»

Iskanje programskega jezika za razvoj iger

Lambda the Ultimate - Na Lambda the Ultimate so objavili predavanje Tima Sweeneya, glavnega programerja pogona Unreala 3. V njem predstavi poglavitne težave s katerimi se razvijalci iger soočajo in kako jih lahko prava izbira programskega jezika reši ali vsaj omili. Če na kratko povzamem, imamo nekaj čez pol miljona vrstic programske kode spisane v različnih večih jezikih (v konkratnem primeru C++, Haskell in HLSL/CG) in različnih paradigmah (objektno in funkcijsko), 10 razvijalcev in 2 leti časa. Naš končni cilj je hitro in zanesljivo orodje za realno-časovno igro, po katerem bodo posegali tudi drugi razvijalci, zato mora biti povrh vsega še modularen in lepo povezljiv s tujimi moduli. Mačji kašelj? Aja, tudi proračuna seveda ne smemo preseči.

16 komentarjev

Novi odgovori Tima Sweeneya

Voodoo Extreme - Na Voodoo Extreme so objavili nov set vprašanj in odgovorov. No, vprašanja prispevajo znanja željni računalničarji preko Interneta, odgovore pa trosi Tim Sweeney (Unreal, a je treba še kaj povedati?). Precej zanimivo branje, poleg nekaj praktičnih vprašanj glede "biznisa programiranja iger" pa je Sweeney tudi malo pokomentiral Kyra 2. Klik!

15 komentarjev

Uradno o Windowsih XP

Microsoft - Vas zanima, kakšen set komercialno naravnanih, neuporabnih pridevnikov polnih, neinformativnih sestavkov prevzetih stavkov je napisal Microsoft o svojem prihajajočem paradnem konju, Windowsih XP, slovensko Okna ZK (joke )? Oglejte si sami. Samo, za pokušino, prvi odstavek:
Okna ZK, zgrajena na izboljšani osnovi Oken dvajurja, uvajajo sveži novi izgled in razširijo izkušnje z osebnimi računalniki. Okna ZK (bivše kodno ime Žvižgač) bodo omogočila ljudem, da grejo nad pojem nepovezanih aplikacij, storitev in naprav, da bi izpopolnili računalniško izkušnjo, ki bo na novo zastavila odnos med ljudmi, programsko opremo ter internetom.
Ja... Recimo... Nabijanje v prazno .

7 komentarjev

Tim Sweeney o Pentumu 4

The Tech Report - Tim Sweeney, ki ga poznamo kot avtorja Unreal pogona, je malo pokomentiral Intelovega paradnega konja P4. Tim pravi, da gre za zelo dobro arhitekturo, ki pa se v današnjih programih še ne pokaže. Potrebno bo namreč vse programe še enkrat prevesti v prevajalnikih, ki bodo za P4 optimizirani. Trenutno pa še ni razpoložlivih orodij, ki bi bila tega sposobna. Tako bo potrebno še kar nekaj časa, da bodo programerske hiše (predvsem Microsoft s svojim Visual C++, ki je eno najbolj priljubljenih orodij programerjev v igračkarski industriji) izdala optimizirane prevajalnike. Klik...

0 komentarjev

Želje programerjev iger 2.

Voodoo Extreme - No na Voodoo Extreme so naredili že kar spisek želja mnogih programerev iz sveta računalniških iger. Sicer še vedno manjkajo nekatera ugledna imena kot so John Carmack in Tim Sweeney ampak bo že... Sedaj so dodali tudi Deana Sekuliča iz Croteam-a. Kar zanimivo branje. Se bomo mogli enkrat še Slovenci zganiti in barediti eno streljačino ... Tukaj!

2 komentarja

PowerVR Kyro

Sharky Extreme - Na Sharky Extreme so si tokrat ogledali PowerVR-ovega Kyrota z malo bolj tehnične plati. Razložene so vse tehnike, ki se skrivajo za tem čipom, ki trenutno edini nudi pravo HSR podporo. Povedali so, zakaj je zadeva tako zelo hitra (glede na specifikacije), omenjajene pa so tudi slabosti, zaradi katerih bi nekateri programerji (Tim Sweeney) na vse skupaj najraje kar pozabili...

3 komentarji

Linux in težave z P4

3ag - Linux OS ima precej težave z podporo Intelovemu paradnemu konju P4. Večina različic tega odličnega OS-a namreč ne deluje na P4 baziranih računalnikih. Tudi tiste različice, ki se namestijo na tak računalnik, so daleč od tega, da bi delovale brez problemov. Mogoče bo prihajajoča verzija 2.4 odpravila te težave. Kot bi rekli Ameri ... wait and see. Klik !

1 komentar