»

SiS gre na 0.13 mikronov

DigiTimes - Pri Silicon Integrated Systems (SiS) so najavili, da se bodo v tretji četrtini tega leta začeli postopoma preusmerjati na proizvodnjo 0.13 mikronskih čipov. Postopoma zato, ker sprva še ne bodo uporabljali bakrenih povezav, ampak bodo le-te v proizvodnjo vključene šele leta 2003. Trenutno pri SiS proizvedejo kar 50 % čipov že z 0.15 mikronsko tehnologijo (novejši nabori, čipi Xabre), medtem ko se nabori SiS645 še vedno proizvajajo s staro 0.18 mikronsko tehnologijo. Pri SiS obenem še dodajajo, da bo tudi Xabre 600, ki ga trenutno še vneto pričakujemo, še vedno 0.15 mikronski, medtem ko bo Xabre II, ki naj bi na tržišče prišel nekje pred koncem tega leta, najverjetneje prvi SiS-ov čip, ki bo proizveden z novo 0.13 mikronsko tehnologijo.

0 komentarjev

Geforce 3 26. februarja

Video Card Drivers - Hmm... Kaj pravite na par novic, OK?

Govorice o tem, da bo GeForce 3 predstavljen v naslednjih nekaj tednih so očitno resnične. Na VideoCardDrivers so objavili novico o uradni predstavitvi GeForcea 3 26. februarja. Znane so tudi točne specifikacije:
  • 0.15 mikronsko jedro
  • 60 milijonov tranzistorjev
  • frekvenca jedra nad 200 MHz
  • DDR SDRAM ali SGRAM pri 250 Mhz
  • 8 GB/sekundo prenosa iz rama
  • Podpora do 128 MB rama
  • 4 rendirne cevovode
  • 2 teksturi na cevovod
  • 4 teksture na pixel
  • Enota T&L bo zmogla izrisati malo več kot 40 milijonov trikotnikov na sekundo
  • 350 MHz RAMDAC
  • Največja resolucija 2048×1536 pri 75 Hz

  • Cena $500, kar bo pri nas 125 tisoč
Hja.. Če je vse to kar sem napisal zgoraj res, bomo videli 26. februarja. Vse je zelo impresivno, razen cene... A kljub temu to pomeni znižanje cen ostalim nVidiinim karticam.

14 komentarjev

Xbox čipovje v proizvodnji

The Register - Sodeč po tej novici je grafični čip za Xbox že odposlan v proizvodnjo. Pa še nekaj specifikacij te zverce:
  • 0.15 mikronska tehnologija izdelave
  • 60 milijonov tranzistorjev
  • 250 Mhz jedro
  • 125 milijonov poligonov na sekundo
  • 4 biljone pixlov na sekundo
  • en trilijon operacij na sekundo ()
Urg, močna zadevca, nekako petkrat hitrejša od GF 2 GTS.

1 komentar

NV20 specifikacije

X-Bit Labs - Pred nekaj časa smo bili deležni pravega navala raznoraznih "specifikacij" kartic, ki še niso izšle, recimo NV20 in Rampaga, potem pa je vse bilo tiho. Očitno pa se ob približevanju izida novega Nvidiinega čuda spet začenjajo govorice, katerih plod so tudi te specifikacije. Kitajska stran, ki je objavila tri NV20 slike, je tokrat objavila še to:
  • Izdelava: 0.15 ali 0.13 mikronska
  • Št. tranzistorjev: 30-50 milijonov
  • Renderirni cevovodi: 4
  • Teksturirne enote na cevovod: 3
  • Hitrost čipa: 300Mhz
  • Hitrost pomilnika: 250MHz DDR (500MHz efektivno)
  • Prepustnost pomnilnika: 8Gb/s
  • Pixel Fill Rate: 1200 milijonov na sekundo
  • Texel Fill Rate: 3600 milijonov na sekundo
  • Predelava trikotnikov: 150 milijonov na sekundo
No, večina specifikacij je nekako tisto, kar smo tudi pričakovali, razen morda tehnologije izdelave. 0.15 mikronska še nekako (čeprav tudi to le mogoče), 0.13 pa nikakor, saj bodo tudi največji proizvajalci na njo pripravljeni šele konec leta. Sicer pa: do februarja nas ne loči več veliko,...

0 komentarjev

Specifikacije Rampaga

Jaz - IceMan se je očitno ob tolikem omenjanju NV20 pošteno razkuril in šel na lastno pest nabrat vse najnovejše specifikacije 3DFXovega Rampaga, ki jih je potem poslal meni za objavo. Torej ( neuradne! ) Rampage specifikacije, IceMan edition [;)]:
  • 4 way SLI (2 Rampage čipa, 2 T&L Sage enoti)
  • 0.18 mikronska tehnologija
  • 8 pixel renderirni cevovodi (4 cevovodi po čipu)
  • 4 teksturirne enote po cevovodu (Full Pixel Shader, Quad texturing Photorealisitic rendering)
  • 128MB DDR spomina
  • 200MHz core clock
  • 200MHz memory clock (400MHz DDR)
  • 12.8 GB/sek spominska prepustnost
  • 1.6 GigaPixels/sec
  • 6.4 GigaTexels/sec
  • 150 milijonov trikotnikov/poligonov na sekundo
  • Popolna DirectX 8.0 hardware podpora
  • Advanced T-buffer (M-Buffer)
  • Curved Surfaces hardware podpora
  • HSR (Hidden Surface Removal) hardware podpora
  • Photoshop efekti
Torej, še enkrat thnx Ice, vi pa se slinite nad temi specifikacijami. Vprašanje je le cena ter datum izida, saj vemo, da ti postavki zadnje čase nista ravno močnejši strani 3DFXa. ...

9 komentarjev

Dodatne informacije o NV20

ZDNet - Nvidia vsekakor opravlja zelo dobro delo pri promociji NV20... skoraj vsaki dan se pojavi kakšen novi članek oziroma govorica o nasledniku zelo popularnega GTSja. Tokrat nas razveseljujejo pri ZDNetu, kjer so menda dobili dostop do "skirvnih načrtov". Samih specifikacij ne objavljajo, zato pa toliko več govorijo o podprtih tehnologijah in hitrosti. Verjetno najbolj zanimiva informacija je to, da bo hitrost NV20 odvisna od igre, ki jo poganja. V "navadnih" igrah z malo detajli ( veliki trikotniki, preprosta geometrija, mala globina ) bo stvarca "le" dvakrat hitrejša od GF2 Ultre, medtem ko bo v kompleksnih igrah z velik majhnimi trikotniki, zapleteno geometrijo in veliko globino scene tudi do sedemkrat hitrejša! Druga zanimivost je precej izboljšana podpora FSAAju. NV20 naj bi pri mehčanju robov bil kar trikrat hitrejši od Ultre, kar pa naj bi se spet podvojilo pri zelo zapletenih scenah. V glavnem, čip izgleda precej fascinanten, če pa vas zanima več podrobnosti, se odpravite sem!...

5 komentarjev

Spet o NV20

več strani - Danes je očitno NV20 dan, saj se na večini hardverskih strani govori prav o tem prihajajočem Nvidiinem produktu. Uradnih specifikacij še ni, toda govorice iz vseh mogočih virov ( verjetno največji je bil Comdex ) so ustvarile že precej natančno sliko o kartulji. Let's see:
  • 300MHz jedro v 0.15 mikronski tehnologiji, ki ga bo proizvajalc TSMC
  • 500MHz pomnilnik, najverjetneje iz Samsunga in Infineona, saj sta to trenutno edini podjetji, ki sta sposobni izdelati tako hiter pomnilnik
  • 50 milijonov tranzistorjev v procesorju, kar je dvakrat več, kot pri GeForcu2 GTS in za 8 milijonov več, kot jih ima Pentium4
  • 4 renderirni cevovodi
  • 3 teksturirne enote po cevovodu, kar je precej podobno ATIjevem Radeonu... Nvidia verjetno pričakuje veliko iger, ki bodo uporabljale tri teksture po pikslu
  • DirectX 8.0 kompatibilen geometrijski koprocesor
  • hardverska podpora zakrivljenim površinam in 3D teksturam
  • HSR ( Hidden Surface Removal ) podpora: v bistvu ena izmed najpomembnejših lastnosti nove kartice, saj bo...

5 komentarjev

Micron najavil začetek izdelave novega DDR in SDR pomnilnika

X-Bit Labs - Micron je danes najavil začetek izdelave 0.15 mikronskega pomnilnika, tako v DDR kot v SDR obliki. Prodaja se bo po vsej verjetno začela naslednje četrtletje, na voljo pa bodo tudi 512MB in 1GB DDR moduli, ECC in navadni. Istočasno se bo začela tudi dobava novih PC133 modulov v vseh možnih konfiguracijah. Upajmo, da bo to pripeljalo do razširitve DDR pomnilnika in spusta cen, ki so sedaj nekje na ravni PC133 SDRAMa pred Veliko Pocenitvijo.

0 komentarjev