»

Google dodal predogled zadetkov instantnemu iskanju

Ars Technica - Dva meseca po predstavitvi instantnega iskanja in le nekaj dni po podpori za mobilne platforme ga je Google še nekoliko razširil, in sicer je dodal možnost predogleda zadetkov. Funkcija se imenuje Instant Previews (hipni predogledi) in omogoča hiter predogled strani, ne da bi dejansko oddeskali nanjo. Zadetki, ki imajo ob sebi majhno povečevalno steklo, so primerni za uporabo nove funkcije. S klikom na stekelce se na desni strani pojavi posnetek strani, kamor vodi zadetek, ki je odprta točno tam, kjer je Google našel iskani termin.

Google upa, da bo funkcija ljudem pohitrila iskanje. Še zlasti primerna je v primeru, ko iščemo stran, kjer smo že bili in v grobem poznamo njen videz in razporeditev...

12 komentarjev

Chrome 6 je tu

Chrome 6.0 prikazuje Wikipedijino stran

Ars Technica - Točno dve leti po izidu prve različice Googlovega spletnega brskalnika, ki je pošteno razburkal brskalniški trg, je pred nami že šesta inačica. Google je v novi verziji pospešil izvajanje JavaScripta, izpilil uporabniški vmesnik, možnosti sinhronizacije in funkcijo samodejnega dokončanja vpisanega besedila.

Razvijalci so napovedali, da bodo odslej intenzivneje izdajali nove stabilne različice, ki naj bi izhajale vsakih šest tednov. Še vedno naj bi prednost v razvoja imela hitrost brskalnika; sedaj se bodo osredotočili na vgradnjo strojnega pospeševanja. Kmalu naj bi tudi predstavili razvijalski predogled Chrome Web Stora, da ga bodo lahko pisci aplikacij že začeli preizkušati.

Prenos nove različice je že mogoč...

174 komentarjev

Quake 2 v HTML5, novosti v Chrome 5

Aero Peek

vir: TG Daily
TG Daily - Čeprav bo Chrome neposredno v brskalnik vključil tudi Flash, razvoja na standardu HTML5 še zdaleč ne opuščajo. Še več, predstavljajo vedno nove in nove stvari, kjer so s predstavitvijo Quake 2, ki nativno teče znotraj brskalnika, dodobra predstavili zmogljivosti HTML5.

Začeli so z javansko predelavo pogona Quake II, poznanega pod imenom Jake2 in osnovanega na GPL izdaji kode izvornega, Id-jevega Quake II pogona, nato pa vse skupaj s pomočjo Webkit Toolkita, WebGL in WebSockets prevedli v Javascript. Sprva so bili nadvse presenečeni, da so dosegali kar 30 sličic na sekundo (na prenosniku), a igra lahko teče tudi hitreje, do in prek 60 sličic na sekundo. Googlov predstavnik Chris Ramsdale je povedal, da...

25 komentarjev

Google plačuje za luknje

Iron prav tako uporablja kodo projekta Chromium

vir: Chromium Blog
Chromium Blog - Predstavniki razvojne ekipe, ki razvija Googlov brskalnik Chrome in odprtokodni projekt Chromium, na katerem je Chrome osnovan, so na blogu projekta objavili novico, da bodo nadgradili vse odkrite varnostne pomanjkljivosti v svoji kodi. Osnovna nagrada za manjšo luknjo znaša $500, medtem ko bodo večje luknje nagrajene precej bolj, njihovi najditelji pa res leet - za nagrado bodo dobili 1337 dolarjev. V prispevku na blogu so tudi razjasnili pogoje za pridobitev nagrade. Najditelji bodo morda mislili, da so našli le eno luknjo, a se lahko zgodi, da bodo vodilni pri projektu pravzaprav videli dve ali več lukenj, s čimer se bo skladala tudi višina nagrade. Le-te bo, kot daleč najpomembnejši uporabnik kode projekta Chromium, izplačeval Google. V primeru vložitve dveh...

20 komentarjev

'Jabolčni' in 'pingo' Chrome beta

Google - Čeprav ima Chrome že kar nekaj uporabnikov na operacijskih sistemih, osnovanih na Linuxu ter na OS X, so ti brskalnik morali prevesti sami iz izvorne kode, ki je delo projekta Chromium, s tem pa so dobili razvijalsko različico. Uporabniki operacijskih sistemov Windows že kar nekaj časa lahko uživamo v uradnih stabilnih, beta ter razvijalskih različicah, ki jih je mogoče namestiti z le nekaj kliki. Uradno beta različico, ki je ni treba prevajati, so zdaj dobili tudi uporabniki sistemov Linux in OS X, a slednji še nimajo podpore razširitvam brskalnika.



Prav razvijalska različica za Windows že kar nekaj časa deloma uradno podpira razširitve, a je bilo le-te relativno težko najti. Zanje so obstajali posebni forumi, z najnovejšo beta...

25 komentarjev

Google pripravil svoj DNS strežnik

vir: Google
Google - Google si že nekaj časa želi pohitriti nalaganje in uporabo spletnih strani, na kar ciljajo tudi z nekaterimi že predstavljenimi projekti. Najbolj očiten je njihov brskalnik, Google Chrome, za razvoj katerega so se odločili, ker so menili, da drugi brskalniki ne zmorejo prikazovati Javascript vsebin (le-te so močno zastopana v Googlovih aplikacijah) dovolj hitro. Drug primer je bila najava novega spletnega protokola, SPDY, ki naj bi deloval ob protokolu HTTP ter omogočal hitrejše nalaganje spletnih strani. S pohitritvijo nalaganja strani v mislih so zdaj predstavili še tretjo rešitev, svoj javni strežnik DNS.

Prav DNS strežniki so tisti, ki našim brskalnikom povejo, na...

22 komentarjev

Chrome 3.0 stabilen

Prenovljena stran v novem zavihku

CNet - V le enem letu po izidu prve stabilne različice Googlovega brskalnika Chrome je oznako stabilne dobila tudi različica 3.0, ki prinaša nekaj novosti. Od predhodne stabilne različice, 2.0, je v V8 javascript testu hitrejša za 25% oz. kar 2,5-krat od prve beta različice, ki so jo lahko stestirali uporabniki operacijskih sistemov Windows.

Prenovljena je tudi stran, ki se prikaže v na novo odprtem, praznem zavihku in ki zdaj ne ponuja več neposrednega iskanja po zgodovini. Namesto 3 x 3 mreže zadnjih obiskanih strani in njihovih predogledov jih je zdaj le 8 (dve vrstici s štirimi predogledi), pod katerimi se nahajajo zadnji zaprti zavihki. Chrome 3.0 je tudi prva stabilna različica, ki podpira HTML5 <video> oznako....

39 komentarjev

Chrome prednameščen na prenosnike Sony

vir: engadget
engadget - Googlu je uspel prvi preboj k popularizaciji njihovega spletnega brskalnika, Chrome. Sony bo na vse računalnike in prenosnike iz linije VAIO serijsko nameščal omenjeni brskalnik, obenem pa bo za iskanje informacij po spletu prav tako skrbel Google. Zanimivo je, da bo Sony Chrome sprav uporabljal le v ZDA, drugod po svetu pa do prednameščanja ne bo prišlo. Vseeno bodo računalniki še vedno imeli nameščen Internet Explorer, ki je integralni del operacijskega sistema Windows).

Očitno sta se Google in Sony odločila povezati nekoliko tesneje, saj je prejšnji teden Google v formatu EPUB za prenos ponudil milijon knjig iz svoje elektronke knjižnice, ki so popolnoma brezplačne. Format EPUB seveda podpirajo Sonyjevi bralniki...

11 komentarjev

Chrome s sinhronizacijo zaznamkov

Okno za vnos podatkov o vašem Google računu

vir: CNet
CNet - Najnovejša razvojna različica Chroma za Windows, 4.0.201.1, prihaja s podporo za sinhronizacijo zaznamkov. Slednji se shranijo v Googlov oblačni sistem. Za podporo zaznamkom je brskalnik treba zagnati z --enable-sync opcijo, saj le-ta še ni standardno vključena. Po zagonu brskalnika se funkcijo vklopi prek menija Orodja (ikona ključa), kjer se skriva nova opcija. Po izbiri se odpre okno, ki zahteva vnos vašega Google...

26 komentarjev

Chrome s podporo preoblekam

Vojaška maskirna tema

vir: CNet
CNet - Kljub minimalističnemu izgledu temno modra barva okrog zavihkov Chromea ni po godu vsem uporabnikom. Z nekaj hekanja, podobnega vklopu podpore za razširitve, je bilo drugačne teme mogoče uporabljati že prej, zdaj pa bodo le-te postale tudi uradne. Teme podpirata zadnji razvojni različici, 3.0.195.3 in različica z nekaj popravljenimi hrošči, .4. Teme je mogoče enostavno vklopiti in menjati v nastavitvah, kjer se nahaja tudi gumb, ki bo v prihodnosti vodil na stran z zbirko tem, a trenutno vodi na prazno stran.

Čeprav grafiko teme uporablja le naslovna vrstica, se v barve, podobne njej, odene celoten brskalnik. Aktiven zavihek se prav tako obarva v to barvo, medtem ko so zavihki v...

5 komentarjev

Končno Linux podpora za pisanje na NTFS

OSNews - OSNews poroča da so pred nekaj dnevi razvijalci NTFS-3G projekta slovesno spremenili različico svojega gonilnika za NTFS na 1.0 in jo objavili kot prvo stabilno verzijo. Gonilnik je bil že lep čas v beta fazi in je deloval precej zanesljivo. Izdaja prve stabilne različice tako priča, da je modul zrel za uporabo in ga lahko brez tveganja uporabljamo za branje in pisanje Windowsovih NTFS particij iz Linuxa, MacOSa X, FreeBSDja ter celo BeOSa. Zaenkrat še nimajo namenov vključiti modul v kernel.

NTFS-3G ima sicer še nekaj težav, med katere spadajo večja poraba procesorja, določene težave z nastavitvami dovoljenj, kriptiranimi mapami ter s pisanjem v stisnjene mape.

50 komentarjev