» »

počasni brisalci

počasni brisalci

polozweii ::

Zaradi redke uporabe Kia ceed 2013 so brisalci postali skrajno počasni.
Mehanik je povedal da letvice ob neuporabi postanejo rjave in naj poskusim z WD. Če ne bo bolje bo treba vse razkopat.
Povedal je še da zgoraj odmontiram in našpricam WD da prodre dol proti letvicam ali nekaj podobnega.
Ima kdo link s skico mehanizma brisalcev da vidim kako izgleda?

Pod odstranjenim vijakom je nekaj belega podobnega vodnemu kamnu vendar deževnica nima vodnega kamna. Se pod vijakom pred montažo namaže s kakšno mastjo da zraven ne pride voda?
https://ibb.co/2K1xqkj

Vijak sem odstranil ampak roke brisalca ne morem dobit dol. Kako naj se lotim da česa ne polomim?
  • spremenilo: polozweii ()

LeQuack ::

Ta mehanizem mi je zarjavel in ckrnil že na Polotu prej in isto na Ceedu. V obeh primerih je nekje rja prišla notri očitno, tako da sem mogel menjati. Nisem šel pa sam razstavljati.
Quack !

Lejga ::

polozweii je izjavil:

Zaradi redke uporabe Kia ceed 2013 so brisalci postali skrajno počasni.
Mehanik je povedal da letvice ob neuporabi postanejo rjave in naj poskusim z WD. Če ne bo bolje bo treba vse razkopat.
Povedal je še da zgoraj odmontiram in našpricam WD da prodre dol proti letvicam ali nekaj podobnega.
Ima kdo link s skico mehanizma brisalcev da vidim kako izgleda?

Pod odstranjenim vijakom je nekaj belega podobnega vodnemu kamnu vendar deževnica nima vodnega kamna. Se pod vijakom pred montažo namaže s kakšno mastjo da zraven ne pride voda?
https://ibb.co/2K1xqkj

Vijak sem odstranil ampak roke brisalca ne morem dobit dol. Kako naj se lotim da česa ne polomim?


Probaj segreti, kot na spodnjem videu.

IL_DIAVOLO ::

Morda ti bo pomagalo tole:

https://club.autodoc.si/manuals/univers...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Kalibri ::

Moraš sneti brisalce dol in priti do mehanizma. Ta ima osi v puši, ki zarjavijo in pride do poškodbe materiala. Ne pomaga mazanje, temveč zamenjaš mehanizem. Na ta mehanizem je pritrjen elektromotor.

Nekaj takega. Puše so v vogalih. Tam zarjavi.
https://images.app.goo.gl/Hjv85fSbsSrmx...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

val46 ::

Tisto belo je najbrž od soli/praha/umazanije in je vse skupaj zapečeno na staro mast. Poskusi fajn prešpricat s kakim WD40 ali kako podobno stvarjo proti koroziji in pusti kak dan tako našpricano. Pol boš videl če bo popustilo in boš uspel sneti brisalec. Je pa za našpricat na notranji strani, kjer so vodila. Pa za začetek poskusi tako, da pustiš brisalce na "ful" delat par minut, morda se ti samo od sebe toliko razmehča, da bodo začeli delat kot bi morali.

LeQuack ::

Problem je če boš mučil motorček bo še tisto za zamenjati na koncu.
Quack !

fikus_ ::

Tisto belo je Al oksid.
WD bo mogoče malo pomagal, zelo verjetno bo pa potrebno zamenjati mehanizem brisalcev.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

val46 ::

LeQuack je izjavil:

Problem je če boš mučil motorček bo še tisto za zamenjati na koncu.

Sej zato sem pa napisal par minut. Ne pa zdej dva dni. Ampak ja, ni za pretiravat...ce čez kako minuto ne bo boljše, ne bo boljše niti čez 10min. Ampak za poskusit pa je. Ker včasih, sploh če avto dlje časa stoji, se te zadeve malo "zapečejo" in jih je potrebno morda samo malo razmigat. Ampak ja, najboljše je, če podmaže vodila, seveda če ve kako do njih pridt, da ne vsega prej polomi.

Klamzi ::

Bo treba snet mehanizem in preverit gibljive dele.

polozweii ::

Z WD ni šlo stran. Na videu si pomagajo s plinskim gorilnikom ki ga nimam. Najprej poskusim s fenom.
Kateri od teh gorilnikov bi bil primeen tudi za spajanje radiatorjev?
https://www.merkur.si/plinski-gorilnik-...
https://www.merkur.si/plinski-gorilnik-...

Očistim z brusnim papirjem, namažem z antikorozijsko mastjo in kasneje večnamensko mastjo za laksarco. Bo tako vredu?

Kalibri ::

Imaš zaribano. Moraš razdreti. Brisalec bi moral na roke dol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

fikus_ ::

Ročice brisalcev so preko ozobljenega konusa pritrjene na gredi, za varovanje še vijak. Glede na sliko in bel prah, pomeni, ga je AL korodiral in sta se Al in jeklo sprijela. Večkrat pošpricaj z WD, počakaj kakšen dan , ... če ne gre boš pa moral nekje dobiti snemalec.
Nekaj takšnega ustrezne velikosti:



https://www.interdiskont.si/izdelek/sne...


in upati, da boš prišel zraven.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

polozweii ::

Z WD je popustilo naslednji dan.
Opazil sem da ima ena od puš spodaj podložko in vskočnik, druga puša pa tega nima. Sklepam da se je pri puši odlomil vskočnik in je ob tem ušlo mazivo in zato težko vrti.
https://ibb.co/z7C9vP6
Brez podložke in vzkočnika: https://ibb.co/hZdtX9g

https://www.kceed.com/front_wiper_motor...
Iz zgornjih navodil bom po točkah 7 in 8 odstranil prečki da bom lahko preveril katera od puš blokira.

Točki 9 in 10 preskočim ker z motorjem ni nič narobe.

Nižje v navodilih je opozorilo da mora biti nekaj v isti liniji. Če se ne motim mora biti v liniji to kar sem označil zraven z rdečo črto.
https://ibb.co/FVVGq8b

https://ibb.co/3sGN3QM
Odstranjen mehanizem ni bil v liniji. Verjetno zaradi bremzanja puše ni šlo v povsem začetno linijo.
Naj na koncu montiram v ravni liniji ali v neravni kot sem dobil v roke?

Klamzi ::

Če ga montiraš tako kot si ga dol vzel, potem moraš tudi roke brisalcev vrnit na isto pozicijo ozobljenega konusa. Seveda pod pogojem da nisi obračal motorja zatem ko si snel mehanizem...

Morda mehanizem ni bi v liniji, ker si ga pač ročno premaknil ko si odtegoval brisalce.
Če se držiš navodil, torej vklopiš in izklopiš motor na prazno, da se vrne v auto stop položaj, ter montiraš tako kot je narisano, mora delovat.
Ta avto stop položaj je verjetno mišljen ko so brisalci izklopljeni in pospravljeni. Naprimer nekateri VWji jih pospravijo oziroma postavijo še malo nižje komaj ko odstraniš kontakt, Kia pa morda že takoj ko jih izklopiš. No nema veze, dokler na koncu odstraniš kontakt...

Če imaš vse razdreto, fino pobrusi drsne površine, puše,...namaži, ter obvezno menjaj gumice zgoraj na pušah.

polozweii ::

Mehanizma med demontažo in tudi kasneje nisem obračal. Preveč je zabremzano in med demontažo sem uporabljal obremenitve ki niso vplivale na obračanje.

Če se prav spomnim sem ob vklopih brisalca slišal nekakšen mehanski klik- mogoče je zvok posledica tega da brisalec ob zaključkih ni šel v osnovno pozicijo čeprav je senzor zaznal da je šel.

Osi za brisalca imata po 50 zob kar pomeni 7 stopinj na zob. Mislim da teh par stopinj gor ali dol ne bi smel bit problem - glavno da ne briše čez rob okna.

Zdaj če je senzor zaznal da je brisalec v pravi poziciji bi jaz glede na navodila vgradil kar v ravni liniji. Brisalec prižgem/izklopim motor in namestim oba brisalca.

Mimogrede, kakšna bi bila razlika med tem če mehanizem montiram v ravni liniji in tem če ga montiram v stanju iz fotke? Bi se brisalca med seboj zadevala ali v čem bi lahko bil problem? Brisalca v vsakem primeru montiram šele po vklopu/izklopu motorja.

fikus_ ::

Najprej zmontiraj brez metlic in zunanjih ročic brisalcev, vklopi brisalce in ko se ustavijo, veš kje je spodnji položaj. namesti ročici in metlici na spodnjem položaju.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

polozweii ::

Med demontažo osovine iz puše je prišlo do še večjega problema ki zadeva poznavalce materialov.
Počil je en izmed dveh nosilcev - gre za liti aluminij. Naloga nosilcev je da nosita maso mehanizma in premagujeta trenje med gumo brisalcev in steklom.

https://ibb.co/MMkbjW5
https://ibb.co/Kztz7Xm

Na youtube sem videl da se je nekdo istega problema lotil z vrezovanjem navoja, vijačenjem vijaka in nanašanjem tekoče kovine.

Po lomu nekega dela na zračnemu kompresorju (tudi liti aluminij) vem da ni vsak liti aluminij dovolj dober za varjenje zato se bom tudi sam lotil z vrtanjem in uporabo tekoče kovine.
Ker za navoj ni dovolj prostora bom izvrtal tri drobne lunknice (na mestih kjer je lom) nanesel tekočo kovino, vstavil koščke šivanke/žeblja in stisnil skupaj.
Naslednji dan bom na debelo napacal še več tekoče kovine da bo bolje držalo.
Bi bilo tako v redu? S tekočo kovino nimam nobenih izkušenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: polozweii ()

Kalibri ::

Ne bi novega?

LeQuack ::

polozweii je izjavil:

Med demontažo osovine iz puše je prišlo do še večjega problema ki zadeva poznavalce materialov.
Počil je en izmed dveh nosilcev - gre za liti aluminij. Naloga nosilcev je da nosita maso mehanizma in premagujeta trenje med gumo brisalcev in steklom.


Kot je nekdo zgoraj rekel, a si ti splača matrat s tem, sploh zdaj ko vidiš da je zlomjeno.
Nov mehanizem naroči na Autodoc za 30EUR in imaš mir. Lahko da ga ima tudi kakšna Slovenska trgovina z avtodeli.

https://www.autodoc.si/nty/17106505
https://www.autodoc.si/esen-skv/20372341
https://www.autodoc.si/aic/16116334
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

tony1 ::

Tudi jaz bi v tej točki kupil novega. Če se brisalec odlomi med dežjem, boš preklel vse hudiče, če odlomljena roka še malo počoha vetrobransko steklo, boš še hripav zraven :-)

fikus_ ::

Kupi novo, ali pa mogoče kakšen avtoodpad, ampak te bodo olupili s ceno, kot za novega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motorčki spredjih brisalcev

Oddelek: Na cesti
9593 (205) denabiker
»

Guma na brisalcu

Oddelek: Na cesti
396236 (5027) Gambino
»

VW Polo 2007 - Sprednji brisalci se zatikajo

Oddelek: Na cesti
6927 (838) HotBurek
»

Kje dobiti tak motor?

Oddelek: Loža
196005 (4869) wolf123
»

Avto in "sporen" zadnji brisalec (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
576933 (5861) PROTOTIP

Več podobnih tem