»

Fizika na grafičnih karticah

GameSpot - Na področju fizikalnih pogonov se nam očitno obeta prava pravcata vojna. Spomladi je podjetje Ageia, ki ima v lasti fizikalni pogon Novodex, predstavilo prvi čip, namenjen preračunavanju fizike v igrah (PPU) z imenom Physx, ki naj bi prišel v trgovine do konca leta. Seveda konkurenca tudi na tem področju ne počiva. Na GameSpotu so objavili intervju s podpredsednikom družbe Havok, ki izdeluje zelo popularen fizikalni pogon z istim imenom. Za novo različico Havok FX tako obljubljajo pospeševanje fizike s pomočjo novejših grafičnih kartic, ki podpirajo Shader Model 3.0 (trenutno GeForce serije 6,7 in novi Radeoni X1000). Precej očitno podporo uporabi GPU-jev za fiziko je izrazil ATI ob predstavitvi svoje nove družine Radeon-ov, NVIDIA pa zaenkrat še modro molči.

34 komentarjev

Microsoft v akciji

Slashdot - Microsoft je na WinHEC predstavil novo razvojno izdajo prihajajočega Windows operacijskega sistema Longhorn build 5048 in takoj zatem so se na spletu pojavili zaslonski posnetki nove izdaje. Po prvih vtisih pa je bil Paul Thurrott nad novo izdajo razočaran, saj naj ne bi prinašala nič novega, kvečjemu predstavlja kak korak nazaj. Microsoft pa je očitno stopil po poteh Appla, ki vztrajno bojuje bitko proti stranem, ki izdajajo njihove poslovne skrivnosti, in začel pošiljati pisma, v katerih zahteva odstranitev teh slik. Kot poroča Paul, bi to lahko bilo zaradi Microsoftovega namena pravno zaščititi uporabniški vmesnik.

Microsoftov prenovljeni iskalnik pa Microsoft očitno (zlo)uporablja kot nagrado za kupce svojega operacijskega sistema. Ivor Hewitt je ob primerjanju iskanja svoje strani opazil čuden pojav, ko so se strani, ki jih je gostil IIS, na MSN pojavljale precej višje kot ostale. Vzel si je čas in izvedel obširnejši test iskalnikov in ob tem ugotovil, da je delež...

50 komentarjev

Longhorn - minimalne zahteve in nekaj slik

Namizje

vir: Neowin
Slashdot - Po internetu krožijo prve govorice, ki omenjajo povprečen sistem, na katerem bo tekel Microsoft-ov dolgo pričakovan operacijski sistem Longhorn. Omenjata se dva procesorja s hitrostmi med 4 in 6 GHz, 1 GB pomnilnika, do en terabajt skupnega prostora na disku in kar tri krat hitrejše grafične kartice od danes dostopnih. Prav tako so se na internetu pojavile prve slike Longhorna. Zaenkrat vse skupaj niti ne izgleda tako zelo zahtevno. [:D]

115 komentarjev

Longhorn bo 2005.

več strani -

Microsoft je izdal že nekaj alpha in pre-beta inačic naslednika Windows XP, ki se zazdaj še kodno imenuje Longhorn, a končna različica naj bi prišla na trg leta 2005. Pravi beti 1 in 2 bosta predvidoma izdani naslednje leto. Prišli so namreč do zaključka, da mora Microsoft bolje in več sodelovati z izdelovalci strojne in programske opreme, predvsem vsled boljše podprtosti v samem sistemu, kar terja dodaten čas. Klik!

Druga nova informacija, ki je pricurljala na dan, pravi, da bo Longhorn dostopen z dvema različnima (bolj ali manj) uporabniškima vmesnikoma. Enka bo grafično nekoliko revnejša, podobna bo namreč že poznani shemi iz Windows XP, zahtevala pa bo zgolj grafično kartico s podprtim DirectX 7. Dvojka utegne biti še zanimivejša. Microsoft napoveduje, da bo to tisti "pravi" vmesnik, na katerega se nam splača počkati. Strojne zahteve bodo za njegovo uporabo višje, saj boste potrebovali grafično kartico z DirectX 9, kar pa 2005. gotovo ne bo več težava. Več o tem -- japonsko...

5 komentarjev

Nova Okna že konec naslednjega leta?

Slowwwenia - Po mnenju analitikov naj bi že konec naslednjega leta ali v začetku leta 2005 Microsoft na trg poslal nov operacijski sistem s kodnim imenom Longhorn. Na spletu se je namreč pojavila preizkusna verzija Oken, imenovana Milestone 5. MaliMehki™ nas je že presenetil s svojo zadnjo serversko različico Windows Server 2003, vse pa kaže, da ni presenetil le tistih, ki sisteme uporabljajo za strežniške dejavnosti, pač pa bo poskrbel tudi za nas - namizne uporabnike računalnikov. Preizkusna različica Longhorna - MS Longhorn M6 imenovana - naj bi med ljudstvo prišla oktobra. Več poiščite tu.

10 komentarjev

VIA naj bi v naborih uporabljala PCI Express za prihajajoče Athlone 64

The inquirer - Po poročanju The inquirerja naj bi Viini razvojni načrti kazali na to, da bodo vgradili PCI Express (64-biten PCI) v nabor za Athlona 64. Od Microsofta se tudi pričakuje podporo v operacijskem sistemu Longhorn. Via že dela na Via KT 600 naboru, ki naj bi podpiral 400 MHz FSB, 8X AGP, Serial ATA, USB 2.0, RAID, itd. Seveda pa naj bi tudi VIA naredila spremembe v podpori za Intelove Pentium 4 procesorje. Izvirna novica

1 komentar

OS Longhorn

Ase Labs - Na AseLabs so pod drobnogled vzeli alpha različico pričakovanega operacijskega sistema, pod kodnim imenom Longhorn. Polno različico XPjevega naslednika lahko pričakujemo nekje okoli leta 2005. V testirani OS je bil vključen vizualni stil imenovan ''Plex'', ki spominja na privzeti stil XPjev. Longhorn vsebuje večino funkcij svojega predhodnika, dodali pa so tudi nekaj novosti. Pod Start meni so dodali gumb ''My Contacts'', ki vsebuje prenovljeni adresar ter gumb ''My Hardware'', s katerim lahko vidimo, katero strojno opremo imamo nameščeno v računalniku. Ena izmed večjih novosti, ki so jih dodali, pa je stranska orodna vrstica, na katero lahko uvrstite pogosteje uporabljene programe, uro,...

11 komentarjev

Varnostna luknja v Microsoft Script Engine

Microsoft - Microsoft je objavil novico o novi varnostni luknji, ki se nahaja v Microsoftovemu Skriptnem Stroju™, ki operacijskemu sistemu omogoča izvajanje skriptne kode napisane v raznih jezikih, kot sta na primer Visual Basic Script in JScript. Napadalec lahko izvede poljubno kodo z uporabnikovimi privilegiji, če uporabnik obišče primerno ustvarjeno spletno stran. Taka stran je lahko gostovana na web strežniku ali celo direktno poslana nič hudega slutečemu uporabniku po elektronski pošti.

Luknja se nahaja v vseh Microsoftovih operacijskih sistemih od vključno Windows 98 naprej.

Popravek se že nahaja na Windows Update. Več informacij.

2 komentarja

Microsoftovi načrti

GameSpot - Glavni pri Microsoftovemu oddelku za Windows grafiko in igre Dean Lester, je opravil intervju z ustvarjalci strani GameSpot. V intervjuju je omenil, da so zadnjih nekaj let Microsoftovci svojo dejavnost osredotočili predvsem na Xbox, sedaj pa želijo izboljšati igranje iger na PC-jih. Tako pravi, da bodo z izzidom operacijskega sistema Longhorn še izboljšali doživetje igralcev pri igranju iger. Del celotne namere je tudi ta, da DirectX-a nekaj let ne bodo razvijali naprej. Tako bomo ostali pri različici 9, ki jo bodo le dopolnjevali in popravljali napake. Namiguje tudi na to, da bi Longhorn lahko imel 3D elemente.

Največ pa se bo gotovo dogajalo na pordočju iger. Pravi, da razvijajo tehniko, ki bo lahko poganjala igre brez namestitve (inštalacije), temveč bo celotna igra delovala kar preko "streaminga" iz pogona. Prav tako se obeta posodobitev posodabljanja in krpanja iger. Vse to naj bi potekalo kar preko namenskih strežnikov na podoben način kot je danes Windows update. Več...

4 komentarji