Forum » Loža » Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič
Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič

paradajzos ::
Omikana komnikacija ni predpisana. Omejitve hitrosti so. In ko ti nekdo razlaga da ni spsobem varno ustavit pred semaforjem je to pac idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Kake motneje imas pa ti s svojimi off topic izpadi, pa razpravljaj s psihiatrom
Tečno je brati nekoga, ki, kot se zdi, praviloma v vsakem postu žali sogovornike.

c3p0 ::
Ne rečem, da bi bilo kot v Avstriji, kjer zelena luč utripa (3x ali 5x odvisno od omejitve hitrosti in si lahko preračunaš) preden preklopi na oranžno.
In tu bi bilo še pa še verižnih trčenj, ko bi folk kateri je plačal kazen potem bremzal ko hepan, ko bi videl oranžno luč on pa 2 metra pred križiščem. To bi pokalo, da bolj ne bi moglo.
Tudi pri nas je nekoč zelena utripala, a so strokovne brihte ugotovile, da je bolj varno, če se izklopi. Je pa pri nas prometna kultura pač... balkanska.

starfotr ::
In ko ti nekdo razlaga da ni spsobem varno ustavit pred semaforjem je to pac idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Kaj narediš, ko se voziš s hitrostjo 19 metrov na sekundo (69 km/h) in se ti 2 metra pred črto za ustavitev na semaforju prižge oranžna luč? Zapelješ skozi ali bremzaš na polno?
Naj omenim, da je reakcijski čas vsaj 0,5 sekunde in da v tem času si že globo v križišču, prevozil si že 10 metrov v tem času. Bremzaš ali pelješ? Hvala za odgovor.
Če ti vidiš spremembo luči 2 m pred semaforjem to ni sporno. Ker si več kot očitno vozniško dovoljenje kupil (ker dali ti ga verjetno ne bi) ali pa morda voziš brez, drugače ne bi klobasal takih neumnosti in bi točno vedel čemu je namenjena rumena luč. Naj ti pomagam. Zelena luč pomeni prost pretok skozi križišče. Rumena pomeni ustavi se, če se lahko varno ustaviš - pri spremembi iz rdeče v rumeno. Rdeča pomeni nujno se ustavi. Nihče pri zdravi pameti ne misli drugače. Torej kaj je s tvojo pametjo potemtakem?

OutOfTheBox ::
In ko ti nekdo razlaga da ni spsobem varno ustavit pred semaforjem je to pac idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Kaj narediš, ko se voziš s hitrostjo 19 metrov na sekundo (69 km/h) in se ti 2 metra pred črto za ustavitev na semaforju prižge oranžna luč? Zapelješ skozi ali bremzaš na polno?
Tvoj problem je prvo da sploh zapelješ s tako hitrostjo v križišče, wtf.
Drugi problem je tvoja nezmožnost predvidevanja situacij. Če veš da obstaja možnost spremembe v prometu, kar semaforizirano križišče je, pač že prej zmanjšaš hitrost.
In tretji problem je nezmožnost interpretacije prometnih pravil. Pri tebi je črno ali belo. Če zapelješ v križišče pri zeleni in se ti ravno v tistem trenutku luč spremeni, boš peljal skoz ker ne moreš varno ustavit.
Hvala bogu da bodo radarji končno nekomu stopili na rep. Ker zapeljat 70 kmh v križišče in mislit da je to ok, potem tak človek ni sposoben varne vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

floyd1 ::
Še ena stvar je hecna v MB prometu. Z radarji se načeloma strinjam, je pa hecno, da bodo sedaj lovili tiste, ki gredo 5km/h prehitro, medtem ko v mestu ne naredijo popolnoma nič glede divjakov (večinoma mladi brazilci, se pa tudi nekaj "avtohtonih" najde), ki ponoči redno dirkajo s starimi bemflami npr. po Ul. Proletarskih brigad ca. 30m od policijske postaje in jih že kaki dve leti vsi veselo puščajo pri miru. Za začetek mogoče nekaj obiskov dnevno na ploščadi pred Tušem na Preradovičevi, kjer se ti neustrašni dirkači zbirajo in kako gumo "zradirajo". Ampak tu se pa očitno raje vstran pogleda.

OutOfTheBox ::
ki gredo 5km/h prehitro
Verjetno bo kar 10 kmh več na števcu, da bo radar kaj zaznal.
1. Števci načeloma kažejo rahlo več
2. Radarji imajo toleranco
Tako da tisti ki bo peljal 5 kmh več (po števcu), je skoraj verjetno da ne bo dobil kazni.

Legon ::
In ko ti nekdo razlaga da ni spsobem varno ustavit pred semaforjem je to pac idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Kaj narediš, ko se voziš s hitrostjo 19 metrov na sekundo (69 km/h) in se ti 2 metra pred črto za ustavitev na semaforju prižge oranžna luč? Zapelješ skozi ali bremzaš na polno?
Naj omenim, da je reakcijski čas vsaj 0,5 sekunde in da v tem času si že globo v križišču, prevozil si že 10 metrov v tem času. Bremzaš ali pelješ? Hvala za odgovor.
V cem je point, da s hvalis da nimas pojma o prometnih predpisih?

kamiKaZaA ::
OutOfTheBox je izjavil:
In ko ti nekdo razlaga da ni spsobem varno ustavit pred semaforjem je to pac idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Kaj narediš, ko se voziš s hitrostjo 19 metrov na sekundo (69 km/h) in se ti 2 metra pred črto za ustavitev na semaforju prižge oranžna luč? Zapelješ skozi ali bremzaš na polno?
Tvoj problem je prvo da sploh zapelješ s tako hitrostjo v križišče, wtf.
Drugi problem je tvoja nezmožnost predvidevanja situacij. Če veš da obstaja možnost spremembe v prometu, kar semaforizirano križišče je, pač že prej zmanjšaš hitrost.
WTF?

Ti voziš manj od omejitev? Koliko to? 10 km/h manj? 20 km/h manj? 30 km/h manj? Izvoli cesto v MB, kjer je omejitev 90 km/h in je pred križiščem znak za 70 km/h skozi križišče (če ga ne bi bilo bi bila omejitev 50 km/h) in za križiščem spet 90 km/h. Koliko se naj tukaj peljem skozi semaforizirano križišče, če je znak za omejitev 70 km/h?

OutOfTheBox ::
Če so postavljene omejitve, je potem v tem primeru križišče in prometna signalizacija narejena za take hitrosti. Kar pomeni da predvidevajo da boš zapeljal 70 kmh v križišče in se ne boš ustavil , če se bo 2 sekundi prej pokazala rdeča na semaforju.
Ne vem v čem je problem, če je križišče tako po dizajnu. Če bi pa pokalo, bi pa verjetno kaj morali spremenit. Ne vem zakaj ustvarjaš problem tam kjer ga ni.
Ne vem v čem je problem, če je križišče tako po dizajnu. Če bi pa pokalo, bi pa verjetno kaj morali spremenit. Ne vem zakaj ustvarjaš problem tam kjer ga ni.

kamiKaZaA ::
In ko ti nekdo razlaga da ni spsobem varno ustavit pred semaforjem je to pac idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Kaj narediš, ko se voziš s hitrostjo 19 metrov na sekundo (69 km/h) in se ti 2 metra pred črto za ustavitev na semaforju prižge oranžna luč? Zapelješ skozi ali bremzaš na polno?
Naj omenim, da je reakcijski čas vsaj 0,5 sekunde in da v tem času si že globo v križišču, prevozil si že 10 metrov v tem času. Bremzaš ali pelješ? Hvala za odgovor.
V cem je point, da s hvalis da nimas pojma o prometnih predpisih?
Odgovori rajši na vprašanje. Se pelješ skozi ali bremzaš? Ker, ko so radarji stali in če te je slikal, da si bil v križišču za črto, kjer se moreš ustaviti in je bila na sliki oranžna luč si dobil kazen. Okoli 200 eurov za vožnjo skozi rumeno (oranžno) luč. To je point mojega pisanja.
In vem, da če se varno ne moreš zaustaviti, da pelješ in jaz peljem skozi v taki situaciji in bi dobil v tem primeru kazen, če bi še danes stali Kanglerjevi radarji, kateri so snemali/slikali tudi te situacije. Pa ti? S
@starfotr - Se lahko varno zaustaviš pri 70 km/h (19 metrov na sekundo) ali 50 km/h (14 metrov na sekundo), ko si skoraj v križišču in se ti prižge oranžna luč?
Izvoli še sliko - Kanglerjev radar meri v križišče, kjer slika hitrost in če prevoziš oranžno luč:

Legon ::
Od kje ti bedkau ideja, da moras ustavit pred semaforjem, ce se ti pri omejitvi 70 km/h, 2m pred kriziscem prizge oranzna luc?
A smo spet pri slaboumnem izmisljanju hipoteticnih scenarijev, v obupanem poskusu, da izpades cim bolj neumno?
A za te kazni, ki si si jih ravnokar izmislil imas kak vir? Al spet lazes v tri dni, kot je zate znacilno?
Pa ko si ze pri izmisljanju budalastin, daj mi vir kje imamo v Sloveniji pravno podlago za kaznovanje voznje skozi rdeco luc na podlagi slik radarjev. Samo tako da imas novo priliko izpast bedak.
A smo spet pri slaboumnem izmisljanju hipoteticnih scenarijev, v obupanem poskusu, da izpades cim bolj neumno?
A za te kazni, ki si si jih ravnokar izmislil imas kak vir? Al spet lazes v tri dni, kot je zate znacilno?
Pa ko si ze pri izmisljanju budalastin, daj mi vir kje imamo v Sloveniji pravno podlago za kaznovanje voznje skozi rdeco luc na podlagi slik radarjev. Samo tako da imas novo priliko izpast bedak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

starfotr ::
Še ena stvar je hecna v MB prometu. Z radarji se načeloma strinjam, je pa hecno, da bodo sedaj lovili tiste, ki gredo 5km/h prehitro, medtem ko v mestu ne naredijo popolnoma nič glede divjakov (večinoma mladi brazilci, se pa tudi nekaj "avtohtonih" najde), ki ponoči redno dirkajo s starimi bemflami npr. po Ul. Proletarskih brigad ca. 30m od policijske postaje in jih že kaki dve leti vsi veselo puščajo pri miru. Za začetek mogoče nekaj obiskov dnevno na ploščadi pred Tušem na Preradovičevi, kjer se ti neustrašni dirkači zbirajo in kako gumo "zradirajo". Ampak tu se pa očitno raje vstran pogleda.
https://www.policija.si/apps/predlogi_o...

kamiKaZaA ::
OutOfTheBox je izjavil:
Če so postavljene omejitve, je potem v tem primeru križišče in prometna signalizacija narejena za take hitrosti. Kar pomeni da predvidevajo da boš zapeljal 70 kmh v križišče in se ne boš ustavil , če se bo 2 sekundi prej pokazala rdeča na semaforju.
Ne vem v čem je problem, če je križišče tako po dizajnu. Če bi pa pokalo, bi pa verjetno kaj morali spremenit. Ne vem zakaj ustvarjaš problem tam kjer ga ni.
Problem sem opisal. Radar je meril/slikal v križišče in je kaznoval tudi voznike, kateri so zapeljali skozi rumeno/oranžno kot tudi rdečo luč. In skozi oranžno bi dobil vsak kazen, kateri bi zapeljal v križišče in se ne bi ustavil, čeprav bi pravilno odreagiral, ker se ne bi mogel varno ustaviti.

OutOfTheBox ::
OutOfTheBox je izjavil:
ki gredo 5km/h prehitro
Verjetno bo kar 10 kmh več na števcu, da bo radar kaj zaznal.
1. Števci načeloma kažejo rahlo več
2. Radarji imajo toleranco
Tako da tisti ki bo peljal 5 kmh več (po števcu), je skoraj verjetno da ne bo dobil kazni.
Da ne bom širil krive vere. 10 kmh po števcu bi bilo absolutno preveč..
1. Radarji pod 100 kmh imajo toleranco do 3 kmh
2. Števci morajo po zakonu kazat nekaj več, maksimalno do 10%. Proizvajalci generalno dajejo nekje 5% več.
Torej po tem izračunu, bi števec na avtu moral kazat 36+ kmh ( v coni 30), da bi dobil kazen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

kamiKaZaA ::

kamiKaZaA ::
OutOfTheBox je izjavil:
OutOfTheBox je izjavil:
ki gredo 5km/h prehitro
Verjetno bo kar 10 kmh več na števcu, da bo radar kaj zaznal.
1. Števci načeloma kažejo rahlo več
2. Radarji imajo toleranco
Tako da tisti ki bo peljal 5 kmh več (po števcu), je skoraj verjetno da ne bo dobil kazni.
Da ne bom širil krive vere. 10 kmh po števcu bi bilo absolutno preveč..
1. Radarji pod 100 kmh imajo toleranco do 3 kmh
2. Števci morajo po zakonu kazat nekaj več, maksimalno do 10%. Proizvajalci generalno dajejo nekje 5% več.
Torej po tem izračunu, bi števec na avtu moral kazat 36+ kmh ( v coni 30), da bi dobil kazen.
Jaz imam digitalni števec in mi točno kaže. Preverjeno. Torej bi v coni 30 peljal 34 km/h in bi padel v kategorijo kazni za prekoračitev do 10 km/h (34 km/h i 3 km/h = 31 km/h).

V coni 30 pa zelo hitro prideš/skočiš iz 30 km/h, 32km/h na 34 km/h ali 35 km/h, kar bi bila pri meni že kazen. Sicer nizka, a 50x letno tak pa že znese za en dopust. Pa sem dejansko 50x peljal 4-5 km/h več.

starfotr ::
S čim si pa primerjal tvoj ultra točen merilnil v avtu?
In spet, da ne boš mislil da npr. omejitev 30 pomeni da moraš peljat točno 30. Lahko pelješ tudi manj, recimo 20 ali 25. Torej kot vedno, problem je v tvoji nesposobnosti in v ničemer drugem. Daj povej, so te doma pretepali? Je bil alkoholik samo oče ali oba starša?
In spet, da ne boš mislil da npr. omejitev 30 pomeni da moraš peljat točno 30. Lahko pelješ tudi manj, recimo 20 ali 25. Torej kot vedno, problem je v tvoji nesposobnosti in v ničemer drugem. Daj povej, so te doma pretepali? Je bil alkoholik samo oče ali oba starša?

kamiKaZaA ::
Še ena stvar je hecna v MB prometu. Z radarji se načeloma strinjam, je pa hecno, da bodo sedaj lovili tiste, ki gredo 5km/h prehitro, medtem ko v mestu ne naredijo popolnoma nič glede divjakov (večinoma mladi brazilci, se pa tudi nekaj "avtohtonih" najde), ki ponoči redno dirkajo s starimi bemflami npr. po Ul. Proletarskih brigad ca. 30m od policijske postaje in jih že kaki dve leti vsi veselo puščajo pri miru. Za začetek mogoče nekaj obiskov dnevno na ploščadi pred Tušem na Preradovičevi, kjer se ti neustrašni dirkači zbirajo in kako gumo "zradirajo". Ampak tu se pa očitno raje vstran pogleda.
https://www.policija.si/apps/predlogi_o...
Nič ne pomaga. Niso bili samo predlogi, ampak tudi že v medije so dali stanovalci, pa cigani še vedno dirkajo in nobene kazni ne plačajo. Se jim gleda skozi prste.

kamiKaZaA ::
S čim si pa primerjal tvoj ultra točen merilnil v avtu?
In spet, da ne boš mislil da npr. omejitev 30 pomeni da moraš peljat točno 30. Lahko pelješ tudi manj, recimo 20 ali 25. Torej kot vedno, problem je v tvoji nesposobnosti in v ničemer drugem. Daj povej, so te doma pretepali? Je bil alkoholik samo oče ali oba starša?
Imaš prav. Lahko se tudi voziš 15 km/h. Bravo!

Daj povej, so te doma pretepali? Je bil alkoholik samo oče ali oba starša?
Ne sodi svojih staršev in jih prosim ne prenašaj na druge kot da smo vsi imeli takšne starše kot ti, kateri so te pretepali, zlorabljali in so cele dneve pili, da si danes na stara leta tako tečna driska.

gruntfürmich ::
Še ena stvar je hecna v MB prometu. Z radarji se načeloma strinjam, je pa hecno, da bodo sedaj lovili tiste, ki gredo 5km/h prehitro, medtem ko v mestu ne naredijo popolnoma nič glede divjakov (večinoma mladi brazilci, se pa tudi nekaj "avtohtonih" najde), ki ponoči redno dirkajo s starimi bemflami npr. po Ul. Proletarskih brigad ca. 30m od policijske postaje in jih že kaki dve leti vsi veselo puščajo pri miru. Za začetek mogoče nekaj obiskov dnevno na ploščadi pred Tušem na Preradovičevi, kjer se ti neustrašni dirkači zbirajo in kako gumo "zradirajo". Ampak tu se pa očitno raje vstran pogleda.
slovenska klasika večnih pravičnežev in puritancev.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

floyd1 ::
Še ena stvar je hecna v MB prometu. Z radarji se načeloma strinjam, je pa hecno, da bodo sedaj lovili tiste, ki gredo 5km/h prehitro, medtem ko v mestu ne naredijo popolnoma nič glede divjakov (večinoma mladi brazilci, se pa tudi nekaj "avtohtonih" najde), ki ponoči redno dirkajo s starimi bemflami npr. po Ul. Proletarskih brigad ca. 30m od policijske postaje in jih že kaki dve leti vsi veselo puščajo pri miru. Za začetek mogoče nekaj obiskov dnevno na ploščadi pred Tušem na Preradovičevi, kjer se ti neustrašni dirkači zbirajo in kako gumo "zradirajo". Ampak tu se pa očitno raje vstran pogleda.
https://www.policija.si/apps/predlogi_o...
Nič ne pomaga. Niso bili samo predlogi, ampak tudi že v medije so dali stanovalci, pa cigani še vedno dirkajo in nobene kazni ne plačajo. Se jim gleda skozi prste.
Sicer malo na pamet, a vendar... Samo en ali dva avta bi pokavcem zaplenili (nekae zakonske podlage za to obstajajo), ko bi se razvedelo bi se po mojem hitro izboljšala situacija. Mater, to ga dirkajo na polno in vedno pogosteje. Še toliko bolj žalostno je, da policija lahko to dejansko gleda (in posluša) iz svojih pisarn vsaj nekajkrat tedensko. Poleti pa se jim še kak motorist pridruži in je veselica popolna.
Neka rešitev bi se tu morala najt, bo pa moral zgleda kdo prej umreti.

Legon ::
OutOfTheBox je izjavil:
OutOfTheBox je izjavil:
ki gredo 5km/h prehitro
Verjetno bo kar 10 kmh več na števcu, da bo radar kaj zaznal.
1. Števci načeloma kažejo rahlo več
2. Radarji imajo toleranco
Tako da tisti ki bo peljal 5 kmh več (po števcu), je skoraj verjetno da ne bo dobil kazni.
Da ne bom širil krive vere. 10 kmh po števcu bi bilo absolutno preveč..
1. Radarji pod 100 kmh imajo toleranco do 3 kmh
2. Števci morajo po zakonu kazat nekaj več, maksimalno do 10%. Proizvajalci generalno dajejo nekje 5% več.
Torej po tem izračunu, bi števec na avtu moral kazat 36+ kmh ( v coni 30), da bi dobil kazen.
Jaz imam digitalni števec in mi točno kaže. Preverjeno. Torej bi v coni 30 peljal 34 km/h in bi padel v kategorijo kazni za prekoračitev do 10 km/h (34 km/h i 3 km/h = 31 km/h).
V coni 30 pa zelo hitro prideš/skočiš iz 30 km/h, 32km/h na 34 km/h ali 35 km/h, kar bi bila pri meni že kazen. Sicer nizka, a 50x letno tak pa že znese za en dopust. Pa sem dejansko 50x peljal 4-5 km/h več.
Edini merilni instrument, ki tebi tocno kaze je toplomer, ko meris IQ. 5kmh je odbitka pri vaki merits, napaka merilnikov, ki so v uporabi pri nas je pod 1kmh, torej ne, za 34 kmh ne bos kazni. Tako kot te na podlagi radarja ne morejo kaznovat za nepravilno voznjo skozi krizisce. Ampak sem preprican, da te tudi tokrat dejstva ne bodo ustavila, da ne bi lagal in dalje prodajal nebuloz.

floyd1 ::
Sem malo poguglal, vsaj v teoriji ne bi smelo biti tako težko onemogočiti divjake.
1. Ujeti prekrškarje, pobrati izpite
2. Zapleniti avte
Že samo v tem tekstu spodaj jaz vidim nekaj možnosti, kako to nočno dirkanje onemogočiti, policija bi morala samo opravljati svoje delo. Sem samo naiven?
1. Ujeti prekrškarje, pobrati izpite
2. Zapleniti avte
Že samo v tem tekstu spodaj jaz vidim nekaj možnosti, kako to nočno dirkanje onemogočiti, policija bi morala samo opravljati svoje delo. Sem samo naiven?
V katerih primerih vam lahko avtomobil zasežejo?
Zaseg motornega vozila ureja 23. člen zakona o pravilih cestnega prometa, ki policistom nalaga, kdaj morajo obligatorno zaseči motorno vozilo.
Na policiji pravijo, da so najpogostejši razlogi za zaseg, če voznik vozi avtomobil v času, ko ima prepoved vožnje motornega vozila, če mu je bilo začasno odvzeto vozniško dovoljenje, če nima veljavnega vozniškega dovoljenja ali pa ima prepoved njegove uporabe. Avtomobil zasežejo tudi, če kljub prepovedi nadaljnje vožnje to stori ali pa denimo, če je ponovil prekršek, zaradi katerega mu je bila prepovedana nadaljnja vožnja.
Na ljubljanskem okrajnem sodišču dodajajo: "Policisti to praviloma storijo, če zalotijo storilca pri storitvi hujšega prekrška. Sem sodijo prekrški, za katere je predpisana sankcija najmanj 3 kazenske točke ali prepoved vožnje motornega vozila. Pri tem policisti upoštevajo tudi predkaznovanost voznika, torej če je bil storilec kot voznik motornega vozila v zadnjih dveh letih najmanj trikrat pravnomočno kaznovan za prekrške, na primer zaradi prekoračene hitrosti, vožnje pod vplivom alkohola, prepovedanih drog, če je bilo storilcu začasno odvzeto vozniško dovoljenje in podobno."

MojsterX ::
Sem malo poguglal, vsaj v teoriji ne bi smelo biti tako težko onemogočiti divjake.
1. Ujeti prekrškarje, pobrati izpite
2. Zapleniti avte
Že samo v tem tekstu spodaj jaz vidim nekaj možnosti, kako to nočno dirkanje onemogočiti, policija bi morala samo opravljati svoje delo. Sem samo naiven?
V katerih primerih vam lahko avtomobil zasežejo?
Zaseg motornega vozila ureja 23. člen zakona o pravilih cestnega prometa, ki policistom nalaga, kdaj morajo obligatorno zaseči motorno vozilo.
Na policiji pravijo, da so najpogostejši razlogi za zaseg, če voznik vozi avtomobil v času, ko ima prepoved vožnje motornega vozila, če mu je bilo začasno odvzeto vozniško dovoljenje, če nima veljavnega vozniškega dovoljenja ali pa ima prepoved njegove uporabe. Avtomobil zasežejo tudi, če kljub prepovedi nadaljnje vožnje to stori ali pa denimo, če je ponovil prekršek, zaradi katerega mu je bila prepovedana nadaljnja vožnja.
Na ljubljanskem okrajnem sodišču dodajajo: "Policisti to praviloma storijo, če zalotijo storilca pri storitvi hujšega prekrška. Sem sodijo prekrški, za katere je predpisana sankcija najmanj 3 kazenske točke ali prepoved vožnje motornega vozila. Pri tem policisti upoštevajo tudi predkaznovanost voznika, torej če je bil storilec kot voznik motornega vozila v zadnjih dveh letih najmanj trikrat pravnomočno kaznovan za prekrške, na primer zaradi prekoračene hitrosti, vožnje pod vplivom alkohola, prepovedanih drog, če je bilo storilcu začasno odvzeto vozniško dovoljenje in podobno."
nabiralci bakra se veselo vozijo non stop z neregistriranimi z ukradenimi tablicami, tehnično neizpravnimi avtomobili in še povrhu brez vozniškega dovoljenja, pa jih vsak teden vidiš z novo kripo. Pravila veljajo samo za navadne državljane, za priviligirane pa ne.

kamiKaZaA ::
Edini merilni instrument, ki tebi tocno kaze je toplomer, ko meris IQ. 5kmh je odbitka pri vaki merits, napaka merilnikov, ki so v uporabi pri nas je pod 1kmh, torej ne, za 34 kmh ne bos kazni. Tako kot te na podlagi radarja ne morejo kaznovat za nepravilno voznjo skozi krizisce. Ampak sem preprican, da te tudi tokrat dejstva ne bodo ustavila, da ne bi lagal in dalje prodajal nebuloz.

Legon ::
Dobro si se opisal. Zdaj pa hitro novo izmisljotino privleci v debato, da se lahko nasmejemo. Tale o kaznovanju voznje v rdeco/rumen na podlagi radarjev je bila na nivoju zablod o ploscati zemlji, ki so ti tudi blizu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

predi ::
Kje pa vidimo kakšno študijo o smiselnosti postavitve? Za Maribor ne bom pameten, ga ne poznam, pri nas so pa postavili radar(ja) na mestu, kjer je bilo 0 nesreč in rekli, da je to zaradi večje varnosti. Po logiki bi morali predstaviti neko študijo, ki bi pokazala kako na nekem odseku z nekim ukrepom nekaj dosežeš/izboljšaš. In potem to narediš. Ne pa da sprejmeš ukrep, si izmisliš razlog, potem pa obtožuješ vse, ki pravijo, da to nima smisla. Vas je pa ogromno, ki bi skočili v bazen brez vode, če le taka komanda pade. Covid drill je uspel.Za Maribor je bilo po medijih večkrat izpostavljeno, da so lokacije plod študije Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, ki jo je potrdil tudi mestni svet občine na 23. seji marca. Torej bi moralo biti poiskati relevantno gradivo otročje lahko.
In res:
https://maribor.si/mestna-obcina/mestni...
https://maribor.si/wp-content/uploads/2...
https://maribor.si/wp-content/uploads/2... (vsebuje celotno besedilo študije)
Itak je brez veze, da te dokumente navajam, ker je jasno, da ni važno, kaj človek objestnežu napiše - radar bo vedno predmet njegovega jokcanja. Če bi bilo po moje, bi vsi dobili v avto GPS tracker, policisti bi organizirali zasede z preusmeritvijo celotnega prometa, potem pa bi se preverilo celotne zadnje pol ure vožnje pred zasedo. Potem se pa za*ebavajte na cesti, tako kot v otroštvu.
Že vidim, kako se bo božji veter obregnil ob lokacijo prestreljenega radarja, ker ni čisto povsem enaka, kot je predlagana v študiji. Pa, ojoj, za Gorkega ul. je samo priporočilo, da se ga postavi nekam tja, ker se trotli vozijo 120 namesto 30.

Opkow ::
In ko ti nekdo razlaga da ni spsobem varno ustavit pred semaforjem je to pac idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Kaj narediš, ko se voziš s hitrostjo 19 metrov na sekundo (69 km/h) in se ti 2 metra pred črto za ustavitev na semaforju prižge oranžna luč? Zapelješ skozi ali bremzaš na polno?
Naj omenim, da je reakcijski čas vsaj 0,5 sekunde in da v tem času si že globo v križišču, prevozil si že 10 metrov v tem času. Bremzaš ali pelješ? Hvala za odgovor.
Kere skrajnosti. Zadnji čas, da uvedejo povsod omejitev 30 km/h in/ali vrnitev vozniškega dovoljenja.
99. člen
(svetlobni prometni znaki)
(uradno prečiščeno besedilo)
(1) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po barvah luči na semaforju, ki imajo naslednji pomen:
...
2. rumena luč – prepovedana vožnja, razen v primeru, ko se vozilo pri vožnji z dovoljeno hitrostjo ne more varno ustaviti zaradi premajhne oddaljenosti od semaforja;
...

AndrejS ::
Ko tu berem komentarje ste eni tak pametni - v resnici pa niste za volanom sedeli sploh nikoli.

c23po ::
@c23po - ti pa bom sedaj jaz postavil isto vprašanje, katerega sem postavil @staremufotru in sem tudi pričakoval, da ne bo odgovora. Da vidim, če boš ti odgovoril na to moje vprašanje:
Zakaj Tomšičeva ulica v Centru (Tomšičev drevored) za tebe ni primerna lokacija za radar, pa še vrtec je ob tej cesti in je za tebe bolj primerna lokacija Čufarjeva ulica na Pobrežju, kjer pa ni vrtca niti šole?
Samo za to, da ne bo ostalo neodgovorjeno:

... Pokaži te vpise! Nikoli nisem tega zapisal...
Daj ti polpismeni pojdi še enkrat najprej v OŠ in se nauči bralnega razumevanja preden napišeš naslednjih butast komentar. Ni potrebno potrjevati iz komentarja v komentar, da si butast. To že vemo! Next, Please!
Računalniki nimajo spominov.

Mato989 ::
In ko ti nekdo razlaga da ni spsobem varno ustavit pred semaforjem je to pac idiot, ki nima kaj delat na cesti.
Kaj narediš, ko se voziš s hitrostjo 19 metrov na sekundo (69 km/h) in se ti 2 metra pred črto za ustavitev na semaforju prižge oranžna luč? Zapelješ skozi ali bremzaš na polno?
Naj omenim, da je reakcijski čas vsaj 0,5 sekunde in da v tem času si že globo v križišču, prevozil si že 10 metrov v tem času. Bremzaš ali pelješ? Hvala za odgovor.
Če ti vidiš spremembo luči 2 m pred semaforjem to ni sporno. Ker si več kot očitno vozniško dovoljenje kupil (ker dali ti ga verjetno ne bi) ali pa morda voziš brez, drugače ne bi klobasal takih neumnosti in bi točno vedel čemu je namenjena rumena luč. Naj ti pomagam. Zelena luč pomeni prost pretok skozi križišče. Rumena pomeni ustavi se, če se lahko varno ustaviš - pri spremembi iz rdeče v rumeno. Rdeča pomeni nujno se ustavi. Nihče pri zdravi pameti ne misli drugače. Torej kaj je s tvojo pametjo potemtakem?
In kdo doloca ce se lahko vafno ustavis, ti, radar ali policist ali legon tuke?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::
Če moraš spraševat take nebuloze, potem definitivno nisi primeren kandidat za aktivno udeležbo v prometu in niti ni vredno odgovarjat.

Mato989 ::

IL_DIAVOLO ::
Saj so vas ucili v avtošoli, da se peljes skozi oranžno, ce se ne mores varno ustaviti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kamiKaZaA ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Saj so vas ucili v avtošoli, da se peljes skozi oranžno, ce se ne mores varno ustaviti.
Absolutno. Vemo to. Omenil sem problem do katerega je prišlo leta 2012, ko je Kangler nabavil "super radarje", kateri so bili usmerjeni proti semaforju in bili zmožni slikati tudi tiste, ki se peljejo skozi rumeno (oranžno) luč. Zdaj pa poglej radar v Ljubljani in tega, katerega seo posatvili v Mariboru pred dnevi in ga primerjaj s tem:
Opaziš raliko med temi 3 radarji? Ta iz leta 2012 je usmerjen v hrbet vozila in vsi so stali pred semaforji in usmerjeni v semafor. Le zakaj? Kaj misliš? In zaradi tega so tudi bili tako masovni protesti, ker se je folk zavedal, da bo plačal slej kot prej kazen, ko bo prevozil rumeno (oranžno) luč. In to je takrat bila glavna debata proti tem radarjem, kateri so tudi to slikali/snemali.

kamiKaZaA ::
Evo google mi je našel članek o super radarju:
Super radar
Nekateri radarji zaznajo tudi vožnjo skozi opozorilno rumeno luč
Radar je nameščen ob semaforju in naredi dve fotografiji vozila, kako se mimo rdeče luči pelje v križišče. Nekatera mesta so uvedla globe glede na pretečeni čas prižgane rdeče luči, ko se je prekršek zgodil. Kdor v rdečo luč zapelje sekundo po tem, ko se je ta prižgala, bo plačal precej nižjo globo. Nekateri radarji so na drugi strani nastavljeni tako, da reagirajo že ob prevoženi opozorilni rumeni luči.
In točno takšne radarje smo imeli leta 2012 v Mariboru. Super radarji so se imenovali in so bili čisto vsi usmerjeni v semfaor. Zakaj le? Zaradi lepšega ali ker so slikali tudi vožnjo skozi rumeno/rdečo luč?
Super radar
Nekateri radarji zaznajo tudi vožnjo skozi opozorilno rumeno luč
Radar je nameščen ob semaforju in naredi dve fotografiji vozila, kako se mimo rdeče luči pelje v križišče. Nekatera mesta so uvedla globe glede na pretečeni čas prižgane rdeče luči, ko se je prekršek zgodil. Kdor v rdečo luč zapelje sekundo po tem, ko se je ta prižgala, bo plačal precej nižjo globo. Nekateri radarji so na drugi strani nastavljeni tako, da reagirajo že ob prevoženi opozorilni rumeni luči.
In točno takšne radarje smo imeli leta 2012 v Mariboru. Super radarji so se imenovali in so bili čisto vsi usmerjeni v semfaor. Zakaj le? Zaradi lepšega ali ker so slikali tudi vožnjo skozi rumeno/rdečo luč?

starfotr ::
Normalno, da so kontrolirali tudi neupoštevanje prometne signalizacije, v tem primeru semaforja. Kaj je narobe s tem, če se kontrolira to? Če pri rumeni daš gas in greš še hitreje skozin križišče, je to prekršek.
Aja z določenimi radarji je mogoče kontrolirat tudi minimalno varnostno razdaljo. Zato bi bilo krasno, če bi z eno napravo lahko zajeli čim več različnih kršitev in tudi kršiteljev, če bi kupili radar, ki zajema več pasov v obe smeri.
Aja z določenimi radarji je mogoče kontrolirat tudi minimalno varnostno razdaljo. Zato bi bilo krasno, če bi z eno napravo lahko zajeli čim več različnih kršitev in tudi kršiteljev, če bi kupili radar, ki zajema več pasov v obe smeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: starfotr ()

kamiKaZaA ::
Evo lepi primer tega radarja. Na obeh straneh v istem križišču (in tako je bilo povsod po Maribor, ti super radarji so stali izključno pred semaforji). Najprej je radar na desni in slika vse, ki se peljejo skozi semafor. In na nasprotni strani ceste enako. Vidite razliko med radarji v Ljubljani in temi iz leta 2012 v Mariboru? V Mariboru so stali vsi pred semforji in slikali voznike v smeri vožnje (v hrbet) skozi semafor. Le zakaj? Še video:

kamiKaZaA ::
Zakaj? Zato, da se zazna kršitelja in se ga kaznuje. Zato so bili postavljeni.
Pisali ste, da ni slikal vožnjo skozi semaforizirano križišče ob rumeni/rdeči luči. Najlažje je biti pameten iz Ljubljane, medtem, ko smo mi, ki živimo v Mariboru bili informirani o teh super radarji in česa so bili zmožni. Sem vam lepo dal, da taki radarji obstajajo in točno take super radarje je nabavila Iskra, kateri so bili zelo dragi, a hkrati dobičkonosni, ker so slikali vožnjo skozi rumeno/rdečo luč. S tem, da je Iskra pobrala 92% kazni in je le 8% kazni dobila občina Maribor. To je pa tako bilo najbolj sporno. Iz od teh pobranih 92% bi vedno nekaj procentov canknilo Kanglerju v žep.
Evo tu lepo piše, da so radarji nameščeni v križiščih (semforiziranih seveda) in seveda so bili večina v križiščih, kjer je omejitev 70 km/h in le morda 2-3 pred šolami in hitrost ni bila sporna (70 km/h) ampak da je slikal tudi vožnjo skozi rumeno/rdečo luč:
Na 14 križiščih v Mariboru trenutno deluje 30 stacionarnih radarjev, namestili jih bodo še 15, vse radarje pa bodo opremili tudi z oznako o dovoljeni hitrosti in s tablo, ki opozarja na redne meritve hitrosti.
Novi radarji, ki jih je mariborska mestna občina postavila v javno-zasebnem partnerstvu s podjetjem Iskra sistemi, bodo skupaj z avtomatizacijo cestnega sistema stali okoli 30 milijonov evrov. Za zdaj večino kazni pobira zasebni partner (92 odstotkov).

kamiKaZaA ::
Izvolite lepo še 2 sliki iz istega križišča, kjer je omejitev 70 km/h in radarja, ki slikata v smeri vožnje proti semaforju. In ni bilo toliko sporno, da je meril hitrost, ker so tako po večini bili postavljeni na mestnih, kjer je omejitev 70 km/h (in seveda največ prometa), ampak sporno je bilo, da je slikal vožnjo skozi rumeno luč. Kje v Ljubljani imate radar pred semaforiziranim križiščem v smeri vožnje skozi križišče? Verjetno nikjer. Zakaj mislite, da so v Mariboru bili tako dragi, napredni in so stali izključno v semforiziranih križiščih?
Omejitev 70 km/h in super radar:
Še na nasprotni strani:
Omejitev 70 km/h in super radar:
Še na nasprotni strani:

starfotr ::
Preboli že tega kanglerja pa iskro. Sedaj imate drugo oblast in druge radarje. A imaš PTSS? Pojdi že po zdravila, jebela.

kamiKaZaA ::
Preboli že tega kanglerja pa iskro. Sedaj imate drugo oblast in druge radarje. A imaš PTSS? Pojdi že po zdravila, jebela.
Vsi ti moji komentarji so bili ravno namenjeni tebi in Legonu, ker nista verjela, da so ti super radarji bili zmožni slikati vožnjo skozi rumeno luč. Na srečo jih več ni in tudi nikjer v Sloveniji več niso kupovali tako naprednih in tako dragih radarjev.

starfotr ::
Glej, tehnologija obstaja že leta. Ne vem zakaj je ne bi uporabili. In prav je, da se polovi in kaznuje tudi tiste ki vozijo skozi križišča ko butli.

c23po ::
Očitno teh radarjev ni več. Torej KamiKaZaA le teoretizira. OK, dajmo teoretizirati. Kaj je narobe s (tudi) teoretičnim radarjem, ki izmeri hitrost, naredi posnetek vozila v križišču in pokaže, da se KamiKaZaA ni mogel varno ustaviti, ter ga zaradi tega ne kaznuje?
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Saj so vas ucili v avtošoli, da se peljes skozi oranžno, ce se ne mores varno ustaviti.
Absolutno. Vemo to. Omenil sem problem do katerega je prišlo leta 2012, ko je Kangler nabavil "super radarje", kateri so bili usmerjeni proti semaforju in bili zmožni slikati tudi tiste, ki se peljejo skozi rumeno (oranžno) luč. Zdaj pa poglej radar v Ljubljani in tega, katerega seo posatvili v Mariboru pred dnevi in ga primerjaj s tem:
Opaziš raliko med temi 3 radarji? Ta iz leta 2012 je usmerjen v hrbet vozila in vsi so stali pred semaforji in usmerjeni v semafor. Le zakaj? Kaj misliš? In zaradi tega so tudi bili tako masovni protesti, ker se je folk zavedal, da bo plačal slej kot prej kazen, ko bo prevozil rumeno (oranžno) luč. In to je takrat bila glavna debata proti tem radarjem, kateri so tudi to slikali/snemali.
Zakaj spet lazes? Kaj imas od tega? Je to patolosko ali si res tako neumen? O kakih radarjih, ki slikajo semaforje sanjas? Glede na to da je bila to glavna debata ne bo tezko enkrat v zivljenju dat vira?
Preboli že tega kanglerja pa iskro. Sedaj imate drugo oblast in druge radarje. A imaš PTSS? Pojdi že po zdravila, jebela.
Vsi ti moji komentarji so bili ravno namenjeni tebi in Legonu, ker nista verjela, da so ti super radarji bili zmožni slikati vožnjo skozi rumeno luč. Na srečo jih več ni in tudi nikjer v Sloveniji več niso kupovali tako naprednih in tako dragih radarjev.
Vir za to je pa nakljucna facebook abticepilska skupina? Se enkrat da bodo tudi bedaki tvojega kova dojeli: Ne obstaja (in tudi v casu Kanglerja ni) pravna podlaga da na podlagi avtomatske zaznave sankcioniras voznjo skozi rdeco luc.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

Legon ::
Očitno teh radarjev ni več. Torej KamiKaZaA le teoretizira. OK, dajmo teoretizirati. Kaj je narobe s (tudi) teoretičnim radarjem, ki izmeri hitrost, naredi posnetek vozila v križišču in pokaže, da se KamiKaZaA ni mogel varno ustaviti, ter ga zaradi tega ne kaznuje?
To je revez spet pomesal neke svoje mokre sanje z realnostjo, kot se revezu rado dogaja, ko popustijo tablete. Famozni Kanglerjevi radarji nikoli niso bili uporabljeni za sankcioniranje voznje skozi rdeco luc. Ampak potem ko se je revezu pravljica sesula na eni strani, pac blodi v tri dni. Mal o ciganih brez vozniske, mal o super rqdqrjih, zdaj bo se kaksno o Covidu dodal pa bo bullshit bingo izpolnjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

starfotr ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitev 40 km/h v naseljih? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 11614 (1388) | D3m |
» | So vas kdaj ujeli na radar?Oddelek: Na cesti | 3808 (2349) | Argonavt |
» | 2krat radar v 20 minutah (cona 30) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 79947 (74765) | GenZNPC |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55118 (49738) | BlueRunner |