vgrajenim wordom, namesto painterja kaj v rangu adobovih in corelovih izdelkov in s ceno 99.99$ ? Microsoft bi zaradi tožb najbrž propadel...
/*
Drugače pa:
Kaj vam ni jasno. Vse hočete zastonj(in še pod gpl). Čudež je, da obstajajo programerji(in to vrhunski), ki se zastonj matrajo. Eni pa samo hočejo zastonj software in z njim po možnosti še služiti.
Zastonj sofware bi se moral deliti le med programerje, ki tudi delajo zastonj...
*/
Oz še hujše: windowse z hudim antivirusom, firewallom, vgrajenim wordom, namesto painterja kaj v rangu adobovih in corelovih izdelkov in s ceno 99.99$ ? Microsoft bi zaradi tožb najbrž propadel...
/*
Drugače pa:
Kaj vam ni jasno. Vse hočete zastonj(in še pod gpl). Čudež je, da obstajajo programerji(in to vrhunski), ki se zastonj matrajo. Eni pa samo hočejo zastonj software in z njim po možnosti še služiti.
Zastonj sofware bi se moral deliti le med programerje, ki tudi delajo zastonj...
*/
jype ::
jan01> Zastonj sofware bi se moral deliti le med programerje, ki tudi delajo zastonj...
Programerji, ki zastonj delamo, se s tem ne strinjamo.
Programerji, ki zastonj delamo, se s tem ne strinjamo.
Wirko ::
Hehe... primerjave z avti... zamislite si, da bi bil najbolj razširjen operacijski sistem RenOS, ki bi ga imelo 15% ljudi. Jaz bi imel pa HondOS in kupil avtoradio znamke Real in potem ugotovil, da na celem svetu komaj najdeš sistemca, ki zna zmontirat in inštalirat to reč v avto. Ja, stanje bi bilo tako absurdno kot je danes, samo v drugo smer.
opeter ::
jan01, kapo dol, se strinjam! Recimo gledal sem Expression od MS-a (ki je bil nekoč pod okriljem Fractal Design, pozneje pa Creature House) in če bi ta program vključil že v osnovi v Windows, bi bil prej ali slej (čez N let) resna konkurenca Illustratorju. Adobe je naredil napako s tem, da je ustavil razvoj Freehanda.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
klemen22 ::
Eh beda spet so zavohali keš.
Ja najbolje da MS ob inštalaciji nardi ene 100 kljukic kjer se bo dalo odinštalirati tudi Pasjanso in Minolovca ter notepad da ne bo slučajno kakšen wannabe jokal da mu to zbija konkurenčnost na trgu.
Torej zakaj je tako sporen AntiSpyware ipd medtem ko kakšen notepad ni?
Ker človek tukaj ima taka občutek da bi moral MS ob inštalaciji ponuditi le čisto jedro brez vsega.
Ja najbolje da MS ob inštalaciji nardi ene 100 kljukic kjer se bo dalo odinštalirati tudi Pasjanso in Minolovca ter notepad da ne bo slučajno kakšen wannabe jokal da mu to zbija konkurenčnost na trgu.
Torej zakaj je tako sporen AntiSpyware ipd medtem ko kakšen notepad ni?
Ker človek tukaj ima taka občutek da bi moral MS ob inštalaciji ponuditi le čisto jedro brez vsega.
Motiti se je človeško, odpuščati pa božje. Torej ti odpuščam ;)
Poldi112 ::
Naj ponudi vse kar hoče, samo naj da kljukice zraven.
Jaz sem pri pasjansi ze pogrešal možnost odstranitve. Zakaj že? A je to res tako hud tehnični problem, omogočiti da se pasjansa odstrani? Mislim, veja 9x je to še podpirala, 2k pa ne vem. Napredek...
Jaz sem pri pasjansi ze pogrešal možnost odstranitve. Zakaj že? A je to res tako hud tehnični problem, omogočiti da se pasjansa odstrani? Mislim, veja 9x je to še podpirala, 2k pa ne vem. Napredek...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Luka Percic ::
Tele kjukice dobiš za nLite. Ampak, stvari pač niso narejene tako modularno, da bi z odstranitvijo naprimer IE naprej 100% delal tudi WMP.
Zdej lepo bi bilo da bi lahko tudi kljukali. Prisilit, se mi pa zdi nesmisel. IMO.
Zdej lepo bi bilo da bi lahko tudi kljukali. Prisilit, se mi pa zdi nesmisel. IMO.
Poldi112 ::
Smiselno je zato ker jim s tem daš vedeti da njihova taktika bundlanja zaradi odvisnosti ne bo delovala. Ker zakaj misliš da je šel IE tako globoko v sistem? Zagotovo ne zato ker bi bilo to pametno z arhitekturnega vidika.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
neoto ::
Ustavite konje! Kako velike diske imate vi v računalnikih? 200GB? 500? S kakšnim namenom bi vi vse to odstranjevali? Vam placa za filme zmanjkuje? Če imate pa premali disk, si pa gor Windows XP Embedded namestite, ki pa je brez večine okraskov. Zakaj bi potem sploh imeli Visto? Oz. zakaj imajo ljudje XPje, če si najprej odstranijo XP teme, explorerja, igre, pripomočke,... Zakaj potem ne kar preverjeno 2000ko?
PiPi FiLiPi ::
Ljudem gre v nos to, da Microsoft sploh priloži te programe. Ni mi pa jasno zakaj...
Če nočeš uporabljat slikarja, namestiš photoshop / paint shop pro / neki tretjega, če nočeš uporabljat WMPja, namestiš WinAMP / foobar / MPC, če nočeš uporabljat vgrajenega pregledovalnika slik, pač naložiš nekaj drugega, ne vidim kaj je kle problem, razen če folk res laufa winse na tok majhnih diskih, da 10mb pomeni tok velik.
Če bi vsi šli na tak način kokr Adobe in podobni, bi lahko Adobe tožu, ker MS dodaja slikarja (pa jih ne bodo, ker jih slikar ne ogroža), proizvajalci text editorjev (ultraedit, editpad ....) bi lahko tožil, ker dodaja Notepad, ACDSystems bi lahko tožili zaradi pregledovalnika slik, OpenOffice bi lahko tožil, ker MS dodaja WordPad, proizvajalci iger pa, ker dodajajo pasjanso ...
Res ne vidim, kje je problem vgrajenih programov... prostor na disku dandanes ni problem sploh, če potrebuješ kakšen drug, bolj zmogljiv program, pa ti MS ne omejuje da ga namestiš.
Sam si takoj po instalaciji namestim ostale programe, ker mi vgrajeni programi v Windowsih preprosto ne zadostujejo. Explorerja ne poženem nikoli, razen ko nameščam Total Commander, prav tako pa IE, WordPad, Voice Recorder itd. Pač, te programi v Windwosih so, če jih uporabljaš, pa je stvar samega uporabnika. Če bodo pa določeni uporabniki na boljšem, ker so jim te programi dovolj, res ne vidim, kaj je tukaj slabega.
Če nočeš uporabljat slikarja, namestiš photoshop / paint shop pro / neki tretjega, če nočeš uporabljat WMPja, namestiš WinAMP / foobar / MPC, če nočeš uporabljat vgrajenega pregledovalnika slik, pač naložiš nekaj drugega, ne vidim kaj je kle problem, razen če folk res laufa winse na tok majhnih diskih, da 10mb pomeni tok velik.
Če bi vsi šli na tak način kokr Adobe in podobni, bi lahko Adobe tožu, ker MS dodaja slikarja (pa jih ne bodo, ker jih slikar ne ogroža), proizvajalci text editorjev (ultraedit, editpad ....) bi lahko tožil, ker dodaja Notepad, ACDSystems bi lahko tožili zaradi pregledovalnika slik, OpenOffice bi lahko tožil, ker MS dodaja WordPad, proizvajalci iger pa, ker dodajajo pasjanso ...
Res ne vidim, kje je problem vgrajenih programov... prostor na disku dandanes ni problem sploh, če potrebuješ kakšen drug, bolj zmogljiv program, pa ti MS ne omejuje da ga namestiš.
Sam si takoj po instalaciji namestim ostale programe, ker mi vgrajeni programi v Windowsih preprosto ne zadostujejo. Explorerja ne poženem nikoli, razen ko nameščam Total Commander, prav tako pa IE, WordPad, Voice Recorder itd. Pač, te programi v Windwosih so, če jih uporabljaš, pa je stvar samega uporabnika. Če bodo pa določeni uporabniki na boljšem, ker so jim te programi dovolj, res ne vidim, kaj je tukaj slabega.
roscha ::
Eni zares ne vidite dalj od svojega nosu. Domači uporabniki ste v 85% tako ali tako pirati in je seveda povsem irelevantno kaj si mislite.
Catch je recimo v podjetjih. Za koji ku*** ne morem odtranit kupe nepotrebne krame, ki jo uporabnik čisto nič ne potrebuje za svoje delo. Minolovec, Kralj, crappy IE, Outlook, itd. bi lahko brez problema letelo s sitema. Pa ne gre.
Največ kar se da je brisanje bližnjic.
Eh, škoda tipkovnice ...
Catch je recimo v podjetjih. Za koji ku*** ne morem odtranit kupe nepotrebne krame, ki jo uporabnik čisto nič ne potrebuje za svoje delo. Minolovec, Kralj, crappy IE, Outlook, itd. bi lahko brez problema letelo s sitema. Pa ne gre.
Največ kar se da je brisanje bližnjic.
Eh, škoda tipkovnice ...
neoto ::
Kolikor sem bral, bo Vista išla v precej različnih verzijah z različnimi 'bundled' programi. Pa, a se ne da nastaviti pravic za zaganjanje programov?
para! ::
Eh, sej vsi vemo, da ni glavni problem to, da se stvari ne da odstranit, ampak to, da ima MS monopol. Ker, če monopolist, ki obvladuje 90+ % trga, v svoj OS integrira npr. relativno dober antivirus, to _zelo_ slabo vpliva na podjetja, ki se ukvarjajo izključno z av softwareom. Tako je po zakonu, ki skrbi za preprečevanje monopola, če že ne more tega preprečit, pa lahko vsaj prepreči izkoriščanja monopolnega položaja.
Kaj pa je s to drugo tožbo od Symanteca? Če jih res to moti, da lahko Vista prepreči izvajanje virusov brez anitvirusnega programa, je pa to neutemeljeno jokanje. Gre tud tuki za izkoriščanje monopola? Ker o antivirusnem programu ni ne duha ne sluha, pač ga sistem ne rabi. Recimo, pač teorija, nekako dvomim, da je to izvedljivo na tak način kot sem si prva zamislil :)
lp
Kaj pa je s to drugo tožbo od Symanteca? Če jih res to moti, da lahko Vista prepreči izvajanje virusov brez anitvirusnega programa, je pa to neutemeljeno jokanje. Gre tud tuki za izkoriščanje monopola? Ker o antivirusnem programu ni ne duha ne sluha, pač ga sistem ne rabi. Recimo, pač teorija, nekako dvomim, da je to izvedljivo na tak način kot sem si prva zamislil :)
lp
Death before dishonor!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Antivirusni program težava-help!Oddelek: Programska oprema | 608 (499) | Velia |
» | Najnovejša spletna kampanja BSA v SlovenijiOddelek: Omrežja in internet | 2694 (2694) | whatever |
» | Microsoft popustil razvijalcem varnostne programske opremeOddelek: Novice / Varnost | 5275 (2615) | denial |
» | Symatec in Adobe proti MicrosoftuOddelek: Novice / Tožbe | 3902 (3201) | para! |
» | Negativni odzivi na Windows XP Service Pack 2 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Operacijski sistemi | 8148 (8148) | darkolord |