Forum » Na cesti » Tesla CYBERTRUCK
Tesla CYBERTRUCK
Temo vidijo: vsi
matobeli ::
Ni grd :P
Grd je tale:
Je pa res da je pretežek, ampak tudi F150 z V8 je dobrih 2.5T in razlika do 3T ni tako opazna. A imata vsaj enako velike gume? Ker tudi tukaj se hitro najde nekaj razlike.
Kar nadaljuj, katera oprema manjka ki bi v avtu tega razreda morala biti prisotna?
Grd je tale:
Je pa res da je pretežek, ampak tudi F150 z V8 je dobrih 2.5T in razlika do 3T ni tako opazna. A imata vsaj enako velike gume? Ker tudi tukaj se hitro najde nekaj razlike.
govoril sem na splošno o Teslini opremi, ki jo ponujajo v svojih vozilih.
Kar nadaljuj, katera oprema manjka ki bi v avtu tega razreda morala biti prisotna?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
WizzardOfOZ ::
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Moe_Lester ::
Moe_Lester je izjavil:
Ker gre za dober, efektiven prikaz robustnosti karoserije. A ste nekateri res taki fahidioti, da vam niti najbolj osnovne lastnosti človeške psihologije niso jasne al se samo delat?
khm.. ali ste kolega malo "fanatika", kar se tiče EV vozil?
Pogovarjamo se o karoseriji in marketingu. Ne vem kje ti vidiš EVje.
Tehnološko pa raje F150 Raptor s 6.3 V8 mašino in 500KM, še vedno je lažji in še vedno lepše skače čez sipine.
Toliko o tem kdo komentira stvari, ki jih ne pozna :)
F150 Raptor nikoli ni imel 6.3 V8 s 500 konji. Najbližje temu kar si napisal je 6.2 Boss V8 s 411 konji v prvi verziji Raptorja izpred 10+ let. Trenutni modeli se prodajajo s 3.5 V6 Ecoboost in 5.2 V8 (predator) s 700 konji.
kow ::
800V, SBW je že dolgo na trgu. Nobenih novosti ni.
Ce je ze dolgo na trgu, kateri pickup ima 800V? V resnici je samo nekaj avtov na 800V. Bodo pa ocitno morali iti vsi, ce bodo hoteli ostati konkurencni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
WizzardOfOZ ::
Moe_Lester je izjavil:
Moe_Lester je izjavil:
Ker gre za dober, efektiven prikaz robustnosti karoserije. A ste nekateri res taki fahidioti, da vam niti najbolj osnovne lastnosti človeške psihologije niso jasne al se samo delat?
khm.. ali ste kolega malo "fanatika", kar se tiče EV vozil?
Pogovarjamo se o karoseriji in marketingu. Ne vem kje ti vidiš EVje.
Tehnološko pa raje F150 Raptor s 6.3 V8 mašino in 500KM, še vedno je lažji in še vedno lepše skače čez sipine.
Toliko o tem kdo komentira stvari, ki jih ne pozna :)
F150 Raptor nikoli ni imel 6.3 V8 s 500 konji.
poglej si model F150 SVT Raptor R.
Še boljš bi bilo, če bi imel mašino iz Grand Cherokee Trackhawka (6.2 V8 s 707 konji).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
TilenS ::
800V, SBW je že dolgo na trgu. Nobenih novosti ni.
Ce je ze dolgo na trgu, kateri pickup ima 800V? V resnici je samo nekaj avtov na 800V. Bodo pa ocitno morali iti vsi, ce bodo hoteli ostati konkurencni.
Govorim o tehnologiji. Nima veze v kakšnem tipu avta je neka elektronika vgrajena. Smešno je tudi, da so še nedolgo nazaj tesla "strokovnjaki" govorili, da je 800V brezveze : ) Ja višje napetostni sistem je enako "brezvezen" kot je 48V sitem proti 12V : )
matobeli ::
In, kako pa kaj seznam opreme ki manjka pri tesli? A smo še vedno samo pri selfie kamerci?
TilenS ::
Evo jo, nism mel prej cajta napisat.
Govorim o Tesli nasplošno ne o Cybertovornjaku.
Mislim ne vem no, na novih modelih 3 je oprema slaba, ravno zato me Tesla ne zanima. Če bi imela opremo vredno avta te cene ter časa v katerem smo bi me mogoče teoretično zanimala M3P ampak v praksi ne ker nima 5 vrat in je neuporabna. Moja primerjava bo z M3P ker mi je ta edini zanimiv model.
Kaj nima? Mogoče je boljše vprašaja kaj sploh ima.
Nima:
1. Delujočih matričnih luči. To je konkretni smeh za avto za 60k v letu 2024. Pa tudi ko/če bodo enkrat delujoče ima dejansko HW samo okoli 100 pikslov resolucije (dejansko ja, se lahk pozanimaš), to je komično slaba luč. Pa avto košta faking 60k.
2. Ni opcije niti dokupa adaptivnega vzmetenja. To je isto kot če danes na avto ne bi dobil električnega pomika stekel. To je dodatek ki stane cca. 1k in je super. Kje je ta opcija v tehnološko najbolj dovršenem avtu?
3. Ni deljujočih parkirnih senzorjev?? A rabim tole še kaj dodatno komentirat?
4. Ni (dobro) deljujoče avtomatike brisalcev. Tole bi me konkretno pizdilo. Že v VW kjer tale avtomatika moram reči da deluje super, imaš na ročki dodaten gumbek za fino nastavitev občutljivosti senzorja dežja. Dela dejansko super. Teslina implementacija je neuporabna. Samo en gumbek za proženje brisanja ker kao ne rabiš več ker za vse poskrbi avtomatika... hehe ja sigurno v Tesli že ne. Krneki.
5. Ni dobro deljujoče avtomatike preklopa dolgih/kratkih luči. Don't believe me? Preberite si na TMC forumu zakaj ne uporabljajo avtopilota ponoči, bo zanimivo branje. Smešno tole v 60k avto v letu 2024.
6. Infotainment je OK. Maš youtube in te fore. Ampak moj mini računalnik v žepu omogoča bistevnoooo več kot tale 15" zaslonček v tesli, ki se ga navadiš v 1 uri in že ni več zanimv. Hitro vidiš pomankjivosti ki so iste kot pri vseh drugih proizvajalci, ponekod še slabše. Ma naj že enkrat res naredijo game changer in gor naložijo android OS, s tem pofurajo vse ostale infotainment-e daleč naokoli... ampak nočejo. Osebno sem se navadil, da za vse uporabljam moj telefon, ki je seveda 100000...x boljši od vseh car infotainmentov na trgu tudi teslinega. Vse kar še pričakujem od avta je da mi da na razpolago komplet površino vgrajenega ekrana, da lahko na njem extednam moj telefon, to je vse. Nej se je*ejo vsi po vrsti z temi svojimi zastarelimi infotainment OS-i ki niso niti 0,0000001% kar ti danes omogoča najcenješi andorid telefon.
7. Asistenčni sistem je čuden. Old school varijnata preko navora na volanu. Mogoče je to blo zanimivo 10 let nazaj danes ali maš kapacitivno zaznavanje prisotnosti voznika ali pa preko kamer. Kar je spet smešno, da firma ki je ukvarja bolj kot ne z kamerami ne more narediti zaznave preko kabinske kamere. Krneki.
8. Okoli asistenčnih sistemov na tesli je ogromno za povedat, niti približno ni "najboljši" kot nakladajo nekateri. Je pa verjetno to nekaterim težko priznat. Pa čeprav je malo morje primerjav na netu ter isto veliko napisanega.
9. Pri sedežih so očitno teslo vprašali: How cheap do you want them? Tesla: YES. Sedeži so WTF in to pri 60k avtu. In spet ni opcije dokupa nekega konkretnega sedeža vrednega avta 60k in 500HP.
8. Ostalega je še kar nekaj, da se mi niti ne lubi pisat. Tole zgoraj je samo par deal breakerjev (za mene osebno).
Razen dobrega APP-a na telefonu, zaenkrat še ekskluzivnega dostopa do SC-jev, dobrih motornih specsov glede na ceno (500HP za 60k ni tak slabo) sploh ne vem kaj mi ta avto ponuja proti drugimi. Meni osebni ne ponuja nič oz. mi ponuja manj kar dobim pri drugih pa čeprav mogoče za večjo ceno. Osebno me pač ne zanima avto brez neke osnovne opreme oz. vsaj približno spodobne opreme za leto 2024 in tak rang avta, pa je lahk zadeva 15k ko me pač ne zanima. Isto kot me ne zanima Dacia pa jo tut dobiš že za 10k al kok.
Govorim o Tesli nasplošno ne o Cybertovornjaku.
Mislim ne vem no, na novih modelih 3 je oprema slaba, ravno zato me Tesla ne zanima. Če bi imela opremo vredno avta te cene ter časa v katerem smo bi me mogoče teoretično zanimala M3P ampak v praksi ne ker nima 5 vrat in je neuporabna. Moja primerjava bo z M3P ker mi je ta edini zanimiv model.
Kaj nima? Mogoče je boljše vprašaja kaj sploh ima.
Nima:
1. Delujočih matričnih luči. To je konkretni smeh za avto za 60k v letu 2024. Pa tudi ko/če bodo enkrat delujoče ima dejansko HW samo okoli 100 pikslov resolucije (dejansko ja, se lahk pozanimaš), to je komično slaba luč. Pa avto košta faking 60k.
2. Ni opcije niti dokupa adaptivnega vzmetenja. To je isto kot če danes na avto ne bi dobil električnega pomika stekel. To je dodatek ki stane cca. 1k in je super. Kje je ta opcija v tehnološko najbolj dovršenem avtu?
3. Ni deljujočih parkirnih senzorjev?? A rabim tole še kaj dodatno komentirat?
4. Ni (dobro) deljujoče avtomatike brisalcev. Tole bi me konkretno pizdilo. Že v VW kjer tale avtomatika moram reči da deluje super, imaš na ročki dodaten gumbek za fino nastavitev občutljivosti senzorja dežja. Dela dejansko super. Teslina implementacija je neuporabna. Samo en gumbek za proženje brisanja ker kao ne rabiš več ker za vse poskrbi avtomatika... hehe ja sigurno v Tesli že ne. Krneki.
5. Ni dobro deljujoče avtomatike preklopa dolgih/kratkih luči. Don't believe me? Preberite si na TMC forumu zakaj ne uporabljajo avtopilota ponoči, bo zanimivo branje. Smešno tole v 60k avto v letu 2024.
6. Infotainment je OK. Maš youtube in te fore. Ampak moj mini računalnik v žepu omogoča bistevnoooo več kot tale 15" zaslonček v tesli, ki se ga navadiš v 1 uri in že ni več zanimv. Hitro vidiš pomankjivosti ki so iste kot pri vseh drugih proizvajalci, ponekod še slabše. Ma naj že enkrat res naredijo game changer in gor naložijo android OS, s tem pofurajo vse ostale infotainment-e daleč naokoli... ampak nočejo. Osebno sem se navadil, da za vse uporabljam moj telefon, ki je seveda 100000...x boljši od vseh car infotainmentov na trgu tudi teslinega. Vse kar še pričakujem od avta je da mi da na razpolago komplet površino vgrajenega ekrana, da lahko na njem extednam moj telefon, to je vse. Nej se je*ejo vsi po vrsti z temi svojimi zastarelimi infotainment OS-i ki niso niti 0,0000001% kar ti danes omogoča najcenješi andorid telefon.
7. Asistenčni sistem je čuden. Old school varijnata preko navora na volanu. Mogoče je to blo zanimivo 10 let nazaj danes ali maš kapacitivno zaznavanje prisotnosti voznika ali pa preko kamer. Kar je spet smešno, da firma ki je ukvarja bolj kot ne z kamerami ne more narediti zaznave preko kabinske kamere. Krneki.
8. Okoli asistenčnih sistemov na tesli je ogromno za povedat, niti približno ni "najboljši" kot nakladajo nekateri. Je pa verjetno to nekaterim težko priznat. Pa čeprav je malo morje primerjav na netu ter isto veliko napisanega.
9. Pri sedežih so očitno teslo vprašali: How cheap do you want them? Tesla: YES. Sedeži so WTF in to pri 60k avtu. In spet ni opcije dokupa nekega konkretnega sedeža vrednega avta 60k in 500HP.
8. Ostalega je še kar nekaj, da se mi niti ne lubi pisat. Tole zgoraj je samo par deal breakerjev (za mene osebno).
Razen dobrega APP-a na telefonu, zaenkrat še ekskluzivnega dostopa do SC-jev, dobrih motornih specsov glede na ceno (500HP za 60k ni tak slabo) sploh ne vem kaj mi ta avto ponuja proti drugimi. Meni osebni ne ponuja nič oz. mi ponuja manj kar dobim pri drugih pa čeprav mogoče za večjo ceno. Osebno me pač ne zanima avto brez neke osnovne opreme oz. vsaj približno spodobne opreme za leto 2024 in tak rang avta, pa je lahk zadeva 15k ko me pač ne zanima. Isto kot me ne zanima Dacia pa jo tut dobiš že za 10k al kok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
deco16 ::
Dometa bo mela ta beštija 700 km. Z dodatno baterijo. Realnosti bo tole imelo po AC- s hitrostjo 130 km/h dometa 500 km. Noben EV nima takega dometa pri hitrosti 130 km/h. Nobeden.
https://ev-database.org/car/1696/Lucid-...
Če temu ne rata z 118kWh baterijo(pa mogoče mu):
Lucid Air Dream Edition Range with a drag coefficient of 0.197
Kako bo pol to ratalo CyberTrucki z drag coefficient 0.336 al neki tazga so rekli.
Da z range extenderjem bo melo več kWh. Ampak zadeva je opeka. Pri 130km/h pač nebo tolk dosega.
Bi pa šlo pri 110 recimo. Ja sila zraka narašča z kvadratom baje ;)
Če pa komentiram zgoraj, tesle 3 so manj kot 60k, u bistvi vse kar lahko naročiš trenutno so pod 50. Ja primerjava ICE z EV je mal smešna ko se govori o ceni, slednji ima namreč še baterijo katera prihrani denar. Seveda govori o prihranku pri 40k avtu je smešno ampak vselej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
celje ::
buče. vsi bi ga imeli, ce bi imeli denar. tako pa, .... manjka mu,... grd je,... drugi,....
jest10 ::
Moe_Lester ::
Če pa komentiram zgoraj, tesle 3 so manj kot 60k, u bistvi vse kar lahko naročiš trenutno so pod 50. Ja primerjava ICE z EV je mal smešna ko se govori o ceni, slednji ima namreč še baterijo katera prihrani denar. Seveda govori o prihranku pri 40k avtu je smešno ampak vselej.
Long range je 50 jurjev - subvencija. Za ta denar dobiš kaj? 150 konjsko bmw 3 z zadnjim pogonom in plastičnim volanom?
TilenS malo cherrypicka stvari, ki mu niso všeč. Izbral je seveda imaginarni model, ki trenutno ne obstaja. Izbral je stvari, ki so očitno njemu pomembne, izpustil vse kar mu ni. Razumem, da ni vsak avto za vsakogar in oprema ne pomeni vsem isto. Ampak težko resno jemljem človeka, ki pravi, da je Tesla 3 slabo opremljen avto.
celje ::
sejalecx ::
Moe_Lester je izjavil:
Če pa komentiram zgoraj, tesle 3 so manj kot 60k, u bistvi vse kar lahko naročiš trenutno so pod 50. Ja primerjava ICE z EV je mal smešna ko se govori o ceni, slednji ima namreč še baterijo katera prihrani denar. Seveda govori o prihranku pri 40k avtu je smešno ampak vselej.
Long range je 50 jurjev - subvencija. Za ta denar dobiš kaj? 150 konjsko bmw 3 z zadnjim pogonom in plastičnim volanom?
TilenS malo cherrypicka stvari, ki mu niso všeč. Izbral je seveda imaginarni model, ki trenutno ne obstaja. Izbral je stvari, ki so očitno njemu pomembne, izpustil vse kar mu ni. Razumem, da ni vsak avto za vsakogar in oprema ne pomeni vsem isto. Ampak težko resno jemljem človeka, ki pravi, da je Tesla 3 slabo opremljen avto.
Tilen ni edini.
Pa komu niso v 2023 pomembni park senzorji, sploh v kravi od M3, MY?
Komu ni pomemben osnoven adaptivni tempomat, ki v novih Teslah po '22 ne deluje več oz. bolj rečeno ga nihče ne upa uporabljat zaradi nenehnega phanotom breakinga?
Kdor ima avto z Android auto ali carplayem mu bo ta hudo manjkal v Tesli.
Še bi lahko našteval, ker vse to je osnova v Cliu za 16k danes.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sejalecx ()
jest10 ::
hamez66 ::
Ja ampak Clio ima vse, kar imajo veliki.. :)) (če se morda spomnite verjetno prve reklame za Clio iz 90ih).
celje ::
TilenS ::
Moe_Lester je izjavil:
Long range je 50 jurjev - subvencija. Za ta denar dobiš kaj? 150 konjsko bmw 3 z zadnjim pogonom in plastičnim volanom?
TilenS malo cherrypicka stvari, ki mu niso všeč. Izbral je seveda imaginarni model, ki trenutno ne obstaja. Izbral je stvari, ki so očitno njemu pomembne, izpustil vse kar mu ni. Razumem, da ni vsak avto za vsakogar in oprema ne pomeni vsem isto. Ampak težko resno jemljem človeka, ki pravi, da je Tesla 3 slabo opremljen avto.
No dej ajde. Kaj točno "cherrypickam". Sej sem dal vse lepo po točkah. Ja trenutno sem primerjal po še ne dobavljivem M3P ampak sem z tem primerjal ker mi je ta najbolj zanimiv ter tega najbolj poznam. Če te to tako moti potem do prihoda M3P za 60k, zamenjaj vse moje primerjave zgoraj z M3LR za 50k. Bo kul? Sem se pejlal v mislim da prvem MIC M3P pri nas, kupil kolega, ta letnik je po opremi dejansko bolje opremljen od nove trojke.
In ja avto je slabo opremljen. Mislim čist objektivno je slabo opremljen. Ne vem a ti morem zgornje točke še bolj razčlenit? Avto pač nima opreme. Kr popravi me kje se motim, me res zanima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
Moe_Lester ::
Pa komu niso v 2023 pomembni park senzorji, sploh v kravi od M3, MY?
Komu ni pomemben osnoven adaptivni tempomat, ki v novih Teslah po '22 ne deluje več oz. bolj rečeno ga nihče ne upa uporabljat zaradi nenehnega phanotom breakinga?
Kdor ima avto z Android auto ali carplayem mu bo ta hudo manjkal v Tesli.
Meni osebno dol visi za senzorje. Veliko raje uporabljam kamero.
Delujoč tempomat je seveda odlična zadeva. Nihče ne pravi, da ni pomemben. Ampak so spet nianske. Phantom braking ni prisoten samo pri Tesli niti ni tempomat vsem enako pomemben.
Glede carplaya tudi pretiravaš. Carplay in android auto imata svoje prednosti in slabosti. Teslin infotainment je precej bolj zmogljiv (hardware) in ponuja določene stvari, ki jih na carplay nima, je neodvisen od telefona in dela vsakič, ko se vsedeš v avto takoj ko odpreš vrata (bluetooth povezava s telefonom mi je še pri vseh telefonih občasno delala probleme ali vsaj zamujala). Po drugi strani je carplay bolj prilagodljiv, imaš več izbire.
V praksi pa večina uporabnikov ne bo imela težav ne z enim ne z drugim.
deco16 ::
Moe_Lester je izjavil:
Phantom braking ni prisoten samo pri Tesli niti ni tempomat vsem enako pomemben.
Kje pa še je? Da se vem izognit znamkam. Doslej pri 2 avtih tega nisem doživel(no enkrat se je pa res zgodilo pri 60 v tunelu sam se mi zdi da je delavec dejansko zapeljal čez pas).
Torej katere znamke?
Moe_Lester ::
No dej ajde. Kaj točno "cherrypickam". Sej sem dal vse lepo po točkah. Ja trenutno sem primerjal po še ne dobavljivem M3P ampak sem z tem primerjal ker mi je ta najbolj zanimiv ter tega najbolj poznam. Če te to tako moti potem do prihoda M3P za 60k, zamenjaj vse moje primerjave zgoraj z M3LR za 50k. Bo kul? Sem se pejlal v mislim da prvem MIC M3P pri nas, kupil kolega, ta letnik je po opremi dejansko bolje opremljen od nove trojke.
In ja avto je slabo opremljen. Mislim čist objektivno je slabo opremljen. Ne vem a ti morem zgornje točke še bolj razčlenit? Avto pač nima opreme. Kr popravi me kje se motim, me res zanima.
M3P je bila nazadnje 55k, 51k s subvencijo, ne 60k. Če primerjaš, primerjaj v podobnem rangu. Audi S4 je po ceniku 70 jurjev brez dodatne opreme. BMW i4 M50 je po ceniku 73k.
Katero limuzino s 4 kolesnim pogonom dobiš za 46 jurjev, kolikor stane trenutno long range?
TilenS ::
Če gledaš po recimo opremi ki sem jo zgoraj naštel so praktično VSI avti podobne klase boljši od M3. Ker pač imajo to opremo. Ampak niso pa "boljši" v vseh točkah. Logično. Nima jih veliko 500HP za tak denar ampak imajo pa bistveno bistveno boljšo tehnologijo ter opremo. Ja tehnologija ni samo pogonski sklop. Matrične luči so recimo zelo zanimiva tehnologija, ki se zelo hitro razvija in je zelo povezana z varnostjo ampak recimo tesla te tehnologije nima in je dejansko na tem področju totalna 0. Podobno je z ostalimi točkami. Odvisno kaj te pritegne. Osebno ne morem mimo manjka neke najbolj osnove opreme iz leta 2015 pa me lahko še toliko mika teh 500HP.
Problem je da ni nekih direktnih primerjav, ker enostavno še ni spodobne EV ponudbe. Mislim sej skoraj ni nekih EV hot hatchov, sem pač fan te oblike avta. Še slabša je ponudba na področju karavanov. Pač kar hočem povedat trenutno je težko tole primerjat ker ni ponudbe. Ko bo ponudba bomo pa primerjali 1:1. Ampak če greš po opremi je tesla trenutno eden izmed najslabše opremljenih avtov na trgu. Ne vem čist objektivno po točkah.
Ja zdej so očitno nekaj padle cene M3P, ko je kupil kolega je bla lepo čez 60k.
Problem je da ni nekih direktnih primerjav, ker enostavno še ni spodobne EV ponudbe. Mislim sej skoraj ni nekih EV hot hatchov, sem pač fan te oblike avta. Še slabša je ponudba na področju karavanov. Pač kar hočem povedat trenutno je težko tole primerjat ker ni ponudbe. Ko bo ponudba bomo pa primerjali 1:1. Ampak če greš po opremi je tesla trenutno eden izmed najslabše opremljenih avtov na trgu. Ne vem čist objektivno po točkah.
Ja zdej so očitno nekaj padle cene M3P, ko je kupil kolega je bla lepo čez 60k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
Moe_Lester ::
Moe_Lester je izjavil:
Phantom braking ni prisoten samo pri Tesli niti ni tempomat vsem enako pomemben.
Kje pa še je? Da se vem izognit znamkam. Doslej pri 2 avtih tega nisem doživel(no enkrat se je pa res zgodilo pri 60 v tunelu sam se mi zdi da je delavec dejansko zapeljal čez pas).
Torej katere znamke?
https://www.automotive-fleet.com/101967...
In addition to Tesla and Nissan, other manufacturers reporting issues with AEB systems include:
Subaru: In 2019, Subaru announced a recall of more than 1.3 million vehicles due a system problem that could cause the AEB to activate unexpectedly. The recall affected several models, including the Forester, Outback and Crosstrek.
Toyota: Toyota has issued several recalls related to AEB system issues in various models, including the Camry and the RAV4. In some cases, the AEB system failed to activate when it should have, while in other cases, it activated unexpectedly.
Ford: In 2020, Ford issued a recall of 600,000-plus vehicles because the AEB system activated randomly and without cause. The recall affected several models, including the Fusion, Edge and Lincoln MKX.
American Honda: In 2019, Honda recalled more than 118,000 CR-V models due to a software issue that could cause the AEB system to engage unexpectedly.
General Motors: GM has also issued several recalls related to incidences when the AEB system either unexpectedly activated or failed to activate when needed in various models, including the Chevrolet Malibu, GMC Acadia and Cadillac XT5.
Moe_Lester ::
Če gledaš po recimo opremi ki sem jo zgoraj naštel so praktično VSI avti podobne klase boljši od M3. Ker pač imajo to opremo. Ampak niso pa "boljši" v vseh točkah. Logično. Nima jih veliko 500HP za tak denar ampak imajo pa bistveno bistveno boljšo tehnologijo ter opremo. Ja tehnologija ni samo pogonski sklop. Matrične luči so recimo zelo zanimiva tehnologija, ki se zelo hitro razvija in je zelo povezana z varnostjo ampak recimo tesla te tehnologije nima in je dejansko na tem področju totalna 0. Podobno je z ostalimi točkami. Odvisno kaj te pritegne. Osebno ne morem mimo manjka neke najbolj osnove opreme iz leta 2015 pa me lahko še toliko mika teh 500HP.
Ne, nimajo "bistveno boljše tehnologije in opreme". Imajo stvari, ki se tebi zdijo pomembne. Kot si napisal, kar te bolj pritegne. Vedno se najde nekaj kar konkurenca nima. Ampak ni ravno pametno razlagati, kako ima BMW 7 slabo opremo, ker še Skyrima ne morš igrat na sredinskem zaslonu, a ne?
TilenS ::
Moe_Lester je izjavil:
Katero limuzino s 4 kolesnim pogonom dobiš za 46 jurjev, kolikor stane trenutno long range?
Evo cherrypickaš. Zakaj si si vpiknil v neko specifično točko kot je recimo 4 kolesni pogon za 46k? Tega nima bilo v mojih točkah zgoraj. Po zgoraj omenjenih točkah so pa praktično vsi avti boljši od M3P. Vidiš foro? Jaz lahko BP najdem neko specifično točko kjer je nek X model boljši od M3P ampak nisem pretiraval z tem kar delaš ti in cherrypickaš samo eno specifikacijo, ki ti ustreza ampak sem dal cel seznam opreme (katero se spodobi imet v 2024) in točk kjer M3P konkretno lacka proti drugimi. Točk je sicer še več gor sem dal samo glavne. In težko rečeš da so deljujoči parkirni senzorji neka cherry pikana točka. In ne kamere niso boljše od sezorjev, razen (razen) če je to konkreten 360° 3D top down pogled in kar je spet nekaj kar tesla nima. No top down 360° pogled je še točka katere nisem omenil.
mr_chai ::
A to lahko voziš v EU, če ga importaš iz USA ? Ali bo obstajala kakšna verzija, ki bi to dopuščala ?
TilenS ::
Moe_Lester je izjavil:
Ne, nimajo "bistveno boljše tehnologije in opreme". Imajo stvari, ki se tebi zdijo pomembne. Kot si napisal, kar te bolj pritegne. Vedno se najde nekaj kar konkurenca nima. Ampak ni ravno pametno razlagati, kako ima BMW 7 slabo opremo, ker še Skyrima ne morš igrat na sredinskem zaslonu, a ne?
Ne, drugi imajo objektivno bistveno boljšo opremo. Ter tudi bistveno večjo ponudbo dodatne opreme.
Ne pretiravat z tvojimi proti argumenti ker niso dobri. Manjkajoč SW oz. APP Skyrim na sredinskem zaslonu od BMW 7 ni v isti kategoriji kot manjko in slaba oprema v smislu manjkajočega HW-ja pri tesli. Skyrim ti lahko BMW uredi z časom preko OTA, zgoraj naštete točke so pa večinoma HW problem, ki ga ne boš rešil z OTA. Kot vem, da tut sam veš, to ni isti razred problema.
Moe_Lester ::
Evo cherrypickaš. Zakaj si si vpiknil v neko specifično točko kot je recimo 4 kolesni pogon za 46k? Tega nima bilo v mojih točkah zgoraj. Po zgoraj omenjenih točkah so pa praktično vsi avti boljši od M3P.
Čeripikam zato, da ti pokažem kako brezvezen je tvoj seznam "obvezne opreme". 4 kolesni pogon zanemarimo, brez adaptivnega podvozja se pa očitno ne da sploh peljat. Pa brez matričnih luči s točno določeno resolucijo.
Kaj se spodobi met v 2024 je stvar posameznika. Pa seveda stvar konteksta. Kot rečeno, primerjaj v cenovnem razredu.
Ne, drugi imajo objektivno bistveno boljšo opremo. Ter tudi bistveno večjo ponudbo dodatne opreme.
Objektivno boljšo opremo? Kateri naprimer? 9" touch screen v folcvagnu za 50 jurjev je boljši od 15" ekrana? Neogrevani zadnji sedeži v BMWju za 60 jurjev so boljši kot ogrevani v Tesli?
Skyrim ti lahko BMW uredi z časom preko OTA
Tesla bo tudi slej ko prej popravila park senzorje in tempomat.
BMW sicer nikoli ne bo poganjal Skyrima, kolikor vem nimajo x86 hardvera?
Kot vem, da tut sam veš, to ni isti razred problema.
Za tvoje potrebe. Nekdo drug pa avta sploh ne povoha, če nima 4wd. Ali, če bi imel npr. Androida naloženega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Moe_Lester ()
sejalecx ::
Lahko se tukaj prepiramo, a dejstvo ostaja, da je bil Model 3 ali Model Y z USS senzorji in radarjem dobra ponudba, ki je obkljukala večino opcij. Jaz bi si sicer res želel še HUDa ali vsaj nekega mini ekrančka takoj za volanom. Kakorkoli, to da so dali vse senzorje ven, se kaže za hudo napako. Fanatikom je sicer vseeno, jaz pa še marsikdo, ki ga poznam pa takega vozila ne bi kupil.
TilenS ::
Kaj se spodobi met v 2024 niti toliko stvar posameznika kot pa to da pogledaš kaj obstaja na avtih že od pamtiveka in dela dobro in skrbi za varnost pri vožnji. Enostavno pogledaš kaj uporabljajo že od nekdaj in kaj od tega nek nov avto nima.
Tole so pač osnove:
- Matrične luči. H7 pač ni več OK. Isto kot so ne delujoče matrične luči.
- Parkirni senzorji z par cm resolucijo
- Zanesljiv tempomat, ja drugi nimajo niti približno toliko phantom brakinga, niti ne rabijo imeti ponoči imeti prižganih dolgi luči, da ti dela tempomat (pa še to zelo vprašljivo).
- Zanesljivo avtomatiko brisalcev.
- Zanesljiv preklop dolgih-kratkih luči.
- Auto dimming ogledalo, to je še točka katere nisem dodal zgoraj.
- Ledice v stranskih ogledalih za blind spot monitor.
Tole zgoraj si mi upaš rečt, da so neke moje cherry pikane stvari, ker sem tesla hater in katere ima slučajno samo en model avta na svetu in ne doprinesejo totalno 0 k varnosti? Ne to so osnove, tako kot je osnova da v 2024 dobiš električni pomik stekel, ter vgrajeno navigacijo.
Vso našteto opremo ki sem jo naštel par postov višje je razen mogoče specifike infotainmenta imajo praktično vsi avti že dolgo v uporabi in je danes že bolj kot ne v standard opremi. Tako da ja dobiš boljše opremljen avto za bistevno manj je M3LR. Ne dobiš toliko HP, mogoče tudi ne dometa (čeprav so že tam tam), ne dobiš mogoče tako dobrega APP-a, dostopa do SC-jev ampak oprema je pa objektivno bistevno boljša. Kaj te tu moti? M3 nima dobre standard opreme za 2024, še manj pa ma opreme za doplačilo.
Aja pa da se zastopima, če tesla kaj od teh točk uredi preko OTA, super, bom vzel nazaj kar sem napisal. Ampak trenutno stanje je takšno kot je. In je takšno že lep lep čas. To dobro vedo lastniki tesla vision only avtov : )
Tole so pač osnove:
- Matrične luči. H7 pač ni več OK. Isto kot so ne delujoče matrične luči.
- Parkirni senzorji z par cm resolucijo
- Zanesljiv tempomat, ja drugi nimajo niti približno toliko phantom brakinga, niti ne rabijo imeti ponoči imeti prižganih dolgi luči, da ti dela tempomat (pa še to zelo vprašljivo).
- Zanesljivo avtomatiko brisalcev.
- Zanesljiv preklop dolgih-kratkih luči.
- Auto dimming ogledalo, to je še točka katere nisem dodal zgoraj.
- Ledice v stranskih ogledalih za blind spot monitor.
Tole zgoraj si mi upaš rečt, da so neke moje cherry pikane stvari, ker sem tesla hater in katere ima slučajno samo en model avta na svetu in ne doprinesejo totalno 0 k varnosti? Ne to so osnove, tako kot je osnova da v 2024 dobiš električni pomik stekel, ter vgrajeno navigacijo.
Vso našteto opremo ki sem jo naštel par postov višje je razen mogoče specifike infotainmenta imajo praktično vsi avti že dolgo v uporabi in je danes že bolj kot ne v standard opremi. Tako da ja dobiš boljše opremljen avto za bistevno manj je M3LR. Ne dobiš toliko HP, mogoče tudi ne dometa (čeprav so že tam tam), ne dobiš mogoče tako dobrega APP-a, dostopa do SC-jev ampak oprema je pa objektivno bistevno boljša. Kaj te tu moti? M3 nima dobre standard opreme za 2024, še manj pa ma opreme za doplačilo.
Aja pa da se zastopima, če tesla kaj od teh točk uredi preko OTA, super, bom vzel nazaj kar sem napisal. Ampak trenutno stanje je takšno kot je. In je takšno že lep lep čas. To dobro vedo lastniki tesla vision only avtov : )
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
matobeli ::
Nared si TCO za ICE in EV pa boš videl zakaj je brezpomensko primerjat EV za 50k in ICE za 50k.
Pri 30k vrednem ICEju pa dobiš prst.
Pri 30k vrednem ICEju pa dobiš prst.
matobeli ::
Ja s čim si pa pol primerjal? Pri EVjih praviš da še ni prave raznolikosti za resno primerjavo z ICEjoi pa ne bi primerjal.
T3 bi bil z ICE motorjem nekje v razredu Golfa ali pa kakšne Cupre, Mazda 3... Oziroma, če bi imela T3 še vedno nek močnejši motor bi bila poceni Golf GTI.
Ker GTI z vso našteto opremo košta 50k, to je toliko kot T3 z nekaj felerji v opremi, ampak z boljšim motorjem in se EVje.
T3 bi bil z ICE motorjem nekje v razredu Golfa ali pa kakšne Cupre, Mazda 3... Oziroma, če bi imela T3 še vedno nek močnejši motor bi bila poceni Golf GTI.
Ker GTI z vso našteto opremo košta 50k, to je toliko kot T3 z nekaj felerji v opremi, ampak z boljšim motorjem in se EVje.
TilenS ::
Lahk bi primerjal z GTI-jem recimo, mogoče celo boljše Golf R ker je 4x4 ter 310HP ter ima vso standard in "nadstandard" opremo. Ampak kot pravim nisem imel v mislih nobenega ICE. Predvidevam, da imajo vsi EV-ji danes bolj kot ne vso opremo ki sem jo naštel zgoraj za manj kot 50k. Ne boš pa dobil 4x4 ter 500HP.
Ja ni samo "nekaj felerjev v opremi". V tesli ni niti najbolj osnovne opreme. Ne vem zakaj ne moreš to enostavno priznat? Mam jes tut TSLA na zalogi sam ne bom vztrajal na nečem kar ni res. Zato še pa ni OTA popravkov ker folk to požre in teslo BK. Na dolgi rok ni to dober recept.
Ja ni samo "nekaj felerjev v opremi". V tesli ni niti najbolj osnovne opreme. Ne vem zakaj ne moreš to enostavno priznat? Mam jes tut TSLA na zalogi sam ne bom vztrajal na nečem kar ni res. Zato še pa ni OTA popravkov ker folk to požre in teslo BK. Na dolgi rok ni to dober recept.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
Ganon ::
Ampak kdaj in ali bo to sploh prišlo v EU?
Nikoli, ker ta avtomobilska grozljivka ni legalna v Evropi. Avto je prava parodija.
Sem se narocal na testno voznjo naslednji teden v Avstriji in so mi omenjali ze, da bo verjetno mozen tudi test Cybertrucka...
Nakladači. Na ameriških cestah je lahko vse, kar ima kolesa in je v voznem stanju. EU na srečo ni tako nora.
Because the Cybertruck is classed as a light duty truck in the USA, it gets exemptions from many safety regulations, including for pedestrian safety.
Lahko si sam prebereš na internetu, da bi bilo potrebno opraviti velike spremembe osnovne strukture avtomobila, da bi lahko legalno zapeljal na naše ceste. Da teže sploh ne omenjamo.
matobeli ::
Ne, ni to nobena težava. Če lahko unimog pelješ po naših cestah brez večjih težav, pol lahko tudi CT. Varnostni standardi ki jih morajo lahka komercialna vozila izpolnjevat so nižja kot tista za osebna vozila.
Težava je da ga ne moreš met registriranega kot osebno vozilo ker bo teža skupaj z nosilnostjo presegala 3.5T in da evropejci ne palimo toliko na pickupe. Še manj pa na pickupe za 100k.
Sej se najde sem in tja kakšen F250 ali Tundra, celo F350 je nekje, pa Hummerjev je enepar. Niso pa ti avto prav nič privlačni za uporabo v evropskih mestih.
Težava je da ga ne moreš met registriranega kot osebno vozilo ker bo teža skupaj z nosilnostjo presegala 3.5T in da evropejci ne palimo toliko na pickupe. Še manj pa na pickupe za 100k.
Sej se najde sem in tja kakšen F250 ali Tundra, celo F350 je nekje, pa Hummerjev je enepar. Niso pa ti avto prav nič privlačni za uporabo v evropskih mestih.
Lonsarg ::
Smešno to da so klasične Tesle vse staromodno limizinaste (tudi model X je dizajnersko čista limuzina/karavan, sicer pa po dimenzijah SUV), tale CyberTruck je vesoljski.
Nobenega modela pa ni ki bi bil moderne SUV oblike. A nočejo denarja al kaj da ciljajo zgolj folk ki hoče vesolski al pa staromoden dizajn :)
Nobenega modela pa ni ki bi bil moderne SUV oblike. A nočejo denarja al kaj da ciljajo zgolj folk ki hoče vesolski al pa staromoden dizajn :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
IL_DIAVOLO ::
Evo jo, nism mel prej cajta napisat.
Govorim o Tesli nasplošno ne o Cybertovornjaku.
Mislim ne vem no, na novih modelih 3 je oprema slaba, ravno zato me Tesla ne zanima. Če bi imela opremo vredno avta te cene ter časa v katerem smo bi me mogoče teoretično zanimala M3P ampak v praksi ne ker nima 5 vrat in je neuporabna. Moja primerjava bo z M3P ker mi je ta edini zanimiv model.
Kaj nima? Mogoče je boljše vprašaja kaj sploh ima.
Nima:
1. Delujočih matričnih luči. To je konkretni smeh za avto za 60k v letu 2024. Pa tudi ko/če bodo enkrat delujoče ima dejansko HW samo okoli 100 pikslov resolucije (dejansko ja, se lahk pozanimaš), to je komično slaba luč. Pa avto košta faking 60k.
2. Ni opcije niti dokupa adaptivnega vzmetenja. To je isto kot če danes na avto ne bi dobil električnega pomika stekel. To je dodatek ki stane cca. 1k in je super. Kje je ta opcija v tehnološko najbolj dovršenem avtu?
3. Ni deljujočih parkirnih senzorjev?? A rabim tole še kaj dodatno komentirat?
4. Ni (dobro) deljujoče avtomatike brisalcev. Tole bi me konkretno pizdilo. Že v VW kjer tale avtomatika moram reči da deluje super, imaš na ročki dodaten gumbek za fino nastavitev občutljivosti senzorja dežja. Dela dejansko super. Teslina implementacija je neuporabna. Samo en gumbek za proženje brisanja ker kao ne rabiš več ker za vse poskrbi avtomatika... hehe ja sigurno v Tesli že ne. Krneki.
5. Ni dobro deljujoče avtomatike preklopa dolgih/kratkih luči. Don't believe me? Preberite si na TMC forumu zakaj ne uporabljajo avtopilota ponoči, bo zanimivo branje. Smešno tole v 60k avto v letu 2024.
6. Infotainment je OK. Maš youtube in te fore. Ampak moj mini računalnik v žepu omogoča bistevnoooo več kot tale 15" zaslonček v tesli, ki se ga navadiš v 1 uri in že ni več zanimv. Hitro vidiš pomankjivosti ki so iste kot pri vseh drugih proizvajalci, ponekod še slabše. Ma naj že enkrat res naredijo game changer in gor naložijo android OS, s tem pofurajo vse ostale infotainment-e daleč naokoli... ampak nočejo. Osebno sem se navadil, da za vse uporabljam moj telefon, ki je seveda 100000...x boljši od vseh car infotainmentov na trgu tudi teslinega. Vse kar še pričakujem od avta je da mi da na razpolago komplet površino vgrajenega ekrana, da lahko na njem extednam moj telefon, to je vse. Nej se je*ejo vsi po vrsti z temi svojimi zastarelimi infotainment OS-i ki niso niti 0,0000001% kar ti danes omogoča najcenješi andorid telefon.
7. Asistenčni sistem je čuden. Old school varijnata preko navora na volanu. Mogoče je to blo zanimivo 10 let nazaj danes ali maš kapacitivno zaznavanje prisotnosti voznika ali pa preko kamer. Kar je spet smešno, da firma ki je ukvarja bolj kot ne z kamerami ne more narediti zaznave preko kabinske kamere. Krneki.
8. Okoli asistenčnih sistemov na tesli je ogromno za povedat, niti približno ni "najboljši" kot nakladajo nekateri. Je pa verjetno to nekaterim težko priznat. Pa čeprav je malo morje primerjav na netu ter isto veliko napisanega.
9. Pri sedežih so očitno teslo vprašali: How cheap do you want them? Tesla: YES. Sedeži so WTF in to pri 60k avtu. In spet ni opcije dokupa nekega konkretnega sedeža vrednega avta 60k in 500HP.
8. Ostalega je še kar nekaj, da se mi niti ne lubi pisat. Tole zgoraj je samo par deal breakerjev (za mene osebno).
Razen dobrega APP-a na telefonu, zaenkrat še ekskluzivnega dostopa do SC-jev, dobrih motornih specsov glede na ceno (500HP za 60k ni tak slabo) sploh ne vem kaj mi ta avto ponuja proti drugimi. Meni osebni ne ponuja nič oz. mi ponuja manj kar dobim pri drugih pa čeprav mogoče za večjo ceno. Osebno me pač ne zanima avto brez neke osnovne opreme oz. vsaj približno spodobne opreme za leto 2024 in tak rang avta, pa je lahk zadeva 15k ko me pač ne zanima. Isto kot me ne zanima Dacia pa jo tut dobiš že za 10k al kok.
Tesla je visokotehnološko podjetje, ki samo narekuje standarde za dejanske firme, ki znajo delati avte. Tesla to pa pac ni in nikoli ne bo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
2dark ::
Evo jo, nism mel prej cajta napisat.
Govorim o Tesli nasplošno ne o Cybertovornjaku.
Čakamo, da narediš avto in nam ga prestaviš.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
TilenS ::
Pri tesli je to verjetno zaradi DC (drag coefficient) zato pa izgleda tako kot jajc. Podobna zgodba kot z EQx pri MB in drugih. Osebno vzamem meni lep avto kot pa da ima nizek DC. Range je treba rešit na druge načine, predvsem energijska gostota v baterijah ter novi fast chargerji. Ne vem no, še nikoli nisem glih gledal na porabo, ne vem zakaj bi moral pri EV. Bo pač treba še malo počakat, saj bo.
Ne izdelujem avtov. To se moraš obrniti na info@ tesla.com, bmw.com,...
Imam pa definitivno svoje mnenje o njih tako kot ti in vsi ostali.
Evo jo, nism mel prej cajta napisat.
Govorim o Tesli nasplošno ne o Cybertovornjaku.
Čakamo, da narediš avto in nam ga prestaviš.
Ne izdelujem avtov. To se moraš obrniti na info@ tesla.com, bmw.com,...
Imam pa definitivno svoje mnenje o njih tako kot ti in vsi ostali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
Lonsarg ::
To da Tesla zanemarja določene osnovne funkcionalnosti jaz ne bi pripisal nesposobnosti, pač pa kulturi firme ki je "žrtvuj vsakdanje potrebe v zameno za ekstremni simplicizem/avtomatizem". Problem je ker v tem žrtvovanju gredo predaleč.
Apple je recimo šel v ta pretirani ekstremizem na začetku, ampak so pol z leti postopoma dodajali zadeve nazaj. Tesla še kar vztraja pri tem pretiranem ekstremizmu.
Apple je recimo šel v ta pretirani ekstremizem na začetku, ampak so pol z leti postopoma dodajali zadeve nazaj. Tesla še kar vztraja pri tem pretiranem ekstremizmu.
2dark ::
Ne izdelujem avtov. To se moraš obrniti na info@ tesla.com, bmw.com,...
Imam pa definitivno svoje mnenje o njih tako kot ti in vsi ostali.
Pričakuješ pa nekaj, kar večine ne zanima. Pri Evju zanima večina domet in tega Cybertruck ima. Kar drugi nimajo. A, jebi ga. Ti si boš pač kupu matrične luči.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
twom ::
Moe_Lester je izjavil:
Ko pelješ s konstantno hitrostjo in želiš pospešiti noben menjalnik ne reagira niti približno tako hitro kot elektromotor.Ja, to je edino pomembno pri avtu..., sploh za merjenje penisa
Meni edino šteje kako se avto pelje po ovinkih čez serpentine, avtoceste so mi nezanimive in nadležne. Za uživat v ovinkih je pa treba imet majhno težo in enakomerno razporeditev.
Atmosferki motor z ročnim menjalnikom ima svoj čar. Tako kot gramofon in vinil plošče. Sam menim, da bencinskih motorjev nebi smeli prepovedati, morda malo bolj obdavčit. V preteklosti so cene in trg izrinile določene tehnologije iz uporabe, sedaj se pa forsira določene stvari s prepovedovanjem drugih - zgrešen princip. Ferari ima čar samo z atmosferkim 12 valjnikom, ne pa z baterijami. Zakaj to prepovedat. Množice naj pa vozijo ugodne EV avte, ne pa dražje od bencinskih (ki se jih prepove).
Naj naredijo druge tehnologije ogrevanja cenejše, ne pa da se plin prepove. Isto velja za navadne žarnice.
Pač zgrešeno razmišlanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
DamijanD ::
WizzardOfOZ ::
buče. vsi bi ga imeli, ce bi imeli denar. tako pa, .... manjka mu,... grd je,... drugi,....
???
Ne, jaz ga ne bi imel. Pa imam dnar
Enako. Ker je dobesedno grde oblike.
Moe_Lester je izjavil:
Long range je 50 jurjev - subvencija. Za ta denar dobiš kaj? 150 konjsko bmw 3 z zadnjim pogonom in plastičnim volanom?
Lahko tudi 100 konjskega. Sej niso konji vse. (No, konjem so konji vse.)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Moe_Lester ::
Tole zgoraj si mi upaš rečt, da so neke moje cherry pikane stvari, ker sem tesla hater in katere ima slučajno samo en model avta na svetu in ne doprinesejo totalno 0 k varnosti? Ne to so osnove, tako kot je osnova da v 2024 dobiš električni pomik stekel, ter vgrajeno navigacijo.
Vso našteto opremo ki sem jo naštel par postov višje je razen mogoče specifike infotainmenta imajo praktično vsi avti že dolgo v uporabi in je danes že bolj kot ne v standard opremi. Tako da ja dobiš boljše opremljen avto za bistevno manj je M3LR.
Ne, vse te opreme nimajo vsi avtomobili v standardni opremi, daleč od tega. Poleg tega si priročno izpustil stvari, ki jih Tesla ima, pa jih pri drugih ni na voljo ali pa za konkretno doplačilo.
Še vedno čakam, da doš pokazal ta bolj opremljen avto za bistveno manj. Ne trdim, da ne obstaja, ampak me zanima kateri je, da lahko naredimo primerjavo.
Primerjati neke BMWje za 90 jurjev z ljudskim vozom za 50 pač ni smiselno. Primerjava s Cliotom za 16k je pa mimo, ker očitno že dolgo nisi sedel v novem Cliu za 16k.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla zaradi pedala za plin vpoklicala vse cybertrucke (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Varnost | 8333 (4610) | Comandante |
» | Tesla predstavila futuristični električni poltovornjak (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 16420 (11034) | shadeX |