» »

Prodaja električnih vozil letos zrasla za četrtino

1 2
3
»

BlaY0 ::

alternative je izjavil:

Ne pozabi, da je na električnem omrežju 30 % izgube.

Ne pozabljam... v premičnih toplotnih strojih je izgub 80%. Skratka brez zveze da nabijaš tukaj v tri krasne, izgub je manj če se prevažamo z EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

alternative ::

Se pravi, elektrarna ima izkoristek 35 %, omrežje 70 %, baterija s polnilcem 80 %, elektromotor z inverterjem 80 %. Če to poračunaš, dobiš ven slabih 16 %.

Proti avtomobilu, ki ima izkoristek 20 %.

Utk ::

https://www.dnevnik.si/novice/slovenija...

Morda se pa res tudi pri nas kaj premakne.

alternative je izjavil:

Se pravi, elektrarna ima izkoristek 35 %, omrežje 70 %, baterija s polnilcem 80 %, elektromotor z inverterjem 80 %. Če to poračunaš, dobiš ven slabih 16 %.

Proti avtomobilu, ki ima izkoristek 20 %.

Ja, če vse procente malo popraviš po svoje, lahko izračunaš tudi negativen izkoristek...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Alternativa je oizabil se energijo za črpanje, predelavo in transport goriva do črpalke.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

alternative ::

Drži. Se pravi, tudi ICE avtomobil ima izkoristek daleč pod 20 %. Torej proizvajalci EV naj poskrbijo, da bodo zanesljivost in servisni stroški v 20 letnem lastništvu (istega) EV na ravni KIA in podobnih, pa jih bomo tudi navadni smrtniki začeli kupovati.

BlaY0 ::

Ja, toliko pod, da ima EV v končni fazi v bistvu skoraj 2x višji izkoristek kot ICE.

Aja, ker ICE avtomobili so pa vedno bolj zanesljivi in se vedno manj kvarijo? Daj ne nabijaj no.

Skratka lasništvo avta (kateregakoli) je ena velika izguba in na sploh beda, da večje ne more bit.

Drugače pa so se kočijaži na prehodu v 20. stoletje, tako kot ti danes EV-ju, upirali prihodu ICE-jev. Vse sorte izgovorov so imeli... kdo ti bo pa gorivo delal, kje ga boš pa tankal, saj ni primernih cest, zadeva je komplicirana, težko ga je izdelat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

ttzavod ::

alternative je izjavil:

Se pravi, elektrarna ima izkoristek 35 %, omrežje 70 %, baterija s polnilcem 80 %, elektromotor z inverterjem 80 %. Če to poračunaš, dobiš ven slabih 16 %.

Proti avtomobilu, ki ima izkoristek 20 %.



Uf, kako je težko brat objave naših spletnih genijev.
Primerjava učinkovitosti???

ICE?
Pustimo zdaj naftne raziskave, platforme, črpališča, naftovode, tankerje....vse to je treba izgraditi, napajati in razgraditi....

Pridemo do rafinerij.

Rafinerija ( poročila združenja) porabi povprečno 1,6 kWh energije, da pridobi 1 liter bencina. (preverite prosim, virov je veliko).

Ne sprašujem, če je teh 1,6kWh upoštevano v CO2 bilanci izpustov ICE vozila ampak zgolj

jaz z 1,6 kWh prevozim z EV 10 km. Torej vložimo 10 km vožnje z EV da dobimo 1 liter bencina s katerim prevozimo 15 km. S tem da nafto načrpano na drugem koncu sveta in gradimo tankerje platforme, čudesa...netimo vojne, konflikte,....
Da bi se za vloženih 10 km vozili 15 km... in ob tem zastrupljali otroke, spreminjali klimo.....
Ali kdo ve tem vidi logiko?

Dajte no, te diskusije so totalna bedarija. Enostavno elektrika nima alternative. Ker je postala dostopna, avti so cenejši od ICE vozil ( cena vozila je obrok kredita + mesečni stroški goriva + mesečni stroški vzdrževanja) in vse ima svojo čvrsto logiko. Ekonomsko, tehnično, okoljsko, zdravstveno, strateško politično ( nisi odvisen od Arabcev Rusov, Američanov,...).


Mimogrede TEŠ 6 ima učinkovitost 49% a izgube v omrežju so 8% ( poročilo Elektro Maribor, Sovič). ICE ima učinkovitost realno 10 do 15% ker realnost ni najvišja prestava, 80 na uro, ogret motor, novi katalizator, ampak je realnost hladna mašina v tretji prestavi med dvema senaforjema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

ttzavod ::

alternative je izjavil:

Drži. Se pravi, tudi ICE avtomobil ima izkoristek daleč pod 20 %. Torej proizvajalci EV naj poskrbijo, da bodo zanesljivost in servisni stroški v 20 letnem lastništvu (istega) EV na ravni KIA in podobnih, pa jih bomo tudi navadni smrtniki začeli kupovati.



Od 2021 vozim le EV.
60.000 km na leto.

Servisni in vzdrževalni stroški so mogoče 10% servisnih stroškov ICE vozil. Zavorne obloge nikoli menjaval a avte prodam na 250.000 do 300.000 km. Kombi Nissan 2014 je na 250.000, od 120.000, ko je potekla garancija seveda ni videl rednega servisa. Ni potrebe. Zavorne obloge so seveda prve. Enako kot svečke. :-)
Odpeljemo enkrat letno do privat mehanika, da spiha filter zraka za kabino in pogleda zavorno tekočino ter resetira opozorilo za servis, ki teži na zaslonu.

bm1973 ::

ttzavod je izjavil:


jaz z 1,6 kWh prevozim z EV 10 km. Torej vložimo 10 km vožnje z EV da dobimo 1 liter bencina s katerim prevozimo 15 km. S tem da nafto načrpano na drugem koncu sveta in gradimo tankerje platforme, čudesa...netimo vojne, konflikte,....
Da bi se za vloženih 10 km vozili 15 km... in ob tem zastrupljali otroke, spreminjali klimo.....
Ali kdo ve tem vidi logiko?

Seveda tvojih 1,6 kWh pride iz lufta...

Kaj pa Černobil, Fukušima?

UkrFTW!! ::

Na stani EV-jašev je močno opletanje s statistiko. Uporabne podatke težko dobiš. Ne vem, zakaj jih skrivajo ali potvarjajo. Občutek dobiš, da zgodba vseeno ni zelo idealna.
Sicer pa cene ICE so šle gor, verjetno, da se prisili v nakup EV, cene EV so tam kjer so. Za karkoli uporabnega 30+k, raje 40+k.
Na tak način se bomo oklepali ICE, dokler ne zgnijejo.
Cene elektrike za EV pa so neregulirane in temu ustrezno postane strošek energije hitro vsaj enak ali večji od ICE...
In potem bo vlada poskrbela, da se zakolje še domače polnilnice.

Utk ::

Zakaj te bi silili v EV, če pa ti hočeš kupit že zdavnaj zamortiziran dizel model za 30 jurjev? Bli bi neumni.
In od kod to "siljenje"? Jaz če grem kaj pofirbcat po salonih me niti slučajno ne silijo v EV, prej obratno, v glavnem pogledam samo električne, oni bi pa raje prodali kaj drugega kar se kvari in servisira.

Gambino ::

Utk je izjavil:

Zakaj te bi silili v EV, če pa ti hočeš kupit že zdavnaj zamortiziran dizel model za 30 jurjev? Bli bi neumni.
In od kod to "siljenje"? Jaz če grem kaj pofirbcat po salonih me niti slučajno ne silijo v EV, prej obratno, v glavnem pogledam samo električne, oni bi pa raje prodali kaj drugega kar se kvari in servisira.


Ti misliš, da se EVji ne kvarijo? Da ni rednih servisov? Se kvarijo in imajo redne servise!
Vem, sedaj boš rekel, da pri Tesli ni potrebno. Tam je že v garancijskem roku toliko problemov, ker so njihovi avtomobili narejeni slabo z nekakovostnimi materiali (vem ker spremljam njihove forume)!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

Utk ::

Misliš da če bi tesla delale dizle, da bi bilo več ali manj problemov?

BlaY0 ::

Gambino je izjavil:


Ti misliš, da se EVji ne kvarijo? Da ni rednih servisov? Se kvarijo in imajo redne servise!
Vem, sedaj boš rekel, da pri Tesli ni potrebno. Tam je že v garancijskem roku toliko problemov, ker so njihovi avtomobili narejeni slabo z nekakovostnimi materiali (vem ker spremljam njihove forume)!

Nihče tega ne pravi. Na trgu sta dva tipa vozil... ICE in EV (pustimo zdaj izpeljanke in marginalce). Oboji se kvarijo. EV samo bolje izkoriščajo energijo, ki je vedno dražja. To je vse. Nobene zarote.

Zdaj se bo spet našel nekdo ki bo privlekel na plano kopanje in predelavo strupenih rud za baterije. Naftarji to počnejo že 100 let, torej so kar se svinjanja tiče 100 let "v prednosti". Poleg tega se njihova surovina v transportu samo kuri in se večinoma pretvori v toploto ki gre v luft. Dobro, ko bi si vsaj kaj pametnega izmislili, kako to toploto pametno ponucat, pa si ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

UkrFTW!! ::

BlaY0 je izjavil:

EV samo bolje izkoriščajo energijo, ki je vedno dražja. To je vse. Nobene zarote.

Na koncu je vazna cena na km.

BlaY0 ::

Ceno na km pri ICE bomo mi in naši zanamci plačevali še stoletja potem, ko po cestah ne bo vozil niti en ICE več. Samo tega se folk ne zaveda in jih ne briga.

starfotr ::

Utk je izjavil:

Misliš da če bi tesla delale dizle, da bi bilo več ali manj problemov?


Zelo verjetno več. Sploh, ker morajo biti zadeve pri modernih dizlih narejene z ozkimi tolerancami in vse skupaj zelo precizno. Elektrika "dopušča več napak" kot pa moderen dizel.

Vse je biznis. Če bi se šlo za okolje ne bi poznali avtov, borz in podobno (oziroma bi vse skupaj prepovedali), ker je to vse škodljivo za okolje.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Na Kitajskem bodo električni avtomobili že letos prehiteli klasične (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
558323 (4645) kow
»

Mercedes-Benz: električna vozila bodo zamudila pet let (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9111692 (6612) deco16
»

Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12925691 (21910) trancer01
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20844348 (39570) kow
»

Nizozemska se spogleduje s prepovedjo prodaje bencinskih in dizelskih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
25591961 (80656) PredatorX

Več podobnih tem