»

Wright verjetno ni oče bitcoina

Slo-Tech - Ob oznanilu Craiga Wrighta, da je prav on oče bitcoina, je bilo kljub domnevnemu dokazu, ki ga je ponudil, v zraku precej skepse. Ta se je izkazala za upravičeno, čeprav sta recimo Gavind Andresen in Jon Matonis tedaj Wrighta javno podprla. Toda na internetu so sorazmerno hitro razkrinkali Wrightovo igro in ugotovili, da njegov dokaz ničesar ne dokazuje. Wright sedaj obljublja razkritje novega, neizpodbitnega dokaza, a verjame mu le malokdo. Navsezadnje je napovedovanje dokazov sila čudno početje - pameten človek ga pač razkrije. In Wright bi vse dvome ovrgel čisto enostavno, če bi nakazal nekaj bitcoinov, ki pripadajo Satoshiju Nakamotu, kar...

12 komentarjev

EA kupil Chillingo

Zasvoljiva svetovna uspešnica

vir: PC World
PC World - Pri Electronic Arts so sporočili, da se pripravljajo na prevzem založnika Chillingo, ki je v tem svetu skorajda neznan. A ne nepomemben. Njihova referenca je namreč ena izmed najbolj popularnih in najbolj zaslužkarskih iger za platformo iOS, Angry Birds (zdaj na voljo v polni verziji za Android, zastonj!), katere prodajne številke so do avgusta znašale kar 6,5 milijona kopij, poleg milijona namestitev na Androidu v prvem dnevu.

Pri finskem Roviu, razvijalskem studiu za igro Angry Birds, so sicer sporočili, da so Chillingo kot založnika uporabili le za Angry Birds na iOS, katere izid se je zgodil v decembru 2009. Vse kasnejše izdelke (npr. Angry Birds za Android, Symbian, itd.) so izdali sami, saj pravijo, da v današnjem...

13 komentarjev

Simsi praznujejo

Slo-Tech - The Sims je brez dvoma ena izmed najpopularnejših in najbolj znanih serij iger na svetu, delo simulacijskega genija Willa Wrighta, ki je odgovoren tudi za Spore in serijo Sim City. Prva igra The Sims je v Severni Ameriki izšla 31. januarja daljnega leta 2000, kar pomeni, da so razvijalci upihnili že deseto svečko. Kljub dejstvu, da se je Will Wright posvetil drugim projektom, Electronic Arts serijo še vedno razvija, kar je s skupnimi dohodki v višini 2,5 milijard dolarjev, 125 milijoni prodanih kopij in rednim udeleževanjem lestvic najbolj prodajanih iger (tako The Sims 3 kot razširitev, World Adventures, sta še vedno med angleško deseterico najbolje prodajanih iger) popolnoma logično.
Velik del prodaje gre sicer verjetno predvsem na račun mnogih razširitev, saj je Sims 3, izdan lani poleti, uspel nabrati le 4,5 milijona prodanih kopij. Vseeno je tretja izdaja igre v serijo prinesla kar nekaj (potrebne) svežine in zagnala tudi spletno menjalnico, The Sims 3 Exchange platform, s...

2 komentarja

EA in Adobe odpuščata

bit-tech.net - Vodilni možje enih najpomembnejših razvijalskih studiev na svojem področju, Adobe in Electronic Arts, so očitno preslišali novice, da se recesija končuje. Napovedali so namreč, da bodo še vedno odpuščali. Adobe bo število zaposlenih zmanjšal za 9%, kar pomeni, da bo brez dela ostalo približno 650 zaposlenih. Že v lanskem decembru so napovedali, da bodo zaradi nekoliko manjše popularnosti Creative Suite 4 od pričakovane primorani odpustiti okrog 600 delavcev, a je napovedan val odpuščanja že drugi letos. V tem valu so na varnem vsaj zaposleni v spletni analitični družbi Omniture, ki jo je Adobe kupil v septembru za 1,8 milijarde dolarjev. V času prevzema je bilo v njej zaposlenih 1200 ljudi, ki so že doživeli 9% zmanjšanje delovne sile. Zaslužek Adobea je v tretjem fiskalnem četrtletju zaradi slabše prodaje upadel za 29%.

Electronic Arts, eden največjih razvijalcev iger za računalnike in konzole, bo odpustil skoraj trikrat več ljudi, kot Adobe (približno 1500), obenem pa so ukinili...

8 komentarjev

Will Wright zapustil Maxis

vir: Gamasutra
Gamasutra - Will Wright, ustvarjalec vseh reči Sim* in soustanovitelj znanega razvijalskega studia Maxis, je danes najavil, da prav ta studio zapušča. Vseeno pa mu ne bo dolgčas, saj se pridružuje klubu Stupid Fun Club, kjer bo lahko uporabljal svojo domišljijo na več področjih. Wright je klub iz lastnega žepa financiral že zadnjih 10 let, zdaj pa bo to postala njegova primarna zaposlitev. V teh desetih letih se je klub posvečal predvsem razvoju robotov in snemanju video posnetkov z njimi.

Klub se bo zdaj, za razliko od Maxisa, posvečal ne le igram, ampak tudi filmom, TV serijam, izdelavi spletnih strani in izdelavi igrač. Electronic Arts in Wright imata v klubu...

7 komentarjev

EA ne bo odprla studia v Vancouvru

Slo-Tech - Electronic Arts je preklical svoje napovedi o odprtju novega studia za razvoj iger v Vancouvru zaradi slabe prodaje iger v Severni Ameriki in Evropi, poroča kanadski globeandmail.com. Čeprav so priprave na zagon slabih 2000 kvadratnih metrov velikega obrata trajale leto dni, si je EA premislil in prostore že oddal v najem. Dva dni pred to odločitvijo je EA znižal napovedi za prihodke in dobiček v prihodnjem letu, konec oktobra pa so napovedali odpuščanja šestih odstotkov delovne sile.

Sedaj pravijo, da bo potrebno odpustiti še nekoliko več ljudi in združiti nekatere obrate ter zmanjšati število iger, ki jih bodo proizvedli v fiskalnem letu 2010. Delnice podjetja so dosegle sedemletno dno, kar priča o nizkem zaupanju vlagateljev v vodstvo. Letos je EA poskusil s sovražnim prevzemom Take-Two Interactive Studia (založnika serije Grand Theft Auto), a so bili zaradi ekonomskega poslabšanja primorani načrte opustiti.

10 komentarjev

Simsi na letalih

The inquirer - Electronic Arts in DTI sta napovedala, da bosta začela v povezavi s 62 letalskimi partnerji v letala vgrajevati sisteme, s pomočjo katerih se bodo lahko potniki med letom kratkočasili z igricami. Vključili bodo nekaj enostavnih mini-iger, kar je razumljivo, preseneča pa dejstvo, da bodo na voljo tudi Sims 2. Ob tem se porajajo vprašanja v zvezi s strojno opremo, saj vemo, da gre za relativno zahtevno igro, ki bo potrebovala zmogljiv hardver. Na Inquirerju pozdravljajo novost in upajo, da je letalski prevozniki ne bodo preveč mastno zaračunavali.

7 komentarjev