Forum » Loža » Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič
Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič
Temo vidijo: vsi

kamiKaZaA ::
Na Čufarjevi ni šole, ni nič rizičnega, da bi morala biti omejitev hitrosti 40 km/h. In preden so znižali hitrost je skozi ta del Maribor bila omejitev hitrosti 50 km/h. In tu ima @feryz prav, da so hitrosti prenizke in zato prihaja do prekoračitev. Naj dajo lepo po celem Mariboru omejitev 50 km/h in le pred šolami/vrtci cono 30, pa da vidimo potem koliko bo prekoračitev hitrosti, ko bomo imeli normalne omejitev v mestu.

kamiKaZaA ::
Dosti pa jih je po moje na Čufarjevi naletelo na "mino".
Radar je pred semaforiziranim križiščem in meri v obe smeri. Semafor nima zelene utripajoče luči kot je to praksa v Zahodnem svetu, recimo Avstriji. In potem se folk vozi 40-42 km/h in nekaj metrov pred križiščem se prižge rumena luč in eni refleksno stopijo po gasu, če ocenijo, da se ni možno varno ustaviti in ravno zaradi tega, da čimprej zapustijo križišče in s tem ne ogrozijo varnosti drugih stopijo po gasu in so že v prekršku za vsaj do 10 km/h.
Ta radar je torej izjemno premišljeno (hinavsko) postavljen in bo lepo kasiral tudi na takšnih primerih, ko se bo človek vozil po omejitvi in bo instiktivno stopil po gasu ob prižigu rumene luči v kolikor bo ocenil, da se ne more varno ustaviti. Sam pri sebi ocenjujem, da je to velika verjetnost pri meni, da bom letno naletel parkrat na takšno "mino", ko se bom spozabil, da je radar v semaforiziranem križišču.
Radar je pred semaforiziranim križiščem in meri v obe smeri. Semafor nima zelene utripajoče luči kot je to praksa v Zahodnem svetu, recimo Avstriji. In potem se folk vozi 40-42 km/h in nekaj metrov pred križiščem se prižge rumena luč in eni refleksno stopijo po gasu, če ocenijo, da se ni možno varno ustaviti in ravno zaradi tega, da čimprej zapustijo križišče in s tem ne ogrozijo varnosti drugih stopijo po gasu in so že v prekršku za vsaj do 10 km/h.
Ta radar je torej izjemno premišljeno (hinavsko) postavljen in bo lepo kasiral tudi na takšnih primerih, ko se bo človek vozil po omejitvi in bo instiktivno stopil po gasu ob prižigu rumene luči v kolikor bo ocenil, da se ne more varno ustaviti. Sam pri sebi ocenjujem, da je to velika verjetnost pri meni, da bom letno naletel parkrat na takšno "mino", ko se bom spozabil, da je radar v semaforiziranem križišču.

Legon ::
Samo ce spadas med 2% nesposobnih voznikov, tako da nehaj lagat.
Je pa fascinantno da sam lepis uradno statistiko, potem pa lazes naprej kot da se ni nic zgodilo.
Je pa fascinantno da sam lepis uradno statistiko, potem pa lazes naprej kot da se ni nic zgodilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

kamiKaZaA ::

starfotr ::
Ponovno, občinski in državni organi lahko kjerkoli v državi in kadarkoli postavijo fiksne ali mobilne radarje in merijo hitrost. Prav tako te lahko npr. policija ustavi večkrat v dnevu in ti naredi kompletno kontrolo za kar so pristojni. Ne samo policija, tudi furs in ostali, ki imajo pristojnosti.
Strokovna odločitev je bila, da znižajo hitrosti na določenih odsekih, to so na občini tudi potrdili. To ni odločitev nekega kmeta, ki sadi buče ampak je utemeljena na analizah ljudi, ki živijo od tega.
Študija je dostopna tu:
https://slo-tech.com/forum/t843450/p855...
Tako, da je vse črno na belem.
Želel bi si, da bi tudi zdravstvene diagnoze bile tako eksaktno napravljene, saj potemtakem ne bi brali takih izpadov.
Strokovna odločitev je bila, da znižajo hitrosti na določenih odsekih, to so na občini tudi potrdili. To ni odločitev nekega kmeta, ki sadi buče ampak je utemeljena na analizah ljudi, ki živijo od tega.
Študija je dostopna tu:
https://slo-tech.com/forum/t843450/p855...
Vse odseke iz poglavja T.7, ki so povzeti v prilogah, z dodanimi vrednostnimi PN in PN/km smo
razporedili najprej po številu PN/km, potem še po prometni obremenitvi (PLDP) in tako smo dobili
20 "najbolj kritičnih" cest/odsekov (PLDP nad 10.000), ki so predstavljeni v podpoglavjih tega
poglavja...
Tako, da je vse črno na belem.
Želel bi si, da bi tudi zdravstvene diagnoze bile tako eksaktno napravljene, saj potemtakem ne bi brali takih izpadov.

c3p0 ::
Radar je pred semaforiziranim križiščem in meri v obe smeri. Semafor nima zelene utripajoče luči kot je to praksa v Zahodnem svetu, recimo Avstriji. In potem se folk vozi 40-42 km/h in nekaj metrov pred križiščem se prižge rumena luč in eni refleksno stopijo po gasu, če ocenijo, da se ni možno varno ustaviti in ravno zaradi tega, da čimprej zapustijo križišče in s tem ne ogrozijo varnosti drugih stopijo po gasu in so že v prekršku za vsaj do 10 km/h.
Včasih so zelene luči utripale, pa je "stroka" ugotovila, da to ni dobro. Od takrat naprej jih ni več. Stroka drugje po svetu ugotavlja drugače.
Verjetno gre za isto stroko, ki pravi, da bodo AC bolj pretočne z nižanjem omejitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()

UkrFTW!! ::
Kje vse imate probleme. Semaforji, hitrost, varnostna, ni da ni.... se noben ne vpraša po svojih zmožnostih/sposobnostih?

kamiKaZaA ::
Radar je pred semaforiziranim križiščem in meri v obe smeri. Semafor nima zelene utripajoče luči kot je to praksa v Zahodnem svetu, recimo Avstriji. In potem se folk vozi 40-42 km/h in nekaj metrov pred križiščem se prižge rumena luč in eni refleksno stopijo po gasu, če ocenijo, da se ni možno varno ustaviti in ravno zaradi tega, da čimprej zapustijo križišče in s tem ne ogrozijo varnosti drugih stopijo po gasu in so že v prekršku za vsaj do 10 km/h.
Včasih so zelene luči utripale, pa je "stroka" ugotovila, da to ni dobro. Od takrat naprej jih ni več. Stroka drugje po svetu ugotavlja drugače.
Verjetno gre za isto stroko, ki pravi, da bodo AC bolj pretočne z nižanjem omejitev.
Če človek uporabi kanček kmečke pameti pride hitro do ugotovitve, da če ima zeleno utripajočo luč, da vozniki ne bodo zadnji trenutek refleksno stopili po gasu kot je to praksa pri zadnjem trenutku rumene luči, ampak bodo imeli čas, da se odločijo ali pot nadaljujejo z nespremenjeno hitrostjo ali pa se počasi in varno zaustavijo. Točno tako poteka promet v Avstriji. Radar pa bi v tem primeru trpel, ker bi manj voznikov zadnji trenutek prekoračilo hitrost (recimo do +10 km/h) ob hitri zapustitvi križišča. To je vse preračunano, da je potem brezveze postavljat radar v semaforizirano križišče, če daš hkrati zeleno utripajočo luč.

starfotr ::
Problem je, če ne veš kaj velevajo CPP in imaš hkrati še zmanjšane sposobnosti. To je res huda hiba in žal mi je, da je sistem dovolil udeležbo v prometu tudi takim osebkom.

kamiKaZaA ::
Problem je, če ne veš kaj velevajo CPP in imaš hkrati še zmanjšane sposobnosti. To je res huda hiba in žal mi je, da je sistem dovolil udeležbo v prometu tudi takim osebkom.
Cestnoprometni predpisi velevajo, da če se ne moreš varno ustaviti ob prižigu rumene luči, da nadaljuješ vožnjo in križišče čimprej zapustiš. kaj pa tebi ni jasno glede tega? Razloži prosim. Hvala.

predi ::
Na Čufarjevi ni šole, ni nič rizičnega, da bi morala biti omejitev hitrosti 40 km/h. In preden so znižali hitrost je skozi ta del Maribor bila omejitev hitrosti 50 km/h. In tu ima @feryz prav, da so hitrosti prenizke in zato prihaja do prekoračitev. Naj dajo lepo po celem Mariboru omejitev 50 km/h in le pred šolami/vrtci cono 30, pa da vidimo potem koliko bo prekoračitev hitrosti, ko bomo imeli normalne omejitev v mestu.Kaj za OŠ Toneta Čufarja slišiš prvič? 150 m stran je. Pa poglej kje se nahaja (predvsem kaj jo dobesedno obkroža na severni strani) in kod bo šel glavni tok otrok. Pa menda ja ne ravno čez križišče, kjer stoji radar? Pa Dom Danice Vogrinec? Maš prav, je*eš penzioniste.
Tu je 40/30 že od nekdaj. Prej je bila celo cona 30 pred DSO-jem, ki je zdaj ni več.

kamiKaZaA ::
Na Čufarjevi ni šole, ni nič rizičnega, da bi morala biti omejitev hitrosti 40 km/h. In preden so znižali hitrost je skozi ta del Maribor bila omejitev hitrosti 50 km/h. In tu ima @feryz prav, da so hitrosti prenizke in zato prihaja do prekoračitev. Naj dajo lepo po celem Mariboru omejitev 50 km/h in le pred šolami/vrtci cono 30, pa da vidimo potem koliko bo prekoračitev hitrosti, ko bomo imeli normalne omejitev v mestu.Kaj za OŠ Toneta Čufarja slišiš prvič? 150 m stran je. Pa poglej kje se nahaja (predvsem kaj jo dobesedno obkroža na severni strani) in kod bo šel glavni tok otrok. Pa menda ja ne ravno čez križišče, kjer stoji radar? Pa Dom Danice Vogrinec? Maš prav, je*eš penzioniste.
Tu je 40/30 že od nekdaj. Prej je bila celo cona 30 pred DSO-jem, ki je zdaj ni več.
Si ti na glavo padel? 250 metrov stran je to (po googlu) in na vzporedni cesti. Kje v Sloveniji je na vzporednih cestah znižanje omejitve, če je v sosednji ulici šola? Znižanje omejitve je vedno tam (v tisti ulici), kjer je šola. Če bi bile še v sosednjih ulicah znižanja, bi tak po celem Mariboru lahko dali cono 30. Bučko!
Pred DSO-jem je znižanje na 30 km/h in še ležeči policaj. Zakaj more bit odsek v dolžini 500-1000 metrov pred DSO-jem znižanje na 40 km/h? Kje še je to? Znižanje je vedno v razdalji 150-200 metrov pred šolo/vrtcem/DSO-jem. Ne moreš sedaj že 1 kilometer prej znižat hitrosti (poglej si kje se začne znižanje omejitve na 40 km/h - malo za križiščem z Malečniškim mostom cca. 700-800 metrov od DSO-ja). Poznam jaz dobro Maribor.
DSO in znak za 30 km/h + ležeči policaj
https://maps.app.goo.gl/QVbVtvDHVzPXhGL...
Zakaj more potem že prej biti znižanje več kot 700 metrov pred tem na 40 km/h?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

predi ::

Legon ::
Radar je pred semaforiziranim križiščem in meri v obe smeri. Semafor nima zelene utripajoče luči kot je to praksa v Zahodnem svetu, recimo Avstriji. In potem se folk vozi 40-42 km/h in nekaj metrov pred križiščem se prižge rumena luč in eni refleksno stopijo po gasu, če ocenijo, da se ni možno varno ustaviti in ravno zaradi tega, da čimprej zapustijo križišče in s tem ne ogrozijo varnosti drugih stopijo po gasu in so že v prekršku za vsaj do 10 km/h.
Včasih so zelene luči utripale, pa je "stroka" ugotovila, da to ni dobro. Od takrat naprej jih ni več. Stroka drugje po svetu ugotavlja drugače.
Verjetno gre za isto stroko, ki pravi, da bodo AC bolj pretočne z nižanjem omejitev.
Če človek uporabi kanček kmečke pameti pride hitro do ugotovitve, da če ima zeleno utripajočo luč, da vozniki ne bodo zadnji trenutek refleksno stopili po gasu kot je to praksa pri zadnjem trenutku rumene luči, ampak bodo imeli čas, da se odločijo ali pot nadaljujejo z nespremenjeno hitrostjo ali pa se počasi in varno zaustavijo. Točno tako poteka promet v Avstriji. Radar pa bi v tem primeru trpel, ker bi manj voznikov zadnji trenutek prekoračilo hitrost (recimo do +10 km/h) ob hitri zapustitvi križišča. To je vse preračunano, da je potem brezveze postavljat radar v semaforizirano križišče, če daš hkrati zeleno utripajočo luč.
Zakaj spet lazes? Empriricno je bilo tocno to dokazano, da stevilni pri zeleni utripajoci luci pospesijo. Se en jasen primer tvojega laganja in dejstva, da ti je pamet ze davno v mukah crnila.
Eh. Da bo vsaj drugim jasno: tole in tole je na vsako stran tega križišča. In ja, OŠ je točno 150 m stran. Dobesedno je v kadru StreetViewa križišča, ki sem ga dal zgoraj. Tip pač ne razume nekih osnov, kot so prometni tokovi. Pa težave z razumevanjem prometne signalizacije ima.
Da o patoloski potrebi po laganju ne govorimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

kamiKaZaA ::
Eh. Da bo vsaj drugim jasno: tole in tole je na vsako stran tega križišča. In ja, OŠ je točno 150 m stran. Dobesedno je v kadru StreetViewa križišča, ki sem ga dal zgoraj. Tip pač ne razume nekih osnov, kot so prometni tokovi. Pa težave z razumevanjem prometne signalizacije ima.
Do OŠ je točno 230 metrov in prečkaš še zmes eno dodatno križišče. Glavno vprašanje: zakaj je potrebno znižati omejitev na Čufarjevi cesti na 40 km/h, ker je na Zrkovski cesti OŠ, da pa prideš do tja pa še greš skozi ulico Ob Dravi, kjer pa je omejitev 50 km/h. Torej imamo semaforizirano križišče, kar je najbolj varno za šolarje, kjer je omejitev 40 km/h in kasenje na poti do šole še križišče med Zrkovsko cesto in ulico Ob Dravi, kjer pa je omejitev 50 km/h in ni semaforja. Kako boš to obrazložil @predi.
In pa še kje v Sloveniji je 2 ulici stran (šola ja na Zrkovski cesti, da prideš do tja še greš čez ulico Ob Dravi, preden zapustiš Čufarjevo) znižanje omejitve zaradi OŠ na vzporedni stranski cesti?
Na poti do OŠ je omejitev 50 km/h. Pred tem pa je bila znižana na 40 km/h, katero omejitev pa semaforizirano križišče skozi Čufarjevo razveljavi.
Od križišča Čufarjeve do križišča Ob Dravi in Zrkovske je omejitev 50 km/h in do znaka cone 30 je prav tako omejitev 50 km/h. Zakaj je potem smotrno, da je na Čufarjevi omejitev na 40 km/h?
Tukaj pa se lahko sedaj vsak sam sperhodi (klika) do OŠ in spremlja omejitve (prvo 40 km/h Čufarjeva, potem 50 km/h Ob Dravi in 50 km/h na Zrkovski cesti do table cona 30, katera se nahaja cca. manj kot 100 metrov pred OŠ). OŠ je Zrkovski cesti, vzporedno tej ulici pa je Čufarjeva.
https://maps.app.goo.gl/Bh5aWC2CHLxUrez...

kamiKaZaA ::

MrStein ::
O dežurni lažnivec se je javil. Si že našel razlago zakaj si lagal glede nesreče kolesarja?
Torej obstaja manj kot 2% bedakov, ki ne zna upoštevat prometnih predpisov. Pa so šle v maloro vse bolodnje o tem, kako gre za neupravičeno omejitev, ki jo folk masovno ignorira.
A nisi ti in kolegi trdili, da omejitev folk ignorira? Hja...
Prav tako je kršiteljev tam 1%, torej komot padejo v procent* vozil brez tempomata.
* vseeno kaki procent, ker bo v vsakem primeru krepko čez 1%
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

solatko ::
Poznavalce in strokovnjake prosim, da mi razložijo, kako naj voznik na cesti Gorkega, na kateri je tudi radar s kamero, ki se pelje od Drave proti Pohorju ve, da je na coni 30, saj na to spominja samo bleda oznaka na cesti pred vrhom klančka in na koncu prečrtana cona 30, drugega znaka ni? V smeri proti Dravi je takoj za semaforjem.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

Daniel ::
Ko je že taka žolčna debata... Koliko mrtvih in poškodovanih imamo na teh cestah o katerih se pogovarjate v zadnjih 30 letih?

floyd1 ::
Poznavalce in strokovnjake prosim, da mi razložijo, kako naj voznik na cesti Gorkega, na kateri je tudi radar s kamero, ki se pelje od Drave proti Pohorju ve, da je na coni 30, saj na to spominja samo bleda oznaka na cesti pred vrhom klančka in na koncu prečrtana cona 30, drugega znaka ni? V smeri proti Dravi je takoj za semaforjem.
Oprosti, ampak... kdor tisti znak na asfaltu vidi "bledo", mora takoj po druga očala, če to ne pomaga pa počasi sprejeti tisto težko odločitev in vrniti izpit. Ne moreš tega spregledat, no... Ampak zdaj itak tam ne moreš peljati hitreje, vsi so tako pridni

Je pa res, da sem točno na tistem odseku, kjer je zdaj kamera, že doživel psihopatsko trobljenje in prehitevanje, ko sem vozil 30. Mimogrede - ob tej cesti je npr. tudi osnovna šola in velikokrat precej otrok na obeh straneh ceste. Prav je, da je tam radar.

bili_39a ::
Poznavalce in strokovnjake prosim, da mi razložijo, kako naj voznik na cesti Gorkega, na kateri je tudi radar s kamero, ki se pelje od Drave proti Pohorju ve, da je na coni 30, saj na to spominja samo bleda oznaka na cesti pred vrhom klančka in na koncu prečrtana cona 30, drugega znaka ni? V smeri proti Dravi je takoj za semaforjem.
Enostavno, ker še nisi zapustil cone 30, ki sega vse od starega mosta. Obsežna cona.

Legon ::
O dežurni lažnivec se je javil. Si že našel razlago zakaj si lagal glede nesreče kolesarja?
Torej obstaja manj kot 2% bedakov, ki ne zna upoštevat prometnih predpisov. Pa so šle v maloro vse bolodnje o tem, kako gre za neupravičeno omejitev, ki jo folk masovno ignorira.
A nisi ti in kolegi trdili, da omejitev folk ignorira? Hja...
Prav tako je kršiteljev tam 1%, torej komot padejo v procent* vozil brez tempomata.
* vseeno kaki procent, ker bo v vsakem primeru krepko čez 1%
O cem blodis? Kje sem trdil da folk ignorira omejitve? Si malo zamesal stvari?

kamiKaZaA ::
Ena slikca za folk, ki ne živi v paralelnem vesolju:

Od kdaj se meri pot na poteh, kjer ne (smeš/ne moreš) hoditi? To kar si ti zarisal je zračna linija in ne dejanska razdalja kot se uporablja pri merjenju poti. Maribor-Portorož je zračne linije 200 kilometrov, pa vsak, ki gre v Portorož iz MB reče, da ima 250 kilometrov poti, še nikoli nisem slišal, da bi kdo rekel, da je 200 kilometrov iz Maribora v Portorož. Ti si čudak! Res!
Odgovori že enkrat zakaj je 230 metrov pred OŠ omejitev 40 km/h v par 100 metrih dolžine (Čufarjeva) in potem zadnjih 200 metrov (Ob Dravi) do zadnjih 70 metrov (Zrkovska cesta) s križiščem brez semaforja, katero moreš prečkati na poti v OŠ pa imamo omejitev 50 km/h. Kje je tu logika?
Maribor - Portorož:
3 h in 15 min (246 km)
Maribor - Portorož:
197 Km - Flight distance between Maribor and Portorož

kamiKaZaA ::
@predi: Najdi še mi vsaj 10 lokacij v Sloveniji, kjer je hkrati v ulici, kjer se nahaja OŠ in v sosednji ulici znižanje hitrosti zaradi OŠ, katera se nahaja na vzporedni stranski cesti.
In še podvprašanje: Ali večina otrok, katera obiskuje OŠ živi točno v ulici OŠ in nikoli nimajo do šole, da prečkajo več ulic/cest, da pridejo do šole. Namreč takšna je tvoja zabita logika, da na poti do OŠ more biti povsod znižanje hitrosti. Seveda je pa realnost takšna, da je le pred šolami znižanje omejitev in ne v vseh sosednjih ulicah. Lep primer je Kamnica, kjer je prej bila cona 30 na območju 5,2 kilometra, danes pa je samo na območju OŠ Kamnica v dolžini 300 metrov. Ti res živiš v nekem paralelnem vesolju na podlagi kake "kvasiš"!
In še podvprašanje: Ali večina otrok, katera obiskuje OŠ živi točno v ulici OŠ in nikoli nimajo do šole, da prečkajo več ulic/cest, da pridejo do šole. Namreč takšna je tvoja zabita logika, da na poti do OŠ more biti povsod znižanje hitrosti. Seveda je pa realnost takšna, da je le pred šolami znižanje omejitev in ne v vseh sosednjih ulicah. Lep primer je Kamnica, kjer je prej bila cona 30 na območju 5,2 kilometra, danes pa je samo na območju OŠ Kamnica v dolžini 300 metrov. Ti res živiš v nekem paralelnem vesolju na podlagi kake "kvasiš"!

starfotr ::
Logike seveda ni, se strinjam. Ker edina logična je odločitev, da imajo vsa naselja omejitev 30 km/h ne pa 40 ali 50.

predi ::
Ne, nima smisla omejevati prometa na šolskih poteh. Lahko ga samo in točno na ulici, kjer je vhod v šolo. V strnjenem naselju recimo ni normalno, da šolsko poslopje obkrožajo po štiri različne ulice. Tudi ulice, kjer bi po tleh bil napis ŠOLA, šole pa na njej ni, ni nikjer po Sloveniji. Pa takšni pozivi so brez veze: https://www.rtvslo.si/slovenija/avp-var...
Recimo, da bi kak prostovoljec v prvih septembrskih dneh stal tam na prehodu pri Danici Vogrinec in pumpi, ko gredo otroci v in iz šole? Bedarija. Še večja pa bi bila, če bi stali na, pazi to, semaforiziranem križišču med Čufarjevo in Zrkovsko. Ker to je pa praktično pol kilometra stran od šole. Ali pa na onem križišču, ki gre na Malečniški most. Ma tu otroka sploh vidiš ne, ker to je pa že tako daleč, da se šolskega poslopja sploh ne vidi več. Kako zabiti so.
Recimo, da bi kak prostovoljec v prvih septembrskih dneh stal tam na prehodu pri Danici Vogrinec in pumpi, ko gredo otroci v in iz šole? Bedarija. Še večja pa bi bila, če bi stali na, pazi to, semaforiziranem križišču med Čufarjevo in Zrkovsko. Ker to je pa praktično pol kilometra stran od šole. Ali pa na onem križišču, ki gre na Malečniški most. Ma tu otroka sploh vidiš ne, ker to je pa že tako daleč, da se šolskega poslopja sploh ne vidi več. Kako zabiti so.

kamiKaZaA ::
Ne, nima smisla omejevati prometa na šolskih poteh. Lahko ga samo in točno na ulici, kjer je vhod v šolo. V strnjenem naselju recimo ni normalno, da šolsko poslopje obkrožajo po štiri različne ulice. Tudi ulice, kjer bi po tleh bil napis ŠOLA, šole pa na njej ni, ni nikjer po Sloveniji. Pa takšni pozivi so brez veze: https://www.rtvslo.si/slovenija/avp-var...
Recimo, da bi kak prostovoljec v prvih septembrskih dneh stal tam na prehodu pri Danici Vogrinec in pumpi, ko gredo otroci v in iz šole? Bedarija. Še večja pa bi bila, če bi stali na, pazi to, semaforiziranem križišču med Čufarjevo in Zrkovsko. Ker to je pa praktično pol kilometra stran od šole. Ali pa na onem križišču, ki gre na Malečniški most. Ma tu otroka sploh vidiš ne, ker to je pa že tako daleč, da se šolskega poslopja sploh ne vidi več. Kako zabiti so.
Ne delaj se butla. Nisem te spraševal, kje v Sloveniji so napisi ŠOLA na cesti (ker so marsikje, kjer ni šola , ampak je samo napis in nobenega znižanja hitrosti), ampak kje v Sloveniji je v sosednjih ulicah, kjer ni sama šola in da je znižanje hitrosti? Nikjer! Razumeš ti to? Nikjer ni tega!
In še vedno nisi odgovoril zakaj je na Čufarjevi omejitev 40 km/h potem pa ko si še bližje šoli pa omejitev 50 km/h. Odgovori že enkrat na postavljeno vprašanje zakaj je temu tako, ne pa da vlačiš v temo stvari o katerih te nihče ne sprašuje. Nauči se odgovarjat na postavljena vprašanja!!!

kamiKaZaA ::
Še večja pa bi bila, če bi stali na, pazi to, semaforiziranem križišču med Čufarjevo in Zrkovsko
Kje v Mariboru je semaforizirano križišče v bližini OŠ (na razdalji manj kot 230 metrov od OŠ) med Čufarjevo in Zrkovsko? Nikjer. OŠ šola je na Zrkovski, semaforizirano križišče pa je med Čufarjevo in Gunduličevo na eni strani in Ob Dravi na drugi strani. Obstaja pa križišče med Zrkovsko in Ob Dravi, katero pa nima semaforja. Ti kot kaže niti ne poznaš kakšna križišča so v Mariboru in potem pametuješ, da je na Čufarjevi OŠ. Ne, ni na Čufarjevi in križišče Čufarjeva in Zrkovska ne obstaja, ker zmes teče ulica Ob Dravi. Razumeš kakšne bedarije ti pišeš?
Križišče v bližini OŠ na razdalji manj kot 230 metrov:
Čufarjeva in Ob Dravi/Gunduličeva (semaforizirano)
Zrkovska in Ob Dravi (OŠ se nahaja manj kot 100 metrov od tega križišča)
Ti pa kar združuješ po 2 različna križišča (semaforizirano in brez semaforja) v eno

Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

kamiKaZaA ::
Ker vidim, da @predi ni ravno diht bom jaz podal odgovor zakaj je 230 metrov pred OŠ na Čufarjevi omejitev 40 km/h, kasneje manj kot 200 metrov pred OŠ pa omejitev 50 km/h (Ob Dravi in kasneje na Zrkovski cesti do cone 30 kjer je OŠ).
Odg: Na Čufarjevi je omejitev 40 km/h zaradi radarja in ker je to bolj prometna cesta kot tista Ob Dravi in Zrkovska (kjer se nahaja OŠ), zato je na tistih manj prometnih cestah omejitev 50 km/h in ni radarja, ker se ne splača. Če na Čufarjevi nebi imeli namena postaviti radarja bi tudi tukaj bila danes omejitev 50 km/h kot je bila pred leti. Vse to je kot kaže bil dolgoletni plan šerifa Saše "Kanglerja II." Arsenoviča, da v enem mandatu zniža hitrost in v naslednjem mandatu (tem sedanjem) postavi radar na območju znižanja hitrosti in ker gre za dokaj s prometom obremenjeno cesto s semaforjem, kjer zelena luč ne utripa in bo marsikdo stopil po gasu ob nenadnem prižigu rumene luči ko se bo nahaja preblizu križišča in se bo posledično tudi iz tega vidika dalo lepo kasirat s tem radarjem, ker se je znižala omejitev. Vse so zelo dobro "strokovno" preračunali katere so primerne lokacije za inkasantstvo. In ena izmed teh je na Čufarjevi.
Odg: Na Čufarjevi je omejitev 40 km/h zaradi radarja in ker je to bolj prometna cesta kot tista Ob Dravi in Zrkovska (kjer se nahaja OŠ), zato je na tistih manj prometnih cestah omejitev 50 km/h in ni radarja, ker se ne splača. Če na Čufarjevi nebi imeli namena postaviti radarja bi tudi tukaj bila danes omejitev 50 km/h kot je bila pred leti. Vse to je kot kaže bil dolgoletni plan šerifa Saše "Kanglerja II." Arsenoviča, da v enem mandatu zniža hitrost in v naslednjem mandatu (tem sedanjem) postavi radar na območju znižanja hitrosti in ker gre za dokaj s prometom obremenjeno cesto s semaforjem, kjer zelena luč ne utripa in bo marsikdo stopil po gasu ob nenadnem prižigu rumene luči ko se bo nahaja preblizu križišča in se bo posledično tudi iz tega vidika dalo lepo kasirat s tem radarjem, ker se je znižala omejitev. Vse so zelo dobro "strokovno" preračunali katere so primerne lokacije za inkasantstvo. In ena izmed teh je na Čufarjevi.

kamiKaZaA ::
Ključno stvar sem pozabil zapisati. Če bi na Čufarjevi bil razlog znižanja hitrosti OŠ na sosednji ulici (Zrkovska) potem bi tudi to znižanje veljalo za celo Zrkovsko cesto in ulico Ob Dravi. Pa temu ni tako in je tam omejitev 50 km/h.

predi ::
Očitno Pobrežja ne poznaš najbolje. Naj ti pomagam: klik. Tele bajte ob Dravi? Jep, iste hišne številke kot OŠ. Mater, pa kar veliko križišče. Mariborčan bi ga težko zgrešil.
O glej 40 v bližini šole: klik. Opozorilna tabla poleg, mali bonus. Aja, čakaj malo. A ni tu poleg tudi Gorkega ulica? Ne me j*bat. Res je.
Na te bedarije ti ne bom več odgovarjal. Ker, kot rečeno, ti niso jasne niti osnove. Ne vem, mogoče pa kakšen birokrat nekje v pisarni gleda te ceste, kjer je v okolici mnogo ranljivih udeležencev, in si reče, hja, glej, tale cesta pa ima mogoče dnevno kakih 1000 vozil prometa. Mogoče lahko tu pustimo malo več, no, dokler ne bo splošna po naseljih itak 30. Pa še kritikam raznih topoglavcev se na hitro izognemo. Uf, tale druga je pa ena izmed glavnih prometnic. Pa meritve kažejo, da dosti ljudi vozi mnogo nad dovoljenim. Mogoče bi bilo tukaj pametno znižati povprečno hitrost vozil. Mogoče. Pa kako študijo sem in tja lahko tudi objavimo na to temo. Sicer jih bodo topoglavci ignorirali, ampak, kaj češ, tak je.
O glej 40 v bližini šole: klik. Opozorilna tabla poleg, mali bonus. Aja, čakaj malo. A ni tu poleg tudi Gorkega ulica? Ne me j*bat. Res je.
Na te bedarije ti ne bom več odgovarjal. Ker, kot rečeno, ti niso jasne niti osnove. Ne vem, mogoče pa kakšen birokrat nekje v pisarni gleda te ceste, kjer je v okolici mnogo ranljivih udeležencev, in si reče, hja, glej, tale cesta pa ima mogoče dnevno kakih 1000 vozil prometa. Mogoče lahko tu pustimo malo več, no, dokler ne bo splošna po naseljih itak 30. Pa še kritikam raznih topoglavcev se na hitro izognemo. Uf, tale druga je pa ena izmed glavnih prometnic. Pa meritve kažejo, da dosti ljudi vozi mnogo nad dovoljenim. Mogoče bi bilo tukaj pametno znižati povprečno hitrost vozil. Mogoče. Pa kako študijo sem in tja lahko tudi objavimo na to temo. Sicer jih bodo topoglavci ignorirali, ampak, kaj češ, tak je.

kamiKaZaA ::
Čestitke! Si šel na drugi konec Maribora, da si pokazal semaforizirano križišče Zrkovske in Čufarjeve, kjer pa je omejitev 50 km/h
in tudi za križiščem se naprej 50 km/h. Le zakaj ne komentiraš križišča (Čufarjeva/Ob Dravi) v bližini šole z omejitvijo s 40 km/h, kjer pa je kasneje spet na poti v OŠ (Ob Dravi in en del Zrkovske) omejitev 50 km/h. 
Zanimivo. Po tvoji logiki torej gremo od vsake OŠ v radius 1 kilometer zniževat hitrost in tako pridemo, da nikjer v MB več nimamo omejitve 50 km/h. Bravo! Super ideje imaš.


Zanimivo. Po tvoji logiki torej gremo od vsake OŠ v radius 1 kilometer zniževat hitrost in tako pridemo, da nikjer v MB več nimamo omejitve 50 km/h. Bravo! Super ideje imaš.


kamiKaZaA ::
Ne vem, mogoče pa kakšen birokrat nekje v pisarni gleda te ceste, kjer je v okolici mnogo ranljivih udeležencev, in si reče, hja, glej, tale cesta pa ima mogoče dnevno kakih 1000 vozil prometa. Mogoče lahko tu pustimo malo več, no, dokler ne bo splošna po naseljih itak 30. Pa še kritikam raznih topoglavcev se na hitro izognemo. Uf, tale druga je pa ena izmed glavnih prometnic. Pa meritve kažejo, da dosti ljudi vozi mnogo nad dovoljenim. Mogoče bi bilo tukaj pametno znižati povprečno hitrost vozil. Mogoče. Pa kako študijo sem in tja lahko tudi objavimo na to temo. Sicer jih bodo topoglavci ignorirali, ampak, kaj češ, tak je.
Naiven pa si naiven. Zelo si naiven, če misliš, da so znižanja hitrosti in kasneje postavitev radarjev na ta območja zaradi varnosti in da so te prepričali v ("za otroke gre"):
No tisti, ki pa nismo naivni, pa vemo, da od zdaj stoji biznis, ki sliši na ime inkasantstvo. Po domače občina več ne ve od kod bi dobila denar in to je en način kako prazniti žepe občanov (znižaj hitrost in postavi radar) in si prilastiti del njihovega zaslužka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

Legon ::
Ne, nima smisla omejevati prometa na šolskih poteh. Lahko ga samo in točno na ulici, kjer je vhod v šolo. V strnjenem naselju recimo ni normalno, da šolsko poslopje obkrožajo po štiri različne ulice. Tudi ulice, kjer bi po tleh bil napis ŠOLA, šole pa na njej ni, ni nikjer po Sloveniji. Pa takšni pozivi so brez veze: https://www.rtvslo.si/slovenija/avp-var...
Recimo, da bi kak prostovoljec v prvih septembrskih dneh stal tam na prehodu pri Danici Vogrinec in pumpi, ko gredo otroci v in iz šole? Bedarija. Še večja pa bi bila, če bi stali na, pazi to, semaforiziranem križišču med Čufarjevo in Zrkovsko. Ker to je pa praktično pol kilometra stran od šole. Ali pa na onem križišču, ki gre na Malečniški most. Ma tu otroka sploh vidiš ne, ker to je pa že tako daleč, da se šolskega poslopja sploh ne vidi več. Kako zabiti so.
Ne delaj se butla. Nisem te spraševal, kje v Sloveniji so napisi ŠOLA na cesti (ker so marsikje, kjer ni šola , ampak je samo napis in nobenega znižanja hitrosti), ampak kje v Sloveniji je v sosednjih ulicah, kjer ni sama šola in da je znižanje hitrosti? Nikjer! Razumeš ti to? Nikjer ni tega!
In še vedno nisi odgovoril zakaj je na Čufarjevi omejitev 40 km/h potem pa ko si še bližje šoli pa omejitev 50 km/h. Odgovori že enkrat na postavljeno vprašanje zakaj je temu tako, ne pa da vlačiš v temo stvari o katerih te nihče ne sprašuje. Nauči se odgovarjat na postavljena vprašanja!!!
Zato ker se otroci ne teleportirajo v solo. To da si ti len laznivec, ki niti 50m ne naredi brez da te mamica pelje, ne pomeni da se cel svet tako vrti. Razumem da kot vsak narcisoiden egoist tega nisi sposoben dojet.
Pa nauci se, da ne lazes v vsakem postu, ki ga objavis!!!
Čestitke! Si šel na drugi konec Maribora, da si pokazal semaforizirano križišče Zrkovske in Čufarjeve, kjer pa je omejitev 50 km/hin tudi za križiščem se naprej 50 km/h. Le zakaj ne komentiraš križišča (Čufarjeva/Ob Dravi) v bližini šole z omejitvijo s 40 km/h, kjer pa je kasneje spet na poti v OŠ (Ob Dravi in en del Zrkovske) omejitev 50 km/h.
Zanimivo. Po tvoji logiki torej gremo od vsake OŠ v radius 1 kilometer zniževat hitrost in tako pridemo, da nikjer v MB več nimamo omejitve 50 km/h. Bravo! Super ideje imaš.![]()
Ja, omejitev 30km/h v radiusu 1000m okrog sole je dejansko pametno razmisljanje. Mogoce se kaj bo iz tebe...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

kamiKaZaA ::
lazes
Še vsaj 98 takšnih komentarjev prosim. Odlično ti gre ponavljat kot papiga ene in iste komentarje...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

Legon ::
Ti kar pridno stej svoje lazi, ce ti to pomaga, da lazje spis. Jaz nekje pri 5 v isti temi neham stet in sprevidim, da imam opravka z debilom in temu primerno komuniciram s tabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

kamiKaZaA ::
Ker je v članku na Žurnal24 omenjen Slo-tech
bom izjemoma tak članek prilepil v to temo (drugače ga ne bi).
Ali lahko, če ni tega znaka, res izpodbijaš kazen za prehitro vožnjo
https://www.zurnal24.si/avto/dosje-avto...
"Če ni znaka, lahko izpodbijaš kazen ..."
Na slovenskih forumih (Slo-Tech, Reddit ...) se pogosto pojavlja vprašanje, ali mora biti takšen znak postavljen povsod, kjer se izvajajo stacionarne meritve hitrosti. Eden od uporabnikov je celo zapisal, da je odsotnost tega znaka lahko pravna podlaga za ugovor na prejeto kazen. Ali to drži?
"Tako Zakon o pravilih cestnega prometa kot tudi Pravilnik o prometni signalizaciji in prometnih opremi na cestah ne določata obveznosti postavitve prometnega znaka za obvestilo – 3214 – Merjenje hitrosti, ki označuje bližino mesta, kjer so nameščene stacionarne naprave za odkrivanje in dokazovanje presežene najvišje dovoljene hitrosti."
Z drugimi besedami, ali bo pred ohišjem za radar stal znak 3214, je predvsem pristojnost upravljavca cestnega odseka in ni obveza. Meritev je tako veljavna v vsakem primeru, z ali brez opozorilne table. Večina stacionarnih ohišij v Sloveniji je postavljenih na občinskih cestah.

Ali lahko, če ni tega znaka, res izpodbijaš kazen za prehitro vožnjo
https://www.zurnal24.si/avto/dosje-avto...
"Če ni znaka, lahko izpodbijaš kazen ..."
Na slovenskih forumih (Slo-Tech, Reddit ...) se pogosto pojavlja vprašanje, ali mora biti takšen znak postavljen povsod, kjer se izvajajo stacionarne meritve hitrosti. Eden od uporabnikov je celo zapisal, da je odsotnost tega znaka lahko pravna podlaga za ugovor na prejeto kazen. Ali to drži?
"Tako Zakon o pravilih cestnega prometa kot tudi Pravilnik o prometni signalizaciji in prometnih opremi na cestah ne določata obveznosti postavitve prometnega znaka za obvestilo – 3214 – Merjenje hitrosti, ki označuje bližino mesta, kjer so nameščene stacionarne naprave za odkrivanje in dokazovanje presežene najvišje dovoljene hitrosti."
Z drugimi besedami, ali bo pred ohišjem za radar stal znak 3214, je predvsem pristojnost upravljavca cestnega odseka in ni obveza. Meritev je tako veljavna v vsakem primeru, z ali brez opozorilne table. Večina stacionarnih ohišij v Sloveniji je postavljenih na občinskih cestah.

starfotr ::
Mutibariči iščejo vse izgovore, samo počasneje ne bi vozili.
In verjetno bi začeli krast table, če bi bile obvezne in se sklicevali na to, da ni table.
In verjetno bi začeli krast table, če bi bile obvezne in se sklicevali na to, da ni table.

c23po ::
Dosti pa jih je po moje na Čufarjevi naletelo na "mino".
Radar je pred semaforiziranim križiščem in meri v obe smeri. Semafor nima zelene utripajoče luči kot je to praksa v Zahodnem svetu, recimo Avstriji. ...
Resnici na voljo, v Evropi ima zeleno utripajočo luč le 5 držav. Razen Avstrije, ostale 4 res le pogojno spravimo pod "zahodni svet". Ne glede na to, ali ne bi bilo bolj produktivno najprej prebrati tisto študijo, ki je določila kritične točke za postavitev radarjev, kot ugibati o grdih namenih občinske uprave?
Računalniki nimajo spominov.

kamiKaZaA ::
ali ne bi bilo bolj produktivno najprej prebrati tisto študijo, ki je določila kritične točke za postavitev radarjev
Študija je v rangu tiste za Pfizer cepiva. V prid naročnika (plačnika). Vemo pa kako se je končalo s Pfizer cepivi na podlagi teh "študij". Vse "transparentno". Isto je s to študijo za kritične točke, kjer so danes po tej "študiji" nujno potrebni radarji, a zadnjih 30+ let ni nihče umrl na teh cestah, niti bil težje poškodovan, niti ni bistveno več nesreč kot jih je drugod. Toliko o teh "študijah".
Če prineseš zajeten kupček denarja "stroki" ti naredijo "študijo", da ima uvživanje dreka toliko hranilnih vrednosti, da bi se lahko odpovedali jesti mesa. No, eni bodo slepo sledili in upoštevali to "študijo" s strani "stroke", spet drugi se bomo spraševali o resničnosti te "študije" in bili hkrati označeni za idiote, alufolijaše, egoistične pizde, ker nočemo dreka jesti in ker dvomimo v to "študijo" podkrepljeno s "strokovnjaki", katero se celo življenje ukvarjajo s tem.

Legon ::
ali ne bi bilo bolj produktivno najprej prebrati tisto študijo, ki je določila kritične točke za postavitev radarjev
Študija je v rangu tiste za Pfizer cepiva. V prid naročnika (plačnika). Vemo pa kako se je končalo s Pfizer cepivi na podlagi teh "študij". Vse "transparentno". Isto je s to študijo za kritične točke, kjer so danes po tej "študiji" nujno potrebni radarji, a zadnjih 30+ let ni nihče umrl na teh cestah, niti bil težje poškodovan, niti ni bistveno več nesreč kot jih je drugod. Toliko o teh "študijah".
Če prineseš zajeten kupček denarja "stroki" ti naredijo "študijo", da ima uvživanje dreka toliko hranilnih vrednosti, da bi se lahko odpovedali jesti mesa. No, eni bodo slepo sledili in upoštevali to "študijo" s strani "stroke", spet drugi se bomo spraševali o resničnosti te "študije" in bili hkrati označeni za idiote, alufolijaše, egoistične pizde, ker nočemo dreka jesti in ker dvomimo v to "študijo" podkrepljeno s "strokovnjaki", katero se celo življenje ukvarjajo s tem.
Še vedno ima bitveno večjo težo, kot karkoli pove dežurni lažnivec. Zgolj kričat, da ti ne verjameš v stroko, sporoča tvoj domet, nič pa o dejanski verodostojnosti stroke ali študije. Sklivecanje na lastno ničevo avtoriteto podkrepljeno z rolo alufolije dela vse skupaj samo pomilovanja vredno.
Vidim, da spet poskušaš navajat neka kvazi dejstva. A imaš za njih kak vir? Nazadnje ko si se tako sklivecal na nesrečo kolesarja, se je namreč jasno pokazalo kako lažeš.
Eni boste pač slepo sledili lastnim zablodam, samo ne pričakovat, da bo kdorkoli temu ploskal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

Legon ::
Dosti pa jih je po moje na Čufarjevi naletelo na "mino".
Radar je pred semaforiziranim križiščem in meri v obe smeri. Semafor nima zelene utripajoče luči kot je to praksa v Zahodnem svetu, recimo Avstriji. In potem se folk vozi 40-42 km/h in nekaj metrov pred križiščem se prižge rumena luč in eni refleksno stopijo po gasu, če ocenijo, da se ni možno varno ustaviti in ravno zaradi tega, da čimprej zapustijo križišče in s tem ne ogrozijo varnosti drugih stopijo po gasu in so že v prekršku za vsaj do 10 km/h.
Da razdelamo še tole laž o tem da je praksa v Zahodnem svetu, da se uporablja utripajoča luč. V nasprtju s trdivijo dežurnega lažnivca to seveda ni res. Tukaj: https://europa.eu/youreurope/citizens/t... si vsak lahko pogleda EU države.
In poleg Avstrije najdeš še Estonijo in Hrvaško, potem je pa počasi konec veselja. Ne dvomim, da če pogledamo še vseh ostalih držav na tem planetu bomo našli še katero, ampak izjava, da je to praksa na zahodu je, kot se za avtoja spodobi izmišljena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

skumpl ::
Meni je fajn, da so radarji. Nimam avtomobila, ampak rad vidim, da tisti, ki vozijo prehitro, dobijo kazen


kamiKaZaA ::
Poanta zelene utripajoče luči je, da daš ljudem možnost, da se pravi čas odločijo ali nadaljujejo pot z nespremenjeno hitrostjo ali pa se varno zaustavijo (začnejo upočasnjevati). In Avstrija ima to (kot primer) in je zelo dobra stvar (za varnost vseh udeležencev, da ni naglih zaviranj pred semaforjem).
Če pa ti v Sloveniji postaviš radar v semaforizirano križišče, kateri meri v obe smeri in hkrati nimaš zelene utripajoče luči bo dosti ljudi ko bo zadnji trenutek pred križiščem preklopilo na rumeno luč na šolski in varen način rahlo pospešilo in hop, si že prekoračil hitrost do 10 km/h in sledi kazen. In točno zaradi tega pri nas nimamo zelene utripajoče luči, ker bi potem manj zaslužili z radarji. To razlago sem pa sem že razložil, ampak enim butcem se ne da tega dopovedati.
Če pa ti v Sloveniji postaviš radar v semaforizirano križišče, kateri meri v obe smeri in hkrati nimaš zelene utripajoče luči bo dosti ljudi ko bo zadnji trenutek pred križiščem preklopilo na rumeno luč na šolski in varen način rahlo pospešilo in hop, si že prekoračil hitrost do 10 km/h in sledi kazen. In točno zaradi tega pri nas nimamo zelene utripajoče luči, ker bi potem manj zaslužili z radarji. To razlago sem pa sem že razložil, ampak enim butcem se ne da tega dopovedati.

Legon ::
In je zelo dobra stvar (za varnost vseh udeležencev, da ni naglih zaviranj pred semaforjem).
Vir? Zakaj so prakticno edina Zahodna drzava s tem sistemom? Mogoce zato ker je to kar si napisal spet laz?
Če pa ti v Sloveniji postaviš radar v semaforizirano križišče, kateri meri v obe smeri in hkrati nimaš zelene utripajoče luči bo dosti ljudi ko bo zadnji trenutek pred križiščem preklopilo na rumeno luč na šolski in varen način rahlo pospešilo in hop, si že prekoračil hitrost do 10 km/h in sledi kazence imas cas pospesit imas cas tudi zavirat. In ravno to se je pokazalo pri utripajoci luci. Ljudje so namesto zavirali pospesevali. Tudi naleti so bili bolj verjetni kadar kdo tega "nepisanega" pravila ni uposteval. Tako da ne spet lagat.
In točno zaradi tega pri nas nimamo zelene utripajoče luči, ker bi potem manj zaslužili z radarji. To razlago sem pa sem že razložil, ampak enim butcem se ne da tega dopovedati.kolikokrat se zlazes ni merilo. Za to trditev ne obstaja nikarsen verodostojen dokaz in ji verjamejo samo debili z alu folijo na glavi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitev 40 km/h v naseljih? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 14022 (3796) | D3m |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56868 (51488) | BlueRunner |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 89416 (82116) | Gandalfar |