Forum » Loža » Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič
Radar 2.0 Maribor - Saša "Kangler II." Arsenovič
Temo vidijo: vsi

socialec ::
Namesto prepiranja glede za omejitev 40 na AC, dajte posnetek. Nemogoče ni, vendar se ne spomnim na teh odsekih, kjer vozim jaz. Poleg tega, včasih nima smisla zapravljati časa na AC, če obstajajo predvidljivejše alternative.

starfotr ::
Veliko izvozov ima omejitev 40 km/h. Razen, če kot kleni štajerci mislite da to ni del avtoceste.

socialec ::
Aja, ok, manipuliramo malo, razumem, bom vedel za drugič, velespoštovani Mieler, te bom pričakal, se bo videlo, kaj je del česa, kleni starfotr, z neskončno ovrednotenim časom, ki mu v trgovini pri konkurenci urejajo nakupe in še zamenjajo mu nedelujoče aparate :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

socialec ::
Uff, komaj čakam, ko se bo klenemu staremufotru kaj dokazovalo in veliko se mu bo, že do sedaj je bilo veliko priložnosti, zdaj ne bodo več izpuščene, če so prej sočutno in spošljitvo bile. Nisem jaz prosil za zafrkancijo in zlorabo nekih marginalnih pogojev, zagotovo pa bo potencirano v ekstreme in neusmiljeno, kjer bo le priložnost glede klenega staregafotra :D

kamiKaZaA ::
Predstavljaj si, da dajo čez celo avtocesto omejitev 40 km/h in kakšen smisel bi to imelo. In tudi kako bi vplivalo na prekoračitve omejitev hitrosti. In točno to se dogaja, ko se daje v naselje nerazumne (neživljenske) omejitve.
Jaz se vsak dan vozim po AC in vidim znak za omejitev 40 km/h.
Ti očitno teh znakov ne vidiš ali pa ne poznaš, ker trdiš da teh znakov ni.
Predstavljaj si, da dajo čez celo avtocesto omejitev 40 km/h in kakšen smisel bi to imelo.
@starfotr - ni ti potrebno iz komentarja v komentar pisati, da imaš dokončane le 3 razrezde OŠ, ker ti je že 4. razred predstavljal kot da delaš doktorat in si ga zato zmes 5x ponavljal preden si opsutil šolo in šel delati. In temu primerni je tudi tvoj nivo bralnega razumevanja. Ena povprečna opica ima boljše bralno razumevanje kot ti. Toliko samo, da vidiš kakšen nivo ima doseg tvoje branje in bralno razumevanje.

kamiKaZaA ::
Znano je, koliko voznikov bo prejelo položnico po prvem tednu delovanja radarja v Mariboru
Velika večina voznikov spoštuje omejitve, a zaradi prehitre vožnje na Čufarjevi cesti med 11. in 17. avgustom bo položnice prejelo 840 voznikov.
Od prejšnjega ponedeljka do nedelje je večina voznikov (45.162 ali 89 odstotkov vseh) upoštevala hitrost na tej cesti do 40 km/h, 4500 voznikov pa je omejitev prekoračilo v okviru tolerance, ki naj bi znašala 5 km/h, kar pomeni, da lahko vozniki brez kazni vozijo s hitrostjo 45 km/h.
https://vecer.com/maribor/aktualno/foto...
Velika večina voznikov spoštuje omejitve, a zaradi prehitre vožnje na Čufarjevi cesti med 11. in 17. avgustom bo položnice prejelo 840 voznikov.
Od prejšnjega ponedeljka do nedelje je večina voznikov (45.162 ali 89 odstotkov vseh) upoštevala hitrost na tej cesti do 40 km/h, 4500 voznikov pa je omejitev prekoračilo v okviru tolerance, ki naj bi znašala 5 km/h, kar pomeni, da lahko vozniki brez kazni vozijo s hitrostjo 45 km/h.
https://vecer.com/maribor/aktualno/foto...

starfotr ::
Ti si pa ostal še v pravljicah. Ker prihajajo misli in ideje o 40 km/h čez celo AC in to primerjaš s cono 30 v nekem zabačenem selu. Naj ti že zamenjajo plenico, sirota.

kamiKaZaA ::
in to primerjaš s cono 30 v nekem zabačenem selu.
"Zabačeno selo" imaš ti med nogami. Može seljak iz sela, ali ne može selo iz seljaka. Ta stari jugoslovanski pregovor še kako velja za tebe. Drugače pa je Kamnica prav spodobno in lepo urejeno naselje pri Mariboru. Se vidi, da si iz Ljubljane je za tebe vse kar je izven ringa LJ "zabačeno selo". Kultura primerna tvoji izobrazbi.

kamiKaZaA ::
in to primerjaš s cono 30 v nekem zabačenem selu.
Samo za tebe, da se boš malo izbobrazil. Ker si več kot očitno premalo izobražen.
Testno brisanje...
Test
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

predi ::
V prvem tednu merjenja vsaj 17k € v blagajni. Hitro se bo povrnila investicija. Preostanek lahko gre kar v najem novih radarjev oz. škatel.

psychoshorty ::
...ampak le število izrečenih kazni za prehitro vožnjo.
Kot smo ugotovili, štajerci ne znate vozit po predpisih.
Seveda znamo. Kjer je omejitev 50 km/h ne moreš dati kar cono 30, ker se je enemu tako sprdnilo. Sedaj naj naredijo test, ko bo omejitev 50 km/h koliko bo prekoračitve hitrosti kot prej ko je bila cona 30. Pa naj postrežejo s temi podatki, da potem takšnim kot si ti zaprejo usta.
Zakaj pa policija ni kaznovala kolesarje?
'Zdaj ko imamo cono 30, te vsi prehitevajo, ker si prepočasen, tudi kolesarji''
"Zdaj ko imamo cono 30, te vsi prehitevajo, ker si prepočasen, tudi kolesarji. To je še bolj nevarno, kot če pelješ 50 kilometrov na uro," je povedala ena od ogorčenih udeleženk. "Cona 30 je neživljenjska, povzroča težave, namesto da bi jih reševala," je dejal drugi. Sporno prometno ureditev je podprl le eden od zbranih, ki je povedal, da stanuje ob tej cesti in opaža, da je manj hrupa.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/z...
Cona 30 torej zaradi enega idiota. In potem večina trpi. Omejitev 50 km/h je več kot na mestu za naselje kot je Kamnica. Dovolj varno za vse udeležence v prometu. pa še kolesarji te ne prehitevajo, ko je omejitev hitrosti 50 km/h.
@kamiKaZaA, daj mi prosim povej, kdo je ta idiot, zaradi katerega je bila cona 30.
Nisem iz teh krajov, imam pa dosti kolegov v Kamnici in nas vse zanima, kdo je ta posameznik. Ce se Simon ne bi tako udejstvoval v kraju, bi zdaj se vedno imeli cono 30. Te nove lezece prepreke pa so vrhunec nigradovega znanja. Ko so jih zaceli delat, so bili na delu 4 bosanci, kateri ne vejo, kaj je to levo in desno in so naredili taksne, da so avtobusi po njih drsali in puscali sledi.
Zdaj bo sicer bolje, a toliko lezecih na taksni relaciji je za popizdit. Sploh, ce se peljes potem se naprej v Kungoto.
Tisti, ki pa ne poznate lokalne problematike, pa se prosim ne vtikajte in pametujte, samozvani kavcmojstri prometa in ucitelji voznje.

kamiKaZaA ::
Moram priznati, da me je znesek (št. prekršakrjev) presenetil. Sploh, ker so merili kjer je omejitev 40 km/h. Prej bi pričakoval tako veliko kazni v coni 30 ne pa tu, ko se lahko pelješ 40 km/h. Pa še, da je bilo vsepovsod obveščeno in da sedaj lahko imaš v mislih te 3 lokacije, ko pa jih bo 30+ pa se hitro spozabiš in moreš res več gledat na števec kot pa cesto.

kamiKaZaA ::
psychoshorty je izjavil:
@kamiKaZaA, daj mi prosim povej, kdo je ta idiot, zaradi katerega je bila cona 30.
Nisem iz teh krajov, imam pa dosti kolegov v Kamnici in nas vse zanima, kdo je ta posameznik.
Ne poznam imena, poznam pa osebo iz tega kraja in sem od nje izvedel to zgodbo o tem enem pacijentu in kasneje vse podrobnosti o uporu proti coni 30.
psychoshorty je izjavil:
Te nove lezece prepreke pa so vrhunec nigradovega znanja. Ko so jih zaceli delat, so bili na delu 4 bosanci, kateri ne vejo, kaj je to levo in desno in so naredili taksne, da so avtobusi po njih drsali in puscali sledi.
Zdaj bo sicer bolje, a toliko lezecih na taksni relaciji je za popizdit. Sploh, ce se peljes potem se naprej v Kungoto.
Sem se peljal v tem času in na onem tretjem (sredinski) zelo lepo čohnil, pa sem peljal manj kot 20 km/h. Grede nazaj sem peljal 5 km/h in glih za glih, da nisem čohal. Sem pa sedaj izvedel, da so jih nekaj popravljali in da niso več tako špičasti, ampak bolj položni. Upam, da se bo dalo peljati vsaj z 20 km/h preko njih, čeprav imajo pred tem table da se lahko pelješ s 30 km/h.

psychoshorty ::
psychoshorty je izjavil:
@kamiKaZaA, daj mi prosim povej, kdo je ta idiot, zaradi katerega je bila cona 30.
Nisem iz teh krajov, imam pa dosti kolegov v Kamnici in nas vse zanima, kdo je ta posameznik.
Ne poznam imena, poznam pa osebo iz tega kraja in sem od nje izvedel to zgodbo o tem enem pacijentu in kasneje vse podrobnosti o uporu proti coni 30.
psychoshorty je izjavil:
Te nove lezece prepreke pa so vrhunec nigradovega znanja. Ko so jih zaceli delat, so bili na delu 4 bosanci, kateri ne vejo, kaj je to levo in desno in so naredili taksne, da so avtobusi po njih drsali in puscali sledi.
Zdaj bo sicer bolje, a toliko lezecih na taksni relaciji je za popizdit. Sploh, ce se peljes potem se naprej v Kungoto.
Sem se peljal v tem času in na onem tretjem (sredinski) zelo lepo čohnil, pa sem peljal manj kot 20 km/h. Grede nazaj sem peljal 5 km/h in glih za glih, da nisem čohal. Sem pa sedaj izvedel, da so jih nekaj popravljali in da niso več tako špičasti, ampak bolj položni. Upam, da se bo dalo peljati vsaj z 20 km/h preko njih, čeprav imajo pred tem table da se lahko pelješ s 30 km/h.
30 ti ne priporocam. Sem se dva dni nazaj peljal po njih. So popravli, ampak so z vsemi primerljivimi v Mariboru ti najvisji. Se vedno mores biti pazljiv. Klancina bi morala biti po projektni dokumentaciji dolga 3m. Ce je to 3m za one specialiste iz bosne, sem jaz kombajn.
Bom skusal izvedet, kdo je bil ta posebnez.

c23po ::
Samo za informacijo. V Kamnici je bila najdaljša cona 30 v celi Sloveniji. Dolga 5,2 kilometra. In uvedli so jo zaradi samo zaradi enega (bedaka, ki je imel veze in poznanstva na občini Maribor). Potem so pa potrebovali nekaj več kot 2 leti in preko 700 podpisov krajanov, da so to govno od cone 30 ukinili.
...
Samo za informacijo: v idealnih pogojih razlika v času vožnje s 30 km/h in 50 km/h na poti dolgi 5,2 km znaša 4 minute in 10 sekund. Torej se moraš voziti po vasi gor in dol ene 10 krat, da lahko zaračunaš uro. Seveda, dolgoročno gledano te ta luksuz stane celo premoženje. Še dobro, da so prestavili nazaj na 50 km/h. Bodo prebivalci s pogostimi vožnjami po vasi lahko prišparali za nove BMW-je.
Računalniki nimajo spominov.

predi ::
Moram priznati, da me je znesek (št. prekršakrjev) presenetil. Sploh, ker so merili kjer je omejitev 40 km/h. Prej bi pričakoval tako veliko kazni v coni 30 ne pa tu, ko se lahko pelješ 40 km/h. Pa še, da je bilo vsepovsod obveščeno in da sedaj lahko imaš v mislih te 3 lokacije, ko pa jih bo 30+ pa se hitro spozabiš in moreš res več gledat na števec kot pa cesto.Kaj takega lahko izjavi samo nekdo, ki pojma nima o dejanskem stanju na cestah. Res je očitno, da ne voziš po predpisih in si navajen na "malo čez". Kot že enkrat rečeno, vzami si en mesec in se brez izjem vozi po omejitvah, pa ti bo takoj jasno, da drugačnih rezultatov niti ne moreš dobiti.
Malo tudi pomisli, koliko se ob izmerjenih hipotetičnih 45 km/h, kolikor naj bi bila toleranca na tej lokaciji, izpisuje na homologiranem števcu. Če se spozabiš za toliko, ob prečnih opozorilnih črtah in vseh nepotrebnih tablah, si praktično senzorično mrtev. Ti, ki bodo tu dobili položnice, so tako vozili namerno oz. "tak kot prej".

kamiKaZaA ::
Res je očitno, da ne voziš po predpisih in si navajen na "malo čez".
Popravek. Vozim po omejitvah (90+ %) z malo čez. Kjer je 50 km/h vozim nekje 50-60 km/h, nikoli 62 ali 70 ali 80. Kjer je 40 km/h vozim točno toliko do nekje največ 47-48. Pri 30 vozim vedno pod 40. Namesto, da gledam non stop na števec vozim po občutku in zato pride do male prekoračitve, ker ne buljim non stop na števec. Gledam pa okolico in sem že ničkolikokrat preprečil trčenje z ovco (to je oseba katera hodi ravno v smeri tvoje vožnje in nenadoma brez da se ustavi in preveri, če lahko prečka cesto na prehodu, kar gre). Ja, kriv bi bil jaz, ampak to ne bi koristilo pešcu, če bi bil invalid zaradi tega, ker se ni ustavil in ni preveril, levo-desno ampak je kot ovca šel samo čez.
Po novem pa bo možnost dosti večja, da bom takega naložil na avto, ker namesto, da bi opazoval okolico (pešce, promet) se bom celo pot ukvarjal, da ne prekoračim hitrosti za 3-8 km/h in bo celotni fokus vožnje na gledanju števca. In se grem stavit, da se bo zaradi radarjev naenkrat v mestu Maribor povečalo število nesreč s trčenjem pešcev napram prejšnjih let, ker bo večina ljudi gledala celi čas števec, da ne prekorači hitrosti za tistih par kilometrov namesto na cesto.
In nismo kritični tisti, ki vozimo 4-8 km/h več od omejitev, niti ne spadamo pod divjake, ampak sedaj bo po novem fokus na števcih in ne na spremljanju okolice. Točno to bodo dosegli s temi radarji.

Legon ::
Predstavljaj si, da dajo čez celo avtocesto omejitev 40 km/h in kakšen smisel bi to imelo. In tudi kako bi vplivalo na prekoračitve omejitev hitrosti. In točno to se dogaja, ko se daje v naselje nerazumne (neživljenske) omejitve.
Jaz se vsak dan vozim po AC in vidim znak za omejitev 40 km/h.
Ti očitno teh znakov ne vidiš ali pa ne poznaš, ker trdiš da teh znakov ni.
Predstavljaj si, da dajo čez celo avtocesto omejitev 40 km/h in kakšen smisel bi to imelo.
@starfotr - ni ti potrebno iz komentarja v komentar pisati, da imaš dokončane le 3 razrezde OŠ, ker ti je že 4. razred predstavljal kot da delaš doktorat in si ga zato zmes 5x ponavljal preden si opsutil šolo in šel delati. In temu primerni je tudi tvoj nivo bralnega razumevanja. Ena povprečna opica ima boljše bralno razumevanje kot ti. Toliko samo, da vidiš kakšen nivo ima doseg tvoje branje in bralno razumevanje.
In potem boš pacient spet hodil jokat moderatorej o tem kako se drugi obnašajo? Reveža te še v osnovno šolo niso spustili, pa take neumnosti klatiš.
Res je očitno, da ne voziš po predpisih in si navajen na "malo čez".
Popravek. Vozim po omejitvah (90+ %) z malo čez. Kjer je 50 km/h vozim nekje 50-60 km/h, nikoli 62 ali 70 ali 80. Kjer je 40 km/h vozim točno toliko do nekje največ 47-48. Pri 30 vozim vedno pod 40. Namesto, da gledam non stop na števec vozim po občutku in zato pride do male prekoračitve, ker ne buljim non stop na števec. Gledam pa okolico in sem že ničkolikokrat preprečil trčenje z ovco (to je oseba katera hodi ravno v smeri tvoje vožnje in nenadoma brez da se ustavi in preveri, če lahko prečka cesto na prehodu, kar gre). Ja, kriv bi bil jaz, ampak to ne bi koristilo pešcu, če bi bil invalid zaradi tega, ker se ni ustavil in ni preveril, levo-desno ampak je kot ovca šel samo čez.
Po novem pa bo možnost dosti večja, da bom takega naložil na avto, ker namesto, da bi opazoval okolico (pešce, promet) se bom celo pot ukvarjal, da ne prekoračim hitrosti za 3-8 km/h in bo celotni fokus vožnje na gledanju števca. In se grem stavit, da se bo zaradi radarjev naenkrat v mestu Maribor povečalo število nesreč s trčenjem pešcev napram prejšnjih let, ker bo večina ljudi gledala celi čas števec, da ne prekorači hitrosti za tistih par kilometrov namesto na cesto.
In nismo kritični tisti, ki vozimo 4-8 km/h več od omejitev, niti ne spadamo pod divjake, ampak sedaj bo po novem fokus na števcih in ne na spremljanju okolice. Točno to bodo dosegli s temi radarji.
Kritični ste moteni reveži, ki se niste sposobni kontrolirat za volanom in vam nekaj tako banalnega kot so omejitve hitrosti in zato že en mesec dnevno jokaš po forumu. Če nisi sposoben spremljat okolice in vozit po omejitvah potem evidentno nisi sposoben upravljat motornega vozila.
Glede statistike nesreč bo pa treba kak konkreten podatek dodat. Do sedanji poskusi so se zelo klaverno končali. Nazajdnje si se debelo zlagal in si lepil dogodke, ki so se zgodili pred spremembo prometne ureditve. In vse to v obupanem poskusu, da bi dokazal neke fiktivne blodnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

Legon ::
psychoshorty je izjavil:
@kamiKaZaA, daj mi prosim povej, kdo je ta idiot, zaradi katerega je bila cona 30.
Nisem iz teh krajov, imam pa dosti kolegov v Kamnici in nas vse zanima, kdo je ta posameznik.
Ne poznam imena, poznam pa osebo iz tega kraja in sem od nje izvedel to zgodbo o tem enem pacijentu in kasneje vse podrobnosti o uporu proti coni 30.
Naslavljat sebe v tretji osebi je odraz hudih duševnih motenj.

predi ::
Kot že rečeno, statistično ste najbolj kritični ravno taki. Ker imate zaradi ogromnega števila kršitev veliko večji vpliv na varnostno sliko, kot par ekstremnih posameznikov. A je treba spet lepiti tiste številke o verjetnosti preživetja pešca pri določeni hitrosti v času trka (torej po reakciji voznika)?Res je očitno, da ne voziš po predpisih in si navajen na "malo čez".In nismo kritični tisti, ki vozimo 4-8 km/h več od omejitev, niti ne spadamo pod divjake, ampak sedaj bo po novem fokus na števcih in ne na spremljanju okolice.
Vse kar pišeš zgolj potrjuje moje domneve.

kamiKaZaA ::
Kritični ste moteni reveži, ki se niste sposobni kontrolirat za volanom in vam nekaj tako banalnega kot so omejitve hitrosti in zato že en mesec dnevno jokaš po forumu. Če nisi sposoben spremljat okolice in vozit po omejitvah potem evidentno nisi sposoben upravljat motornega vozila.
Nismo vsi Supermani kot ti, da spremljamo okolico in hkrati, da se nikoli ne zgodi, da bi prekoračili hitrost za par kilometrov.
psychoshorty je izjavil:
@kamiKaZaA, daj mi prosim povej, kdo je ta idiot, zaradi katerega je bila cona 30.
Nisem iz teh krajov, imam pa dosti kolegov v Kamnici in nas vse zanima, kdo je ta posameznik.
Ne poznam imena, poznam pa osebo iz tega kraja in sem od nje izvedel to zgodbo o tem enem pacijentu in kasneje vse podrobnosti o uporu proti coni 30.
Naslavljat sebe v tretji osebi je odraz hudih duševnih motenj.


Kje v zgornjem boldanem komentarju sem jaz naslavljal sebe v tretji osebi? Citat prosim.

Legon ::
Za vozit po omejitvah in spremljat okolico ne rabiš bit superman. Je pa to veščina, ki je zahtevana od vseh, ki upravljajo motorna vozila. Če si tako nespsoben, da tega ne zmoreš boš največ za prometno varnost naredil, če začneš uporabljat javni prevoz.

kamiKaZaA ::
Za vozit po omejitvah in spremljat okolico ne rabiš bit superman. Je pa to veščina, ki je zahtevana od vseh, ki upravljajo motorna vozila. Če si tako nespsoben, da tega ne zmoreš boš največ za prometno varnost naredil, če začneš uporabljat javni prevoz.
Vozim po omejitvah, a včasih kakšen kilometer več in to avtomatsko ne pomeni, da če na prevoženi poti cca. 10 kilometrov prekoračim zmes par 100 metrov poti za par kilometrov ne pomeni, da se ne držim omejitev. In še enkrat, sedaj bo fokus na števcu, da se ne prekorači hitrosti in bo zaradi tega trpela okolica (spremljanje), ker samo Superman lahko prevozi 10 kilometrov poti ali 100+ kilometrov in da ne prekorači v tem času za par kilometrov omejitev. To pa jaz nisem, čeprav 90+ % vozim po omejitvah, ostalo pa za par kilometrov prekoračim.

kamiKaZaA ::
Kot že rečeno, statistično ste najbolj kritični ravno taki. Ker imate zaradi ogromnega števila kršitev veliko večji vpliv na varnostno sliko, kot par ekstremnih posameznikov. A je treba spet lepiti tiste številke o verjetnosti preživetja pešca pri določeni hitrosti v času trka (torej po reakciji voznika)?Res je očitno, da ne voziš po predpisih in si navajen na "malo čez".In nismo kritični tisti, ki vozimo 4-8 km/h več od omejitev, niti ne spadamo pod divjake, ampak sedaj bo po novem fokus na števcih in ne na spremljanju okolice.
Vse kar pišeš zgolj potrjuje moje domneve.

starfotr ::
Za vozit po omejitvah in spremljat okolico ne rabiš bit superman. Je pa to veščina, ki je zahtevana od vseh, ki upravljajo motorna vozila. Če si tako nespsoben, da tega ne zmoreš boš največ za prometno varnost naredil, če začneš uporabljat javni prevoz.
Vozim po omejitvah, a včasih kakšen kilometer več in to avtomatsko ne pomeni, da če na prevoženi poti cca. 10 kilometrov prekoračim zmes par 100 metrov poti za par kilometrov ne pomeni, da se ne držim omejitev. In še enkrat, sedaj bo fokus na števcu, da se ne prekorači hitrosti in bo zaradi tega trpela okolica (spremljanje), ker samo Superman lahko prevozi 10 kilometrov poti ali 100+ kilometrov in da ne prekorači v tem času za par kilometrov omejitev. To pa jaz nisem, čeprav 90+ % vozim po omejitvah, ostalo pa za par kilometrov prekoračim.
Ali si že kdaj bil na psihotestih?

kamiKaZaA ::
Za vozit po omejitvah in spremljat okolico ne rabiš bit superman. Je pa to veščina, ki je zahtevana od vseh, ki upravljajo motorna vozila. Če si tako nespsoben, da tega ne zmoreš boš največ za prometno varnost naredil, če začneš uporabljat javni prevoz.
Vozim po omejitvah, a včasih kakšen kilometer več in to avtomatsko ne pomeni, da če na prevoženi poti cca. 10 kilometrov prekoračim zmes par 100 metrov poti za par kilometrov ne pomeni, da se ne držim omejitev. In še enkrat, sedaj bo fokus na števcu, da se ne prekorači hitrosti in bo zaradi tega trpela okolica (spremljanje), ker samo Superman lahko prevozi 10 kilometrov poti ali 100+ kilometrov in da ne prekorači v tem času za par kilometrov omejitev. To pa jaz nisem, čeprav 90+ % vozim po omejitvah, ostalo pa za par kilometrov prekoračim.
Ali si že kdaj bil na psihotestih?
Parkrat v življenju. Službeno kot tudi nabor za vojsko. Zakaj sprašuješ?

feryz ::
Omejitve predpisujejo funkcionalno nesposobni kreteni, za funkcionalno nesposobne kretene.
To je prva možnost.
Druga možnost je, da omejitve predpisujejo skorumpirani birokrati z namenom pobiranja denarja.
Ko bodo omejitve normalne in logične, jih bodo ljudje spoštovali. Vsaj glavnina ljudi.
Še vedno pa nas bo par mandeljcov, ki bomo vozili tako, kot nam paše.
Ok, slej ko prej se ne bo dalo več voziti čez omejitev. Strahovlade bodo poskrbele za to.
Ampak trenutno smo še daleč od tam. Jaz znam še odvoziti po starem, moji mulci ne bodo več.
To je prva možnost.
Druga možnost je, da omejitve predpisujejo skorumpirani birokrati z namenom pobiranja denarja.
Ko bodo omejitve normalne in logične, jih bodo ljudje spoštovali. Vsaj glavnina ljudi.
Še vedno pa nas bo par mandeljcov, ki bomo vozili tako, kot nam paše.
Ok, slej ko prej se ne bo dalo več voziti čez omejitev. Strahovlade bodo poskrbele za to.
Ampak trenutno smo še daleč od tam. Jaz znam še odvoziti po starem, moji mulci ne bodo več.

socialec ::
Dajmo tako reči - koliko let, koliko let vozniški izpit, koliko prevoženih kilometrov, koliko prekrškov, koliko kaznovanih prekrškov, koliko dejanskih povzročitev nesreč, kateri premijski razred pri zavarovalnici, kot nepreverljive zanimivosti še rešitve nesreč drugih voznikov - pač neke približne komponente in kvantifikacije. Rajoni vožnje niso enostavno preverljivi na forumu niti, če uporabljate Drajv ali podobne sledilne zadevščine... Vse ostale budalaštine, ne-preverljivosti in očitanja na forumu se prišteva med vlaganje kislih kumaric, kmalu tudi paprike, če še ni.

c23po ::
Res je očitno, da ne voziš po predpisih in si navajen na "malo čez".
Popravek. Vozim po omejitvah (90+ %) z malo čez. Kjer je 50 km/h vozim nekje 50-60 km/h, nikoli 62 ali 70 ali 80. Kjer je 40 km/h vozim točno toliko do nekje največ 47-48. Pri 30 vozim vedno pod 40. Namesto, da gledam non stop na števec vozim po občutku in zato pride do male prekoračitve, ker ne buljim non stop na števec. Gledam pa okolico in sem že ničkolikokrat preprečil trčenje z ovco (to je oseba katera hodi ravno v smeri tvoje vožnje in nenadoma brez da se ustavi in preveri, če lahko prečka cesto na prehodu, kar gre). Ja, kriv bi bil jaz, ampak to ne bi koristilo pešcu, če bi bil invalid zaradi tega, ker se ni ustavil in ni preveril, levo-desno ampak je kot ovca šel samo čez.
Po novem pa bo možnost dosti večja, da bom takega naložil na avto, ker namesto, da bi opazoval okolico (pešce, promet) se bom celo pot ukvarjal, da ne prekoračim hitrosti za 3-8 km/h in bo celotni fokus vožnje na gledanju števca. In se grem stavit, da se bo zaradi radarjev naenkrat v mestu Maribor povečalo število nesreč s trčenjem pešcev napram prejšnjih let, ker bo večina ljudi gledala celi čas števec, da ne prekorači hitrosti za tistih par kilometrov namesto na cesto.
In nismo kritični tisti, ki vozimo 4-8 km/h več od omejitev, niti ne spadamo pod divjake, ampak sedaj bo po novem fokus na števcih in ne na spremljanju okolice. Točno to bodo dosegli s temi radarji.
Tole je manifest prekletega egoističnega narcisa vzgojenega, da družbi ne vrne nič v zameno za vse tisto, kar mu nudi. Gremo po vrsti: od družbe zahteva urejene prometne površine in zaščito v obliki pravil in zakonov, ki ga bodo varovali od drugih. Grbine morajo biti urejene, najrajši samo narisane. Pešci in kolesarji morajo biti pazljivi zato, da njemu ni treba skrbeti za njih. So pač pogrešljive ovce, ki jih policija ne kaznuje. Morala bi jih, le njega ne. Obenem do maksimuma izkorišča možnosti za odpustke, ki jih družba ponuja. On bo vozil čez omejitev in toleranco vedno, točno toliko, da kazen, ki bi jo slučajno dobil, ne bo prehuda. Ob sindromu sarajevskega safarija računa tudi na pomanjkljivo kontrolo. Pri tem sploh ni važno kakšna je omejitev. On bo vedno vozil nad dovoljeno mejo vključujoč toleranco. Zakaj? Zaradi svoje namišljene svete pravice, da vozi hitreje od ostalih, ki je daleč nad dolžnostjo, da v prometu skrbi za druge udeležence. Ne, ne bo skrbel za pešce, ne bo predvideval njihovih morebitnih napak. Ne! On bo skrbel za svoj števec. Pri vem tem je najslabše, da v obupnem poizkusu opravičevati svoje sramotno ravnanje kliče na upor in splošno nespoštovanje predpisov, samo zato, da bi se lahko skril v množici in rekel: saj so drugi še slabši.
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::
Omejitve predpisujejo funkcionalno nesposobni kreteni, za funkcionalno nesposobne kretene.
To je prva možnost.
Druga možnost je, da omejitve predpisujejo skorumpirani birokrati z namenom pobiranja denarja.
Ko bodo omejitve normalne in logične, jih bodo ljudje spoštovali. Vsaj glavnina ljudi.
Še vedno pa nas bo par mandeljcov, ki bomo vozili tako, kot nam paše.
Ok, slej ko prej se ne bo dalo več voziti čez omejitev. Strahovlade bodo poskrbele za to.
Ampak trenutno smo še daleč od tam. Jaz znam še odvoziti po starem, moji mulci ne bodo več.
Potem sploh ni problema, ker glavnina ljudi spoštuje prometne predpise. Za tvoje mulce pa že vemo, da imajo travme vsakič ko avto vidijo, tako da verjamem da so goreči zagovorniki javnega prevoza.

c23po ::
Omejitve predpisujejo funkcionalno nesposobni kreteni, za funkcionalno nesposobne kretene.
To je prva možnost.
Druga možnost je, da omejitve predpisujejo skorumpirani birokrati z namenom pobiranja denarja.
Ko bodo omejitve normalne in logične, jih bodo ljudje spoštovali. Vsaj glavnina ljudi.
Še vedno pa nas bo par mandeljcov, ki bomo vozili tako, kot nam paše.
Ok, slej ko prej se ne bo dalo več voziti čez omejitev. Strahovlade bodo poskrbele za to.
Ampak trenutno smo še daleč od tam. Jaz znam še odvoziti po starem, moji mulci ne bodo več.
Ponovimo: sindrom sarajevskega safarija z napačno hipotezo, da sta možnosti le dve.
Ochamova britev: omejitve predpisujejo strokovnjaki z namenom povečanja prometne varnosti.
Amnezija: pozabil si, da si sam dokazal, kako ne pobirajo zaradi inkasanstva, ampak iz principa.
Računalniki nimajo spominov.

MrStein ::
Glede statistike nesreč bo pa treba kak konkreten podatek dodat.
Ja, jaz še kar čakam. Hecna stvar je to...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::
Mimogrede, pri postavitvi radarjev so "mimogrede" še dovoljene hitrosti znižali.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kamiKaZaA ::
»Takrat pred desetimi, 15 leti so bile razmere drugačne. Ljudje zelo nasprotujejo trenutni ureditvi, koaliciji. In tam v sredini septembra, ko bodo prvi meščanke in meščani dobivali položnice, pričakujem spremembe,« pa dodaja občan in nekdanji svetnik Miha Recek.
»Če bo 30 lokacij pravzaprav ne bo meščana ali meščanke, ki ne bo vsaj enkrat na mesec plačal kazni,« še dodaja Recek.
»Arsenovič lahko vse. Levičarji lahko vse v tem mestu,« pravi Franc Kangler nekdanji župan Mestne občine Maribor in mestni svetnik.
Mnenja Mariborčanov deljena
Mariborčani imajo glede uvedbe radarjev in nižanja omejitev hitrosti mešana mnenja. Nekateri menijo, da je omejitev 30 kilometrov na uro pretirana in nepotrebna ter da gre predvsem za način, kako mestne oblasti polnijo proračun z globami.
Menijo, da bi bile višje omejitve, kot so 40 ali 50 kilometrov na uro, bolj smiselne.
Drugi poudarjajo, da so vozniki v mestu že zdaj dovolj previdni in spoštljivi do pešcev, zato dodatni ukrepi niso potrebni.
Pojavlja se tudi dvom o smiselnosti tovrstnih ukrepov izven območij šol in vrtcev, kjer so nižje omejitve sicer razumljive.
Ob tem je treba poudariti, da nihče od sogovornikov ne nasprotuje kaznovanju voznikov, ki resnično divjajo po cestah, niti omejitvam hitrosti tam, kjer so te nujne – denimo v okolici šol in drugih javnih ustanov.
https://mariborinfo.com/novica/lokalno/...
»Če bo 30 lokacij pravzaprav ne bo meščana ali meščanke, ki ne bo vsaj enkrat na mesec plačal kazni,« še dodaja Recek.
»Arsenovič lahko vse. Levičarji lahko vse v tem mestu,« pravi Franc Kangler nekdanji župan Mestne občine Maribor in mestni svetnik.
Mnenja Mariborčanov deljena
Mariborčani imajo glede uvedbe radarjev in nižanja omejitev hitrosti mešana mnenja. Nekateri menijo, da je omejitev 30 kilometrov na uro pretirana in nepotrebna ter da gre predvsem za način, kako mestne oblasti polnijo proračun z globami.
Menijo, da bi bile višje omejitve, kot so 40 ali 50 kilometrov na uro, bolj smiselne.
Drugi poudarjajo, da so vozniki v mestu že zdaj dovolj previdni in spoštljivi do pešcev, zato dodatni ukrepi niso potrebni.
Pojavlja se tudi dvom o smiselnosti tovrstnih ukrepov izven območij šol in vrtcev, kjer so nižje omejitve sicer razumljive.
Ob tem je treba poudariti, da nihče od sogovornikov ne nasprotuje kaznovanju voznikov, ki resnično divjajo po cestah, niti omejitvam hitrosti tam, kjer so te nujne – denimo v okolici šol in drugih javnih ustanov.
https://mariborinfo.com/novica/lokalno/...

starfotr ::
Kandidat SLS mestni svetnik Miha Recek. Dovolj je povedanega. Seljaki naj gredo na selo, meščani pa naj bodo v mestu.

sbawe64 ::
Problem je npr. ležeči policaj pri omejitvi 30km/h, omogoča pa vožnjo max. 10km/h. Lokalno smo celo imeli enega, kjer si lahko peljal le 5km/h in te je že zrukalo.
Malo je takih, kjer 30km/h lahko normalno spelješ in nič ne zruka. Vsaka občina ima neke unikatne kreacije, ki jih ustvarjajo lokalni podizvajalci.
Te unikatne kreacije so dokaj dobro standardizirana s pravilnikom o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah. Ko si pa zares zmišljujejo, se hitro nekdo pritoži in morajo kar kmalu zadevo odstraniti.
Če in ko se nekdo ustrezno pritoži.
V prvem tednu merjenja vsaj 17k € v blagajni. Hitro se bo povrnila investicija. Preostanek lahko gre kar v najem novih radarjev oz. škatel.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitev 40 km/h v naseljih? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 13432 (3206) | D3m |
» | Teror ležečih policajev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 14047 (3785) | bm1973 |
» | So vas kdaj ujeli na radar?Oddelek: Na cesti | 4041 (2582) | Argonavt |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56462 (51082) | BlueRunner |