Novice » Igre » Command & Conquer dopolnil 30 let

FlyingBee ::
Kolekcija:
impresivno, to so bili časi, meni je sicer od strategij najbolj Starcraft in AOE 2 ugajal, ampak to je bilo malo kasneje, p200 mmx sem šele poleti 1998 dobil in takrat se je vse začelo, prej je bil x386 samo z igrama Pipes in Spectre.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
kixs ::
To so spili, ki sem jih vecino v tistem casu (1992-2005) igral in so mi se danes dobri. Legende ;)

stara mama ::
Zanimivo mi je, kako so na takratnih konfiguracijah lepo delovali vmesni videi, za takrat precej dobre resolucije.
Ekologija™ in Trajnost™

FlyingBee ::
stara mama je izjavil:
Zanimivo mi je, kako so na takratnih konfiguracijah lepo delovali vmesni videi, za takrat precej dobre resolucije.
To se ti je samo tako zdelo, ko je iz SW kock preklopilo na video.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

D3m ::
Za Dune 2 ponostalgirat mate drugač tole:
https://sourceforge.net/projects/dunele...
Ko spreminjate ločljivost je treba zgorej izbrat language, drugače špil crashne.
Že igram.
|HP EliteBook|R7 8840U|
kixs ::
Ce ze, potem igram originale. Igralni vmesniki so okorni, ampak tako je bilo.
Bi pa rad videl remaster Need For Speed I.
Bi pa rad videl remaster Need For Speed I.
Nesta ::
Nenormalno dobre igre. Ki bi bile se sedaj vrhunske ce bi bile v istem konceptu.
Nazadnje edina igra da sem jo z veseljem preigral je bila Tempest Rising...
Nazadnje edina igra da sem jo z veseljem preigral je bila Tempest Rising...
imagodei ::
Jaz ne vem, če bi se strinjal, da je C&C definirala žanr. Tudi avtor že v naslednjem odstavku govori o Dune 2, ki je bila v vseh pogledih tako predhodnik C&C kot je tudi že vsebovala veliko elementov (ali zametkov elementov), ki jih Matej Huš izpostavlja kot atribute C&C: od prilagajanja taktike, igranja s katero koli stranjo (Atreides, Harkonnen, Ordos - OK, s Fremeni ali Emperorjem se res ni dalo), gradnje baze... Morda je bilo res vse bolj rudimentarno kot potem v C&C, ampak ... Če že govorimo, da bi bil svet precej drugačen brez C&C, to še toliko bolj velja za Dune 2. 
Saj v bistvu se z vsem napisanem v glavnem strinjam; samo nekako mi ni, da bi C&C predal primat igre, ki je definirala RTS. V moji knjigi bo to vedno Dune 2.
Saj v bistvu se z vsem napisanem v glavnem strinjam; samo nekako mi ni, da bi C&C predal primat igre, ki je definirala RTS. V moji knjigi bo to vedno Dune 2.
- Hoc est qui sumus -

FlyingBee ::
Wiki:
Čeprav ni bila prva videoigra v realnem času (RTS), je Dune II vzpostavila format, ki se je uporabljal še leta.[3][4] Kot taka je Dune II arhetipska strateška igra v realnem času. Z ravnovesjem med kompleksnostjo in inovativnostjo je bila velika uspešnica in je postavila temelje za Age of Empires, Warcraft, kasnejšo strateško igro Command & Conquer studia Westwood Studios in številne druge igre v realnem času, ki so sledile.
Čeprav ni bila prva videoigra v realnem času (RTS), je Dune II vzpostavila format, ki se je uporabljal še leta.[3][4] Kot taka je Dune II arhetipska strateška igra v realnem času. Z ravnovesjem med kompleksnostjo in inovativnostjo je bila velika uspešnica in je postavila temelje za Age of Empires, Warcraft, kasnejšo strateško igro Command & Conquer studia Westwood Studios in številne druge igre v realnem času, ki so sledile.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

D3m ::
Jaz ne vem, če bi se strinjal, da je C&C definirala žanr. Tudi avtor že v naslednjem odstavku govori o Dune 2, ki je bila v vseh pogledih tako predhodnik C&C kot je tudi že vsebovala veliko elementov (ali zametkov elementov), ki jih Matej Huš izpostavlja kot atribute C&C: od prilagajanja taktike, igranja s katero koli stranjo (Atreides, Harkonnen, Ordos - OK, s Fremeni ali Emperorjem se res ni dalo), gradnje baze... Morda je bilo res vse bolj rudimentarno kot potem v C&C, ampak ... Če že govorimo, da bi bil svet precej drugačen brez C&C, to še toliko bolj velja za Dune 2.
Saj v bistvu se z vsem napisanem v glavnem strinjam; samo nekako mi ni, da bi C&C predal primat igre, ki je definirala RTS. V moji knjigi bo to vedno Dune 2.![]()
Dune 2 je postavil temelje za C&C, Age of Empires in Warcraft in ostale igre.
|HP EliteBook|R7 8840U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
l0wc4 ::
Tole je slikano pred nekaj leti... zdej je se kaksna skatla vec ;)
Res lepa zbirka. Jaz imam doma RedHat 5.0, Debian 2.1, Solaris 7 in Solaris 8, ... bi se še kaj našlo. Ampak je res to nostalgija, PCAnywhere preko analognega modema, OS2 Warp (jao kako je to dobro delalo) - še cca. 10 let nazaj sem imel stranko, ki je uporabljala eComstation ... lepi časi.
Magic1 ::
Jaz imam 2 CD-ja še doma, to je bil prva konkretna igra, ki sem jo kupil.
Glede nostalgije mi pride na misel še transport tycoon in Jagged alliance (2).
Glede nostalgije mi pride na misel še transport tycoon in Jagged alliance (2).
Magic
kixs ::
Tole je slikano pred nekaj leti... zdej je se kaksna skatla vec ;)
Res lepa zbirka. Jaz imam doma RedHat 5.0, Debian 2.1, Solaris 7 in Solaris 8, ... bi se še kaj našlo. Ampak je res to nostalgija, PCAnywhere preko analognega modema, OS2 Warp (jao kako je to dobro delalo) - še cca. 10 let nazaj sem imel stranko, ki je uporabljala eComstation ... lepi časi.
Nekaj skatel mi se manjka. Ampak sem nehal aktivno iskat in se ne spomnem vec kaj :lol: Iz glave recimo Prince of Persia, Wolfenstein 3D, Doom, ...
Sej, ce bi imel kaj viska casa, bi si postavil "period correct" masine in en ali vec OS-ov v multiboot ter kaksen spil. Imel sem v planu en 286, 386, 486, Pentium... ampak potem imas toliko razlicnih (pod)moznosti... da se se nisem odlocil kaj. V bistvu je problem hardver... Imam te robe veckrat prevec in potem je prevec kombinacij :lol:
FireSnake ::
gruntfürmich je izjavil:
Zanimivo, koliko smo preigrali teh igric, ampak zelo redki so bili tako obsedeni z ekrani kot danes...
Uf, Diablo 1 je mene kar zasvojil.
Se mi je sanjalo o njem, kako sem igral.
Igra, ki mi je dala misliti, ali naj grem na trening ali ne.
Na srečo hudičevec nikoli ni zmagal.
Se pa zelo strinjam z napisanim.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
codeMonkey ::
Jah, ekrana nisi ravno mogel s seboj okoli nositi. :) Se za prah pobrisat vprasanje ce si ga premaknil.

FlyingBee ::
bilo je tudi zaradi tega boljše, ker je bilo več pričakovanja, ni bilo vedno na razpolago,...
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
opeter ::
Sej, ce bi imel kaj viska casa, bi si postavil "period correct" masine in en ali vec OS-ov v multiboot ter kaksen spil. Imel sem v planu en 286, 386, 486, Pentium... ampak potem imas toliko razlicnih (pod)moznosti... da se se nisem odlocil kaj. V bistvu je problem hardver... Imam te robe veckrat prevec in potem je prevec kombinacij :lol:
Lepo.
Za vse, kar rabim poganjat stare stvari, obstajajo emulatorji, morda pa v kakšno virtualko pokneš gor stari OS in veselo poganjaš stvari. V najboljšem primeru pa so na voljo razni source-porti, ki omogočajo še marsikaj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

FlyingBee ::
CRT monitorji so bili carski, še posebej proti začetnimi LCDji.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan
opeter ::
CRT monitorji so bili carski, še posebej proti začetnimi LCDji.
To ja, ampak jih je povozil čas.
Drugače imam lepe spomine na kvalitetnejše stvari (Sonyjev Trinitron, Mitsubishijev Diamondtron itn.). Sony je itak rad licenciral tehnologijo drugim, če so plačali.
Kakorkoli, če si imel 20+ velikost si bil car. Ampak si moral imeti že mišice za dvigovanje in prenašanje teh monstrumov med prostori.
Neka dobra alternativa med velikostjo/težo/uporabnostjo je bila 19" velikost.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Command & Conquer dopolnil 30 let (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 5953 (473) | SmeskoSnezak |
| » | Strategy games (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13797 (3291) | mtosev |
| » | Command & Conquer se vrača na začetek (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 17521 (10097) | -valvoline- |
| » | Red Alert 3 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 20946 (6332) | Bezukhoff |
| » | Command & Conquer 4: Tiberian TwilightOddelek: Igre | 2258 (1481) | huelz |

