» »

Windows 2000 v Windows 2000 server?

Windows 2000 v Windows 2000 server?

SiOL - Na SiOLovi strani sem prebral, da obstaja programček, ki vam pretvori Windows 2000 Professional v Windows 2000 Server. Kako? Znano dejstvo je, da se družine windows OSjev ne razlikujejo nikjer, razen v registru. Torej program NTSwich samo zamenja te ključe v registru in viola! Imate server verzijo. Seveda ni vse tako lepo, saj nad temi ključi v registru bedijo posebni programi, ki preprečujejo spremembo ključev. Opis, kako program deluje, dobite v celoti tukaj, vendar ga avtorji ne ponujajo več na njihovi strani, zaradi legalnih problemov (Microsoft ima dolge prste, hehe). No, zadeva naj bi delovala nekako takole:
  • program najprej naredi backup registra
  • popravi nekaj ključev v backup registru
  • restarta računalnik z novim registrom.
In če imate srečo boste dobili Windows 2000 Server! Baje na bi delovalo tudi na WinXP (dobili bi windows whistler server - beta .NET server), vendar avtorji ne priporočajo, saj ni preizkušeno.

16 komentarjev

CaqKa ::

NTswitch
andrej nam je povedal da je to ileglano > torej v nasprotju s pravili slotecha.. samo opozarjam

sasox ::

Pa vse skupaj brezveze...

mislm, da tole ne spada glih pod novico

|GrEgOr| ::

zakaj pa ne bi bilo legalno -> mislim ce kupis win2000 pro, pol lahko spreminjas kar koli v svojem registru.

CaqKa ::

gregor: preberi link ki sem ga dal....

MadMax ::

Se strinjam, CaqKa!
Le kje so zdaj kahune in njihova pravila...
In to v Novicah™ !
Za krepat[:D]
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Mercier ::

Zanimiva zadeva.

Kje je problem? Ponuja/izvaja/napeljuje na/omogoča kaj nelegalnega v novici???

mh8759a ::

mah brezvezna novica ..vsake tolko se najde kje kak, ki povzema take bedarije..iz windows xp bo kar .NET server nastal, pa se kaj ja. to ne more ze zarad tega, ker nima .Net Frameworka, da ne omenjam drugih lastnosti.

lp

MadMax ::

NekoIme: povzeto gre za to, da EULA od M$ prepoveduje modifikacije programov.
Naveden programcek pa naredi ravno to: spremeni winse.
Tako kot crack spremeni shareware v full functional.
In iskanje ali oglasevanje crackov je po Pravilih™ prepovedano.
Dalje si razlozi sam...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

andrej ::

tudi ce za trenutek pozabimo, da je ilegalno je zadeva totalna bedarija. To je tak kot da kupis ficota in not vgradis masino od Porscheja. Fico tedaj res postane malo boljsi fico ampak se vedno to ni posrche, niti po bremzah, niti po obliki niti po notranji opremi, niti po luksuzu.

Osebno ne vidim pravega smisla taksnega pocetja. Brez veze. Raje nabavis pravi server pa je. Ker ce tudi registry spremenis potem se ti vedno manjka kup ostalih stvari, ki obicajno sodijo v serverske verzije. Kot je blo ze prej receno pri .NET streznikih ti potem manjka .NET framework, pa AD, pa IIS 6 in ti servisi so ravno BISTVO streznika. Brez njih pravega, uporabnega streznika sploh ni...

Mercier ::

MadMax: to mi je popolnoma jasno. Z novico pa še vseeno ni nič narobe.

poweroff ::

No saj se ne spoznam preveč na te zadeve, ampak pred časom so nekaj podobnega že naredili za ene druge Winse... in takrat je bil nekje objavljne lanek, kjer je bila podana taka primerjava: kupiš Porscheja, vendar v fičo ohišju. S tem programčkom pa potem samo "zamenjaš ohišje". :D

No ja, moram pa reči da sem bil impresioniran nad tem kakoje Primož na ST žuru v Piranu postavil Linux server čez noč in je vse delovalo odlično. OK, brez super-duper grafičnega vmesnika, a delovalo je boljše kot bi pod Winsi.

CaqKa ::

nekoime: še v novici piše
...zaradi legalnih problemov...

sicer pa kot vidite šefi slotecha niso čisto nič drugačni kot vsi ostali.. ko se gre za kaj pikantnega se spravijo s prizorišča :> to mi je včasih ful zanimivo :) va kakšne brezvezne debate se pa takoj spustijo... (šefi, nasplošno seveda)

alesrosina ::

jah, sem mislu da bo zadeva zanimiva - sicer pa novica kot sama ni nic ilegalnega, pac poroca o tem , da se to da. Se pa strinjam, da to ni to, ker ti manka 90% ostalih zadev, ki pasejo k serverju.

Mercier ::

Torej:

bed bojs izvedejo oboroženi rop menjalnice in potem poročajo na tv, da so se pripeljali z motorji, prisilili menjalničarko za pultom, da jim da keš in jo na koncu ošamarili.

Bo? Al je treba uredništvo 24ur postavit pred zid?


In še moje mnenje glede legalnosti samega početja, ki pa ni nujno pravilno:
Cela zadeva se mi ne zdi prav nič sporna, dokler proja dejansko ne uporabljaš kot serverja. Register po moje lahko spreminjaš poljubno. So priložili orodje prav v ta namen (dva pravzaprav).

Jeebs ::

Jst v tej stvari ne vidm čist nč spornega. Registry se da itaq tud ročno uredit. Tko, da lohk bi sam na eno stran vrgl potrebne vpise v register, pol pa na roko, če bi se komu dal. Sicer pa mislm, da se druge verzije Windoz res ne da kr tkole dobit. :)
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!

MadMax ::

Morda pa eni locimo med predvidenim spreminjanjem (optimizacijo) in nepredvidenim (friziranje, overclockanje)...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skupna raba v Windows 2000

Oddelek: Omrežja in internet
91070 (992) McHusch
»

Ali na novih mašinah laufa windows 2000?

Oddelek: Operacijski sistemi
151651 (1301) jest10
»

linux in windows 2000 server

Oddelek: Operacijski sistemi
5876 (799) BigWhale
»

NTswitch - ima kdo ?

Oddelek: Pomoč in nasveti
161526 (1317) CaqKa
»

Windows 2000 v Windows 2000 server?

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
162301 (2301) andrej

Več podobnih tem