» »

Tesla v minulem četrtletju proizvedla in prodala manj vozil

1
2
»

Siwaratha ::

Bi rekel da so ljudje ki nočejo dati jurja plus zgolj za barvo predvsem pametni. Pametni pa običajno več zaslužijo kot oni drugi.

Utk ::

Še zmeraj je v rangu 40-50 jurjev tesla najbolj racionalen nakup, ne glede na pogon, pa če ti ustreza velikost, itd. Koliko je trga za take avte je druga stvar, ampak kupit nekega dizla za ta denar sigurno ni bolj racionalno.
Ok, zdaj je nekaj konkurence v ID7 in še kakem boljšem kitajcu, ampak id7 še nisem opazil, da bi ravno preplavil trg.

Machete ::

Id7 mi zgleda kot nek prisiljen polizdelek. Vag. koncern je dead. Tesle so leta pred njimi. Jaz si jo vedno bolj želim, ampak imam težavo ker sem bimer džanki.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

deco16 ::

Če skantaš 40-50 jurjev za katerkoli avto je težko govorit o racionalnem nakupu ;) Pa o prihrankih tud..

Utk ::

Aha, če kupiš avto za 40 jurjev ti je vseeno kaj ima in ali se da dobit za isti denar boljšega?

kow ::

Zabredli ste. Tema so financni rezultati/proizvodnja, ne travme o kvaliteti avtomobilov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Tema je o tem ali je ta padec posledica konkurence ali pa nekega splošnega nezanimanja za EV.

kow ::

Zanimanje za EV samo raste. Ce je v zadnjih petih letih naraslo za x5, potem pa pade za 20% - to ni padec zanimanja, ampak sum. Konkurence pa je gotovo vec kot pred 5 leti.

Grimnir ::

Ioniq5 in 6 sta definitivno boljša avta kot *** od Tesle.

Grimnir ::

kow je izjavil:

Zanimanje za EV samo raste. Ce je v zadnjih petih letih naraslo za x5, potem pa pade za 20% - to ni padec zanimanja, ampak sum. Konkurence pa je gotovo vec kot pred 5 leti.


Odvisno koliko časa bo to trajalo.
So tudi ankete kjer večina ljudi pravi da za naslednji avto ne bi še enkrat izbrali EV.

Bomo videli kaj bo. Veliko bo odvisno predvsem od razvoja polnilne infrastrukture.

Da se ti ne zgodi to da z zadnjimi procenti iščeš delujočo polnilnico v Italiji na smučanju in potem ti še žena postavi ultimat ali kupiš nazaj normalni avto ali pa ne gre več s tabo nikamor.

#zgodba od znanca, kjer je žena popizdila ko so z EV-jam šli na smučanje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir ()

kow ::

Ti pravis: "bomo videli". Jaz pravim, da je samoumevno, da bodo cenejsi manjsi BEV povecali prodajo. In ti pridejo kmalu na trg.

Grimnir ::

kow je izjavil:

Ti pravis: "bomo videli". Jaz pravim, da je samoumevno, da bodo cenejsi manjsi BEV povecali prodajo. In ti pridejo kmalu na trg.


Samo te poceni modele se že dolgo napoveduje in kar je prišlo do sedaj ni bilo zares poceni.
Jaz že dve leti čakam na BEV, ki bo nadomestil mojega 12 let starga dizla pa še ni pametne opcije.

Želim pa da je karavan ali vsaj da se odpre prtlažnik skupaj z zadnjim steklom.
Preferiram limunzino pred raznimi SUV in crossoverji.
~300km dosega pozimi, kar pomeni po izkušnjah 75kWh+ baterijo.
Manj glupo notranjost kot jo ima Tesla, vozim službeno trojko in me nihče ne bo prepričal da je to dober UI. Sploh obolevam pri ta novi, ko so prestavili žmigavc na gumb in spremembo smeri vožnje na zaslon.

Osebno se mi trenutno najbolj dopadeta ioniq 5 in 6, ki pa tudi nista idealna in dokler mi trenutni avto služi še malo čakam na osvežitev, če bodo še kaj popeglali.

Bom tako rekel, da če imaš ICE avto ki je avtomatik in ima radarski tempomat, ti prehod na EV ubistvu prinese zelo malo iz vidika enostavnosti vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir ()

Utk ::

Ti bi rad poceni, gledaš pa ioniq6. Hate to break it to you, ampak ioniq6 ne bo _NIKOLI_ bistveno cenejši kot je zdaj. Po subvenciji z večjo baterijo 45 jurjev. Ok, morda bo kdaj 40, ampak to je to.
Poceni EV pomeni električni oskubljeni "clio", ne pa da se bo ioniq6 ali pa model 3 pocenil na 25 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Miki N ::

Ma pri tej polnilni infrastrukturi se zdi, da je to dokaj "neelastičen trg" - pa ne v finančnem smislu ampak glede izkušnje. Rabiš samo ene par jebenih situacij na leto, da folk začne tuhtati, kako je VSE skupaj en šit

No, če smo čisto iskreni ... trenutna javna EV infrastruktura neke bizarne kombinacije el-cheapo uličnih polnilnic z njihovo loterijo nazivnih moči in splošnega stanja, na hitro narisana ulična polnilna mesta zraven kontejnerjev oziroma kamor pade, potrošniške polnilnice pred firmami, kjer bi morale biti bolj heavy-duty.... vse skupaj je v bistvu ena velika klošarija.

Ne vem, samo vedno ko gledam to "infrastrukturo" se nehote spomnim na tehnologijo iz filma Brazil z unimi cevmi in random sestavljeno šaro. Prihodnost! :D

Je pa verjetno poceni. Ja, ja, ja, saj imaš tudi profi rešitve pa Norveška pa itd. - samo kot rečeno, ta trg je neelastičen in u nulo porihtane zadeve so pri nas sanje svinje o koruzi... ki je ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Utk ::

Ja enkrat se bo treba odločit ali se gre resno v to, in se naredi polnilnice tako kot se spodobi (kar bo seveda stalo), ali ne, in bo ostalo približno tako kot je.
Ne moreš prepovedat ICE, polnilnic pa ne porihtat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Grimnir ::

Utk je izjavil:

Ti bi rad poceni, gledaš pa ioniq6. Hate to break it to you, ampak ioniq6 ne bo _NIKOLI_ bistveno cenejši kot je zdaj. Po subvenciji z večjo baterijo 45 jurjev. Ok, morda bo kdaj 40, ampak to je to.
Poceni EV pomeni električni oskubljeni "clio", ne pa da se bo ioniq6 ali pa model 3 pocenil na 25 jurjev.


Tisto o poceni modelih ni bilo vezano na ioniq 5 in 6 :)
Je samo končalo v istem postu, ni pa mišljeno da ima kako povezavo.

In če smo že tu, poceni model bi bilo zame nekaj kar je velikosti golfa in ima ceno ICE golfa. Za ID.3 so napovedovali da bo to, pa vsaj jaz nisem videl nekih res ugodnih cen.

Utk ::

Ja tak avto bi danes lahko stal 25 jurjev in bil profitabilen.
Citroen e-c4 je tu nekje. Po subvenciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Grimnir ::

Miki N je izjavil:

Ma pri tej polnilni infrastrukturi se zdi, da je to dokaj "neelastičen trg" - pa ne v finančnem smislu ampak glede izkušnje. Rabiš samo ene par jebenih situacij na leto, da folk začne tuhtati, kako je VSE skupaj en šit

No, če smo čisto iskreni ... trenutna javna EV infrastruktura neke bizarne kombinacije el-cheapo uličnih polnilnic z njihovo loterijo nazivnih moči in splošnega stanja, na hitro narisana ulična polnilna mesta zraven kontejnerjev oziroma kamor pade, potrošniške polnilnice pred firmami, kjer bi morale biti bolj heavy-duty.... vse skupaj je v bistvu ena velika klošarija.

Ne vem, samo vedno ko gledam to "infrastrukturo" se nehote spomnim na tehnologijo iz filma Brazil z unimi cevmi in random sestavljeno šaro. Prihodnost! :D

Je pa verjetno poceni. Ja, ja, ja, saj imaš tudi profi rešitve pa Norveška pa itd. - samo kot rečeno, ta trg je neelastičen in u nulo porihtane zadeve so pri nas sanje svinje o koruzi... ki je ne bo.


Zelo točen opis trenutne situacije.
Ampak roko na srce EV scena je mlada, realne gledano so EV-ji aktualni manj kot 15 let.

Predvidevam da je bila tudi infrastruktura bencinskih črpalk popolnoma enako klošarska 15 let po začetku ICE avtov.

kow ::

Grimnir je izjavil:


Samo te poceni modele se že dolgo napoveduje in kar je prišlo do sedaj ni bilo zares poceni.


Ce nasedas na marketing in se informiras v mainstream medijih, je to tvoj problem. Cenejsi BEV bodo zagotovo prisli, ker so se sedaj dejansko zgradile tovarne cenejsih baterij. Fizicno sedaj obstajajo. Na zalost vecinoma na kitajskem, zato se malo zadevo bremza, ampak tudi v ZDA in Evropi, se bo kmalu zacelo mnozicno proizvajati. Govorim o LFP.

Ne bodo pa ti avti nadomestilo za tvojega karavana. Menda ne trdis, da po cesti vozijo samo karavani?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Grimnir ::

kow je izjavil:

Grimnir je izjavil:


Samo te poceni modele se že dolgo napoveduje in kar je prišlo do sedaj ni bilo zares poceni.


Ce nasedas na marketing in se informiras v mainstream medijih, je to tvoj problem. Cenejsi BEV bodo zagotovo prisli, ker so se sedaj dejansko zgradile tovarne cenejsih baterij. Fizicno sedaj obstajajo. Na zalost vecinoma na kitajskem, zato se malo zadevo bremza, ampak tudi v ZDA in Evropi, se bo kmalu zacelo mnozicno proizvajati. Govorim o LFP.

Ne bodo pa ti avti nadomestilo za tvojega karavana. Menda ne trdis, da po cesti vozijo samo karavani?


Poceni avti in moj karavan sta dve ločeni temi.

1. moj karavan, čaka na menjavo ko bo neka pametna EV alternativa do 60k€ - trenutno še čakam

2. poceni EV-ji so trenutno kot fuzija, v sakič so oddaljeni samo še par let.

Gambino ::

Električna vozila so čisto coool za družinski avto, jeba je samo domet. Ko jaz z dizlom naredim 1500km brez da skrbim kje bom tankal. Tukaj je ta problem EVjev, ker se moraš jebe.o ukvarjati s tem kje boš tankal, če bo tam kaj prostora, ali boš čakal oz če polnilnica sploh dela. Infrastruktura je v kurcu in tukaj je ta problem, ki ga še dolgo ne bo mogoče izboljšati. In z večanjem števila električnih vozil bodo ti problemi še večji!

Tako da pri EVjih morajo izboljšati domet in izboljšati se mora infrastruktura!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

kow ::

Bluzis. Trzni delez prodaje BEV v EU je cirka 13%. Da pride trzni delez na 20-30%, se domet ne rabi nic izboljsati. Na Norveskem je trenutni trzni delez BEV (v floti vozil) cirka 26%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

PARTyZAN ::

Grimnir je izjavil:

1. moj karavan, čaka na menjavo ko bo neka pametna EV alternativa do 60k€ - trenutno še čakam


https://www.volkswagen.si/id7-tourer

Machete ::

Meni naredi avto itak samo 600 km ali manj s 65L tankom. EVji so pa že blizu. Domet je non issue.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Gregor P ::

Miki N je izjavil:


Ne vem, samo vedno ko gledam to "infrastrukturo" se nehote spomnim na tehnologijo iz filma Brazil z unimi cevmi in random sestavljeno šaro. Prihodnost! :D

Je pa verjetno poceni. Ja, ja, ja, saj imaš tudi profi rešitve pa Norveška pa itd. - samo kot rečeno, ta trg je neelastičen in u nulo porihtane zadeve so pri nas sanje svinje o koruzi... ki je ne bo.


kow je izjavil:

BNa Norveskem je trenutni trzni delez BEV (v floti vozil) cirka 26%.

Norveška, pa kakšni Združeni arabski emirati lahko mečejo denar v utopične zadeve in naslednjič spet v kaj čisto drugega, ker imajo pač nafto. Mi tega nimamo, zdaj pa naj bi kar zgradili ustrezno infrastrukturo; iz česa?!?:|

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Iz razlike med 0,7 in 1,5 evra kot stane bencin, in med 5 in 18 centov pri elektriki.

BlaY0 ::

Eni bi radi, da vsa EV infrastruktura obstaja še preden se na cesti pojavi prvi EV. Forget it... prvi avto se je peljal po kolovozu. In tudi drugi pa tretji...

Utk je izjavil:

Iz razlike med 0,7 in 1,5 evra kot stane bencin, in med 5 in 18 centov pri elektriki.

Ah ta cena nima nobene veze... če si človek sploh lahko privošči avto si bo tudi tisti bencin ali pa elektriko, ne glede na to koliko bo stala. Bistven je itak samo izkoristek energije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Utk ::

Ja ja, samo pravim, da je v tem veliko denarja in da se bi za spremembo lahko kaj koristnega naredilo z njim.
Iz države gre vsako leto par milijard denarja kozejebcem, v električne polnilnice pa država ne vem če je vložila do zdaj 300 mio.
Isto kot doma pri ogrevanju. Če plačuješ 3 jurje za ogrevanje, imaš nek budget, s katerim ali kupiš TČ, postaviš elektrarno, karkoli in se ti bo povrnilo. Če te ogrevanje stane 300 evrov na zimo, tega budgeta nimaš (hvala bogu sicer da ne). In "država" ima pri nafti ogromno budgeta za take investicije. Ne država kot država, ker nafto itak plačujemo mi, država bi morala to zorganizirat, da bo šel denar v pravo smer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Grimnir ::

PARTyZAN je izjavil:

Grimnir je izjavil:

1. moj karavan, čaka na menjavo ko bo neka pametna EV alternativa do 60k€ - trenutno še čakam


https://www.volkswagen.si/id7-tourer


Dejansko zgleda zanimiv, malo sem pozabil nanj.
Edino dimenzijsko pretiravajo 5m krava, WTF...

BlaY0 ::

...in takšnih je 90%. Avto rabiš v povprečju uro na dan, ostalo ti stoji na parkir placu oziroma v garaži. No v tem primeru nucaš ali pa plačaš še garažo.

PS: Za avto-abo si že slišal? To je pa za tiste, ki imajo še vedno raje avto v garaži ali pred bajto, da se vidi kdo je kdo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Gregor P ::

Mislim da se eni tu sploh ne zavedate o kakšni magnitudi vlaganja v infrastrukturo govorimo in zakaj pri Norveški vedno rečemo nafta ipd. Oni letno vlagajo 4 milijarde evrov v to, na 20 milijardni podlagi.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Norveška nima veliko prebivalcev, je pa huge, pa tudi mrzla. Dokler ne vlagamo mi niti 5% tega, kar bi pa res lahko, je škoda govorit o tem kako veliko bi treba vlagat.

DamijanD ::

Grimnir je izjavil:


https://www.volkswagen.si/id7-tourer
Dejansko zgleda zanimiv, malo sem pozabil nanj.
Edino dimenzijsko pretiravajo 5m krava, WTF...

Manjši je pa e308sw/astra st - ampak na zastareli platformi s samo 50kWh

Grimnir ::

DamijanD je izjavil:

Grimnir je izjavil:


https://www.volkswagen.si/id7-tourer
Dejansko zgleda zanimiv, malo sem pozabil nanj.
Edino dimenzijsko pretiravajo 5m krava, WTF...

Manjši je pa e308sw/astra st - ampak na zastareli platformi s samo 50kWh


Tisto je zastarelo, nimaš kaj s tistim.
ID.7 je vsaj na pogled in reviewe kar kul ampak moram premislit ali imet četrt metra daljši avto in koliko je to nerodno.

BigWhale ::

Gambino je izjavil:

Električna vozila so čisto coool za družinski avto, jeba je samo domet.

Ni jeba samo domet ampak tudi čas polnjenja.


Jaz sem prejsnji teden startal z 80% baterije in naredil 834km s tremi postanki. Enkrat sem polnil 19 minut, enkrat pa 10 minut. Tretji postanek je bil pa za hranjenje, ta je trajal se najdalj, polnjenje pa ni blo potrebno, ko sem prisel domov sem vstekal avto in naslednji dan sem se spet peljal v sluzbo.

Pet dni pred tem sem naredil 860km z enim 54 minutnim polnjenjem in enim postankom. Polnjenje bi lahko bilo 10 minut krajse, vendar sem se odlocil, da se mi ne da potem ustavljat na polnilnici, tik pred ciljem, zato da ne bom cel dopust na 15% baterije. Vmes sem v miru pojedel kosilo in si mal pretegnil noge.

Cas polnjenja za taksna daljsa potovanja ni tko zlo problematicen kot se marsikomu zdi.

Ze pri pol krajsih potovanjih sem na poti porabil vec casa za razne kave in prigrizke kot za polnjenje.


Ravno zato, se vsi trudijo najti pot skozi vodik, ker dobiš iz njega ven še vedno električno vozilo


Vodik je trenutno nesmiselen in verjetno nikoli ne bo smiselen v taksni obliki. Shranjevanje vodika je resnicno komplicirano in nevarno.

a_borlak ::

Vodikova pasta bo vse rešila :). Ok, resno, zadeva bo zanimiva, ko bo iz OVE/JEK2/fuzije bistveno preveč elektrike, potem se lahko greš igrat z vodikom. Do takrat zadeva nima smisla, pa še konkretno nevarna je.

kow ::

BigWhale je izjavil:


Cas polnjenja za taksna daljsa potovanja ni tko zlo problematicen kot se marsikomu zdi.


Ostane problem "pri selitvah narodov". Recimo poleti na hrvasko morje. Ni enostavno resljivo, zaenkrat. Ampak dober, zaenkrat so vecji problemi.

bciciban ::

kow je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Cas polnjenja za taksna daljsa potovanja ni tko zlo problematicen kot se marsikomu zdi.


Ostane problem "pri selitvah narodov". Recimo poleti na hrvasko morje. Ni enostavno resljivo, zaenkrat. Ampak dober, zaenkrat so vecji problemi.


To je bilo že 14 dni nazaj nas je 10+ avtov čakalo na prosto mesto in so še prihajali za nami.
Ko bo visoka sezona zna bit kak dan pravi kaos.
To so pač zadeve, ki jih je sedaj treba vzeti v zakup.

˙janezvalva ::

vsi proizvajalci beležijo slabše rezultate

BigWhale ::

kow je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Cas polnjenja za taksna daljsa potovanja ni tko zlo problematicen kot se marsikomu zdi.


Ostane problem "pri selitvah narodov". Recimo poleti na hrvasko morje. Ni enostavno resljivo, zaenkrat. Ampak dober, zaenkrat so vecji problemi.


Ja, to je se vedno problem in bo ostal problem do nadaljnega. Zadnjic sem bil na polnilnici v avstriji kjer je bilo cca 50 prkljuckov za polnjenje, treh razlicnih ponudnikov. Takih postajalisc bo potrebno kar nekaj za pokrivanje sezonskih migracij.

Machete ::

To se bo rešilo samo po sebi. Ko bo profitabilno bodo masovni 'EV stopi' rastli kot gobe po dežju. Denar vedno zavoha denar.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla v minulem četrtletju proizvedla in prodala manj vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
905877 (2250) Machete
»

Tesla s četrtim pozitivnim četrtletjem zapovrstjo

Oddelek: Novice / Rezultati
116386 (4670) klinker
»

Applovi poslovni rezultati: prodaja iPhonov še naprej pada (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
7027686 (24528) no comment
»

Apple prvikrat po 15 letih s padcem prihodkov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
11832606 (28248) blackbfm

Več podobnih tem