» »

ICE avtomobilov praktično ne delajo več?

ICE avtomobilov praktično ne delajo več?

Avenger ::

Slučajno sem naletel na tole, ko sem iskal novega Renault scenic za starše potencialno, se izkaže, da je zdaj samo še električna verzija, ravno tako R4 in R5 in megane. Ups, kdaj se je pa to zgodilo?? Meganu so vrgli ven motor?? Pri ostalih ponujajo verzije s hibridnim nekatere tudi mild-hybrid pogonom, od osebnih vozil je Clio edini, ki poleg hibridnega, ponuja še bencinski in dizelski motor (slednja sta oba krepko podhranjena), Captur pa ima poleg hibridnega samo še bencinski motor. Glede na specifikacije pri ponudbi motorjev si totalen idiot če izbereš ICE, pri avtih, kjer še lahko. Kombiji pa imajo zaenkrat še vedno dizelske pogone. Pri Peugeotu ista zgodba, ostalih nisem gledal. Zgleda potem nekako takole, kiosk prodaja 3 vrste vegi burgerja v velikosti BigMac, po 8€ na komad, potem pa še goveji burger v velikosti navadnega McDonald's burgerja za 8,5€. A si zdaj kreten, pa boš vzel uno kar se očitno ne splača samo zato, ker je meso, al boš pameten, pa boš vzel vegi burger? Tko prav zdi se mi, kot da so nekje v ozadju dali palec na tehtnico in potem gledaš uno na tehtnici in gledaš gor skalo in si rečeš, jah nič... kaj čem, bom pa hibrida vzel.

Tole se mi zdi kar precej agresiven prehod... skoraj od danes na jutri. A je to zahteval trg ali politika? A sem butast, da ogledujem (rabljeno) Mazdo CX-5 z 2,5L atmosfercem z nominalno porabo 8 litrov? PHEV se mi zdijo čisto mim, hibridi nekako še ok. Mogoče sem že dinozaver, ker imam rad mehanske prenose in čim manj elektronike in ne maram touch screenov in "pametnih" sistemov za pomoč pri vožnji.

Poslušam na youtubih, da so hibridi zelo neprijazni do svojih motorčkov, PHEV ne mislim imet niti slučajno, e-pogona tudi ne, klasika pa umira, očitno.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Ganon ::

Renault je agresivno vstopil na EV tržišče. Za razliko od bledega in skrajno dolgočasnega VW-ja, vsaj igrajo na čustva (petka, katrca ipd.), avtomobili so všečno oblikovani. Je bil pa rez konkreten, kakor vidiš v primeru scenica in megana. ICE so ob menjavi generacije preprosto ukinili. Se jim bo izšlo? Bomo videli. Revoz bo kmalu izdeloval samo še električna vozila.

Če bi zdaj kupoval avto, bi me pritegnil tisti proizvajalec, ki bi mi ponudil najboljšo ICE opcijo. Ostalo me ne zanima. Ne hibridi ne elektrika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

kow ::

Avenger, se zavzemas za naftna polja po Evropi? Drugace si hinavec.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

Gregor P ::

A misliš tako kot na Norveškem?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DamijanD ::

Avenger - a to si šele sedaj ugotovil, da ne delajo več ICE verzij R4 in R5 ? :D

Avenger ::

^^Ja, tega segmenta itak nisem spremljal, ampak ja.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

kow ::

Gregor P je izjavil:

A misliš tako kot na Norveškem?


Na norveskem je proizvodnja 5x premajhna.

CiClon ::

Glede na to, da se po trenutni zakonodaji novi ICE avti lahko v EU prodajajo do 31.12.2034, je čist normalno, da se bo tudi proizvodnja temu vedno bolj prilagajala. Tak da tega bo z vsakim letom manj. Četudi se ta rok vmes še kaj zamakne.

DamijanD ::

Avenger je izjavil:

^^Ja, tega segmenta itak nisem spremljal, ampak ja.

katrco so nehali delat 1994 v Sloveniji (drugje so že prej zaključili), petko pa 1996

d4vid ::

Ganon je izjavil:

Renault je agresivno vstopil na EV tržišče. Za razliko od bledega in skrajno dolgočasnega VW-ja, vsaj igrajo na čustva (petka, katrca ipd.), avtomobili so všečno oblikovani. Je bil pa rez konkreten, kakor vidiš v primeru scenica in megana. ICE so ob menjavi generacije preprosto ukinili. Se jim bo izšlo? Bomo videli. Revoz bo kmalu izdeloval samo še električna vozila.

Če bi zdaj kupoval avto, bi me pritegnil tisti proizvajalec, ki bi mi ponudil najboljšo ICE opcijo. Ostalo me ne zanima. Ne hibridi ne elektrika.


VW bo pokopal sam sebe. Novi Transporter, Caddy in Amarok se izdelujejo v sodelovanju s Fordom.
Prestavno ročico so zmontirali na pozicijo ročke brisalcev, kar se meni osebno zdi popolnoma nepraktično in en velik FAIL.
V armaturo so stlačili en kup zaslonov in tipk na dotik, kar so spoznali, da ni prav in sedaj delajo spet na pol s klasičnimi tipkami.
Od Golfov je bil zadnji vredu 7.5. Žal.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

jan_g ::

A niso letos prišle v veljavo neka strožja pravila glede emisij (za nova vozila)? Tako da mora biti hibrid, da ga sploh lahko prodajajo v EU.

kriptobog ::

Saj mas se ostale firme, ki prodajajo ICE ali pa blagi hibrid ali kako se rece. Pac ni treba filat.

delavec44 ::

Samo a ni ta blagi hibrid ravno največje sranje? MHEV ali kaj je že.

Utk ::

Megana niso slučajno ukinili. Poglejte si prodajo zadnjih let. Konkurenca ga je pač povozila, predvsem corolla. Če bi se prodajal, bi ga še delali. Zdaj se prodajajo suvi, teh imaš pa kolk češ na vse pogone.

Ganon ::

Utk je izjavil:

Megana niso slučajno ukinili. Poglejte si prodajo zadnjih let. Konkurenca ga je pač povozila, predvsem corolla. Če bi se prodajal, bi ga še delali. Zdaj se prodajajo suvi, teh imaš pa kolk češ na vse pogone.


Ne smeš pozabiti, da gre za 9 let star avto. Pred časom se ga je še dalo kupiti, dobil si konkreten popust. In glede na to, da so v teh letih odpravili marsikaterega "hrošča", je bil še vedno dober nakup.

Utk ::

Sej se že 5 let ne prodaja (dobro).
Tudi focus se ukinja. Golfa bojo delali v Mehiki. Ta klasa je mrtva. Kar je sicer škoda, ampak za to ni kriva elektrika, ampak suvi.

Scaramouche3 ::

One of the world's most popular car brands has revealed it will continue to manufacture diesel cars despite the impending ban coming to the UK as soon as 2030.

https://www.gbnews.com/lifestyle/cars/m...

Lonsarg ::

delavec44 je izjavil:

Samo a ni ta blagi hibrid ravno največje sranje? MHEV ali kaj je že.
Pač mild verzija je v bistvu ICE z malo ekstra dodane komplikacije za nek mini pomožni motorček ki nič opaznega ne doda. Torej nobenega plusa in potencialni minusi zaradi same komplikacije.

Pri proper hibridih pa dejansko profitiraš tudi glede komplikacij, če delaš fer primerjavo, torej ICE avtomatik vs hibrid (ki je vedno avtomatik). Namreč hibridi imajo zaradi elektromotroja veliko bolj linearne šaltanje in potencialno tudi precej manj komplicirane (recimo toyotini so čisto brez jermena, pure rotirajoča mini zadeva)o.

Skratka če gledaš ICE avtomatik vs hibrid je zadeva no brainer, ker je hibrid pač boljši avtomatik by default. Če pa gledaš iz stališča ročnega ICE pa ja, izumirajo. Ampak jaz osebno itak ni šans da še kdaj vozim nekaj kar ni avtomatik, pač razvoj gre dalje, ročno šaltat v letu 2025 eh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Comandante ::

A sem butast, da ogledujem (rabljeno) Mazdo CX-5 z 2,5L atmosfercem z nominalno porabo 8 litrov?

Ne, nisi butast. CX-5 je odličen avto, sicer imam dizla ker sem ga dobil ugodno, ampak bencinar je še boljši, 2,5 litrski motor je neuničljiv. Morda v prihodnje zamenjam, če bo dobra ponudba. Klinc pa poraba, ko si naračunaš ostale stroške avta, vidiš, da je malo višja poraba nerelevantna. Veš vsaj, da nimaš hibridne baterije in turbota, ki lahko crkneta, in si takoj ob 3-5 jurijev.

Mazda pač ne stavi vsega na elektrifikacijo, in to je pametno - prepoved ICE bo prej ali slej odpravljena, ker je plansko gospodarstvo koncept, ki ne deluje. Prehod na EV se mora zgoditi sam od sebe, ko bo tako hotel trg, ne s prepovedjo. Na neki točki se bo. Ne pa leta 2035.

link_up ::

ko se usedes v mazdo se se slect ne mores, ker je placa 1x1 mm....
In and Out

fikus_ ::

To je zaradi varnosti; 20 cm debela vrata,... In ni edin avto s tem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Sparkxl ::

To kar je avtor teme doživel v renault salonu je sadež tavaresove all in ev strategje, forsiranje za vsako ceno. In to ga je stalo stolčka. Kako se bo ta strategija za renault izšla, ki je testni zajček te strategije, ni težko uganit. Rekordnih dobičkov verjetno ne bo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Ganon ::

Tavares in Stellantis nimata nič opraviti z Renaultom.

Utk ::

Renault ima na nafto cliota, capturja, megane conquest, symbioz, austral, espace, rafale.
Edini avto, ki ga je ukinil, je navaden megane, ki ga pač ni hotel več nihče kupit, in nasploh cel razred propada.
Zarad suvov, ne zarad elektrike. Ampak kaj boš prepričane prepričeval...