»

Nekaj screen-shotov

Jaz - Da boste malo na tekočem, kakšno grafiko lahko pričakujemo v prihajajočih igrah imate tukaj nekaj za sline cedit ...
Prvič - "nič posebnega", samo tretji screen-shot iz prihajajočega 3D Marka 2001 No, sedaj pa precej težji kalibri, oziroma nekaj, kar me je res vrglo na zadnjo plat. Prvi screen-shoti iz Doom 3!!
Klik! A sem reku, da so nekateri že videli ta engine v polnem teku. No sedaj se lahko prepričate, da so imeli kar prav, ko so se jim očesa skočila iz jamic ! No resulucija bi bila lahko vsaj MALO večja...

8 komentarjev

Nova inkarnacija Unreal pogona

The Fastest Game News - Najnovejša inkarnacija pogona Unreal je prirpavljena za licenciranje (prodaja programejem, ki nato napišejo igre). Pogon sedaj podpira 2048x2048 teksture, izboljšano upravljanje z video pomnilnikom (zadevo so končno prepustili kar DirectX-u ) - kar je bila ena največjih hib pogona, ki je uporabljen v Unreal Tournament. Izboljšana pa so tudi orodja za delo z pogonom. Epic pa zelo očitno namerava s tem pogonom prodreti tudi na področje X-Boxa (ja, ja vsi na X-Boxa...). Epic pa je objavil še dva nova screen-shota, ki dokazujeta sposobnosti novega pogona. Klik.

7 komentarjev

Še malo demo scene

Jaz - Na strani Tranzmit imajo precej veliko zbirko raznih 3D demotov in podobne stvari. Demoti so lepo razvrščeni po velikosti od manj kot 1MB pa do tistih več kot 8MB (pa tam do 30MB). Torej za vse, ki so vam taki demoti všeč si jih lahko snamete in ogledate. Za tiste, ki pa jim ni do snemanja z interneta, si pa še vseeno lahko pogledate screen shote.

0 komentarjev

Hardwareski problem GeForce-a pri DXTC 2.

Sci-Fi Gaming - V četertek je TESKAn objavil novico s povezavo na stran The Register, kjer so objavili, da ima GeForce 2 res probleme s stiskanjem tekstur. Za dokaz pa so uporabili kar demo Dagoth More Zoological Gardens. Zadeva pa očitno spet ni tako enostavna. Na Sci-Fi Gaming so zato povprašali, kako je s to stvarjo Patrick-a Moynihan-a (iz skupine, ki je demo izdelala), in Patrick pravi, da Radeon ne podpira nekega tipa megle, ki ga ta demo uporablja. To naj bi bil razlog za razliko, screen shot iz GeForce MX-a pa naj bi bil pravi... Ker pa nisem uspel zrihat enga pametnga linka:
The problem lies not in the GeForce2's texture compression, but rather in the Radeon's lack of support for the type of hardware fog/haze effect we implemented for DMZG.

Zadeve sem se lotil še doma in tukaj so rezultati:
Prva slika
Druga slika
Tretja slika
Četrta slika
Ko pogledate prvo sliko vidite na levi A8R8G8B8 32bitni format, ki ima 8 bitov za alpha kanal (svetlo moder del slike je "povsem prosojen"). Na desni pa...

4 komentarji

Per pixel lighting v praksi

FullOn3D - No ker v mojem prejšnjem članku ni bilo kakšnih konkretnih primerov iger, ki bi uporabljale per pixel lighting (dot product 3), se bom sedaj malo oddolžil z dvema screen-shotoma iz Giants: Citizen Kabuto. Tukaj boste našli primerjavo med sliko na Voodoo 5 5500 in GeForce 2 Ultra. Per pixel lighting v akciji, razlika pa očitna!! Ko bi bilo več takih iger... In kdo ima sedaj najlepšo sliko?

10 komentarjev