Forum » Programiranje » ETS2 plugin
ETS2 plugin
Sigouss89 ::
Pozdravljeni!
Rad bi prosil za napotke, pomoč ali celo, če bi kdo našel zanimanje za to, da bi razvil vtičnik za Euro Truck Simulator 2. To je igra, ki jo rad igram in moddam. Vendar ima ta igra določene omejitve in pomanjkljivosti, ko gre za nekatere vidike simulacije fizike prikolic. Igra podpira vtičnike, a če hočeš ustvariti enega, moraš poznati C#, C++ in morda celo C glede na moje trenutno razumevanje.
Torej, kar bi rad najprej dosegel, je morda samo odpiranje in ogled game engine kode. Rad bi se naučil, kako to narediti in od te točke naprej, kako delati na vtičniku. Tu bom uporabil analogijo moddanja, ker verjamem, da je postopek po naravi nekoliko podoben. Skrbi me naslednje: če odprem datoteko game engina in vidim kodo, ali jo bom sploh lahko razumel? Recimo, da jo, in se začnem igrati z vrednostmi in funkcijami, zdaj pa želim te spremembe vnesti v igro in preizkusiti novo vedenje (oziroma doživeti chrash ali BSOD) – kar pomeni, da moram najprej ustvariti ''prazen'' vtičnik - kako storiti to?
Vstavi -> Samorefleksija: Vse to je morda pretežko zame in na tej točki lahko vprašam, ali bi koga zanimal tak projekt? Oziroma kje najti take maherje?
Glavni cilji so, od najlažjega do najtežjega:
1. Naredite meni za prilagajanje prikolice [F7 default button] na voljo ko je ta naložena (to bi modderjem, kot sem jaz, omogočilo ustvarjanje rešitev, nekoliko okornih, ker bi morali uporabljati meni, ki prekine potek igre, vendar bi opravil svoje delo).
2. narediti daljinski upravljalnik krmiljenja rotacije osi / koles prikolice v realnem času s 3 osnovnimi funkcijami (levo/desno/samodejno) in regulacijo višine vzmetenja (gor/dol/nevtralno).
3. Najtežje bi bilo dejansko popraviti, kako igra obravnava sprednja rotacijo koles / osi prikolice (sprednje kolo posebne transportne prikolice je tik do kamiona, med zadnjimi in prednjimi kolesi prikolice je lahko ploščad, lahko pa so sama kolesa). Problem je v ostrih zavojih, kjer nastane oster kot med tovornjakom in prikolico, trenutni kot rotacije na sprednjih oseh, ki so najbližje tovornjaku, ne zadostuje. Zgodi se to, da tovornjak vleče prednje osi za sabo, namesto da bi se gladko kotalile, če bi bile pod pravilnim kotom rotacije glede na kamion.
https://ibb.co/SwHHhBW
(priložena slika za boljše razumevanje)
Torej, voila, to je moj problem, ki ga želim rešiti s skoraj ničelnimi sposobnostmi resnega kodiranja. Upam, da nisem koga zdolgočasil do solz. Vendar s tem mislim resno in pozdravljam vsak komentar.
Rad bi prosil za napotke, pomoč ali celo, če bi kdo našel zanimanje za to, da bi razvil vtičnik za Euro Truck Simulator 2. To je igra, ki jo rad igram in moddam. Vendar ima ta igra določene omejitve in pomanjkljivosti, ko gre za nekatere vidike simulacije fizike prikolic. Igra podpira vtičnike, a če hočeš ustvariti enega, moraš poznati C#, C++ in morda celo C glede na moje trenutno razumevanje.
Torej, kar bi rad najprej dosegel, je morda samo odpiranje in ogled game engine kode. Rad bi se naučil, kako to narediti in od te točke naprej, kako delati na vtičniku. Tu bom uporabil analogijo moddanja, ker verjamem, da je postopek po naravi nekoliko podoben. Skrbi me naslednje: če odprem datoteko game engina in vidim kodo, ali jo bom sploh lahko razumel? Recimo, da jo, in se začnem igrati z vrednostmi in funkcijami, zdaj pa želim te spremembe vnesti v igro in preizkusiti novo vedenje (oziroma doživeti chrash ali BSOD) – kar pomeni, da moram najprej ustvariti ''prazen'' vtičnik - kako storiti to?
Vstavi -> Samorefleksija: Vse to je morda pretežko zame in na tej točki lahko vprašam, ali bi koga zanimal tak projekt? Oziroma kje najti take maherje?
Glavni cilji so, od najlažjega do najtežjega:
1. Naredite meni za prilagajanje prikolice [F7 default button] na voljo ko je ta naložena (to bi modderjem, kot sem jaz, omogočilo ustvarjanje rešitev, nekoliko okornih, ker bi morali uporabljati meni, ki prekine potek igre, vendar bi opravil svoje delo).
2. narediti daljinski upravljalnik krmiljenja rotacije osi / koles prikolice v realnem času s 3 osnovnimi funkcijami (levo/desno/samodejno) in regulacijo višine vzmetenja (gor/dol/nevtralno).
3. Najtežje bi bilo dejansko popraviti, kako igra obravnava sprednja rotacijo koles / osi prikolice (sprednje kolo posebne transportne prikolice je tik do kamiona, med zadnjimi in prednjimi kolesi prikolice je lahko ploščad, lahko pa so sama kolesa). Problem je v ostrih zavojih, kjer nastane oster kot med tovornjakom in prikolico, trenutni kot rotacije na sprednjih oseh, ki so najbližje tovornjaku, ne zadostuje. Zgodi se to, da tovornjak vleče prednje osi za sabo, namesto da bi se gladko kotalile, če bi bile pod pravilnim kotom rotacije glede na kamion.
https://ibb.co/SwHHhBW
(priložena slika za boljše razumevanje)
Torej, voila, to je moj problem, ki ga želim rešiti s skoraj ničelnimi sposobnostmi resnega kodiranja. Upam, da nisem koga zdolgočasil do solz. Vendar s tem mislim resno in pozdravljam vsak komentar.
HolyFuck1 ::
Pozdravljaš vsak komentar?
Tvoj post (seveda tudi račun ter datum registracije) spominja na AI generated post, ki čaka "rešitev" drugega uporabnika s podobnim datumom registracije, ki bo zmagoslavno rešitev obelodanil z nekakšnim referral linkom oz. oglasom...
Ne dvomim, da ima Slo-Tech tudi kakšnega ETS2 zanesenjaka, ki bi bil sposoben odgovoriti na tvoje vprašanje, ampak iskreno je (žal) napačen naslov.
Svetujem ti, da se obrneš na kakšen Discord/Subreddit, ki se ukvarja z moddanjem dotične igre, saj ti bodo tam veliko lažje pomagali ali pa te vsaj usmerili v pravo smer.
Tvoj post (seveda tudi račun ter datum registracije) spominja na AI generated post, ki čaka "rešitev" drugega uporabnika s podobnim datumom registracije, ki bo zmagoslavno rešitev obelodanil z nekakšnim referral linkom oz. oglasom...
Ne dvomim, da ima Slo-Tech tudi kakšnega ETS2 zanesenjaka, ki bi bil sposoben odgovoriti na tvoje vprašanje, ampak iskreno je (žal) napačen naslov.
Svetujem ti, da se obrneš na kakšen Discord/Subreddit, ki se ukvarja z moddanjem dotične igre, saj ti bodo tam veliko lažje pomagali ali pa te vsaj usmerili v pravo smer.
Sigouss89 ::
Ne ni AI... pa tudi če bi bil... problem je dejansko obstaja točno tako kot je opisan.
Pač vprašam kje in kako začeti. Katera orodja uporabiti predvsem.
Sicer pa ja ''discord in reddit'', to vem tudi sam. Mogoče kakšen bolj konkreten specializiran podreddit? Saj nisem objavil tega posta na Slo-tech pod splošno?
To da te moti datum registracije pa ne vem koliko lahko jaz tebi pomagam. Pač je nov račun ker hočem da je, admini itak vidijo IP.
Pač vprašam kje in kako začeti. Katera orodja uporabiti predvsem.
Sicer pa ja ''discord in reddit'', to vem tudi sam. Mogoče kakšen bolj konkreten specializiran podreddit? Saj nisem objavil tega posta na Slo-tech pod splošno?
To da te moti datum registracije pa ne vem koliko lahko jaz tebi pomagam. Pač je nov račun ker hočem da je, admini itak vidijo IP.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nosilec za kolesa - vlecna kljuka (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14050 (557) | Buggy |
» | Različne avtomobilske gume na oseh (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13053 (11452) | rok_p |
» | 3 vs. 4 cilindri v motorju ? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 71288 (60139) | tomaz- |
» | Cenilec prepričan v svoj prav (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20458 (17075) | D3m |
» | Novi daljši kamioni LZV v EU 25.25m (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13966 (11252) | maxipin |