»

Vrnitev izgubljene japonske videoigre odstira svet zbirateljev

Slo-Tech - Poznamo izgubljene rokopise in knjige, izgubljene filme in - izgubljene videoigre. V dobi interneta si težko predstavljamo, da bi bil kakšen kos bitov izgubljen, a stare videoigre živijo zelo drugačno življenje, kot bi si predstavljali. Obilico prahu je te dni dvignila obskurna japonska igra Labyrinthe, ki je veljala za izgubljeno in je imela že skoraj mitski status, sedaj pa priromala...

11 komentarjev

Ubisoft po Beogradu odpira studija v Franciji in Nemčiji

vir: Gamasutra
Gamasutra - V naslednjih mesecih se bo v Evropi odprlo kar nekaj novih delovnih mest za razvijalce iger. Ubisoft odpira dva nova studija v Evropi le nekaj mesecev po odprtju beograjskega studija. Novo zaposleni razvijalci iger bodo zadolženi za razvoj nove javnosti še neznane AAA igre ter postali del ekipe, ki skrbi za nekatere Ubisoftove najbolj popluarne franšize.

Francosko podjetje, s katerim je Ubisoft podpisal partnersko pogodbo ima pisarne trenutno že v štirih mestih po državah. Zaradi sodelovanja s kreatorji Assasin’s Creed iger pa odpirajo nov studijo v mestu Bordeaux. Nova ekipa bo sodelovala imela veliko vlogo pri nadaljnem razvoju iger Just Dance, Steep in Ghost Recon...

0 komentarjev

PS4, Xbox 720 obe brez možnosti preprodaje ali najema iger

Sporočilo vsem kupcem. Taka bi morala biti obvezna nalepka na vseh avtorskih delih, takoj zraven tiste s "CE".

vir: Jundooz
HotHardware - Letos pričakujemo naval novih konzol. PS4 bo najavljena 20. ta mesec s ceno okoli 430 dolarjev, Microsoft misli predstaviti Xbox 720 aka Durango enkrat junija po podobni ceni, Android konzola Ouya uleti prav tako junija za 100 ali malo več dolarjev (nadgradnje bodo potem vsako leto); morda nas preseneti še Valve z izidom Steam Boxa. 4k podpora naj bi bila zagotovljena (vsaj pri prvih dveh), igre so tudi že napovedane, vse je torej super, ali pač?

Bolj ne. Če se bo to, kar so zdaj govorice, uresničilo, bodo vse preko XBox live kupljene igre prišle z zgolj enkratno aktivacijsko kodo. Preprodaje kupljenih naslovov tako ne bo, prav tako bo treba taiste naslove ponovno kupiti, če vaši konzoli slučajno odklenka (in Microsoft pač je znan po...

117 komentarjev

Pet korakov za slab prenos igre s konzole na računalnik

Ars Technica - Pri Ars Technici so za vse razvijalce iger pripravili priročen vodič, ki jim v vsega petih korakih pove, kako sicer odlično igro za konzole popolnoma pokvariti, ko je čas za njeno izdajo na osebnih računalnikih. Vodič so pripravili z neizmerno pomočjo igričarske industrije, saj je dandanes skorajda vsaka igra namenjena za konzole in osebne računalnike. S tolikšnim deležem ne-ekskluzivnih naslovov je slabih prenosov z ene na drugo platformo seveda dovolj.

Pod prvo točko so izpostavili protipiratske zaščite, predvsem izredno drakonske različice. Na konzolah jih igralci zaradi naveze strojne in programske implementacije ne opazijo, a zato še njihov delež težav prejmejo igralci različic za osebne...

15 komentarjev

Wii je cenejši

Celoten komplet, v kratkem vreden 150 ameriških dolarjev.

vir: Ars Technica
Ars Technica - Že nekaj časa se je govorilo o prihajajoči pocenitvi Nintendove konzole Wii, zdaj pa je japonski zabavljaški gigant te neuradne napovedi uresničil. Wii bo kmalu, vsaj v ZDA, namreč naprodaj za 150 dolarjev. Padec cene bo v veljavo stopil 15. maja, poleg ugodnejše cene pa bo paket s konzolo še nekoliko bogatejši. Nintendo je konzoli brezplačno dodal Mario Kart Wii ter igri namenjen volan, v katerega se vtakne upravljalnik in tako nekoliko olajša igranje. Skupaj s cenejšo konzolo so predstavili še zbirko iger Nintendo Selects, četverico, ki bo v trgovinah naprodaj za vsega 20...

16 komentarjev

EA stavi na osebne računalnike

Frank Gibeau, direktor EA-ja

vir: Gamasutra
Gamasutra - EA -jev Frank Gibeau je v intervjuju s stranjo Gamasutra povedal, da je popolnoma možno, da bo daleč najpomembnejša platforma za Electronic Arts v prihodnosti osebni računalnik, kar je popolnoma v nasprotju z vsemi dolgoletnimi napovedmi o propadu igranja iger na osebnih računalnikih na račun igralnih konzol. Gibeau je priznal, da situacija ni popolnoma rožnata, a je po drugi strani izpostavil tudi nekaj bistvenih prednosti osebnih računalnikov pred igralnimi konzolami. Med slabosti je mogoče šteti predvsem klavrno stanje v trgovinah, a tukaj razvijalce iger vedno bolj rešujejo...

38 komentarjev

V kratkem na PlayStation 3 možno shranjevanje v oblak

nVidiina 3D rešitev za osebne računalnike

vir: engadget
engadget - Naročniki na PlayStation Plus bodo verjetno že z jutrišnjim dnem dobili možnost shranjevanja poteka igranja v igrah na PlayStation 3 v oblak, kar bo Sony omogočil s svojim oblakom make.believe. Podpora bo prispela z novo različico firmware-a, 3.60, za shranjevanje pa bo vsak naročnik dobil 150 MB prostora, kar ni ogromno, a bi moralo zadoščati za shranjevanje poteka igranja. Prednost je, da s seboj po svetu ne bo več potrebno prenašati svoje konzole, saj bo igro mogoče nadaljevati na katerikoli konzoli, kjer se bo igralec prijavil s svojim računom.

Če je že govora o konzola lahko omenimo še nVidiine napovedi, da bo 3D prikaz slike ena izmed ključnih lastnosti osme...

10 komentarjev

Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea

bit-tech.net - Poročali smo že, da bo težko pričakovan Alan Wake, sprva ekskluziven naslov za osebne računalnike oz. celo za Windows Vista, spomladi pravzaprav na voljo le za Xbox 360. Skupaj s tem podatkom smo dobili tudi marketinško opravičilo, v katerem je bilo govora o intimnosti in sproščenosti osebnih računalnikov in igralnih konzol ter da Alan Wake enostavno ne bi deloval na osebnih računalnikih.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, smo dobili tudi resnično razlago za to potezo, neposredno od razvijalcev igre. Oskari Hãkkinen, zaposlen pri Remedyju, je v intervjuju za VG247 povedal, da je Remedy izredno majhen razvijalski studio z le okrog 50 zaposlenimi. Logično se jim je tako zdelo, da se osredotočijo na le eno platformo in zanjo igro dodobra...

56 komentarjev