» »

golf 1.5 e hibrid

golf 1.5 e hibrid

1
2
3

RedDrake ::

Vse res, ampak za tja do 37k EUR dobiš tudi malo večje električne gokarte, nekateri imajo medosno da se praktično vsak ICE skrije ...
Je pa res, da na njih ni Tesla črk ali VW/BMW/Merc/Audi krogcev.

iKst_ ::

KAVINSKY je izjavil:

To je postal meme, ker so še nedolgo nazaj elektro evangelisti razlagali, da se EVji ne kvarijo, ker imajo manj delov od ICE vozil.


Tole je bolj meme v glavah EV haterjev? Jaz še nikoli nisem videl, da bi kdo trdil, da se EVji ne kvarijo. Se pa v povprečju kvarijo manj, to je pa res.

RedDrake ::

Pojdi brat kakšne so ven metali teslarijanci tam cca 10 let nazaj. Večni avto, kakšni servisi neki, elektronika se ne more pokvariti, vrednost rabljenih bo malo pod novimi, ipd ... Videno tudi na tem forumu s starim dobrim warpyem.
Zato je meme.

Tudi to da se v povprečju kvarijo manj je zaenkrat še diskutabilno. EV-ji so res mainstream manj kot 10 let. 10 let star ICE pri kolikortoliko "sane" proizvajalcih (wet belt anyone?) v povprečju nima veliko težav. Ja, so limone, ampak tudi pri EV-jih so limone.

Gorivo je cenejše (oziroma zastonj, če si sončnična elita in te subvencionirajo reveži), TCO pa odvisen od nakupne cene, pričakovane razdalje, cene goriva, in podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

nejc_nejc ::

RedDrake je izjavil:

Vse res, ampak za tja do 37k EUR dobiš tudi malo večje električne gokarte, nekateri imajo medosno da se praktično vsak ICE skrije ...
Je pa res, da na njih ni Tesla črk ali VW/BMW/Merc/Audi krogcev.

Z medosno razdaljo delno izničiš amplitudo na cesti, ki pa brez tapravega sistema blaženja ne koristi. Zato gokardi.

Tesla in mehkoba voznje nekako ne sovpadata.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

iKst_ je izjavil:

Jaz še nikoli nisem videl, da bi kdo trdil, da se EVji ne kvarijo. Se pa v povprečju kvarijo manj, to je pa res.

A da se 2-3 leta stari EVji kvarijo manj kot 10-15 let stara klasika voznega parka?
Česa vse ne prebereš....


Po stanju konec leta 2024 je bila povprečna starost osebnih avtomobilov v Sloveniji 11,3 leta.
Po javno dostopni anketi iz leta 2025 večina lastnikov električnih avtomobilov trdi, da ima njihov avto star do 3 let.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

"V povprečju kvarijo manj" implicira primerjavo enako starih avtomobilov v primerljivem razredu.

stara mama ::

Ja, si že dost bedarij povedal v preteklosti.
Karkol se v prvih treh letih pokvari-ne glede na pogon, ni vredno *** ***** ***** ****!!!
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Motion ::

nejc_nejc je izjavil:

iso2000 je izjavil:

Očitno vsak svojega konja hvali :-) Jaz bi predlagal električnega. Samo na gorivu je na letni ravni prihranka nekje 3-4 k EU. Kar pa ni zanemarljivo. V 5 letih je to pol avtomobila, ob pretpostavki da imaš ostale stroške z obema voziloma enake. Pa ob takih kilometrinah, bo v petih letih verjetno še 1 velik servis, verjetno nekaj dražji mali servisi itd.

Dnevno si približno 2 uri v sedežu.

Električnoi gokardi niso glih primerni za tvoj križ,
mala medosna v ICE vagnih pa tudi ne.


Za 30k bo s težavo dobila novo vozilo z medosno razdaljo daljšo od običajnega golfa. PA tudi niso vsi tolk občutljivi da bi rabli zračno vzmetenje s klase,

iKst_ ::

Karkol se v prvih treh letih pokvari-ne glede na pogon, ni vredno *** ***** ***** ****!!!


Nihče ni omenjal prvih 3 let, razen tebe. Poleg tega so pa pri avtomobilih okvare precej bolj odvisne od prevoženih kilometrov kot od starosti.

Za 30k bo s težavo dobila novo vozilo z medosno razdaljo daljšo od običajnega golfa. PA tudi niso vsi tolk občutljivi da bi rabli zračno vzmetenje s klase,


Medosna razdalja
VW Golf: 266cm
Tesla Model 3: 288cm
Mazda 6e: 289cm
Cupra Tavascan: 276cm
Renault Scenic e-tech: 278cm
Ford Explorer: 277cm
Hyundai Ioniq5: 300cm

Še celo Kia EV3 ima 2cm daljšo medosno od Golfa.

Vse omenjene dobiš za okoli 30 jurjev. Mogoče je kateri kakšnega jurja več, kar se pri 180km na dan pokrije v nekaj mesecih.

stara mama ::

iKst_ je izjavil:

Karkol se v prvih treh letih pokvari-ne glede na pogon, ni vredno *** ***** ***** ****!!!


Nihče ni omenjal prvih 3 let, razen tebe. Poleg tega so pa pri avtomobilih okvare precej bolj odvisne od prevoženih kilometrov kot od starosti.

Pametnjakovič kot si, raje podaj statistiko okvar 11 let starih EVjev (kot je star povprečen vozni park v SLO)
Se pravi, tistih iz leta ~2014
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Relanium ::

iKst_ je izjavil:

Poleg tega so pa pri avtomobilih okvare precej bolj odvisne od prevoženih kilometrov kot od starosti.

Kar seveda ni res.
Relacijsko vožena vozila brez težav dosegajo visoko kilometrino zarad manj zagonov in material se ne stara tako hitro, kot raste kilometrina.
Se obrablja, ne uspe se pa starat.

iKst_ ::

stara mama je izjavil:


Pametnjakovič kot si, raje podaj statistiko okvar 11 let starih EVjev (kot je star povprečen vozni park v SLO)
Se pravi, tistih iz leta ~2014


11 let starih EVjev praktično ni na cesti. Je pa dosti napisanega o malo novejših avtomobilih. Na ADAC lestvicah so EVji v očitni prednosti. Veliko je napisanega tudi o avtomobilih z visoko kilometrino. Pobrskaj malo, saj bo šlo.

Relacijsko vožena vozila brez težav dosegajo visoko kilometrino zarad manj zagonov in material se ne stara tako hitro, kot raste kilometrina.
Se obrablja, ne uspe se pa starat.


Še en, ki ima težave z bralnim razumevanjem?

Govorimo o tem, da kilometrina bolj vpliva na okvare kot starost. Ne o tem, da je relacijska vožnja manj "školdjiva" kot mestna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

stara mama ::

No no, kmal ti bomo uspeli dopovedat da so EVji premladi za vlečt neke primerjalne zaključke.
O tem se bomo lahko začeli pogovarjat leta 2035-2040.

Hočeš nočeš, v EVju si beta-tester, čeprav ti je Musk povedal da to pa že ne....
Ekologija™ in Trajnost™

Relanium ::

iKst_ je izjavil:


Govorimo o tem, da kilometrina bolj vpliva na okvare kot starost.

Nevem no... js bi zrabljeni ampak "frišni" gumi bolj zaupal kot stari polno-profilnati in razpokani.
Al pa zavornemu disku na minimumu bolj kot nerabljenemu zarustanemu... če že vagamo.
(nič ni idealno, da se razumemo)

Ti si pa definitivno kupec ki na letnik sploh ne gleda, važn da so kilometri mali, ane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

iKst_ ::

No no, kmal ti bomo uspeli dopovedat da so EVji premladi za vlečt neke primerjalne zaključke.


Niti ne. Zakljulčki so povsem jasni.

Nevem no... js bi zrabljeni ampak "frišni" gumi bolj zaupal kot stari polno-profilnati in razpokani.


Guma brez profila bo definitivno slabša izbira. Ampak še vedno te matra razumevanje napisanega. Če kilometri "bistveno bolj" vplivajo na okvare še ne pomeni, da starost v nobenem pogledu nima nobenega vpliva.

Ampak ok, je treba očitno iti na vse ali nič na forumu :)

Relanium ::

iKst_ je izjavil:

Če kilometri "bistveno bolj" vplivajo na okvare še ne pomeni, da starost v nobenem pogledu nima nobenega vpliva.

Lepo, da si omenil kar sem že v štartu napisal.
Če ne vrjameš, še enkrat preberi.

mugen999 ::

iKst_ je izjavil:


Guma brez profila bo definitivno slabša izbira.

Guma brez profila je dobra za po suhem. Če pa dž začne, pa začneš po omejitvah vozit pa nima kej bit.

Snajper_ ::

iKst_ je izjavil:


Še en, ki ima težave z bralnim razumevanjem?

Mogoč bi se pa vprašal o svoji pismenosti, če te nihče ne uspe razumet?

Relanium ::

mugen999 je izjavil:

iKst_ je izjavil:


Guma brez profila bo definitivno slabša izbira.

Guma brez profila je dobra za po suhem. Če pa dž začne, pa začneš po omejitvah vozit pa nima kej bit.

To js skoz zagovarjam, nihče nikol ne preverja nobenga koeficienta trenja.
Ampak z 10 let starimi utrdelimi Sava Eskimo pa....važno da je velik profila in so vsi srečni, predvsem policaji!
EU parlament se raje ukvarja z varčnostjo gume kot s tem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

feryz ::

No ja, pri štromarjih zanemarjate še eno zadevo. Kako se z avti dela, kako se jih vozi.
Vožnja med kamioni, z brzino kamionov, ni enako obremenjujoča, kot vožnja mnogo preko.
Da ne omenjamo pospeševanj. 400 konjski štromarji rabijo minuto ali še več do 100 km/h.
Ker doseg in te fore.

lauramraula ::

Golfi imajo dolgo čakalno dobo, min pol leta. Ponujajo mi tudi vw t-roc, 2.0 tdi, dizel. Ga vozi do, ima kake izkušnje, nasvet? Hvala.

mugen999 ::

T roc ni resen avto, ampak fensy predraga igrača. Resn avto je golf ali octavia. Resna avtomobila ko govorimo o 2.0tdi, medtem ko 1.5tsi ni več resen avto ampak ravno tako igrača.

mugen999 ::

Pravil si da kupujes avto za do 30k. T roc 2.0tdi pride 36k, je pa res da z dsg-jem. Mali suv do 30k nov pa je se(ce izvzamemo kitajskega fortinga) mazda cx 30 z 2.5 atmosferskim neprebojnim motorjem. Ampak ima rocni menjalnik, kar ce se mislis stalno vozit po ac ni tezava.

iloveboobz ::

še en, k misli večji motor=neprebojni motor...

I got news for you
smoki

Zgodovina sprememb…

lauramraula ::

mugen999 je izjavil:

Pravil si da kupujes avto za do 30k. T roc 2.0tdi pride 36k, je pa res da z dsg-jem. Mali suv do 30k nov pa je se(ce izvzamemo kitajskega fortinga) mazda cx 30 z 2.5 atmosferskim neprebojnim motorjem. Ampak ima rocni menjalnik, kar ce se mislis stalno vozit po ac ni tezava.


Mazd sploh nisem gledala, v oči mi je padel potem še t roc, zato sprašujem. Ja, je malo dražji, ampak do junija se mi zdi malo dolga za čakat golfa, ne vem.

feryz ::

Štromarja vzem.
Dobiš karkoli danes do druge ure.
Samo prideš, se usedeš in odpelješ.
Ni da ni, taka gužva je okrog njih.

mugen999 ::

iloveboobz je izjavil:

še en, k misli večji motor=neprebojni motor...

I got news for you

Ja dejansko tako gledam. Od vseh teh 1.0 in 1.2 turbo mlinčkov vgrajenih v težje in večje(ne samo cliote in podobne) avtomobile mi ratuje slabo. Ni problem dobiti takšen majhen motor v malem avtu za 15, 18k eur. Je pa velik problem dobit tak motor v velikem težkem peugeot suv za blizu 40k eur, pa hibrid gor ali dol. To kar se eni danes gredo s temi mlinčki je norost imho.

Ali pa recimo dacia bigster. Velik mogočen 4x4 suv, pod pokrovom pa trivalni motor primeren za v clia. Norost. No saj zato jih pa je toliko na cesti kot jih je, skoraj nobenega. Ljudje niso od včeraj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mugen999 ()

Blinder ::

Motor iz Cliota williams je mlinček, samo 175 nm navora in to pri 4500 rpm. Kaj te toliko motijo tej tri cilindri? Te poslušat je kot poslušat frizerko, kako razlaga o strojšništvu
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mugen999 ::

1.8 williams je bil in je še danes avion za vse te turbo mlinčke.

iloveboobz ::

zakaj ima velikost motorja karsno kol vezo s čimerkol? 1.0 bencinar danes zmore 150HP+ in 200nm+, kar je bolje od 90% 2.0 atmosfercov, k so se v preteklosti prodajal. In ker je turbo, bo mel max navor pr pol manjsih obratih, kar tut pomen, da ga ni treba priganjat v obrate, da kaj da od sebe. Pa bistveno bol varčni so, ker se nerabijo vrtet, da dajo kaj od sebe. Pa skoraj vsi majo GDI.

Tko da atmosferci so out. Vsaj za običajne avtomobile brez hibridizacije. To razmisljanje večji motor=bolsi motor je pač neumnost, k jo razdajajo ljudje, k nimajo pojma o ničemer. K bi poslusal frizerke, k se pogovarjajo o raketah.
smoki

donvito ::

mugen999 je izjavil:

Pravil si da kupujes avto za do 30k. T roc 2.0tdi pride 36k, je pa res da z dsg-jem. Mali suv do 30k nov pa je se(ce izvzamemo kitajskega fortinga) mazda cx 30 z 2.5 atmosferskim neprebojnim motorjem. Ampak ima rocni menjalnik, kar ce se mislis stalno vozit po ac ni tezava.

Saj imaš tudi avtomatske, sedaj odvisno kateri ti bolj paše. Je pa ročni eden najboljših od mazde.
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...

stara mama ::

Smo že skor prišli do BMW M12
Z malimi motorji nič narobe, v praksi jih je pa večina manj trpežnih od njihovih večjih bratov.
Kar je sicer zgolj konstrukcijski problem, ampak pozna se v tvoji denarnici.

Lep primer je Renaultov 1.6 R9M - 160-konjski dizel.

Pa tud tu se da večino teh težav ki pestijo majhne našponane motorčke omilit z rednimi menjavami olja, če bi le folk to razumel.
20k in 30k je enostavno preveč!!!
15k je zlati standard
(in brez hladnega teranja seveda)
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

iloveboobz ::

https://www.auto-data.net/en/mazda-3-iv...
https://www.auto-data.net/en/ford-focus...

evo en direktn dokaz, zakaj so atmosferci bedni. Primerljiva avta z podobno konjenico, pa 1.0 turbinc poseka atmosferca v vseh parametrih.

Zakaj kurac bi hotu met tak motor v običajnem avtu?
smoki

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

stara mama je izjavil:

Z malimi motorji nič narobe, v praksi jih je pa večina manj trpežnih od njihovih večjih bratov.
Vprašaj japonce, kako so kaj zadovoljni s svojimi kei cars in njihovimi 660ccm "mlinčki".

iloveboobz ::

Z malimi motorji nič narobe, v praksi jih je pa večina manj trpežnih od njihovih večjih bratov.
Kar je sicer zgolj konstrukcijski problem, ampak pozna se v tvoji denarnici.


pokazi mi en problem malega turbinarja, k bi mel tezave zarad tega, ker je majhen in ne zaradi čisto druge nepovezane tezave.

Večina teh malih turbinarjov ma probleme z mokrimi jermeni. Ali pa pacanjem ventilov. Ali pa zretjem olja. Seprav vsi problemi bi se apliciral tudi na atmosferske varjante.
smoki

gile ::

Laura...
Če maš doma SE, je enostavno greh razmišljat o čemer koli drugem kot EV...na tvojem mestu bi zdej šel takoj vzet ID7, majo neko hecno akcijo, te pride dobrih 35k po subvenciji s tavelko baterijo in kar lepo opremo. Razliko v ceni dobiš not v par mesecih, voziš se k ta huda dama in še najpomembnejše: treba gledat tudi na slovensko faušijo, da ne bo zamrla pri sosedih...

stara mama ::

iloveboobz je izjavil:

Z malimi motorji nič narobe, v praksi jih je pa večina manj trpežnih od njihovih večjih bratov.
Kar je sicer zgolj konstrukcijski problem, ampak pozna se v tvoji denarnici.


pokazi mi en problem malega turbinarja, k bi mel tezave zarad tega, ker je majhen in ne zaradi čisto druge nepovezane tezave.

Večina teh malih turbinarjov ma probleme z mokrimi jermeni. Ali pa pacanjem ventilov. Ali pa zretjem olja. Seprav vsi problemi bi se apliciral tudi na atmosferske varjante.

Sem ti ga že... Renault R9M
1.6 in 160 konjev dizel - zaribane glavne gredi, celo počeni bloki motorja se pojavljajo.
Ojnični ležaji so skoraj vedno težava visokozmogljivih motorjev (predvsem recimo BMW 300hp+ ponudbe).
Sicer je to težava tud vseh manj navitih motorjev, ampak šele pri visoki kilometrini,
pri visokozmogljivih so te kilometrine za menjavo dosti manjše.

Zdaj pa to kombiniraj s predolgimi oljnimi intervali in imaš recept za katastrofo.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

mugen999 ::

Nekdo zgoraj omenja fordov 1.0t ecobooom skropucalo. Ja ta motor je prvo leto ko je prišel ven bil celo evropski motor leta, verjetno zaradi nizkih emisij ki jih je proizvedel. No zgodb(slabih) o tem motorju je veliko na netu. Da je bil ta motor vgrajevan v fieste je še razumljivo. Ampak da so pa svoje čase bli vgrajeni v skoraj vse focuse, tudi karavane je bil pa absurd. Še več, ford jih je vgrajeval celo v mondeje karavane kar je bilo pa nad absurdom. A je kdo videl kako majhen jermenček pelje oljno pumpo na tem motorju? Gumjasta zapestnica za na drobno roko imho

stara mama ::

Jermen žene oljno črpalko?
:))
Vrjetno si res zasluži nagrado motor leta, ampak v drugem smislu
Ekologija™ in Trajnost™

mugen999 ::

Ne gre za jermen, ampak jermenček.

OutOfTheBox ::

iloveboobz je izjavil:

https://www.auto-data.net/en/mazda-3-iv...
https://www.auto-data.net/en/ford-focus...

evo en direktn dokaz, zakaj so atmosferci bedni. Primerljiva avta z podobno konjenico, pa 1.0 turbinc poseka atmosferca v vseh parametrih.

Zakaj kurac bi hotu met tak motor v običajnem avtu?


Nekomu ki je relativno vseeno za nekaj razlike v teh parametrih in da več na zanesljivost? Kaj ti pomaga če tankaš ceneje, če pa ga moraš na dolgi rok več šraufat.

Treba je tudi vzet v zakup pričakovano dobo za katero veš da boš avto zagotovo še imel oz. prodal. Ford je boljša izbira če boš ga po 5 letih prodal. Na 10 let, vsekakor Mazda.

Zgodovina sprememb…

iloveboobz ::

mugen999 je izjavil:

Nekdo zgoraj omenja fordov 1.0t ecobooom skropucalo. Ja ta motor je prvo leto ko je prišel ven bil celo evropski motor leta, verjetno zaradi nizkih emisij ki jih je proizvedel. No zgodb(slabih) o tem motorju je veliko na netu. Da je bil ta motor vgrajevan v fieste je še razumljivo. Ampak da so pa svoje čase bli vgrajeni v skoraj vse focuse, tudi karavane je bil pa absurd. Še več, ford jih je vgrajeval celo v mondeje karavane kar je bilo pa nad absurdom. A je kdo videl kako majhen jermenček pelje oljno pumpo na tem motorju? Gumjasta zapestnica za na drobno roko imho


to da ima jermen v olju in probleme povezane s tem, nima nobene povezave s tem, da je navit 1.0 turbinez. Če dodas en cilindr in 2x pojačas kubaturo in odstranis turbino, ti ostanejo isti problemi.

Zakaj pa recimo renaultovi 0.9 in 1.0 nimajo nekih problemov, pa so glih tako naviti? ali pa VWjov 1.0tsi? To so tudi relativno naviti turbinarji, za začuda čist lepo klapajo.

OutOfTheBox je izjavil:

iloveboobz je izjavil:

https://www.auto-data.net/en/mazda-3-iv...
https://www.auto-data.net/en/ford-focus...

evo en direktn dokaz, zakaj so atmosferci bedni. Primerljiva avta z podobno konjenico, pa 1.0 turbinc poseka atmosferca v vseh parametrih.

Zakaj kurac bi hotu met tak motor v običajnem avtu?


Nekomu ki je relativno vseeno za nekaj razlike v teh parametrih in da več na zanesljivost? Kaj ti pomaga če tankaš ceneje, če pa ga moraš na dolgi rok več šraufat.

Treba je tudi vzet v zakup pričakovano dobo za katero veš da boš avto zagotovo še imel oz. prodal. Ford je boljša izbira če boš ga po 5 letih prodal. Na 10 let, vsekakor Mazda.


sj to je problem. folk kupuje avtomobile kot hise. Najbols da bi zdrzal 10-20 let ali se več. In to glavna napaka.

Avtomobil danes je kot wc papir al pa gate. Kupis, zvozis, prodas/recikliras in ponovis vajo. Če si bolj skrtega tipa, kupis rabljenga, če pa ne, pa novega.5 let ma pa itk ze večina avtov garancijo, tko da te tut pr kakih resnih zajebih ne boli glava.

Itk pa, če ti je pomembna zanesljivost, potem kupis avto brez batov. Ni batov, ni problemov z masino. Simpl.
smoki

Zgodovina sprememb…

OutOfTheBox ::

sj to je problem. folk kupuje avtomobile kot hise.


Normalno. Cena novega avtomobila danes je izi 1/5 vrednosti hiše (govorimo o povprečnem avtu, ne o luksuzu).

Najbols da bi zdrzal 10-20 let ali se več


Absolutno. Večina avtomobilov ki so jih proizvajali 20 - 25 let nazaj , je z osnovnim vzdrževanjem izi dosegla leto 2025. Zakaj bi človek želel danes kupiti slabše?

In to glavna napaka.


Zakaj? Hiša stane 200 jurjev, avto 40 jurjev in da ga po 5 letih zamenjam? V 20 letih bom po padcu vrednosti, vrgel najmanj 100 jurjev. Ni variante.

Itk pa, če ti je pomembna zanesljivost, potem kupis avto brez batov. Ni batov, ni problemov z masino. Simpl.


To bomo šele videli čez 5-10 let, kako se stare električne kante obnesejo v primerjavi s starimi kantami z bati. Misliš da bo avtomobilska industrija dovolila znižanje dobičkov po tranziciji?

Če ne bo problema ga bodo pa naredili :)

Zgodovina sprememb…

iloveboobz ::

zato ker se lotevate nakupa avtov napačno.. sj nikjer ne pise da je treba kupit nov avto z naloadano opremo za 30-40k... kupis par let starga, k je zgubil polovico ali se več vrednosti za 10-15kEUR, vozis 5 let, prodas za 5-8k in ponovis vajo.

Tudi če ti rata met nov kupljen avto 15-20 let, bos v tem času na njega zmetal precej v vzdrzevanje (ker je star) in bo zgubil vso vrednost, ker pri teh letih/kilometrih ni vredn nič.

Kot rečeno; avto ni hisa. Je depreciating asset. Zato je pač treba najdet sweetspot med izgubo vrednosti/starostjo in vzdrzevanjem. Met nov avto 20 let pač ni garancija za najnizje stroske lastnistva, kot si nekateri mislijo.
smoki

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

Par let star avto, ki stane 10-15k EUR. Halo, 2015 kliče, želi te nazaj iz prihodnosti.

iloveboobz ::

se najdejo, sam je treba gledat še kaj druga kot japonce ali nemsko premijo, k je stala 100k€ nova..
smoki

RedDrake ::

Daj en primer avta, ki je bil nov 20-30k je star "par" let in je sedaj 10-15k. Zaradi mene tudi Greatwall. Čakam, tov. Hojnik.

iloveboobz ::

https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...


evo, skoraj 300 avtomobilov 2020-2023 letnik (seprav par let stari), do 15k€. Ne govorit, da ni ničesar :)
smoki

RedDrake ::

No, res je da nekaj je. Ampak ta "nekaj" ima ali wet-belt ecoboome in purecrape s precej nad 100kkm, ali pa trgovsko-potniške dizelice iz njemačke z "magičnimi" 120-150kkm. Sam ne bi nikoli šel v tak nakup, ker že kar haluciniram račune za več tisoč EUR v prihodnjih nekaj letih, ki takemu nakupu sledijo.
Se posipam s pepelom, da se kupit tudi tako, ampak realno zna iti več živcev, če že manj denarja.

Na primer moj Tucson T-GDI 4x4 Impression Edition se je dobil konec '19 začetek '20 za cca 34k EUR.
Danes lahko gladko iztržim blizu 20k EUR zanj. Inflacija je naredila boga in pol.

nejc_nejc ::

Na primer moj Tucson T-GDI 4x4 Impression Edition se je dobil konec '19 začetek '20 za cca 34k EUR.
Danes lahko gladko iztržim blizu 20k EUR zanj. Inflacija je naredila boga in pol.

Sory
Take finančne primerjave so res ne vem no...
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali še obstaja kak normalen avto za normalno ceno? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
916821 (3307) Gambino
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15531973 (27476) matobeli
»

Kateri avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6115308 (13716) zez
»

Koliko zdržijo novodobna vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7321709 (18917) bambam20

Več podobnih tem