»

Sony napovedal ročno konzolo PlayStation Q

Slo-Tech - Sony je svojo včerajšnjo predstavitev novih izdelkov PlayStation Showcase začinil z napovedjo projekta Q, ki uradnega imena sploh še nima, obliko in funkcionalnosti pač. PlayStation Q bo ročna konzola, ki bo omogočala igranje vseh iger, ki tečejo na PlayStationu 5. Namenjena bo namreč pretakanju (streaming), saj se bodo igre izvajale na samostojni konzoli, Q pa bo omogočil oddaljeno spremljanje in krmiljenje. To bo delovalo za vse igre, razen za VR (navidezno resničnost). To pomeni, da samo na Q ne bo možno poganjati iger. Pretakanje bo potekalo prek tehnologije Remote Play, s katero lahko na primer že sedaj sinhroniziramo krmilnik DualSense z drugo napravo prek Wi-Fi ali interneta.

Projekt Q ima zaslon, ki zmore ločljivost HD (1080p s 60 fps) in meri 8 palcev, ter vse tipke in gumbe kakor DualSense. Žal pa je umanjkala ključna informacija, zato še vedno ne vemo, kdaj in za koliko denarja bo Q na voljo. Pravi jo le, da se bo to zgodilo še letos. Manj kritično, a še vedno pomembno...

13 komentarjev

CES 2014: Sonyjev PlayStation Now za igranje iger kjerkoli

Slo-Tech - Sony je prepričan, da prihodnost igranja iger niso konzole, temveč igranje iger kjerkoli in kadarkoli. Na CES-u so predstavili storitev PlayStation Now, ki bo omogočila igranje iger v oblaku.

Uporabniki bodo igro dejansko igrali v oblaku, medtem ko bo njihov vmesnik konzola (PlayStation 3, 4 ali Vita), pametni telefon, tablični računalnik ali kar pametni televizor iz Sonyja. Na CES-u so obiskovalci lahko preizkusili, kako je na ta način mogoče igrati The Last of Us.

Storitev bodo najprej dobili v ZDA, kjer bo poleti z njo mogoče uporabljati PlayStation 3 in 4, podpora za Vito pa pride pozneje. V vseh primerih bo na začetku mogoče igrati le naslove za PlayStation 3, četudi jih bomo igrali na drugih napravah. Sony obljublja, da bo večina novih televizorjev serije Sony Bravia podpirala PlayStation Now že letos. Na koncu, v neki nedoločeni časovni točki, bo storitev...

8 komentarjev

IBM končal razvoj arhitekture Cell

engadget - IBMov podpredsednik Globokega Preračunavanja, David Turek, je potrdil, da je procesor PowerXCell 8i z eno PPE in osmimi SPE enotami, ki je v uporabi v superračunalniku Roadrunner ter Sonyjevem PlayStation 3, zadnji svoje vrste. IBM je sicer razvijal njegovega naslednika, ki bi dvema PPE jedroma dodal kar 32 pomožnih, SPE jeder. Skupaj s prekinitvijo razvoja novega procesorja je končan tudi razvoj, ter bolj ali manj tudi zgodba, arhitekture Cell. Rezultati, izsledki in posledice razvoja se bodo sicer nedvomno pokazale tudi v drugih projektih. Cell je bil ob IBMovi predstavitvi nekaj najboljšega po narezanem kruhu ter zamenjava za zastarelo...

36 komentarjev

Življenjski cikel Xbox 360 zastavljen na 10 let - ali pač?

vir: engadget
engadget - Microsoftov Shane Kim je v intervjuju o projektu Natal, namenjenemu zaznavanju gibanja za Xbox 360, povedal, da Microsoft verjame, da bo Xbox360 dosegel življenjski cikel desetih let. Podobno dolgo oz. celo daljše obdobje uporablja Sony pri vseh svojih igralnih konzolah, a doseg tega cilja je za Microsoft rahlo vprašljiv. Težave predstavlja Electronic Arts oz. njihov podpredsednik, Patrick Soderlund, saj pravi, da so pri EA že dosegli meje zmogljivosti Xbox 360. PlayStation 3 je s svojim težavnim razvojem iger ob splavitvi rahlo zajezil masovni izid novih naslovov, a zdaj, nekaj let po izidu, programerji začenjajo razumeti delovanje PlayStation 3. Prav tu se skriva še veliko neizkoriščenega potenciala, ki pa je na...

34 komentarjev

Konzole se ne bodo pocenile

Overclockers Australia - Najprej se je ojunačil Sony in nas hladno obvestil, da nam letos božičnega darila ne pripravlja. Z drugimi besedami to pomeni, da se Playstation 3 ne bo pocenil, bojda zato ker podjetje skuša povečati svoj dobiček in znižanje ne bi bilo v interesu delničarjev. Kmalu je sledil Microsoft in prav tako oznanil, da tudi za pocenitev Xboxa 360 ni razlogov, saj ima trenutno odlično ceno in je ne bodo zniževali še mnogo let. Precej logično je sledil še Nintendo, ki svojo politiko - konzola Wii se od izida sploh še ni pocenila - utemeljuje z dajanjem slabega zgleda. Pocenitve bi namreč uporabnikom dale napačen signal, da se splača počakati in ne kupiti vsake novotarije takoj ob izidu. Prav tako pa ne želijo vznejevoljiti prvih kupcev, ki so zanj odšteli 250 dolarjev.

32 komentarjev

PlayStation 3 že v proizvodnji

X-Bit Labs - X-Bit Labs poročajo, da se je po neuradni informacijah kitajskih Apple Daily in Commercial Times proizvodnja nove Sonyjeve igralne konzole PlayStation 3 že pričela. Asustek Computer naj bi tako že pričel pošiljati prve pošiljke Sonyju. Asusu naj bi že junija poslali okrog dvesto tisoč komponent, kar pomeni, da lahko pričakujemo prav toliko konzol v kratkem, septembra in oktobra pa že več kot milijon.

Sony je medtem obljubil, da bodo do uradne predstavitve, ki bo 11. novembra na Japonskem in 17. novembra drugod po svetu, imeli na zalogi dva milijona konzol, do konca leta pa jih bodo razposlali štiri. Ceni ostajata nespremenjeni - 499 in 599 ameriških dolarjev (397 oz. 476 EUR).

79 komentarjev

E3: Sony vs. Nintendo

GameSpot - Verjetno veste, da se te dni v Los Angelesu odvija eden največjih svetovnih sejmov na temo zabavne elektronike - Electronic Entertainment Expo. Med mnogimi prezentacijami izdelkov in napovedmi za prihodnost sta bili največje pozornosti deležna Sony in Nintendo, ki sta obiskovalcem predstavljala svoji prihajajoči konzoli.


Sony je začel že včeraj in izdal nekatere novosti, ki jih lahko pričakujemo v PlayStationu 3, žal pa je konferenca veliko večino gledalcev razočarala. Predstavljena je bila kopica novih iger, vse novosti pa so bile zgolj kvantitativne. Povečala se je grafična in procesorska zmogljivost konzole, kar bo prineslo bolj prepričljivo grafiko, sistem pa bo tudi zmožen...

53 komentarjev

PS3 ne bo dopuščal izposojanja iger?

The inquirer - Ko se je izvedelo, da se na nekaterih zaščitenih Sonyjevih zgoščenkah nahaja rootkit, je završalo med kupci. Zavrelo je Italijanom in Američanom, o čemer smo že poročali. Sonyju to seveda ni preprečilo širjenja prodaje dotičnih zgoščenk, ki so sedaj na voljo v Nemčiji in verjetno tudi kje drugje, kjer jih še niso tožili. Nekateri sicer ugotavljajo, da je proizvodnja XCP ploščkov (začasno?) zaustavljena, Sony pa se vseeno najbrž sprašuje Kam z zalogo. Verjetno bo končala pri nas - mi ne tožimo ...

Nekaj zelo sumničavih ljudi (hvala bogu, da jih imamo) je pobrskalo po potencialnih Sonyjevih namerah. Odkrili so japonski patent (in kasneje še ameriško različico), ki bo Sonyju omogočal kupljen medij prikleniti na komponento, na kateri bo prvič predvajan. Za postopek se bo uporabljal poseben optičen medij, ki bo vseboval kodo za overovljenje - to bo moč prebrati samo enkrat, preden bo postala neberljiva. Posledica je zapis, ki ga bo moč predvajati samo še na tej komponenti in...

33 komentarjev

Pripravite spalne vreče, če želite imeti Xbox 360

Reuters - Reuters poroča, da bo začetna prodaja Microsoftovih igralnih konzol nekoliko manj obsežna, kot je bilo predvideno. Namiguje se celo, da je to del načrtnega pritiska na tržišče in kupce - Microsoft naj bi nalašč upočasnil produkcijske linije, da bi ustvaril vtis o razprodanosti in nedosegljivosti konzol.

Nekateri sarkastično predvidevajo, da bodo na Norveškem trgovci lahko na dan izida Xboxa 360 ponudili samo napis Razprodano. Ponujene količine so namreč izredno majhne, poleg tega pa morajo trgovci vnaprej podpisati tudi posebne pogodbe, ki jih zavezujejo, da bodo konzole prodajali samo prvi dan po izidu, kasneje pa naredili nedostopne.

Situacija povprečne trgovine v ZDA ni nič bolj rožnata - vsaka bi naj na dan prodaje prejela največ 50 konzol, predvideva se celo, da jih bo realno zgolj 10. Na obeh straneh Atlantika bo tudi skoraj nemogoče dobiti samo konzolo, povsod bo na voljo le v paketih z igrami - tudi to je vključeno v pogodbah s prodajalci. Celo kupci, ki so novi Xbox...

32 komentarjev

Pohekan PSP firmware 2.0

Gizmodo - Kmalu po izidu konzole PSP čez lužo je bila zaščita prenosne Sonyjeve konzole razbita, kar je omogočilo uporabnikom praktično neomejeno poganjanje tako legalne kot nelegalne kode. Sonyju to seveda ni bilo všeč, ker je po njihovem mnenju vodilo zgolj v masovno piratiziranje, zato je pred predstavitvijo gizmota na stari celini izdal popravek programske opreme pod številko 2.0.

Iz tega razloga smo se morali Evropejci do pred kratkim zadovoljiti zgolj z uradnimi sposobnostmi konzole, zdaj pa temu ni več tako. Odkrita je bila luknja pri prikazu slik, ki omogoča poganjanje doma spisane kode. Zmožnosti PSPja so tako spet praktično neomejene, če vas zanima kaj več o zadevi, pa preberite izvorno novico na gizmodo.com.

13 komentarjev

Slike CPU in GPU jedra Xbox 360

The inquirer - Na Team Xbox so objavili prve slike 'razgaljenih' jeder glavnih čipov Microsoftove nove igralne konzole. Zraven obeh slik čipov sta prikazana tudi dva diagrama delovanja centralnega procesorja ter komuniciranja posameznih enot. Pomemben je tudi podatek, ki je bil zraven samih slik - število tranzistorjev. CPU naj bi imel 165 milijonov le-teh, sam GPU pa 232 milijonov, k temu pa je treba dodati še 100 mlijonov tranzistorjev vgrajenega EDRAMa. Tako se torej številka tranzistorjev grafičnega procesorja ustavi na dobrih 330 milijonih.



The inquirer, Team Xbox

12 komentarjev

Znana vsebina paketa Xbox 360

Slo-Tech - Že dolgo se je po različnih forumih in ostalih kotičkih interneta šušljalo o vsebini paketa nove Microsoftove konzole Xbox 360, zdaj pa so tudi v Redmondu objavili uradne informacije. Razglasili so, da bosta na voljo dva paketa, imenovala se bosta Core in Premium, prvi bo stal 300 zelencev, drugi pa 400 (v Evropi bodo številke enake, ampak v evropski valuti).

Osnovni Core paket bo vseboval poleg konzole še en običajen kontroler, odstranljivo sprednjo ploščico konzole v beli barvi in pa standarden AV kabel za priklop na zaslon. V naprednejšem Premium paketu pa bo igralni plošček brezžičen, kabel bo malo boljši in bo podpiral HD standard, dodan pa bo še dvajset gigabajtni disk, Xbox Live Silver naročnino za medmrežno igranje, slušalke in v dodatni ponudbi ob začetku prodaje še Media Center daljinski upravljalec. Če vas zadeva bolj zanima, vsekakor preberite izvorno novico.

Zanimivo je, da niso nič omenjali HD-DVD pogona, čeprav je znano, da bodo kasnejše verzije namesto DVD...

6 komentarjev

Microsoft XBOX 360 primarna platforma za Johna Carmacka

X-Bit Labs - Če smo v prejšnji novici navdušeno pozdravili objavo izvorne kode izredno popularnega grafičnega motorja iz QuakeIII, bodo nekateri ob tej novci vsaj zmignili z levo obrvjo.

John Carmack je povedal, da bo njegova osnovna platforma za razvoj prihodnjih iger XBOX 360. To predvsem pomeni, da bo presedlal na DirectX, kljub temu, daje še ob izidu Doom3 razlagal, da DirectX po njegovem mnenju ne zmore dati enakega rezultata kot OpenGL.

Razlog za osredotočenje na XBOX leži predvsem v dejstvu, da mu prihajajoče grafične kartice in sam način delovanja PC-jev povzročajo glavobole pri ocenah, koliko bo sistem zmogljiv. Teh težav pri popolnoma zaprtih sistemih seveda ne bo.

Več v novici!

Tudi Apple je prešel na temno stran ;).

41 komentarjev

Sony lahko izgubi do 1,18 milijarde dolarjev s PlayStation 3

X-Bit Labs - Podjetje Merrill Lynch, ki se ukvarja z raziskavami trga, je ocenilo, da bodo proizvodni stroški za izdelavo ene konzole PlayStation 3 (PS3) znašali 494$, Sony pa jo bo moral prodajati za 399$, če želi tudi konkurirati Microsoftovemu Xbox-u 360, ki naj bi stal 299$. Takšna cena bi bila vzrok izgube v višini 1.18 milijarde dolarjev v prvem letu.

Ceno so izračunali na podlagi predvidenih cen, ki jih bo Sony plačal za tri glavne komponente. Procesor Cell, Nvidiin grafični procesor RSX in BD-ROM bodo skupaj stali približno 300$.

Nižje prodajne kot proizvodne cene konzol niso nič neobičajnega. PS2 se je prodajal na Japonskem za 364$, v US pa za 299$. V prvem letu je PS2 povzročil 458 milijonov dolarjev izgube, že...

51 komentarjev

Xbox 360 in PlayStation 3

Slashdot - Zunaj sta Xbox 360 in PlayStation 3. Pripravlja se bitka igralnih konzol, ki pa so veliko več kot to. Z njimi se šele začenja vojna med ponudniki domačega kina, spletnega igranja iger in nasploh igranja, kakršnega še ni bilo.

Xbox 360 v sebi skriva kar spremenjen trijederen PowerPC procesor, pri čemer vsako jedro lahko izvaja dve niti naenkrat, grafična kartica pa je poseben 500-megaherčen čip podjetja ATI z vgrajenim 10 MB pomnilnika, zraven pa je še 512 MB 700 MHz sistemskega pomnilnika. PlayStation 3 ima takisto 3,2 GHz PowerPC, le da je enojederen, se pa zato odkupi z osmimi (v uporabi jih bo le sedem, eden je rezerva) Cell procesorji, ki takisto delujejo vsak na 3,2 GHz. Za grafiko skrbi poseben nVidiin 550-megaherčni čip, pomnilnik pa je razdeljen na dva dela. 256 MB ga teče na precej zavidljivih 3,2 GHz (XDR), preostala polovica pa na 700 MHz, tako kot od Xbox 360. Težko je napovedovati, katera mrcina bo prevladala, vsekakor pa sem avtor novice mnenja, da je PlayStation 3...

50 komentarjev

Pipin odprti termin: Linux na access pointih in xboxu

Slo-Tech - Ta torek, 15. marca ob 19.00 se je v Pipinem odprtem terminu zgodila zamenjava. Na sporedu ne bo predavanja o urejevalniku Vi, temveč bo predaval Jens Kühnel.

Jens je verjetno najbolj znan po tem, da poseduje uradne licence za učenje tako Microsoft kot Red Hat in SuSe rešitev. V prostem času pa se ukvarja z marsičem drugim, je tudi eden od notarjev Thawte.

V torek bo tako v Pipinem odprtem terminu predstavil dve temi: Linux na usmerjevalnikih domačih brezžičnih omrežij (predvsem WiFi dostopne točke podjetij Linksys, D-Link, ipd) ter Linux na konzoli XBox. Predavanji bosta potekali v angleškem jeziku, zato tudi napovedi v angleščini.

Linux on SoHo routers: Many people who install DSL-WLAN-Routers have no knowledge, that the routers they have actually come with Linux OS preinstalled. I will show you how you can install your own Linux on a Linksys router.
Many routers enable you to additionally add one or two serial ports. In the presentation I will show you what you need and what...

20 komentarjev

Ubijal za Xbox

CNN - Joker poroča:
Policija v mestu Deltona na Floridi je aretirala in obtožila umora štiri ljudi, ki naj bi kruto umorili šesterico. Organizator je bil 27-letni Troy Victorino, ki je bil jezen, ker naj bi mu ukradli Xbox in nekaj obleke. Še s tremi osemnajstletnimi pajdaši so oboroženi s palicami za bejzbol okoli ene zjutraj vdrli v dom domnevnega kradljivca. Tam so v posteljah našli šest ljudi (štiri moške in dve ženski) ter jih vse pretepli do smrti. Klik!

Kak bi bil šele odziv, če bi mu ukradli PlayStation ;)

25 komentarjev

Obogateti z Xboxom

Source Forge - Ja, Microsoftova konzola je postala že zelo znana, saj se o njej govori skoraj vsak drugi dan. Ali slišimo to, da bomo Xbox 2 ugledali leta 2006, ali to, da ima veliki modri s konzolo izgube zaradi subvencioniranja končne cene, prek tega, da lahko z Xbox modchipom na konzoli gledamo DivX filme, in tako dalje. No, sedaj so za dosego "višjih ciljev" ponujene tudi nagrade. Na tem naslovu si lahko preberete celotno zgodbo, bistvo pa leži v tem, da je v skladu 200.000 amerikanerjev. Prvo polovico, torej 100.000 njih, dobi tisti, ki popolnoma legalno ter brez hardverskih modifikacij na Xbox namesti operiacijski sistem Linux, drugih 100.000 pa tisti, ki naredi program, ki softversko doseže isti učinek, kot Xbox modchip. Ste zagreti? [:D]

1 komentar

Navijmo Appla !

The Register - Do nedavnega smo lahko (če odmislimo ročne računalnike in C3 procesor) navijali samo AMD-jeve in Intelove procesorje, marsikateri lastnik Appla pa je le žalostno pogledoval proti srečnim overclockerjem prej omenjenih procesorjev, ki so na lahek način privarčevali marsikateri tolar/dolar. Neki Japonec pa se je naveličal hvalisanja pecejašev, zato se je odločil, da svoj Power Macintosh G4 (Quick Silver) razišče do potankosti. Raziskovanje se je obrestovalo, saj je Japonec odkril način, kako navijati Applove računalnike. Vsa skrivnost je v mostičkih R1, R3, R5 in R7. Z različnim kombinacijam le-teh (cinjenje!) lahko pridobimo različne hitrosti. Overclocker je ves postopek preizkusil na svojem 867 MHz PowerPC procesorju iz katerega se lahko z različnimi kombinacijami mostičkov dobi...

0 komentarjev

Juhej!

Jaz - Vsak overclocker se (oziroma bi se moral ) dobro spomni svojega prvega uspešnega overclocka. Gre za nepozabljivo stvar, kot je recimo prva ljubezen ali prvi maček. No, slike svojega uspeha (s pomočjo DeLuXa) mi je poslal Mlchk. Sicer ne gre za kakšen neverjeten dosežek, toda 1015MHz iz Pentiuma3 700MHz tudi ni tako malo. Upajmo, da mu bo OC sreša še naprej naklonjena.

4 komentarji