Forum » Na cesti » Omejitev 40 km/h v naseljih?
Omejitev 40 km/h v naseljih?

UkrFTW!! ::
Mislim, kaj ga serjete s tem postavljanjem znakov? Človek bi si mislil, da je vsaj ST približno pameten, pa ravno take znake postavljajo, kot če ga ne bi bilo.
Sicer pa 200KM mašino je milina 20km/h voziti.
Moj je kot šrodingerjev maček. Dela ali pa ne dela, kaj od tega pa še sam ne ve.
Sicer pa 200KM mašino je milina 20km/h voziti.
Si se pripravljen žrtvovati in postaviti pred "sodobno varno vozilo", da te, kot pešca, zadane s 30 km/h v času trka?
Moj je kot šrodingerjev maček. Dela ali pa ne dela, kaj od tega pa še sam ne ve.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UkrFTW!! ()

kamiKaZaA ::
Mislil si reči ZPrCP, starec. ZVCP ni relevanten že kakšnih 15 let, ko je že govora o obstoju tega in onega.Cesta je "postala le inkasantska cona policije"
A Štajerci se še vedno niso naučili vozit po ZVCP ali kaj?
Seveda smo se. Kjer je cona 50, vozimo 50 km/h. Ne moreš pa namesto cone 50 dati cono 30, kjer te potem prehitevajo kolesarji. Šole, vrtci in pokopališče naj bo cona 30. Ne pa skozi celotno naselje kot je to Kamnica.
"Razumemo, da je cona 30 v središču mesta oz. strnjenem naselju, česar ni v tem primeru," je dejal.
Da gre za manj poseljeno območje in da tam tudi kolesarji težko vozijo tako počasi, so izpostavili tudi drugi mestni svetniki.
Očitno se niste nič naučili, ker cona 50 sploh ne obstaja. Tako, da pojdi na UE in vrni vozniško ter prometno. Še danes.
![]()



@starfotr pametuje drugim, a na koncu izpade sam najbolj zahojen človek na forumu. Epsko!


star "glup ko kura*" fotr
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kamiKaZaA ()

denabiker ::
Najbolj debilno je, da imaš 30 na uro zaradi bližine šole in potem policisti ponoči z radarjem na veliko veselje jebejo narod in kasirajo. AMpak da bi to rešili kot imajo drugje, pa bo preteklo veliko časa.

Magic1 ::
Nekoč, davno nazaj, so bile nekako 3 omejitve hitrosti. 130 po avtocesti, 90 po regionalni, 60 v naselju. Vedel si kaj je naselje, kje je konec naselja, avtocesta pa itak. Zdaj moraš bit stalno na preži za znaki in namesto da bi gledal promet, pešče, kolesarje, iščem kje se bo pojavil nov znak ki znižuje iz 70 na 50 ali pa cesta, ki se priključuje in ni naprej znaka 70, kar bi razveljavilo 70 in bi bilo avtomatsko 50. Potem je v nekem naselju pod znakom naselja 40, pomeni celo naselje, tega ne smem pozabit če tam kje parkiram in klepetam pol ure in potem ko speljem, se moram spomnit da je 40. To gre res predaleč in res ne verjamem da kaj reši. Sem pa nekajkrat videl nekoga, ki je na ravni, 200 metrov dolgi cesti v naselju, kjer je 50, z nekim športnim mercedesom stisnil gas na polno in potem na polno bremzal. Kolk je šlo, lahko samo ugibam. Mogoče 150? Nekako se mi dozdeva, da nikoli niso bili problem ljudje, ki vozijo 58 namesto 50 in tega ne bo rešila omejitev na 40 ali na 30, samo vzela bo veselje do vožnje vsem normalnim.
To pa tudi mene moti. Table non stop in ene veljajo do preklica, druge do križišča, kje je sploh uradno križišče. Ali si slučajno kakšno tablo slučajno spregledal, ker si bil določen čas preveč skoncentriran na cesto. In nato se sprašujejš kakšna je sploh omejitev? Google kaže, kot se mu sprdne, se mi zdi da je vsako leto slabši. Prav naporno je voziti, kjer se ne voziš redno.
Magic

UkrFTW!! ::
Saj je ZPrCp precej podoben ZVCP. Mogoča bi ga dali v ChatGpt, da najde razlike.
Tole je ravno obratno. Šolo imaš zaradi bližine znaka 30. Šola pa ne ve, ali je noč ali dan. Otroci se lahko po kakšnem naključju znajdejo tudi izven ur, ki jih povprečni STjevec razume, da so otroci v šoli. Ali pa kakšen pjan fotr, ki se zanaša na šolo in znak 30.
Najbolj debilno je, da imaš 30 na uro zaradi bližine šole in potem policisti ponoči z radarjem na veliko veselje jebejo narod in kasirajo. AMpak da bi to rešili kot imajo drugje, pa bo preteklo veliko časa.
Tole je ravno obratno. Šolo imaš zaradi bližine znaka 30. Šola pa ne ve, ali je noč ali dan. Otroci se lahko po kakšnem naključju znajdejo tudi izven ur, ki jih povprečni STjevec razume, da so otroci v šoli. Ali pa kakšen pjan fotr, ki se zanaša na šolo in znak 30.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UkrFTW!! ()

kamiKaZaA ::
Najbolj debilno je, da imaš 30 na uro zaradi bližine šole in potem policisti ponoči z radarjem na veliko veselje jebejo narod in kasirajo. AMpak da bi to rešili kot imajo drugje, pa bo preteklo veliko časa.
Tole je ravno obratno. Šolo imaš zaradi bližine znaka 30. Šola pa ne ve, ali je noč ali dan. Otroci se lahko po kakšnem naključju znajdejo tudi izven ur, ki jih povprečni STjevec razume, da so otroci v šoli. Ali pa kakšen pjan fotr, ki se zanaša na šolo in znak 30.
Rešitev za vse te tvoje tegobe.
Otrok gre tudi v trgovino. Bomo sedaj dali table cona 30 pred trgovinami?

denabiker ::
Ali pa Šentjur pri Celju, pri kmetijski šoli omejitev 50, cela ravnina skos 50 do kmetijske šole in skoraj non stop ponoči z radarjem merijo po tisti ravnini, ko ne ogrožaš ama nobenega, živeš duše nikjer sredi noči, oni pa skos merijo in seveda jih ogromno dobijo.

kamiKaZaA ::

UkrFTW!! ::
Pri nas so bolj dosledni. Upoštevajo, da lahko otroci tudi izven določenega časa obiščejo šolo ali pa jo zapustijo. Magari zaradi igre košarke na igrišču. In kaj je lepšega kot jebati slovenca pri njegovi ideji, da on itak nobenega ne ogroža in pri univerzalni pravici vožnje z vozilom s hitrostjo, za katero on ve, da je primerna.
Avstrijci - preveč birokrati, da bi izpustili možno urediti nekaj, kar ni potrebno urediti.
Avstrijci - preveč birokrati, da bi izpustili možno urediti nekaj, kar ni potrebno urediti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UkrFTW!! ()

kamiKaZaA ::
Pri nas so bolj dosledni. Upoštevajo, da lahko otroci tudi izven določenega časa obiščejo šolo ali pa jo zapustijo. Magari zaradi igre košarke na igrišču. In kaj je lepšega kot jebati slovenca pri njegovi ideji, da on itak nobenega ne ogroža in pri univerzalni pravici vožnje z vozilom s hitrostjo, za katero on ve, da je primerna.
Avstrijci - preveč birokrati, da bi izpustili možno urediti nekaj, kar ni potrebno urediti.
Prosim za odgovor:
Otrok gre tudi v trgovino. Bomo sedaj dali table cona 30 pred trgovinami?
Hvala.

kamiKaZaA ::

starfotr ::
Seveda. Ampak dajmo zaenkrat na 30, bomo kasneje znižali. Bolje je evolucija kot revolucija.

kamiKaZaA ::
V naseljih se uvede generalno 30 km/h in je zadeva rešena tudi za trgovine.
Skliči sestanek svojih sokrajanov in jim to predlagaj. Ter na koncu vztrajaj, da se more uvesti po celem naselju omejitev s 30 km/h. Pa ko prideš ven iz bolnice nam sporoči kaj vse si imel polomljeno od kosti.


UkrFTW!! ::
Pri nas so bolj dosledni. Upoštevajo, da lahko otroci tudi izven določenega časa obiščejo šolo ali pa jo zapustijo. Magari zaradi igre košarke na igrišču. In kaj je lepšega kot jebati slovenca pri njegovi ideji, da on itak nobenega ne ogroža in pri univerzalni pravici vožnje z vozilom s hitrostjo, za katero on ve, da je primerna.
Avstrijci - preveč birokrati, da bi izpustili možno urediti nekaj, kar ni potrebno urediti.
Prosim za odgovor:
Otrok gre tudi v trgovino. Bomo sedaj dali table cona 30 pred trgovinami?
Hvala.
Dobra ideja. Jaz sem za! Ne vidim namreč razloga, da bi zaradi prevelike hitrosti povozili otroka.
V naseljih se uvede generalno 30 km/h in je zadeva rešena tudi za trgovine.
Skliči sestanek svojih sokrajanov in jim to predlagaj. Ter na koncu vztrajaj, da se more uvesti po celem naselju omejitev s 30 km/h. Pa ko prideš ven iz bolnice nam sporoči kaj vse si imel polomljeno od kosti.![]()
Če lomijo kosti, lahko hodijo tudi peš in je peš cona primerna rešitev!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: UkrFTW!! ()

kamiKaZaA ::
Seveda. Ampak dajmo zaenkrat na 30, bomo kasneje znižali. Bolje je evolucija kot revolucija.
Pozdravljen Saša Arsenović. Nisem vedel, da ko si prevzel županovanje v Mariboru, da si si tisto leto tudi odprl račun na Slo-tech.
- na odseku med Vrbansko in Kosarjevo bo vzpostavljen skupni prometni prostor z najvišjo dovoljeno hitrostjo 20 kilometrov na uro,
- na odseku med Gosposvetsko cesto in Medvedovo ulico bodo postavili prometne znake, ki prav tako omejujejo hitrost na 20 kilometrov na uro.
https://mariborinfo.com/novica/lokalno-...
Hitrost je omejena na 30 kilometrov na uro, čeprav naj bi, kot je pred dnevi dejal župan Mestne občine Maribor Saša Arsenovič, razmišljali tudi o omejitvi na 20 kilometrov na uro, a so potem to idejo opustili, saj bi potem do odvzema izpita prišlo že pri hitrosti 42 kilometrih na uro.
https://mariborinfo.com/novica/lokalno/...

starfotr ::
Izgleda Arsenović le ni tako neumen pri določenih stvareh. Imate štajerci vsaj eno svetlo točko. Ampak je hudič, če jo ne vidite izpod sodov, ko ležite tam cele dneve. Ponoči se vam pa ne da vozit 30 mimo šol.

UkrFTW!! ::
Štajerci so nam lahko za zgled, tudi ostali bi jim morali slediti na 30 ali 20 km/h kot splošno omejitev.

Magic1 ::
Haha, štajerci še radar za 50km/h zakurijo pa obast sanja o 20. Verjetno se že spogleduje s odhodom
.

Magic

starfotr ::
Pri tistih radarjih je bilo vse drugo kot spontan upor ljudstva. Tam je bila koordinirana politična igra v ozadju in veliki nategi.

GrimReaper5 ::
Koga ogrožaš ob 1h ponoči, ko je prazna avtocesta?
Ravno včeraj šel lepo 200km/h ponoči. Več mi avto žal ne gre.
In koga ogrožaš podnevi ob npr. 13h, če samo približaš koloni 500 m pred sabo?
Sem šel ravno danes 210, pa nisem nobenega ogrožal, ker sem prilagodil hitrost na ene 160. Iz 160 zmanjšat na 120 pa ni noben problem tudi če te eden izsili. Jaz se ne spomnim, da bi moral na AC kdaj zavirati na polno, še najmočneje na zaviralnem pasu iz 140 na 100 oz. 80 če je znak 40.
Na AC je veliko bolj nevarno kot 200 na prazni ravnini:
-Se približati s polnim plinom ostalim vozilom povsem do zadka. Ravno 2 dni nazaj mi je eden to naredil. To je zame že poizkus uboja, ker me je dobro videl, da sem na prehitevalnem, hitreje pa nisem mogel zaradi vozil pred mano.
Saj načeloma nisem nikoli prehiteval tako, da bi lahko enega vmes blokiral, ampak zdaj pa res ne bom več. Čeprav če je gost promet, pa težko drugače, razen če se ti da 5min vozit za tovornjakom.
-Prehitevati po desni, ampak to še ni nič z naslednjo točko.
-Prehitevati po odstavnem pasu.
Drugače pa nekaterim ne pomaga niti omejitev 30, ker so preglupi že za to.
Grem včeraj s specialko proti omejitvi 30 z ne preveč široko cesto, vozim ene 30-33.
Za mano Dacia, me prehiti na kvečjem 30 cm, da sem jo potem klel.
Itak da na kolesu moraš voziti s prilagojeno hitrostjo in defenzivno, ampak sem res hotel videti kaj bo naredila. No zdaj res vem za drugič, da je folk načeloma glup in ne rabim več ugotavljati če je.
Lahko bi sicer tudi vzel primarno pozicijo na cesti, da me ne bi šla prehitevat, ampak potem lahko hitro koga zjeziš. Tega ti na kolesu sploh ne bi bilo treba, če bi znali avtomobilisti razmišljati med vožnjo. Tako me pa res vsako vožnjo eden prehiti, ne na manj kot 1,5m, na manj kot 0,5m.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Bellator ()

GrimReaper5 ::
Bolj kot neke hitrosti je pomembno, da nikoli ne voziš tako na mus, da ti srce preskoči utrip. Saj ne vem kdo bi si tega želel, ker v takih primerih imaš že zelo veliko verjetnost, da se kaj zgodi avtu ter če res pretiravaš, tudi tebi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Bellator ()

Glugy ::
Kok enga jamranja ker vam je težko malenkost počasnej pelat. Nisem vedel da so ljudje tako zaljubljeni v hitrost. Men je še zmer bolj logično da je varnost nad hitrostjo in udobnostjo.

Bellator ::
Radarje na vsako križišče in za tiste, ki vozijo pod substancami, uvesti 10-letno dobo za vožnjo le z vozili z IID, oziroma to vgrajevati serijsko v nova vozila.
Ignition interlock device @ Wikipedia
Ignition interlock device @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()

GenZNPC ::
Saj je ZPrCp precej podoben ZVCP. Mogoča bi ga dali v ChatGpt, da najde razlike.
Najbolj debilno je, da imaš 30 na uro zaradi bližine šole in potem policisti ponoči z radarjem na veliko veselje jebejo narod in kasirajo. AMpak da bi to rešili kot imajo drugje, pa bo preteklo veliko časa.
Tole je ravno obratno. Šolo imaš zaradi bližine znaka 30. Šola pa ne ve, ali je noč ali dan. Otroci se lahko po kakšnem naključju znajdejo tudi izven ur, ki jih povprečni STjevec razume, da so otroci v šoli. Ali pa kakšen pjan fotr, ki se zanaša na šolo in znak 30.
Vecja verjetnost je da otrok skoci na cesto na vasi, ko se igra doma s kolegi in pohajkuje po vasi. V soli sedi pac v ucilnici in okoli sole je ponavadi ograjeno.
No nevem tak je bilo prinas, smo hodil na igrisce ne pa skakali na cesto.
Bolj jebeno je, ko grejo otroci pes v Merkator po sendvice, tak da je treba na vsaki relaciji Sola - Merkator nastaviti 30.
Prehitra vožnja in vožnja pod vplivom opojnih substanc ni hec.
Zato pa imamo v Sloveniji 0 promilov.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

Bellator ::
Kako je lahko večja verjetnost na vasi, če je tam 100x manj otrok (in vsaj tolikokrat manj avtomobilov)?
A interesnih dejavnosti niste imeli? Morda športne vzgoje na prostem, ali pa ko je kakšna ura pouka odpadla?
A interesnih dejavnosti niste imeli? Morda športne vzgoje na prostem, ali pa ko je kakšna ura pouka odpadla?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()

GrimReaper5 ::
Dobro pravilo kdaj si prehiter bi jaz dal, da takrat, ko komurkoli drugemu iz prometa to ni všeč.
Zato sem rekel, da na prazni ravnini 200 ni noben problem, ker nobenemu drugemu to ne bo šlo v nos, ker sploh nobenega ni.
Če prehitevam samo enega pri 160, mu bo po vseh verjetnosti šlo v nos, ampak to se mi zdi še sprejemljivo. 180 ali več sem pa siguren, da nobenemu ni všeč.
V naseljih je treba gledati enako, vedno razmišljaš kdaj boš ob kakšnem pešcu ali kolesarju vozil prehitro.
Ko sem pa na kolesu mi gre pa vedno kdo v nos, zato ker gredo prehitro in preblizu. Toliko daleč kot si bočno od kolesarja, toliko hitro lahko greš. Npr. če bi šel on povsem na nasprotni pas gre zaradi mene lahko 90, ne pa tudi 100 ali več. Potem pa bližje kot gre meni, nižjo mora imeti hitrost. Čeprav na manj kot 1,5 m ga jaz ne bi rad videl tudi pri 10 km/h. To je pa res dober zakon kdor se ga je spomnil.
Zato sem rekel, da na prazni ravnini 200 ni noben problem, ker nobenemu drugemu to ne bo šlo v nos, ker sploh nobenega ni.
Če prehitevam samo enega pri 160, mu bo po vseh verjetnosti šlo v nos, ampak to se mi zdi še sprejemljivo. 180 ali več sem pa siguren, da nobenemu ni všeč.
V naseljih je treba gledati enako, vedno razmišljaš kdaj boš ob kakšnem pešcu ali kolesarju vozil prehitro.
Ko sem pa na kolesu mi gre pa vedno kdo v nos, zato ker gredo prehitro in preblizu. Toliko daleč kot si bočno od kolesarja, toliko hitro lahko greš. Npr. če bi šel on povsem na nasprotni pas gre zaradi mene lahko 90, ne pa tudi 100 ali več. Potem pa bližje kot gre meni, nižjo mora imeti hitrost. Čeprav na manj kot 1,5 m ga jaz ne bi rad videl tudi pri 10 km/h. To je pa res dober zakon kdor se ga je spomnil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

Nachtigall ::
Radarje na vsako krizisce in za tiste, ki vozijo pod substancami, uvesti 10-letno dobo za voĹžnjo le z vozili z IID, oziroma to vgrajevati serijsko v nova vozila.
Ignition interlock device @ Wikipedia
Tole je odlicna ideja, samo to bi moralo veljati za vsak kraj, ne samo vecja mesta, od male vasi z 1 prebivalcom do glavnega mesta!
Sele tako bi se uredilo promet!
Pa se nujno registracija s tehnicnim pregledom vseh koles, skirojev, rolerjev, rolk, kotalk itd. tudi pescev, vsak pesec, kotalkar, roleras, rolkar nujno lucko ponoci, vsako kolo brez luci se zaplene, vsak kolesar ali skiraš, ki vozi vec kot 25 km/h kazen 500 eur in zaplemba vozila, in za vsakega udelezenca v prometu (od pesca, rolkarja, kolesarja, voznika, ...) min. 999 eur letno cestno zavarovanje za povzrocitev nesrece ali zdravljenja zaradi posledic nesrece!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nachtigall ()

IL_DIAVOLO ::
Ce bi bili poostrene kontrole v naseljih pri trenutnih omejitvah, bi polovico psihopatov ze zdavnaj ostalo brez izpita.
Tako da nizje predpisane hitrosti bi kvečjemu upostevali tisti, ki jih upostevajo ze zdaj.
Tako da nizje predpisane hitrosti bi kvečjemu upostevali tisti, ki jih upostevajo ze zdaj.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GenZNPC ::
Kako je lahko večja verjetnost na vasi, če je tam 100x manj otrok (in vsaj tolikokrat manj avtomobilov)?
A interesnih dejavnosti niste imeli? Morda športne vzgoje na prostem, ali pa ko je kakšna ura pouka odpadla?
Zato ker hise na vaseh so ob cesti brez plocnikov, okoli blokov so pa parkirisca in plocniki. ;)
skibidi

PARTyZAN ::
Nekoč tudi avtomobili niso bili toliko varni, kot so sedaj.
Res je. Zaradi popularnosti SUV krav so zdaj "avtomobili" manj varni kot nekoč.

predi ::
Nachtigall je izjavil:
vsak kolesar ali skiraš, ki vozi vec kot 25 km/h kazen 500 eurZakaj pa bi se moral kolesar peljati samo 25 km/h? Moje kolo brez moje pomoči toliko doseže v par sekundah pri minimalni klančini navzdol.. Sicer ne iz mirovanja, pa vendar.

GrimReaper5 ::
30 grem jaz po ravnem z gorcem pri 40 letih. V obe smeri, da ne bo kdo rekel da je majhna klančina.
Specialka verjetno še 5 km/h več. Drugače sem jo včeraj vozil drugič v lajfu, pa verjetno zadnjič, ker me je vse prerukalo čez razpokan asfalt. Povprečna hitrost 22,8 (nisem še potežkal, verjetno ima 11,5-12 kg, Scott Speedster S6 2006), s 14,0 kg hardtailom pa 20,7 km/h. Max hitrost 40 proti 47, ker s specialko nisem upal več zaradi precej slabših zavor.
Ma res, skoraj vsakega razen starejših vidiš na specialki, ampak moraš probat sam. Saj za rekreativno rabo ni fora časa (drugače 5min na 1h, na koncu se tako še manj zmatraš), ampak bolj udobje in da se utrudiš, kar se pa z gorcem sigurno več, pa čeprav malo.
Max hitrost enako kot pri avtu nima nobene veze, važna je prilagojena hitrost in defenzivna vožnja, vsaj če nočeš biti potolčen.
Specialka verjetno še 5 km/h več. Drugače sem jo včeraj vozil drugič v lajfu, pa verjetno zadnjič, ker me je vse prerukalo čez razpokan asfalt. Povprečna hitrost 22,8 (nisem še potežkal, verjetno ima 11,5-12 kg, Scott Speedster S6 2006), s 14,0 kg hardtailom pa 20,7 km/h. Max hitrost 40 proti 47, ker s specialko nisem upal več zaradi precej slabših zavor.
Ma res, skoraj vsakega razen starejših vidiš na specialki, ampak moraš probat sam. Saj za rekreativno rabo ni fora časa (drugače 5min na 1h, na koncu se tako še manj zmatraš), ampak bolj udobje in da se utrudiš, kar se pa z gorcem sigurno več, pa čeprav malo.
Max hitrost enako kot pri avtu nima nobene veze, važna je prilagojena hitrost in defenzivna vožnja, vsaj če nočeš biti potolčen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper5 ()

Avenger ::
Ni kaj, počasi limitiramo proti 0, ker s tem zagotavljamo maksimalno varnost za vse udeležence prometa. Jaz spet vidim neko distopično prihodnost, kjer bodo omejitve v naseljih 30, izven naselij 70, na avtocestah pa 100. V avtomobile bo obvezna vgradnja GPS sledilnikov, ki bodo (seveda bodo podatki najstrožje varovani) beležili vsak premik, kazni za prehitro vožnjo bo kršitelj dobil takoj. Po blagem uporu voznikov, bodo proizvajalci avtomobilom poslali firmware, ki bo upošteval omejitve hitrosti glede na lokacijo in vozniku ne bo pustil preko omejitve. To bo seveda začasno, ker bodo ugotovili, da se nesreče še vedno dogajajo in bodo zato zdaj dovoljena le samovozeča vozila. Evo, problem rešen. Jasno, če ne boš imel dovolj visok social credit score, te avto pač ne bo peljal nikamor. A boste pridni ali ne?
Skiroji imajo omejitev 25 km/h. Jaz pa vidim snete skirce, ki grejo 80. Omejitve veljajo za večino ubogih Janezov, ki si ne morejo privoščit ultra hitrega skiroja, za izbrance pa ne.
Skiroji imajo omejitev 25 km/h. Jaz pa vidim snete skirce, ki grejo 80. Omejitve veljajo za večino ubogih Janezov, ki si ne morejo privoščit ultra hitrega skiroja, za izbrance pa ne.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

socialec ::
Upravičeno sedemkratno-maščevanec, tale distopična vizija je omejena samo na EU ali gre za geo-širše videnje?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: socialec ()

c23po ::
Ni kaj, počasi limitiramo proti 0, ker s tem zagotavljamo maksimalno varnost za vse udeležence prometa. Jaz spet vidim neko distopično prihodnost, kjer bodo omejitve v naseljih 30, izven naselij 70, na avtocestah pa 100. V avtomobile bo obvezna vgradnja GPS sledilnikov, ki bodo (seveda bodo podatki najstrožje varovani) beležili vsak premik, kazni za prehitro vožnjo bo kršitelj dobil takoj. Po blagem uporu voznikov, bodo proizvajalci avtomobilom poslali firmware, ki bo upošteval omejitve hitrosti glede na lokacijo in vozniku ne bo pustil preko omejitve. To bo seveda začasno, ker bodo ugotovili, da se nesreče še vedno dogajajo in bodo zato zdaj dovoljena le samovozeča vozila. Evo, problem rešen. Jasno, če ne boš imel dovolj visok social credit score, te avto pač ne bo peljal nikamor. A boste pridni ali ne? ...
Zaradi ukrepov, ki se tebi zdijo distopični število mrtvih in hudo poškodovanih (tistih, ki ostanejo kriplji za celo življenje) iz leta v leto trmasto upada. Vprašanje je, ali se splača vlagati neskončno količino energije v brzdanje nekih brezveznih nagonov zaradi tako nepomembnega izkupička.
Računalniki nimajo spominov.

DeeJay ::
vse omejitve so samo vzpodbuda, da se začne mal več gibat peš ali s kolesom (tko al tko se preveč sedi)... pa itak boš kmal hitrejš pršu na cilj peš kot z avtom. LJ obvoznica ob 15ih je že zdej povprečno 30km/h.
Kar se pa tiče varnosti in velikosti današnjih avtomobilov, pa podpiram omejitve v naseljih na 10km/h, pa 18 točk, če gre kdo slučajno 20km/h+
Kar se pa tiče varnosti in velikosti današnjih avtomobilov, pa podpiram omejitve v naseljih na 10km/h, pa 18 točk, če gre kdo slučajno 20km/h+
Don't f with me.

starfotr ::
Sicer bi zelo veliko naredili, če bi celo leto in 24/7 imeli policijski nadzor kot ga imajo kadar imajo "akcije pooestrenega nadzora". Ampak takrat enkrat merijo hitrost, drugič gledajo zimske gume, uporabo pasu itd. Morali bi dosledno izvajat to. Ampak potem bi aktualna opozicija takoj skočila in govorila o policijski državi.
Pač, če bi policaji stali skoraj da na vsakem koraku in merili ter dosledno pisali kazni, bi se promet zelo umiril - ob trenutnih že obstoječih predpisih. Največje bedake bi odstranili s cest in s tem za ostale naredili mnogo boljše in varnejše okolje. Povsem enostavno Paretovo pravilo, odstraniš manjšino in rešiš glavnino težav.
Tako pa je treba namesto policijske države spremeniti generalna pravila za nižje hitrosti, kjer je v začetku nekaj negodovanja, ščasoma pa postane to povsem domače. Verjetno bo še v tem desetletju uvedena splošna nižja hitrost v naseljih.
Pač, če bi policaji stali skoraj da na vsakem koraku in merili ter dosledno pisali kazni, bi se promet zelo umiril - ob trenutnih že obstoječih predpisih. Največje bedake bi odstranili s cest in s tem za ostale naredili mnogo boljše in varnejše okolje. Povsem enostavno Paretovo pravilo, odstraniš manjšino in rešiš glavnino težav.
Tako pa je treba namesto policijske države spremeniti generalna pravila za nižje hitrosti, kjer je v začetku nekaj negodovanja, ščasoma pa postane to povsem domače. Verjetno bo še v tem desetletju uvedena splošna nižja hitrost v naseljih.

feryz ::
Tudi tvoji otroci se bodo komot 250km/h peljali. Samo upam, da bodo čisto vsakič sankcionirani predvsem zaradi ogrožanja drugih življenj.Motiš se. Implementacija vožnje po omejitvah v sklopu avtomobila ni več vprašanje če, ampak kdaj.
Ok, s starim avtom ga boš še pritisnil. Dokler tudi v teh ne bo obvezen sledilnik in javljalnik hitrosti. Ker glih v vse ne moreš namontirati elektronske omejitve hitrosti.

bm1973 ::
GrimReaper5 je izjavil:
Drugače pa nekaterim ne pomaga niti omejitev 30, ker so preglupi že za to.
Grem včeraj s specialko proti omejitvi 30 z ne preveč široko cesto, vozim ene 30-33.
Za mano Dacia, me prehiti na kvečjem 30 cm, da sem jo potem klel.
Itak da na kolesu moraš voziti s prilagojeno hitrostjo in defenzivno, ampak sem res hotel videti kaj bo naredila. No zdaj res vem za drugič, da je folk načeloma glup in ne rabim več ugotavljati če je.
Jaz se postavim na sredo ceste, če vidim, da je ozka, če me kdo prehiti na preblizu, mu z roko butnem po avtu...
Sem se skoraj že stepel zaradi tega...
Mater ste totalitarci. Je pa res, da gre za otroke.![]()
Naša soseska ima zdaj cirka 30 majhnih otrok, tam od 1.5 let. Omejitevc 30.
Večina folka vozi 50 plus buljijo v telefon.
Če mi kdo povozi otroka, bom uporabil metodo grofa Drakule...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bm1973 ()

feryz ::
Fajn da to narediš.
Ker voznik se lahko ustraši in volan obrne.
Naprej si nariši dogajanje sam.
Ker voznik se lahko ustraši in volan obrne.
Naprej si nariši dogajanje sam.

bedak_res ::
Mene pa zanima, ker sem videl tisto raco, ki bo zdej dobila položnico, kaj se zgodi v primeru, če se ti pelješ normalno 30km/h pa ti ravno pri radarju vmes z 52 km/h prileti ptič?
Predvidevam da dobiš ti kazen neglede na to, ker se vidi registrska?
Tu nekje kjer se jaz vozim je en zares strm klanec in seveda je sredi klanca stacionarni radar, omejitev pa 50km/h in moraš bremzati celotno pot, da ne prekoračiš. Je pa ta pot zelo priljubljena med kolesarji, ki pa ga s specialkam dol po temu hribu pičijo krepko čez teh 50km/h. Če sem jaz ravno tam z avtom in en kolesar prileti mimo ter se radar sproži. Spet jaz dobim kazen?
Predvidevam da dobiš ti kazen neglede na to, ker se vidi registrska?
Tu nekje kjer se jaz vozim je en zares strm klanec in seveda je sredi klanca stacionarni radar, omejitev pa 50km/h in moraš bremzati celotno pot, da ne prekoračiš. Je pa ta pot zelo priljubljena med kolesarji, ki pa ga s specialkam dol po temu hribu pičijo krepko čez teh 50km/h. Če sem jaz ravno tam z avtom in en kolesar prileti mimo ter se radar sproži. Spet jaz dobim kazen?

GupeM ::
Nekoč, davno nazaj, so bile nekako 3 omejitve hitrosti. 130 po avtocesti, 90 po regionalni, 60 v naselju. Vedel si kaj je naselje, kje je konec naselja, avtocesta pa itak. Zdaj moraš bit stalno na preži za znaki in namesto da bi gledal promet, pešče, kolesarje, iščem kje se bo pojavil nov znak ki znižuje iz 70 na 50 ali pa cesta, ki se priključuje in ni naprej znaka 70, kar bi razveljavilo 70 in bi bilo avtomatsko 50.
Staraš se. Mogoče bi bil čas, da počasi vrneš vozniško, če imaš tako velike probleme. Sicer pa takšnih primerov v Sloveniji praktično ni, da bi križišče razveljavilo višjo omejitev, za križiščem pa ne bi bilo znaka, ki ali končuje povišano omejitev, ali pa "na novo" odredi splošno omejitev. Torej znotraj naselja omejitev povišana na 70, križišče, za križiščem je vedno ali:
- nov znak 70,
- znak za konec omejitve 70 (po zakonu ni potreben),
- znak za 50 (po zakonu ni potreben)
Čeprav druga dva znaka po zakonu nista potrebna, jih po mojih izkušnjah vedno postavijo, ravno zato, da folk ne vozi prehitro.
Obratno pa ne velja. Recimo regionalka. Splošna omejitev 90, znak 70 zaradi križišča, za križiščem pa ni nujno, da je znak za preklic omejitve 70. Včasih je, velikokrat pa ni. Če v takšnem primeru voziš še naprej 70, je pač manj nevarno kot v zgornjem primeru.
Potem je v nekem naselju pod znakom naselja 40, pomeni celo naselje, tega ne smem pozabit če tam kje parkiram in klepetam pol ure in potem ko speljem, se moram spomnit da je 40.
To, da si v naselju se spomniš? Ali da si v coni 30? Tudi če pozabiš, to počneš tako malo krat, da je verjetnost, da te dobijo, praktično 0. Če pa to počneš velikokrat, si boš pa že zapomnil. Tako kot si prebivalci zapomnijo.
Sem pa nekajkrat videl nekoga, ki je na ravni, 200 metrov dolgi cesti v naselju, kjer je 50, z nekim športnim mercedesom stisnil gas na polno in potem na polno bremzal. Kolk je šlo, lahko samo ugibam. Mogoče 150? Nekako se mi dozdeva, da nikoli niso bili problem ljudje, ki vozijo 58 namesto 50 in tega ne bo rešila omejitev na 40 ali na 30,
Se delno strinjam. Če bi napisal, da so tisti, ki vozijo 58 manjši problem, bi se pa popolnoma strinjal. Tudi zakon se strinja z mano. Zato bi, v primeru radarja, tisti s športnim mercedesom bil ob izpit (ker je velik problem), tisti, ki vozijo 58 pa bi dobili 40 € (20 polovička) kazni (ker so manjši problem).
samo vzela bo veselje do vožnje vsem normalnim.
Nič hudega. Če je težko spoštovati omejitve in slediti znakom ter dogajanju na cesti, je bolje, da ne vozijo.

PluribusUnum ::
Dodatna tabla s časovnimi omejitvami na odprtih odsekih okoli šol bi potem voznika eventuelno pahnila v oviranje prometa, kar je bolj varno kot prekoračitev hitrosti.
En ekstrem:
https://www.youtube.com/shorts/V6jYzC3b...
En ekstrem:
https://www.youtube.com/shorts/V6jYzC3b...

denabiker ::
včasih omejitev 60km/h v naseljih, vozili smo pred mnogimi desetletji avte s slabimi zavorami, ni bilo nobenih mehkih con na avtu, nobenih pomoči od kamer, senzorjev, zaznavanje peščev in tisoč drugih pomagal, sedaj imamo super zavore, super avte, vsak nov model ima polno novih varnostnih funkcij, še tam ko ni bil urejen pločnik imamo še to urejeno, še kolesarske steze, celo ograja vmes, javna razsvetljava napeljana v vukojebino, omejitev pa precej manjša. A omejitve hitrosti pa kar znižujemo dol. Evo en primer pri nas, omejitev prej 70, pa so naredili med vasi še kolesarsko in celo ograjo ter razsvetljavo, aja cesto razširili, vse je super varno, hitrost pa so zmanjšali na 50. A lahko to razumeš? Pa nobenega ne moreš ogrožat, razen če bi pešec namerno preplezal ograjo in se izpostavljal na cestišču. Aja, pa tak do sedaj še nisem videl da bi kdo kolesaril po tej omenjeni kolesarski stezi ali hodil peš po pločniku, ampak to je pa druga zgodba, ker na naši sončki niti kilometer ne morejo več peš v šole.

feryz ::
Obratno pa ne velja. Recimo regionalka. Splošna omejitev 90, znak 70 zaradi križišča, za križiščem pa ni nujno, da je znak za preklic omejitve 70. Včasih je, velikokrat pa ni. Če v takšnem primeru voziš še naprej 70, je pač manj nevarno kot v zgornjem primeru.Takšnih kretenov je dejansko neskončno veliko.
Kar dokazuje, da je že predaleč od opravljanja izpita, ali da celo imajo kupljene teste.
In bi jim bilo treba izpite pobrati.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj se pri delu na cesti ne postavi radar?? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7159 (4333) | c23po |
⊘ | Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 42846 (37043) | dzinks63 |
⊘ | Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 88586 (81286) | Gandalfar |