Forum » Na cesti » Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary
Nova Skoda Octavia Sportline Anniversary

GenZNPC ::
Kot ze naslov pove, Skoda Anniversary Edition Sportline 150PS TDI DSG
Dodatno samo:
- 18" Kotaci
- Akusticna stekla
- Paket za pomoc pri voznji v kombinaciji, z poklopno vlecno kljuko.
Je to to za ta denar ali se dobi kaj novega z podobno opremo?
Kaksni ko popusti pri Skodi zadnje case?
Ce ze drugi predlogi, potem naj bo nov karavan s sportnim podvozjem, vlecno kljuko, predvsem za dolge relacije po do 35.000€
skibidi

IL_DIAVOLO ::
Ne se hecat, za tak denar se vzame toyoto. Kar vprasaj uporabnike in kaka majka od avta je. Se jaz bi ga imel

Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

iKst_ ::
V čem je fora spraševanja random ljudi na internetu kak avto bi ti kupil?
Pojdi probat in kupi, če ti je všeč. "Podobna oprema" je tudi zelo širok pojem. Zelo je odvisno od tega kaj se tebi zdi pomembno. Praktično vsi novi avtomobili za to ceno ponujajo veliko. Razlike so potem v detajlih in tvojih željah.
Pojdi probat in kupi, če ti je všeč. "Podobna oprema" je tudi zelo širok pojem. Zelo je odvisno od tega kaj se tebi zdi pomembno. Praktično vsi novi avtomobili za to ceno ponujajo veliko. Razlike so potem v detajlih in tvojih željah.

GenZNPC ::
Ne sprasujem tega, preberi se enkrat.
Podobna oprema so akusticna stekla, zatemnjena zadaj, vlecna kljuka, sportno podvzoje z mal vecjimi kolesi in dinamicni tempomat. To so postavke, ki jih naj bi imel.
Zelo je odvisno od tega kaj se tebi zdi pomembno.Sej sem napisal.
Podobna oprema so akusticna stekla, zatemnjena zadaj, vlecna kljuka, sportno podvzoje z mal vecjimi kolesi in dinamicni tempomat. To so postavke, ki jih naj bi imel.
skibidi

bemfa ::
Jeba je ko sam ne veš kaj bi rad, pol pa kozlarije sprašuješ. 18", športno podvozje, ampak dizel, karavan, avtomatik, ... Tak je, ko z babo skupaj specifikacije pišeš, pol pa kupiš multipraktik, ki ne bo ne udoben, ne hiter.

iKst_ ::
Za 35k ni pametnih električnih karavanov. Pa OP pravi, da se bo vozil na dolge relacije, kjer EVji za tak denar spet pogrnejo.

paradajzos ::
Kot ze naslov pove, Skoda Anniversary Edition Sportline 150PS TDI DSG
Dodatno samo:
- 18" Kotaci
- Akusticna stekla
- Paket za pomoc pri voznji v kombinaciji, z poklopno vlecno kljuko.
Je to to za ta denar ali se dobi kaj novega z podobno opremo?
Kaksni ko popusti pri Skodi zadnje case?
Ce ze drugi predlogi, potem naj bo nov karavan s sportnim podvozjem, vlecno kljuko, predvsem za dolge relacije po do 35.000EUR
kaj je to "18” Kotaci?"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()

iloveboobz ::
35k€ za dizl octavijo je maddness. Za ta denar maš ze basically teslo model 3...
https://www.tesla.com/sl_SI/m3/order/LR...
42470€ minus 6500€ je basically cena tele octavije...
https://www.tesla.com/sl_SI/m3/order/LR...
42470€ minus 6500€ je basically cena tele octavije...
smoki
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iloveboobz ()

iKst_ ::
Ampak Tesla 3 ni karavan. Sicer je zelo prostorna za limuzino, ampak še vedno je odprtina prtljžanika limuzinsko majhna.
Če že, bi bila ustrezna primerjava Model Y, ki ima sicer več prostora od Octavije, ampak je skoraj 10 jurjev dražja in precej manj primerna, če pogosto delaš razdalje daljše od 400-500km v enem kosu.
Če že, bi bila ustrezna primerjava Model Y, ki ima sicer več prostora od Octavije, ampak je skoraj 10 jurjev dražja in precej manj primerna, če pogosto delaš razdalje daljše od 400-500km v enem kosu.

Goran's Blog ::
On želi Karavana, dizla za dolge razdalje in tle mu limate električarje, niste resni.
Kot je že eden omenil poglej še za Toyoto Corrolo, sicer pri meni bi Octavia bila pred Toyoto saj se mi notranjost pri Toyoti ne dopade, pa seveda poskusi peljat oba. 150Km dizel je zelo hvaležen motor. Poskočen in varčen.
Kot je že eden omenil poglej še za Toyoto Corrolo, sicer pri meni bi Octavia bila pred Toyoto saj se mi notranjost pri Toyoti ne dopade, pa seveda poskusi peljat oba. 150Km dizel je zelo hvaležen motor. Poskočen in varčen.

GenZNPC ::
Sem gledal Toyoto, kaksno prednost ima Hibrid na dolgih relacijah po AC ?
Bemfa, ne govori bedarij, ce ne ves o cem se gre.
Zibanje avta je zelo neudobna stvar 18" pa zato, ker ima namesto 205mm 225mm, razlika kot noc in dan. Ni ga hujsga kot navadno podvozje pri bilokaterem avtu, ki se ziba ze od mal vecjega vetra al obracanja volana, pa se pri zaviranju in pospesevanju se nagiba naprej in nazaj. Jaz tocno vem kaj hocem.
Bemfa, ne govori bedarij, ce ne ves o cem se gre.
Zibanje avta je zelo neudobna stvar 18" pa zato, ker ima namesto 205mm 225mm, razlika kot noc in dan. Ni ga hujsga kot navadno podvozje pri bilokaterem avtu, ki se ziba ze od mal vecjega vetra al obracanja volana, pa se pri zaviranju in pospesevanju se nagiba naprej in nazaj. Jaz tocno vem kaj hocem.
skibidi

psychoshorty ::
Kot ze naslov pove, Skoda Anniversary Edition Sportline 150PS TDI DSG
Dodatno samo:
- 18" Kotaci
- Akusticna stekla
- Paket za pomoc pri voznji v kombinaciji, z poklopno vlecno kljuko.
Je to to za ta denar ali se dobi kaj novega z podobno opremo?
Kaksni ko popusti pri Skodi zadnje case?
Ce ze drugi predlogi, potem naj bo nov karavan s sportnim podvozjem, vlecno kljuko, predvsem za dolge relacije po do 35.000€
Vzami raje 150KM bencinarja. Poraba bo primerljiva plus manko problemov z adblue. Za tako ceno sicer, bi se jaz ze stegnil za rs-ko.

GenZNPC ::
Opcija je tudi Touran, eni pravijo, da se v njem sedi udobneje, manj utesnjeno. Meni sicer so delovali sedezi bolj kot sedezi na avtobusu, v skodi pa kot fotelji.
Tezko.
Tezko.
skibidi

iloveboobz ::
Goran's Blog je izjavil:
On želi Karavana, dizla za dolge razdalje in tle mu limate električarje, niste resni.
Kot je že eden omenil poglej še za Toyoto Corrolo, sicer pri meni bi Octavia bila pred Toyoto saj se mi notranjost pri Toyoti ne dopade, pa seveda poskusi peljat oba. 150Km dizel je zelo hvaležen motor. Poskočen in varčen.
Če kaj niste resni vi... Dizl z ušivimi 150 konji za 36k€ ? In to v budget avtu kot je Octavija? Pa pomoznosti z DSGjom z suho sklopko...
To je šele neresnost.
Če res rabi plac karavana, bo pač mogu gledat kaj druga kot model 3. Če pa karavan ni krvava nujnost, je pa model3 basically bestbuy v tem cenovnem rangu. Razn če zivis v 50 let starem bloku in nimaš svojga parkinga...
smoki

GenZNPC ::
Ce bi hotu T3, bi lahko kupil tudi Skodo Scalo Monte Carlo za 25k, pa se vedno bi imel vec dosega in isto prostornost.
skibidi

iloveboobz ::
Morš bit pa nek hudi trgoviski potnik, da delaš vsak dan po 1000km... V takme primeru realno tut octavija ni dobr avto...
smoki

iKst_ ::
Ce bi hotu T3, bi lahko kupil tudi Skodo Scalo Monte Carlo za 25k, pa se vedno bi imel vec dosega in isto prostornost.
Če hočeš maksimalen doseg lahko za 17-18 jurjev dobiš kakšnega dizel malčka. Nisi povedal kaj točno zate pomeni vožnja na dolge relacije.
Drugače Škoda Scala niti približno ne ponuja enako prostora kot Model 3, niti ne ponuja ostalih stvari, tako, da malo mešaš pojme.
Če pa karavan ni krvava nujnost, je pa model3 basically bestbuy v tem cenovnem rangu.
V prvem postu je napisal, da bi imel skrito vlečno kljuko. Tesla tega ne ponuja, jo je treba na roke montirati gor in dol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()

mancslo ::
paradajzos je izjavil:
Kot ze naslov pove, Skoda Anniversary Edition Sportline 150PS TDI DSG
Dodatno samo:
- 18" Kotaci
- Akusticna stekla
- Paket za pomoc pri voznji v kombinaciji, z poklopno vlecno kljuko.
Je to to za ta denar ali se dobi kaj novega z podobno opremo?
Kaksni ko popusti pri Skodi zadnje case?
Ce ze drugi predlogi, potem naj bo nov karavan s sportnim podvozjem, vlecno kljuko, predvsem za dolge relacije po do 35.000EUR
kaj je to "18” Kotaci?"
Radijo aktual poslušaj po ljubljanskih bifejih pa boš vedel...

denabiker ::

kriptobog ::
35k za octavio.![]()
Eni so še kar mnenja, da je škoda denarja za Škodo.
Eni se kar mislite, da je Octavia Passat z drugo znacko


GenZNPC ::
Torej Toyota Karavan za 35k je boljsa? Sicer ne zgleda slabo, ampak s Style opremo pridem na 35k z 2.0 motorjem, ne najdem pa poklopne kluke, akusticnih stekel in sportnega podvozja.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

GenZNPC ::
Drugače Škoda Scala niti približno ne ponuja enako prostora kot Model 3, niti ne ponuja ostalih stvari, tako, da malo mešaš pojTo je bila samo replika v enakem stilu, ker je primerjal T3 z karavanom.
skibidi

Sc0ut ::
Cene so prevelike. To je to.
Ampak folk kupuje. Tudi kamiq 1.0 tsi dsg za 25.000eur. Ne more pol bit 2.0 tdi dsg octavia cenejša...
Ampak folk kupuje. Tudi kamiq 1.0 tsi dsg za 25.000eur. Ne more pol bit 2.0 tdi dsg octavia cenejša...
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

denabiker ::
Bi bilo zanimivo dobiti podatek, koliko stane iz tovarne.
Se spomnim, da je bila proizvodna cena Cliota iz Revoza 2.5k, pa smo se vsi čudili koliko potem ceno nabijajo....
Se spomnim, da je bila proizvodna cena Cliota iz Revoza 2.5k, pa smo se vsi čudili koliko potem ceno nabijajo....

pegasus ::

iKst_ ::
Ja, samo z ID7 je muka pogosto voziti na dolge razdalje. Še posebej, če misli OP imeti zadaj kakšno prikolico, glede na to, da je izrecno omenjal vlečno kljuko.

HotBurek ::
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()

OutOfTheBox ::
Človek hoče avto ki ga bo vozil na daljše razdalje, ne pa k mehaniku. Enmu folku res ni jasno, kakšne avte lahk priporočaš človeku glede na prvotne želje. Majstr hoče workhorse avto, ne avta za se kazat lol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

globoko grlo ::
Sem gledal Toyoto, kaksno prednost ima Hibrid na dolgih relacijah po AC ?
Bemfa, ne govori bedarij, ce ne ves o cem se gre.
Zibanje avta je zelo neudobna stvar 18" pa zato, ker ima namesto 205mm 225mm, razlika kot noc in dan. Ni ga hujsga kot navadno podvozje pri bilokaterem avtu, ki se ziba ze od mal vecjega vetra al obracanja volana, pa se pri zaviranju in pospesevanju se nagiba naprej in nazaj. Jaz tocno vem kaj hocem.
A kupuješ svo prvi avto?
Če te mot nagibanje, si kup porša, če rabš plac v gepeku pa Hondo accorda. Aja, športno podvozje je pr poršu že serijsko!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

iKst_ ::
Tako je. Na svetu ni kompromisov, vse je samo črno ali belo, zato sta na trgu samo 2 avtomobila. Porš in Honda Accord. Ker seveda ni možno, da nekomu paše malo bolj športno naravnano podvozje v kombinaciji s švoh dizlom in prostornostjo karavana.
Slo-tech geniji v vsem svojem sijaju :)
Slo-tech geniji v vsem svojem sijaju :)

Scorpy84 ::
35k za octavio.![]()
Eni so še kar mnenja, da je škoda denarja za Škodo.
Vsekakor, avto je za karavana majhen. Zadaj ni veliko prostora, ni širok, prtljaznik ne vem, hitro se zafila. Veliko minusa bi naštel. Ima ga sestra oz. njen rs-ko vsake toliko časa ga vozim in ni vreden tega denarja. Da se razume, govorimo za octavijo, če bi bil senejši bi lahko naštel pluse... ampak avti so itak precenjeni danes, bi raje vzel hibrida če že. Pa tudi če bom veliko na avtocesti, ampak si tudi veliko v mestu. Pač za ta denar je hibrid najbolj vsestranski avto, pa čeprav nima pospeške kot rs-ka. Pred leti je tak avto imel prednost glede cene, danes pa nima.

Sc0ut ::
Za ta denar dobiš že Passata, sploh če se misliš vozit na daljše razdalje.
Imaš skoraj nive za tak denar
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

pegasus ::

Utk ::
Pri toyoti bi za ta denar dobil vse to in še upravljanje klime prek telefona, pravi keyless (ne vem če ima to škoda ali ne), digitalni ključ, vse asistence (centriranje na pas, v koloni se sama vozi), parking senzorji z avtomatskim zaviranjem, mrtvi kot, in 10 let garancije. Podvozje ne vem če je "športno", ampak kolk sem vozil tega na 18", bi rekel da je čisto dovolj trdo. Jaz sem šel raje na 17 in udobje.
Bojo pa servisi dražji pri toyoti, to je res.
Ampak itak se je odločil za škodo.
Bojo pa servisi dražji pri toyoti, to je res.
Ampak itak se je odločil za škodo.

iKst_ ::
Eh? Zadeva je narejena ravno za dolge razdalje.
Noben EV v tem cenovnem razredu ni idealen za dolge razdalje. Če se redno (parkrat na mesec) voziš 800 ali 1000km v enem kosu in je čas bistvenega pomena, boš z EV samo trpel.
Jaz sem na 1000km poti cca. 1 uro počasnejši z Model Y kot s primerljivim dizlom. Pa se tudi z dizlom pogosto ustavljam in ne vozim pretirano hitro (cca. 10kmh čez omejitve). Poznam pa ljudi, ki se redno vozijo v Nemčijo
400-500km poti pa res niso problem.
Zato sem pa vprašal OPa kaj točno pomenijo dolge razdalje. Za nekoga, ki dela veliko kilometrov in se ne vozi več kot teh 500km na dan je EV idealen, prihranki pri gorivu so zelo visoki.

fikus_ ::
Avtorju teme boste zagabili avtomobile s svojim pisanjem 
Kupi in se vozi, ne glej na nevosčljivce, zaprisežene štromarje, forumske prodajalce megle,...

Kupi in se vozi, ne glej na nevosčljivce, zaprisežene štromarje, forumske prodajalce megle,...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

profii ::
Pri toyoti bi za ta denar dobil vse to in še upravljanje klime prek telefona, pravi keyless (ne vem če ima to škoda ali ne), digitalni ključ, vse asistence (centriranje na pas, v koloni se sama vozi), parking senzorji z avtomatskim zaviranjem, mrtvi kot, in 10 let garancije. Podvozje ne vem če je "športno", ampak kolk sem vozil tega na 18", bi rekel da je čisto dovolj trdo. Jaz sem šel raje na 17 in udobje.
Edit: Z komentarji ciljam na OPa, UTK ima pa čisto prav.
Bojo pa servisi dražji pri toyoti, to je res.
Ampak itak se je odločil za škodo.
Sem vozil oktavijo (tudi vRS) na 17 in 18, vozim Corollo in se mi oktavija ne zdi nič bolj športna.
Če si pa tak audiofil da ločiš med akustičnimi in navadnimi stekli, potem pa naročiš ropotulco (dizla)... nevem no.
Edit: Z komentarji ciljam na OPa, UTK ima pa čisto prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: profii ()

GenZNPC ::
Namen ni glih ustavljanje na avstrijskih elektro polnilnicah, ce ni treba, ker polnenje ni samo cas polnenja. SUV je pa pac SUV, cene na teh polnilnicah so pa tudi lahko vse do 80 centov ali pa rabis neke narocnine in aplikacije, ki dostkrat zastekajo v tujini in ni enotnih sistemov placevanja...
ID.7 je dobra alternativa, je pa z tavlko baterijo res drag in od teh 5 metrov dolzine ni glih vecji od znotraj, ker ima podaljsano havbo kot novi passat.
Pa tudi nikoli ne vem ali bo na cilju polnilnica ali pa bo treba it naokoli iskat eno, namesto, da bi se enostavno peljal naprej.
Hrup na AC je predvsem zaradi kotalnega hrupa avtomobilov, tovornjakov in vetra.
ID.7 je dobra alternativa, je pa z tavlko baterijo res drag in od teh 5 metrov dolzine ni glih vecji od znotraj, ker ima podaljsano havbo kot novi passat.
Pa tudi nikoli ne vem ali bo na cilju polnilnica ali pa bo treba it naokoli iskat eno, namesto, da bi se enostavno peljal naprej.
Pri toyoti bi za ta denar dobil vse to in še upravljanje klime prek telefona, pravi keyless (ne vem če ima to škoda ali ne), digitalni ključ, vse asistence (centriranje na pas, v koloni se sama vozi), parking senzorji z avtomatskim zaviranjem, mrtvi kot, in 10 let garancije. Podvozje ne vem če je "športno", ampak kolk sem vozil tega na 18", bi rekel da je čisto dovolj trdo. Jaz sem šel raje na 17 in udobje.
Edit: Z komentarji ciljam na OPa, UTK ima pa čisto prav.
Bojo pa servisi dražji pri toyoti, to je res.
Ampak itak se je odločil za škodo.
Sem vozil oktavijo (tudi vRS) na 17 in 18, vozim Corollo in se mi oktavija ne zdi nič bolj športna.
Če si pa tak audiofil da ločiš med akustičnimi in navadnimi stekli, potem pa naročiš ropotulco (dizla)... nevem no.
Edit: Z komentarji ciljam na OPa, UTK ima pa čisto prav.
Hrup na AC je predvsem zaradi kotalnega hrupa avtomobilov, tovornjakov in vetra.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

Goran's Blog ::
iloveboobz je izjavil:
Goran's Blog je izjavil:
On želi Karavana, dizla za dolge razdalje in tle mu limate električarje, niste resni.
Kot je že eden omenil poglej še za Toyoto Corrolo, sicer pri meni bi Octavia bila pred Toyoto saj se mi notranjost pri Toyoti ne dopade, pa seveda poskusi peljat oba. 150Km dizel je zelo hvaležen motor. Poskočen in varčen.
Če kaj niste resni vi... Dizl z ušivimi 150 konji za 36k€ ? In to v budget avtu kot je Octavija? Pa pomoznosti z DSGjom z suho sklopko...
To je šele neresnost.
Če res rabi plac karavana, bo pač mogu gledat kaj druga kot model 3. Če pa karavan ni krvava nujnost, je pa model3 basically bestbuy v tem cenovnem rangu. Razn če zivis v 50 let starem bloku in nimaš svojga parkinga...
Dizel gor dizel dol...so šli časi ko so bili po 20-25k taki avti :)
Kot je napisal predvsem za dolge relacije. Mislim, da za dolge relacije se ne boš jeb** še z elektriko dej, že tako ima dan samo 24 ur potem pa še polnjenje in to da se zafrkavaš.

iKst_ ::
Namen ni glih ustavljanje na avstrijskih elektro polnilnicah, ce ni treba, ker polnenje ni samo cas polnenja. SUV je pa pac SUV, cene na teh polnilnicah so pa tudi lahko vse do 80 centov ali pa rabis neke narocnine in aplikacije, ki dostkrat zastekajo v tujini in ni enotnih sistemov placevanja...
Ne vem koliko si prevozil z EVji, ampak v letu 2025 je uporabniška izkušnja precej drugačna. Pripelješ na polnilnico, vtakneš kabel in avto začne polniti. Nobenih kartic, appov, plačevanja. Znesek ti avtomatično trga s kartice, ko končaš polnjenje.
Cene na Superchargerjih v Avstriji so trenutno pod 30c na Tesle. Ionity 39c.

GenZNPC ::
Spremljam redno pogovore na FB skupinah, celo zdaj za pocitnice, stanje na pocivaliscih zdaj avgusta in za velikonocne me ni prepricalo.
Vsi se guzvajo na istih. Najlepse je, ko se samo mimo peljes.
Ampak to sploh ni stvar debate, ce se ne rabim ustavljat, tolko boljse.
Ce bi obstajal karavan z garantiranimi 500km dosega pri hitrostih od 140-160 potem sploh nebi razmisljal, seveda ne za 50k.
Vsi se guzvajo na istih. Najlepse je, ko se samo mimo peljes.
Ampak to sploh ni stvar debate, ce se ne rabim ustavljat, tolko boljse.
Ce bi obstajal karavan z garantiranimi 500km dosega pri hitrostih od 140-160 potem sploh nebi razmisljal, seveda ne za 50k.
skibidi

mihor ::
35k za octavio![]()
Res, luda kuča! Pred 18 leti sem dal za octavio 20K, pa še takrat se mi je zdelo malo preveč, ampak nov avto je le nov avto... Samo praktično 2x več za isti šrot, ode pamet!!! Pa po dizelgatah so vsi ti mlinčki nekam podhranjeni, pred 20 leti je 2.0 TDI imel 160 HP, danes 10 manj, človek bi si bil takrat mislil, da se v letu 2025 ne bomo pogovarjali pod 200 HP. But here we are!
Mimogrede, ko bo OP menjal gume, bo tenko piskal zaradi 18 col! Manj je bolj! Res ne izgleda tako 'športno', ampak prepreči vnetje denarnice.
Svojega old-school škodilaka ne dam od sebe za noben denar. Dokler bo vozil, ga bom šraufal. Ko nekega dne umrje, bom pa peš hondo ubral. Ne dam 35K za voziček.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nov avto za okoli 35k€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 37706 (13944) | Buggy |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 95985 (35570) | FiReFTW |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28780 (25315) | WizzardOfOZ |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 29000 (24503) | matobeli |
» | Novi Superb in alternative (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 43490 (39272) | Mufasa |