» »

Kaj kupiti - Motoristicna oprema

Kaj kupiti - Motoristicna oprema

«
1
2

Buggy ::

Nekako sem nasel zgolj eno podobno temo, ki pa je prestara in nepovezana, zato namensko odpiram tole.
Kot je brati je na ST kar nekaj voznikov motornih koles, kateri lahko svoje bogate izkusnje delijo z novimi clani, da ne bomo delali vsi istih zacetniskih napak :P

Oprema in s tem zascita je pomembna takrat, ko se kaj zgodi, kdaj pa se zgodi, pa na motorju tezje predvidis in tudi bolj si izpostavljen...verjetno tudi nisi vedno sam krivec.
Kot razberem pri opremi ni za delati nekih kompromisov, pa naj gre to za moped, 125ccm A1 ali tezji motor.

Torej po prioritetah naj bi slo takole:

-celada
-rokavice
-okopljena jakna
-cevlji
-oklopljene hlace
-podmaska/vetrna zascita za vrat
-ledvicni pas

...prosim popravite in/ali dodajte zadeve.

Zaenkrat sem kupil zgolj celado, jakno (mesh za poleti) in rokavice, razmisljam pa se o teh cevljih.

Se priporocam za nasvete, na kaj pri doloceni opremi paziti ter morda linke na trgovine.

Za zacetek pa se prosnja, kje v Sloveniji iz zaloge dobiti ugodno celade, ker moja ze narocena pride prepozno (pac impulzivni nakup) in bom rabil se eno drugi teden (tudi za sina). Pa se, so slusalke v celadi motec faktor ali super zadeva? Je za na jakno ce/ko si v prometu odsevni jopic, ki ga imamo po avtih dovoljen?

...gre pa v mojem primeru za 125 ccm Husky Svartpilen. Voznja (zaenkrat) v planu pa so lokalne cestice in brezpotja s cim manj regionalke.

Hvala.
  • spremenil: Buggy ()

starfotr ::

Poglej Louis v Avstriji.

val46 ::

Kot prvo Buggy, vidim da nisi upošteval mojega nasveta. Prva napaka je nakup iz Kitajske. Sploh čelada. Neka noname znamka, vpršaanje kako je z varnostjo pri njej in najbolj pomembno, kako ti bo sploh stala na glavi, če je prej nisi še niti nikdar poskusil? Pa pri čeladah ni pomembno samo kako ti stoji momentalno(ob poskusu), ampak čez čas...da ti ne pritiska kje na glavo, da ni preglasna, da ne piha s vseh koncev v njo...v glavnem, cela znanost. Je pa pri uveljavljenih znamkah veliko manjša verjetnost "najeba". Isto je z jakno. Si prepričan da ti bo prav? Sej veš kako so kitajci in njihove mere? Ker pri jakni je dost pomembno, da ni preohlapna, sicer ti bo plapolala med vožnjo. Če bo pa tolk majhna, da jo še zapet ne boš mogel, tudi nisi nič naredil. Ok, rokavice, to še razumem...sem tudi sam ene "zimske" pri kitajcih naročil, pa morm priznat, da za tistih 20€ kot so stale, so solidne. Za čevlje pa, pojdi nekam pri nas(ali okolica tujina-v Trsu imaš Moto charile, v Avstriji Louis), pač odvisno kaj ti je bližje, pa boš lahko sam probal obut. Cene podobnih pa niso nič dražje od teh v tvojem linku.

Drugače, če ne hodiš rad v tujino, maš tudi v sloveniji par trgovin, ki se ti jih splača vsaj obiskat in preverit, če tudi potem nič ne kupiš. Dobiš vsaj en vpogled, kaj ti paša, kaj stoji dobro na tebi in te zadeve. Cene so pa velikokrat odvisno kje in kaj. Znaš dobit fajn popuste, sploh če kupiš več stvari od enkrat. Tko, na prvo žogo preveri vsaj KMC na Dolenjski cesti v LJ, morda moto Jogy v BTC ali pa, če si bolj iz štajerske/prekmurja, motooprema v Murski Soboti. Drugače je teh trgovin še kar nekaj...kar napiši motoristična oprema v google, pa boš dobil linke do vseh, da ne pišem tu za vsako trgovino posebaj.

Buggy ::

Ja sej celada je bil prvi impulzivni nakup in zajeb ...ko sem zacel brat malo bolje, zato tudi ta tema. Sry. Iscem pa zdej neko stacuno v LJ, kjer bi vzel proper zadevo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

brbr21 ::

Buggy je izjavil:

Torej po prioritetah naj bi slo takole:

-celada
-rokavice
-okopljena jakna
-cevlji
-oklopljene hlace
-podmaska/vetrna zascita za vrat
-ledvicni pas
Hvala.


Precej si pomešal prioritete. Takole bo precej bolje:
- čelada
- hrbet!
- čevlji oz. škornji
- naprej....

Iz lastnih izkušenj :8)

codeMonkey ::

Jaz bi mogoce dal jakno pred cevlje (veeno gre za 125 ccm, pa tudi drugace).

Zgodovina sprememb…

Mohimm ::

Čelada - tisto kitajsko imej namesto lonca za rože, kupi pa CE 22.06 testirano (udarci, rotacije, več točk testiranja udarce, pri preklopnih testiran preklop...), se jih dobi že od 70€ naprej v Sloveniji + servis imaš (vizirji, zračniki, pinlock...)...
Ko jo greš kupit, jo imej na glavi vsaj 20min v trgovini, potem doma še kako uro hodi z njo po hiši preden greš na motor (da jo potencialno zamenjaš za drugo velikost, drugo čelado.. preden potrgaš dol nalepke). Vprašaj prodajalca če ne veš kako velika mora biti (generalno - zadaj ne smeš vstaviti prstov pod čelado, ko migaš levo-desno mora čelada slediti nosu in ne zamujati)

Rokavice - IMHO so boljše "gauntlet" (torej čez zapestje) ker nizke ti lažje strga z rok v primeru da drsiš "v rikverc". Imam pa tudi sam par poletnih, tako da... do as i say, not as i do...

Jakna + hrbet ščitnik (po možnosti s trtico)

Čevlji - sploh za začetnike vzemi raje škornje (največkrat položimo motor pred semaforjem na gleženj...). Kar imaš linkano nič ne piše če je podplat prečno trd ali ti bo stisnilo prste...

Če želiš casual pa dobiš tudi kevlar + ce2 ščitnike kavbojke...

Za vsak kos moto opreme ki se prodaja v EU imaš še "A", "AA", "AAA" oznake, kjer si pač pogledaš kaj zašččita za določen kos obsega, in kateri test mora prestati.

---

V osnovi pa, odvisno s kje si:
LJ - TC motoshop, yogi, bscenter, kmc,...
Dolenjska - Krško -> trgomoto, motohit...
Prekmurje - motoport...
Kranj...
.....

Ponavadi so prodajalci motoristi, poveš kaj rabiš, poveš buđet. In ti dajo predloge. Če ti kak kos ni povsem OK, pač preglej če imajo v drugi trgovini kaj kar ti bolj paše, ne kupuj z ihto...


Jaz sem v vsaki od trgovin našel nek kos (ali je bil sidi škorenj bolj udoben od alpinestars, alpinestars rokavice bolj kot shima, rev'it jakna bolj kot dainese, shoei čelada bolj kot HJC.... Ker pač nismo po "standardih", in če nisi sponzoriran, se splača najti čim bolj udobno zadevo...

mailer ::

Cena solidnih čelad se začne pri cca 250EUR in naprej (glej znamke Nolan, Shoei, Arai, Shubert... obvezen podbradni del), rokavice cca 75EUR+ (usnjene), jakna cca 150EUR+ (kordura), čevlji 100EUR+, ledvični pas 75EUR, ščitnik hrbta 100EUR+, hlače cca 100+. Se lahko dobi kvalitetno zaščitno opremo za manj kot 800EUR, ki ti bo služila vsaj 5 let.
Prej napisano je še najboljša naložba v primeru zdrsa, padca,...
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

GodoBoy ::

Ja, pri nas, na xlmoto, fcmoto,motardin, muziker pa pogosto za precej manj. So popusti občutni. Dobiš za pol cene ali še manj kot pri nas. Če kaj velikostno narobe kupiš tudi ni problem vrniti. Moj vrstni red je pa čelada, čevlji, rokavice. Nato jakna in ostalo. Pa glede čelade. Najboljša je tista, ki jo nosiš in je prave velikosti. Ščitila te bo povsem enako tista od Nexxa ali Scorpion kot parkrat dražja Arai ali pa Schubert. Ob enakem standardu seveda.

Buggy ::

Hvala lepa vsem za pojasnila in nasvete. Ker sem si predvsem s stalisca vidljivosti, zracnosti in tudi izgleda, zelel retro HJC V60, ki je zal nikjer ni na zalogi sem se odlocil za HJC i91. Obe sta ECE 22.06, ce prav razumem gre za cisto novi standard, ki ga morajo vse celade od 2023 naprej tudi upostevati.

https://kmc.si/celade/tip-celade/preklo...

Hvalijo zracnost, tihost in udobje. Ima predpripravo za slusalke ter vozis lahko z dvignjenim vizirjem ali celim sprednjim delom. Nenazadnje bo moja hitrost na cestah okoli 70-90 kmh

Ima kdo to celado ali pa kaksen pomislek?

GodoBoy ::

Odlična, važno je samo da boš imel pravo velikost in da odgovarja po obliki tvoji glavi. Bi te pa lažje drugi opazili če bi bila svetla. Za varnost črna ni optimalna. Ampak ja, tudi sam imam eno črno...

Buggy ::

tnx...ja grem pomerit, sem ze govoril s prodajalcem. Buco imam glih vmes med M in L 58.5cm, ce me je seveda moja prav zmerila. Ja glede vidljivosti se strinjam, jo bom itaq malce "prilagodil" okusu z odbojnimi nalepkami v kaksni zanimivi oblik ;)

Buggy ::

Kot ste pravilno svetovali je bilo pomerjanje v zivo, cisto nekaj drugega kot upostevati standarde na inernetu. Na koncu sem v KMC vzel XL celado HJC i91, ki je res kot ulita. Namontiral sem se BT headset in pinlock, ko imam pocasno voznjo dvignem celjustni del gor in soncni shield dol. Kitajska celada, ko pa pride bo pa za spomin na zajeb, ki ga ne smem vec narest :))
Tudi z rokavicam sem zajebal in ze gledam svedske, ki sem jih imel tudi na voznji v avtosoli ...sicer sem imel druge, ko sem pa probal tele v KMC so bile obcutno boljse.

...cene so pa iste kot prek neta. Hvala za nasvete!

Imam pa kot noob tezave se s tem da me po treh urah voznje zacne boleti desno zapestje, predvidevam da zato ker se prevec krcevito drzim krmila...bo bolje...dejansko sem sele 4 dan na motorju po prevozenih 500km. Praksa je vse...vsaj upam tako

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

codeMonkey ::

3h ni malo. Med voznjo poskusaj veckrat pomisliti na zapestje, da slucajno ni v neprijetnem polozaju.

Drugace pa cimprej nastudiraj tudi "counter steering". Potisni z levo roko krmilo naprej, ko gres v levi ovinek in obratno. S tem se bos mogoce se bolj sprostil, pa tudi obvladal bos motor bolje.

Pa po pameti.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Jep counter steering sem zacel probavati, spremljam pa tega modela. Sicer je zadeva dost "natural" in jo vcasih delas podzavestno, rad bi se pa naucil delat tudi nacrtno.

https://www.youtube.com/@MotoJitsu



Najprej sem pa treniral hitro ustavljanje, ker imam zadnjo zavoro na pedalki in ne na rocki kot v avtosoli, kjer sem bil pohvaljen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Tale jacket iz amazona moram pohvalit za te vroce dni https://www.amazon.de/-/en/dp/B092QRCBX...

nikoli zasvican, ni pa tudi obcutka da bi te kej prepihalo...seveda govorim s stalisca amaterja, ki se sele spoznava z zadevami

raceboy ::

imam dainese 2 delni usnjen kobinezon za takrat 800-900 €. shoei celado za ce se prav spomnem takrat 800€. skornje sem kupil TCX. rokavice alpinestars za 160€ s zvezanim mezincem in prstancem. parkart pogrnil. sicer celada je res malo opraskana ma je se zmeri ok. kombinezon je opraskan. scitniki na kolenih so pa zdrsani zarad grobnika. tko da ja... za opremo ne sparajte !

FireSnake ::

Ledvičnega pasu nihče ne omeni?
Jaz imam jakno pa ledvični pas vseeno nosim.
Kakor tudi podkapo: vedno. Da si čim manj zasvinjaš čelado.
Eni tega ne morejo nosit. Jaz sem se navadil od začetka.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Kayzon ::

Jaz bi obvezno svetoval motoristicno obutev,ne rabis zdej teh racin skornjev kupovati takoj lahko so te "urban shoes",sam je res pomembno da imas zascitene gleznje.

Zakaj? Poguglaj si poskodbe gleznja na motorju,absolutno brutalno. Ze samo pri padcu 30-50km/h ti lahko odpre cel glezenj.

Buggy ::

Imel izkusnjo drugi dan, ki potrdi tvojo tezo. Kot noob sem prepozno zajel ovinek in potem lovil motor. Avtomaticno je sla v paniki noga dol in zahvatila tacko v gleznju. Ze naroceni "gleznarji".

val46 ::

Buggy je izjavil:



Imam pa kot noob tezave se s tem da me po treh urah voznje zacne boleti desno zapestje, predvidevam da zato ker se prevec krcevito drzim krmila...bo bolje...dejansko sem sele 4 dan na motorju po prevozenih 500km. Praksa je vse...vsaj upam tako


Po 3h bolijo zapestja še koga ki je zrasel z motorjem, kaj šele nekoga, ki se vozi šele par dni. Ampak vseeno si lahko pomagaš. Kot prvo, preveri položaj rok na balanci.Zapestje naj bo čimbolj v naravnani legi, ko držiš ročico za prednjo zavoro ali sklopko. Upam da razumeš kaj želim povedat? Pač, naj bo čimbolj ravno preko zapestja, ne da maš zapestje navzdol, ali še dosti slabše, obrnjeno navzgor. Kot drugo si že ugotovil...balanco se drži nalahko...ne da jo krčevito držiš, kot da ti bo kam ušla. Motor bo šel sam naravnost, ne rabiš nonstop držat balance kot nor. Ko boš dobil občutek, bo tudi bolečin manj. Kot tretje je pa tudi dosti odvisno od samega motorja in vibracij, ki se prenašajo na balanco. Tvoj ima en cilinder in je že po defoltu več treslajev, kot pri 2,3 ali 4 cilindrih. Ponavadi je tako, da več cilindrov kot ima motor, manj je tresljajev in vibracij. Fizika pač, tle kaj dosti naredit sam od sebe ne moreš.

Buggy ::

tnx bud, treslajev motorja niti ne cutim, mislim da je bisteven problem v meni in to bi rad poboljsal, vse pa pride s prakso I guess..or I hope.
Mal sumim pretesne rokavicem ker ko jih snamem imam kar nekaj otisancev v obliki zastajanja krvi. Zato tudi kupujem nove. Zivi, izkusi in se uci, ter poslusaj pametnejse. TNX for any tip guys...konc koncev pa si zgolj ti, motor in okolica, kjer ni univerzalnega recepta!
Zato pa hvala vsem za vse dobre tipe izkusenih motoristov.

BTW: bolj da me zdej ne bere bivsi sef...like 60 let...ja tud do njega bom sel, sam rabim mal prakse

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

val46 ::

Ja evo, vidiš---še ena stvar, na katero pa jaz nisem pomislil. Tudi to je možno ja, da ti rokavice preprečujejo kroženje krvi, kar posledično pomeni mrtvičenje rok in bolečine v njih. V tem primeru priporočam podaljšane rokavice, ki ti učvrstijo zapestje, tako da ni tistega prehoda tako ostrega. Jaz imam podobne tem že 3 leta in sm ful zadovoljen z njimi : https://www.google.com/imgres?q=motoris.....i&w=550&h=366&hcb=2&ved=2ahUKEwjl19Lj3-2GAxXDIhAIHaQoAFY4FBAzegQIDhAA

Niso točno tak model, ker teh k mam jst zgleda ne prodajajo več, ampak prbližno razumeš kaj mislim upam da...

Buggy ::

Ne vem, razmiljam. V avtosoli sem 3 ure skupaj vozil s sposojenimi rokavicaimi in nic problemov. Sem sel na svoj bike 3 ure bolecine v zapetju. Lahko so https://www.amazon.de/-/en/dp/B0CTHBL3W..., lahko je geometrija (avtosolo sem fural jeben skuter) vem samo da sem opazil na mojih rdece lise ko sem rokavice snel, tam pa nic. NWM, nisem dost pameten delam na tem :D

Je pa tud res da je bil tis skuter CVT in upelan,,,moja punca se pa se spoznava z mano manulano s sklopku, ceprav preko quick shifterja... mogoce rabim sam trening, Nocem pickica izpast.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

val46 ::

Če imaš te, ki si jih na linku pripopal, je čist možno to, kar sm prej napisal. Zakaj? Zato ker te so "kratka" verzija in jih stisneš ravno tam na pregibu zapestja(slabši pretok krvi), med tem ko une podaljšane, povečini stisneš višje gor proti komolcu in te ne tolk potem "žulijo" na pregibu zapestja. Pa še nove so predvidevam in se mora usnje še malo udelat, da ne bodo tako "trde". Pozicija telesa pa tudi neki pripomore k temu...na skuterju si sedel bolj pokončno/vzravnano, na tej huski, pa sm prepričan da si bolj nagnjen naprej. Vsaj upam da si, drugače zgledaš, kot da sediš na klopi v cerkvi :))

Ti sam vadi...bolečine, če res niso nekaj bolezensko opredeljene, bodo šle mimo. Pa vsake tolko malo otresi roke med vožnjo, tako da ti ne bo tako hitro odrevenela.

Buggy ::

Jep, vaja dela mojstra in noben se ni rodil z vsem znanjem na svetu, zato pa lepo od nekaterih, da konstruktivno pripomorete k debati. TNX

miha98 ::

A imamo kakšen moto klub tu na slo techu? Bi se mogoče lahko dobili tisti, ki imamo mopede kdaj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

bajsibajsi ::

Bolecin v zapestju ne bi smelo biti. Gre dejansko za bolece desno zapestje ali za odrevenelost?
Sam kdaj dobim obcutek odrevenelosti desne roke. Predvsem na AC, kjer desno roko (brez tempomata) tezko spuscas z balance.
Odrevenelost skoraj takoj izgine, ce za nekaj sekund spustim roko z gas rocke. Vcasih tudi razrahljam rokavico v predelu zapestja.

FireSnake ::

miha98 je izjavil:

A imamo kakšen moto klub tu na slo techu? Bi se mogoče lahko dobili tisti, ki imamo mopede kdaj...


Nimamo. Lahko bi se dobili.
Je pa iz prakse pri teh srečanjih, da zeo glasni v živo le niso tako glasni :)

bajsibajsi je izjavil:

Bolecin v zapestju ne bi smelo biti. Gre dejansko za bolece desno zapestje ali za odrevenelost?
Sam kdaj dobim obcutek odrevenelosti desne roke. Predvsem na AC, kjer desno roko (brez tempomata) tezko spuscas z balance.
Odrevenelost skoraj takoj izgine, ce za nekaj sekund spustim roko z gas rocke. Vcasih tudi razrahljam rokavico v predelu zapestja.


Bo držalo. Ko se pelješ navzdol in ni treba gasa dežati roko položiš na bedro. Pa je hitro bolje. Ponoviš vsake toliko.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Buggy ::

Danes je prisla tista "kitajka" celada Cyril in presenecen sem ugotovil, da ima zadaj stiskano tudi da ima ECE R 22.05. A je to valid al mislite da gre za fake? Si sploh lahko to dovolijo?


mi pa zacuda tudi ta po velikosti tudi sede pa je L (sicer je malce bolj tesna, se pa baje to se uleze), HJC i91 pa XL.

starfotr ::

Kitajci napišejo vse.

bajsibajsi ::

FireSnake je izjavil:

miha98 je izjavil:

A imamo kakšen moto klub tu na slo techu? Bi se mogoče lahko dobili tisti, ki imamo mopede kdaj...


Nimamo. Lahko bi se dobili.
Je pa iz prakse pri teh srečanjih, da zeo glasni v živo le niso tako glasni :)


Nekaj malega, tudi ST motoristov, se nas je ze dobilo pred leti. ;)

val46 ::

No, če bo res kdaj kaj takega nekje, sm zraven...sam povedat pa napisat kdaj pa kje, pa pridem.

FireSnake ::

val46 je izjavil:

No, če bo res kdaj kaj takega nekje, sm zraven...sam povedat pa napisat kdaj pa kje, pa pridem.


Enako. Če bo le čas.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Invictus ::

FireSnake je izjavil:

Ledvičnega pasu nihče ne omeni?
Jaz imam jakno pa ledvični pas vseeno nosim.
Kakor tudi podkapo: vedno. Da si čim manj zasvinjaš čelado.
Eni tega ne morejo nosit. Jaz sem se navadil od začetka.

Podkape se da dobiti take iz svile. Baje so najboljše.

Sicer jaz to govorim iz smučarskega vidika :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MisterM ::

FireSnake je izjavil:

Ledvičnega pasu nihče ne omeni?
Jaz imam jakno pa ledvični pas vseeno nosim.
Kakor tudi podkapo: vedno. Da si čim manj zasvinjaš čelado.
Eni tega ne morejo nosit. Jaz sem se navadil od začetka.


Jaz ga nosim samo takrat, kadar imam moto kavbojke in usnjeno jakno. Pri dvodelnem kombinezonu, kjer se jakna z zadrgo pripne na hlače, pa za to ni potrebe. Podkapo pa zmeraj.

dj_uro ::

MisterM je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Ledvičnega pasu nihče ne omeni?
Jaz imam jakno pa ledvični pas vseeno nosim.
Kakor tudi podkapo: vedno. Da si čim manj zasvinjaš čelado.
Eni tega ne morejo nosit. Jaz sem se navadil od začetka.


Jaz ga nosim samo takrat, kadar imam moto kavbojke in usnjeno jakno. Pri dvodelnem kombinezonu, kjer se jakna z zadrgo pripne na hlače, pa za to ni potrebe. Podkapo pa zmeraj.


Mogoce v razmislek hrbtna zascita oziroma zelva z ledvicnim pasom? Pa si hkrati zavarujes hrbtenico in ledvice;)
vw-klub.si

MisterM ::

Dober nasvet, sicer imajo mnogo moto jakne v hrbtu žep, v katerega se lahko vstavi zaščita hrbta. Gotovo manj učinkovito kot želva, vseeno pa bolje kot nič.

dj_uro ::

MisterM je izjavil:

Dober nasvet, sicer imajo mnogo moto jakne v hrbtu žep, v katerega se lahko vstavi zaščita hrbta. Gotovo manj učinkovito kot želva, vseeno pa bolje kot nič.

Se strinjam, vendar sem mnenja, da so tisti “standardni” premajhni oziroma prekrijejo “samo” tistih 20x20cm, pa se to v zgornji 1/3 hrbta. Zelva pokrije od vratu do riti vkljucno z ledvicami
vw-klub.si

codeMonkey ::

Jaz sem od zacekta navajen na tole in ga imam za bordanje in motor:

https://ridingbible.blogspot.com/2013/0...

Mohimm ::

Še nasvet glede prekrvavitve: Če imaš rokavice čez zapestje, ko jih zapenjaš prepogni roko (ne imet zravnane, ampak kot da bi gas obrnil do konca in še malo (obe roki)) in potem NEŽNO zategni ježka. (popravek: ne nežno zapet, ampak nežno zategni, zapet mora pa ježek 100%...

Sploh če imaš dolge rokavice in dva ježka, je prvi (tamali, takoj za zapestjem, praktično tudi glavni) lahko relativno sproščeno "zategnjen" in bo uspel obdržati rokavico na roki tudi pri padcu.


 kjer piše "safe retention"

kjer piše "safe retention"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mohimm ()

Ljubisa ::

Oj. Kaj mi priporočate,katero čelado naj kupim? HJC i91 ali LS2 ff9906. Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ljubisa ()

Buggy ::

HJC i91 imam sam in sem izredno zadovoljen, zal pa nimam refrence za primerjavo. NO nekako imam, ker sem dobil s kitajske neko ECE certificirano celado ki mi je malce tesna, obcutno bolj piha in je neprimerno bolj glasna...pa se smardi, kar je po moje resljivo.

Kar mi je do sedaj po 1400km s zelado HJC i91 vsec:
-ko gre po mestu lahko celjust dvignem gor, plunem ven nabrano sluz in se pocoham po nosu
-ima pinlock ki funkcionira in black visor ki ni pretemen
-predpriparvo za standard BT headphone ima verjetno ze vsaka celada a tukaj ni cutiti da bi te kaj zulilo.
-Imajo pa tudi na levi in desni strani prostor za predpripvaljen njihov inertcom
-ima oblogo tudi ce nosis ocala(soncna) ni tezav

Naslednja stvar ki jo bo kupil, ce bo slo zivljenje v pravo smer bodo rokavice, ker s tistimi cenenimi iz Amazona ne morem vozit in sedaj vozim brez, kjer tezav z odrevenevim zapestjem nimam vec, takoj ko sem jih fuknil stran :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

val46 ::

Ne se igrat brez rokavic. Dobronameren nasvet. Tistih 30, 40€ menda ni tak strošek, da si jih ne bi mogel privoščit. In kot sem ti že napisal, poskusi dobit tiste "podaljšane", pa ko si jih stiskaš, jih stisni gor višje, tisti pasek na zapestju, pa lih tolk da drži. Zdej si vsaj ugotovil, da je bil problem v rokavicah. No, pa malo so se ti najbrž že tudi roke navadile na tresljaje in zato nimaš več tolk teh problemov.

Ti sam nadaljuj tako...in uživaj :)

miha98 ::

vtf? kakšne roke imaš , da ti odrevenijo prsti? Sam vozim od 14 leta pa prvič slišim za kakršno koli odrevenelost prstov. pa sem zamenjal par rokavic... oz. zapestje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

Mohimm ::

Glede kupovanja varnostne opreme iz Amazona/AliExpressa/eBay-a...

Youtube Amazon's BEST-SELLING gloves

Vsak pa naj razmišlja s svojo glavo koliko mu pomenijo koža in kosti :)

MisterM ::

Se strinjam, res bi položil na srce vsem zanesenjakom motorizma, da pri opremi ne šparajo.

51M3K ::

Pri opremi res ne šparat. Med motoristi je znan pregovor "Dress for the slide, not the ride".

Dobra čelada je prva. Preklopna čelada je super poleti, ni pa tako varna kot integralna + ko ti prvič pri malo večji hitrosti prileti kaka večja žuželka v obraz..

Želva je obvezna. Pozabil sem že, ampak % ljudi, ki so invalidi zaradi padca z motorjem, pa ne bi bili, če bi nosili želvo je zelo velik.

Glede rokavic - nujno, tudi če greš samo gor in dol po ulici. Pri vsakem najmanjšem padcu si najprej z rokami zaščitiš telo.
Jaz jih imam vedno, odkar je šef reševalnih prevozov nekega podjetja dobro povedal - koliko pomenijo rokavice (ki so nad zapestjem), vidiš komaj, ko pri mali hitrosti padeš z motorjem, pa si 2 meseca ne moreš sam riti obrisat.

Potem pa vse ostalo.. v zadnjem času so zelo zanimivi tudi jopiči, ki imajo vgrajen airbag.

V Sloveniji sem osebno najbolj zadovoljen s trgovino Moto Oprema v Murski Soboti.
Loading...

Kalavala ::

Za dobro opremo pa ne rabiš dati premoženja. Večje trgovine imajo svoje blagovne znamke, ki so nekatere kar solidne. Recimo XLmoto ima Course. Njihove rokavice (vsaj usnjene, te imam dvoje) so primerljive z dosti dražjimi brandi.

https://www.xlmoto.eu/motorcycle-gear/g...

raceboy ::

ali pa fcmoto
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motorna kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
539345 (6874) Comandante
»

Primeren kros za punco začetnico (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5912579 (10630) 111111111111
»

CPP za motor

Oddelek: Na cesti
132176 (1889) JanK
»

nakup "cestaka" 250 vs 600 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9310368 (7777) flipflop

Več podobnih tem