»

Epic spreminja pravila licenciranja za Unreal Engine, a ne za igre

Slo-Tech - Minuli mesec je splet razburila napovedana sprememba pogojev licenciranja pogona Unity, sedaj pa spremembe pripravlja še Epic za svoj Unreal Engine. To pot je pričakovati manj nasprotovanja, ker sprememba ne bo vplivala na razvijalce iger. Ti še vedno plačujejo pet odstotkov prihodkov po tem, ko zaslužijo vsaj milijon evrov. Spremembe bodo doletele druge uporabnike, denimo filme studie, proizvajalce avtomobilov in podobno.

V Epic Games, kjer so minuli teden odslovili 900 zaposlenih, zagotavljajo, da tudi novi pogoji ne bodo ekscesno dragi. Cenovna struktura bo podobna kot pri konkurenci, denimo Mayi ali Photoshopu. Razlog za spremembe pa so finančne težave, ki so se začele zgrinjati nad Epic Games pred dobrima dvema mesecema. Doslej je Epic Games velik del svojih prihodkov dobival od Fortnita, a so ti sedaj nekoliko pojenjali.

Nov cenovni model prinaša podoben način kot tako osovražena novost v Unityju. Tudi Epic bo zaračunaval glede na število kopij (per-seat licensing plan), o...

4 komentarji

Epic Games zagnal lastno spletno trgovino

Slo-Tech - Igričarski studio in založnik Epic Games je pognal Epic Games Store, spletno trgovinico za igre, s katero se želi odprto zoperstaviti Steamu.

Nalinijska trgovina Steam ima sicer vse več vidnih tekmecev, kot sta GOG.com in Itch.io, a še vedno zelo trdno sedi na prestolu med igričarskimi tržnicami. Zdaj se je pojavil še en izzivalec, nihče drug kot Epic Games, ki ga mularija pozna po Fortnitu, tisti malo starejši pa po Unrealu in Gears of War. Očitno je nesluten in čisto divji uspeh Fortnita dvignil apetite v firmi, zaradi česar so se odločili nove milijone dolarjev vložiti v trgovanje. Pri tem povsem odkrito hodijo v zelje Steamu, saj je poglavitna prednost njihove trgovine, ki jo izpostavljajo, ta, da od razvijalcev iger zahtevajo zgolj dvanajst odstotkov prometa, v nasprotju s...

22 komentarjev

Unreal Engine 3 postaja še cenejši

Prizor iz igre The Ball, ene izmed neodvisnih uspešnic, izdelanih z UDK-jem

vir: Ars Technica
Ars Technica - Unreal Engine 3, osnova za igre, kot so Unreal Tournament 3, triologiji Gears of Wars in Mass Effect, serija BioShock, itd., je že dobro leto dni odlična izbira za garažne razvijalce ter študente. Epic Games, razvijalec pogona, je namreč oktobra 2009 izdal razvojni paket Unreal Development Kit, v katerem je mogoče brezplačno razvijati igre, s katerimi razvijalci nimajo namena služiti denarja. Preskok z nekomercialnih na komercialne projekte je preprost, saj je za začetek potrebno poravnati le enkratni licenčni znesek v višini $99, kar avtorji storijo, ko je razvit projekt prispe na tržišče.

Do nedavnega je bila to za razvijalce edina licenčnina, dokler z igro niso zaslužili $5.000, od koder naprej so morali nato Epic Games plačevati dodatnih 25 % od...

16 komentarjev

Unreal Engine 3 na iPhone in iPod Touch

vir: AnandTech
AnandTech - Kljub večinoma neoptimiziranim in hroščatim predelavam iger za računalnike, prvotno namenjene konzolam, imamo igralci na osebnih računalnikih še vedno nekatere bisere, kjer razvijalci svoje pogone dejansko dodelajo in omogočijo gladko igranje na širokem spektru konfiguracij. Mednje spadata npr. Valve (s svojim Source pogonom) ter Epic Games, ki stoji za Unreal Engine, trenutno v različici 3. Fleksibilnost slednjega dobro pokaže dejstvo, da je razvijalcem pogon uspelo v delovanje spraviti celo na iPhone 3GS in iPod Touch 3. generacije.



Pogon, ki za delovanje zahteva OpenGL ES 2.0, je zaenkrat zgolj tehnološka demonstracija, ki uporablja nekoliko predelano mapo iz Unreal Tournament. Ubijanje enega sovražnika, ki se nato...

13 komentarjev

Nov popravek in razširitev za Unreal Tournament 3

Slo-Tech -

Pri Epic Games so izdali težko pričakovan popravek za igro Unreal Tournament 3. Poleg izboljšanega uporabniškega vmesnika so posodobili brskalnik po strežnikih, izboljšali umetno pamet, dodali možnost snemanja demo posnetkov iger in podprli Steam Achievements. Seznam popravkov je orjaški, če koga zanima, naj si ogleda changeloge: 1, 2, 3, 4.

Poleg masivnega popravka, ki je velik kar 309 MB, pa je na voljo tudi brezplačna razširitev UT3 Titan Pack. Poleg novih načinov igranja kot so Titan, Betrayal in Greed, boste v paketu našli tudi 19 novih map. Paket pa je velik kar 916 MB!

Žal Linux klienta še vedno ni, čeprav naj bi bil v izdelavi. Vsekakor pa si je Epic z zavlačevanjem izdaje Linux klienta nakopal precej jeze uporabnikov Linuxa.

Epic je znova presenetil z razširitvijo, ki jo kot lastnik igre toplo pozdravljam. Do vrnitve stare slave pa igri definitivno manjka Linux klient.

37 komentarjev

Valve išče inženirje za prenos njihovih iger na Linux

Slo-Tech - Na Valve-ovi strani se je pojavil razpis za novo delovno mesto. Med odgovornostmi je naveden tudi prenos iger iz Windows platforme na Linux. Očitno so pri Valve-u opazili, da se Linux trg počasi a vztrajno veča in hočejo biti med prvimi ponudniki Linux iger. Ker konkurenca ne počiva, so tudi pri ID-ju obljubili, da bo njihov nov FPS Enemy Territory: Quake Wars imel podporo za Linux, isto pa so obljubili tudi pri Epic-u za njihov Unreal Tournament III. Kmalu ne bo več izgovorov zakaj ostati na Windows-u.

100 komentarjev

Microsoft ne dopušča brezplačne dodatne vsebine

The inquirer - Ustvarjalci igre, ki trenutno prodaja Xbox 360, Gears of War, so znani po svojem pozitivnem odnosu do skupnosti. Epic games so v preteklosti izdali obilico dodatkov za svoje uspešnice (recimo paketi map za predstavnike serije Unreal Tournament), pa tudi svoj odličen grafični pogon so pripravljeni z ostalimi razvijalci deliti pod občutno blažjimi pogoji, kot to počne večina ostalih studiev. A tokrat jim je njihove dobronamerne poteze preprečil Microsoft.

Fantje iz Epica so pripravili 6 novih večigralskih map za Gears Of War, a ko so jih želeli distribuirati igralcem preko spletne storitve Xbox Live, so naleteli na rdečo luč iz Redmonda. Microsoft je namreč postavil stroge pogoje glede tovrstnega početja, in ti določajo, da se večina dodatne vsebine ponuja v zameno za plačilo. Več o zlobnih kapitalistih v izvorni novici.

25 komentarjev

Nekaj iger

Tom's Hardware - Računalnik je bil primarno razvit za resno delo, a ker življenje ni le eno samo garanje so se pojavile tudi igre. Preteklo je že kar nekaj vode od časov, ko smo poznali le tetris in "marjanco". Kljub velikemu in hitremu napredku strojne opreme pa tudi igre uspešno sledijo trendu rasti kakovosti (vsaj kar se vizuelnosti tiče). Na Tom's Hardware so v treh člankih opisali tri odlične igre Unreal Tournament 2003, Medal of Honor Allied Assault: Spearhead in pa Splinter Cell: Light and Shade. Seveda v teh igrah ne boste našli kvadratkov ki so pred kar nekaj leti krasili vse igre, našli pa boste veliko adrenalina in sodobne grafike. Če ste pripravljeni žrtvovati od 5 pa do 10 tisočakov za igro...

0 komentarjev

DirectX 8 ali 9?

Viper's Lair - Senitel je pred kratkim spisal lep članek, kjer se je DirectX-a lotil s teoretične strani in bi moral potešiti vso vašo lakoto po znanju, za vse, ki pa vas zanima le in zgolj surova razlika med osmico in devetico, so članek spisali na ViperLair. V svojem članku so testirali kartici GeForce4 Ti4600 ter Radeona 9700 Pro -- oba z DirectX 8 in DirectX9 knjižicami -- v 3D Marku 2001SE ter igri Unreal Tournament 3. Se splača? Hja ...

5 komentarjev

Nova inkarnacija Unreal pogona

The Fastest Game News - Najnovejša inkarnacija pogona Unreal je prirpavljena za licenciranje (prodaja programejem, ki nato napišejo igre). Pogon sedaj podpira 2048x2048 teksture, izboljšano upravljanje z video pomnilnikom (zadevo so končno prepustili kar DirectX-u ) - kar je bila ena največjih hib pogona, ki je uporabljen v Unreal Tournament. Izboljšana pa so tudi orodja za delo z pogonom. Epic pa zelo očitno namerava s tem pogonom prodreti tudi na področje X-Boxa (ja, ja vsi na X-Boxa...). Epic pa je objavil še dva nova screen-shota, ki dokazujeta sposobnosti novega pogona. Klik.

7 komentarjev