»

Nvidiine novosti s konference NeurIPS

vir: Nvidia
Slo-Tech - Nvidia je na konferenci o strojnem učenju NeurIPS v Montrealu pokazala napreden algoritem, ki zna v realnem času ustvarjati in izrisati virtualna okolja, razkrila novega Titana ter PhysX izdala pod odprtokodno licenco.

Med 2. in 8. decembrom v Montrealu poteka konferenca o strojnem učenju in računski nevroznanosti NeurIPS (Conference on Neural Information Processing Systems). Letos so se pri Nvidii nanjo še posebej dobro pripravili, saj so predstavili več zanimivih novosti. Prednjači algoritem za samodejno ustvarjanje urbane okolice. Na štartu so nevronski mreži servirali množico videoposnetkov - večinoma tistih iz urjenja sistemov za avtonomno vožnjo - iz katerih se je naučila prepoznati elemente v sceni, na primer...

3 komentarji

Bolgarija bo naročala le še odprtokodne programe

Slo-Tech - Bolgarija je sprejela spremembe zakona o upravljanju z elektronskimi storitvami, ki v novem 58.a členu določa, da mora biti vsa programska oprema, ki jo bodo na razpisih izbrani izvajalci razvili za javni sektor, odprtokodna in predana v javni repozitorij. Bozhidar Bozhanov, svetovalec pomočnika premierja, pojasnjuje, da to ne pomeni, da bo Bolgarija zahtevala izvorno kodo Windows ali v celoti migrirala na Linux.

Obstoječe rešitve se bodo še vedno lahko prodajale v običajni obliki. Kadar pa bo zunanji izvajalec razvil programsko opremo posebej za javni sektor, npr. kak računovodski program ali sistem za upravljanje zalog, bo moral izvorno kodo, baze in dizajn izdati pod odprtokodno licenco, da jo bo lahko pregledal in uporabljal kdorkoli....

35 komentarjev

Nvidia zanika podkupovanje razvijalcev iger

X-Bit Labs - AMD-jev grafični oddelek ATI je javno obtožil svojega rivala Nvidio, da uporablja nedovoljene prakse za podpiranje in razširjanje svoje programske opreme za pisanje grafičnih pogonov PhysX. Richard Huddy iz AMD-ja je v intervjuju za Thing.co.uk dejal, da Nvidia z razvijalci iger sklepa dogovore, ki razvijalcem prinašajo finančne koristi, če uporabljajo PhysX. Letos je sicer AMD že obtožil Nvidio, da je spreminjala API-je PhysX tako, da ni bilo moč uporabiti vseh jeder na večjedrnih procesorjih. To naj bi počeli zato, da bi bila zmogljivost GeForcea impresivnejša od procesorskega pospeševanja grafike. Nvidia je to zanikala.

Tudi na zadnje obtožbe o podkupovanju je Nvidia odgovorila z odločnim ne. Dejali so, da lahko razvijalcem nudijo sodelovanje inženirjev in umetnikov, če jih potrebujejo za vključitev nekaterih efektov, a da nikakor ne vplivajo na odločitev, ali uporabiti PhysX ali ne. Pogon je tako ključni del igre, pojasnjuje Ashutosh Rege iz Nvidie, da na odločitev o njegovem...

58 komentarjev

Nvidia z novimi mobilnimi grafičnimi karticami

Novi GPU-ji

Enermax - Nvidia je te dni izdala pet novih mobilnih grafičnih procesorjev, s katerimi bodo poskušali zapolniti vrzel, ki se je pojavila v seriji 200M. Novinci, ki so vsi izdelani v 40 nm-tehnologiji, se imenujejo G210M, GT 230M, GT 240M in GTS 250M. Vsi uporabljajo pomnilnik GDDR3 v izmeri 512 do 1024 MB, po besedah proizvajalca pa so dvakrat hitrejši in dvakrat varčnejši od zadnje generacije ločenih GPU-jev, katere nadomeščajo. Vsi podpirajo SLI, HybridPower, CUDA, Windows 7, DirectX 10.1 in PhysX (slednjega G210M ne). Tako ima sedaj poleg omenjenih novincev Nvida v tem razredu prisotne še GTX 280M, GTX 260M in GTS 160M, tako da je njen arzenal za boj na področju ločenih mobilnih grafičnih kartic popolnjen. Več o njihovi konkurenčnosti pa bo seveda znano, ko bo Nvidia razkrila cene. Klik!

0 komentarjev

Ageia najavila PhysX 100M procesor za notesnike

engadget - Ageia je včeraj najavila mobilni procesor PhysX 100M, ki bo skrbel za strojno pospeševanje fizike high-end igračarskih prenosnikov. V izjavi za tisk so zapisali, da bo ta nov mobilni dodatek deloval s porabo okoli 10W med igranjem igre. Za razliko od namizne različice, bo mobilna vsebovala tudi nadzor nad porabo. Tako bo mogoče znižati hitrost procesorja, če bo vse skupaj postala prevroče ali če bo čip nedejaven. Če gre soditi po sliki, bo modul vseboval procesor in lasten pomnilnik, podobno kot namizna različica.


...

52 komentarjev

Maja prihajajo prvi PPU-ji

Ageia PhysX

Slo-Tech - O PhysX-u, 1. fizikalno procesni enoti (PPU), je bilo pred časom veliko napisanega tudi na Slo-Tech-u. Ageia je oznanila, da bo PhysX proizvajalcem Asus in BFG kupcem na voljo začetku maja. Na PCI kartici bo PPU čipu družbo delalo 128 MB GDDR3 pomnilnika. Različica za sodobnejši PCIe bo na voljo kasneje.



Poleg tega je Ageia dobila konkurenco, saj sta pred kratkim Havok in nVidia predstavila možnost pospeševanja fizikalnih učinkov s pomočjo SLI tehnologije. V tem primeru eden izmed GPU-jev opravlja nalogo PPU-ja. Več o tem lahko preberete v nVidiinem sporočilu za javnost.

Več o prihajajočih PPU-jih si lahko preberete v izvorni novici na Daily Tech-u.

49 komentarjev