» »

Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary

Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary

««
8 / 8
»
»»

codeMonkey ::

Ampak tu Octavia ni nic kaj drugacna.

Zgodovina sprememb…

GenZNPC ::

Neke razlike so vseeno po mojem, lazje prides do informacij, do delov in navodil, da sam zamenjas stvari. Ze na autodoc prakticno za bilokaj dobis zraven video navodila in lahko veliko sam naredis, ker je veliko uporabnikov in kanalov, stvari so se vedno softwarsko dokaj standardne OBD ipd.
skibidi

iKst_ ::

Goran's Blog je izjavil:

Sej neke razlike med elektriko in dizlom ni glede uradnih servisov.
Je pa tako, da dizla ali bencinarja lahko pelješ na nek xy servis ali pa sam doma poservisiraš po poteku garancije ali pa še prej če te ne briga zanjo, kako je z električnimi pa ne vem.


Tesla nima predvidenih rednih obiskov servisa. Kako zamenjaš filtre je razloženo in prikazano na spletni strani ali v meniju avtomobila. Zavorne ploščice lahko zamenjaš doma, če imaš osnovno orodje, ali pa pelješ lokalcu. Ostale stvari okrog podvozja in zavor ti tudi naredi vsak mehanik.

Za pogonski sklop je pa treba na specializiran servis.

GenZNPC ::

Gledam se Enyaqa, pise serijsko:
Akustični paket s Sunset:

stranska akustična stekla
stekla od B-stebrička naprej dodatno zatemnjena
dodatna zvočna izolacija v notranjosti vozila

Ne najdem pa, da bi bilo vetrobransko akusticno, kot je to pri ID.7 - A potem pri Enyaqu ni? Ali pa je, samo ne pise?
skibidi

bemfa ::

Lepo so te postrigli s temi akustičnimi stekli.

GenZNPC ::

Res je, naredijo ogromno razliko.

Kaj pa pravijo EVjasi, kok bo moj ID.7 ali Enyaq vreden cez 12 let? Verjetno bodo na trgu ze nove, veliko boljse baterije in cenejsi avti, jaz pa mogoce smolo in baterija me ne bo pripeljala pozimi dlje kot 150km po AC.
Octavia ne bo zgubila dosega, razen ce bi imel tank luknjo. Potem pa bodo Darsovci in Asfinagovci na sovjih pocivaliscih do takrat navili cene za Strom, kok se bo le dalo.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

WizzardOfOZ ::

Zdele kupiš bencinarja, čez 10 let pa motor in tank ven, pa baterije namesto tanka, pa elektromotor obesiš na menjalnik in imaš isti avto še naprej. :))
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

iKst_ ::

GenZNPC je izjavil:

Res je, naredijo ogromno razliko.

Kaj pa pravijo EVjasi, kok bo moj ID.7 ali Enyaq vreden cez 12 let? Verjetno bodo na trgu ze nove, veliko boljse baterije in cenejsi avti, jaz pa mogoce smolo in baterija me ne bo pripeljala pozimi dlje kot 150km po AC.
Octavia ne bo zgubila dosega, razen ce bi imel tank luknjo. Potem pa bodo Darsovci in Asfinagovci na sovjih pocivaliscih do takrat navili cene za Strom, kok se bo le dalo.


ICE prav tako izgubljajo doseg, le krivulja ni tako linearna kot pri EV. ICE grejo ponavadi iz skoraj 100% na 0%, ko kaj večjega crkne.

Tody ::

Ker EV se ne kvarijo in tudi če so pokvarjeni gredo se kar naprej...

iKst_ ::

Se, ampak življenjska doba pogonskega sklopa je bistveno daljša kot pri ICE.

Pač, nastavljam ogledalo tistim, ki pišejo nesmisle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

karafeka ::

Poglej si malo na yotube, ko morajo cel menjalnik menjat na EVju. Recimo https://m.youtube.com/watch?v=dyAGPAM1r... , kjer je uničilo ohišje menjalnika. Da ne omenjam, da moraš olje za menjalnik menjavat bolj pogosto kot pri ICE avtomatikih.

Pa do elektronike in baterije še sploh prišel nisem. Samih delov na motorju je pa res mogoče za odtenek manj.

iloveboobz ::

slab lezaj in ga uniči. Znan problem te generacije hyundaijov... Ni to standard pr vsakem EVju.
smoki

GenZNPC ::

Kok bo torej vreden ID.7/Enyag cez 10-12 let, ce pozimi dosega samo se 150-200km po AC, bo to kdo kupil?
skibidi

Utk ::

Ma kakih 150, kaj fantaziraš? Če boš naredil mio km ta čas, kaj te briga kolk bo vreden? Pri 200,000 km pa ne boš opazil razlike v dometu.

Raje se vprašaj kje boš našel suckerja da ti kupi starega dizla čez 10 let. Za katerikoli denar.

IL_DIAVOLO ::

Bodi srecen ce bo kdo sploh želel odpeljati ticking bomb za razumen denar.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Alexius Heristalski ::

GenZNPC je izjavil:

Evo, pa imam dve ponudbi:
Naloadana Octavia Sportline do konca, s kompletom zimskih in letnih koles in podaljsano garancijo do 5. leta 35k - nemsko poreklo
https://www.avp-autoland.de/angebote/Sk...

ali Elroq 85 Sportline z paket za voznjo, clever, kluka in zimsi + zimski komplet gum, minus subvencija 40k, plus suko kabel, plus polnilna postaja, 41k.



6k razlike, manjsi prtljaznik, ena tretjina dosega pozimi, polovica dosega poleti in veliko manj opreme.


Octaviji prištej še jurja EUR za razliko med nemškim in slovenskim DDV. Ker še nima prevoženih 6000 km, za namen DDV šteje kot novo vozilo, torej moraš plačati slovenski DDV. Plačati boš moral tudi DMV, vendar ne vem zneska. Tako da je skupna razlika še manjša.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

GenZNPC ::

V resnici ima ze 5500km, tistih 500km ni problem zvozit tu gor na "testni voznji" so rekli.

Utk je izjavil:

Ma kakih 150, kaj fantaziraš? Če boš naredil mio km ta čas, kaj te briga kolk bo vreden? Pri 200,000 km pa ne boš opazil razlike v dometu.

Raje se vprašaj kje boš našel suckerja da ti kupi starega dizla čez 10 let. Za katerikoli denar.

Ce te prav razumem, je vec suckerjev, ki mi bo cez 10 let odkupla ID.7 z 10 let staro baterijo brez garancije? Avto za dolge relacije, ki vec to ni?
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

iKst_ ::

karafeka je izjavil:

Poglej si malo na yotube, ko morajo cel menjalnik menjat na EVju. Recimo https://m.youtube.com/watch?v=dyAGPAM1r... , kjer je uničilo ohišje menjalnika. Da ne omenjam, da moraš olje za menjalnik menjavat bolj pogosto kot pri ICE avtomatikih.

Pa do elektronike in baterije še sploh prišel nisem. Samih delov na motorju je pa res mogoče za odtenek manj.


Kakšno olje v menjalniku? Večina EVjev sploh nima menjalnika.

Pa pišeš, kot, da na ICE še nobenem ni sesulo menjalnika :) Jaz sem do zdaj menjal že 2, enega ročnega in enega avtomatika.

Pod črto je statistika precej jasna. Pogonski sklop na EVjih v povprečju zdrži cca. 2x več kot pri ICE. Izjeme pa seveda tudi obstajajo.

GenZNPC je izjavil:

Kok bo torej vreden ID.7/Enyag cez 10-12 let, ce pozimi dosega samo se 150-200km po AC, bo to kdo kupil?


Vreden bo verjetno približno toliko kot primerljiv Passat ali Kodiaq TDI istega letnika. Oz. mogoče par jurjev več, glede na to, da že danes bolj malo ljudi kupuje dizle, čez 10-12 let bodo pa sploh pozabljeni. Tako nekako kažejo trenutni trendi. 100% pa seveda ni mogoče vedeti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

Utk ::

Ce te prav razumem, je vec suckerjev, ki mi bo cez 10 let odkupla ID.7 z 10 let staro baterijo brez garancije? Avto za dolge relacije, ki vec to ni?

Avto bo še zmeraj naredu 300,400 km, še zmeraj boš lahko z njim naredil 30,000, ali pa 50,000, letno, in na leto prišparal 3, 4 jurje v gorivu, pa tudi servisu. Samo popoln idiot bo za 10 jurjev raje kupil passata tdi namesto id7.
Avto se bo dobesedno sam odplačal v par letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GenZNPC ::

Razumem, samo ta argumentacija je ze tudi vec kot 10 let stara, in povprasevanje po rabljenih ICE karavanih je veliko, ker ponujajo veliko prostora in veliko dosega za malo denarja.
skibidi

endelin ::

8-)Ev se kar sam odplača

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Utk ::

Zdaj nimaš večjega ev za 10 jurjev. Za to bo preteklo še kar nekaj vode. Tesle 3 so stare 8 let nekatere, kje so, te ki jih nihče noče? Za 10, 12 jurjev takoj kupim eno trojkico.

iKst_ ::

ker ponujajo veliko prostora in veliko dosega za malo denarja.


Prostora je toliko kot v EV karavanih. Doseg je pa za večino ljudi precej nepomemben. 250-300km po avtocesti je za 99% ljudi vrh glave. Še posebej, če na ta račun prihranijo par jurjev letno na gorivu.

GenZNPC ::

Utk je izjavil:

Zdaj nimaš večjega ev za 10 jurjev. Za to bo preteklo še kar nekaj vode. Tesle 3 so stare 8 let nekatere, kje so, te ki jih nihče noče? Za 10, 12 jurjev takoj kupim eno trojkico.

Ce nisi izbircen dobis Model S https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

iKst_ je izjavil:

ker ponujajo veliko prostora in veliko dosega za malo denarja.


Prostora je toliko kot v EV karavanih. Doseg je pa za večino ljudi precej nepomemben. 250-300km po avtocesti je za 99% ljudi vrh glave. Še posebej, če na ta račun prihranijo par jurjev letno na gorivu.

To mislis 250-300km poleti? Par jurjev sigurno ne prihranijo tisti, ki so s tako malo zadovoljni, ce pa mislis veliko kilometrov, pa spet nismo doma da bi polnili. Na AC pa bodo itak navili cene za elektriko v kratkem od 2-3€ na kwh, ker bo to njihov nov nacin molzenja mimoidocih.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

Utk ::

S ne rabim niti nočem. Če ne bi kupil nekega avta novega, ne bi niti rabljenega. Ker to pomeni nepotrebno dražje gume, dražje zavarovanje, dražje dele itd.
Bi pa sigurno prej kupil S kot pa neko E klaso na nafto, če bi že moral nekaj takega kupit.

iKst_ ::

To mislis 250-300km poleti? Par jurjev sigurno ne prihranijo tisti, ki so s tako malo zadovoljni, ce pa mislis veliko kilometrov, pa spet nismo doma da bi polnili. Na AC pa bodo itak navili cene za elektriko v kratkem od 2-3€ na kwh, ker bo to njihov nov nacin molzenja mimoidocih.


Po 10-12 letih lahko pričakuješ cca. 20-25% degradacijo baterije. Bjorn je z ID7 pri 2 stopinjah po mokrem na avtocesti naredil 422km pri 90kmh in 308 pri 120kmh. Glede na to, da je povprečna hitrost po naših AC okrog 100kmh je torej nekih 350-400km realen doseg pri novi bateriji. V resničnem svetu za veliko ljudi več, ker nimajo 100% avtoceste. 250-300 je dokaj realna ocena pri 10-12 let starem avtu.

Glede prihranka pa ne razumem. Če delaš 150km na dan je to več kot 50.000km letno. To je cca. 3 jurje prihranka pri gorivu v primerjavi z enim varčnim dizlom, pa še vedno porabiš samo pol baterije.

GenZNPC ::

Mesati potovalno in povprecno hitrost ni glih smiselno. Da imas povprecno 100, se moras ke konkreten del poti peljati 140, kjer pa poraba pozimi konkretno pozre baterijo.

User na FB je napisal pozimi cez avstrijo 4 osebe komaj 250km z novim avtom, tja do 20%
skibidi

iKst_ ::

Mesati potovalno in povprecno hitrost ni glih smiselno. Da imas povprecno 100, se moras ke konkreten del poti peljati 140, kjer pa poraba pozimi konkretno pozre baterijo.


Ja, konkreten del poti pa 80 ali še manj, kjer je poraba zelo nizka. Dokler ne greš v ekstreme je v praksi razlika med konstantno vožnjo in vožnjo kjer hitrost niha od recimo 70 do 140 zelo majhna.

GenZNPC ::

Na avtocesti od Slovenije do Nemcije se peljes 500km brez tezav 130+ oz. marsikje samo okoli Ljubljane ne
skibidi

iKst_ ::

1. Nikjer v EU se ne pelješ 500km neprekinjeno 130kmh.
2. Kaj ima to veze? A se pogosto voziš 500km do Nemčije? Če ja, potem smo že ugotovili, da EV ni zate. Če ne, v čem je point jamranja?

pegasus ::

GenZNPC je izjavil:

Na avtocesti od Slovenije do Nemcije se peljes 500km brez tezav 130+ oz. marsikje samo okoli Ljubljane ne
Očitno se nisi še nikoli peljal v Nemčijo :))

GenZNPC ::


450km je bilo 140km/h ostalo med 70-90 (omejitve) in 2x 10 minut pavze.
@Pegasus, gre tudi hitreje 4:30 easy pa to je blo za casa pocitnic avgusta, ko se peljejo vsi dol.

Kok traja potem ista pot z EVjem pozimi? Eno uro vec?
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

GenZNPC ::

Ta se pelje samo 130km/h in je porabil 40% Akkuja na 120km poti, torej 80% 240km pa niti zima ni.
Worst case torej:
start z 100% pa dol do 20% bi moral prit 240km dalec, potem 20 minut polniti do 80% in potem 180km spet do 20% in spet 20 minut polniti, da na cilj ne pridem cisto brez dosega.

Chatgpt je simuliral, da pozimi najmanj eno uro vec, jeseni, pomladi pa 45 minut vec.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

iKst_ ::

GenZNPC je izjavil:


450km je bilo 140km/h ostalo med 70-90 (omejitve) in 2x 10 minut pavze.
@Pegasus, gre tudi hitreje 4:30 easy pa to je blo za casa pocitnic avgusta, ko se peljejo vsi dol.

Kok traja potem ista pot z EVjem pozimi? Eno uro vec?


Matematika se ne izide. Dobrih 20 minut preveč kaže. Torej ni šlo ravno 140.

Glede na dve pavzi po 10 minut bi šlo z EV enako hitro.

Ta se pelje samo 130km/h in je porabil 40% Akkuja na 120km poti, torej 80% 240km pa niti zima ni.


Ti si na omenjeni poti peljal 108kmh, ne 130.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst_ ()

pegasus ::

To je kaj? Jeseneice - ober bayern? Maribor - Passau? ... Jaz se vozim skoraj do Frankfurta, 820km, najboljši čas ever enkrat samkrat mi je ratal 7.5h, drugače 9-10h normalno, v špicah pa 13h+. Zato se raje vozim po lokalnih cestah ... kar bo bolje tudi za EV, ko ga dobim.

GenZNPC ::

Koblenz - Landshut 4 ure pa pol z pavzo. Nic kaj takega.
skibidi

endelin ::

Zato se raje vozim po lokalnih cestah ... kar bo bolje tudi za EV, ko ga dobim.

:D izogibanje avtocest je zdravilo za EV

pegasus ::

Za dušo tudi :) Ful več vidiš, odkrivaš nove zanimive kraje in čas imaš si jih ogledat.

Recimo, si vedel da je na bavarskem kraj Rotten Egg? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pegasus ()

GenZNPC ::

iKst_ je izjavil:

GenZNPC je izjavil:


450km je bilo 140km/h ostalo med 70-90 (omejitve) in 2x 10 minut pavze.
@Pegasus, gre tudi hitreje 4:30 easy pa to je blo za casa pocitnic avgusta, ko se peljejo vsi dol.

Kok traja potem ista pot z EVjem pozimi? Eno uro vec?


Matematika se ne izide. Dobrih 20 minut preveč kaže. Torej ni šlo ravno 140.

Glede na dve pavzi po 10 minut bi šlo z EV enako hitro.

Ta se pelje samo 130km/h in je porabil 40% Akkuja na 120km poti, torej 80% 240km pa niti zima ni.


Ti si na omenjeni poti peljal 108kmh, ne 130.

Aja in kako sem se peljal 108, kjer sem napisal, da sem se peljal 70-90 zaradi omejitev?
Racunaj se enkrat:
450km je bilo 140km/h ostalo med 70-90 (omejitve) in 2x 10 minut pavze.
1. Čas za 450 km pri 140 km/h:
To pomeni, da si za prvih 450 km potreboval 3 ure in 12 minut.
2. Čas za 90 km pri povprečni hitrosti (recimo 80 km/h):
9080=1,125 h(kar je 1 ura in 7,5 minut)
3. Čas pavze:
Dve pavzi po 10 minut = 20 minut = 0,33 h.
4. Skupna časovna trajanje brez pavz:
3,21 h+1,125 h=4,335 h
To pomeni, da bi brez pavz potreboval 4 ure in 20 minut.

Anyway, ocitno bi to od jeseni do pomladi trajalo okol 6 ur ali vec, ce s polnenjem ni po sreci. Preslabo za tok denarja.

endelin je izjavil:

Zato se raje vozim po lokalnih cestah ... kar bo bolje tudi za EV, ko ga dobim.

:D izogibanje avtocest je zdravilo za EV

Polek narocnine za polnilnice, se da dobit tudi narocnino za prenocisca za te krajse 600km poti? Popoldan startas, nekje zvecer prespis 4 osebe v nekem hostlu v Avstriji, zihr se dobi za 20€ na osebo, pa zjutraj sibamo naprej.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

pegasus ::

Ponavadi štartam po kosilu ob 12h ter sem zvečer doma. Ne rabiš prespat ...

Prespim v .si recimo ko grem v Romunijo, Bolgarijo ali Grčijo.

iKst_ ::

3,21 h+1,125 h=4,335 h
To pomeni, da bi brez pavz potreboval 4 ure in 20 minut.


Na board computerju je pa čas 4 ure in 57 minut. Ali ti malo nabijaš ali pa BC laže, ne vem.

Bi pa teh 500km s spodobnim EVjem z lahkoto prevozil v podobnem času. 2x po 10 minut polnjenja ti podaljša domet za 250-300km.

GenZNPC ::

Samo v optimalnih pogojih.

Na board computerju je pa čas 4 ure in 57 minut. Ali ti malo nabijaš ali pa BC laže, ne vem.
Zakaj bi lagal? Se mi zdi, da ne ves kako tisti cas meri.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

Kalibri ::

Ikst je precej sfantazuran.

codeMonkey ::

Povprecna hitrost hitro pade zaradi raznih omejitev in tako tudi poraba. Mogoce bi moral pavze podaljsati vse skupaj za 10 minut, to je pa to.

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

GenZNPC je izjavil:

Samo v optimalnih pogojih.

Na board computerju je pa čas 4 ure in 57 minut. Ali ti malo nabijaš ali pa BC laže, ne vem.
Zakaj bi lagal? Se mi zdi, da ne ves kako tisti cas meri.


Prav imaš, ne vem kako meri čas tvoj avto. Ne vem za kater avto sploh gre. Lahko razložiš, da bomo drugi vedeli. Pa zraven lahko razložiš zakaj lepiš nek random čas iz board computerja, če tako ali tako nima veze z opravljeno potjo.

feryz ::

Če hočeš imeti povprečno brzino 156 km/h na 1000 km relaciji, postanek vštet, moraš skoraj ves čas voziti 200 km/h plus. Sprobano. Brez Nemčije da ne bo pomote.

bm1973 ::

GenZNPC je izjavil:

Na avtocesti od Slovenije do Nemcije se peljes 500km brez tezav 130+ oz. marsikje samo okoli Ljubljane ne

Se pa nisi veliko vozil na tej relaiji.

Avstrija ima cel kup "višinskih" omejitev na 110 plus cel kup radarjev...

Poleg tega zdaj tudi Nemci drekajo na AC, da te skipa...

pegasus je izjavil:

Za dušo tudi :) Ful več vidiš, odkrivaš nove zanimive kraje in čas imaš si jih ogledat.

Recimo, si vedel da je na bavarskem kraj Rotten Egg? :D

Za 1x na mesec ali manj ja, za vsak teden? Ali celo 2x na teden?

Imam kaj boljšega za počet kot viseti v avtu...

Zgodovina sprememb…

Katsuo ::

BMW iX3 je odgovor. 805km WLTP, tako da bo 400 tudi po avtocesti brez problema. i3 bo verjetno še več. Pomladi 2026.
««
8 / 8
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Z enim polnjenjem 1200 kilometrov (po hribu navzdol) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
19810303 (2155) Utk
»

Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
64798132 (37717) FiReFTW
»

Mercedes-Benz: električna vozila bodo zamudila pet let (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9111879 (6799) deco16
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
840115093 (77859) profii

Več podobnih tem