»

Enolično prepoznavanje brez piškotkov in naslova IP

Slo-Tech - Vsem je jasno, da so piškotki namenjeni prepoznavanju obiskovalcev na spletnih straneh, kar ima v večini primerov povsem legitimne razloge in uporabne namene. Toda četudi pobrišemo piškotke in računalnik priključimo v drugo omrežje, s čimer dobimo nov naslov IP, nas spletne strani še vedno z visoko verjetnostjo lahko identificirajo. Raziskovalci z Univerze Lehigh in Washington v St. Louisu so pokazali, kako lahko z 99,24-odstotno zanesljivostjo enolično identificirajo uporabnike, četudi ne poznajo njihovega IP-naslova in imajo izklopljene piškotke ter skripte. Tudi če so uporabljali različne brskalnike na isti napravi, so še vedno v 83 odstotkih primerov ugotovili, da gre za isti...

28 komentarjev

Modri zaslon smrti v Windows 10 bo dobil QR-kode

Microsoft - Modri zasloni smrti, ki jih Windows izriše ob ustavitvi delovanja zaradi težje napake, so od kriptičnih besedil v prvih verzijah Windows do današnjih skorajda opravičil s žalostnimi smeškoti prikazali lep napredek. V novi verziji Windows 10 pa bodo dodali QR-kode, kaže trenutna predogledna verzija (build 14316).

Niso namreč vsi modri zasloni enaki, zato je koristno vedeti, kaj točno nam računalnik sporoča, da je šlo narobe. Zato nova verzija Windows 10 poleg opisnega imena vsebuje tudi QR-kodo, ki jo lahko fotografiramo s telefonom in oddeskamo na spletno stran s podrobnejšimi informacijami. Za zdaj je funkcionalnost še v povojih, tako da vsi modri zasloni vodijo do iste spletne strani, a v končni verziji poleti...

23 komentarjev

Ranljivosti v WebGL

Heise - Raziskovalci iz Context Information Systems svarijo, da trenutna implementacija standarda WebGL v brskalnikih (nativno podporo imajo Chrome 9, Firefox 4 in zadnje beta verzije Safarija) odpira nove možnosti za napad. Problem tiči v možnosti dostopa spletnih strani do grafične kartice, da lahko prikazujejo lepe in zahtevne 3D-animacije. Z zlobno izbiro kode je mogoče računalnik onesposobiti ali z zaobitjem same-origin nastavitev pridobiti dostop do elementov spletne strani, do katerih ga ne bi smeli.

Ker API-ji za WebGL omogočajo prek OpenGL dostop skoraj neposredno do grafičnega procesorja, je mogoče napisati osenčevalne programe (shader program) ali drugo zapleteno 3D-geometrijo, ki popolnoma zasede kapacitete grafične kartice. S preobremenitvijo...

0 komentarjev

Chrome 9 na voljo tudi običajnim uporabnikom

Demonstracija Google Instant (URL je vnesen le do neoznačenega dela in ni potrjen)

Google - Chrome 9 je uporabnikom, željnih najnovejših funkcij na račun ne popolnoma zagotovljene stabilnosti na voljo že dolgo, nekoliko dlje v obliki razvojne, nekoliko manj časa pa v obliki bolj stabilne beta različice. Z današnjim dnem je Chrome v različici 9 na voljo tudi bolj običajnim uporabnikom, ki si med dnevno uporabo želijo predvsem stabilnosti. S seboj je v vejo stabilnih izdaj prinesel nekaj zanimivih novosti, med katere spada predvsem Instant, podpora WebGL ter podpora spletni trgovini Chrome Webstore.

Instant poznamo že nekaj časa pri iskanju zadetkov na Googlu, kjer se ti kažejo...

8 komentarjev

Chrome ne bo več podpiral H.264, le WebM

TechSpot - Google je v bitki za video format v prihajajočem standardu HTML5 ta teden jasno zavzel stran, ko je napovedal ukinitev podpore za H.264 v brskalniku Chrome. Odločili so se, da bodo v prihodnjih mesecih po odstranitvi H.264 podpirali le ta hip še nekoliko manj znani WebM in Theoro. Spremembe jasno ne bodo izvedli čez noč, saj želijo dati razvijalcem dovolj časa, da se pripravijo in spremenijo svoje vsebine.

WebM je bil razvit lani, ko je postalo jasno, da bomo v HTML5 potrebovali visokokakovostni in odprti format za video vsebine (H.264 namreč ni povsem zastonj v vseh primerih). Podporo so mu napovedali Google, Mozilla in Opera, medtem ko se Microsoft in Apple nagibata k H.264. Internet...

140 komentarjev

Nova beta Firefoxa 4 tudi v slovenščini

Mozilla.org - Nova različica beta Firefoxa 4 je prvič na voljo tudi v slovenščini, skupno pa je Firefox 4 že pred izidom končne različice preveden v 70 jezikov. Sinhronizacija med različnimi Firefoxi in napravami je odslej precej lažja, saj gesla in skrivna rekla niso več potrebna, razširjena je podpora za grafiko v treh razsežnostih s tehnologijo WebGL, dodatki pa se bodo odslej nadgrajevali brez da bi o tem obveščali uporabnika.



Skupaj z novo razvojno različico za osebne računalnike je izšel tudi Firefox 4 beta za mobilne naprave, ki ga lahko prvič najdemo tudi Androidovem Marketu, na voljo pa je tudi različica za Maemo. Poenostavlja iskanje dodatkov, prinaša večjo hitrost, odpravlja kopico hroščev in omogoča shranjevanje strani v obliki PDF za...

19 komentarjev

Quake 2 v HTML5, novosti v Chrome 5

Aero Peek

vir: TG Daily
TG Daily - Čeprav bo Chrome neposredno v brskalnik vključil tudi Flash, razvoja na standardu HTML5 še zdaleč ne opuščajo. Še več, predstavljajo vedno nove in nove stvari, kjer so s predstavitvijo Quake 2, ki nativno teče znotraj brskalnika, dodobra predstavili zmogljivosti HTML5.

Začeli so z javansko predelavo pogona Quake II, poznanega pod imenom Jake2 in osnovanega na GPL izdaji kode izvornega, Id-jevega Quake II pogona, nato pa vse skupaj s pomočjo Webkit Toolkita, WebGL in WebSockets prevedli v Javascript. Sprva so bili nadvse presenečeni, da so dosegali kar 30 sličic na sekundo (na prenosniku), a igra lahko teče tudi hitreje, do in prek 60 sličic na sekundo. Googlov predstavnik Chris Ramsdale je povedal, da...

25 komentarjev