» »

AdBlue je NATEG tega desetletja !!!

AdBlue je NATEG tega desetletja !!!

«
1
2 3

deleted ::

Zdravo,

samo da izlijem svoj gnev nad nategom zadnjega desetletja, ki sliši na ime AdBlue.

V firmi imamo floto Berlingotov in Proacev (verjetno je pri Rifterjih podobno) in tudi nekaj drugih Euro6 tovornih vozil. Vsi po vrsti imajo težave z AdBlue. Ves čas meče ven napake in grozijo, da bodo prešli v varni način oziroma jih ne bo več mogoče zagnati. Na servisih naredijo resete, menjujejo drage senzorje in vse živo in potem čez nekaj tednov zopet identična zgodba. Pri nekaterih se je ponovilo že 7x. Kako zadevo rešiti ne ve nihče. Zadev na servisih NE odpravljajo v garanciji, temveč mastno zaračunavajo sleherni poseg. Kriv je kao uporabnik, ker je tankal adblue slabe kvalitete (=???), pa najsi smo tankali tistega na krajevni pumpi ali onega iz kanistrov. Nima nobene veze, stvar gre falit v vsakem primeru.

V glavnem živa katastrofa!!! PSA, ne najdem lepe besede za vas, nategune!

Kakšne izkušnje imate ostali? Res sem razočaran nad brezbrižnostjo proizvajalcev in servisnih mrež. Vsi vedo za to i nikom ništa.

kixs ::

Ko sem kupoval avto, sem gledal, da nima tega "dodatka".

IL_DIAVOLO ::

Saj ze ma vsak 10 let star dizel.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

DamijanD ::

ah ne čisto...

mugen999 ::

Z adblujem kot takim ni nič narobe. Je odlična pogruntancija za dizle da manj onesnazujejo. To je problem francozov ki očitno ne znajo tega dobro naredit. Ampak predvidevam da gre pri vas za novejse berlingote in proacerje s 1.5 hdi 130 adbluji. Ker pri bajti mamo citroena 1.6 hdi 100 konjev z adblujem letnik 2016 in avto dela do danes brez napake.

D3m ::

Letniki?

Naš Partner je letnik 2017 in brez problema.
|HP EliteBook|R5 6650U|

mugen999 ::

Samo če so avti v garanciji bi morala banda nesposobna na uradnih servisih te probleme zrihtat pod njo.

D3m ::

Službeno vozilo, če se ne motim je 2 leti garancije.
|HP EliteBook|R5 6650U|

delavec44 ::

Seveda je nateg. Tam nekje s prehodom na zeleno energijo in bio dieslom.

recmajkemi ::

Tudi DPFji, ki so obvezni od 2005 v dizelaših, so nateg. Ker delce spustijo ven ob regeneraciji. Tako, da ni manj onasneževanja le na avtoceste se preseli. Koliko motorjev je šlo k vragu zaradi ne zmžnostji pravilnega izpuha pa sambuh ve.

Kako točno že adblue pomaga, da manj onasnežujejo?
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Utk ::

Stari dizli z adblue "delajo", ker ga itak ne uporabljajo. Ko so to malo zaostrili, da ga dejansko mora nekaj porabit, je šlo hitro navzdol.

link_up ::

jaz nimam nobene tezave s tem ze 6+ let...ti javi, da natankas, natankas in je mir 10k km spet...

pac, delavci vozjo retardirano...ni prvic. Daj jim GPS v avto in od place odbijat...bojo zgal mrzle dizle osli...
In and Out

IL_DIAVOLO ::

Težko recem, ampak so far ni nobenih tezav z AdBlue. Kot da ga ni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

feryz ::

Nam so ga na uradnem Citroenovem servisu izklopili, ker ga niso znali zrihtati. Tudi to ni zastonj. 500 evrov so nam pljunili. Za kombi.

delavec44 ::

In ko začnejo na tehničnih preverjati in ga ne bo naredil?

IL_DIAVOLO ::

Ne mu vsega verjet...oz. nic mu ne verjami. Noben uradni servis ne bo pocel taksnih stvari. Raje popravlja simptome v nedogled.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

feryz ::

Kupiš nov avto. Kaj pa lahko, če firma ali pooblaščenci ne znajo zrihtati, kar je vgradila?

IL_DIAVOLO ::

Zahtevas nov nepokvarjen avto i guess.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

feryz ::

Hmmm.
Od koga? Musarce?

m0LN4r ::

deleted je izjavil:

Zdravo,

samo da izlijem svoj gnev nad nategom zadnjega desetletja, ki sliši na ime AdBlue.

V firmi imamo floto Berlingotov in Proacev (verjetno je pri Rifterjih podobno) in tudi nekaj drugih Euro6 tovornih vozil. Vsi po vrsti imajo težave z AdBlue. Ves čas meče ven napake in grozijo, da bodo prešli v varni način oziroma jih ne bo več mogoče zagnati. Na servisih naredijo resete, menjujejo drage senzorje in vse živo in potem čez nekaj tednov zopet identična zgodba. Pri nekaterih se je ponovilo že 7x. Kako zadevo rešiti ne ve nihče. Zadev na servisih NE odpravljajo v garanciji, temveč mastno zaračunavajo sleherni poseg. Kriv je kao uporabnik, ker je tankal adblue slabe kvalitete (=???), pa najsi smo tankali tistega na krajevni pumpi ali onega iz kanistrov. Nima nobene veze, stvar gre falit v vsakem primeru.

V glavnem živa katastrofa!!! PSA, ne najdem lepe besede za vas, nategune!

Kakšne izkušnje imate ostali? Res sem razočaran nad brezbrižnostjo proizvajalcev in servisnih mrež. Vsi vedo za to i nikom ništa.

Vprašanje je, če na servisu res menjajo.
Šobo odmontiraj in operi, senzor javi napako, ker vbrizga premalo, ker je soba zastopana al kristalizirala
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

feryz je izjavil:

Hmmm.
Od koga? Musarce?


Očitno te je gobec samo na netu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

d4vid ::

kixs je izjavil:

Ko sem kupoval avto, sem gledal, da nima tega "dodatka".

Isto, moj golf 2016 letnik tega nima.

Mat ma 2020 letnik 1.6 tdi z adbluejem pa zaenkrat brez tezav..
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

wcpapir ::

Vsi ki pisete brez težav dopišite še kilometre, vse kar je pod 500.000 in je brez težav je logično...ker toliko km dizli delajo že leta.

tony1 ::

"Tudi DPFji, ki so obvezni od 2005 v dizelaših, so nateg. Ker delce spustijo ven ob regeneraciji. Tako, da ni manj onasneževanja le na avtoceste se preseli."

Ne.

IL_DIAVOLO ::

wcpapir je izjavil:

Vsi ki pisete brez težav dopišite še kilometre, vse kar je pod 500.000 in je brez težav je logično...ker toliko km dizli delajo že leta.


No, potem pa kar naj crkujejo na gospodarskih neobdavcenih vozilih.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

japapajade ::

Can I use pee instead of AdBlue?
The question comes up simply because human urine contains 2 to 4 percent urea. But sadly, the answer is "no". A modern clean diesel car will recognize that your pee is not the right stuff. AdBlue solution has a far higher concentration of urea--32.5%--mixed into deionized water.
24 May 2011


:'(

JanK ::

No, v resnici je dizel nateg ne enega ampak nekaj desetletij. Predlagam ogled
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

a_borlak ::

Francozi imajo res problem z AdBlue, pri našem Citroenu šla najprej črpalka in so morali zamenjati še posodo, ker je to skupaj, potem pa šoba za vbrizgavanje, čeprav so na enem servisu najprej trdili, da gre za DPF filter. Na srečo imam lasten OBD II tester, sem pogledal napako in bila šoba, za vsak slučaj dal pregledat še DPF filter, ki je bil vsaj 90% prepusten. So mi pa povedali, da to na teh avtih dokaj redno crkuje.

harvey ::

Imaš lokalne mojstre, ki ti sprogramijo zadevo in ne rabiš več AdBlue:) ker ti slaba kvaliteta AdBlue scaline maši dize, ker kristalizira. Strošek menjav teh diz je zelo hitro tam 500 eur.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

fikus_ ::

Berlingoti imajo tezave z adblue sistemom, ce se ga premalo vozi, ker se izločajo kristali sečnine in to uniči sistem.
Polnite adblue samo do polovice in vedno svezega.
Nekateri namesto adblue tankajo čisto vodo. Potreben je poseg v motorni računalnik.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

recmajkemi ::

tony1 je izjavil:

"Tudi DPFji, ki so obvezni od 2005 v dizelaših, so nateg. Ker delce spustijo ven ob regeneraciji. Tako, da ni manj onasneževanja le na avtoceste se preseli."

Ne.

Lol kaj ne? Pa razloži kako DPF deluje.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

tony1 ::

Spet eden, ki je bolj pameten kot ves preostali svet. Iz dveh magnetov bi gotovo naredil perpetuum mobile.

20 let nazaj sem to že enkrat razložil, v točno dvostavčni povedi. Takrat je bilo nepoznavanje upravičeno, ker je šlo za novo stvar. Vmes je preteklo 20 let, in od takrat bi se že lahko naučil zgoglati "do DFPs make sense?".

Bom ti pa zguglal nekaj drugega: https://googlethatforyou.com?q=dunning%...

Horas ::

je pa treba met dizle? kao bol efektivni pa več km ae nardi?? prosim. dizl je za težko mehanizacijo. vse kar ma manj ko 2.5 tone na bencin!!!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Meizu ::

Počaki še malo, bo tudi za bencinarje kak adbullshit prišel ven.

deleted ::

fikus_ je izjavil:

Berlingoti imajo tezave z adblue sistemom, ce se ga premalo vozi, ker se izločajo kristali sečnine in to uniči sistem.
Polnite adblue samo do polovice in vedno svezega.
Nekateri namesto adblue tankajo čisto vodo. Potreben je poseg v motorni računalnik.


Ne vozi se jih premalo. To so službena vozila, vsakodnevna uporaba.

Ali veš kaj več o tem posegu?

Horas je izjavil:

je pa treba met dizle? kao bol efektivni pa več km ae nardi?? prosim. dizl je za težko mehanizacijo. vse kar ma manj ko 2.5 tone na bencin!!!


Alternativa pri gospodarskh berlingotih je 1.2 puretech. O teh motorjih je tudi marsikaj povedanega bilo. Pa prešvoh so itak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: deleted ()

stara mama ::

Meizu je izjavil:

Počaki še malo, bo tudi za bencinarje kak adbullshit prišel ven.

Vsekakor
Pri bencinarjih je na rabljenem trgu že trend "še zadnji model brez GPF"
Ekologija™ in Trajnost™

mihor ::

Celoten koncept dizla je nateg. Pa ne desetletja, stoletja. Kurimo subvencionirane stranske produkte rafinerij in s tem zastrupljamo cele generacije samo zato, da fosilna industrija žanje malo večje dobičke kot bi jih sicer.

Meizu ::

Sem tudi jaz pred nekaj meseci gledal nekaj dokumentarcev na temo "zakaj je v EU delež dizel vozil tako visok napram vsem ostalim svetovnim trgom". Nora zgodba in če je vse to res, ena velika sramota.

MadMax ::

Ampak tudi razvoj se je do nedavnega prednostno ukvarjal z dizli.

Tako imajo zdaj sodobni bencinarji praktično enake težave kot dizli. Turbine, injektorji, pumpe, GPF, EGR... In seveda smo v riti tudi pri izpustih, NOx, PMx...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Utk ::

Krasno. To ste ugotovili kakih 15 let za mano in 9 let po dizelgatu. Geniji ste.

Meizu ::

In kaj bi po tvoje naredili.

EU je dizle naredila preveč ugodne, da bi se folku splačalo protestirat s kupovanjem bencinarjev.

Utk ::

Če jih bi kupili samo tisti, ki res kaj prišparajo, jih bi prodali 3x manj.
Na vrhuncu norosti so dizle kupovali v cliotih, in to folk, ki naredi 7000 km letno.
Sicer je bil pa tudi plin opcija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Ali pa več, ko bi ugotovili kaksen ničvreden klump so atmosferski bencinarji. Aja saj res, so ze ugotovili in sli nazaj na dizla.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Comandante ::

Diesel je pac tak - ce zelis kolikor toliko cist izpuh, je potrebno s sabo vlaciti kemicno tovarno. Kar pomeni, da lahko vec stvari crkne, in da je na koncu poraba visja.

Pri mojem dizlu (2017, zadnji letnik brez adblue) opazam, da DPF sicer deluje, dela pa regeneracijo vsakih 300km in to dvigne povprecno porabo za okoli 10-15%.

Prvic in zadnjic imam dizla (pa se to samo zato, ker sem ga v familiji dobil res ugodno). Dizelski motorji so za kamione in tezke delovne stroje, v osebna vozila pa sodijo bencinski hibridi.

Meizu ::

Hja ni pomagalo dejstvo, da je bil bencin praktično 2 desetletja občutno dražji od dizla.

Jebiga, so že skalkulirali tam v EU parlamentu tako, da se je preveč izplačalo. Pa še marketinga malo čez, pa je. EU je profitirala ogromno od teh manipulacij.

Comandante ::

Za diesel so lobirali predvsem Nemci - njihova avtoindustrija je investirala tezke milijarde v razvoj dizlov, in Evropa ima najbolj izpiljene dizle na svetu.

Ce bi v VAG ta denar vlozil v hibridne bencinarje, bi dali Toyoto v kos. Tako pa so zdaj 5-10 let za Japonci. Kar je sploh problematicno, ker so zdaj Nemci stavili na cisto elektriko, pa se ne prodaja kot bi se morala.

Daniel ::

Comandante je izjavil:

Diesel je pac tak - ce zelis kolikor toliko cist izpuh, je potrebno s sabo vlaciti kemicno tovarno. Kar pomeni, da lahko vec stvari crkne, in da je na koncu poraba visja.

Pri mojem dizlu (2017, zadnji letnik brez adblue) opazam, da DPF sicer deluje, dela pa regeneracijo vsakih 300km in to dvigne povprecno porabo za okoli 10-15%.

Prvic in zadnjic imam dizla (pa se to samo zato, ker sem ga v familiji dobil res ugodno). Dizelski motorji so za kamione in tezke delovne stroje, v osebna vozila pa sodijo bencinski hibridi.


Imam 2012 dizla z DPF, pa še nikoli nisem opazil, da dela kakršnokoli regeneracijo, niti ne vem, če ima sploh kako lučko za to. Ima pa sedaj nekaje čez 200.000 km. O hibridih bi pa vedel marsikaj povedati EV clinic. Čista črna luknja in kup stroškov.

Meizu ::

Moja 2013 Opel Astra ga je rauhala regeneracijsko nonstop. Pa sem jo res čisto vozil, kot se je dalo. Nikoli na pretirano nizkih obratih na full load, na avtocesti sem večkrat namenoma vozil z visokimi obrati nekaj časa, da pomaga spucat DPF. Nonstop je nekaj kurilo noter. Pa valjda se je regeneracija upalila glih ko sem bil na rezervi, ali pa tik pred domom. Tako da sem potem še cca. 15km kot idijot po mestu vozil gor in dol, da se regeneracija zaključi.

IL_DIAVOLO ::

Regeneracija se dela s polnim tankom oz. da ni napol prazen.

Verjetno nikoli nisi razumel kako deluje regeneracija. In short... obrati morajo biti vsaj 10 min konstantno nad 2000 obratov. Ce padejo pod to vrednost, se regeneracija prekine. Zato ni mozno narediti uspešne regeneracije na regionalni cesti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

Ja in ti misliš, da se to da delat pri Oplu. Tisto se je vžgalo če si hotel ali ne. Kako sem vedel? Samo tako, da so obrati skočili gor, poraba je skočila iz 0.5l/uro na 2l/uro v stanju mirovanja.

Razloži ti Oplu raje, kako dela regeneracija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinar v dizel km (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10710643 (7300) WizzardOfOZ
»

avto v rangu 5k€

Oddelek: Na cesti
433542 (1294) matobeli
»

Poplava rabljenih dizlov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13625581 (19483) krneki0001
»

Prodajalec tomaz gole s.p. trebnje-pošten (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7019022 (13977) krneki0001
»

Volkswagen razgrnil časovnico odprave napake in podrobnosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6616944 (13669) zmaugy

Več podobnih tem