»

Googlov semenj znanosti za otroke in mladino

Google - Google organizira prvi globalni sejem znanosti, ki je namenjen otrokom in mladini v starosti od 13 do 18 let. Začel se je včeraj in bo trajal do 4. aprila. Do takrat lahko mladi izberejo in izvedejo projekt ter ga skupaj z dvominutnim videoposnetkom ali predstavitvijo z vsaj 20 prosojnicami, v katerih navedejo hipoteze, rezultate, metode in ostalo nujne potrebne podatke za znanstveno delo, pošljejo na Google. Vse morajo napisati v angleščini.

Maja bo Google objavil 60 polfinalistov, ki jih bodo kasneje zožili v 15 velikih finalistov. Ti bodo dobili letalske vozovnice do Kalifornije, kjer bo 11. julija zaključna prireditev. Tam bodo pred strokovno žirijo predstavili svoje projekte. Ta bo izbrala tri zmagovalce - po enega v vsaki...

4 komentarji

Premajhna raznolikost likov v igrah

TG Daily - Psiholog Dmitri Williams z Južne Kalifornijske Univerze se je odločil opraviti raziskavo likov, ki se pojavljajo v igrah in pregledati njihov spol, raso ter starost. V zadnjem letu je tako pregledal 150 naslovov vseh starostnih kategorij na devetih platformah in prišel do presenetljivih zaključkov. V igrah se najslabše godi latinskim američanom, saj jih od vseh pomembnejših akterjev le za 3 %, vsi pa igrajo zgolj stransko vlogo. Ta podatek je sploh zanimiv, če vemo, da ob igrah svoj prosti čas preživlja več otrok z latinskimi koreninami, kot belih otrok. Igranje sebi podobnega lika je za otroke nadvse pomembno, saj so po nekaterih drugih raziskavah igre lahko pomembna osnova za zanimanje za tehnična področja študija in dela. Brez sebi podobnega lika bi bili lahko otroci, na katere imajo igre v tem smislu največji vpliv, nezainteresirani za igranje iger in v prihodnosti morda tudi za tehnične poklice.

Podobno se godi tudi ženskam nasploh, saj je bilo ženskih vlog, ki jih je mogoče...

12 komentarjev

Kitajci najraje na internetu

BBC - Zanimive rezultate je dala raziskava, ki jo je izvedla skupina TNS med 27.522 spletnimi uporabniki v 16 državah, starimi med 18 in 55 leti, in je povpraševala po količini preživetega prostega časa na internetu ter zaupanju v tradicionalne in spletne medije. Odkrili so, da povprečen Kitajec na spletu preživi 44 odstotkov svojega prostega časa, na drugem mestu so Korejci s 40, tretji pa Japonci s 38 odstotki. Med Evropejci na spletu največ prostega časa preživijo Italijani, in sicer 31 odstotkov.

Pri spoznavanju ljudi s spleta prednjačijo Nemci, saj se jih je že 76 odstotkov v resničnem življenju srečalo z nekom, ki so ga prej poznali le z interneta. Tik za njimi so Francozi (75), Švedi (prav tako 75) in Danci (74 odstotkov), zadnji pa Kitajci (40 odstotkov). V zadnjem delu raziskave jih je zanimalo, katerim virom informacij najbolj zaupajo. Britanci najbolj verjamejo prijateljem, medtem ko so že na drugem mestu strani s spletnimi novicami, katerim zaupa 40 odstotkov, kar je skoraj...

8 komentarjev

Mafija ne mara spama

Slashdot - Nezaželena elektronska pošta oziroma spam je nevšečnost, ki nam polni poštne nabiralnike, najučinkovitejša rešitev pa je skrbno varovanje elektronskega naslova in uporaba dobrih filtrov. Prekipelo pa je ruskim mafijcem, ki so Alekseja Tolstokoževa mrtvohladno pospravili.

Oblasti ocenjujejo, da je Tolstokožev odgovoren za kar 30 odstotkov vseh reklam za viagro in ostale tovrstne izdelke, s čimer je samo letos zaslužil več kot dva milijona dolarjev. To mu bo doslej bolj malo pomagalo, saj so ga našli usmrčenega v svojem domu v Moskvi. To ni edini tak primer, saj so še enega podobnega patrona umorili predlani.

Spam filtri so dosegli novo stopnjo v razvoju.

23 komentarjev

Nov napad na domača omrežja: Drive-By Pharming

Schneier.com - Trije ameriški raziskovalci iz Symanteca ter Indiana University School of Informatics so razvili novo vrsto napada, poimenovano Drive-By Pharming.

Gre za napad, kjer napadalec preko posebej oblikovane spletne strani, ki vsebuje zlonamerno JavaScript kodo, skuša dostopiti do domačega brezžičnega ali navadnega usmerjevalnika. Zlonamerna JavaScript koda, ki se izvede ob obisku spletne strani, spremeni DNS nastavitve v usmerjevalniku, kar napadalcu omogoča nadzor nad uprabnikovo internetno povezavo. S pomočjo DNS preusmeritev namreč lahko napadalec uporabnike usmerja na lažne spletne strani oziroma pri SSL zaščitenih straneh izvaja napad s posrednikom (tim. man-in-the-middle napad).

Ključno za uspešnost napada je, da napadalec s svojo kodo uspešno dostopi do usmerjevalnika. Ker v praksi veliko domačih uporabnikov v usmerjevalnikih uporablja privzeta gesla, je verjetnost uspešnosti napada pravzaprav precej visoka.

Iz tega razloga je priporočljivo čimprej spremeniti privzeta...

33 komentarjev

Ameriški dacarji v nemilosti

CNN.com - Po notranji preiskavi ameriškega IRSja (njihova rezličica DURSa) so ugotovili, da imajo med zaposlenimi 122 kroničnih zlorabnikov interneta. Kaj to pomeni? To, da večino delovnega časa berejo e-mail šale, ircajo, igrajo Kvako, brskajo po pornografskih straneh in podobno. Big Deal!

Zaposlenih imajo namreč tudi na tisoče in tisoče delavcev, ki počnejo še večje neumnosti (in posledično več škode) kadar "delajo". Kakorkoli že, tega ne nameravajo več prenašati in sledile bodo sankcije. Klik!

Ko jih bo DURS posnemal, bom prav tako napisal "Big Deal!"

3 komentarji

Raziskava o vplivu spama na otroke

CNN.com - Hja, tudi nam odraslim, ne samo otrokom gre nezaželena pošta več kot na živce. Dobro, saj jo praviloma ignoriramo, ampak ali so tega zmožni tudi otroci? Kako vplivajo reklame za Viagro, spolno deviantne pripomočke, orožje, pranje denarja in bogsigavedi česa še vse na otroke iz starostne skupine od 8 do 18 let, je ugotavljal izdelovalec varovalnih rešitev v internetu Symantec. Ugotovili so, da se kar 80% otrok ob pregledovanju takšne pošte počuti nelagodno. Priporočam tudi ogled sekcije z nasveti staršem, kako se soočati s to problematiko. Povzetek je tudi na CNN.

14 komentarjev

Zaščitimo mladež: PEGI

Slo-Tech - V prihodnjih mesecih naj bi trenutne sisteme označevanja primernosti elektronskih vsebin različnim starostnim skupinam nadomestil nov, imenovan "PEGI" (brez ZlihAsociacij -- kratica pomeni Pan European Game Information).

V skladu z novo nomenklaturo bodo igre razvrščene v starostne razrede (3-, 7-, 12-, 16-, 18-), za katere so primerne, dodan pa bo tudi opis igrine vsebine. Klik!

Omeniti velja tudi dejstvo, da sistema ne bodo posvojili Nemci; bodo še naprej uporabljali delitev na DojenčkuPrimerno in NarodeRazdirajoče vsebine ? [>:D].

13 komentarjev