» »

Avtopralnica [odstranjeno] - največji šalabajzarji

Avtopralnica [odstranjeno] - največji šalabajzarji

«
1
2 3 4

GrimReaper4 ::

https://[url odstranjen].si/

Plačal sem 70EUR, čeprav mi je bilo pred pranjem rečeno, da bo 60, 50, nato 55EUR. Že s tem cenkanjem bi moral takoj obrniti.
Da razložim zakaj tako drago, ker ni bilo samo pranje, ampak tudi dekontaminacija laka zaradi zračne rje. Ni bilo neki hudega, ampak sem to sam delal že dolgo časa nazaj, ampak takrat je bilo huje, ker sem se več vozil po regionalki in s tem več uporabljal zavore:
1. 28.4.2018 pri 5.900 km, Gyeon Iron, vse skupaj sem delal 6h
2. 10.4.2021 pri 23.408 km, CarPro Iron X, enako za 6h dela

Ravno zaradi tako dolgotrajnega dela sem rekel, da bom šel v avtopralnico, naj se jebe en drug.

Na koncu sem mu rekel naj mi pokaže na ceniku zakaj bi moral jaz sploh dati več kot 60EUR kot je po ceniku za premium čiščenje, pa je rekel, da je on delal dekontaminacijo laka 2x s plastelinom, v premium pa naj bi bila samo hitra dekontaminacija z odstranjevalcem zračne rje.
https://[url odstranjen]/cenik/
Tukaj je sicer res omenjena hitra dekontaminacija laka pod točko 3, ampak kot boste videli naprej, je teh 70EUR zdaj še najmanjši problem:
https://[url odstranjen]/storitve/

Sicer pa to sploh nima veze, ker bi bil z navadnim pranjem za 16EUR avto verjetno skoraj enako poškodovan. Dejansko je on meni dolžan ene 2000-3000EUR za lakiranje celega avta ter še vsaj kakšnega jurja za izgubo vrednosti. Ker vsi vemo, da je pobarvan avto velik red light, ko enkrat prodajaš avto, čeprav jaz tega itak nisem imel namena nikoli prodajati. Tudi vsi vemo, da noben denar ne more povrniti avta v prejšnje stanje, edino če bi mi dali za nov avto ali pa en drug rabljen ohranjen vsaj 95%. Tako da v idealnem svetu bi mi bili dolžni 15.000-25.000EUR.
1. Vsaj ene 20 cca. 5 cm prask na odbijaču zadaj levo, nekatere precej globoke, praktično do plastike. Zanimivo da jih drugje ni, vsaj tako globokih ne. Seveda se je muzal, da sem mu že pripeljal takega. Ja res, saj se vidi iz 5 metrov, menda bi opazil to, če sem sedaj takoj. Ter avto so mi nazadnje prali v avtohiši 1 leto nazaj, sam ga pa nisem tikal.
2. Polno mikro prask po avtu, sploh streha in pokrov motorja, sem lepo opazil zdaj ko je bilo zunaj še sonce ob 19h, kaj šele ponoči ko bom šel še enkrat pogledati ven s svetilko. Ter pazi to, GREDO V SMERI PRAVOKOTNO IN NE VZDOLŽNO. Who the fuck pere avto v taki smeri, to je največja noob napaka.
Naj poudarim da prej nisem imel nobenih prask razen na zadnjih levih vratih 2 bolj spodaj od kamnov, ko sem se vozil še po regionalki s kamni na cesti.
Če bi še kdaj peljal avto v kakšno avtopralnico, bi že doma napisal seznam vseh prask in da če bi bili oni sploh za, da gredo čez seznam in pokljukajo ter morebiti dodajo še kakšne svoje opazke.
3. Na plastiki odometra je tudi ena manjša praska.

Saj ni čudno, sem videl iz prve roke kako delajo, ker sem imel reklamacijo za slabo očiščen avto.
-vetrobransko steklo, še vedno okoli 10 ptičjih iztrebkov starih kakšen mesec ali 2.
-na pokrovu motorja enako. Tudi en krvav od insekta kateri je bil že ob prevzemu, on se je seveda izgovarjal, da sem ga dobil vmes.
-med vrati je sicer bilo nekaj očiščeno, ampak ne na sprednji tretjini kjer se je treba bolj pomatrati. Pač če služiš 20-25EUR na uro (pa po 3,5h ga je pripeljal, ni rečeno da je dejansko zapravil toliko časa samo za moj avto) gledaš, da to opraviš tudi čim lažje, zakaj bi se trudil več kot je treba.
-med prtljažnimi vrati ni bilo očiščeno nič
-pragovi, sprednji in zadnji odbijač spodaj so bili slabo očiščeni, pač zakaj bi si on krivil hrbet s sklanjanjem, če mu pa ni treba

Stranke sicer še vedno ima tiste, ki so tudi sami bolj šalabajzarji po naravi. Ker je prišel tudi eden z novim ali skoraj novim BMW M550i. Good luck da je zdaj še nov.

Za tega BMW-ja sem videl in slišal iz prve roke, da je zadel v vrata s pištolo za vodo.

Prav tako je meni med brisanjem po tej moji reklamaciji se parkrat zadel z uro s kovinskim bezelom, če ni bila že cela kovinska (pač pametna ura) v notranje plastike vrat. Nisem mu potem nič govoril za to, itak jaz ne bom več vozil avta tja. Pa tudi če bi mu rekel, sem siguren, da tega ne bi spremenil.
Da ne govorim, da je med tem brisanjem vzel eno umazano mikro krpo.
Krpe sem takoj, ko sem prišel, videl, da jih suši kar na tistem zložljivem stojalu. Pač ni to neka visoka ustanova kar bi pričakoval glede na zlatarske cene.
Pragove pa samo z visokotlačno pištolo. Mislim da mi ni treba govoriti, da so še sedaj umazani.

Nisem zastonj prej sam pral avta in samo 1x na leto. Bolje 95% leta umazan kot pa opraskan do amena. Še to so mi 2023 in 2024 na avtoservisu, ampak moram reči da precej kvalitetno za en avtoservis, ker niso naredili ene praskice, pa mislim da imajo navadno rumeno gobo.

Ocene na strani ima vse samo s 5 zvezdicami. Zdaj če bi mu jaz tole napisal z 1 zvezdico bi mi itak brisal.

Če bi imel več denarja, bi se lahko šel na sodišču. Ampak tam tudi rabiš dokaze, jaz pa seveda nisem šel posneti stanja avta preden sem ga peljal tja.

Pred tem novim lastnikom pravijo, da so bili še hujši modeli, da so ga pohali. Ma ti novi modeli niso nič boljši. Lastnik se takoj vidi da je en navaden šalabajz, drugim pa tudi po tetovažah. Vem da niso vsi z (bolj obsežnimi) tetovažami taki, ampak po moje pa da več kot 80% da ja.

Nič, kaj pa naj, živim z opraskanim avtom dalje. Prodajati in kupovati novega se mi namreč ne splača glede na moje revne dohodke nekje 600-700EUR čistega.
Na srečo je avto star 8 let. Ne bom pisal da že, ker 8 let je še vedno zelo mlad avto. Sploh moj je bil pred tem 95% ohranjen, zdaj po tem je pa vsaj zame veliko bližje 80% kot 90%. V SLO je povprečje namreč 11,1 leta:
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/povp...
  • zaklenilo: Samael ()

mtošev ::

Naš avtomobilistični schizo strikes again!

Miki N ::

OP sočustvujemo ... a hkrati nas tudi boli džoka.

GrimReaper4 ::

Sem pa videl pred ZD Radovljica enega Porscheja. Ne vem kje ga ta zdravnik/zdravnica pere, ampak sem pregledal piano letvice na B stebričkih in niti ene mikro praskice. Da poudarim, to so te, ki jih nekateri šlatajo, ko vstopajo v avto. No ta jih sigurno ne šlata, ampak kako zaupati tistim na servisu ali avtopralnici da jih ne bodo. To moraš imeti res poznane ljudi in biti pred vsako predajo res dobro zmenjen kaj vse naj pazijo, pa še to jaz ne bi zaupal nikomur katerega ne plačujem vsaj 3000EUR neto na mesec.
Edino na zadnjih C stebričkih ima pa tudi ta mikro praske.
Meni so jih prešlatali in predrsali že kaj kmalu na servisu, tako da se že zdavnaj več ne sekiram za njih.
No, v [odstranjeno] ga sigurno ne daje prat, mora biti ena precej bolj premium avtopralnica ali pa ima svojega sužnja za to opravilo in ga pere pred svojo hišo.

Ne vem, bo feryz povedal kako je s temi stvarmi pri premium avtu.

Miki N je izjavil:

OP sočustvujemo ... a hkrati nas tudi boli džoka.

Gre se za to, da komu drugemu pomagam ohraniti lep avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

ššš ::

Zračna rja? A s tem se lastniki pocen pleha tolažte, ko vam avto rjavi?
Pa da ne boste rekl da nabijam. Ko sem kupu novga Megana, je mel po 1 letu rjaste pikice po pragovih. Ko sem to omenil na servisu, me je tip prašal, če živim zraven železnice. Ja,...cca 15km. Ja,..potem bo to sigurno od vlakov. haha Pa od bremz. K bremzaš, bremze razpadajo in povzročajo rjavenje.

Škoda,..ista scena.

Začuda pri BMW, Volvu in Subaruju teh problemov ni.

GrimReaper4 ::

To ni rjavenje pleha. Nisem nek strokovnjak glede tega in se mi ne da vpisovat zdaj v ChatGPT, ampak bi sklepal, da ime pride od tega, ker železni delci potujejo po zraku od zavor do pleha. Sem pa siguren, da jih je vsaj 90% od zavor.

Jaz sem imel že precej hude do 2021, take v premeru tudi 4 mm. Zdaj so bile samo tiste tipične 1 mm.

Sem pa res zadnje dni opažal rijaste avte po spodnjih delih vrat, recimo Chevrolet Aveo in Toyota Yaris, oba cca. 2008. Zato sem se tudi odločil za pranje, ampak moj niti ni bil toliko umazan, da bi zaradi tega začel rjaveti.

Tukaj sem zdaj našel dober članek:
https://autocare.si/kaj-je-zracna-rja-k...


Je pa ena prednost zdaj, bom lahko vsaj opral avto kadar se mi zljubi. Ker zdaj rabim samo prvo krpo, ki mi pade v roke, ne glede na to koliko umazano, ga pred tem zmočim in na hitro prebrišem. Slabše kot je zdaj pač ne more biti, meni takih prask ne bi uspelo narediti z 10 let rabljeno krpo, ki bi mi pred pranjem padla na tla.

Še vedno pa ni tolk, da bi ga kot ostali parkiral na 20 cm blizu. Bo treba še ene 10 let, da ga res ne bo nič škoda. Za do kakšne trgovine bi bilo idealno imet kakega Clia 2 cca. 2000 letnik.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper4 ::

Oz. pogledaš kaj vozijo dostavljalci pic, tisti imajo najbolj budget, ampak še vedno dovolj sigurne avtomobile. Če sploh rabi bit do prve trgovine siguren.

Zakaj to govorim, ker je sedaj toliko dražjih avtomobilov, ampak takega, če si kolikor toliko normalen, ti bo škoda za do trgovine kjer je največja možnost, da te kdo butne.

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Avta in ženske se ne posoja.

val46 ::

Peri doma in boš za vse lohk sam sebe krivil. Pa ne da zagovarjam avtopralnice in folk k dela tam, ker poznam tudi jaz primere, ko se jim dobesedno "jebe" za tvoj avto, sam če te tolk sekira in se bojiš za tvoj avto, ga peri doma in ne bo problemov. Če ne se pa vozi z umazanim naprej, kaj naj ti rečem...In če ima prerjavet, bo prerjavel lih tolk in lih tko hitro, al ga boš čistil al ne. Morda še prej, ker s pretiranjem pranjem, sploh če uporabljaš kaka agresivna čistilna sredstva, sam še dodatno spiraš lak iz avtomobila.

GrimReaper4 ::

Na žalost se nikakor ne morem spraviti k takemu opravilu tudi sedaj ko sem na bolniški, kaj šele če bi delal 4 ali celo 8 ur na dan.

Sicer pa kot pravim, so problem tudi serviserji.

Ne vem kako take avtopralnice sploh preživijo. Pred pralnico sem videl vse možno, zanemarjene delovne kombije in premium M550i. Prvi bodo seveda še hodili, ker niti ne bodo opazili novih prask poleg že obstoječih, drugi je pa tudi rekel, da še ni imel problemov, tako da očitno že dlje časa hodi tja. Ampak sem osebno videl, da so ga zadeli s pištolo, to se sedaj sigurno pozna, če sem tudi slišal pok.
Sicer pa ne vem iz katerega razloga na mojega ne bi pazili, na tega pa bi. Pa tudi med pranjem BMW-ja je imel gor uro, to je velik no-go med pranjem avta.

Saj normalno da se kakšna malenkost pripeti med pranjem avta. Kaj tako velikega kot se je pri meni se pa nikoli ne bi smelo, ker to potem pomeni, da nisi kvalificiran za to opravilo. Ampak jaz bi rad videl koga, ki bi znal sam priznati napako in jo tudi poplačati. Ampak potem bi lahko hitro zaprli.

Zdaj ko imam že opraskan avto, ga bom itak peljal še v kakšno avtopralnico in bom videl če je kje bolje.

Zgodovina sprememb…

endelin ::

:DSedaj lahko postaneš reviewer avtopralnic

GrimReaper4 ::

Počasi bo verjetno zmanjkalo lepega pleha, da bi še opazil nove praske.

feryz ::

GrimReaper4 je izjavil:

.Ne vem, bo feryz povedal kako je s temi stvarmi pri premium avtu.
Ok, bom jaz povedal.
Zafiro ena sem imel dobre 4 leta, 3x je bila oprana v avtopralnici, od tega 1x v tujini, ker je bila komplet zelena zaradi nitkarce, ker je kreten tako kosil. Verjetno nalašč.
Zafiro 2 sem imel skoraj dve leti, 1x je bila v avtpralnici.
Zafiro 3 imam 15 mesecev, ni še videla avtopralnice.

Tako nekako je to pri premium avtih.

Ponavadi jo operem preko vikenda. Če vreme kaže, da se jo splača.

Takole ti zasvinjajo avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

GrimReaper4 ::

Moj prejšnji šef je imel vedno čist avto, prav tako dva soseda z Mercedesom CLE 330 in BMW M2. To mi ne bo nikoli jasno kako je to možno. Odgovoril je pa samo, da si je za avto pač treba vzeti čas.

Ta zdravnik Porscheja verjetno res čisti sam, ampak še to je zelo težko, da ne bi naredil niti mikro praskic, edino če po občutljivih delih sploh ne vlečeš krpe, ampak samo potapkaš.

Tako ohranjenega avta si niti ne želim. Že s tem za 25kEUR sem imel vse skupaj 18 nočnih mor, sem si prav zapisoval. Od konca 2017 do konca 2023. Verjetno bi bilo enako z vsakim novim avtom, tako da novega ne kupim več.
Vseeno bi dal vse, da bi imel vsaj tako ohranjenega kot pred tem obiskom avtopralnice.

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Pa saj veš da je verjetno za tega zdravnika porsche kot tebi nakup kolesa? Tankas in voziš in se ne obremenjuješ za mikro praske

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

GrimReaper4 ::

Vem. Verjetno ekvivalent kolesa za 2kEUR, ker v enem mesecu tudi on dvomim, da si lahko privošči Porscheja za bi rekel da ene 200k.

Problem bodo vedno praske na odbijaču zadaj levo, ker je res vse močno porisano in se vidi od daleč. To bom pomoje moral reskirat ene 300EUR (sklepam, ker 200EUR je bilo za en panel 15 let nazaj), da mi pobarvajo cel odbijač. Čeprav po drugi strani je pa škoda barvat cel odbijač, zaradi ene 5 cm praske ga sigurno ne bi, ampak jih je vsaj 20, če štejem še mikro praske verjetno blizu 50. Res lepo je podrsal tam.
Pa vem da sem po vožnji po dežju vzel par plastenk vode in polil, da je šel pesek dol, ker po zadnjem odbijaču se najbolj prime gor.

On bi moral preprosto prej dobro oprati cel avto od strehe navzdol. Ima visokotlačnega, tako da kakšen delec peska ne bi smel ostati gor. Še jaz imam doma povsem švoh cev z vodo in nisem imel nikoli problemov, da bi drsal pesek.
Potem pa vzeti po možnosti 3 rokavice za pranje, zgornjo tretjino z eno in tako naprej do spodnjega dela.
Sploh se pa nikoli ne drgne tako močno, da tudi če bi bil v rokavici pesek, ne bi smelo priti do takih prask.

Pa jaz nisem nek profi za pranje, junija 2017 preden sem prevzel avto, sem na Youtube pogledal par 10 posnetkov, kupil robo na Operiavto in je bilo to to.

Pa to vsak, ki bi imel 5 minut časa, bi lahko odprl avtopralnico in delal bolj kvalitetno kot ta model.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper4 ::

Dodatna stvar je, kako da on sam ni opazil teh prask. In to med pranjem, dekontaminiranjem in potem še voskanjem. In da mi gre potem reči, da sem jih imel že prej.
Nisem se neki kregal, ton sem obdržal normalen. Ampak če bi hotel, bi se s tem lahko kregal še celo popoldne dokler ne bi jaz ali on poklical policije, da razreši zadevo.
Da moraš še plačat za to, da ti popraskajo cel avto, to je pa res višek.

Nekaj sem že uspel poslikat:






Če bi bil samo zadnji odbijač. Ampak pridem domov in s pomočjo sonca opazim še polno prask na strehi in na havbi in ne v vzdolžni smeri avta, ampak pravokotno na avto.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Evo, še sliko zafire 1 v avtopralnici sem našel. Najbrž je imela rojstni dan ali kaj podobnega, da sem ji častil pranje. Poseben dogodek, vreden zabeleženja.


Drugače avtopralnica izgleda takole.
Tega so pa dostikrat deležne vse zafire.


Pred njimi pa avtov nikoli nisem pral. Jih je dež.

GrimReaper4 ::

Ne vem kako greste s takimi avti v trgovino. Peš ali imate nek avto posebej za to, ki ga je manj škoda? Ker kot pravim imata soseda tudi Mercedesa in BMW-ja in ne vem kako to potem poteka. Že jaz s svojim manj vrednim grem raje peš kot pa z avtom.

Ker tole na slikah izgleda avto samo za udobno kruzanje ali hitro vožnjo po AC in nič več. Čeprav fasnge mora iti kar precej v ta prtljažnik.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

A po 3 vreče cementa naj grem tudi peš da ne bom avta umazal?

garamond ::

Veliko hujši problem kot mikro praske so nano praske. Res se, da se ne vidijo s prostim očesom. Ampak vemo, da so tam, in kar je še huje – več kot 1000× več jih je kot mikro prask.

Predlagam uporabo nano gobic za čiščenje: https://www.operi-avto.si/nano-gobice/1...
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

kriptobog ::

GrimReaper4 je izjavil:

Ne vem kako greste s takimi avti v trgovino. Peš ali imate nek avto posebej za to, ki ga je manj škoda? Ker kot pravim imata soseda tudi Mercedesa in BMW-ja in ne vem kako to potem poteka. Že jaz s svojim manj vrednim grem raje peš kot pa z avtom.

Ker tole na slikah izgleda avto samo za udobno kruzanje ali hitro vožnjo po AC in nič več. Čeprav fasnge mora iti kar precej v ta prtljažnik.


Eni ste res ozenjeni z avtom. Pa se z izgubo vrednosti se ukvarjas. Ga prodajas, da ti je mar za izgubo vrednosti?
Jaz Urusa perem kot feryz zafiro. Tudi po vratih je oznacen na levi in desni od parkingov, pa se mi gladko jebe. Ce bi se za avto sekiral bi ga parkiral v dnevno sobo :))

GrimReaper4 ::

Utk je izjavil:

A po 3 vreče cementa naj grem tudi peš da ne bom avta umazal?

Pa ne boš šel s tem Bavarcem. Če imaš za tak avto, imaš pa še za enega Kangooja.

kriptobog je izjavil:

Eni ste res ozenjeni z avtom. Pa se z izgubo vrednosti se ukvarjas. Ga prodajas, da ti je mar za izgubo vrednosti?
Jaz Urusa perem kot feryz zafiro. Tudi po vratih je oznacen na levi in desni od parkingov, pa se mi gladko jebe. Ce bi se za avto sekiral bi ga parkiral v dnevno sobo :))

Ne bom ga prodajal še lep čas. Gre se za to, da sedaj vsakič ko bom vstopal v avto, bom gledal te praske. To se je nemogoče prisiliti, da jih ne bi pogledal.
Enako kot sem tudi do sedaj z žalostjo gledal praske od čevljev na plastiki vrat za zvočnikom. En čas sem dobro pazil na to, potem po ene 4 letih sem bil pa parkrat zapovrstjo štorast. Čeprav te je pa zdaj v avtopralnici z enim sredstvom lepo zabrisal, da jih ni več toliko videti.

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

GrimReaper4 je izjavil:

Utk je izjavil:

A po 3 vreče cementa naj grem tudi peš da ne bom avta umazal?

Pa ne boš šel s tem Bavarcem. Če imaš za tak avto, imaš pa še za enega Kangooja.


lol. zakaj pa ne z bavarcem? Moram pogledati, ce imam fotko kako sem betonske plate za obtezitev marele peljal v urusu :))

GrimReaper4 je izjavil:

Utk je izjavil:

A po 3 vreče cementa naj grem tudi peš da ne bom avta umazal?

Pa ne boš šel s tem Bavarcem. Če imaš za tak avto, imaš pa še za enega Kangooja.

kriptobog je izjavil:

Eni ste res ozenjeni z avtom. Pa se z izgubo vrednosti se ukvarjas. Ga prodajas, da ti je mar za izgubo vrednosti?
Jaz Urusa perem kot feryz zafiro. Tudi po vratih je oznacen na levi in desni od parkingov, pa se mi gladko jebe. Ce bi se za avto sekiral bi ga parkiral v dnevno sobo :))

Ne bom ga prodajal še lep čas. Gre se za to, da sedaj vsakič ko bom vstopal v avto, bom gledal te praske. To se je nemogoče prisiliti, da jih ne bi pogledal.


Pac das popraviti, ce te moti. big deal

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če imaš za avto, katerikoli, se ti mora tudi jebat nekaj naložit not. Ok, pri gnoju potegnem črto, ampak to ni odvisno od vrednosti avta.

mtošev ::

Joj, kakšna škoda!

Pomojem bo najboljše, da napišeš še ene tri zaporedne poste na Slo-Techu, bo ziher pomagalo.

Molim za tvoj 10 let star avto, da bi se čimprej pobral in da ga dejanje oziroma dejanja niso preveč prizadela.

Zadnjič sem sicer videl (na severni obvoznici, okrog 04:32 zjutraj) kako je en avtomobil (verjetno golf) prehiteval neko neposrečeno kombi vozilo (verjetno fiat) z ubogimi 110 km/h.
Sam sem od približeval daleč od zadaj z ležernimi 160-200km/h, ker drugače je pač tuga voziti. Po uvidenju te nesreče in bodoče neprijetnosti sem začel divje bliskati z dolgimi in meglenkami, pa se tisti golf še vedno ni nič hitreje premikal. Ko na hitro pogledaš (bilo je cca 1,5km pred mano) je izgledalo, kot da oba stojita.

No, ravno sem se vračal iz vračila grafične kartice v Ljubljanski paketomat (da mi paketa slučajno gorenjski albanci ne poškodujejo ali ukradejo), potem pa ta prizor na cesti.
Ker se po treh sekundah še vedno ni izboljšalo sem bliskovito začel razmišljati kaj naj naredim, če se mi švabska gara ne umakne pravočasno iz prehitevalnega pasu. Iskreno bi za take morali narediti en ločen, počasni pas, pa naj vozijo po omejitvi tam.
No, še tri sekunde kasneje (stisnil sem do 220km/h, da je začelo tresti) je končno izgledalo, kot da je s svojo zadnjo gumo šel mimo prve kombijaša. Računal sem, da mu ne bo zneslo v času zaviti še na vozni pas in spustiti čez nekoga, ki dejansko obvlada vožnjo, zato sem začel silno hupati.
V prtlažniku sem imel sicer še špecerijo iz Eurospina, ker je ravno tisti dan prišla invalidska penzija in sem lahko kupil za jest, drugače bi spet pristal na kakšnem fast food štantu, če bi mi le uspelo nekje izbrskati tiste tri evre za kebab. Albanci so vsaj za nekaj dobri.

No, ravno so mi trgali mastercarda kar je zadelo limit (-950€ limita), tako da sem moral hitro pohiteti domov, da ne bi slučajno kje ostal popolnoma obubožan in brez nadomestne grafične kartice (nova bo imela 10g težji hladilnik in brez coil whina), zato sem pritisnil še malce več, do 230km/h.
Začelo je tresti še malce bolj, ravno takrat pa se za mano postavi en bosanische auto werke in blendat - nisem imel druge, kot da se za preostalih 500m umaknem na vozni pas, ker takšne živčne razvaline pa res ne bom trpel za seboj.

Uglavnem. Volk sit in koza cela, nikar v avtopralnico, če vam je kaj do vašega jeklenega konja. Raje enkrat več na dializo mesečno ali pa z busom v Ljubljano, kot pa da bi imel umazan avto. Za koga le bi me pa imeli, če pridem z blatnimi kolami na pošto.

Peace.

delavec44 ::

OP, se nič ne sekiraš zaradi kamenčkov, ki ti pri 180 km/h na AC naredijo poškodbe barve in laka na havbi, maski in poškodbe na vetrobranskem steklu. Jaz vozim le 130 km/h pa še vedno priletijo. Sem nabavil en korekturni set v barvi avta ampak je težko popraviti, da se ne vidi.

GrimReaper4 ::

Na AC ne letijo niti približno toliko kot ko sem vozil po regionalki kjer so bili na kakšnih mestih kar posuti po cesti. Ali pa kakšna dela na cesti in potem po makadamu, to sem takoj dobil eno močnejšo prasko. Itak da kdaj pride kak terenec na AC in mu prvih par 100m padajo kamenčki, ampak saj ni treba voziti tako blizu.
Sicer jaz 180 potegnem samo od ene kolone do druge na prazni cesti. Saj drugače niti ne moreš.

Kakorkoli pogledam mi je najhitreje in največjo škodo naredil ta bedak v avtopralnici. Take škode jaz ne bi nabral v 100 letih vožnje in pranja.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

GrimReaper4 je izjavil:

Ne vem kako greste s takimi avti v trgovino. Peš ali imate nek avto posebej za to, ki ga je manj škoda? Ker kot pravim imata soseda tudi Mercedesa in BMW-ja in ne vem kako to potem poteka. Že jaz s svojim manj vrednim grem raje peš kot pa z avtom.

Ker tole na slikah izgleda avto samo za udobno kruzanje ali hitro vožnjo po AC in nič več. Čeprav fasnge mora iti kar precej v ta prtljažnik.
Verjeti ali ne, tudi cement sem vozil s tem avtom. Ima pa zelo majhen prtljažnik in še zici se ne podrejo, zato ni prav uporaben za take zadeve.

Se spomnim, ko sem šel z njim enmu stricu toplotno montirati. Zadaj sem zmetal polno orodja in fitinge za centralno, cevi sem pa na zadnje zice. Ko sem prišel pred bajto in odprl avto, je tip rekel, da kaj takega še ni videl v življenju. On še v nov kombi ne bi zmetal tiste šare, kaj šele v skoraj novega Bavarca.

Tudi pri trenutnem avtu, ravno tako praktično novem, je prtljažnik nabasan z orodjem.
Danes sem šel plinsko bombo menjat na pumpo in sem jo moral na zadnje zice vreči. Usnje vse prenese, pravijo.
Pa še fajn je, ker hlajenje sedežev avto prižge, ker misli da nekdo zadaj sedi. V tej vročini hlajenje bombe prav pride. Da me ne vrže v luft.

Daniel ::

Kake težave imate nekateri, res zanimivo. Dobro, če je avto leto ali dve star še razumem, da se človek malo zasekira, pa še to se teh prask dobi cel kup spotoma in ne zgolj v avtopralnici. Pri nas je edino pranje avtov kar ga še izvajam, aktivna pena in karcher direkt na 180 atm s 45 stopinjsko šobo. Nobene gobice in ostalih fancy zadev. Za premik iz točke A do B, pa da ven vidiš je ok :)

zobnik ::

Ne kompliciraj, 1x greš in vidiš, daš mu tist dnar in te ni nikol več tja.
Pride drug in bo mogoče zadovoljna redna stranka ali pa bo vsako strako izgubil in bo pralnico prej ko slej zapru.

nejc_nejc ::

Zakaj ima golf zogica tako površino? Tle pa cvilijo o praskah, namesto da bi bili hvaležni majstrom.

Rias Gremory ::

@mtošev
Hvala za napisano. :))
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

nyler2 ::

Nevem kdo dela mehansko dekontaminacijo laka z plastelinu brez poliranja potem? :O

Glede prask, ne da zagovarjam, ampak glede na to da si avto opral po enem letu lahko da so res bili ze prisotni in se niso vidl. Ko svojega perem napol mizim :)) pa je skoraj da na 14 dni opran.

Kar je je, ce zelis to popravit (kar se da) in glede na to da mas polno mikro prask, halo etc, (posledica nepravilinh pranj) malo poisci po car forumih za dobrega mojstra poliranja/car detailing, na uc vse ne bo slo, vecina pa (simpl test, polij ris z vodo, ce zgine se ga da resit).

Kar se pa onega porscheja tice maybe je ppf povrh, na teh zunanjih piano plastikah se ris nardi ze ce jo samo pogledas ko je prasna :)

Kar se pa ostalih tice, enim so vsec avti, enim so zgolj namen. vsak svoje :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nyler2 ()

bm1973 ::

Jaz imam vedno rabljene avte.

Ponavadi me po nakupu stane še kakega jurja, da se popravi stare napake in obrabljene dele.

Pleh? Samo pogledam, če ni rjav... Ja, ga operem, v avtopralnici. Mi ne pride na misel, da bi ga sam pral...

mugen999 ::

GrimReaper4 je izjavil:

Ne vem kako greste s takimi avti v trgovino. Peš ali imate nek avto posebej za to, ki ga je manj škoda?

Če se bojiš za avto da ti ga pred trgovino stare babe z vozički obutajo, parkiraj avto na mesto, katero je najbolj oddaljeno od vhoda v trgovino. Tam ponavadi nima nihče parkiran avto, niti blizu.

Likalnik ::

GrimReaper4 je izjavil:

To ni rjavenje pleha. Nisem nek strokovnjak glede tega in se mi ne da vpisovat zdaj v ChatGPT, ampak bi sklepal, da ime pride od tega, ker železni delci potujejo po zraku od zavor do pleha. Sem pa siguren, da jih je vsaj 90% od zavor.

Jaz sem imel že precej hude do 2021, take v premeru tudi 4 mm. Zdaj so bile samo tiste tipične 1 mm.

Sem pa res zadnje dni opažal rijaste avte po spodnjih delih vrat, recimo Chevrolet Aveo in Toyota Yaris, oba cca. 2008. Zato sem se tudi odločil za pranje, ampak moj niti ni bil toliko umazan, da bi zaradi tega začel rjaveti.

Tukaj sem zdaj našel dober članek:
https://autocare.si/kaj-je-zracna-rja-k...


Je pa ena prednost zdaj, bom lahko vsaj opral avto kadar se mi zljubi. Ker zdaj rabim samo prvo krpo, ki mi pade v roke, ne glede na to koliko umazano, ga pred tem zmočim in na hitro prebrišem. Slabše kot je zdaj pač ne more biti, meni takih prask ne bi uspelo narediti z 10 let rabljeno krpo, ki bi mi pred pranjem padla na tla.

Še vedno pa ni tolk, da bi ga kot ostali parkiral na 20 cm blizu. Bo treba še ene 10 let, da ga res ne bo nič škoda. Za do kakšne trgovine bi bilo idealno imet kakega Clia 2 cca. 2000 letnik.


sem videl tvoje slike...praske so kar konkretne...sicer jaz nisem tako obremenjen z avtomobilom kot ti...ampak take praske niso normalne....jaz ga perem enkrat na leto...ti pa svetujem, glede na to, da berem, da si iz Gorenjskega konca...da se obrneš na Matic Kosmač Car Care...detajling...on ti pač takega zmazka sigurno ne bo naredil....pa še te praske ti lahko popravi...priporočam...je pa iz Tržiča.

kar se pa zračne rje tiče pa bremz...moj MB je letnik 2007 in je brez zračne rje...res pa je, da je tudi pomembno kako in koliko bremzaš...seveda je potrebno uporabljati pamet in ne v stilu...ne bom zabremzal zaradi zračne rje potem se pa nekam zagoniš....gre bolj za bremzanje v stilu...stojiš na rdeči..glavni frajer kako boš gas do konca in čez 100m na polno bremzal, da se boš zopet ustavil na naslednji rdeči...

alpa pripizdiš dol iz avto ceste in potem se iz 180kmh naenkrat bremza na 40kmh, da zvoziš ovinek iz avtoceste.....alpa voziš po prehitevalnem pasu 180kmh in vidiš 200m pred seboj avto katerega hitro dohitevaš ker vozi 120kmh...se mu zapopaš za rit in pri tem na polno bremzaš, da ga ne nabašeš....
a potem jokate, da je zračna rja iz bremz...ste pač šalabajzerji...v svoji 20 letni avtomobilistično-motoristični karieri sem zamenjal že 15 avtov..praktično se ne spomnim, da bi bila kje zračna rja problem...mogoče na enem...

link_up ::

wtf je zracna rja in kje jo dobim?
In and Out

stara mama ::

Od spredaj zavirajočih, na začetku vzpona na vršič od avtodomarjev, ter pri vsaki bližnji tovarni s kovinsko dejavnostjo.
Mal poglej, kake strehe majo službeni avti v kovinski industriji.



GrimReaper4 je izjavil:

Ravno zaradi tako dolgotrajnega dela sem rekel, da bom šel v avtopralnico, naj se jebe en drug.

GrimReaper4 je izjavil:

Plačal sem 70EUR, čeprav mi je bilo pred pranjem rečeno, da bo 60, 50, nato 55EUR.


Za tvoje picajzlanje, če ti računa 200EUR bi blo še premalo.


GrimReaper4 je izjavil:

Tako da v idealnem svetu bi mi bili dolžni 15.000-25.000EUR.

Verjamem, da si že na vezi z odvetnikom, če ne ti pa posredujemo par številk :))
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Furbo ::

Tako natančnim strokovnjakom za avte bi jaz priporočal, da odprejo svoj spa za avte in začnejo dobro služiti.

Nenadoma se jim bo zazdelo 75€ čisto premalo, pa tudi je premalo, za tak nivo pozornosti, kot si ga želi OP.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

endelin ::

A OP zahteva prevec da mu avta ne opraskajo? Meni se zdi 70eur prekleto dosti za opraskan avto;)

Magic1 ::

Problem pri čiščenju avta pa je, da ne veš ali je praska nastala tekom čiščenja, ali se je zgolj pokazala.
Magic

Gambino ::

Razumel bi, da imaš res nek redek avto oz nek super drago vozilo. Neko Bosansko Motorno Wozilo, Audi in podobna jajčka pa res ne spadajo v tak rang. In ja če že imaš neka huda kola, potem bi pričakoval, da imaš tudi lastno garažo!

Jaz se ne sekiram za takšne poškodbe sploh, pač avto je v osnovi prevozno sredstvo iz točke A v točko B. Če pride do takšnih praskic, pa lahko samo spoliraš in je to to.

Drugo pa je, če imaš avto, kot investicijo, ki mu vrednost z leti raste.

Ampak zgoraj omenjena vozila so samo vozila BMW, Audi, MB in ostal šrot, ki je po treh letih vreden samo še pol nakupne cene ali celo manj, za taka vozila se bi mi oz se mi jebe, če je kakšna praskica in podobne stvari!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gambino ()

GrimReaper5 ::

Res bravo. Potem mi povej svoj naslov in bom prišel z vsemi železnimi stvarmi, ki jih najdem, pa ti popraskam avto. Potem te bom pa vprašal, če te kaj boli pri srcu. Moje res še niso zelo zelo hude, ampak je pa to že največ kar bi sam trpel, potem bi dal pa sigurno pobarvat vsaj tisti panel, če ne že cel avto.
Pa to imate tukaj modeli na Slo-Tech take odgovore že od pamtiveka. Zadržite take komentarje zase. Normalen človek se bo sekiral za praske na vsakem predmetu za katere je dal težko prislužen denar.
Da, če imaš na TRR par 10 milijonov se ti pa res ni treba sekirati za praske. Ampak potem imaš pa spet 1 milijon vreden avto in imaš enak problem.

Firma avta s praskami res nima nobene veze, prav tako starost nima toliko veze, če je bil avto pred tem odlično ohranjen. Drugače so pa tvoji trije našteti za SLO razmere (čeprav nekateri so glede na avte na cesti že kar loaded, ampak povečini je še vedno revščina) že kar v top 5%. Tako da ne vem kakšne si imel ti v mislih, saj potem so pri nas samo še zelo redki Porscheji in kakšen Corvette, čeprav jaz teh vsakodnevno na AC ne vidim sploh.
Audi da je šrot, to da imaš enega bencinarja z vsaj 300KM je že kar to to kar dejansko rabiš od avta, ostalo je za preseravanje in kazanje koliko premožen si.

Sicer sem pa danes prebrisal cel avto kjer ga niso oni. Še vetrobransko steklo je imelo vsaj ene 5 ptičjih iztrebkov že ob prevzemu, tako da sem moral dati 70EUR in še sem danes čistil avto sam 50 minut kjer niso oni zunaj ter med vrati. Tudi glede dekontaminacije za 35EUR, sicer sploh ni tako drago, če pomisliš, v LJ res zna biti to 200EUR kot mi je rekel on. Ampak sem še vedno opazil kakšno rjavo pikico kar je sicer normalno in človeško, da v dveh, treh urah ne moreš najti vseh.

In glede na to da je res samo na sprednjem levem blatniku in na zadnjem odbijaču na levi, na obeh mestih se dobro spomnim, da sem pobrisal sam umazanijo enkrat med zimo s krpo in se še spomnim, da sem se bal da sem šel preveč na suho in preveč drgnil.
Vem za drugič, da če nimaš dovolj časa, da je bolje pustiti pri miru. Pesek po vožnji po dežju sicer nič ne škodi, če spereš dol s kako plastenko vode, ker je velik riziko, čeprav če stoji sam po sebi na avtu ne more nič biti. Ampak lahko bi se kdo z oblačili podrgnil po avtu, ko bi šel mimo. Ali pa če bi samo tapkal s krpo in ne vlekel, tega sem se tudi že posluževal. Že cel avto sem z eno majhno 40x40 cm krpo očistil na tak način.
Pozimi je itak jeba čistiti avto, ampak do sedaj mi je šlo bolje kot pa na teh slikah, edino eno prasko na sprednjem odbijaču na zgornjem delu lipa sem naredil.

Sem pa med čiščenjem opazil na sprednjem odbijaču ter na havbi že kar nekaj luknjic od kamenčkov, tako da avto po 8 letih itak ni nov.

Tukaj na zadnjem odbijaču se gre, ker je nešteto prask skupaj na enem mestu, to pa izgleda veliko bolj grdo kot samo ena praska ali dve na enem delu avta. Sem že zmenjen na servisu, da mi bo probal spolirati. Jaz bi rekel, da bi moralo iti ven skoraj vse razen dveh najbolj globokih. Ker sem probal politi z vodo in se poznata samo 2, pa še tedvi v manjši dolžini.
Sicer ne vem zakaj se ne more dodati malo srebrne barve, da se zapolni praska in potem spolirati. Po mojem laičnem razmišljanju bi bilo to povsem možno.
Drugače ker je plastika, da bi šel sam s čopičem čez, je pomoje eno in isto kot sedaj. Na kovinskem delu bi se pa sigurno splačalo že zato da se zaščiti pred rjo.

Sicer pa že glede na njegov ton ne bi več hodil tja, tako se ne govori s stranko takoj ko ti pokaže praske. No pa že to da se mi zadeva z uro, znotraj mu sigurno ne bi dal več čistiti, med zunanjim čiščenjem pa tudi ni pametno nositi ure.

Zgodovina sprememb…

jest10 ::

GrimReaper5 je izjavil:

Res bravo. Potem mi povej svoj naslov in bom prišel z vsemi železnimi stvarmi, ki jih najdem, pa ti popraskam avto. Potem te bom pa vprašal, če te kaj boli pri srcu.


Grem stavit, da bo potem tebe bolelo. Pa ne pri srcu.

delavec44 ::

GrimReaper5 je izjavil:

In glede na to da je res samo na sprednjem levem blatniku in na zadnjem odbijaču na levi, na obeh mestih se dobro spomnim, da sem pobrisal sam umazanijo enkrat med zimo s krpo in se še spomnim, da sem se bal da sem šel preveč na suho in preveč drgnil.
Vem za drugič, da če nimaš dovolj časa, da je bolje pustiti pri miru. Pesek po vožnji po dežju sicer nič ne škodi, če spereš dol s kako plastenko vode, ker je velik riziko, čeprav če stoji sam po sebi na avtu ne more nič biti. Ampak lahko bi se kdo z oblačili podrgnil po avtu, ko bi šel mimo. Ali pa če bi samo tapkal s krpo in ne vlekel, tega sem se tudi že posluževal. Že cel avto sem z eno majhno 40x40 cm krpo očistil na tak način.


Po moje najbolje, da avto parkiraš v garažo in ga samo gledaš. Boš vsaj mirno spal.

GrimReaper5 ::

Danes sem drugače mirno spal, itak sicer ne spim najbolje, ampak na praske sem bil jezen samo tisti trenutek ko sem vstal iz postelje ter potem še ene 10-30min.
Očitno so zame rabljeni avti bolj primerni. Če so praske že gor, potem ne boli toliko če je še kakšna dodatna. Sem že imel nekaj rabljenih in je najbolje če je ohranjen 90%. Ker da ima polno prask je pa že spet brezveze, takega bi kupil kvečjem za sekundarni avto za do trgovine.

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Si predstavljaš da bi peljal nov avto tja oprat in ti ga porajsajo?;((
Meni se bi odtrgalo da mi potem še rece da je to že bilo:D

kriptobog ::

GrimReaper5 je izjavil:

Res bravo. Potem mi povej svoj naslov in bom prišel z vsemi železnimi stvarmi, ki jih najdem, pa ti popraskam avto. Potem te bom pa vprašal, če te kaj boli pri srcu. Moje res še niso zelo zelo hude, ampak je pa to že največ kar bi sam trpel, potem bi dal pa sigurno pobarvat vsaj tisti panel, če ne že cel avto.
Pa to imate tukaj modeli na Slo-Tech take odgovore že od pamtiveka. Zadržite take komentarje zase. Normalen človek se bo sekiral za praske na vsakem predmetu za katere je dal težko prislužen denar.
Da, če imaš na TRR par 10 milijonov se ti pa res ni treba sekirati za praske. Ampak potem imaš pa spet 1 milijon vreden avto in imaš enak problem.

Firma avta s praskami res nima nobene veze, prav tako starost nima toliko veze, če je bil avto pred tem odlično ohranjen. Drugače so pa tvoji trije našteti za SLO razmere (čeprav nekateri so glede na avte na cesti že kar loaded, ampak povečini je še vedno revščina) že kar v top 5%. Tako da ne vem kakšne si imel ti v mislih, saj potem so pri nas samo še zelo redki Porscheji in kakšen Corvette, čeprav jaz teh vsakodnevno na AC ne vidim sploh.
Audi da je šrot, to da imaš enega bencinarja z vsaj 300KM je že kar to to kar dejansko rabiš od avta, ostalo je za preseravanje in kazanje koliko premožen si.

Sicer sem pa danes prebrisal cel avto kjer ga niso oni. Še vetrobransko steklo je imelo vsaj ene 5 ptičjih iztrebkov že ob prevzemu, tako da sem moral dati 70EUR in še sem danes čistil avto sam 50 minut kjer niso oni zunaj ter med vrati. Tudi glede dekontaminacije za 35EUR, sicer sploh ni tako drago, če pomisliš, v LJ res zna biti to 200EUR kot mi je rekel on. Ampak sem še vedno opazil kakšno rjavo pikico kar je sicer normalno in človeško, da v dveh, treh urah ne moreš najti vseh.

In glede na to da je res samo na sprednjem levem blatniku in na zadnjem odbijaču na levi, na obeh mestih se dobro spomnim, da sem pobrisal sam umazanijo enkrat med zimo s krpo in se še spomnim, da sem se bal da sem šel preveč na suho in preveč drgnil.
Vem za drugič, da če nimaš dovolj časa, da je bolje pustiti pri miru. Pesek po vožnji po dežju sicer nič ne škodi, če spereš dol s kako plastenko vode, ker je velik riziko, čeprav če stoji sam po sebi na avtu ne more nič biti. Ampak lahko bi se kdo z oblačili podrgnil po avtu, ko bi šel mimo. Ali pa če bi samo tapkal s krpo in ne vlekel, tega sem se tudi že posluževal. Že cel avto sem z eno majhno 40x40 cm krpo očistil na tak način.
Pozimi je itak jeba čistiti avto, ampak do sedaj mi je šlo bolje kot pa na teh slikah, edino eno prasko na sprednjem odbijaču na zgornjem delu lipa sem naredil.

Sem pa med čiščenjem opazil na sprednjem odbijaču ter na havbi že kar nekaj luknjic od kamenčkov, tako da avto po 8 letih itak ni nov.

Tukaj na zadnjem odbijaču se gre, ker je nešteto prask skupaj na enem mestu, to pa izgleda veliko bolj grdo kot samo ena praska ali dve na enem delu avta. Sem že zmenjen na servisu, da mi bo probal spolirati. Jaz bi rekel, da bi moralo iti ven skoraj vse razen dveh najbolj globokih. Ker sem probal politi z vodo in se poznata samo 2, pa še tedvi v manjši dolžini.
Sicer ne vem zakaj se ne more dodati malo srebrne barve, da se zapolni praska in potem spolirati. Po mojem laičnem razmišljanju bi bilo to povsem možno.
Drugače ker je plastika, da bi šel sam s čopičem čez, je pomoje eno in isto kot sedaj. Na kovinskem delu bi se pa sigurno splačalo že zato da se zaščiti pred rjo.

Sicer pa že glede na njegov ton ne bi več hodil tja, tako se ne govori s stranko takoj ko ti pokaže praske. No pa že to da se mi zadeva z uro, znotraj mu sigurno ne bi dal več čistiti, med zunanjim čiščenjem pa tudi ni pametno nositi ure.


Sekira se folk ki je fukjen na avto in ozenjen z njim. Ampak sj to je na Balkanu kar pogosto. Sam da je "dober" avto, da se sveti, ce je boljsi od sosedovega je se dodaten plus. Potem pa ni vazno v kakem stanju je bajta, pa kruh pa voda vsak dan :))

GrimReaper5 ::

Saj zdaj vem, da drugič če bi že dajal komu avto, da bi imel prej napisane vse praske in se potem on podpiše pri vsaki praski, ko jo tudi sam najde na avtu. Ter dodatno če je še kaj sam našel.
Če bi bil avto še povsem brez prask bi pa sploh hotel, da si on to prej dobro pogleda in podpiše, da je bil avto pred prevzemom brez prask.

Ne vem pa če bi me kar vsak sprejel s takimi zahtevami, pomoje kvečjem kakšni uradni servisi in tisti detajler iz Tržiča, ki je bil omenjen višje. Tale larifari avtopralnica pa sigurno ne. Saj lastnik vozi enega starega Megana, kam pa bi prišel, če bi moral vsakemu plačevati za ličanje.
No zdajle ko bom imel samo menjavo olja in filtrov, že ne bom imel takih zahtev.

kriptobog je izjavil:

Sekira se folk ki je fukjen na avto in ozenjen z njim. Ampak sj to je na Balkanu kar pogosto. Sam da je "dober" avto, da se sveti, ce je boljsi od sosedovega je se dodaten plus. Potem pa ni vazno v kakem stanju je bajta, pa kruh pa voda vsak dan :))

Ne vem če na Balkanu, to je pomoje bolj v prvorazrednih državah kot so Nemčija, UK in USA. Drugorazredne dršave kot so balkanske in tretjerazredne je že manj tega sekiranja za pleh.

Drugače je povsem pravilno, da te skrbi za stanje avta. Ker drugače ne bi nič pazil med vožnjo in med pranjem in bi imel potem vsega zjebanega, kot ga nekateri res imajo.
Enako sem opazil, ko me je strah operacij in zobozdravnika, da me hecajo kaj se tako bojim ali mi govorijo, da se ni treba bati. Ja saj prav da se bojiš, če se ne bi, bi bil lahko vsak dan pri zobarju in bi imel že vse prevrtano. Menda si ni Bog zastonj spomnil strahu. Čeprav je pa res da na koncu sem samo malo čutil, ko je že prišla blizu živca. Ampak se nikakor ne morem spremeniti, da se ne bi na smrt bal zobarja.
Ali pa če prenesem na cesto, če človek ne bi imel strahu, potem bi letel max kolikor da avto. Sicer pri nas to ni tak problem, ker večina avtov itak ne preseže 180.
Že tako je zadnje čase veliko nesreč s smrtnim izidom, ne bi rekel da je zaželjeno, da ljudi ne bi skrbelo ali bi jih bilo strah.

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Spraskani stari avti

Oddelek: Na cesti
223842 (2218) ripmork
»

avto kozmetika - trgovine

Oddelek: Na cesti
163994 (3576) Raptor F16
»

Pranje avtomobila doma (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7526992 (16524) radmannsdorf
»

Visokotlacni cistilec za avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
7614448 (13355) IL_DIAVOLO
»

Praske po pranju avtomobila

Oddelek: Na cesti
2415138 (14274) black ice

Več podobnih tem