Forum » Na cesti » Prenova LJ železniške postaje
Prenova LJ železniške postaje
kancler ::
Je kaj gradbincev na forumu?
Zanima me, zakaj niso vkopali tire od recimo tivolija pa do kolinske in poglobili postajo? Zakaj rešujejo z nadvozi? Je močvirje oz. zajeban teren takoj spodaj?
Zanima me, zakaj niso vkopali tire od recimo tivolija pa do kolinske in poglobili postajo? Zakaj rešujejo z nadvozi? Je močvirje oz. zajeban teren takoj spodaj?
bopexa ::
Je kaj gradbincev na forumu?
Zanima me, zakaj niso vkopali tire od recimo tivolija pa do kolinske in poglobili postajo? Zakaj rešujejo z nadvozi? Je močvirje oz. zajeban teren takoj spodaj?
Vkopali tire? A ves kaj se zgodi ob vsakem deževju s podvozi pri Tivoliju in Želežniški postaji? Velika luža sredi katere plava avto z nekim omejenecem, ki misli, da ima amfibijsko vozilo.
Enak razlog, kot zakaj Ljubljana ne bo nikoli imela metroja...ker bi bilo vse skupaj svinjsko predrago izolirati pred vodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bopexa ()
Groot ::
Ampak poplavljen podvoz v Tivoliju mislim da ni posledica dviga podtalnice, ampak posledica zabitega jaška na spodnji točki podvoza. Ker se po površini ceste tja hitro steče precejšnja količina vode, to rezultira v poplavljeno cestišče. Če se ne motim so bile že ideje, da bi ta del sanirali, ampak bi to menda zahtevalo večji poseg in prenovo.
bopexa ::
Ampak poplavljen podvoz v Tivoliju mislim da ni posledica dviga podtalnice, ampak posledica zabitega jaška na spodnji točki podvoza. Ker se po površini ceste tja hitro steče precejšnja količina vode, to rezultira v poplavljeno cestišče. Če se ne motim so bile že ideje, da bi ta del sanirali, ampak bi to menda zahtevalo večji poseg in prenovo.
Kolikor se spomnim, ni prostora za vodni "padec", ker je podvoz nižji od kanalizacije ali nekaj takega.
noob96 ::
Ali se sploh ve, kaj bo nastalo na koncu tega projekta? So kakšni renderji, kako bo izgledala postaja, dunajska, nadvoz...vsi pišejo da bodo zaprli dunajsko in tralala, ampak ne razumem zakaj? Bodo rušili nadvoz? Delali novega? Kaj bo drugače?
bopexa ::
Ali se sploh ve, kaj bo nastalo na koncu tega projekta? So kakšni renderji, kako bo izgledala postaja, dunajska, nadvoz...vsi pišejo da bodo zaprli dunajsko in tralala, ampak ne razumem zakaj? Bodo rušili nadvoz? Delali novega? Kaj bo drugače?
Tam bojo zazidali podvoz, zato, da preprečijo navalu ekonomskih migrantov dostop v mesto in s tem prisilili promet, da uporablja obvoznico do skrajne točke njihove vožnje, namesto, da se vozijo po diagonali čez mesto. Dovoljeno bo za LPP.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bopexa ()
FrRoSt ::
Ali se sploh ve, kaj bo nastalo na koncu tega projekta? So kakšni renderji, kako bo izgledala postaja, dunajska, nadvoz...vsi pišejo da bodo zaprli dunajsko in tralala, ampak ne razumem zakaj? Bodo rušili nadvoz? Delali novega? Kaj bo drugače?
So neke makete in načrti, ne moreš verjeti, ne bodo se sproti zmišljevali!
Poleg nove železniške in avtobusne postaje naj bi bilacžel proga nad Dunajsko 6 tirna, sedaj je 4, če se ne motim. Poleg tega bo bila cesta mimo posraje do Orto bara, Masarikovva, ce se ne motim 4 pasovna. Predvsem podvoz pri Orto baru in naprej v Bezigrad in na Šmartinsko cesto je sedaj ozko grlo.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
starfotr ::
Je kaj gradbincev na forumu?
Zanima me, zakaj niso vkopali tire od recimo tivolija pa do kolinske in poglobili postajo? Zakaj rešujejo z nadvozi? Je močvirje oz. zajeban teren takoj spodaj?
Recimo za izven nivojske prehode mora denar priskrbeti občina. V Ljubljani Zoki ne razveže mošnje zato jih ni. Pač neumna politika in čisto nič drugega.
O novem potniškem centru je pa škoda izgubljati besede, ker je fail od faila. Bolje bi bilo, da bi že naslednjih 100 let bila ista usrana postaja, kot to kar bodo sedaj na pol naredili.
fujtajksel ::
Vkopali tire? A ves kaj se zgodi ob vsakem deževju s podvozi pri Tivoliju in Želežniški postaji? Velika luža sredi katere plava avto z nekim omejenecem, ki misli, da ima amfibijsko vozilo.
Enak razlog, kot zakaj Ljubljana ne bo nikoli imela metroja...ker bi bilo vse skupaj svinjsko predrago izolirati pred vodo.
Res ne verjamem da je voda v teh podvozih nerešljiv problem. Omejenci seveda so problem, ampak glede na pogostost pojava bi če se že ne morejo prec lotit sancije morali vsaj montirat semafor. Včasih so namočeni tudi nič krivi ki zaradi gneče ne morejo nazaj ko se voda dviga.
Tole z vkopavanjem tirov ne vem če ima dovolj smisla glede na strošek.
Bi bilo bolj smiselno dat denar za kakšno linijo metroja (pod zemljo le v ožjem centru pa s pod/nadvozi križišč).
Ne verjamem da je z vodo kaj večji problem kod po mestih kjer jih imajo. Je pa velika investicija. Če bi znali ko je bil čas za to porabit evropske sklade bi najbrž šlo.
Bellzmet ::
Avtobusna postaja, kot bo nova narejena, bo poddimenzionirana in nedorasla 21 stoletju, pa se dela za naslednjih 50+ let.
Npr. komentar sedanjega direktorja avtobusne postaje:
https://www.finance.si/transport-logist...
Npr. komentar sedanjega direktorja avtobusne postaje:
https://www.finance.si/transport-logist...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Invictus ::
Avtobusna postaja, kot bo nova narejena, bo poddimenzionirana in nedorasla 21 stoletju, pa se dela za naslednjih 50+ let.
Npr. komentar sedanjega direktorja avtobusne postaje:
https://www.finance.si/transport-logist...
Ta direktor malo bluzi.
Kaj imajo tam za pocčeti e-polnilnice in vodik, če je postaja sredi mesta.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kancler ::
Ali se sploh ve, kaj bo nastalo na koncu tega projekta? So kakšni renderji, kako bo izgledala postaja, dunajska, nadvoz...vsi pišejo da bodo zaprli dunajsko in tralala, ampak ne razumem zakaj? Bodo rušili nadvoz? Delali novega? Kaj bo drugače?
Ja so. Emoniko je hotel graditi trigranit (madžari), pa mislim, da so sedaj developerji.
Potem, pas severno od štreke od recimo zdaj improviziranega peščenega parkiriška pa do situle bo gradil Corwin, nekakšno "eko" poslovno-stanovanjsko cono. Morda tudi novi prostori za sodnije.
Je kaj gradbincev na forumu?
Zanima me, zakaj niso vkopali tire od recimo tivolija pa do kolinske in poglobili postajo? Zakaj rešujejo z nadvozi? Je močvirje oz. zajeban teren takoj spodaj?
Recimo za izven nivojske prehode mora denar priskrbeti občina. V Ljubljani Zoki ne razveže mošnje zato jih ni. Pač neumna politika in čisto nič drugega.
O novem potniškem centru je pa škoda izgubljati besede, ker je fail od faila. Bolje bi bilo, da bi že naslednjih 100 let bila ista usrana postaja, kot to kar bodo sedaj na pol naredili.
Hvala, sem upal da boš prišel in se oglasil. Jaz sem tudi fan stare postaje, arhitekturno bi jo morali ohranit. Mislim, da se ponavlja zgodba s stadionom bežigrad, kjer bi morali obnoviti in bi lokacija ostala, Olimpija bi imela dušo, tako pa imamo armiran beton stožice in absolutno brezvezen stadion sadar+vuga arhitekti, ki nima afinitete do fusbala in je sfaljeno v štartu.
Tudi tukaj bi moral ajzenpon izjahat it AO dediščine in bi moral dat nek poklon tej postaji, jo oživit, in jo narest za Ljubljano ne pa za turiste in bangladeševce ter indijce. Tudi jaz mislim, da so, v metafizičnem smislu, narobe zastavili s tole contemporary prenovo.
kancler ::
Denar je razlog.
Ok, odstopam od predloga poglobitve. Verjetno je res 100x bolj zajebano in dražje. Imaš razvoj, potem grandjo in potem še vzdrževanje.. Najbrž bi bilo res predrago posebej lifecycle potem ko bi bili tiri pod zemljo bi bilo manipuliranje in vzdrževanje te infrasturture težje in dražje kot če premostiš na dveh koncih (dunajska in orto bar).
Bellzmet ::
Poglobiti bi morali, ne glede na denar. Sodobno mesto ima železniško dokaj v središču in seveda poglobljene proge do tja. Tako se dela in je najbolje za vse.
Miki N ::
Hvala, sem upal da boš prišel in se oglasil. Jaz sem tudi fan stare postaje, arhitekturno bi jo morali ohranit. Mislim, da se ponavlja zgodba s stadionom bežigrad, kjer bi morali obnoviti in bi lokacija ostala, Olimpija bi imela dušo, tako pa imamo armiran beton stožice in absolutno brezvezen stadion sadar+vuga arhitekti, ki nima afinitete do fusbala in je sfaljeno v štartu.
Tudi tukaj bi moral ajzenpon izjahat it AO dediščine in bi moral dat nek poklon tej postaji, jo oživit, in jo narest za Ljubljano ne pa za turiste in bangladeševce ter indijce. Tudi jaz mislim, da so, v metafizičnem smislu, narobe zastavili s tole contemporary prenovo.
+1, samo žal bodo to ostale sanje, ker pač živimo v taki časovnici - ne samo mi ampak lahko bi rekel cel svet. Problem je, da trenutno (beri: že desetletja) vlada zelo mehanističen, nakompromisen pogled na razvoj in arhitekturo. Če "mora" zadeva imeti to in to funkcionalnost, lahko na duščco kar pozabiš. To ni niti debata. Funcija je kraljica (čeprav o tem bi se dalo razglabljati, mogoče drugič...)
Mogoče je dobra ilustracija tega nesrečna Opera, ki je fasala Borg kocko direktno v bogato tazadnjo ker ... drugače ni šlo. Resno ni šlo, ker se je bilo treba pač prilagoditi sodobnim SMERNICAM in je ta in ona instalacija ali predpis zahteval toliko in toliko m3 prostora, ker sicer ne ustreza ... in zato bam! Črna kocka. Zdaj mi lahko debatiramo v stilu "pa jebemti kako smo lahko včasih v Opero hodili v večjem številu in ali je mogoče poanta obiska in tehnologije čisto nekje drugje" - ne pomaga, ker je ta pogled brezkompromisen.
Saj to mentaliteto - pričakovano sicer za tehnični forum - je dostikrat tudi opaziti tukaj na tem forumu. Staro mora stran PREDVSEM, ker je staro, funkcije A, B in C MORAJO biti implementirane, ker se to tako zdaj dela. Alternative ni. Ruši, razgradi, nadgradi, ponovi. Vmes nekako obstajaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
Groot ::
Ali se sploh ve, kaj bo nastalo na koncu tega projekta? So kakšni renderji, kako bo izgledala postaja, dunajska, nadvoz...vsi pišejo da bodo zaprli dunajsko in tralala, ampak ne razumem zakaj? Bodo rušili nadvoz? Delali novega? Kaj bo drugače?
Ja so. Emoniko je hotel graditi trigranit (madžari), pa mislim, da so sedaj developerji.
Potem, pas severno od štreke od recimo zdaj improviziranega peščenega parkiriška pa do situle bo gradil Corwin, nekakšno "eko" poslovno-stanovanjsko cono. Morda tudi novi prostori za sodnije.
Corwin že gradi na zemljišču ob Situli in to povsem nepovezano od prenove železniške postaje. Gre pa za izključno poslovno stavbo, nobenih stanovanj.
Prav tako to spet nima povsem nič z morebitno novo sodno palačo, ki bi se gradila na drugi strani železnice, torej nasproti tamkajšnjih ministrstev. Ampak ta ideja za sodno palačno na tistem mestu je že passe. Nazadnje se je omenjalo zemljišče ob Bežigrajskih dvorih, pa je sedaj tudi ta ideja načeloma pokopana zaradi "pomanjkanja denarja". Ni pa problem dati par mil na leto za najem raznih prostorov za sodišča in pa sedaj 8mil za razpadajočo stavbo v Štepancu. Ampak to je druga zgodba.
Je kaj gradbincev na forumu?
Zanima me, zakaj niso vkopali tire od recimo tivolija pa do kolinske in poglobili postajo? Zakaj rešujejo z nadvozi? Je močvirje oz. zajeban teren takoj spodaj?
Recimo za izven nivojske prehode mora denar priskrbeti občina. V Ljubljani Zoki ne razveže mošnje zato jih ni. Pač neumna politika in čisto nič drugega.
O novem potniškem centru je pa škoda izgubljati besede, ker je fail od faila. Bolje bi bilo, da bi že naslednjih 100 let bila ista usrana postaja, kot to kar bodo sedaj na pol naredili.
Hvala, sem upal da boš prišel in se oglasil. Jaz sem tudi fan stare postaje, arhitekturno bi jo morali ohranit. Mislim, da se ponavlja zgodba s stadionom bežigrad, kjer bi morali obnoviti in bi lokacija ostala, Olimpija bi imela dušo, tako pa imamo armiran beton stožice in absolutno brezvezen stadion sadar+vuga arhitekti, ki nima afinitete do fusbala in je sfaljeno v štartu.
Tudi tukaj bi moral ajzenpon izjahat it AO dediščine in bi moral dat nek poklon tej postaji, jo oživit, in jo narest za Ljubljano ne pa za turiste in bangladeševce ter indijce. Tudi jaz mislim, da so, v metafizičnem smislu, narobe zastavili s tole contemporary prenovo.
Morda si najprej vsaj poglej renderje. Glavna stavbe železniške postaje v celoti ostane v enakem stanju kot so sedaj in bo vkomponirana v nov del. Ruši se zgolj sosednja stavba v kateri imajo prostore Slovenske železnice, pa še to zaradi izgradnje dodatne avtobusne še na tej strani. Tako da ne vem kakšne poklone bi še radi, po idejah nekaterih bi bilo tako najbolje da vse ostane enako kot 50 let nazaj. Zato pa v SLO izvedba vseh koristnih prenov traja tisoč let, ker se vedno najde kdo s kakšno novo brihtno idejo po ohranjanju vsakega nepomembnega kamenčka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Groot ()
cvalsr ::
V zadnjih par letih je bilo v Sobotni prilogi Dela vsaj 10 dobrih kritičnih člankov na to temo, tudi med pismi bralcev; avtorji strokovnjaki s tega področja.
Poiščite in se malo informirajte.
Povzetek: Drekovodar bo spet naredil veliko skrpucalo a la Stožice in basal debele podkupnine v žep. In nihče mafijcu nič ne more. (Prva faza je bila že z Emoniko in Madžari.)
Življensko pomembna zemljišča okoli postaje so prodali zasebnikom za hotele, trgovske centre, stanovanjske stolpnice!
Sploh še ni jasno, ali poglobitev tirov, ali severna obvoznica, ali južna, kod povečan promet iz Luke Koper... ampak postajo bodo kar zgradili.
Avtobusni postaji bosta kar dve, na Vilharjevi in na Masarikovi, raja bo pa s kovčki tavala med njima in čez železniški nadvoz ?! Kakšen lopov moraš biti, da raji vsiliš tako slaboumno rešitev?
Mestnega prometa ne šmirglajo, še zmeraj bo treba z vlaka / avtobusa na Bavarski dvor ali celo do Name za 2/3 mestnih prog...
Itd.
Le preberite.
Poiščite in se malo informirajte.
Povzetek: Drekovodar bo spet naredil veliko skrpucalo a la Stožice in basal debele podkupnine v žep. In nihče mafijcu nič ne more. (Prva faza je bila že z Emoniko in Madžari.)
Življensko pomembna zemljišča okoli postaje so prodali zasebnikom za hotele, trgovske centre, stanovanjske stolpnice!
Sploh še ni jasno, ali poglobitev tirov, ali severna obvoznica, ali južna, kod povečan promet iz Luke Koper... ampak postajo bodo kar zgradili.
Avtobusni postaji bosta kar dve, na Vilharjevi in na Masarikovi, raja bo pa s kovčki tavala med njima in čez železniški nadvoz ?! Kakšen lopov moraš biti, da raji vsiliš tako slaboumno rešitev?
Mestnega prometa ne šmirglajo, še zmeraj bo treba z vlaka / avtobusa na Bavarski dvor ali celo do Name za 2/3 mestnih prog...
Itd.
Le preberite.
SasoS ::
Joj, še vedno ne razumem zakaj avtobusna postaja v središču mesta, da se vsi avtobusi prebijajo skozi promet, namesto na recimo Barjanki...z zastonj električnim shuttlom ki bi vozil na relaciji železniška-avtobusna po Slovenski skozi mesto...razdalja je manjša kot med terminali na večjem letališču.
D3m ::
Joj, še vedno ne razumem zakaj avtobusna postaja v središču mesta, da se vsi avtobusi prebijajo skozi promet, namesto na recimo Barjanki...z zastonj električnim shuttlom ki bi vozil na relaciji železniška-avtobusna po Slovenski skozi mesto...razdalja je manjša kot med terminali na večjem letališču.
Ker ne gledajo v prihodnost temveč v sedanjost. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
fujtajksel ::
Joj, še vedno ne razumem zakaj avtobusna postaja v središču mesta, da se vsi avtobusi prebijajo skozi promet, namesto na recimo Barjanki...z zastonj električnim shuttlom ki bi vozil na relaciji železniška-avtobusna po Slovenski skozi mesto...razdalja je manjša kot med terminali na večjem letališču.
De facto že ima del busov postajo na P+R Dolgi most. Brez strehe :(
Je pa to dvorezna zadeva, po eni strani se long-distance busi ne prebijajo skozi mesto, po drugi strani se mora mnogo njihovih potnikov vseeno prebit v mesto in to nekateri s kufri vred. Mogoče sprejemljivo če do perifernega terminala vozi metro...
Unava1lable ::
Flixbus je long range bus in mora v Ljubljani do centra, kar je redkost glede na standarde v drugih mestih po Evropi. Tako potem traja izkrcanje potnikov skupaj z vožnjo od avtoceste do centra Ljubljane dlje kot na primer v večjih mestih po Evropi, kar bi rekel da je dokaj neugodno tudi za prevoznike.
Invictus ::
A Flixbus ustavlja še kje drugje po LJ kot v centru?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nejc_nejc ::
matr ste nekateri brez augenmase
postajo recimo na vič in ves folk iz štajerske ter gorenske in dolenske na vič + komplet tranziten folk nazaj iz viča do železniške
aja lublana ima 5M folka, sej bomo zgradil štiri pustaje na vsaki strani neba eno.
sedaj tam en mostiček podirajo pa taka panika, kot, da bi vsem v pol mesta bajte podrl
postajo recimo na vič in ves folk iz štajerske ter gorenske in dolenske na vič + komplet tranziten folk nazaj iz viča do železniške
aja lublana ima 5M folka, sej bomo zgradil štiri pustaje na vsaki strani neba eno.
sedaj tam en mostiček podirajo pa taka panika, kot, da bi vsem v pol mesta bajte podrl
SasoS ::
Jap...po obvoznici mimo mesta.
Namesto da se vsi gužvajo po Vilharjevi.
Če se kufri prebijaš iz centra do šiške, je isto kot če se prebijaš iz periferije nekje. Pa še lažje te poberejo, če se lahko kje ustavi in te počaka tvoj prevoz ali pa pokličeš taxi. Kako je zdaj koga pobrati na glavni avtobusni vemo vsi...
Namesto da se vsi gužvajo po Vilharjevi.
Če se kufri prebijaš iz centra do šiške, je isto kot če se prebijaš iz periferije nekje. Pa še lažje te poberejo, če se lahko kje ustavi in te počaka tvoj prevoz ali pa pokličeš taxi. Kako je zdaj koga pobrati na glavni avtobusni vemo vsi...
starfotr ::
Postaja je bila na koncu mesta. Ta, kjer je GR je bil konec mesta.
Prsv je, da je postaja v centru.
Prometni problem se reši tako, da se prepove avte. Buse in vlake pa pusti.
Prsv je, da je postaja v centru.
Prometni problem se reši tako, da se prepove avte. Buse in vlake pa pusti.
SasoS ::
I don't see it really...
Tranzitni potniki? Ljudje se vozijo iz Maribora z avtobusom in grejo potem naprej do Kopra z vlakom? Sorry, ampak ne vidim LJ postaje kot nek traznitni hub... še vedno boš moral peš s kufrom pol Vilharjeve do podhoda in potem na drugo stran? Ni lažje če te pred vrati pobere shuttle in odloži pri vhodu na perone? Plus da, ne vem, bo postaja razdeljena na dva dela ker je na Vilharjevi itak premalo prostora pa boš s kovčki taval do Masarikove? Da se zapre polovico ceste sredi mesta in ustvari z gužvo z busi, folk mora pa pol peš do bavarca na trolo...
V centru ni nekih središč, kamor bi se vozilo trume šolarjev/študentev. Faksi so na viču in pri živalskem vrtu, še do ekonomske je malo predaleč da bi šel mogoče peš (sploh če greš s prtljago do doma na Kardeljevi). Če greš že s trolo je vseeno če te potegne še 5km več preko slovenske iz barjanke...
UKC in bolnice...mogoče, ampak če se mudi greš z rešilcem ne busom. Za starejše je pa od vilharjeve peš do ukc-ja tudi predaleč. Bolje ponovno krožna linija...
Ampak, I'm nobody, tako da pač bo kot bo. Zihr je kul...
Tranzitni potniki? Ljudje se vozijo iz Maribora z avtobusom in grejo potem naprej do Kopra z vlakom? Sorry, ampak ne vidim LJ postaje kot nek traznitni hub... še vedno boš moral peš s kufrom pol Vilharjeve do podhoda in potem na drugo stran? Ni lažje če te pred vrati pobere shuttle in odloži pri vhodu na perone? Plus da, ne vem, bo postaja razdeljena na dva dela ker je na Vilharjevi itak premalo prostora pa boš s kovčki taval do Masarikove? Da se zapre polovico ceste sredi mesta in ustvari z gužvo z busi, folk mora pa pol peš do bavarca na trolo...
V centru ni nekih središč, kamor bi se vozilo trume šolarjev/študentev. Faksi so na viču in pri živalskem vrtu, še do ekonomske je malo predaleč da bi šel mogoče peš (sploh če greš s prtljago do doma na Kardeljevi). Če greš že s trolo je vseeno če te potegne še 5km več preko slovenske iz barjanke...
UKC in bolnice...mogoče, ampak če se mudi greš z rešilcem ne busom. Za starejše je pa od vilharjeve peš do ukc-ja tudi predaleč. Bolje ponovno krožna linija...
Ampak, I'm nobody, tako da pač bo kot bo. Zihr je kul...
Miki N ::
Fail "potniškega centra" je seveda vsa stanovanjska balast. Prvič, hu-da-fak gradi stanovanjska naselja dobesedno naslonjena na tire? To je bilo včasih z razlogom prepovedano. Drugič: zadnja stvar, ki jo Vilharjeva in okolica rabi je več prometa zaradi "rezidenčnih" migracij. Jebemti, a ta folk ni nikoli igral une Sim City igre? Zone? No ta je komercialna, mislim, da je bila v igri modre barve. Kaj ni jasno?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
Groot ::
Kje pa imaš stanovanjska naselja naslonjena na tire? Razen Situle je in tudi bo vse v prvi vrsti okrog železniške postaje poslovno/trgovsko.
harvey ::
Je kaj gradbincev na forumu?
Zanima me, zakaj niso vkopali tire od recimo tivolija pa do kolinske in poglobili postajo? Zakaj rešujejo z nadvozi? Je močvirje oz. zajeban teren takoj spodaj?
To je projekt še za časa Hribarja, sedaj pa smo na nivoju glancanja kock na Prešernu in frčkanju denarja, ker več izgine/ponikne neznano, kam kot pa se lotiti nekaj res strateškega. Tudi trakt Vilharjeva je čisti kriminal, kjer je bil pred spremenjenimi akti predvidena 3+3 varianta za morebitno uvedbo tramvaja, ki je po novem postal lepo pozidan, imamo po novem samo dva pasa 2+2 in od tega še 1+1 rumen. Skratka imeli bomo zacementirano stanje in se čudili, zakaj stojimo v kolonah tudi tam, kjer ne bi bilo potrebe.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Ahim ::
Kje pa imaš stanovanjska naselja naslonjena na tire? Razen Situle je in tudi bo vse v prvi vrsti okrog železniške postaje poslovno/trgovsko.
Nove bloke v blizini glavne postaje gradijo tik ob progi na obe strani - Zelena jama (mislim da se imenuje "rezidenca Vodmat", severno od proge), gradilni naj bi tudi na prostoru bivse Kolinske (blizu nadvoza cez Smartinsko), na zahodno stran od Dunajske pa ob gorenjski/kamniski progiv nekaj locenih sklopih prakticno do nadvoza cez Drenikovo. Tisto pesceno parkirisce (Masarykovo, Dunajsko in Vilharjevo zahodno od postaje) naj bi pa tudi bile neke vsaj delno stanovanjske zadeve ce sem si prav zapomnil? Vse to bo precej podobno Situli.
Groot ::
Kje pa imaš stanovanjska naselja naslonjena na tire? Razen Situle je in tudi bo vse v prvi vrsti okrog železniške postaje poslovno/trgovsko.
Nove bloke v blizini glavne postaje gradijo tik ob progi na obe strani - Zelena jama (mislim da se imenuje "rezidenca Vodmat", severno od proge), gradilni naj bi tudi na prostoru bivse Kolinske (blizu nadvoza cez Smartinsko), na zahodno stran od Dunajske pa ob gorenjski/kamniski progiv nekaj locenih sklopih prakticno do nadvoza cez Drenikovo. Tisto pesceno parkirisce (Masarykovo, Dunajsko in Vilharjevo zahodno od postaje) naj bi pa tudi bile neke vsaj delno stanovanjske zadeve ce sem si prav zapomnil? Vse to bo precej podobno Situli.
Dobro ampak to je vse toliko stran od železniške postaje da nima prav nobene veze s potniškim centrom. Gradnja ob železnici ni nobena naša posebnost. Kaj misliš da bo okrog vseg tras tirov 50m cona brez vsega?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Groot ()
Ahim ::
Kje pa imaš stanovanjska naselja naslonjena na tire? Razen Situle je in tudi bo vse v prvi vrsti okrog železniške postaje poslovno/trgovsko.
Nove bloke v blizini glavne postaje gradijo tik ob progi na obe strani - Zelena jama (mislim da se imenuje "rezidenca Vodmat", severno od proge), gradilni naj bi tudi na prostoru bivse Kolinske (blizu nadvoza cez Smartinsko), na zahodno stran od Dunajske pa ob gorenjski/kamniski progiv nekaj locenih sklopih prakticno do nadvoza cez Drenikovo. Tisto pesceno parkirisce (Masarykovo, Dunajsko in Vilharjevo zahodno od postaje) naj bi pa tudi bile neke vsaj delno stanovanjske zadeve ce sem si prav zapomnil? Vse to bo precej podobno Situli.
Dobro ampak to je vse toliko stran od železniške postaje da nima prav nobene veze s potniškim centrom. Gradnja ob železnici ni nobena naša posebnost. Kaj misliš da bo okrog vseg tras tirov 50m cona brez vsega?
Odgovarjal sem na
Kje pa imaš stanovanjska naselja naslonjena na tire? Razen Situle je in tudi bo vse v prvi vrsti okrog železniške postaje poslovno/trgovsko.
Zelo kmalu bos imel ob tirih se nekaj dodatnih sklopov stanovanjskih blokov, omejil sem se pa samo na blizino glavne postaje v Ljubljani.
MIHAc27 ::
Kateri so ti stanovanjski bloki, ki bodo ob tirih? Vilharia je poslovni kompleks.
Ziher, jaz sem mislil da bo kot situla..torej spodaj poslovni, zgoraj pa stanovanja. Pa na Masarykovi so stanovanja... takoj ob železnici in pogled na njo... čudovito.
Sem živel v najemu 50m od proge...never again!
Drugače na Vilharjevi je bilo kup parkingov, ki jih sedaj ne bo več. Še dodatna obremenitev za jutranje iskalce parkinga.
Definitivno se rabi več P+R z hitro povezavo do centra. Ker nekoga, ki se pol ure zjutraj vozi, ne boš prepričal da pusti avto na obrobju, in se vozi še vsaj 30 minut z avtobusom, če pride pa z avtom v 10-15 na cilj. Če ga pa z busom/vlakom zapelješ v istem času, pa da ima na obrobju parking, takega pa mogoče najdeš (sploh ob pomanjkanju parkinga v centru)
bluefish ::
Da, ziher. Na strani projekta imaš tudi tlorise: https://vilharia.si/prostori
Masarykova in tamkajšnja stanovanjska novogradnja takoj ob železnici? Ti pa že dolgo nisi bil v Ljubljani
Masarykova in tamkajšnja stanovanjska novogradnja takoj ob železnici? Ti pa že dolgo nisi bil v Ljubljani
Steinkauz ::
Namesto parkinga bo itak v novi železniški postaji 1000 al kolk več parkirišč kot jih je bilo do sedaj.
Kar je neumnost, spodbuja še več avtov v center, sam kaj čmo.
Kar je neumnost, spodbuja še več avtov v center, sam kaj čmo.
Ahim ::
Gagatronix ::
Da, ziher. Na strani projekta imaš tudi tlorise: https://vilharia.si/prostori
Masarykova in tamkajšnja stanovanjska novogradnja takoj ob železnici? Ti pa že dolgo nisi bil v Ljubljani
Najbolj pametni so tako ali tako tisti, ki so Ljubljano nazadnje videli ko so se gulili srednjesolske klopi (in kasneje failali na faksu).
Mimogrede, zgoraj je nekdo omenjal rusenje Zelezniske postaje ... ne vem od kje je to potegnjeno, tista stavba je spomenisko zascitena. Rusila se bo pa socialisticna koliba od avtobusne postaje, nekje 30 let prepozno ampak bolje pozno kot nikoli.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gimnazija Šiška - Železn.postaja LJOddelek: Loža | 2026 (1214) | Gagatronix |
» | Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru? (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 14602 (12404) | buttcrack |
» | Parkiranje za 14dni v Ljubljani (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15110 (7782) | joze67 |
» | Križišče med Šmartinsko, Vilharjevo in Topniško (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10951 (8838) | noraguta |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36508 (30581) | DuleKrtola |