» »

Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič

Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič

««
«
1 / 6
»»

kamiKaZaA ::

Z današnjim dnem se po letu 2012 v Mariboru vračajo stacionarni radarji. Najprej 3 lokacije in 1 radar, kateri se bo prestavljal. Sledi pa verjetno vsake toliko časa ali vsako leto vsaj 3 nova ohišja in vsaj 1 dodatni radar za prestavljanje v le teh. Dokler ne pridemo na vsaj 30 radarjev kot je to bilo v času Franca Kanglerja.

Na prvih treh lokacijah, kjer bodo stali radarji v zadnjih 50. letih ni bilo nesreče s smrtnim izidom, niti to ni na nevarnih odsekih, kjer bi se dogajale pogosto nesreče ali pa težje nesreče. Gre se preprosto, da se postavi prvo cona 30, kjer potem sledi radar. 30 km/h se voziti je isto kot, da bi smel peš hoditi največ 2 km/h in bi postavili na pločnike radarje, kateri bi slikali prekrškarje. Kjerkoli ni šole ali vrtca bi morala biti hitrost vsaj 40 km/h, če se že gredo umirjanje prometa. Cona 30 je nesmiselna in vedno več teh con je po Mariboru. Torej pri teh radarjih gre izključno, da se kasira in niso postavljeni v namen prometne varnosti.

Še novica:
V Mariboru dobivajo nove radarje
https://n1info.si/novice/slovenija/v-ma...

Sedaj pa glavna vprašanja:
- Se bo Maribor tokrat uklonil in ne bo protestov?
- Bodo spet protesti, kjer bodo granitne kocke letele proti infrastrukturi in policistom?
- Bo opozicija spet izkoristila priliko, da zruši vladajočega župana?
- Se morda ne bo nič zgodilo in bo življenje z radarji nekaj vsakdanjega v Mariboru?

Vaša mnenja. Bo pa zanimivo spremljati situacijo. Čas je pravi, ker so dopusti in če že pride do protestov ne bodo v takem obsegu kot bi lahko bili. Če ne bo protestov in prvem mesecu ali dveh si bo lahko Saša "Kangler II." Arsenovič oddahnil, ker kasneje jih tudi ne bo in se bo živelo v sožitju z radarji, kateri pa bodo rastli kot gobe po dežju.

Bo Maribor tokrat upognil hrbet in ga nastavil bičanju ali pa se bo spet pokazala tista Štajerska trma, da ni dobro s Štajerci češenj zobati in da če bodo vsakih 10 let postavljali nove radarje na mestih, kjer ni nevarnih cestnih odsekov bodo tudi temu primerni protesti in ustvarjen pritisk, da se jih odstrani?

Se bo zgodovina tudi tokrat ponovila v verziji GOTOF JE 2.0, ker se iz nje župan ni nič naučil?

Naslednjih 14 dni bo ključnih. >:D

starfotr ::

Ni da se kasira. Naučite se že vozit trezni in po pravilih in ne bo prav nobene položnice.

Promet se umirja tudi zaradi hrupa, (fantomskih) zastojev in podobno. Ne samo zaradi nesreč.

kamiKaZaA ::

Naj dajo normalne omejitve, pa ne bo težav. Omejitev 50 km/h, za umirjanje prometa 40 km/h in cono 30 pred šolami in vrtci. Nisem pa si kupil avta, da se bom po Mariboru vozil 30 km/h. Kaj sledi? Počasi bodo dali cone 20. Saša "Kangler II." Arsenovič je že imel idejo, da bi se čez Stari most lahko peljal le z 20 km/h. Zakaj? Pa to je bolano.

»Najprej sem mislil, da radarjev v mestu nikoli več ne smete biti in da bi se raje vozil zraven s kolesom in gledal na števec. Ampak ja, tam bo radar, hitrost pa bo omejena na 30 kilometrov na uro, čeprav smo jo sprva mislili omejiti na 20,« je o nadzoru prometa na Starem mostu odgovoril mariborski župan Saša Arsenovič.
https://mariborinfo.com/novica/lokalno/...

bm1973 ::

starfotr je izjavil:

Ni da se kasira. Naučite se že vozit trezni in po pravilih in ne bo prav nobene položnice.

Evo, pa jih bo srbski župan nastavil radarje...

OutOfTheBox ::

starfotr je izjavil:

Ni da se kasira. Naučite se že vozit trezni in po pravilih in ne bo prav nobene položnice.

Promet se umirja tudi zaradi hrupa, (fantomskih) zastojev in podobno. Ne samo zaradi nesreč.


Samo res. Živim v mestu, blizu križišča in to kar folk dela z mašinami je noro. Pospeševanje, hitro zaustavljanje, ipd. Dostkrat se insinktivno ustrašim kadar cvilijo gume. In ne tukaj ni nobenih radarjev ali karkoli kar bi umirjalo promet (se bo pa to prej ali slej zgodilo). Nesreče v tem križišču so, zadnja dober mesec nazaj.


Naučite se vozit v naseljih oz. mestih umirjeno in ne bo radarjev. Upam da jih bo čim več v mestih po celotni Sloveniji. Zame me ne skrbi.. vozim po predpisih, vsaj znotraj mest/naselij.

Zgodovina sprememb…

kow ::

We could have nice things. Ampak imamo prevec kamikaz.

dripac ::

kamiKaZaA je izjavil:


Sedaj pa glavna vprašanja:
- Se morda ne bo nič zgodilo in bo življenje z radarji nekaj vsakdanjega v Mariboru?


Točno to.

OutOfTheBox ::

Tud avte delajo nore. V tem križišču se itak morš ustavit. Včasih , še 20 let nazaj si mel počasne mašine. Res je tulilo če je dal po gasu ampak ni šlo nikamor. Na drugo stran križišča, v ulico je pripeljal max 30.

Folk danes z električnimi avti, sam čez cesto ima not 80 takoj.

Dost cest / križišč še ni prilagojenih za te nove mašine in to se bo moralo dost spremenit. Zdej so jih dali po Novi Gorici, trend se bo nadaljeval povsod. In prav je tako.

Kurci nimate kaj flexat 100 po mestih.

Zgodovina sprememb…

mtosev ::

Naj ljudje vozijo po predpisih pa ne bo težav z radarji.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

kamiKaZaA ::

Invazija trolov v temo. Pričakovano. In glej argumente: če si proti coni 30 in hkrati podpiraš omejitev 50 km/h v naseljih, te trol ozmerja, da je prav da so radarji, ker se večina vozi s 100 km/h po mestu. Klasično in hkrati zelo slabo trolanje teme. Včasih so troli vsaj dobro trolali, ker so imeli pamet v glavi. Te nove generacije pa so na nivoju retardirancev in temu primerno je tudi zato zelo slabo trolanje.

starfotr ::

Nisem pa si kupil avta, da se bom po Mariboru vozil 30 km/h


Prodaj ga. Še danes.

OutOfTheBox ::

kamiKaZaA je izjavil:

Invazija trolov v temo. Pričakovano. In glej argumente: če si proti coni 30 in hkrati podpiraš omejitev 50 km/h v naseljih, te trol ozmerja, da je prav da so radarji, ker se večina vozi s 100 km/h po mestu. Klasično in hkrati zelo slabo trolanje teme. Včasih so troli vsaj dobro trolali, ker so imeli pamet v glavi. Te nove generacije pa so na nivoju retardirancev in temu primerno je tudi zato zelo slabo trolanje.


hvala bogu da se vam čas izteka.

fur80 ::

Bo treba še enkrat izgleda! ;)

Ashrack ::

kamiKaZaA je izjavil:

Cona 30 je nesmiselna in vedno več teh con je po Mariboru. Torej pri teh radarjih gre izključno, da se kasira in niso postavljeni v namen prometne varnosti.

Se popolnoma strinjam. Drzava/obcina hoce denar in to je to. Nobene veze nima z varnostjo prebivalcev ampak samo penezi
....

dripac ::

OutOfTheBox je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Invazija trolov v temo. Pričakovano. In glej argumente: če si proti coni 30 in hkrati podpiraš omejitev 50 km/h v naseljih, te trol ozmerja, da je prav da so radarji, ker se večina vozi s 100 km/h po mestu. Klasično in hkrati zelo slabo trolanje teme. Včasih so troli vsaj dobro trolali, ker so imeli pamet v glavi. Te nove generacije pa so na nivoju retardirancev in temu primerno je tudi zato zelo slabo trolanje.


hvala bogu da se vam čas izteka.


Kamikaza ne dojame da je on sam trol s takimi temami. In opevanjem štajerske trme v teh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dripac ()

kamiKaZaA ::

mtosev je izjavil:

Naj ljudje vozijo po predpisih pa ne bo težav z radarji.

Prvo si kupi avto, zmes najdi službo in se zaposli, potem pa pridi v to temo pridigat. Do takrat pa se igraj v maminem peskovniku. Ni problem voziti po omejitvah, če je ta 50 km/h ali 40 km/ ali cona 30 pred šolami in vrtci. Problem je, da je sedaj že skoraj pol Maribora pod cono 30 in voziti se 30 km/h več kilometrov zapored, kjer ni šole ali vrtca je nečloveško. Naj dajo torej človeške omejitve.

sbawe64 ::

V sosednji temi je nekdo napisal, da je bilo v Italiji enako, vsaka vas po 5 radarjev, nato je država rekla, dovolj te norije in jih je 90% bilo odstranjenih.


Saj na gorenjskem se grejo enake nebuloze.

https://slo-tech.com/forum/t842699/p853...
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

kow ::

kamiKaZaA je izjavil:

mtosev je izjavil:

Naj ljudje vozijo po predpisih pa ne bo težav z radarji.

Prvo si kupi avto, zmes najdi službo in se zaposli, potem pa pridi v to temo pridigat. Do takrat pa se igraj v maminem peskovniku. Ni problem voziti po omejitvah, če je ta 50 km/h ali 40 km/ ali cona 30 pred šolami in vrtci. Problem je, da je sedaj že skoraj pol Maribora pod cono 30 in voziti se 30 km/h več kilometrov zapored, kjer ni šole ali vrtca je nečloveško. Naj dajo torej človeške omejitve.


Saj razumes, da je 10-20% voznikov popolnoma neodgovornih in privijajo motor, vozijo 50% prehitro itd. Sam bi raje videl policista na vsakem vogalu, ki bi kaznovali samo ekscesne primere. Ampak, to ocitno ni izvedljivo v nasi drzavi.

kamiKaZaA ::

Ashrack je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Cona 30 je nesmiselna in vedno več teh con je po Mariboru. Torej pri teh radarjih gre izključno, da se kasira in niso postavljeni v namen prometne varnosti.

Se popolnoma strinjam. Drzava/obcina hoce denar in to je to. Nobene veze nima z varnostjo prebivalcev ampak samo penezi

In ko bo premalo denarja priletelo v kaso, ker se bo večina vozila 30 km/h sledi, da bo hitrost znižana na 20 km/h. Že pri 30 km/h se malo spozabiš in se pelješ takoj 35 km/h in si že v prekršku. Kaj šele, ko bodo dali omejitev 20 km/h. S takim tempom v roku 20 let lahko pričakujemo cone 20. Zakaj? Ker ni bilo upora pri conah 30.

sbawe64 ::

kamiKaZaA
Itak.Kuhanje žabe.
Naslednja omejitev: 15.

Včasih so bile gume slabše, zavore slabše, omejitev po naseljih 60 kmh, brez dnevnih luči, le kako smo to preživeli ?
Ta država in celina gre res v pm.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

starfotr ::

kamiKaZaA je izjavil:

mtosev je izjavil:

Naj ljudje vozijo po predpisih pa ne bo težav z radarji.

Prvo si kupi avto, zmes najdi službo in se zaposli, potem pa pridi v to temo pridigat. Do takrat pa se igraj v maminem peskovniku. Ni problem voziti po omejitvah, če je ta 50 km/h ali 40 km/ ali cona 30 pred šolami in vrtci. Problem je, da je sedaj že skoraj pol Maribora pod cono 30 in voziti se 30 km/h več kilometrov zapored, kjer ni šole ali vrtca je nečloveško. Naj dajo torej človeške omejitve.


Človeške omejitve so 5 km/h, kolikor je hoja. 20 km/h je Arsenovič hotel vpeljat, kar je 4x več od človeške omejitve.

Če nisi sposoben za biti udeležen v prometu (kar jasno dokazujejo tvoje trditve, da počasi ne zmoreš vozit), potem potem sam pojdi ali pa naj ti odredijo izredni pregled pri strokovnjaku medicine dela, prometa in športa in upam da potrdijo moje ugotovitve ter ti preprečijo nadaljnjo udeležbo v prometu, torej vožnjo vozila.

kamiKaZaA ::

sbawe64 je izjavil:

kamiKaZaA
Itak.Kuhanje žabe.

Jap. Da se ljudje počasi privadijo. Kangler je naredil napako, ko je postavil 30 radarjev v mesecu dni. Sedaj vedo, da prvo postaviš 3, da se ljudje privadijo in potem v roku 10 let imaš postavljenih 30+ radarjev kot je to storila Ljubljana. In kot si že sam napisal, žaba se kuha počasi. Kdor se drži te taktike dosti doseže z represivnimi reformami.

sbawe64 ::

starfotr
Si ostal brez izpita, da si sedaj tak kot sama stara baba, ki ga ni nikoli fasala ?
2020 is new 1984
Corona World order

Groot ::

Hahah vedno me je zabavala ta čudna štajerska anti-radar norija :)):)) Začnite že upoštevati omejitve in ni nobenega problema ali je 100 radarjev ali pa noben.

Fobije tipa "čez 5 let bo pa cona 20" so pa tako ali tako v rangu vseh današnjih tinfoil teorije zarot. Čudno da te ne skrbi da ti bodo kar čip za hitrost vbrizgali v roko :)) avtomatsko kasiranje non stop :))

sbawe64 je izjavil:

kamiKaZaA
Itak.Kuhanje žabe.
Naslednja omejitev: 15.

Včasih so bile gume slabše, zavore slabše, omejitev po naseljih 60 kmh, brez dnevnih luči, le kako smo to preživeli ?
Ta država in celina gre res v pm.


Kako smo preživeli? Well kar precej jih ni. Trolčki najprej poglejte statistiko mrtvih v prometnih nesrečah skozi leta, nato se pa oglašajte. Pa je danes bistveno več prometa kot nekoč, ampak vseeno bistveno manj mrtvih.

kamiKaZaA ::

starfotr je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

mtosev je izjavil:

Naj ljudje vozijo po predpisih pa ne bo težav z radarji.

Prvo si kupi avto, zmes najdi službo in se zaposli, potem pa pridi v to temo pridigat. Do takrat pa se igraj v maminem peskovniku. Ni problem voziti po omejitvah, če je ta 50 km/h ali 40 km/ ali cona 30 pred šolami in vrtci. Problem je, da je sedaj že skoraj pol Maribora pod cono 30 in voziti se 30 km/h več kilometrov zapored, kjer ni šole ali vrtca je nečloveško. Naj dajo torej človeške omejitve.


Človeške omejitve so 5 km/h, kolikor je hoja. 20 km/h je Arsenovič hotel vpeljat, kar je 4x več od človeške omejitve.

Avti niso narejeni, da se z njimi voziš 5 km/h ampak, da se nekam pride v doglednem času. Po mestu je omejitev 50 km/h ravno pravšnja, da se nekam pride in da se v nepredvidljivih situacijah varno ustaviš. In če se že gremo umirjanje prometa potem naj dajo omejitev 40 km/h. Cono 30 pa izključno pred šolami in vrtci.

paradajzos ::

bm1973 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ni da se kasira. Naučite se že vozit trezni in po pravilih in ne bo prav nobene položnice.

Evo, pa jih bo srbski župan nastavil radarje...


Ja potem bo pa vse v redu, ker to je potem zagotovo nujno potrebno. Če še par cajke koncertov zrihtajo, so zmagali.

c3p0 ::

kamiKaZaA je izjavil:

sbawe64 je izjavil:

kamiKaZaA
Itak.Kuhanje žabe.

Jap. Da se ljudje počasi privadijo. Kangler je naredil napako, ko je postavil 30 radarjev v mesecu dni. Sedaj vedo, da prvo postaviš 3, da se ljudje privadijo in potem v roku 10 let imaš postavljenih 30+ radarjev kot je to storila Ljubljana. In kot si že sam napisal, žaba se kuha počasi. Kdor se drži te taktike dosti doseže z represivnimi reformami.


Drži. Če bi bil pameten, bi jih postavil najprej okoli vrtcev, šol, na kritičnih točkah. In potem počasi širil.

Franca je pač hotel iz nule dobro kasirat, na glavnih cestah. Je pa dobro povezan, presenetila ga je ulica.

OutOfTheBox ::

sbawe64 je izjavil:

starfotr
Si ostal brez izpita, da si sedaj tak kot sama stara baba, ki ga ni nikoli fasala ?


Star fotr je mentalno dozorel, za razliko flexašev tukaj.

paradajzos ::

Sej v Republiki Srpski imaš tudi precej "mest", kjer po tabli za začetek naselja par km ni ničesar razen grmovja, travnikov in gozda. Ampak omejitev je pa kot v naselju, tako da lahko kasirajo, če hočejo.

Zgodovina sprememb…

kamiKaZaA ::

Groot je izjavil:

Pa je danes bistveno več prometa kot nekoč, ampak vseeno bistveno manj mrtvih.

Avti so večji, varnejši (imajo izboljšane zmečkljive cone za boljšo absorbacijo kinetične energije) in imajo ogromno stvari, katerih prej ni bilo (airbag, abs, esp, samodejno zaviranje v sili...). Vse to vpliva na varnost v prometu in zmanjšanje smrtnih žrtev. In zmotno misliš, da je to, ker smo znižali hitrost iz 60 km/h na 50 km/h v naseljih. In v naseljih je tudi manj smrtnih žrtev kot izven njih. Še en argument, ki priča kako zmotno razmišljaš.

Renault Clio dolžina/teža:
1: 3,70m / 810 kg
2: 3,77m / 900 kg
3: 3,81m / 1080 kg
4: 4,06m / 1008 kg
5: 4,05m / 1028 kg

Večji kot je avto, težji kot je, boljše kot ima zmečkljive cone več kinetični energije lahko absorbira, da je manj ostane za potnike, kateri imajo zaradi tega večje možnosti za preživetje ali manjše možnosti za telesne poškodbe. Osnove fizike. Ti pa še naprej živi v zmoti, da je manj smrtnih žrtev na cesti, ker smo znižali hitrost v naseljih iz 60 km/h na 50 km/h.

OutOfTheBox ::

kamiKaZaA je izjavil:

starfotr je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

mtosev je izjavil:

Naj ljudje vozijo po predpisih pa ne bo težav z radarji.

Prvo si kupi avto, zmes najdi službo in se zaposli, potem pa pridi v to temo pridigat. Do takrat pa se igraj v maminem peskovniku. Ni problem voziti po omejitvah, če je ta 50 km/h ali 40 km/ ali cona 30 pred šolami in vrtci. Problem je, da je sedaj že skoraj pol Maribora pod cono 30 in voziti se 30 km/h več kilometrov zapored, kjer ni šole ali vrtca je nečloveško. Naj dajo torej človeške omejitve.


Človeške omejitve so 5 km/h, kolikor je hoja. 20 km/h je Arsenovič hotel vpeljat, kar je 4x več od človeške omejitve.

Avti niso narejeni, da se z njimi voziš 5 km/h ampak, da se nekam pride v doglednem času. Po mestu je omejitev 50 km/h ravno pravšnja, da se nekam pride in da se v nepredvidljivih situacijah varno ustaviš. In če se že gremo umirjanje prometa potem naj dajo omejitev 40 km/h. Cono 30 pa izključno pred šolami in vrtci.


Drgač .. če smo že pri tem. 50 kmh je dost preveč če zbiješ pešča s takimi avti (SUVI) kot jih danes kupujete. Če se boš zaletel v njega s 30, lahko še celo preživi. Na slo-tech je bila novica, da se avti višajo, in za vsak cm višji avto, zniža možnost preživetja pešča za nekaj %.

Eno z drugim. Hočete hitre in velike avte? Boste dobil radarje in manjšo omejeno hitrost.

Vsega ne morš met. Fičo je pri 50 dost bolj varen za zunanjega udeleženca kot BMW X7.

kamiKaZaA ::

OutOfTheBox je izjavil:

Drgač .. če smo že pri tem. 50 kmh je dost preveč če zbiješ pešča s takimi avti (SUVI) kot jih danes kupujete. Če se boš zaletel v njega s 30, lahko še celo preživi. Na slo-tech je bila novica, da se avti višajo, in za vsak cm višji avto, zniža možnost preživetja pešča za nekaj %.

Eno z drugim. Hočete hitre in velike avte? Boste dobil radarje in manjšo omejeno hitrost.

Vsega ne morš met. Fičo je pri 50 dost bolj varen za zunanjega udeleženca kot BMW X7.

Ne bom več odgovarjal na tvoje trolanje. SUV je mogoče 10% v MB. Ne vem, kje si ti videl, da se po Mariboru vozi več kot 50% SUV-jev? Moj zadnji odgovor na tvoj trol post.

OutOfTheBox ::

SUV je mogoče 10% v MB


Aha ja ja. V Mariboru ste res posebni in odstopate od povprečja. Danes je drgač v Sloveniji novih avtov ki so prodani 46% SUV-ov (A,B,C kategorije skupaj) - podatki iz 2024, trend pa še raste (ker ljudje raje kupijo SUV kot enoprostorca).

Če nočeš slišat mnenja, ne odpiraj tem. Vem pa da si potiho upal da se bomo vsi strinjali s tvojimi morilskimi nagoni. Jaz bi vas kar na skiroje fuknu.

Zgodovina sprememb…

kamiKaZaA ::

OutOfTheBox je izjavil:

SUV je mogoče 10% v MB


Aha ja ja. V Mariboru ste res posebni in odstopate od povprečja. Danes je drgač v Sloveniji novih avtov ki so prodani 46% SUV-ov (A,B,C kategorije skupaj).

Drgač pa, če nočeš slišat drugega mnenja, ne odpiraj tem.

Ti si bizgec, ker mečeš vse pod SUV. Renault Captur, Symbioz, Citroen Aircross, Peugeot 2008... niso SUV kot mediji zmotno pišejo. Ti avti so crossover, ampak bizgeci tipa tebe vse to mečete pod SUV. Pa niso. So pa ti najbolj prodajani. To pa ja. Crossover so trenutno najbolj prodajani avtomobili (to pomeni da so 3-5 cm višje od tal kot navadni avti). In v Mariboru (še enkrat pišem) ni niti 10% SUV-jev na cesti med vsemi avti. Ti pa na podlagi manj kot 10% predstavljaš kot, da se večinoma SUV-ji vozijo. SUV ni enako Crossover, čeprav polpismeni novinarji vse te avte mečejo v isti koš.

Genetic ::

Kanglerjevi radarji so bili problematični zaradi tega, ker jih je postavljal v španoviji s Šešokom (Iskra) in so se dogovorili o delitvi profita. torej s kapitalističnega vidika - več bo radarjev, več bo profita. Koga briga, da so postavljeni zaradi varnosti, važno, da jih je čimveč in na področjih frekventnega prometa.

MadMen ::

kamiKaZaA je izjavil:

Groot je izjavil:

Pa je danes bistveno več prometa kot nekoč, ampak vseeno bistveno manj mrtvih.

Avti so večji, varnejši (imajo izboljšane zmečkljive cone za boljšo absorbacijo kinetične energije) in imajo ogromno stvari, katerih prej ni bilo (airbag, abs, esp, samodejno zaviranje v sili...). Vse to vpliva na varnost v prometu in zmanjšanje smrtnih žrtev. In zmotno misliš, da je to, ker smo znižali hitrost iz 60 km/h na 50 km/h v naseljih. In v naseljih je tudi manj smrtnih žrtev kot izven njih. Še en argument, ki priča kako zmotno razmišljaš.

Renault Clio dolžina/teža:
1: 3,70m / 810 kg
2: 3,77m / 900 kg
3: 3,81m / 1080 kg
4: 4,06m / 1008 kg
5: 4,05m / 1028 kg

Večji kot je avto, težji kot je, boljše kot ima zmečkljive cone več kinetični energije lahko absorbira, da je manj ostane za potnike, kateri imajo zaradi tega večje možnosti za preživetje ali manjše možnosti za telesne poškodbe. Osnove fizike. Ti pa še naprej živi v zmoti, da je manj smrtnih žrtev na cesti, ker smo znižali hitrost v naseljih iz 60 km/h na 50 km/h.

Ah štajerci.
Skratka, cone 30 so ponavadi narejene, tam kjer je cilj umirit promet zaradi ostalih udeležencov prometa(torej pešcev, kolesarjev...).
Tam ti moderne konstrukcijske rešitve in asistenčni programi ne pomagajo. Me pa veseli da si odkriv bistvo problema, ni radar problematičen, problematične so določene prometne ureditve. Mogoče boš bolj produktiven če se lotiš urediti kaj v tej smeri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MadMen ()

stara mama ::

sbawe64 je izjavil:


Včasih so bile gume slabše, zavore slabše, omejitev po naseljih 60 kmh, brez dnevnih luči, le kako smo to preživeli ?
Ta država in celina gre res v pm.

Tud telefonov ni blo in ogromnih ekranov sred armature.
Pa so ljudje raje gledali kar na cesto.

Folk je država, in ja, ta folk res gre v pm
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Jebomir ::

Brez skrbi.
Domačini se bojo navadli lokacij radarjev in ne bo nobenih položnic.
Kaki ljubljanski telički ki se bodo zaganjali po Mariboru, bojo pa lepo plačali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jebomir ()

bemfa ::

Gotof je.

fujtajksel ::

sbawe64 je izjavil:

V sosednji temi je nekdo napisal, da je bilo v Italiji enako, vsaka vas po 5 radarjev, nato je država rekla, dovolj te norije in jih je 90% bilo odstranjenih.

Saj na gorenjskem se grejo enake nebuloze.
https://slo-tech.com/forum/t842699/p853...


Men se zdi da ne bi bilo nič narobe če bi se ljudje dejansko držali omejitev, če bi bile razumno postavljene.
Tudi nimam nič proti če je radarjev veliko, ampak pod pogojem da se z večanjem števila radarjev kazni nižajo, tako da ne more prit do inkasantstva s strani občin/države. Da je skupna vsota kazni omejena. Ker pač ne moreš non stop gledat na cagr in majhna prekoračitev omejitve dejansko ni hud prekršek. Če te non stop avtomatsko merijo si v neenakopravnem položaju, ker večina avtov nima avtomatskega sistema za zaznavanje omejitev, tudi če ga imaš tipično ni zanesljiv, pogosto kaže očitno narobe. Sedanje kazni so nastavljene "zastraševalno" s predpostavko da so meritve redke.

gruntfürmich ::

če bi bilo kaj pameti bi se omejitve glasile recimo 60-100-150. morda okoli šol 30 in to je to.

to kar pa gledamo dandanes z omejitvami v prometu, kjer vsakih 500m stoji drug znak s številko, pa ni več niti zajebavanje ljudi, je že kar vsesplošna idiotija, končni stadij neke civilizacije preden propade...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

skumpl ::

Če bo čez čas v občinsko blagajno kapnilo nekaj cekinov zaradi prepotentnih voznikov, zakaj pa ne?

IL_DIAVOLO ::

To umirjanje prometa se seveda pocne zato, da se odvrne ljudi od avta in da gredo raje s kolesom in drugimi prevoznimi sredstvi, ko je 30 km/h hitrost ki jo prej težko dosegas, kot pa da bi se vozil prehitro.

Komaj cakam case, ko bom videl po mestu samo kolesarje, pešce, mini avtomobile in električne avtobuse. To je prihodnost in upam, da se bo zgodilo v kratkem.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

free_rider ::

A je bil še kdo tako presenečen kot jaz, da očitno do leta 2025 na območju Maribora še ni nobenega delujočega radarja?!?
Se vsak boji radarje postavit, al kaj, zaradi gotofstva?

Pelte se enkrat od Visokega do Cerkelj na Gorenjskem.
V vsaki fakin' vasi je ohišje!
Kaj šele v mestih.
Štajerci, v korak s časom bo treba, sicer res lahko na Trojanah mejo postavimo.
Imagine there's no religion :)

Legon ::

kamiKaZaA je izjavil:

Invazija trolov v temo. Pričakovano. In glej argumente: če si proti coni 30 in hkrati podpiraš omejitev 50 km/h v naseljih, te trol ozmerja, da je prav da so radarji, ker se večina vozi s 100 km/h po mestu. Klasično in hkrati zelo slabo trolanje teme. Včasih so troli vsaj dobro trolali, ker so imeli pamet v glavi. Te nove generacije pa so na nivoju retardirancev in temu primerno je tudi zato zelo slabo trolanje.

Ce si psihopat, ki se ne zna kontrolirat za volanim (pa tudi na splosno v zivljnju, ko beremo tvoje izpade na forumu) za to niso krivi niti troli, niti radarji.

Edino posteno, da proracun profitira na racun bedakov, ki drugace samo trosijo kisik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

hipertija ::

Seveda, glavni na forumu pa nihče drug kot Sanjin Jašar.
Prekle za kurnk

BotHurek ::

Genetic je izjavil:

Kanglerjevi radarji so bili problematični zaradi tega, ker jih je postavljal v španoviji s Šešokom (Iskra) in so se dogovorili o delitvi profita. torej s kapitalističnega vidika - več bo radarjev, več bo profita. Koga briga, da so postavljeni zaradi varnosti, važno, da jih je čimveč in na področjih frekventnega prometa.


Nam lahko razložiš koliko bi bilo zaslužka za njih, če bi vsak avto vozil po predpisih?
Preveri koliko mtoseva si na najbolj priljubjenem slo-tech kvizu :)
mojkviz.neocities.org

gruntfürmich ::

Legon je izjavil:

Ce si psihopat, ki se ne zna kontrolirat za volanim (pa tudi na splosno v zivljnju, ko beremo tvoje izpade na forumu) za to niso krivi niti troli, niti radarji.

Edino posteno, da proracun profitira na racun bedakov, ki drugace samo trosijo kisik.

psihopati ste predvsem vi, ki mislite da je normalno da se postavljajo idiotske omejitve in da je normalno da se jih spoštuje. ste kot gnilo rakavo tkivo, ki se razteza čez družbo in jo uničuje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

hipertija ::

BotHurek je izjavil:

Genetic je izjavil:

Kanglerjevi radarji so bili problematični zaradi tega, ker jih je postavljal v španoviji s Šešokom (Iskra) in so se dogovorili o delitvi profita. torej s kapitalističnega vidika - več bo radarjev, več bo profita. Koga briga, da so postavljeni zaradi varnosti, važno, da jih je čimveč in na področjih frekventnega prometa.


Nam lahko razložiš koliko bi bilo zaslužka za njih, če bi vsak avto vozil po predpisih?


Samo zaostrovalo bi se in našlo način, da bi se služilo. Nenapisano pravilo je, da morajo policisti in redarji narediti toliko in toliko prometa, za vsako ceno. Za kazen je dovolj, če krmila ne držiš z obemi rokami, če ne pogledaš na izhodu križišča mrtvega kota, obvezno ustavljanje pri STOP znaku, pravilno razvrščanje pred križišči in predvsem krožišči, smerniki... pa še se najde bizarnih zadev. K "sreči" pa je v človeški naravi, da delamo napake in temu primerno se tudi postavlja ukrepe in služi, tako da so moje bizarne napake v prometu vedno spregledane in vozim že točno 14 let brez kazni.

Dečko, pozabil si dejstvo, da ni teorije, da bi vsi vozili BP - še piloti letal delajo napake, kljub treningom, protokolom in še najmanj 2 sta v kabini...

Kje je kaj gospod Jašar iz Ljubljanske v Mariboru... stolpnice ? :)
Prekle za kurnk

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hipertija ()

paradajzos ::

Legon je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Invazija trolov v temo. Pričakovano. In glej argumente: če si proti coni 30 in hkrati podpiraš omejitev 50 km/h v naseljih, te trol ozmerja, da je prav da so radarji, ker se večina vozi s 100 km/h po mestu. Klasično in hkrati zelo slabo trolanje teme. Včasih so troli vsaj dobro trolali, ker so imeli pamet v glavi. Te nove generacije pa so na nivoju retardirancev in temu primerno je tudi zato zelo slabo trolanje.

Ce si psihopat, ki se ne zna kontrolirat za volanim (pa tudi na splosno v zivljnju, ko beremo tvoje izpade na forumu) za to niso krivi niti troli, niti radarji.

Edino posteno, da proracun profitira na racun bedakov, ki drugace samo trosijo kisik.

Lepo si tole demonstriral umetnost samokontrole :)
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitev 40 km/h v naseljih? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26111625 (1399) D3m
»

So vas kdaj ujeli na radar?

Oddelek: Na cesti
423812 (2353) Argonavt
»

2krat radar v 20 minutah (cona 30) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33780027 (74845) GenZNPC
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29255159 (49779) BlueRunner

Več podobnih tem