»

Razbit PlayStation 3, izračunani zasebni ključi

Slashdot - Na berlinski konferenci 27th Chaos Communication Congress (27C3), ki se danes končuje, je skupina fail0verflow predstavila način, kako odkleniti PlayStation 3. Kot trdijo, jim je uspelo izvesti jailbreak brez uporabe strojne opreme (dongle), ki je bila doslej nujno potrebna za odklep. Drugi pomemben dosežek pa je izračun zasebnih ključev za PS3, kar pomeni, da lahko sedaj podpišemo katerokoli aplikacijo. Če se bodo njihove trditve izkazale za točne in Sony ključev ne bo preklical, bomo lahko de facto odklenili katerikoli PS3 ne glede na verzijo strojne programske opreme (firmware).

48 komentarjev

Sony PSP2 počasi prihaja

X-Bit Labs - Naslednik Sonyjevega PlayStation Portable je že nared, poročajo iz Netherrealm Studios in dodajajo, da je Sony že začel pošiljati prve primerke nove prenosne konzole razvijalcem iger. Kaj dosti o PSP2, kot se nova inkarnacija za zdaj neuradno imenuje, ni znano. Tako so v Netherrealm Studio dejali le, da je precej zmogljiv, saj poganja njihov Mortal Kombat s 60 fps in da ima več procesorjev Cell. Šušlja se, da bo podoben pametnim telefonom, da bo imel dve kameri, na dotik občutljiv zaslon in klasične gumbe PlayStation. Podpiral naj bi tudi 3G/3.5G in Wi-Fi. Kdaj točno bo PSP2 naprodaj, še ni jasno, špekulira pa se o začetku prihodnjega leta. Nekateri so celo optimistični in napoveduje izid še pred letošnjim božičem, a ta ni zelo...

Preberi več »

10 komentarjev

PlayStation 3 razbit

Slashdot - Trajalo je kar dolgo časa, a naposled smo le dočakali razbitje konzole PlayStation 3, ki je doslej zmogla predvajati le od Sonyja blagoslovljene igre. Razbitje je možno z enostavnim ključem, ki se vtakne v USB-vhod, nakar je konzola odklenjena in sposobna predvajati tudi nelicenčne igre. Avtorji trdijo, da postopek ne uniči garancije in ne odstrani možnosti igranja na spletu.

Zlobno pa se lahko vprašamo, koliko je Sony k temu pripomogel sam z odstranitvijo možnosti uporabe alternativnega operacijskega sistema.

100 komentarjev

Amazon vrnil del kupnine zaradi Sonyjevega PlayStationa 3

Slashdot - Zadnja posodobitev starih Sonyjevih konzol PlayStation 3 je odstranila možnost poganjanja alternativnega operacijskega sistema, kar je onemogočilo poganjanje Linuxa na tej konzoli. Ker je bila ta možnost intenzivno reklamirana pred izidom konzole, so bili uporabniki besni. Hekerji so celo obljubili, da bodo kmalu izdali popravek, ki bo funkcionalnost vrnil. Moderator iapetus na forumu NeoGAF, ki je bil konzolo kupil prek Amazona, pa je od prodajalca zahteval vrnitev kupnine in njen sorazmerni delež dobil vrnjen.

Ker izdelek sedaj ne omogoča vseh ob nakupu oglaševanih možnosti, se je nezadovoljni kupec obrnil na Amazon. Skliceval se je na evropsko direktivo 1999/44/EC, zaradi katere so članice EU dopolnile svojo zakonodajo tako, da med drugim terja:
  • da so izdelki v skladu s prodajalčevim opisom in
  • da so ustrezni za namen, ki ga potrošnik zahteva in ki je bil predstavljen prodajalcu.
Sony je ob izidu prodajalcem in tudi končnim kupcem jasno obljubil možnost delovanja tretjega...

Preberi več »

49 komentarjev

PlayStation 3 zlomljen?

 Presenetljivo varna konzola

Presenetljivo varna konzola

vir: Wikipedia
engadget - George Hotz, že pred tem poznan v krogih igranja in hekanja iPhoneov (blackra1n), trdi, da je zlomil PlayStation 3 in tako omogočil prve korake proti podpori varnostnih kopij iger. Trdi, da ima dostop do procesorja na strojni ravni ter možnost branja in zapisovanja v delovni pomnilnik. Vse, kar ostane do delujočih varnostnih kopij, je zgolj programske narave s pomočjo povratnega inženiringa. Prav za slednje je dejal, da je pred njim še dolga pot do uporabnih rezultatov. Če je novica o dostopu do sistema resnična, je za to trajalo kar 3 leta, 2 meseca in 11 dni. George je na projektu delal 5 tednov in za to ni potreboval posebnega modchipa. Kot je dejal je postopek zahteval le nekaj preproste strojne...

Preberi več »

39 komentarjev

IBM končal razvoj arhitekture Cell

engadget - IBMov podpredsednik Globokega Preračunavanja, David Turek, je potrdil, da je procesor PowerXCell 8i z eno PPE in osmimi SPE enotami, ki je v uporabi v superračunalniku Roadrunner ter Sonyjevem PlayStation 3, zadnji svoje vrste. IBM je sicer razvijal njegovega naslednika, ki bi dvema PPE jedroma dodal kar 32 pomožnih, SPE jeder. Skupaj s prekinitvijo razvoja novega procesorja je končan tudi razvoj, ter bolj ali manj tudi zgodba, arhitekture Cell. Rezultati, izsledki in posledice razvoja se bodo sicer nedvomno pokazale tudi v drugih projektih. Cell je bil ob IBMovi predstavitvi nekaj najboljšega po narezanem kruhu ter zamenjava za zastarelo...

Preberi več »

36 komentarjev

IBM z vodno hlajenimi superračunalniki

 shema hlajenja

shema hlajenja

vir: Daily Tech
Daily Tech - Čeprav ne gre za blazno noviteto (vodno hlajeni so bili že superračunalniki Cray), je to vseeno pomembna sprememba v tem delu računalniškega sveta. Problem je namreč v hlajenju strežniških prostorov, saj klimatske naprave prispevajo levji delež k računu za elektriko.

Novi Power 575 superačunalnik, poimenovan tudi Hydro-Cluster, poleg precej manjšega računa za elektriko (na račun klima naprav, saj bo potrebnih kar 80% manj hladilnih zmogljivosti, s tem pa se bo potrebna energija za hlajenje sistema zmanjšala za 40%) prinaša tudi višje zmogljivosti. En rack s 14 2U pladnji namreč vsebuje kar 448 Power6 pri 4,7 GHz tiktakajočih procesorjev, 32 na pladenj, družbo pa jim dela 3,5 terabajtov pomnilnika (seveda na enem pladnju). S 600 Gflopsi na pladenj pa je nov superračunalnik,...

Preberi več »

12 komentarjev

Cell gre na 45-nm

Ars Technica - IBM je najavil prehod proizvodnega procesa Cell procesorjev, ki poganjajo Sonyjeve PlayStation 3 konzole, s sedanjega 65-nanometerskega na 45-nanometerskega. Poleg spremembe velikosti procesorja se bo njegova poraba po IBM-ovih besedah zmanjšala za 40 odstotkov, zaradi česar bo tudi potreba po hlajenju manjša. Obenem bo zaradi prej naštetih sprememb sam procesor cenejši, kar utegne vplivati tudi na ceno samih konzol PlayStation 3, vendar za zdaj še ni napovedanih pocenitev omenjenih igralnih konzol.

Več o tem preberite v izvorni novici na ...

Preberi več »

5 komentarjev

Prvi strežniki s Cell procesorjem

Slashdot - IBM namerava pričeti s prodajo novih strežnikov, ki za procesiranje informacij uporabljajo Cell procesorje. Te procesorje je IBM razvil za Sonyjevo igričarsko konzolo PS3, so pa bili že od začetka mišljeni tudi za uporabo v nekoliko resnejše namene. Tako bodo QS20 strežniki prvi, ki bodo uporabljali Cell procesor, obenem pa bo kmalu tudi konec ugibanj o dejanski zmogljivosti nove procesorske arhitekture.

Nove IBM-ove izdelke bosta poganjala dva Cell procesorja s po 9 jedri, delovni takt katerih bo znašal 3.2 GHz. Vse skupaj bo izvajalo računske operacije na Fedora Core 5 Linux operacijskem sistemu. Namenjeni so za uporabo pri seizmičnih raziskavah, šifriranju podatkov, procesiranju grafičnih podatkov in v vojaških nadzornih...

Preberi več »

14 komentarjev

IBM prodaja Cell procesorje

CNet - IBM je podpisal pogodbo o prodaji Cell procesorjev podjetju Mercury Computer Systems, ki proizvaja računalniške sisteme za zahtevnejše stranke - kot so recimo naftne družbe in izdelovalci obrambnih sistemov. Procesorji, ki jih bodo dobavljali, so enaki tistim v konzoli PlayStation 3.

Tako je vsaj delno uspel namen podjetij IBM, Sony in Toshiba, ki so že pred uporabo Cell procesorjev v PS3 objavili namero, da bi procesorje prodajali tudi drugim izdelovalcem računalniške opreme. Sicer obstajajo nekateri pomisleki o primernosti Cell procesorjev za načrtovane namene in obseg uporabe, vendar bo verjetno treba na razplet te zgodbe še malo počakat.

14 komentarjev

Procesorji Cell - Ali bo to konec zastarele x86 arhitekture?

OSNews - Zgradba procesorjev Cell, ki se razvijajo za Playstation tretje generacije, je še vedno varovana poslovna skrivnost. Nicholas Blachford si je vzel čas in preštudiral patentni dokument in analiziral zgradbo procesorja Cell, kakor je v patentu opisan.

Cell, bo po predvidevanjih imel le eno procesorsko enoto, ki bo verjetno zelo podobna trenutni Power arhitekturi. Poleg tega bo imel še 8 APU enot, specializiranih za vektorske (SIMD) ukaze. Z nekaterimi radikalnimi pristopi, kot sta recimo zasnova brez predpomnilnika (namesto tega bo vsak APU imel svoj lokalni pomnilnik) in pa ukinitev navideznega pomnilnika, skušajo proizvajalci - IBM, Sony in Toshiba - čimbolj povečati zmogljivosti procesorja. Poglavitna težava današnjih procesorjev je namreč čakanje na pomnilnik, da dostavi novo pošiljko podatkov procesorju. Po drugi strani pa želijo razpršeno procesiranje poenostaviti do te mere, da bi lahko napravo s cell procesorjem priključil na omrežje in bi se samodejno vključila k...

Preberi več »

89 komentarjev

Prvi podatki o Cell procesorjih, ki bodo poganjali Playstation 3

Slo-Tech - V ponedeljek so vsa tri podjetja, ki razvijajo procesor za Playstation 3 - IBM, Toshiba in Sony - predstavila prve podatke o zmogljivosti le-tega. Končna specifikacija bo sicer predstavljena na ISSCC (International Solid State Circuit Conference) februarja 2005, do takrat pa nekaj drobitnic:
  • Procesor bo 64 biten
  • Vseboval bo več namenskih jeder (za obdelavo videa, zvoka, itd...)
  • Podpiral bo več operacijskih sistemov na enkrat
  • Velika pomnilniška prepustnost
  • Sistem za upravljanje s sistemski sredstvi v realnem času, namenjen za realno časovne aplikacije
  • V sam procesor bo vgrajena zaščita proti piratstvu
  • Tehnologija izdelave bo 90 nm SiliconOnInsulator
Še kakšna drobtinica več v novičkah na iafrica.com in CNET

15 komentarjev

Pocenitve PlayStationa 2

Game Pro - Po ogromnem uspehu prodaje teh konzol se je Sony Computer Entertainment odločil, da bo ceno PlayStationov znižal za eno petino na Japonskem, kot so tudi storili v Združenih državah Amerike meseca avgusta.

Vzrok za pocenitve je najbrž to, da je sedaj konzola že precej stara, saj je na tržišču že 4 leta in si jo sedaj lasti že skoraj vsak Japonec. Za akcijo pa so se verjetno odločili tudi zaradi finančnih težav, saj so pred dnevi oznanili, da bodo morali zaradi zmanjšanega dobička od predvidenega odpustiti 1400 delavcev in prestrukturirati podjetje.

Cena naj bi padla na 180 ameriških zelencev, kar bi pri nas znašalo okoli pičlih 37.000 tolarjev. Mogoče ni niti tako zanemarljiv sledeč podatek. Klik.

Pocenitve za Japonce, kaj pa za nas?

2 komentarja