» »

EV ali hibrid?

EV ali hibrid?

Temo vidijo: vsi

Moe_Lester ::

Moj PHEV je imel atkinson cycle bencinarja, hlajeno in ogrevano baterijo, bil je brez menjalnika... Niso vsi PHEVi zanič. Do 40-45km je šlo na baterijo, naprej se je obnašal kot klasičen hibrid. 15kkm na leto samo na elektriko s takšnim avtomobilom ni problem.

hojnikb ::

da nardis 15kkm na leto s takim avtom (tut pozim) pomen da si se vozu 365 dni v letu... Al pa filal 2x na dan, kar je zlo fino pri superhitrem filanju /s

Me pa res zanima kater PHEV ma ogrevano in vodno hlajeno baterijo...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Moe_Lester ::

Nisem napisal vodno :)

Jaz sem drugače delal manj kot 15k, ampak pogosto tudi po 70, 80km na dan. Če vmes polniš na 220V ni panike.

hojnikb ::

Če ni vodno hlajena, je glih tko kot če sploh nebi bla. Torej posledično bo degradacija take baterije večja, kot pri resnem BEV. Kar je superfajn, k vsak dan spraznes taksno baterijo.

Vprasanje v kaksnem stanju je taka baterija, k z njo enkrat nardis 100kkm.. Itk mas ze v startu drek doseg, k od tega odbijes se 20-30%, je pa se tolk slabs.

PHEV pač ne kupis zato, da bos sparal, ampak zato da se ali afnas, al pa poberes kaksne subvencije/davčne oljasave.

In to je tudi edini razlog, da PHEV sploh obstaja. Ne zato, da bos ti lohk letno prefural 10kkm, ampak zato, da bojo lohk se naprej prodajal gas guzzlng kante...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Moe_Lester je izjavil:



Jaz sem drugače delal manj kot 15k, ampak pogosto tudi po 70, 80km na dan. Če vmes polniš na 220V ni panike.

Sej sej, ravno v tem je ne-point phevov. Lahko bi sicer v teoriji delovali, ampak v praksi pa ne.

Magic1 ::

Ne vem pol nič zgleda. Jaz za referenco vzamem Toyoto pri hibridu, navadnem ali PHEV. Kaj je tam slabega, razen cene, ki pa je trenutno aburdno visoka pri vsehavtih in znamkah od ICE, do EV?
Magic

Utk ::

Eno je cena, druga pa razlika v ceni do rav4 hibrida, ki ni priključni.
In ja, vse je v ceni. Če mi da nekdo plugina za ceno navadnega bencinarja, ga vzamem, tudi če ima manjši prtljažnik. 12 jurjev doplačat pa ne mislim, to je čista bedarija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Alternativa je pa pure EV?
Magic

Kawhi ::

Mg4 seveda

igorpec ::

Utk je izjavil:

Jaz ne poznam familije, da bi imela en avto. Edino če so res ekstremno revni, ampak taki itak niso kandidati niti za nov ice niti ev, in itak jasno da taki zmeraj vse najdražje plačajo.

Mi (mislim da precej tipična familija) imamo že vrsto let samo en avto in trenutni je dizel PHEV (razmišljal sem o navadnem bencinarju kot alternativi, nikakor full EV za primarni avto). Živimo v mestu, kjer je že eden avto hitro breme in ker življenski slog pač narekuje da dveh niti približno ne potrebujemo. Nekaj časa smo res imeli dva, ampak če se enega nekaj mesecev niti ne dotakneš, plačuješ pa ... Da sploh ne omenjam razpoložlivost javnega transporta, taxijev, raznoraznih najemov, kolesa, ...

Velika večina je mestne vožnje (od 0 do nekajkrat po 3-5-10km dnevno je naš MO) in v mestu se ICE praktično ne uporablja, E pa je dovolj (preveč) za po mestu. Priključuje se skoraj vsak dan, včasih dvakrat. V kakšnem stanju bo baterija čez 300.000km / x polnjen me ne zanima, ker jih nikoli ne bom naredil (delamo okoli 10-15k km letno, 1/3 električnih). Tudi stroški nekoliko dražjega vzdrževanja niso (še) vprašanje, ker je še v garanciji. Morda bo to vprašanje za prihodnje lastnike. Sem zadovoljen, žena tudi (kar je ključno LOL) in naslednji bo gotovo PHEV. Doseg z elektriko bi lahko bil večji ... žrtvujem pol tanka za gorivo za +100km e-km ;)

Utk ::

Kaj bi rad povedal, da imaš phev čeprav nimaš nobenga racionalnega razloga zanj? Sej to nam je jasno.

hojnikb ::

Ne samo da ma PHEV, ima najslabsi mozni PHEV... Nemski..
Za 10-15k je čist vseen kaj kupis, tudi pozresn bencinar je ok... Ker pri taki kilometrini je dejansko bencin samo manjsi del letnega stroska.

Tko pa kupis najslabso mozno varjanto....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Kawhi ::

Kupi najboljši Ev. Kitajski.

hojnikb ::

Kawhi je izjavil:

Kupi najboljši Ev. Kitajski.

Imagine da imas nemsko "premijo". In to bencinsko. In to z turbino... More bit tough life...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Kawhi ::

hojnikb je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Kupi najboljši Ev. Kitajski.

Imagine da imas nemsko "premijo". In to bencinsko. In to z turbino... More bit tough life...



Ma res, ne vem kako preživim. Še posebej takrat ko me MG4 prehiti, lol

Moe_Lester ::

To je ta mentaliteta, ko te špikne pri srcu, če kdo pelje mimo tebe :)

Kawhi ::

Nauči se kaj je sarkazem. Mg4 da bi me prehitel :))) Sicer je to mentaliteta ev loverjev. Drkate na 0..100km/h. Bolani fanboyi.

hojnikb ::

TSI owenerji do 100 niti prlezejo ne, ker al utrga ketno al pa olja zmanjka ;)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Kawhi ::

Tsi in premium? Ok...bebo. najbl hecni ste mi zaljubljenci v ev, ki ev sploh ne vozite, še več, običajno ne vozite nič, tako kot ti in vaš inženirček ;)

hojnikb ::

Ne, mi vsaj vozmo nemce z motorji, k jih znajo nardit (most of the time)...

Mislim, kaksn bebec mors bit da kupis bencinskega nemca... K bi sel prostitutki po navodila za pečt kruh :))
Js bi se resno zamislu nad sabo če bi vozu taksnega nemca.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Kawhi ::

Aaa, ma jst sem bil prepričan da ti voziš superiornega mg4. Ti pa goljufivi nemški traktor, na forumu pa prvi ev mg4 lover, lol. Ti si ornk premaknjen fante ;)))

hojnikb ::

Ne, js nisn triggered (kot ti) če kdo omeni karkoli druga kt nemsko "premijo". Ti mas pa zanimivo velik bozjastnih napadov, če kdo omen tut kakega kitajca. So i'd be glad to do it even more.
#brezpodpisa

Kawhi ::

Ti nič drugega kot mg4 ne omeniš ;). Mi je najbl bedno da ev fanboyi do onemoglosti šilate avte v katerem še sedeli niste. Furate pa nemški traktor al pa skiro. Bolano fantje bolano. Reklamirate robo o kateri se vam niti ne sanja. Če ne štejemo youtube filmčkov. Otroci...

Kripto mesi ::

Ni res, da samo mg4 ponuja. Par let nazaj je pa vsem Dacio na plin ponujal :)), top shit nakup. Vozi pa seveda dizla, zakaj le, ce so izbire, ki jih drugim ponuja tako dobre.

Zgodovina sprememb…

Moe_Lester ::

Verjetno zato, ker ljudje ne menjamo avtomobilov vsakič, ko pride nov model ven?

hojnikb ::

Verjetno tudi zato, ker so potrebe ljudi drugačne, odvisno od situacije?

Nekdo k dela 5k/leto, je v resnic čisto vseen kaj kupi.

Nekdo, k hoče sparat in dela velik kilometrov, pač more bolj previdno izbirat. In dačia na plin, dokler EVji niso ratal tako pocen, je bla v resnic za nekoga k je iskal avto z nizkim TCO (in zelo ugodnega financiranja!) dejansko dost spodobna izbira.

Ampak enim to ne preseka v glavo. Eni pač zivijo v bubblu, kjer morejo _vsi_ kupit nemsko premijo, pomoznosti zgonjenjo z 500kkm na sasiji. Ampak ni pa kitajc! Ali dačija...

Kawhi je izjavil:

Ti nič drugega kot mg4 ne omeniš ;). Mi je najbl bedno da ev fanboyi do onemoglosti šilate avte v katerem še sedeli niste. Furate pa nemški traktor al pa skiro. Bolano fantje bolano. Reklamirate robo o kateri se vam niti ne sanja. Če ne štejemo youtube filmčkov. Otroci...


Kaj, a ti ga pa vsak dan vozis, tipas in vohas, da ves čisto vse o njem, first hand? Zanimivo, za kitajc hejterja to neb pričakoval.

In kaj, ni treba tega počet, da ves kaj je nekaj. Dost je da se ene parkrat z njim peles in povprasas za mnenje ljudi, k s tem zivijo. Ampak očitno si ti en izmed tistih, k misli, da se morsn nujno v kolen ustrelit, da ves, da je to smrtonosno .)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

In čist tako za intermeco, da se mal nalijem bencina na ogenj; MG4 neuradno podpira 7kW V2L... Kater nemc za pod 30 jurjov to zmore?
To je dost za celo bajto napajat.
#brezpodpisa

Ahim ::

hojnikb je izjavil:

Pa tudi prav smešn mi je, k se omenja familije in kako more bit en avto za vse... Điz, kolk je takih familij, k je samo en avto pr hiš? v Sloveniji, sploh na vaseh, mislim da je takih junakov zelo mal.

Pri nas je samo eden. Je pa res, da ne zivimo na vasi.

a_borlak ::

In koliko imaš do prvega javnega prevoza?

Ahim ::

a_borlak je izjavil:

In koliko imaš do prvega javnega prevoza?

3-5 minut? Odvisno koliko se obiram.

a_borlak ::

Vidiš, bistvena razlika, veliko nas ima 3-5km, ni teorije da ni pri hiši en avto na odraslo osebo.

hojnikb ::

Ahim je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Pa tudi prav smešn mi je, k se omenja familije in kako more bit en avto za vse... Điz, kolk je takih familij, k je samo en avto pr hiš? v Sloveniji, sploh na vaseh, mislim da je takih junakov zelo mal.

Pri nas je samo eden. Je pa res, da ne zivimo na vasi.


če zivis v mestu, je tudi precejsna sansa da nima sanse doma filat, kar pomeni da tudi odpade PHEV in EV...

Pri nas je ~1.2M osebni vozil, tko da je safe to say, da ima skoraj vsaka polnoletna oseba skoraj en avto...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

igorpec ::

Utk je izjavil:

Kaj bi rad povedal, da imaš phev čeprav nimaš nobenga racionalnega razloga zanj? Sej to nam je jasno.

Racionalni razlogi? Brezmadežno racionalen razlog obstaja? Nakup avtomobila je že v startu mešanica iracionalnih odločitev: "popusti", barva, življenske okoliščine, strast, realni budget, naklonjenost znamki, vpliv marketinga in propagande ... Morda ekonomski pritiski v obliki subvencij?

Avto služi za prevažanje. V mestu se vozi kot EV, na relaciji kot hibrid (zbije porabo na smešno raven), na AC pa se ne rabim skrivat za šleperjem. Ko rabim dodatne horse power / navor jih je / je tega v izobilju. Sicer pol črede spi. Ni to zadosten razlog? Osnovna želja je bil SUV 3.0T bencinar in ob racionaliziranju parametrov ter kompromisov pripeljalo do tega PHEVu.

Moja hčerka si želi mali moder avto ...

MadMax ::

igorpec je izjavil:

V mestu se vozi kot EV, na relaciji kot hibrid (zbije porabo na smešno raven), na AC pa se ne rabim skrivat za šleperjem. Ko rabim dodatne horse power / navor jih je / je tega v izobilju. Sicer pol črede spi. Ni to zadosten razlog?

Saj to je tisto "odlično zamišljeno", le da v praksi ne gre skozi.
Poraba ni tako "smešna", še vedno imaš servis za ICE, vse potencialne možnosti za težave z električnim delom, cestnino na kubike, pod črto pač ekonomsko ne gre skozi. Se pa vsak zase odloča, verjamem da se komu celo dejansko izplača, ob specifičnih pogojih pač.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

ZveeZ ::

MadMax je izjavil:

igorpec je izjavil:

V mestu se vozi kot EV, na relaciji kot hibrid (zbije porabo na smešno raven), na AC pa se ne rabim skrivat za šleperjem. Ko rabim dodatne horse power / navor jih je / je tega v izobilju. Sicer pol črede spi. Ni to zadosten razlog?

Saj to je tisto "odlično zamišljeno", le da v praksi ne gre skozi.
Poraba ni tako "smešna", še vedno imaš servis za ICE, vse potencialne možnosti za težave z električnim delom, cestnino na kubike, pod črto pač ekonomsko ne gre skozi. Se pa vsak zase odloča, verjamem da se komu celo dejansko izplača, ob specifičnih pogojih pač.

Kaj pa ce kupis phev zaradi performancea?
Tukaj vsi poudarjate porabo ter stroske vzdrzevanja.
Npr ce zelis malo hitrejsi avto, recimo nad 350hp, je phev hitro cenejsi od klasicnega bencinarja.

MadMax ::

Nisi prebral zadnjega stavka?
(pa mimogrede, koliko 350+HP avtov je na cesti, v %? In koliko takih v % kupljenih novih?)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

IL_DIAVOLO ::

Strošek z vozilom je taksen ali drugačen. Ali kupiš drago vozilo, ki pokriva vse situacije v letu, ali pa imas 2 avta, katerih lastništvo je prav tako drago.

Rešitev je selitev v mesto in e skiro ali javni prevoz. Ceneje ne gre.

Seveda je alternativa tudi majhen 1 avto, ki pokriva vecino nujnih poti v službo in trgovino. Za izlete, dopuste in prevažanje krame pa rentas vecji avto.

Lastnistvo je pac predrago, je pa comfortable, ampak se je treba vprasat, do katere tocke je se smiselno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Moe_Lester ::

MadMax je izjavil:

igorpec je izjavil:

V mestu se vozi kot EV, na relaciji kot hibrid (zbije porabo na smešno raven), na AC pa se ne rabim skrivat za šleperjem. Ko rabim dodatne horse power / navor jih je / je tega v izobilju. Sicer pol črede spi. Ni to zadosten razlog?

Saj to je tisto "odlično zamišljeno", le da v praksi ne gre skozi.
Poraba ni tako "smešna", še vedno imaš servis za ICE, vse potencialne možnosti za težave z električnim delom, cestnino na kubike, pod črto pač ekonomsko ne gre skozi. Se pa vsak zase odloča, verjamem da se komu celo dejansko izplača, ob specifičnih pogojih pač.


V tej temi 2 lastnika PHEVov trdiva, da za naju koncept deluje :)

Se pa strinjam s tem, da rabiš specifične pogoje. Ampak to je pri vseh avtomobilih. Tudi dizel ima smisel le v specifičnih pogojih. Enako je z EV, bencinarjem, navadnim hibridom...

Prav tako se strinjam, da PHEV definitivno ni vreden 12 jurjev doplačila v primerjavi z enakim avtomobilom brez elektrike. Ampak v praksi se pogosto izkaže, da lahko PHEVa dobiš za podoben denar kot bencinsko ali dizelsko gnane modele.

Ahim ::

a_borlak je izjavil:

Vidiš, bistvena razlika, veliko nas ima 3-5km, ni teorije da ni pri hiši en avto na odraslo osebo.

Sem napisal, da ne zivimo na vasi. Prej sem bil v manjsem kraju s precej okoliskimi vasmi, sicer je bilo do postaje slabih 10 minut (in zagotovo ne vec kot toliko za vecino ljudi po teh vaseh do njihove postaje), ampak seveda se pa najdejo tudi taki ki imajo bistveno dlje ... Ampak trditev je bila, da naj prakticno ne bi bilo mozno da druzine funkcionirajo samo z enim avtom; ravno nasprotno, kar nekaj jih tako funkcionira.

hojnikb ::

ZveeZ je izjavil:

MadMax je izjavil:

igorpec je izjavil:

V mestu se vozi kot EV, na relaciji kot hibrid (zbije porabo na smešno raven), na AC pa se ne rabim skrivat za šleperjem. Ko rabim dodatne horse power / navor jih je / je tega v izobilju. Sicer pol črede spi. Ni to zadosten razlog?

Saj to je tisto "odlično zamišljeno", le da v praksi ne gre skozi.
Poraba ni tako "smešna", še vedno imaš servis za ICE, vse potencialne možnosti za težave z električnim delom, cestnino na kubike, pod črto pač ekonomsko ne gre skozi. Se pa vsak zase odloča, verjamem da se komu celo dejansko izplača, ob specifičnih pogojih pač.

Kaj pa ce kupis phev zaradi performancea?
Tukaj vsi poudarjate porabo ter stroske vzdrzevanja.
Npr ce zelis malo hitrejsi avto, recimo nad 350hp, je phev hitro cenejsi od klasicnega bencinarja.


kaksn performance neki... Phev je opazno tezji od svoje klasicne varjate, tko da tist pribitek moči praktično v celoti zgubis zarad teze...

Po drugi strani mas pa model Y z 500 konji in spodobnim dosegom za manj denarja..
#brezpodpisa

Moe_Lester ::

Po drugi strani mas pa model Y z 500 konji in spodobnim dosegom za manj denarja..


To je res. Poleg tega je "performance" tam pogojno. Odvisno od modela. Na avtocesti, kjer ti konji pridejo prav, elektromotor pomaga bolj malo, pri dolgi vožnji, ko je baterija na nuli še posebej.

Tisti začetni kick do 100kmh in prehitevanje od 60-100kmh je pa pri EVjih običajno bistveno boljši.

Utk ::

igorpec je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj bi rad povedal, da imaš phev čeprav nimaš nobenga racionalnega razloga zanj? Sej to nam je jasno.

Racionalni razlogi? Brezmadežno racionalen razlog obstaja? Nakup avtomobila je že v startu mešanica iracionalnih odločitev: "popusti", barva, življenske okoliščine, strast, realni budget, naklonjenost znamki, vpliv marketinga in propagande ... Morda ekonomski pritiski v obliki subvencij?

Avto služi za prevažanje. V mestu se vozi kot EV, na relaciji kot hibrid (zbije porabo na smešno raven), na AC pa se ne rabim skrivat za šleperjem. Ko rabim dodatne horse power / navor jih je / je tega v izobilju. Sicer pol črede spi. Ni to zadosten razlog? Osnovna želja je bil SUV 3.0T bencinar in ob racionaliziranju parametrov ter kompromisov pripeljalo do tega PHEVu.

Moja hčerka si želi mali moder avto ...

Eno je to koliko neracionalen je nek avto, drugo pa neka "dodatna oprema" namenjena šparanju, ki se tebi nikoli ne povrne. Če narediš 5000 km na elektriko, ti prišpara recimo 250 do 300 evrov na leto. Stane pa vsaj 10 jurjev več zarad tega.

Moe_Lester je izjavil:

MadMax je izjavil:

igorpec je izjavil:

V mestu se vozi kot EV, na relaciji kot hibrid (zbije porabo na smešno raven), na AC pa se ne rabim skrivat za šleperjem. Ko rabim dodatne horse power / navor jih je / je tega v izobilju. Sicer pol črede spi. Ni to zadosten razlog?

Saj to je tisto "odlično zamišljeno", le da v praksi ne gre skozi.
Poraba ni tako "smešna", še vedno imaš servis za ICE, vse potencialne možnosti za težave z električnim delom, cestnino na kubike, pod črto pač ekonomsko ne gre skozi. Se pa vsak zase odloča, verjamem da se komu celo dejansko izplača, ob specifičnih pogojih pač.


V tej temi 2 lastnika PHEVov trdiva, da za naju koncept deluje :)

Se pa strinjam s tem, da rabiš specifične pogoje. Ampak to je pri vseh avtomobilih. Tudi dizel ima smisel le v specifičnih pogojih. Enako je z EV, bencinarjem, navadnim hibridom...

Prav tako se strinjam, da PHEV definitivno ni vreden 12 jurjev doplačila v primerjavi z enakim avtomobilom brez elektrike. Ampak v praksi se pogosto izkaže, da lahko PHEVa dobiš za podoben denar kot bencinsko ali dizelsko gnane modele.

Deluje vam v smislu, da vas pripelje na cilj. Ne deluje pa v smislu, da se vam bi ta dodatni pogon kadarkoli izplačal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ZveeZ ::

hojnikb je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

MadMax je izjavil:

igorpec je izjavil:

V mestu se vozi kot EV, na relaciji kot hibrid (zbije porabo na smešno raven), na AC pa se ne rabim skrivat za šleperjem. Ko rabim dodatne horse power / navor jih je / je tega v izobilju. Sicer pol črede spi. Ni to zadosten razlog?

Saj to je tisto "odlično zamišljeno", le da v praksi ne gre skozi.
Poraba ni tako "smešna", še vedno imaš servis za ICE, vse potencialne možnosti za težave z električnim delom, cestnino na kubike, pod črto pač ekonomsko ne gre skozi. Se pa vsak zase odloča, verjamem da se komu celo dejansko izplača, ob specifičnih pogojih pač.

Kaj pa ce kupis phev zaradi performancea?
Tukaj vsi poudarjate porabo ter stroske vzdrzevanja.
Npr ce zelis malo hitrejsi avto, recimo nad 350hp, je phev hitro cenejsi od klasicnega bencinarja.


kaksn performance neki... Phev je opazno tezji od svoje klasicne varjate, tko da tist pribitek moči praktično v celoti zgubis zarad teze...

Po drugi strani mas pa model Y z 500 konji in spodobnim dosegom za manj denarja..

No, ce smo natancni imam v mislih volvota v60. Rabljen, star cca 3 leta, prevozenih med 50 in 80kkm. Cena za obicajen dizel je cca 2k€ nizja od T8 phev. Razlika v performanceu opazna, kljub 300kg vecji tezi. Cene se vrtijo okoli 25k€.
Dobis kj podobnega (cca 400hp, 600Nm) za podoben denar? Gledam pa udoben cruiser.

hojnikb ::

to je ze cenovni teritorij model 3. Če ti seveda velikost/plac ustreza, ker to pač ni karavan...
#brezpodpisa

Moe_Lester ::

Deluje vam v smislu, da vas pripelje na cilj. Ne deluje pa v smislu, da se vam bi ta dodatni pogon kadarkoli izplačal.


Kar seveda ni res. Prihranki pri PHEV so lahko kar konkretni.

BMW X5 s 3.0 dizlom po mestu pije 10-11 litrov, minimalno. xDrive50e po mestu porabi ekvivalent cca. 3 litrov na 100km. Cena dizla in PHEVa je praktično enaka, s tem, da ima hibrid bistveno boljše zmogljivosti.

hojnikb ::

Če nardiš po mestu 5kkm/leto, je čisto vseeno al pije ekvivalent 3 litrov ali 10. PHEV z večjo nakupno ceno tega nebo nikol pokril. Itk če hočeš šparat, hkrati pa kupuješ škatlo za 60k€+, potem itk neki hudo narobe delaš.
#brezpodpisa

Moe_Lester ::

Razlike med xDrive40d in xDrive50e je 850€.

Jaz delam kakšnih 1000-1200km mestne vožnje na mesec. Pri tej kilometrini bi pokril razliko v pol leta. S tem, da je PHEV bolj zmogljiv, kot rečeno in ponuja nekaj dodatnih bombončkov.

hkrati pa kupuješ škatlo za 60k€+, potem itk neki hudo narobe delaš.


Ta argument pade, ker potem se lahko vsi s kolesom vozimo. Po tej logiki bi bili tudi dizli nesmiselni, ker se V8 bencin pelje boljše v vseh pogojih.

a_borlak ::

Moe_Lester je izjavil:

Po drugi strani mas pa model Y z 500 konji in spodobnim dosegom za manj denarja..


To je res. Poleg tega je "performance" tam pogojno. Odvisno od modela. Na avtocesti, kjer ti konji pridejo prav, elektromotor pomaga bolj malo, pri dolgi vožnji, ko je baterija na nuli še posebej.

Tisti začetni kick do 100kmh in prehitevanje od 60-100kmh je pa pri EVjih običajno bistveno boljši.


Ni čisto res, praktično vsi EVji, ki sem jih vozil so vlekli in pospeševali do končne hitrosti brez težav, pri končni se je čutilo, da se je vklopil limiter. In to tako pri Tesli kot pri Hyundaiju in še komu. Edino kar je razlika je to, da se pri Y Performance to zgodi pri 230 (ali nekaj takega), pri komu drugemu pa pri 180 ali manj.

Moe_Lester ::

Govorim za plug in hibride, kjer je vožnja na elektriko ponavadi možna le do določene hitrosti. Običajno okrog 120kmh +-.

Utk ::

Za 850 evrov pri bmwju ne dobiš niti okrasne letve. Če za ta denar dobiš še en pogon, potem veš kolk je vreden...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Na cesti
2708250020 (11663) DamijanD
»

Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 419 20 21 22 )

Oddelek: Loža
1058128416 (88481) D3m
»

Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6710765 (7147) pi pawr

Več podobnih tem