» »

Izpit za voditelja čolna

Izpit za voditelja čolna

1
2
»

Okapi ::

Čeprav nesreč ma morju je v bistvu malo, pa še pri tistih, ki so, v večini primerov ni krivo neznanje, ampak objestnost (gliserji, ki koga povozijo) ali lahkomiselnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

UganiKdo ::

Kar je verjetno tudi razlog, zakaj ni prišlo do zaostrovanja pogojev. Dejansko za plovbo (z motorjem) teoretični del izpita bolj kot ne zadostuje, da (ob upoštevanju naučenega) ne pride do hujših nesreč.

showsover ::

          je izjavil:

Saj vozle imaš na teoretičnem izpitu.

imas, ampak eno je na papirju, drugo pa je v praksi...

Kvinta ::

In kaj bi potem preverjal na izpitu s takim čolničkom?


Vi vsi ste zgleda delali izpit za avto z Rollce Royce Phantonom zdaj pa vozite najmanj 20+

A praktični del naj bi zajemal 3m gumenjaka s tomos4


Kje sem napisal da bi gumenjak moral bit 3m ? Zaradi takih pol župa rata iz vsega skup.

Bilo kaki čoln bi bil na praktični vožnji magari na vesla 50% jih ne bi naredlo niti na mirnem morju kaj šele ko malo piha:|
A.C.A.B

          ::

showsover je izjavil:

          je izjavil:

Saj vozle imaš na teoretičnem izpitu.

imas, ampak eno je na papirju, drugo pa je v praksi...


Ne vem, zakaj je to tak problem? Jaz sem se vozle naučil na tečaju za čoln in od takrat privezujem čoln, sidro ali bokobrane s tistimi vozli. Kakor se spomnim, smo tako na tečaju, kakor na izpitu, pod nos dobili vrv.

showsover ::

          je izjavil:

Ne vem, zakaj je to tak problem?

ni problem, zakaj bi problem, gre samo za to, da v praksi pokazes se kaj vec kot samo vezanje pasnjaka v ucilnici.

          ::

In kako se nezatezna zanka v praksi razlikuje od tiste v učilnici?

showsover ::

pac v resnici debelejso vrv zavezes z dovolj veliko zanko, nataknes na bitev in vidis, ce dejansko drzi.
in kako se privezati in odvezati, ce je na tisti bitvi ze vec vrvi...

          ::

Najbrž so na podlagi izkušenj uvideli, da povprečno inteligenten človek, ki se nauči zavezati vozelj na kosu vrvi, to znanje brez težav težav aplicira tudi na praktičnem primeru.

showsover ::

saj potem lahko recemo enako za vec stvari...
sicer mi ni jasno, kaj te zdaj toliko pasnjak rajca in da s tem zabijamo cas.
sem videl ljudi, ki niso znali niti bokobrana nastavit, kaj sele kaj drugega.
zato pa imas teorijo in prakso in ne samo pri voznji colna!

          ::

Kakorkoli. Vsi do sedaj, ki smo izpit za voditelja čolna naredili brez praktičnega preizkusa, nismo s tem imeli nobenih težav. Če si pa na izpitu tako zelo želite narediti še eno zanko na pravem pomolu in zraven še tri zavesljaje v gumenjaku, me pa itak ne prizadene, saj sem svoje že opravil. Ker bi vse to lahko delali v eni malo večji luži, najbrž tudi ne bi bilo potrebno vsem hoditi na obalo.

showsover ::

jaoj, a spet bomo to ves dan gnali? ma ti imej, kar hoces in potrebujes za svoje potrebe. povej mi registrsko stevilko colna, ki ga uporabljas, ti bom nezavezujoce svetoval ali bi bilo dobro, da imas, vkolikor se nisi, kaksne prakticne nadgradnje. sam jadram z 10m-15m jadrnicami po Dalmaciji vcasih tudi v ekstremnih (recimo) razmerah in mi vkraj pameti ne pade, da ne bi ze nekdaj nadgradil teorije s prakso kaksne jadralske sole. pa ti delaj, kar zelis in se zanasaj na svoj teoreticni izpit.

          ::

Jaz svoje znanje v glavnem uporabljam na napihljivi blazini, tako da bo potem že držalo, kar praviš. Kdaj in komu nameravaš predlagati spremembe?

showsover ::

ne bom nicesar predlagal, ker so za to drugi ljudje. moje sporocilo je bilo sicer to, morda me je res malo zaneslo, da je teorija sicer nujna za opravljanje izpita, ni pa zadostna za var(c)no plovbo. pac vsak zase bi moral vedeti, kaj zmore, je pa kar nekaj colnarjev taksnih, ki zmotno domnevajo, da so z opravljenim teoreticnim izpitom ze kar kapitani Ahabi. in ja, samo pasnjak natakniti na bitev in vzeti z njega tega ne spremeni, je pa samo kot iztocnica.

teoo ::

Še moj report, če pride komu prav. Ni težko, a brez priprave ne gre. Jaz sem si ogledal Spinakerjeva predavanja (5x2h) in se potem še cca 16 ur učil iz gradiva, ki so nam ga dali na tečaju.
Razmeroma uporaben je tudi ta online kviz https://safe-skipper.com/safe-skipper-t...

Na izpitu sem dobil naslednja vprašanja:
- lučke (ima list in ti s prstom kaže, ti pa odgovarjaš)
- kako izberemo težo in tip sidra
- izogibanje (pokaže slikice, ti poveš)
- definicije teritorialnih in ostalih vod, temeljna črta, meja države
- vozel pašnjak (ga zavežeš)
- prednosti izvenkrmnega motorja
- svečke in lastnosti
- vžig pri diesel motorju
- Maestral
- termični vetrovi
- dovoljena oddaljenost plavalcev, skuterja od obale.
- oznake in dovoljena oddaljenost od potapljačev
- Preberi koordinate dane točke na morju (hrvaški zemljevid Cres) in jih pravilno zapiši (pribor ti dajo oni)
- IALA oznake (ima list z narisanimi oznakami, vprašal me je katere os kardinalne, katere lateralne in kaj pomenijo)
defying gravity

tt1024 ::

Evo, da obudim temo. Imam sedaj še izpit za VHF, kakšne izkušnje, kaj so vas spraševali na tem izpitu?
Hvala vnaprej.

Invictus ::

tt1024 je izjavil:

Evo, da obudim temo. Imam sedaj še izpit za VHF, kakšne izkušnje, kaj so vas spraševali na tem izpitu?
Hvala vnaprej.

Upam, da delaš GMDSS izpit, ne VHF ;).

Drugače pa boš naredil, če si šel na tečaj. Če nisi, znaš pasti. Tako je bilo takrat pri meni. Naš predavatelj je bil kar zraven komisije, da je povedal, kdo je njegov ;). Večina tistih, ki niso šli na tečaj, je padla...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

chort ::

tt1024 je izjavil:

Evo, da obudim temo. Imam sedaj še izpit za VHF, kakšne izkušnje, kaj so vas spraševali na tem izpitu?
Hvala vnaprej.

Najlažji izpit, kar sem jih delal v življenju. Morda tudi zato, ker smo ga pred cca 10 leti delali za potrebe službe in ker smo bili dvorni dobavitelji navigacijskih kart in podatkov, se pa res ne spomnim nikogar, ki bi imel probleme.

1. Črkuj svoje ime v fonetični abecedi,
2. Prikazna vaja klica pan-pan na GMDSS postaji,
3. Hvala in nasvidenje

Invictus je izjavil:

Upam, da delaš GMDSS izpit, ne VHF ;).

Je kar lepo VHF GMDSS 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: chort ()

tt1024 ::

Ja, delam VHF GMDSS. Na tečaju sem sicer bil ampak zaradi korone skoraj 5 mesecev nazaj, ker so potem ustavili izpite, kar pomeni, da sem že skoraj vse pozabil :( Imam sicer priročnik samo je res malo bedno, da je toliko časa minilo od tečaja, zato bom vesel vsake informacije, hvala.

LegoMan ::

Invictus je izjavil:


Drugače pa boš naredil, če si šel na tečaj. Če nisi, znaš pasti. Tako je bilo takrat pri meni. Naš predavatelj je bil kar zraven komisije, da je povedal, kdo je njegov ;). Večina tistih, ki niso šli na tečaj, je padla...


Brez težav opravil brez tečaja. Sem pa imel občutek, da so na dotičnem izpitu bolj analni kot pri izpitu za voditelja čolna. Dost hitro se lahko zaplezaš pri nekem banalnem vprašanju (primer: zakaj ima distress gumb pokrovček).

tt1024 ::

Pa lahko napišeš, kaj vse so te vprašali?

LegoMan ::

Opravil sem pred štirimi leti. Večino sem že pozabil. Gre pa približno tako:
1. Zakaj se uporablja XY kanal? Na katarerih kanalih se lahko pogovarjaš s kolegom? Na katerem kanalu boš priklical XY čoln katerega MMSI številke ne poznaš?
2. Črkuj besedo "Avtobus" (Alfa, victor, tango, ...)
3. Na VHF postaji ki jo imajo v pisarni neredi XY operacijo (Primer: Pokliči postajo z MMSI številko XY. Ta del bi definitivno zaril če ne bi imel predhodnega znanja na simulatorju. Meniji so v začetku rahlo neintuitivni)
4. Kaj bi naredil v praktični situaciji X? (Primer: Sredi morja srečaš ogromno plavajoče deblo.) Pravilni odgovor vključuje demonstracijo klica z uporabo naprave ki je v pisarni

V resnici je vse zelo logično in preprosto. Učbenik moreš dat parkrat čez in si zmagal.

Po opravljenem izpitu definitivno priporočam kak praktičen tečaj na vodi. Osebno sem s kolegom opravil prvo Zacetni tecaj jadranja. S tem smo dobili dovolj samozavesti za dnevne izlete po slovenski obali. Naslednje leto smo opravili še Tečaj skipper in od takrat veselo jadramo po jadranu, zasidrani spimo po raznih praznih zalivih itd. Definitivno s temi tečaji ne postaneš vseznalec. Dobiš pa podlago na kateri lahko gradiš

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LegoMan ()

tt1024 ::

Danes naredil, če bo slučajno kdaj kdo iskal po temah. Imel sem:
Kaj je MMSI, od česa je odvisen domet vhf postaje, kateri kanali se uporabljajo za komunikacijo ladja/ladja, razlika duplex/simplex. Kako dobimo MMSI stevilko. Na simulatorju pa: spremenit osvetlitev, zamenjat kanal in vklopit preklapljanje med dvema kanaloma, preklic distress calla in črkovanje imena in priimka. Zdej grem pa na pir! :)

chort ::

tt1024 je izjavil:

Danes naredil, če bo slučajno kdaj kdo iskal po temah. Imel sem:
Kaj je MMSI, od česa je odvisen domet vhf postaje, kateri kanali se uporabljajo za komunikacijo ladja/ladja, razlika duplex/simplex. Kako dobimo MMSI stevilko. Na simulatorju pa: spremenit osvetlitev, zamenjat kanal in vklopit preklapljanje med dvema kanaloma, preklic distress calla in črkovanje imena in priimka. Zdej grem pa na pir! :)

Želim ti, da bi postajo čim manjkrat res rabil ;) Čestitke, čin na zdravje in mirno morje

zigax1 ::

Po katerem priročniku/knjigi se učite? Opravljati grem izpit za voditelja čolna po celinskih in po morskih vodah. Namen se imam učiti iz tega priročnika: Lotrič Milan: Priročnik za voditelja čolna na morju in celinskih vodah

Prosim za feedback Hvala

Apple ::

Spinakerjeva knjiga.
LP, Apple

ales85 ::

Invictus je izjavil:

tt1024 je izjavil:

Evo, da obudim temo. Imam sedaj še izpit za VHF, kakšne izkušnje, kaj so vas spraševali na tem izpitu?
Hvala vnaprej.

Upam, da delaš GMDSS izpit, ne VHF ;).

Drugače pa boš naredil, če si šel na tečaj. Če nisi, znaš pasti. Tako je bilo takrat pri meni. Naš predavatelj je bil kar zraven komisije, da je povedal, kdo je njegov ;). Večina tistih, ki niso šli na tečaj, je padla...

Ta tečaj je bil tudi Spinakerjev?

Schaltza ::

Da obudim temo malo. Jaz sem se odločil da bom tudi naredil izpit. Ali je možno kaj materiala dobiti tudi prosto na spletu? Oz. mi lahko kdo p0ošlje kako knjigo? Predvsem na izpit za VHF bi šel brez tečaja (saj imam že letalsko licenco) vendar tako na hitro ne najdem nič gradiva, ki bi ga lahko uporabil da si pogledam natične specifike.

Karen ::

Mah priporočam vsaj online tečaj, 4 urce pa se ne boš matral nič. Pa knjigico dobiš zraven, pa drugo z vprašanji, greš čez tisto pa ne moreš falit.

Sharp999 ::

A to še obstaja da se na hrvaškem da dejansko kupit izpit do 24m ?

gruntfürmich ::

morda, ampak ko bodo šli preverjat v bazo boš najebal.

zato je marsikdo s kupljenim izpitom kasneje opravljal pravega.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

gort ::

izpit ni nic kaj posebej tezkega, se malo se lahko fino razpricas s komisijo... vsekakor priporocen.

Okapi ::

Ko sem pred leti (1998) na Hrvaškem delal izpit, je bila prednost pred našim sistemom, da si vse lahko naredil v enem dnevu. Delal sem na Krku, skupaj s kakšnimi 10 drugimi Slovenci (zadevo je organiziral kolega). Najprej je bilo nekih 8 ur predavanj in malo prakse (vozli, radijska postaja...), potem smo šli pa popoldan na lučko kapetanijo, kjer je bil izpit, vsaj na videz čisto regularen, s komisijo. Ampak smo v bistvu vnaprej vedeli, kaj nas bodo spraševali, in vprašanja so bila tudi sicer lahka, in če se je komu zatikalo, mu je komisija malo pomagala. V glavnem, če se prav spomnim, je bilo vse skupaj 100 mark in vsi smo naredili. A se temu reče, da sem izpit kupil?;)

Ko smo naredili izpit, nam je tisti kapetin rekel, "pa da ne bo kdo mislil, da zdaj zna vozit barko. To je bil izpit za veslanje, na barko pa pojdite z nekom, ki že oblada, in se učite";)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

gort ::

za jadranje itak moras malo vec znat kot pa pri motoriranju

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gort ()

Okapi ::

Jadranje ni tak problem za začetnika, ker težko kakšno kritično napako narediš (razen če pozabiš na vreme). Problem začetnika je pristanišče, marina, "parkiranje"... Tam pa tudi jadrnico voziš z motorjem.

MisterR ::

Ti se šališ? Ravno pri jadranju se mimogrede, zaradi majhne napake, hudo poškoduješ ali pa koga drugega na jadrnici.

gort ::

Okapi je izjavil:

Jadranje ni tak problem za začetnika, ker težko kakšno kritično napako narediš (razen če pozabiš na vreme). Problem začetnika je pristanišče, marina, "parkiranje"... Tam pa tudi jadrnico voziš z motorjem.

Pristanišče in manevri je približno enako kot pri čolnu enake velikosti, če imata oba enako gnečo in/ali veter, če že odmisliš upor snastja samega po sebi in globino kobilico, zato tega nisem izpostavljal.

Invictus ::

Okapi je izjavil:

Jadranje ni tak problem za začetnika, ker težko kakšno kritično napako narediš (razen če pozabiš na vreme). Problem začetnika je pristanišče, marina, "parkiranje"... Tam pa tudi jadrnico voziš z motorjem.

Jadrnica se bistveno drugače obnaša kot tiste prdulje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

MisterR je izjavil:

Ti se šališ? Ravno pri jadranju se mimogrede, zaradi majhne napake, hudo poškoduješ ali pa koga drugega na jadrnici.

Ampak to nima veze z izpitom in vodenjem barke, ampak z obnašanjem na njej, in velja za vse, tudi "potnike". Pa jadranja se lahko počasi učiš, najprej v lepem vremeu z malo vetra. Pri manevriranju v marini pa ne moreš kaj dosti izbirati, kdaj in kaj bi počel.

Ko prvič najameš jadrnico, te bolj skrbi, da je ne boš razbil ob pomolu, kot da te bo bum pri obratu kresnil po buči.;)

Podobno je pri letenju - letenje samo je preprosto (in v slabem vremenu pač ne letiš, če si začetnik), v primerjavi z vzletom in zlasti pristankom.

Ales ::

Ljudje pravijo, da jih je strah letenja, večino pa je dejansko strah pristanka. >:D

Na barko v kateri koli obliki je fajn na začetku iti z nekom, ki ima izkušnje, to vsekakor. Ampak naj to ne ustavi nikogar, da ne bi šel narediti kak izpit, če ga mika... prilika za naprej bo hitro prišla, tako ali drugače.

starfotr ::

Zgleda bo še en med nami na morju, ki ne pozna razlike med barvami luči in pojma nima kaj je burja, ne ve kaj je enota vozel in ne pozna niti enega vozla z vrvjo.

Srečno nam, ki bomo imeli opravka z njim.

link_up ::

jadrnico sparkirat v marino ob mocnem vetru...neprecenljivo. :) no, danes so trimmercki ze pogosti...vcasih...
In and Out

jan_g ::

Okapi je izjavil:

Ko sem pred leti (1998) na Hrvaškem delal izpit, je bila prednost pred našim sistemom, da si vse lahko naredil v enem dnevu. Delal sem na Krku, skupaj s kakšnimi 10 drugimi Slovenci (zadevo je organiziral kolega). Najprej je bilo nekih 8 ur predavanj in malo prakse (vozli, radijska postaja...), potem smo šli pa popoldan na lučko kapetanijo, kjer je bil izpit, vsaj na videz čisto regularen, s komisijo. Ampak smo v bistvu vnaprej vedeli, kaj nas bodo spraševali, in vprašanja so bila tudi sicer lahka, in če se je komu zatikalo, mu je komisija malo pomagala. V glavnem, če se prav spomnim, je bilo vse skupaj 100 mark in vsi smo naredili. A se temu reče, da sem izpit kupil?;)

Ko smo naredili izpit, nam je tisti kapetin rekel, "pa da ne bo kdo mislil, da zdaj zna vozit barko. To je bil izpit za veslanje, na barko pa pojdite z nekom, ki že oblada, in se učite";)


Dva moja kolega sta naredila po istem principu, nekaj let pred tabo. 100 mark, nobenih priprav ali učenja. Dopoldan tečaj, popoldan izpit, naredili vsi, ker so vnaprej vedeli vprašanja (in odgovore). Meni se to zdi kot "kupljen" izpit, ampak če je v registru oziroma uradno zabeležno v evidencah, potem že velja? Verjetno je šlo za lahek zaslužek tistih par v komisiji in še nekoga, ki je vse skupaj organiziral.

jan_g ::

Jaz pa sem ga delal pri nas pred par leti in se spomnim mislim da prav vseh vprašanj:

1. Pomorski predpisi: Kaj je temeljna črta? Kaj pomeni neškodljiv prehod? Katere vrste pregledov čolna poznamo? Kdaj se opravlja osnovni pregled in kdaj redni pregled čolna? Koliko se sme plavalec največ oddaljiti od obale? Koliko se lahko obali približa motorni čoln, ki ne drsi po vodni gladini?

2. Mornarska dela in veščine: Naredi pašnjak in povej, kdaj/zakaj se ga uporablja. Kako se čoln obnaša pri bočnem vetru? Kako pri vetru v krmo? Kaj je horizont? Kaj so kardinalne smeri neba? Opiši značilnosti maestrala in burina. Naštej nekaj znakov poslabšanja vremena.

3. Pravila o izogibanju trčenju: Kdaj obstaja nevarnost za trčenje? Kdaj ne veljajo pravila medsebojne obveznosti? Potem sem moral na treh slikicah povedati, kdo se mora izogibati in kam. Nato še na treh slikicah luči povedati za katero plovilo gre in ali se premika oziroma iz kje ga vidimo.

4. Osnove navigacije: Na slikah sem moral prepoznati/opisati eno kardinalno oznako, eno lateralno oznako in eno posebno oznako (konkretno je šlo za oznako varnih voda). Na karti povedati kaj so številke (globina v metrih) in kaj črke (tip morskega dna), prebrati karakteristike enega svetilnika, za eno točko odčitati geografsko širino in na koncu vrisati še en azimut.

5. Motoroznanstvo: Kaj je osni pogon? Kaj je Z-pogon? Kako poteka mazanje motorja? Kaj je uplinjač? Kako se gorivo in zrak dovaja v novejših motorjih? Na kakšen način poteka mazanje štiritaktnega motorja? In na kakšen način dvotaktnega? Opiši tekočinsko hlajenje motorja.

Zgleda veliko, ampak se mi zdi, da vse skupaj ni bilo več kot 10 minut. Niso vrtali v podrobnosti, če je bil odgovor pravilen, smo šli naprej.

Gambino ::

jan_g je izjavil:

Okapi je izjavil:

Ko sem pred leti (1998) na Hrvaškem delal izpit, je bila prednost pred našim sistemom, da si vse lahko naredil v enem dnevu. Delal sem na Krku, skupaj s kakšnimi 10 drugimi Slovenci (zadevo je organiziral kolega). Najprej je bilo nekih 8 ur predavanj in malo prakse (vozli, radijska postaja...), potem smo šli pa popoldan na lučko kapetanijo, kjer je bil izpit, vsaj na videz čisto regularen, s komisijo. Ampak smo v bistvu vnaprej vedeli, kaj nas bodo spraševali, in vprašanja so bila tudi sicer lahka, in če se je komu zatikalo, mu je komisija malo pomagala. V glavnem, če se prav spomnim, je bilo vse skupaj 100 mark in vsi smo naredili. A se temu reče, da sem izpit kupil?;)

Ko smo naredili izpit, nam je tisti kapetin rekel, "pa da ne bo kdo mislil, da zdaj zna vozit barko. To je bil izpit za veslanje, na barko pa pojdite z nekom, ki že oblada, in se učite";)


Dva moja kolega sta naredila po istem principu, nekaj let pred tabo. 100 mark, nobenih priprav ali učenja. Dopoldan tečaj, popoldan izpit, naredili vsi, ker so vnaprej vedeli vprašanja (in odgovore). Meni se to zdi kot "kupljen" izpit, ampak če je v registru oziroma uradno zabeležno v evidencah, potem že velja? Verjetno je šlo za lahek zaslužek tistih par v komisiji in še nekoga, ki je vse skupaj organiziral.


Zato pa so v Sloveniji neveljavni in si z njim lahko obriše rit, pa še za to ni dober!

Okapi ::

Če slovenskega za slovensko ogromno morje potrebuješ. Jaz ga ne. Koristen je samo, če imaš lastno barko, zasidrano pri nas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Daniel ::

jan_g ::

Gambino je izjavil:


Zato pa so v Sloveniji neveljavni in si z njim lahko obriše rit, pa še za to ni dober!


A res? Nisem vedel. Nekje sem bral, da si vsaj znotraj EU države medsebojno priznavajo te izpite. Zunaj pa vprašanje oz. odvisno od države do države.

brbr21 ::

Okapi je izjavil:

Ko sem pred leti (1998) na Hrvaškem delal izpit, je bila prednost pred našim sistemom, da si vse lahko naredil v enem dnevu. Delal sem na Krku, skupaj s kakšnimi 10 drugimi Slovenci (zadevo je organiziral kolega). Najprej je bilo nekih 8 ur predavanj in malo prakse (vozli, radijska postaja...), potem smo šli pa popoldan na lučko kapetanijo, kjer je bil izpit, vsaj na videz čisto regularen, s komisijo. Ampak smo v bistvu vnaprej vedeli, kaj nas bodo spraševali, in vprašanja so bila tudi sicer lahka, in če se je komu zatikalo, mu je komisija malo pomagala. V glavnem, če se prav spomnim, je bilo vse skupaj 100 mark in vsi smo naredili. A se temu reče, da sem izpit kupil?;)

Ko smo naredili izpit, nam je tisti kapetin rekel, "pa da ne bo kdo mislil, da zdaj zna vozit barko. To je bil izpit za veslanje, na barko pa pojdite z nekom, ki že oblada, in se učite";)


Enako, Pula, le leto prej. Razlika je bila v tem, da niti tja ni bilo treba. 100DEM, slika in kopija osebne. Ne, da ne bi zmogel/hotel, sam res je bilo prikladno. So nas pa leta 03 al pa 04 vse lepo pospravili in je bilo potrebno po reglcih 'od početka'. :))
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Čoln za morske užitke (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6119749 (9182) Invictus
»

Izpit za voditelja čolna (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12631788 (18251) Invictus
»

Morje + čoln

Oddelek: Loža
114240 (3555) SaXsIm
»

Kako do izpita za voditelja čolna?

Oddelek: Loža
177906 (7602) projektor
»

Izpit za voditelja čolna

Oddelek: Loža
175061 (4821) madmitch

Več podobnih tem