» »

Prvo poročilo Evropske komisije o dejanski porabi novo registriranih osebnih vozil

1
2
»

hruske ::

Magic1 je izjavil:

Merjenje plug-in skupne porabe je popolno nesiselna. Ne moreš ločit elektrike od bencina.


Spet en, ki ni prebral poročila. Meri se ločeno poraba goriva, št. vseh prevoženih km, število prevoženih km z uporabo elektromotorja, število km ko se baterija polni, poraba goriva ko se uporablja tudi elektromotor (ločeno glede na polnjenje/praznjenje), količina kWh odvzeta iz omrežja in porabljena za polnjenje baterije.

Za emisije se potem gleda poraba fosilnega goriva na km. Glede na cifre bi jaz rekel, da skoraj nihče ne priklaplja PHEV, temveč večiha prihranka pride od rekuperacije oz. mogoče delovanja motorja na optimalni moči.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

stara mama ::

energetik je izjavil:

A to misliš, da bi bila zabava s TDI-jem, našraufanim na e-CVT? >:D

Če so ti to edini dve možnosti pogona (ali atkins ali TDI), potem ja, je mogoče komu celo zabavno.
Sploh S-T geekom, ki vidijo samo številke in imajo na armaturki beležnico za sprotno vpisovanje porabe.

MrStein ::

Magic1 je izjavil:

Merjenje plug-in skupne porabe je popolno nesiselna. Ne moreš ločit elektrike od bencina. Efektivnost motorja bi se lahko zmerilo tako, da se ga 1000km+ ne priklopi nikoli na elektriko in se nato gleda povprečje.

Izprazniš baterijo, napolniš tank in voziš, dokler gre.
Puf, imaš porabo bencina. Za počasne: količino natankanega goriva deliš s številom prevoženih kilometrov

Potem izprazniš tank, napolniš baterijo in voziš, dokler gre.
Puf, imaš porabo elektrike.


Najameš tri diplomante, da te dve številki napišejo na list kjer so lastnosti vozila in je konec.

Samo je enim to preveč komplicirano. Sploh birokratom in politikom.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Dario25 ::

Nobena vozila mi ne predstavljajo težave, niti sem za njih niti sem prti njih.
Moti me posilj.vanje z neresničnimi propagandami v eno stran ali drugo stran v dobrobit biznisa.
Moti me ker nevedne ljudi skregajo med sabo in je vedno več sovraštva med ljudmi, v ozadju se pa bogatuni smejijo.
Moti me propaganda o zelenem planetu itd... Katera nima smisla nobenega kot tako kot jo navajajo.
Razumem pa da se svet vrti okoli energentov in da si tukaj vsak želi košček tržišča, ne glede na posledice. Tako kot je to v farmaciji ali prehrani.


Skratka tko kot si vsak izbere svojo optimalno hišo, hladilnik, TV, kolo itd... Si vsak enako izbere optimalno vozilo pa ne glede na energent!
Tak da tukaj razlagat nekomu da je nekaj bolje kot drugo je nevednost ker brez podatkov o tej osebi ne moreš predlagat kaj je boljše.

Lp

Gregor P ::

MrStein je izjavil:

Magic1 je izjavil:

Merjenje plug-in skupne porabe je popolno nesiselna. Ne moreš ločit elektrike od bencina. Efektivnost motorja bi se lahko zmerilo tako, da se ga 1000km+ ne priklopi nikoli na elektriko in se nato gleda povprečje.

Izprazniš baterijo, napolniš tank in voziš, dokler gre.
Puf, imaš porabo bencina. Za počasne: količino natankanega goriva deliš s številom prevoženih kilometrov

Potem izprazniš tank, napolniš baterijo in voziš, dokler gre.
Puf, imaš porabo elektrike.


Najameš tri diplomante, da te dve številki napišejo na list kjer so lastnosti vozila in je konec.

Samo je enim to preveč komplicirano. Sploh birokratom in politikom.
Sprašujem, ker se nisem preveč poglabljal in ne vem zares, ampak ali ne deluje priključni hibrid potem kot normalni hibrid? Torej ne moreš dejansko sprazniti baterijo povsem do konca (ker sistem tega ne pusti in se ne moreš potem peljati le na bencin). Medtem ko če pa porabiš ves bencin, avto še lahko pelje le na baterijo naprej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MrStein ::

Če je baterija prazna (ali "prazna"), se pelješ dalje na bencin.
Torej deluje kot hibrid.

(če sem prav razumel vprašanje)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

energetik ::

Gregor P je izjavil:

Sprašujem, ker se nisem preveč poglabljal in ne vem zares, ampak ali ne deluje priključni hibrid potem kot normalni hibrid? Torej ne moreš dejansko sprazniti baterijo povsem do konca (ker sistem tega ne pusti in se ne moreš potem peljati le na bencin). Medtem ko če pa porabiš ves bencin, avto še lahko pelje le na baterijo naprej.
Deluje kot hibrid. Ampak navaden hibrid deluje izključno na bencin. Baterija je samo buffer. Dovolj je, da si rezervira 0,75 kWh v bateriji v ta namen.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Dober hibrid ne rabi bit priključni, slabemu pa ne pomaga da je plugin.

BlaY0 ::

energetik je izjavil:

Graf samo kaže, da se folku ne da filat PHEV in/ali da si je nabavil napačno vozilo. Poleg tega, da je izbrani WLTP cikel nerealen.

Da, to je razlog. Folk je nabavljal hibride, ker so za njih dobivali subvencije. Na eBay-u je čuda folka prodajalo polnilne kable, ker jih niso imeli namena uporabljati. Vse večje nemške firme so recimo za službene avtomobile kupovale PHEV, ki jih nihče nikoli ni polnil z elektriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

mr_chai ::

feryz je izjavil:

Če ti tako praviš, bo že držalo.
Meni kuri 9 l/100 km, namesto 15 l/100 km. Nije baš nešto, ampak nekaj se pa nabere.


Ford fokus karavan, letnik 2019, 4.8l/ 100km. Pa ne pazim nic in klima tud dosti laufa. Kaj moras ti v avtu delat, a mas skoz masazne zice vklopljenje ?

DamijanD ::

tvoj fokus ma max speed tolk kot ma fery povprečno, ko gre na resno pot.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvo poročilo Evropske komisije o dejanski porabi novo registriranih osebnih vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
608827 (4936) DamijanD
»

Lani prvikrat upadli povprečni izpustih novih vozil v EU

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
175237 (4387) hruske
»

Afera Dieselgate (PreWvara)

Oddelek: Na cesti
406173 (5028) Unknown_001
»

Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
632156430 (101157) krneki0001

Več podobnih tem