» »

Nosilec za kolesa - vlecna kljuka

Nosilec za kolesa - vlecna kljuka

«
1
2

Buggy ::

Pozdrav,

Sem pred nakupom nosilca za kolesa, ki se ga pritrdi na vlecno kljuko.
Sem imel sposojenega in je zadeva res prakticna, ko je na avtu. Malo manj, ko jo je potrebo pospraviti (nepreklopnega), saj na avtu tega kar tako ne mores imeti.

Gledam tudi nosilnost, ker bom rabil za dve elektricni kolesi (cca 21kg na komad) + obcasno klasika MTB 13kg.

Torej gledam tristeznega, pogojno dvosteznega z ustrezno nosilnostjo ter prakticnostjo.
El. priklop ni vazno koliko pinski je, ker imam ze adapter na 13pinskega. Bi bilo pa zelo dobro, da bi bil nosilec preklopen ter po moznosti se na kolesih, da bi ga lahko zena namestila, kdaj ko mene ne bo, tudi sama.

Imate kaksne izkusnje z nosilci drugih znamk, ker trenutno kot gledam na tem podrocju prednjaci Thule, vendar ima tudi temu primerno zasoljeno ceno.

Gledam tole https://www.mimovrste.com/nosilci-za-ko...

...je kaksna alternativa temu?
  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

Jaz imam Peruzzo, za pol cene. Ne vem v čem bi bil lahko Thule boljši. Pač prtljažnik. Dokler dela, je dober, ko se polomi, ni več dober.
Moj je preklopen, koles pa nima, niti ne vem, če je to res neka stvar. Še zmeraj moraš tisto ročico pritegnit dol, in to je težje kot prazen prtljažnik postavit na kljuko.

darthvader ::

Imam Thule Velocompact 927, super zadovoljen. Glede na to da so kolesa precej draga sem hotel nekaj čemur zaupam.

https://www.stern.de/auto/service/adac-...

https://www.oeamtc.at/tests/hecktraeger...

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

TNX obema!

@Utk: katerega preklopnega pa imas?

Tale zgleda zanimiv, vendar se ga ne da zloziti, ce prav vidim.

@darthvader: tocno tega sem imel sposojenega in je sel kar tezko v prtljaznik (karavan) ko sem ga vracal. Ko smo imeli avto parkiran pred hotelom je bilo malo neprijetno, ker je strlel prevec na cesto in bi bilo takrat prakticno, ce bi ga lahko snel/zlozil in dal v prtljaznik.

Pa opazil sem, da je tudi sedalni del za gumo od kolesa dokaj ozek in je slo kolo od eMTB sirine 2.6 zelo za silo notri, kar sicer resis s tem da malo spustis luft a vseeno.
Drugace pa sem tudi sam bolj pristas tega da kupis kvalitetno enkrat, sam preplacat sam zaradi firme pa tudi nimam zelje. Sem pa zadnjic v Stahlgruberju videl enega Bolle za cca 400€, ki je zgledal zelo soliden.

dice7 ::

Ali rabis za te nosilce tretjo tablico, ali lahko samo prestavis tablico zadaj?

koli99 ::

Buggy je izjavil:

Pozdrav,

Sem pred nakupom nosilca za kolesa, ki se ga pritrdi na vlecno kljuko.
Sem imel sposojenega in je zadeva res prakticna, ko je na avtu. Malo manj, ko jo je potrebo pospraviti (nepreklopnega), saj na avtu tega kar tako ne mores imeti.

Gledam tudi nosilnost, ker bom rabil za dve elektricni kolesi (cca 21kg na komad) + obcasno klasika MTB 13kg.

Torej gledam tristeznega, pogojno dvosteznega z ustrezno nosilnostjo ter prakticnostjo.
El. priklop ni vazno koliko pinski je, ker imam ze adapter na 13pinskega. Bi bilo pa zelo dobro, da bi bil nosilec preklopen ter po moznosti se na kolesih, da bi ga lahko zena namestila, kdaj ko mene ne bo, tudi sama.

Imate kaksne izkusnje z nosilci drugih znamk, ker trenutno kot gledam na tem podrocju prednjaci Thule, vendar ima tudi temu primerno zasoljeno ceno.

Gledam tole https://www.mimovrste.com/nosilci-za-ko...

Imam točno tega na tvojem linku za točno tvoj namen (2 eMTB-ja+otroško). Ni mi žal za nakup.

...je kaksna alternativa temu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koli99 ()

Buggy ::

dice7 je izjavil:

Ali rabis za te nosilce tretjo tablico, ali lahko samo prestavis tablico zadaj?


Lahko jo prestavis, vazno je le, da je regstrska tablica vidna in je kolesa ne zakrivajo (isto velja za zadnje luci). Bolj prakticna varianta je seveda tretja tablica, se posebej ce imas tablico na avtu nalimano ;)

aja pa zgoraj nisem bil dovolj jasen. Nisem mislil preklopno v smislu, da se prtljaznik pri namescenem nosilcu lahko odpre (predvidevam da imajo to fukcijo ze vsi), temvec preklopno, da je zlozljiv, ko ga odstranis s kljuke in pospravis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

BedBrejn ::

Buggy je izjavil:

Pozdrav,

Sem pred nakupom nosilca za kolesa, ki se ga pritrdi na vlecno kljuko.
Sem imel sposojenega in je zadeva res prakticna, ko je na avtu. Malo manj, ko jo je potrebo pospraviti (nepreklopnega), saj na avtu tega kar tako ne mores imeti.

Gledam tudi nosilnost, ker bom rabil za dve elektricni kolesi (cca 21kg na komad) + obcasno klasika MTB 13kg.

Torej gledam tristeznega, pogojno dvosteznega z ustrezno nosilnostjo ter prakticnostjo.
El. priklop ni vazno koliko pinski je, ker imam ze adapter na 13pinskega. Bi bilo pa zelo dobro, da bi bil nosilec preklopen ter po moznosti se na kolesih, da bi ga lahko zena namestila, kdaj ko mene ne bo, tudi sama.

Imate kaksne izkusnje z nosilci drugih znamk, ker trenutno kot gledam na tem podrocju prednjaci Thule, vendar ima tudi temu primerno zasoljeno ceno.

Gledam tole https://www.mimovrste.com/nosilci-za-ko...

...je kaksna alternativa temu?


Moj glas gre za Thule. Sem gledal ostale, pa niso na istem nivoju. Verjetno so vredni svojega denarja sicer, ampak vsak ima kakšno svojo slabost. Od sistema pritrjevanja na kljuko, do hitrosti in enostavnosti pritrjevanja koles...

Na koncu sem vzel Velocompact 925, super zadovoljen. Ker ima samo prostora za dve kolesi, ga moram sedaj zamenjati za model s 3 + razširitev na 4. (otroška kolesa hitro rastejo ;) ) Bo verjetno spet kar velocompact.

driver_x ::

Kaj bi pa priporočal za 4 odrasla kolesa, od tega 1 ali 2 električna?

BedBrejn ::

driver_x je izjavil:

Kaj bi pa priporočal za 4 odrasla kolesa, od tega 1 ali 2 električna?


Nosilci za 4 kolesa so itak redki, ponavadi je 3+1 opcijsko. Glede na to, daso e-biki običajno še enkrat težji od običajnih, glej specifikacije glede nosilnosti. Pa če gre za MTB, obvezno še širino tistih kanalčkov za kolesa / gume.

koli99 ::

Problem bo nosilnost. Jaz lahko dam na Easyfold XT max 60 kg. Če šteješ da ima en eMTB brez baterije cca. 22 kg ostane le še za eno kolo. 4 no go.

dronyx ::

dice7 je izjavil:

Ali rabis za te nosilce tretjo tablico, ali lahko samo prestavis tablico zadaj?

To ni praktično, če resno uporabljaš nosilec. Ne boš vsakič prestavljal tablice. Pa še smešno zgleda.

Buggy ::

dosti ceneje je ce ze v startu vzames paket treh tablic. Tisti, ki tablico prestavljajo je pa mozno tudi, da imajo nosilec izposojen in za tiste parkrat je res neumno kupovati se eno tablico. Ni vse za tlacit v isti kos :P

GupeM ::

S temi nosilci na kljuki zna bit tud problem razporeditve teže v avtu, ne samo nosilnost. Če imaš dve el. kolesi pa še kakšno navadno, je avto za zadnjimi kolesi hitro preveč obremenjen. Če še v prtljažnik kaj vržeš, pa sploh. Tako da dajte pazit koliko nalagate na te prtljažnike, da niste potem na cesti kot gliser. V ovinkih, ko še malo dežja pade pa sprednja kolesa v takem primeru hitro izgubijo oprijem.

dronyx ::

Thule Velocompact 927 je po moje za 3 dobra izbira. Nosilnost ima 60 kg, tako da 2 električna + en navaden je še znotraj tega. Sam imam tak nosilec za 2 kolesi in zaenkrat brez težav tudi pri visokih hitrostih na avtocesti. Nosilec za kolesa je že ena od zadev, kjer bi jaz vzel priznano firmo.

floyd1 ::

Gledam tu na forumu in poslušam malo folk okrog sebe - zgleda, kot da so strešni bicikltregerji po novem prepovedani.

Vem, da je manj praktično in bolj potratno, ampak kak navaden bike pa se še vedno da tudi na streho počit. Včasih smo vse tako tovorili, pa smo preživeli.

Kodrnusa ::

GupeM je izjavil:

S temi nosilci na kljuki zna bit tud problem razporeditve teže v avtu, ne samo nosilnost. Če imaš dve el. kolesi pa še kakšno navadno, je avto za zadnjimi kolesi hitro preveč obremenjen. Če še v prtljažnik kaj vržeš, pa sploh. Tako da dajte pazit koliko nalagate na te prtljažnike, da niste potem na cesti kot gliser. V ovinkih, ko še malo dežja pade pa sprednja kolesa v takem primeru hitro izgubijo oprijem.


A 800 kg prikolico pa lahko vlečem brez problemov??
Kake mate eni...

floyd1 ::

Teh 800 kg verjetno ne pritiska navzdol na vlečno kljuko, ampak na os in kolesa prikolice.

RookY ::

Kodrnusa je izjavil:

GupeM je izjavil:

S temi nosilci na kljuki zna bit tud problem razporeditve teže v avtu, ne samo nosilnost. Če imaš dve el. kolesi pa še kakšno navadno, je avto za zadnjimi kolesi hitro preveč obremenjen. Če še v prtljažnik kaj vržeš, pa sploh. Tako da dajte pazit koliko nalagate na te prtljažnike, da niste potem na cesti kot gliser. V ovinkih, ko še malo dežja pade pa sprednja kolesa v takem primeru hitro izgubijo oprijem.


A 800 kg prikolico pa lahko vlečem brez problemov??
Kake mate eni...


Če klasično prikolico na polno naložiš recimo 800kg in to lepo razporediš da je v "vagi", jo lahko komot polno dvigneš in priklopiš na avto.
Medtem ko je ta nosilec za kolo že sam po sebi kar težek.
Juhu juhu spet bom bruhu

kixs ::

Kodrnusa je izjavil:

GupeM je izjavil:

S temi nosilci na kljuki zna bit tud problem razporeditve teže v avtu, ne samo nosilnost. Če imaš dve el. kolesi pa še kakšno navadno, je avto za zadnjimi kolesi hitro preveč obremenjen. Če še v prtljažnik kaj vržeš, pa sploh. Tako da dajte pazit koliko nalagate na te prtljažnike, da niste potem na cesti kot gliser. V ovinkih, ko še malo dežja pade pa sprednja kolesa v takem primeru hitro izgubijo oprijem.


A 800 kg prikolico pa lahko vlečem brez problemov??
Kake mate eni...


Ti ni cisto jasno kako delujejo sile v enem in drugem primeru?

Kodrnusa ::

floyd1 je izjavil:

Teh 800 kg verjetno ne pritiska navzdol na vlečno kljuko, ampak na os in kolesa prikolice.

Najbrz je pri zaviranju tudi vecja sila na kljuko kot tistih 100kg od nosilca in koles. Najbrz tukaj noben ni vozil prikolice ali colna da bi cutil kako vpliva to na voznjo. Nosilec in kolesa ne obcutis prikolico pa...

GupeM ::

Kodrnusa je izjavil:

A 800 kg prikolico pa lahko vlečem brez problemov??
Kake mate eni...

Kake mate šele eni drugi ...

Si kdaj opazil, kako imajo traktorji utež spredaj pred nosom? Kaj misliš, zakaj?

Lahko pa narediš poskus in 800 kg prikolico pelješ po cesti. Verjamem, da boš varno prišel nazaj domov. Nato prikolico predelaj, da njena kolesa ne bojo več na tleh, ampak bo ta 800 kg prikolica visela na kljuki. Ti povem, da nisi speljal ne boš.

Lahko pa narediš še en test, ki je precej bolj enostaven. Dvigni 25 kg vrečo cementa in jo drži 30 sekund. Verjamem, da te je toliko v hlačah, da s tem ne boš imel težav. Odloži vrečo, počakaj da se odpočiješ, nato pa to isto vrečo dvigni še enkrat, ampak tokrat roke stegni vodoravno pred sabo. Verjamem, da te ni toliko v hlačah, da bi zgolj eno sekundo lahko držal.

Kodrnusa je izjavil:

floyd1 je izjavil:

Teh 800 kg verjetno ne pritiska navzdol na vlečno kljuko, ampak na os in kolesa prikolice.

Najbrz je pri zaviranju tudi vecja sila na kljuko kot tistih 100kg od nosilca in koles. Najbrz tukaj noben ni vozil prikolice ali colna da bi cutil kako vpliva to na voznjo. Nosilec in kolesa ne obcutis prikolico pa...

Pri zaviranju s kolesi zadaj je še najmanjši problem. Takrat gre itak vsa sila na prednja kolesa, kar pa v primeru prikolice ne velja. Pri nosilcu za kolesa je bolj problem pri pospeševanju oz pri vožnji v ovinek oz pri pospeševanju iz njega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

RookY ::

Kodrnusa je izjavil:

floyd1 je izjavil:

Teh 800 kg verjetno ne pritiska navzdol na vlečno kljuko, ampak na os in kolesa prikolice.

Najbrz je pri zaviranju tudi vecja sila na kljuko kot tistih 100kg od nosilca in koles. Najbrz tukaj noben ni vozil prikolice ali colna da bi cutil kako vpliva to na voznjo. Nosilec in kolesa ne obcutis prikolico pa...


Noben ni govoril o zaviranju. Govorili smo o posedanje zadnjjih koles. In dejansko se kar posedejo zadnja kolea. Ko pelješ 3-4 bicikle in ponavadi še uporabnike teh biciklov zadaj, se zadaj avto zelo obteži.
Ne čuti pa se tega tako zelo, proti polno naloženi prikolici v smislu zaviranja in pospeševanja, ker je poln nosilec tudi 10x lažji od polne prikolice. In peljal sem tudi polno naloženo prikolico(moker pesek)..tako da je občasno guma prikolice podrsala ob samo prikolico in ta prikolica je bila večja kot so povprečne. Skoraj kubik peska...verjetno blizu 2T.
Juhu juhu spet bom bruhu

Kodrnusa ::

Nocem se kregat, ampak mislim da tistih 100kg na kljuki ne bi smel bit tak problem za nek spodoben avto. Jaz imam nosilec za 2 kolesa in se trugo in 1 nosilec za kolesa na strehi, pa nikoli nobenih problemov ni bilo... bomo videli sedaj ko bom kupil nosilec za 4 kolesa ko bo tamal tok velik da se poganjavcka znebimo :)

RookY ::

Kodrnusa je izjavil:

Nocem se kregat, ampak mislim da tistih 100kg na kljuki ne bi smel bit tak problem za nek spodoben avto. Jaz imam nosilec za 2 kolesa in se trugo in 1 nosilec za kolesa na strehi, pa nikoli nobenih problemov ni bilo... bomo videli sedaj ko bom kupil nosilec za 4 kolesa ko bo tamal tok velik da se poganjavcka znebimo :)

Sej ni ravno problem...je pa za upoštevat, da malenkost glisiraš :D ker se vsa teža obesi direkt na kljuko, ki je še bolj za zadnjo osjo kot sam prtljažnik. In seveda si že videl verjetno zadaj polno naložene avte kako "glisirajo"
Juhu juhu spet bom bruhu

GupeM ::

Kodrnusa je izjavil:

Nocem se kregat, ampak mislim da tistih 100kg na kljuki ne bi smel bit tak problem za nek spodoben avto. Jaz imam nosilec za 2 kolesa in se trugo in 1 nosilec za kolesa na strehi, pa nikoli nobenih problemov ni bilo... bomo videli sedaj ko bom kupil nosilec za 4 kolesa ko bo tamal tok velik da se poganjavcka znebimo :)

Fora je, da ko gre folk na morje s tremi električnimi kolesi, ima prtljažnik polno naložen, potem pa še na kljuki nosilec za kolesa in tri 30 kilogramska kolesa gor. Bolj če je zadeva nazaj od zadnjih koles, bolj se vsak kilogram pozna.

Vesoljc ::

GupeM je izjavil:

Kodrnusa je izjavil:

Nocem se kregat, ampak mislim da tistih 100kg na kljuki ne bi smel bit tak problem za nek spodoben avto. Jaz imam nosilec za 2 kolesa in se trugo in 1 nosilec za kolesa na strehi, pa nikoli nobenih problemov ni bilo... bomo videli sedaj ko bom kupil nosilec za 4 kolesa ko bo tamal tok velik da se poganjavcka znebimo :)

Fora je, da ko gre folk na morje s tremi električnimi kolesi, ima prtljažnik polno naložen, potem pa še na kljuki nosilec za kolesa in tri 30 kilogramska kolesa gor. Bolj če je zadeva nazaj od zadnjih koles, bolj se vsak kilogram pozna.


zato mamo pa fotri stotko ;)

90kg na nosilcu je orenk prekoracitev, no vsaj za omenjeni thule
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

dronyx ::

Zanimivo da očitno nihče ne izdeluje prikolice za recimo 4 kolesa, kjer bi seveda zlahka prevažal tudi 4 težja električna kolesa. So prikolice za prevoz večjega števila koles, ne pa take manjše, za 4. Start-up morda?

RookY ::

dronyx je izjavil:

Zanimivo da očitno nihče ne izdeluje prikolice za recimo 4 kolesa, kjer bi seveda zlahka prevažal tudi 4 težja električna kolesa. So prikolice za prevoz večjega števila koles, ne pa take manjše, za 4. Start-up morda?

Jaz imam za 4 kolesa...in že kar konkretno štrli za avtom. Pa še 4 enduro kolesa verjetno sploh ne spravim gor...ponavadi vozim 3 gor...ne vem kako bi še 4. vmes spravil. Za normalne bickle je ok, za endurce pa bi mogla bit še daljša.
Juhu juhu spet bom bruhu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RookY ()

dronyx ::

RookY je izjavil:

Jaz imam za 4 kolesa...in že kar konkretno štrli za avtom. Pa še 4 enduro kolesa verjetno sploh ne spravim...ponavadi ozim 3 gor...ne vem kako bi še 4. vmes spravil. Za normalne bickle je ok, za endurce pa bi mogla bit še daljša.

Kakšna prikolica je to? Kdo proizvaja?

RookY ::

RookY je izjavil:

dronyx je izjavil:

Zanimivo da očitno nihče ne izdeluje prikolice za recimo 4 kolesa, kjer bi seveda zlahka prevažal tudi 4 težja električna kolesa. So prikolice za prevoz večjega števila koles, ne pa take manjše, za 4. Start-up morda?

Jaz imam za 4 kolesa...in že kar konkretno štrli za avtom. Pa še 4 enduro kolesa verjetno sploh ne spravim...ponavadi ozim 3 gor...ne vem kako bi še 4. vmes spravil. Za normalne bickle je ok, za endurce pa bi mogla bit še daljša.

https://www.matsport.si/i_35455_nosilec...
Juhu juhu spet bom bruhu

joze67 ::

Preveriti je potrebno še vertikalno nosilnost kljuke. Za 90kg obremenitev, mislim.

dronyx ::

RookY je izjavil:

https://www.matsport.si/i_35455_nosilec...

To je klasični nosilec za na kljuko. Jaz sem mislil prikolico, ki jo pelješ zadaj in ima dva kolesa. Tule vidim da nekaj obstaja. Celo za 6 koles. Samo design ni ravno za dol past. Se bi dalo lepše naredit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Buggy ::

dronyx je izjavil:

Zanimivo da očitno nihče ne izdeluje prikolice za recimo 4 kolesa, kjer bi seveda zlahka prevažal tudi 4 težja električna kolesa. So prikolice za prevoz večjega števila koles, ne pa take manjše, za 4. Start-up morda?


Ves da sem se ravno prejsni teden spraseval, ce se mi ne splaca bolj vzet tovorno prikolico in na podn fiksirat stresne nosilce za kolesa, predvsem zato da so zaklenjena. Sicer je stvar mal bol storasta (ceprav imam v avtu asistenco za prikolico) je pa cenovno bolj ugodna, pa se bolj univerzalna. Bom sel lahko v hosto po drva za kamin, pa vedno kej prav pride. Ce/ko bova sla z zeno obiskat skandinavske dezele pa vrzes notri se kaksen sotor in ostale vecje stvari.
Sem si jo ze ogledal. Nova pride manj kot 600 eur, nosilce pa ze imam...pa kakno gurtno cez in gasa.

;-) ::

Kodrnusa je izjavil:

Nocem se kregat, ampak mislim da tistih 100kg na kljuki ne bi smel bit tak problem za nek spodoben avto. Jaz imam nosilec za 2 kolesa in se trugo in 1 nosilec za kolesa na strehi, pa nikoli nobenih problemov ni bilo... bomo videli sedaj ko bom kupil nosilec za 4 kolesa ko bo tamal tok velik da se poganjavcka znebimo :)

Katera kljuka pa ima dovoljeno 100kg obesene teze gor vertikalno?

D4G4 ::

Pri kombijih, pickupih, terencih gre do 100 kg s takšnim tipom kljuke: https://www.aoprema.si/tovorna-vlecna-k...

;-) ::

Ja saj samo je redka kljuka to.

Jaz na avte z dpf ne dam bicikla zadaj ker mi je enkrat ob regeneraciji stopilo vse plastike zadaj...

WizzardOfOZ ::

Normalna kljuka ima med 75 in 80kg vertikalne nosilnosti. Kaka malo dražja "heavy duty" kljuka ima 'pa hitro lahko tudi 150kg. Samo bo cena okol 1k€

Američani imajo pa serijske do 100kg, heavy duty do 150kg in ultra heavy duty do 250kg. In za moj avto stane celih 118€, ampak je v sloveniji ne morem homologirat, ker take kljuke niso dovoljene:
Nosilec kljuke


sama kljuka



Potem dobiš pa tisoč in eno stvar za na to kljuko
recimo nosilec rezervne gume:


nosilec za kolesa:


Košaro + nosilec za kolesa:


Trugo:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

dronyx ::

Tale Thule nosilec na spodnji sliki ima po moje eno konstrukcijsko slabost. Namreč ta vertikalni nosilec, kjer so držala za kolesa, se lahko za skladiščenje poklopi. Ko je v vertikalnem položaju za prevoz koles pa se spusti v nek vtor na dnu in privije. Ampak pri močnejših tresljajih se lahko vertikalni nosilec dvigne iz tega vtora, potem pa se lahko zgodi, da se kolesa močno nagnejo nazaj. Meni se je to zgodilo na avtocesti ob močni burji in ni prijetno, ko v vzvratnem ogledalu zagledaš kolo, ki izgleda kot da bo padlo dol. To bi sicer Thule lahko rešil tako, da bi vertikalni nosilec kako drugače fiksiral. Ne vem pa če so v kakšnih drugih verzijah to popravili. Na internetu sem zasledil, da so na ta problem naleteli še nekateri drugi, tako da se ni zgodilo samo meni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

WizzardOfOZ ::

Thule ima plato za na kljuko, na katero potem lahko daš nosilce za kolesa ali pa trugo ali pa torbo. Meni se tisto zdi boljša rešitev, ker samo namenski priključek za kolesa je potrata denarja, razen, če to res veliko uporabljaš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

D4G4 ::

@Wizzard, ali je kakšen konkreten razlog, zakaj je ameriški tip kljuk pri nas prepovedan? Konec koncev so Bartoljeve kljuke narejene na enak princip, samo da je "receiver" okrogel namesto kvadraten.

WizzardOfOZ ::

Ne vem. Samo kateregakoli, ki izdeluje kljuke sem vprašal, je rekel, da je to pri nas prepovedano in ne moreš homologirat.

Meni bi prišel 2" priključek še kako prav. Ker nimam rezervne gume in na dolgih potovanjih je rezervna guma obvezna, pa bi jo obesil na kljuko. Tole je recimo odlična rešitev, da imaš celo rezervno gumo zraven:


Pa še kanto za gorivo imaš lahko na drugi strani:



Na okrogel receiver pa ne upam take teže postavit (guma s feltno okoli 30kg, pa še 20L goriva), ker ne zaupam, da se ne bo zavrtel. Pri pravokotnem receiverju vem, da se ne bo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

chort ::

Weird. Recimo, Land Rover standard kljuka (westfalia) je 2" kvadratni priključek, z naknadno dodano kuglo s hitro spojko.

znbojan ::

Ta proizvajalec je po raznih testih tudi enakovreden Thule https://www.atera.de/ (imam za 4 kolesa).
ps. kdor kupuje naj bo recimo pozoren akkšne paske uporablja kakšen model. Pri enih si 1-2-3 gotov, pri drugih pa se "ukvarjaš".
Itak pa takšno stvar kupiš za > 10let...
znbojan

WizzardOfOZ ::

chort je izjavil:

Weird. Recimo, Land Rover standard kljuka (westfalia) je 2" kvadratni priključek, z naknadno dodano kuglo s hitro spojko.


Ja sem opazil. Ampak to je pomoje, ker je to v angliji tudi dovoljeno.

Pri mojem avtu imam meglenko čisto na dni odbijača in tam pride ravno ameriška kljuka
zadnja meglenka:

namesto nje pa kljuka:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

janezl ::

Kljuke fix4bike načeloma omogočajo nosilnost do 100kg. Tukaj ni vprašanje same kljuke, ampak tudi vpetja in mehanizma za izvlek.
Tako kljuko imam, proizvajalec limitira težo do 75kg. Jaz pa bom vozil največ 2 kolesi (recimo max. 2x ekolo z baterijo).
Če kupim fix4bike nosilec, bo ta bolj varen, vpel se bo hitreje in bolj natančno, ne bo pa kompatibilen s klasično kljuko, saj ni več oprijema krogle ampak se zatakne ob sornik. Nisem dovolj pameten...
73 de Jani

Buggy ::

Ekola koncno narocil. V teh casih ko so tudi kolesa dobila na cceni se tudi nosilci niso nic cenili...do sedaj.

Sem koncno nasel varianto, kjer je cena s 30% popusta se sprejemljiva, ni pa zlozljiv za pospravit.
gre za drugo izvedenko Thule 926 (estetkso: luci, namesto crne srebrna), ki se sedaj imenuje Coach 276...ce bo koga zanimalo...

https://altrade.si/product/nosilec-za-3...

ravend123 ::

Zdravo vsem!

Kupujem nosilec kosila za na prtljazna vrata pa me zanima kako je v tem primeru z registrskimi tablicami.
Gledam tale nosilec in vidim da je tam s križcem označeno Rear lights and number plate visible with bikes mounted, vendar ne vem kam bi potem morala priti tretja tablica v primeru, da je potrebna?

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ravend123 ()

dussan ::

znbojan je izjavil:

Ta proizvajalec je po raznih testih tudi enakovreden Thule https://www.atera.de/ (imam za 4 kolesa).


Je kdo našel prodajalca, ki to prodaja v SLO?

edi123 ::

Rabil bi nosilec za vlečno kljuko za avto za dve ekolesi in oba sta fatbike se pravi debelina koles 4". Skupna nosilnost pa mora biti 60kg se pravi 30kg po kolesu.

Nikjer ne najdem nic. Lahko tudi tujina ce le posljejo v slovenijo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prevoz koles na strehi, kakšna je maksimalna hitrost? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
623106 (733) dj_uro
»

Strešni nosilci čez celo sezono na avtu

Oddelek: Na cesti
304206 (1888) mikhaair
»

Nosilec za kolo

Oddelek: Loža
3417090 (3345) skyline
»

Nosilec za kolo...strešni ali na kljuko?

Oddelek: Na cesti
175570 (1833) Highlag
»

Prevažanje kolesa na avtu

Oddelek: Šport
175884 (5251) jini

Več podobnih tem