Forum » Loža » Oddajanje čolna na hrvaškem
Oddajanje čolna na hrvaškem

divjad--- ::
Imam normiran s.p. in me zanima kako je z oddajanjem in registracijo čolna na Hrvaškem. Ima kdo kak kontakt od računovodje ali lahko pove kako je kaj iz svojih izkušenj?
Čoln pa bi bil kupljen v Sloveniji.
Hvala za pomoč.
Čoln pa bi bil kupljen v Sloveniji.
Hvala za pomoč.

ferko2 ::
boš čoln oddajal sam al preko brokerja?
pomoje ti je lažje preko brokerja in ti on plača nek fee, ko mu ti izstaviš račun.
Če boš pa sam je pa to čist druga zgodba, morš met čoln izpraven za ekonomsko dejavnost (tehnični vsako leto, oprema, itd itd).
pomoje ti je lažje preko brokerja in ti on plača nek fee, ko mu ti izstaviš račun.
Če boš pa sam je pa to čist druga zgodba, morš met čoln izpraven za ekonomsko dejavnost (tehnični vsako leto, oprema, itd itd).

divjad--- ::
Sam bi ga oddajal. To mi ni tak problem vsako leto, bolj me zanima iz računovodskega in davčnega vidika kako je s tem.

bm1973 ::
Rabiš dol firmo...
Plus, ponudbe je toliko, da vprašanje, če boš pokril zavarovanje, privez in redne servise...
Gre to za dnevni ali tedenski najem?
Plus, ponudbe je toliko, da vprašanje, če boš pokril zavarovanje, privez in redne servise...
Gre to za dnevni ali tedenski najem?

c23po ::
Kaj, če ga formalno oddaš v Piranu? Najemnik se, verjetno, sme odpeljati čez hrvaško mejo.
Računalniki nimajo spominov.

bm1973 ::
Potem ne pozabi na vinjeto za Hrvaško, mislim, da prijave na luški kapetaniji ob prehodu meje ni več (Schengen).
Plus, za charter čolnov so posebni pogoji, vse skupaj tudi stane več, drugače gre za davčno utajo, delo na črno. Tisti, ki se gredo čarter, imajo tako plovila kot firmo registrirano na Hrvaškem.
Ob pizdariji, ko se vključijo luška kapetanija, policija, in zavarovalnice, boš hitro ob denar, lahko tudi greš v zapor ob večjih pizdarijah, kot so poškodbe ali smrt...
Pomorsko pravo je malo drugačno...
Sam sem imel iste ideje, pa se na koncu finančno ne splača. Ko izračunaš začetni strošek (nakup čolna) plus vso birokracijo, odgovornost, ter letne stroške, je vprašanje, če si sploh v plusu.
BTW., OP, kak čoln bi rad oddajal? In kje imaš privez?
Plus, za charter čolnov so posebni pogoji, vse skupaj tudi stane več, drugače gre za davčno utajo, delo na črno. Tisti, ki se gredo čarter, imajo tako plovila kot firmo registrirano na Hrvaškem.
Ob pizdariji, ko se vključijo luška kapetanija, policija, in zavarovalnice, boš hitro ob denar, lahko tudi greš v zapor ob večjih pizdarijah, kot so poškodbe ali smrt...
Pomorsko pravo je malo drugačno...
Sam sem imel iste ideje, pa se na koncu finančno ne splača. Ko izračunaš začetni strošek (nakup čolna) plus vso birokracijo, odgovornost, ter letne stroške, je vprašanje, če si sploh v plusu.
BTW., OP, kak čoln bi rad oddajal? In kje imaš privez?

divjad--- ::
Šlo bi za dnevni do večdnevni najem. Čoln je 6 metrov, za 7 ljudi na Cresu. Povpraševanja je kar dosti, imam tudi že ponudbe za zavarovanja, servise itd., samo računovodski in davčni vidik še mi manjka.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izpit za voditelja čolna (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 24416 (7625) | brbr21 |
» | Čoln, gumenjak - stroški (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15013 (13061) | perci |
» | Izpit za voditelja čolna (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 33569 (20032) | Invictus |
» | Kazen za neregistriran čolnOddelek: Loža | 5360 (4840) | ;-) |
» | Izpit za voditelja čolnaOddelek: Loža | 5242 (5002) | madmitch |