»

Google pred milijardno tožbo zaradi "incognito" načina brskanja

vir: Needpix

vir: Reuters
Reuters - Kalifornijska odvetniška pisarna je v imenu skupine uporabnikov proti Alphabetu oz. Googlu vložila skupinsko tožbo, v kateri zatrjujejo, da je podjetje kršilo njihovo zasebnost, tudi, ko so po spletu brskali v načinu "incognito". Slednji ima v slovenščini ustreznejši naziv, "novo okno brez beleženja zgodovine", zaradi česar uporabniki niso pod vtisom, da je njihovo brskanje zares povsem zasebno. Kar, kot vemo, ni. Obiski strani se sicer ne beležijo v zgodovino brskanja v našem sistemu, toda strani, po katerih tavamo, lahko našo navzočnost še vedno zaznajo.

Tožniki zahtevajo, da podjetje preneha s tajnim in neavtoriziranim zbiranjem podatkov, ki ga izvaja prek Google Analytics, Google Ad manager in drugih orodij, vtičnikov in mobilnih aplikacij. S tem namreč lahko prepozna posameznikove hobije, prijatelje, nakupovalne in prehranjevalne navade, še več, tudi najbolj intimne in potencialno neprijetne podrobnosti. Zato zahtevajo najmanj pet milijard ameriških dolarjev odškodnine, po...

18 komentarjev

Vsebina pomnilnika na grafičnih karticah pronica med aplikacijami

Slo-Tech - Kombinacija brskalnika Chrome, Nvidiinih grafičnih gonilnikov in igre Diablo III skriva zanimivega hrošča, zaradi katerega velja ob zagonu igre preveriti, kdo je v sobi. Evan Andersen je namreč ob zagonu igre Diablo III na zaslonu uzrl zaslonski posnetek izpred nekaj ur, ko je v načinu brez shranjevanja (incognito mode) gledal pornografske strani. Diablo III mu je med nalaganjem igre kazal prav ta posnetek. Zanimivo je, da hrošč sploh ni nov, a podjetja ne kažejo interesa, da bi ga odpravila.

Razlog se skriva v pomnilniku na grafični kartici, ki ga nobena izmed aplikacij ni počistila. Chrome ga po izhodu ni očistil, temveč le vrnil sistemu kot prostega za uporabo. Nvidiini gonilniki niso poskrbeli, da bi bil pomnilnik pred naslednjo uporabo izpraznjen. In ko...

35 komentarjev

EA-jev pogrom s SimCity DRM

DRM win

vir: Ars Technica
Slo-Tech - Kot glede na živahno temo na forumu najbrž že veste, se splavitev najnovejšega SimCity-ja ni najbolje obnesla .. kajti čeprav gre za eno redkih pristnih single player iger v letu, vseeno rabi ves čas prisotno internetno povezavo, da lahko njen DRM opravi svoje delo.

In že takoj po začetku prodaje 5. marca se je izkazalo, da EA ni pripravil dovolj strežnikov za vse igralce, tako da so nekateri morali na začetek igranja čakati tudi do pol ure, trpeti slabo odzivnost (lag) pri izvrševanju ukazov, oz. delati brez podpore za shranjevanje (ker se to dela v oblaku). Vse skupaj je že malo spominjalo na lanske težave z Diablo III (Error 37), zato je Amazon.com igro za nekaj časa celo umaknil iz prodaje. Odziv igričarjev in igričarskih revij...

16 komentarjev

Diablo III je tu

Zbirateljska različica.

vir: Wikipedia
Wikipedia - Po 11 letih razvoja, od tega zadnjih dveh samo za poliranje, je včeraj izšel močno pričakovani akcijski frp Diablo III, za nameček ravno sredi maturitetnega meseca oz. izpitnih rokov. Za petdesetaka ga dobite v bližnji štacuni oz. na spletu.

Večjih novosti niti ni, ker igra tako vizualno kot tudi glede občutka pri igranju ostaja skoraj povsem zvesta dvojki. Pogled je še vedno izometričen, s čimer so po Blizzardovih besedah prihranili na strojni zahtevnosti in hkrati ohranili dober pregled nad situacijo, se pravi konstantnimi vpadi sil pekla z vseh smeri. Svet (Sanctuary), ki se je od razsutja Worldstona na koncu prejšnjega Diabla sicer nekoliko geografsko spremenil, je še vedno temačen in poln podzemnih sob, ki se ob vsakem obisku na novo naključno...

130 komentarjev

Activision ukinja Guitar Hero

bit-tech.net - V konferenčnem klicu, povezanem z zaslužki v preteklem letu, je Eric Hirshberg, izvršni direktor Activisiona, razkril ukinitev dveh izredno znanih franšiz tega podjetja, serije iger Guitar Hero ter DJ Hero. Čeprav se bodo igre, pripomočki in plačljiva vsebina za prenos s spleta prodajali še naprej, razvoja novih naslovov ne bo (letos je bila načrtovana izdaja 6. igre v seriji Guitar Hero). Razlog za to se skriva predvsem v znatnem upadu prodaje v celotnem žanru glasbenih iger, kar nakazuje tudi prodaja razvijalskega studia Harmonix (slednje je pomagalo razviti prvi Guitar Hero, nato pa pripravilo konkurenčni Rock Band, ki sta ga založila EA in MTV Games - ta je bil prav tako zaprt v času prodaje Harmonixa)....

6 komentarjev

Prihajata cenejša Radeona HD 6900

Radeon HD 6970

vir: Xtreme Systems
Xtreme Systems - Radeona HD 6900 zaradi nekoliko manjše zmogljivosti (vsaj v primerjavi z GeForce GTX 580) nimata pretirano visoke cene ter obenem za svojo ceno prineseta spodobno zmogljivost, a to AMD-ja ni ustavilo, da ne bi pripravljali še cenejše različice s polovično količino delovnega pomnilnika. Prvi val Radeonov HD 6900 je v obeh različicah (6970 in 6950) prišel opremljen izključno z dvema gigabajtoma pomnilnika GDDR5, kar je bilo pravzaprav nekolikšno presenečenje v času, ko so to ponujali le redki partnerji na posebnih izdajah grafičnih kartic.

V primeru gigabajtnih modelov se bodo proizvajalci, med katerimi naj bi bil na tržišču med prvimi Sapphire, posvečali predvsem...

44 komentarjev

Nova anketa: Količina pomnilnika, ki ga ima na voljo grafični procesor

Slo-Tech - Rezultati prejšnje ankete:

Velikost zaslona mojega prenosnika je:
nimam prenosnika50%
(619)
med 15,4 in 15,9 palci17%
(209)
med 15 in 15,3 palci15%
(184)
med 17 in več palci 8%
(99)
med 14 in 14,9 palci5%
(58)
med 12 in 12,9 palci2%
(21)
med 13 in 13,9 palci2%
(20)
ne vem1%
(12)
11,9 ali manj palcev0%
(6)
druga0%
(2)
Skupaj glasov: 1230


Tokrat vas sprašujemo, koliko pomnilnika je na grafični kartici v vašem primarnem računalniku.

39 komentarjev