» »

Petrol ima po novem E10 bencin

Petrol ima po novem E10 bencin

«
1
2

lithium ::

Danes točim na Petrolu in ugotovim, da so potiho zamenjali bencin E5 za E10.
Od kdaj pa to? MOL-a sem se izogibal ravno zaradi tega, ker imajo E10.
Neuradni Telemach forum https://red-pill.eu/forum070

feryz ::

Namesto da bi bil srečen, da si okoljsko osveščen.
Zakaj točno pa te to moti?

trololololo ::

torej če prav razumem je pri e10 tezava, če avto stoji dalj časa? drugače pa niti ne toliko oz. če se redno voziš?

pegasus ::

Nobene težave ni. Sem 9 let tankal E10, med kovidom večkrat polnil 12v akku kot pa tank, pa je bilo vse ok.

D3m ::

Težava bo bolj za stare avtomobile.

Pros of E10

Environmental benefits: E10 produces lower carbon emissions than traditional petrol because it contains a higher percentage of bioethanol.
Cost: It is typically less expensive at the pump compared to higher-grade petrol.
Modern vehicle compatibility: Most cars made after 2011 are designed to run on E10 without issues.

Cons of E10

Reduced fuel efficiency: Ethanol has less energy than gasoline, meaning cars may consume slightly more fuel to travel the same distance.
Potential damage to older vehicles: The higher ethanol content can corrode metal parts, degrade rubber seals, and cause damage to fuel system components in older cars not designed for it.
Hygroscopic nature: Ethanol attracts and absorbs water from the atmosphere, which can cause issues if the vehicle is left standing for extended periods.
Performance: In some older cars that are compatible, drivers have reported a noticeable drop in performance and fuel economy.
|HP EliteBook|R7 8840U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

BRBR ::

D3m je izjavil:

Težava bo bolj za stare avtomobile.

Pros of E10

Environmental benefits: E10 produces lower carbon emissions than traditional petrol because it contains a higher percentage of bioethanol.
Cost: It is typically less expensive at the pump compared to higher-grade petrol.
Modern vehicle compatibility: Most cars made after 2011 are designed to run on E10 without issues.

Cons of E10

Reduced fuel efficiency: Ethanol has less energy than gasoline, meaning cars may consume slightly more fuel to travel the same distance.
Potential damage to older vehicles: The higher ethanol content can corrode metal parts, degrade rubber seals, and cause damage to fuel system components in older cars not designed for it.
Hygroscopic nature: Ethanol attracts and absorbs water from the atmosphere, which can cause issues if the vehicle is left standing for extended periods.
Performance: In some older cars that are compatible, drivers have reported a noticeable drop in performance and fuel economy.


In, a so si že izmislili kak dodatek, tako kot za ventile ?
Never underestimate the power of idiots in large groups.

iloveboobz ::

A ni 95ka ze od like forever E10?
smoki

D3m ::

Ne.
|HP EliteBook|R7 8840U|

RedDrake ::

E5 je forever.
Imamo pa tisti z odltimerji dejanske težave. Pumpa za benz, vplinjač, filter, dihtunge vse to gre precej prej kot bi mislil. Ni lepšega, kot priti po treh mesecih v garažo in vonjati bencinske hlape. In samo ugibaš kateri del gorivnega sistema je spet šel v pisane marjetice.
Saj eventuelno se bo vse zamenjalo z modernimi materiali, samo je annoying ...

iloveboobz ::

nič te ne ustavlja, da kupiš bolši bencin, k nima etanola not..
smoki

jest10 ::

iloveboobz je izjavil:

nič te ne ustavlja, da kupiš bolši bencin, k nima etanola not..

Marsikaj te, ker takega brez etanola ne dobiš na tankšteli

feryz ::

Novi avti so temu prilagojeni.
Ali zakaj misliš da piše na pokrovu rezervoarja e5 in e10?

iloveboobz ::

jest10 je izjavil:

iloveboobz je izjavil:

nič te ne ustavlja, da kupiš bolši bencin, k nima etanola not..

Marsikaj te, ker takega brez etanola ne dobiš na tankšteli


Upam da vam je jasno, da E5 ali E10 ne pomeni točno 5 ali 10% etanola v benzu. Ampak "up to".

Čist mozno je, da not sploh ni tolk etanola, sploh pri teh drazjih "premium" bencinih. Test za to je pa sila enostavn.
smoki

jest10 ::

iloveboobz je izjavil:

jest10 je izjavil:

iloveboobz je izjavil:

nič te ne ustavlja, da kupiš bolši bencin, k nima etanola not..

Marsikaj te, ker takega brez etanola ne dobiš na tankšteli


Upam da vam je jasno, da E5 ali E10 ne pomeni točno 5 ali 10% etanola v benzu. Ampak "up to".

Čist mozno je, da not sploh ni tolk etanola, sploh pri teh drazjih "premium" bencinih. Test za to je pa sila enostavn.


Ni tolk etanola ali pa ni etanola, sta različni zadevi.
Dejstvo je, da takega brez etanola ne moreš dobiti kar tako.

sbawe64 ::

iloveboobz je izjavil:

A ni 95ka ze od like forever E10?

Ne, Petrol je bil zadnji, ki je imel še E5 pri 95 oktanskem.
1x letos poleti so spremenili na slabše.

iloveboobz je izjavil:

jest10 je izjavil:

iloveboobz je izjavil:

nič te ne ustavlja, da kupiš bolši bencin, k nima etanola not..

Marsikaj te, ker takega brez etanola ne dobiš na tankšteli


Upam da vam je jasno, da E5 ali E10 ne pomeni točno 5 ali 10% etanola v benzu. Ampak "up to".

Čist mozno je, da not sploh ni tolk etanola, sploh pri teh drazjih "premium" bencinih. Test za to je pa sila enostavn.

Je kar 5 oz 10%.
https://www.regia.si/nasveti-in-novice/...


Z zeleno Eu blodnjo bomo kmalu na "Fischer-Tropsch procesu".



Lepote E10 (ki ne zadevajo samo 40 let stara vozila)
https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...
https://www.avtoakademija.si/novica/pos...


Po 2 mesecih postane to gorivo "jajca", tako da ne točite na polno (ali kupujte na zalogo), če ne porabite pravočasno.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

blackbfm ::

spet analne bolečine folksa ki furajo 30 let stare dizlaše

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

BRBR ::

blackbfm je izjavil:

spet analne bolečine folksa ki furajo 30 let stare dizlaše


A ni tu govora o bencinu.
Never underestimate the power of idiots in large groups.

Ashrack ::

kaj ima dizel tu veze
....

ZveeZ ::

Ashrack je izjavil:

kaj ima dizel tu veze

Da bo treba presaltat iz bencina na dizel. Zelen prehod :)

Skyman ::

Elektricna vozila tukaj resijo in ni ne E5 ne E10.Boste mirno spali

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Meizu ::

Eh se sekirate glede E5 in E10 ob dejstvu, da vsi vozimo z direct injection motorji. Tam se dogaja veliko bolj svašta kot s tem iz česa je gorivo narejeno.

Čist mozno je, da not sploh ni tolk etanola, sploh pri teh drazjih "premium" bencinih.


Je je, isti drek so premium bencini. Spremeni se praktično samo oktansko število, kar pa pri motorjih, ki imajo map za 95 oktanov ne spremeni dobesedno ničesar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

polozweii ::

gorivo E5 - oksidacijo odpraviš z dodatkom stabilizatorja goriva.
Za tistih par procentov dodanega etanola moraš plačevat dodatek kemije ki pa je neoporečen?
Spominja me na solarne panele in baterije o katerih se je na začetku govorilo vse v zelenem.

Folk bo prodajal pokvarjene kante in kupoval nove. S tem bo podpiral proizvodnjo pleha in plačeval davek državi. Tako.

Horas ::

blackbfm je izjavil:

spet analne bolečine folksa ki furajo 30 let stare dizlaše


dobra :))
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

starfotr ::

V bistvu, če bi poslušali pri kemiji v osnovni šoli, bi vedeli da lahko naročite vodo v gorivo in nato ločite kar nastane razslojeno. Res pa je, da to ne gre tako zelo enostavno, kot je vstavitev ročke v odprtino za točenje goriva. Glede odtimerjev in ostalega je to zagotovo rešitev.

borisk ::

A nimajo novejši avti še flex fuel senzor, ki merijo količino etanola v gorivu? če avto ne stoji in je sistem za to namenjen ni z etanolom nič narobe, ploh pri turbo motorjih. Je pa problem pri generatorjih ali kosilnicah, ki pol leta stojijo.

@meizu to tisočletje avti nimajo fixnih map ampak nenehno iščejo optimum, da so na robu klenkanja, in predvsem mapo prevdžiga konstantno prilagajajo podatkom, ki jih dobijo iz senzorjev, predvsem knock, senzorja, stalni in počasni avtotune. če boš v nov turbo avto natočil 100, namesto prej 2 meseca 95, se pri prvem tanku še ne bo tako poznalo, čez nekaj tankov pa bi moral biti učinek večji. verjetno je odvisno od znamke do znamke, kako agresivni so s tem, čeprav so te varovalke in avto tune tudi za v obratno smer, kot prilagoditev za slabši bencin, na primer pri BMW GS/ KTM Adventure motorjih, kjer nekateri te motorje dejansko uporabljajo kot so bili mišljeni in pridejo v aziji ali afriki tako daleč da ne dobijo 95/98 bencina in se furajo na tisto kar pač dobijo v blatni koči za cesto.

stara mama ::

Temu se reče zaprta zanka in tako funkcionirajo vsi motorji z ECU že iz fabrike ven.
Garažni tunerji ponavad grejo na odprto zanko (onemogočijo lambdo in te fore), ampak oni ponavadi vejo zakaj.

Sicer pa ne vem zakaj tok hude krvi čez E10, če je bolj hidroskopičen pomeni le to, da se lažje meša z morebitnimi ostanki vode v rezervoarju in jih skupaj z gorivom skuri.
Kake dihtunge in ostale zadeve se bodo že zamenjale, generalno bo cel sistem po nekaj časa obratovanja bolj čist.
Če si pa kupil VWja ki je bolj dovzeten na te težave, pa jebiga.... itak si avto že v štartu zelo preplačal.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

res je fora kako ljudi skrbi etanol, ampak v flaši pa se ohrani desetletja in še vedno lepo zadane.

in tudi etanol ima 114 oktansko število, tako da od kot strah pred klenkanjem?

slučajno klenka vam v glavi?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

fikus_ ::

blackbfm je izjavil:

spet analne bolečine folksa ki furajo 30 let stare dizlaše


Kaže, da te daje bralna pismenost, govora je o bencinu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

starfotr ::

gruntfürmich je izjavil:

res je fora kako ljudi skrbi etanol, ampak v flaši pa se ohrani desetletja in še vedno lepo zadane.

in tudi etanol ima 114 oktansko število, tako da od kot strah pred klenkanjem?

slučajno klenka vam v glavi?


NaCl ni škodljiv. Medtem ko Na in Cl posebej sta povsem druga zgodba.

fikus_ ::

.

V J Ameriki, kjer imajo dosti sladkornega trsa, veliko avtomobilov vozi na metanol.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

jest10 ::

gruntfürmich je izjavil:

res je fora kako ljudi skrbi etanol, ampak v flaši pa se ohrani desetletja in še vedno lepo zadane.

in tudi etanol ima 114 oktansko število, tako da od kot strah pred klenkanjem?

slučajno klenka vam v glavi?


Flaša je nekako zaprta, tank ni.
V flaši nimaš mešanice etanol-bencin.
Če ti slučajno v flašo uide nekaj vlage, boš pač pil 2% švohnej pijačo in boš malo manj zadet. V tanku pa dobiš ločene plasti bencina in mešanice alkohola z vodo-to zadnje pač ni zdravo za mašine, ki niso izrecno narejene za visoko koncentriran alkohol.

stara mama ::

jest10 je izjavil:

V tanku pa dobiš ločene plasti bencina in mešanice alkohola z vodo-to zadnje pač ni zdravo za mašine, ki niso izrecno narejene za visoko koncentriran alkohol.

Še dobro da avto med obratovanjem povsem miruje, če ne bi se v tanku še kej zmešalo....
Ekologija™ in Trajnost™

jest10 ::

stara mama je izjavil:

jest10 je izjavil:

V tanku pa dobiš ločene plasti bencina in mešanice alkohola z vodo-to zadnje pač ni zdravo za mašine, ki niso izrecno narejene za visoko koncentriran alkohol.

Še dobro da avto med obratovanjem povsem miruje, če ne bi se v tanku še kej zmešalo....


Alkohol z dovolj vode se pač ne zmeša več z bencinom. V najboljšem primeru(če bi avto skotalil po 500m klancu), bi dobil emulzijo:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

stara mama ::

jest10 je izjavil:


Alkohol z dovolj vode se pač ne zmeša več z bencinom. V najboljšem primeru(če bi avto skotalil po 500m klancu), bi dobil emulzijo:))

Pol pa preslabo uporabljaš avto, da ti uspe gorivo tako dolgo zadržat v rezervoarju
Ekologija™ in Trajnost™

Jebomir ::

blackbfm je izjavil:

spet analne bolečine folksa ki furajo 30 let stare dizlaše

Božjastni napad spet na pohodu pri nekaterih

polozweii ::

Če je pri gumijastih tesnilih na starih avtih problem etanol potem je tesnila kvaril že E5 s 5% etanola, le da počasneje kot E10?

Za tiste ki malo uporabljate avte se kot sem že povedal v bencin doda stabilizator goriva. Ne pozabite na motorke in ostale 2-taktne motorje da ne bodo naslednje leto problemi z zagonom.

starfotr ::

V bistvu delamo probleme tam, kjer jih ni. To dodajanje etanola ne bo rešilo sveta. Kvečjemu še poglabljamo zadeve do dna, saj zaradi tega izsekavajo gozdove ali uporabijo površine za pridelavo rastlin za biogoriva, namesto za hrano. Vsi ostali problemi, ki nastanejo pri delovanju motorjev so pa samo še pika na i.

stara mama ::

Ta izgovor - da so biogoriva težava in nam dražijo hrano so ena velika bedarija.
Poglej dumpinške cene žita iz Ukrajine, še poljaki jokajo ki so bli nekoč nam dumping.
Kmetovalec je samo racionalen, in posadi kar se pač bolj splača.

Sicer pa, glede na porabo goriva si v ozračje spustil 10% CO2 manj. Žal to velja le za avtomobilski promet, dvomim da čezoceanke kurijo bio goriva.
Tako da v bistvu imaš vseeno prav - delamo si probleme na malenkostih, slona, mamuta in dinozavra pa puščamo pri miru.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

starfotr ::

Etično ni da sadimo za biogoriva, medtem ko marsikje primanjkuje hrane. Nisem govoril o dražji hrani.

Manj CO2 zaradi biogiriv? Saj si padel z lune, kajne?

pegasus ::

Ja sej skos razlagate, da je CO2 hrana za rastline??

jest10 ::

pegasus je izjavil:

Ja sej skos razlagate, da je CO2 hrana za rastline??


Sej to jih že nafutrajo traktorji itd, s katerim skrbijo za te nasade

stara mama ::

starfotr je izjavil:

Etično ni da sadimo za biogoriva, medtem ko marsikje primanjkuje hrane. Nisem govoril o dražji hrani.

Uničevanje kmetijstva z dumpinškimi cenami iz uvoza je pa etično?

Marsikaj neetičnega se s končno pridelano hrano pripravljeno za zaužitje počne tud v tvoji neposredni okolici, samo da je mal skrito pred javnostjo.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

starfotr ::

Seveda ne. Ampak to so že politične teme in interesi.

stara mama ::

Glej na to tako:
Namest propada kmet seje ogrščico/koruzo za etanol/...
Če bo potreba (prehrambena kriza) se preusmeri nazaj.
Če prej zapre, si izgubil pridelovalca.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

bm1973 ::

No ja, bizarno je, da se uvaža osnovna hrana v ERU, polja v EU pa se uporablja za biogorivo.

Pa to biogorivo sploh ni bio...

BCSman ::

Torej poleg (bio)dizla unicujejo tej ekoteroristi se bencin? In posledicno nase crpalke in motorje. Je kurilno olje sedaj se najcistejse?

BRBR ::

BCSman je izjavil:

Torej poleg (bio)dizla unicujejo tej ekoteroristi se bencin? In posledicno nase crpalke in motorje. Je kurilno olje sedaj se najcistejse?


Če si pogledaš tule tabelo na wiki, prmejduš, tudi če je minimalna obdelava, ta glomazni traktorji popijejo telih 250 litrov samo, da jih zalaufaš.
Vozim enega novega 80KS, kar je hobi traktor, dobro pije.

Če malo pogledaš naokoli je "biodiesel EROI yields" od 1:1 do 1:8, torej v nekih primerih dejansko z biodizlom mešajo zrak. Efficiency je pa je menda, iz glave, 9% nižja od dizla.
Never underestimate the power of idiots in large groups.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

fikus_ ::

Biodizel iz odpadnih rastlinskih olj je OK, ker je bilo olje že uporabljeno za prvotni namen, pridelovanje rastlin za namen pridobivanja biodizla je pa neumnost, ker gre pri pridelavi rastlin in predelavi v biodizel več CO2 v zrak kot pri navadnem dizlu in še energetsko se ne izide ravno.
Pred desetletji (mislim da čas Clintona) so na veliko koruzo predelovali v biodizel zaradi subvencij, se je finančno izplačalo tako kmetom kot proizvajalcem biodizla.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

stara mama ::

Iz koruze narediš Bioetanol :) (fermentiran cuker)
Za dizel so druge poljščine (bolj oljnate)
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Imaš prav, oljnice za biodizel, nekatere druge rastlin s škrobom pa za bioetanol.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kam hodite po bencin? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9315513 (2526) Zvezdica27
»

Rok trajanja bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6111027 (1728) sbawe64
»

Presuha nafta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
535018 (2580) IL_DIAVOLO
»

Kako veš če ima avto dizel ali bencin motor? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
748669 (5528) MrStein
»

Novi bencin - E10 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8810035 (5841) Jebomir

Več podobnih tem