»

Microsoft predstavil čip v Xboxu Slim

Ars Technica - Microsoft je včeraj na Hot Chips predstavil podrobnosti čipa SoC (system-on-a-chip), ki poganja novi Xbox 360 250 GB Slim in je proizveden v 45-nanometrskem procesu.

Zasnovan je bil večinoma kar v Microsoftu, pri čemer so se inženirji znašli pred nekaterimi zanimivimi izzivi. Predvsem se je moral vesti povsem enako kakor originalen Xbox 360, biti je moral energetsko varčnejši, manjši in hladnejši. Ima trojedrni centralni procesor, ATI-jev grafični procesor in dvokanalni pomnilniški krmilnik. Zanimiva rešitev je FSB replacement block, ki emulira zunanje vodilo (FSB) z identičnimi zakasnitvami in propustnostjo, kot ko sta bila še centralni in grafični procesor fizično ločena. Neposredna...

14 komentarjev

Remedy želi razviti Alan Wake 2

bit-tech.net - Remedy, razvijalski studio, odgovoren za razvoj Alana Wakea in serije Max Payne, si želi razviti nadaljevanje pravkar predstavljenega Alana Wakea. Pravijo, da je bila opcija za nadaljevanje vključena že v pogodbo o razvoju prvega dela, sprva mišljenega kot ekskluziva za Windows Vista, ki bi dodobra obremenila moderne računalnike. Kot vemo do tega ni prišlo, saj je bila kasneje dodana različica Xbox, nedolgo pred izidom pa je bila različica za osebne računalnike celo odpovedana. Pri Remedyju pravijo, da so pri Microsoftu z Alanom Wakeom zadovoljni ter da ne vidijo razloga, zakaj do nadaljevanja ne bi prišlo, čeprav ga pri Microsoftu še niso potrdili. Dolgotrajen razvoj prvega dela se jim ne zdi problematičen, saj so povedali, da je razvoj prvega Maxa Paynea...

14 komentarjev

Alan Wake bo zgoden

bit-tech.net - Igro Alan Wake zlahka lahko povežemo z zamudami in odpovedmi, saj so jo sprva najavili že leta 2005 na E3 in predstavili na jesenskem IDF-u leta 2006 kot eno izmed prvih iger, ki dodobra zapreže štirijedrni procesor. Takrat je bilo mišljeno, da bo igra ekskluziva za Windows Vista in DirectX 10 ter da bo vključevala mnogo grafičnih dobrot iz takrat sveže grafične knjižnice. Ta načrt se je izjalovil, saj so sprva lani poleti najavili različico za Xbox 360, februarja pa povedali, da različice za osebne računalnike ne bo. Razlagi za ukinitev sta dve, po besedah razvijalskega studia Remedy so sami premajhni, da bi lahko razvijali dve različici, po besedah Microsofta pa osebni računalniki niso primerna platforma za igro, kot je Alan Wake. Sprva se je Xbox 360...

29 komentarjev

Ubisoftov DRM že razbit

Tudi Assassin's Creed je efektivno že razbit

TorrentFreak - Ubisoftov DRM, ki naj bi za svoje delovanje in delovanje igre zahteval stalno povezavo na internet ter naj ga ne bi bilo mogoče razbiti, je bil razbit v manj kot enem dnevu, po izidu Ubisoftove igre Silent Hunter 5, ene izmed prvih iger s to novo zaščito. Silent Hunter 5 je izšel v torek, a že v nekaj urah so se na raznih piratskih straneh pojavile različice igre, za katere so avtorji trdili, da delujejo v brezplačni obliki. Kasneje se je sicer izkazalo, da vseeno vse ni tako rožnato. Čeprav internetna povezava za igranje ni potrebna, deluje pa tudi lokalno shranjevanje igre, Ubisoft zatrjuje, da piratska različica igre ni popolna, da ji manjka nekaj delov. Pirati so sicer sprva trdili, da igrajo igro v celoti, a so se kasneje oglasili nekateri uporabniki, ki...

65 komentarjev

Podrobnosti o ekskluzivnosti Alana Wakea

bit-tech.net - Poročali smo že, da bo težko pričakovan Alan Wake, sprva ekskluziven naslov za osebne računalnike oz. celo za Windows Vista, spomladi pravzaprav na voljo le za Xbox 360. Skupaj s tem podatkom smo dobili tudi marketinško opravičilo, v katerem je bilo govora o intimnosti in sproščenosti osebnih računalnikov in igralnih konzol ter da Alan Wake enostavno ne bi deloval na osebnih računalnikih.

Ker se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha, smo dobili tudi resnično razlago za to potezo, neposredno od razvijalcev igre. Oskari Hãkkinen, zaposlen pri Remedyju, je v intervjuju za VG247 povedal, da je Remedy izredno majhen razvijalski studio z le okrog 50 zaposlenimi. Logično se jim je tako zdelo, da se osredotočijo na le eno platformo in zanjo igro dodobra...

56 komentarjev

Alan Wake le za Xbox 360

bit-tech.net - Saga Alana Wakea se je začela že pred petimi leti, ko so napovedi razvijalskega studia Remedy, ki razvija igro, naredile večjedrne procesorje že takrat vsaj nekoliko smiselne. Alan Wake je bila, vsaj v napovedih, prva igra, ki bi dejansko pridobila z uporabo štirijedrnega procesorja v primerjavi z zgolj dvojedrnikom. Stvari so se nekoliko zapletle lani poleti, ko so pri Remedy najavili, da bo Alan Wake prišel tudi na Microsoftovo igralno konzolo Xbox 360. Poteza je bila seveda pričakovana, saj je Microsoft založnik igre. A vse od takrat do danes ni bilo znano, kaj se bo zgodilo s PC različico igre. Pri Microsoftu so namreč prav danes razjasnili, da PC različice Alana Wakea ne bo, kar pomeni, da bo naslov ekskluziven za Xbox 360. Uradni razlog za to je nadvse...

55 komentarjev

Xbox Live za stari Xbox bo ukinjen

Xbox

ITworld.com - Microsoftov generalni menedžer za Xbox Live Mark Whitten je napovedal, da bodo s 15. aprilom 2010 ukinili storitve Xbox Live za originalni Xbox in igre. Točnega razloga za to odločitev niso navedli, le vegasti "to bo prineslo največjo korist za skupnost Xbox Live".

Spomnimo, da so Xbox Live izdali že daljnega leta 2002, leto po izidu konzole Xbox. Ob izidu Xboxa 360 leta 2005 so nehali prodajati prvi Xbox, tako da je ukinitev podpore za napravo, ki ni več naprodaj že pet let, smiselna. Manj logična je ta poteza za igre v sklopu Xbox Originals, ki so prek neposrednega prenosa (direct download) naprodaj še danes. Več o tem.

7 komentarjev

Bioshock 2 bo uporabljal SecuROM

bit-tech.net - Predstavniki razvijalskega studia 2K Games, ki pripravlja Bioshock 2, so razkrili, kakšen sistem proti nelegalnim kopijam bo slednji uporabljal. Na žalost vseh potencialnih igralcev se vrača SecuROM , ena izmed največjih nadlog v svetu DRMja, saj je njegovo odstranjevanje z računalnika dokaj zapleten postopek, če ne uporabite za to namenjenih orodij, ki postopek močno olajšajo. Na srečo bo SecuROM uporabljen le pri škatlastih različicah igre za verifikacijo originalnosti optičnega medija. Digitalne različice igre, prenesene z interneta (npr. Steam, kjer je Bioshock 2 že na voljo za prednaročilo), SecuROMa ne bodo imele, a bodo zato prav vse različice igre uporabljale prav tako ne najbolj...

29 komentarjev

Založnikom iger na Kitajskem še težje

Slo-Tech - Založnikom iger je na Kitajskem težko, saj so njihova birokratska pravila za pridobitev ustreznih dovoljenj skrajno zapletena. In bodo postala še bolj zapletena, je v sredo najavila kitajska vlada. Njihovo ministrstvo za kulturo je v okrožnico zapisalo, da bo potrebno ponovno oceniti vsebino iger, ki jih je moč dobiti, da se v njih ne bi slučajno znašla obscena ali nasilna vsebina. Prav tako bo potrebno omejiti število virtualnih porok in medigralskih dvobojev v igrah. Kot pravijo, morajo igre krepiti socialistične vrednote, zaradi česar bodo operaterji morali najeti posebne strokovnjake za oceno, ki jih bo določilo ministrstvo.

Razlog, da bodo založniki najverjetneje le ubogljivo pokimali, pa je seveda kitajska velikost. Trg iger tam raste s 30 do 50 odstotki letno, letos pa naj bi se na njem obrnilo od 3,5 do 4 milijarde dolarjev. Blizzard se je na lastni koži naučil, da z oblastmi ne gre zobati češenj, saj so jim Kitajci preprosto ukinili World of Warcraft.

7 komentarjev

Življenjski cikel Xbox 360 zastavljen na 10 let - ali pač?

vir: engadget
engadget - Microsoftov Shane Kim je v intervjuju o projektu Natal, namenjenemu zaznavanju gibanja za Xbox 360, povedal, da Microsoft verjame, da bo Xbox360 dosegel življenjski cikel desetih let. Podobno dolgo oz. celo daljše obdobje uporablja Sony pri vseh svojih igralnih konzolah, a doseg tega cilja je za Microsoft rahlo vprašljiv. Težave predstavlja Electronic Arts oz. njihov podpredsednik, Patrick Soderlund, saj pravi, da so pri EA že dosegli meje zmogljivosti Xbox 360. PlayStation 3 je s svojim težavnim razvojem iger ob splavitvi rahlo zajezil masovni izid novih naslovov, a zdaj, nekaj let po izidu, programerji začenjajo razumeti delovanje PlayStation 3. Prav tu se skriva še veliko neizkoriščenega potenciala, ki pa je na...

34 komentarjev

Po podatkih prodajalcev umre 30% Xboxov

Gizmodo - Lastnike konzol Xbox360 ob neobičajnem obnašanju njihove škatle pogosto skrbi, da bo šla rakom žvižgat. Nezanesljivost Microsoftovega izdelka postaja pregovorna in zlobni rdeči obroč, ki oznanja smrt, strah vsakega igričarja. Po Microsoftovih podatkih naj bi iz takšnih in drugačnih razlogov predčasno umrlo pet odstotkov konzol, kar je dokaj sprejemljiva številka. A distributerji in prodajalci se ne strinjajo, nedavno je namreč prišlo na dan, da naj bi se glede na njihove analize pokvarilo kar 30% Xboxov. Ali jim gre verjeti, bomo najbrž izvedeli v prihodnjih dneh, če se bodo Redmondovci opogumili in podali izjave za javost.

Izvorna novica.

21 komentarjev

Intel Core 2 Extreme QX6700 (quadcore Kentsfield)

Intel Core 2 Extreme QX6700

vir: AnandTech
Slo-Tech - Intel je letos spomladi množice očaral z novimi procesorji iz družine Core 2 Duo. Prav te dni so denimo na 3DCenter, pokazali, da AMD-jev dvojedrnik v popularnih igrah za doseganje istih rezultatov potrebuje dobrih 30% višjo hitrost! Intel, navdušen nad uspehom Core 2 Duo procesorjev, na srečo ni zaspal in danes tudi uradno predstavil novo lepljenko, štirijedrnika z imenom Kentsfield.

Tehnično gledano gre za dve (dvojedrni) jedri na enem podnožju. Na zunaj se procesor ne razlikuje od tistega, v katerem tiktaka samo Conroe. Tak pristop Intelu omogoča, da se lahko še v zaključnih fazah proizvodnje odloči, ali bo splavil dvo- ali štirijedrnika. Imajo pa zaradi tega vsa jedra enako hitrost....

11 komentarjev

Znane nove specifikacije za prihajajoči G80

Daily Tech - Na DailyTech-u so objavili podrobnejše informacije o naslednji generaciji grafičnih procesorjev giganta nVidia. G80 bo širši množici poznan kot model 8800, in sicer bo najmočnejši iz te serije nadaljeval tradicijo z oznako GTX, medtem ko so "oskubljeni" verziji GT dodali črko S, znani kot GTS še iz časov serije Geforce2. G80 začuda ne bo preklopil na četrto generacijo DDR pomnilnika, kot so to že storili pri najmočnejšem ATi-jevem predstavniku, temveč bo po informacijah DailyTech-a nadaljeval z GDDR3. Model GTX se bo ponašal s kar 768MB 900MHz pomnilnika, ki bo prenašal podatke po 384 bitnem vodilu (cca. 86GB/s), medtem ko bo GPU tiktakal pri 575MHz ter bo imel na voljo kar 128 unified shader-jev, navitih na 1350MHz. GTS bo po drugi strani ne samo odvit na 500MHz ter olajšan za 32 senčilnikov, delujočih pri 1200 meganihajih, temveč bo tudi pomnilniško okrnjen na še vedno ogromnih 640MB, ki bo podatke prenašal po 320 bitnem vodilu.

Sem že prav radoveden, kako bo Alan Wake tekal...

28 komentarjev

Bo Alan Wake zapregel vsa štiri jedra?

Alan Wake

Slo-Tech - Dandanes le redke nove igre izkoriščajo dve jedri v novih procesorjih. Z drugimi besedami, igralna izkušnja običajno zaradi dveh jeder ni omembe boljša, z vsem dolžnim spoštovanje do izjem, se ve.

Če je temu tako, zakaj potem za igranje iger kupiti, ko bo to možno, štirijedrni procesor? Intel je izkoristil letošnji jesenski IDF ravno zato, da prepriča omahljivce. Tako so fantje iz Remedy Entertainment, avtorji izredno uspešne igre Max Payne, na navitem Core 2 Quad (3,73 GHz) pokazali njihovo prihajajočo mojstrovino, Alan Wake. Markus Maki (Remedy) je poudaril, da A-Wake ne bo tekel na enojedrnem procesorju, pogojno, torej brez kakršnih koli bonbončkov, pa na Pentiumu 4, ki podpira Hyper Threading. Že samo obdelava fizike terja v povprečju 80% enega jedra.
...

52 komentarjev

Windows 2000 na Xbox

Xbox Linux Project - Microsoftovi igralni konzoli Xbox so že pred časom uspešno sesuli zaščito proti poganjanju neavtoriziranega programja ter v začetku nanjo naložili Linux.

Da pa je ironija še večja, so se lotili še drznejšega podviga in pri njem uspeli. Na Xbox so naložili Windows 2000. Se sprašujete kako jim je to uspelo? Okna tečejo kot gostujoči sistem na Linuxu. Poročajo še, da aplikacije kot Office delujejo brez problemov, prav tako pa je mogoče predvajanje MPEG4 filmov ter celo uporaba dodatnih zunanjih naprav preko USB vodila. Celoten članek na tem naslovu.

2 komentarja