» »

Motor, Tricikel - voznja z B izpitom

Motor, Tricikel - voznja z B izpitom

2f4u ::

Oj,

Vsako jutro zena zgubi 1h za voznjo v lj. Kolone.
Sam vozim A, klasicen motor.
Za njo bi kupila tricikel motor scooter.
Naredi 20km v eno smer. Spredaj zascita za veter....
Dejansko zna vozit motor, prestavlja, se voziva skupaj... tidi sama vozi...

Kaj od tega?
Link

sbawe64 ::

Predlagam raje koda 125 (6 ur vožnje, če že ima B kategorijo), potem nekaj 125 cc (za mestne kolone skuter itak: Honda pcx, Yamaha nmax, itd).
So dosti bolj okretni, ožji in lažji kot mp3 & co.

Motorja z 125 cc in avtomatskim menjalnikom ne poznam.



Edit, tile so na baterijo, doseg nekje do 120 km
Super soco
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

val46 ::

Kako ne poznaš? dobesedno vsi scoterji 125ccm(in v bistvu še višjih kubatur), imajo avtomatske menjalnike. Ampak to OP nima veze, ker pravi da žena obvlada tudi menjavanje brzin pa vse to. Ampak ti dam pa prav ja, za po mestu v kolonah se vozit, ti MP3 in podobni trikolesniki so še slabša izbira kot sedet v avtu pri prižgani klimi predvidevam. Nerodni, široki ravno toliko, da ne moreš vmes dveh avtov, če ti ne pustita vsaj 1m prostora, v primerjavi s 125ccm pa tudi precej težji ja. Tko da bi tudi jst predlagal tvoji ženi ali kodo 125, ali se pa izprstit in opravit taprav A izpit.

Aja, pa če se vseeno odločita vzet 3 cikel, pazi da je tak, da ga lahko vozi z B kategorijo, ker niso vsi. Eni so ravno tako samao z A voženi. Mislim da je neka fora, da mora imeti zavore na nogo, če hoče imet homologacijo za B kategorijo. Če ima zavore samo na ročkah na balanci, pol mora imet A kategorijo za ga vozit. Pa morda še kaka finta, sam ta je tista najbolj očitna in takoj vidna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

sbawe64 ::

Motorja z 125 cc in avtomatskim menjalnikom ne poznam.

Po tem si predstavljam Honda cbf125, KTM 125, Yamaha Mt 125, Aprilia SX 125 itd.
Vsi imajo ročni menjalnik.

In skuter ni motor :P.


Pri mp3 in podobni piše v prometni/homolo kartončku, v katero kategorijo spada.
Ker te lahko prodajalec prepričuje, da on ga je vozil z B, a je v resnici potrebna A.


Mp3 ima 225 kg in vzvratno prestavo.
Ni ravno suhec.
https://www.motorcyclenews.com/bike-rev...
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

2f4u ::

Oj,
follow up.
Sem 2x peljal boljš polovico v službo; pa je težava v oblačilu, v dressingu za firmo kjer dela. Motorističen izgled ni bil glih pohvaljen. Tudi na soncu, pa čelada, zunaj 30+ ona v usnju. Nekako ji je bilo NoGo.

Gledala sva Yamaha Tricity 300; dejansko ji je test bil super. Suverena.
Tako da avto in upam, da bo manj folka ker so počitnice.

val46 ::

Pa sej na skuterju ne rabiš bit ves v usnju kot da greš na grobnik. Jaz poznam ful folka, še en razvojni inžinir se vsak dan poleti pripelje s skuterjem iz 40km oddaljenega kraja v službo in to v kravati :) Ampak ja, če ji ni, ji pač ni, pa naj se z avtom vozi.

sbawe64 ::

2f4u
V službi naj se preobleče.

Zaščitno opremo imaš na sebi za primer, če gre kaj narobe iz X razloga.

Tudi za tricikel se jo priporoča.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

JanK ::

Tistim, ki se po magistralkah vozijo v obleki s kravato toplo priporocam branje "The Roadrash Queen" https://rockthegear.wordpress.com/2014/...
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

val46 ::

Seveda se priporoča zaščitna oprema/obleka, tega nisem nikjer zapisal da se ne. Sam pravim da pač za po mestu s skuterjem se vozit 30-50km/h, ne rabiš bit ravno zaščiten kot da greš v prvo bojno linijo na bojišču. Malo se razglej po mestih kako se folk vozi na skuterjih in raznih vespah, ti bo hitro jasno kaj želim povedat. Pa ni tolk mrtvih, da bi zdej vsak k se usede na skuter tvegal življenje, če se samo s čelado pelje iz enega na drug konec mesta, po možnosti v koloni 30km/h. Drugo so razne magistralke in vožnja nad 50km/h, ko gre lahko hitro kaj narobe, hitrosti pa že take, da ti razne kratke hlače in kratka majica čisto nič ne pomagata. Drugače pa sm eno in drugo dal skozi in še vedno dajam, tako da vem kaj pomeni biti v polni opremi in kaj pomeni biti v "kratkem" ter paziti na okolico.

Drugače se tudi jaz raje malo prešvicam v komplet opremi, kot pa da se vozim sam s šlemom na glavi. Sam, problem je bolj ta, da ko se enkrat oblečem proper za na motor, skuterja še povoham ne in potem...no, potem veš kako je, ko greš na 750ccm ali več na cesto ;)

sbawe64 ::

Tudi 50 km/h in oprema za na plažo je dovolj za zoprn road rash.

Tu je nekaj slik, kako izgleda 522 foot (235 m) drsenja pri 120 mph (192 km/h) po asfaltu v plažni obleki:
https://motolady.com/brittany-morrow-ro...


Kriv je bil njen butast tip, ki je 1) divjal kot budala (omejitev 70-80 mph), 2) jo vozil zadaj v plažni obleki, 3) neustrezna/prevelika čelada, da jo je sila vetra dobesedno iztrgala iz sedeža.

Popravek, 522 ft je 160 m.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

val46 ::

In kaj imajo veze te tvoje slike pri hitrosti 192km/h z enim skuterčkom, pri hitrosti 50km/h? Ja vem, v nobenem primeru ni fajn past, v obleki za motor ali brez. Ampak tako posploševat, enačit in strašit folk, kaj lahko ostane od tebe pri padcu pri 192km/h z nekom ki se vozi v prometni konici v mestu z max 40km/h med avtomobili, je neumnost.

bm1973 ::

Kolega hotel kupit motor, zase in za ženo, stara okoli 50, nikoli prej vozila motorja, šel na neko izobraževanje za prvo pomoč za gasilce, videl par slik nesreč motorjev, ni več navdušen.

Žena je še vedno za, njega je minilo...

fikus_ ::

Pri biciklu, skuterju, motorju, ... so precej prepuščen na pazljivost ostalih udeležencev v prometu, bolj izpostavljen kot v avtomobilu,... zato je za vsakodnevno vožnjo v službo dobro izbrati pot z manj prometa.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

denabiker ::

Problem je takšnih, ki v lajfu niso nič furali in potem na pozna srednja leta se odločijo biti motoristi. Ne dolgo nazaj enako moj stric nabavil BMW 1200 GS in komplet opremo, ajde gremo na skupinsko turo v Avstrijo, pa pazi v easy vožnja in evo ga je zbrisalo na enem ovinku, rešilec, bolnica cela pizdarija... Čisto drugo je recimo takšni kot jaz in kolegi ter ostali, ko so/smo odraščali kot otroci na biciklih divjali iskali meje, po potem mopedi, krosi, od A do Ž motorji in imaš feeling, znaš predvidevat, veš kje so meje, veš kaj lahko kaj ne...enako sodelavec, starejši, se odloči za motor, pa spet podobno počasno vožnja, prišel na lesen most, vlažen les, ga je ubrisalo, pa kolk zlomil. To moraš pazit, predvidevat, imeti feeling za takojšnjo reakcijo, recimo ne moreš kar prileteti v ovinek, ko ne veš kaj je na ovinku ali oljni madež ali šoder ali se pa traktor obrača:) Vse živo doživiš na cesti, zato je treba PREDVIDEVAT!!! Pa za neizkušene obvezno na poligone, tečaj varne vožnje, vse probat, bremzanje na max, dobiti feeling kje so meje, kaj lahko kaj ne, kako se obnaša motor itd. Zdaj so tečaji, idite, če vsaj nekaj odneseš bo koristno.

fikus_ ::

Tisti ki od mladega vozijo "dvokolesa" imajo že reflekse bolj naštudirane, že podzavestno reagirajo, več izkušenj iz praktične vožnje,...
Pri 50-ih (druga puberteta) se usesti prvič na težji motor, je recept za polomijo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Caracas ::

Bla, bla denabiker. Mal statistiko poglej kdo se razturava na cestah. Nori mladci in kao "Izkušeni" ko jih doleti kaj nepredvidenega in jih strgajo.

Aja, pa sam vozim že mnooogo let...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Caracas ()

sbawe64 ::

bm1973 je izjavil:

Kolega hotel kupit motor, zase in za ženo, stara okoli 50, nikoli prej vozila motorja, šel na neko izobraževanje za prvo pomoč za gasilce, videl par slik nesreč motorjev, ni več navdušen.

Žena je še vedno za, njega je minilo...

Slik nesreč avtomobilistov niso pokazali ?
Če bosta za, bo 125-ka z abs-om za prvi dve leti dovolj.


Drugače se da ogromno naučiti iz:

https://youtube.com/@DanDanTheFireman
, ko analizira posnetke nesreč https://youtube.com/@moto-stars



https://youtube.com/@MotoControlEn

https://youtube.com/@Ridelikeachampiony...

https://youtube.com/@MotoJitsu

Za motoriko bo potrebno žuliti slow speed manevre, da pride znanje v muscle memory. Šele nato lahko začneš z hitrejšo vožnjo skozi ovinke (beri vožnja po omejitvah).
Kar gre za avtom brez težav, je na motorju druga zgodba.
---

1200 gs in 50 letni začetnik (nikoli na motorju) je recept za katastrofo.
Skupinska vožnja še bolj.

Kdo mu je prodal motor ??

Ktm duke 390 je že veliko preveč za takega.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

fikus_ ::

Pri skupinski vožnji je varnostna razdalja zelo pomembna. Ko nekdo nekaj zafrkne, da ima naslednji v koloni čas in možnost odreagirati.
Pa še to, prvi v koloni lahko ima najmanj močan motor, zadnji pa najbolj močan motor in tudi največ izkušenj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

JanK ::

val46 je izjavil:

In kaj imajo veze te tvoje slike pri hitrosti 192km/h z enim skuterčkom, pri hitrosti 50km/h? Ja vem, v nobenem primeru ni fajn past, v obleki za motor ali brez. Ampak tako posploševat, enačit in strašit folk, kaj lahko ostane od tebe pri padcu pri 192km/h z nekom ki se vozi v prometni konici v mestu z max 40km/h med avtomobili, je neumnost.


Seveda so posledice hujse pri visji hitrosti. A se ljudje zato, ker nam hitrosti od okoli 20km/h naprej niso evolucijsko "prisle pod kozo" ne zavedamo kaj res pomeni hitrost. Predvsem se ne zavedamo, da so ze "nizke" hitrosti lahko hudo problematicne za "nago" telo brez scitnikov, celade, rokavic,...

Na primer: Ali bi si upal vzeti zalet, teci, in se zaleteti v steno brez celade? No hitrost tukaj je, ce nisi sprinter svetovnega ranga, 20km/h, ampak zlahka se tako butnes, da se onesvestis. Poglej kaksno zascito imajo igralci ameriskega football-a, da si ne polomijo kljucnic, ramen, glave,... pa se tako so pretresi mozganov in deterioracija v kasnejsem zivljenju stalnica.

In: Crashe teste delajo pri 50km/h, zlahka dosegljivo s katerimkoli skuterjem, ki ni blokiran na 25km/h. Ce ves kaj odstane od prednjega konca avtomobila, kaj bi ostalo od cloveka pri taksni hitrosti?

In: Ali bi si upal na mizo postaviti grob smirgel papir, se nanj mocno upreti z roko, poriniti roko po papirju si jo "posmirglati"? Ali pa isto s clenki na hrbtni strani roke? Razdalja je mogoce 30cm. Zavorna razdalja pri 30km/h je 4.5m s kontaktom pnevmatika/cesta - 10x vec.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

sbawe64 ::

fikus_ je izjavil:

Pri skupinski vožnji je varnostna razdalja zelo pomembna. Ko nekdo nekaj zafrkne, da ima naslednji v koloni čas in možnost odreagirati.
Pa še to, prvi v koloni lahko ima najmanj močan motor, zadnji pa najbolj močan motor in tudi največ izkušenj.

Pomembna je varnostna razdalja in razporeditev na levo desno, da oni zadaj vidi naprej.

Problem je v tem, ker imajo udeleženci različne nivoje obvladovanje motorja, oni, ki največ zna, so mu vsi ostali prepočasni, oni, ki zna najmanj, se mora priganjati preko svojih zmožnostih, da ostaja v stiku z skupino in tako nastajajo napake, ki vodijo do moto stars posnetkov.
Kamorkoli daš začetnika v skupini, nikjer ne bo ok, ne spredaj ne zadaj.

Zato pravim, naj taki nekaj let vozijo raje sami ali skupaj z nekom, od katerega se lahko kaj naučijo (in se pač vozi za njim, brez da ga priganjal).

Razen če se zbere skupina takih, ki so vsi ob istem času naredili izpit in se potem v skupini vozijo kot na avto šoli.
Not gonna happen, prej boš videl yetija.


Potem je tu psihološki aspekt: če voziš sam, imaš svoj tempo, nihče te ne preganja, če sta dva, tega ni več.


To se lepo vidi v črni kroniki, ko se skupina mladcev in mladenk v avtu nekam zaleti/zleti se ceste, kako je to mogoče, drugače voznik vozi kot v avto šoli (peer pressure dela svoje).
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6019450 (11009) Twixz
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15528157 (23660) matobeli
»

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18738761 (31462) IL_DIAVOLO

Več podobnih tem