» »

Tesla CYBERTRUCK

Tesla CYBERTRUCK

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 6
»»

bastadu ::

Torej včeraj se je zgodil delivery event dolgo pričakovanega Tesla Cybertruck-a, kjer je bilo pred kamerami predanih nekaj vozil kao prvim naročnikom ... Ampak meni je vse skupaj izgledalo na meji freak show-a, nekatere zadeve so bile direktno bizarne (peresno lahko metanje baseball žoge v stekla CT, wtf?) in precej zmedenosti Elona in režije ... Sedaj se je tudi izkazalo, da Tesla ni uspela realizirati vseh obljub iz prve predstavitve 4 leta nazaj - recimo cena naj bi bila konkretno višja od napovedane, prav tako domet precej nižji, ni vgrajene rampe, stekla očitno niso več steel-ball proof ... Na drugi strani bi naj CT Cyberbeast izvedenka imela nenormalne pospeške zato ker "Why not!?" (tole z drag-race z 911 bi moral videti na lastne oči, da bi verjel), med tem ko na Tesli 3/Y že več let ne uspejo zrihtati delujočih avtomatskih brisalcev, ki so sedaj katastrofalni in nevarni, da sploh ne omenjam katastrofalen parking assist ...
Kar se tiče samega CT-ja, tukaj ni dvoma, da bo res nekaj posebnega na cesti, verjamem da je v živo bolj wow kot na slikah. Ampak kdaj in ali bo to sploh prišlo v EU? Ne vem kako bodo to prenesli naravovarstveniki ...

pegasus ::

Ta reč se dejasko klasificira pod "Tesla: začetek konca" :))

Verjamem pa, da je v čezlužju veliko tesl, ki bo z navdušenjem in velikim zadovoljstvom metalo denar v to reč. Pač odpusti jim, saj ne vedo, kaj delajo ...

feryz ::

Stekla nikoli niso bila steel ball proof. Tudi ne vidim razloga da bi bila.

Utk ::

Glede na to da američani kupujejo tiste njihove tovornjake, v milijonih komadih, težko da ne bi tudi tega prodali kar nekaj kosov. Ne bo pa zdaj to ravno mainstream avto za v štacuno. Upam.

deco16 ::

0.336 drag cooefienect z tako beštjo od avta.

Ja nižja poraba ziher nebo feature. To je tak fail glede porabe in misije elektrifikacije da glava peče. Tukaj je pač neka toyota bolj učinkovite v vseh pogledih, tudi če se na kerozin fila.

Pač sej ok, posledica lobiranja ameriške avtoindustrije, da pickupi in SUVi niso ekološko tako pogledani kot navadni avti. Plus še to da v varnostnih testih niso testirani z crashom navadnega avta ali pa pečcev.

Deska spredaj namreč ni najboljš za srečanje z peščom ampak sej ni važno, land of the free.

Upam, resno upam da evropa ne spregleda te zadeve. Videli smo kaj je ratalo z SUVi, resno upam da pickupi ne pridejo tolk popularni tukaj.

Pa sploh ni važno od katere znamke.



Mal za se zamislit..

Ganon ::

bastadu je izjavil:

Ampak kdaj in ali bo to sploh prišlo v EU?


Nikoli, ker ta avtomobilska grozljivka ni legalna v Evropi. Avto je prava parodija.

DarwiN ::

Kaj niti Tesla logotipa niso upali dat na vozilo, ker se zavedajo, da gre za kratkotrajen hit&run scam in si ne želijo očrnit imena znamke?
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Machete ::


Hagerty
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

bastadu ::

feryz je izjavil:

Stekla nikoli niso bila steel ball proof. Tudi ne vidim razloga da bi bila.

In zakaj bi potemtakem na predstaviti 4 leta nazaj šli riskirati in metati jekleno kroglo vanj? Takrat so rekli, da so to v zakulisju stestirali in je zdržalo, ampak so zgleda povzročili mikro razpoke in zato je potem v živo počilo, 2x ...
Drugače pa tudi ni razloga, da ima bullet proof vrata in 2,7s do 100, but here we are ...
Skratka tale z baseball žogo je bila precej bedna, tudi če je šlo samo za šalo ... takšen pussy met žoge mora bp vzdržati vsako steklo na EU avtu ...


DarwiN je izjavil:

Kaj niti Tesla logotipa niso upali dat na vozilo, ker se zavedajo, da gre za kratkotrajen hit&run scam in si ne želijo očrnit imena znamke?

CT ne rabi logotipa, CT je sam po sebi logotip.

Magic1 ::

Machete je izjavil:


Hagerty

Uff, 30 min hvaljenja. Vsaka stvar je feature, boh ne daj minus.
Magic

Machete ::

Da. Vzameš kot povsod, tisto, kar se ti zdi verodostojno in 'blizu'.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

2dark ::

Dometa bo mela ta beštija 700 km. Z dodatno baterijo. Realnosti bo tole imelo po AC- s hitrostjo 130 km/h dometa 500 km. Noben EV nima takega dometa pri hitrosti 130 km/h. Nobeden.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

kriptobog ::

Ganon je izjavil:

bastadu je izjavil:

Ampak kdaj in ali bo to sploh prišlo v EU?


Nikoli, ker ta avtomobilska grozljivka ni legalna v Evropi. Avto je prava parodija.


Sem se narocal na testno voznjo naslednji teden v Avstriji in so mi omenjali ze, da bo verjetno mozen tudi test Cybertrucka...

pegasus ::

2dark je izjavil:

Noben EV nima takega dometa pri hitrosti 130 km/h.
Počakaj še pol leta, da Aptera da ven uradne številke ;)

bastadu ::

Magic1 je izjavil:

Machete je izjavil:


Hagerty

Uff, 30 min hvaljenja. Vsaka stvar je feature, boh ne daj minus.

Sicer vrhunska produkcija videa, tule pa še video MKBHD-ja, ki se bolj poglobi v funkcije avta:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

WizzardOfOZ ::

Gršega niso znali narest?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kixs ::

O lepoti se ne diskutira. Menda ves zakaj...

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Gršega niso znali narest?

Menda so poskušali dobit dizajnerja subarujev, da bi jim naredil še malo gršega, ampak se skriva v tako globoki luknji, da ga niti žena ne more ven dobit.

kingsix ::

Nevem zakaj so ti straight line testi dandanes kao benchmark kako dober Oz hiter je avto. Vsi samo delajo te 0-100 teste Oz drag race. Kot da je avto s pospeskom 3.1 veliko boljši za potrošnika kot en z 4.2. Kere bedarije. Sploh EV tiščijo to v naprej...ampak zanemarjajo praktično vse ostalo.
Raje imam enega v6-v10 bencinarja ki ima 5s do 100 kot EV z 1.4s. Sploh ni primerjave v vozniški izkušnji.

2dark ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Gršega niso znali narest?


Moraš pogledat količnik upora, ki je odličen. Za 700 km dometa ni pomembna lepota, pač pa nizka poraba.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

sejalecx ::

kingsix je izjavil:

Nevem zakaj so ti straight line testi dandanes kao benchmark kako dober Oz hiter je avto. Vsi samo delajo te 0-100 teste Oz drag race. Kot da je avto s pospeskom 3.1 veliko boljši za potrošnika kot en z 4.2. Kere bedarije. Sploh EV tiščijo to v naprej...ampak zanemarjajo praktično vse ostalo.
Raje imam enega v6-v10 bencinarja ki ima 5s do 100 kot EV z 1.4s. Sploh ni primerjave v vozniški izkušnji.


Ker je to one trick pony Tesle. Poleg pospeška in polnilne infrastrukture, ki je itak prejmajhna za množično eletrifikacijo, nimajo nobene konkurenčne prednosti.

CT je fail na celi črti. Se vidi, da imajo še največji fanatiki težave z iskanjem svetlih točk. Od majhne rampe, ki je point vsakega pickupa do panel gapov.

Smešno bo ko ga v roke dobi kakšen redneck in ugotovi kako totalno neuporaben je napram klasičnemu pickupu. Ampak te itak ne bodo ciljna publika v ZDA.

dronyx ::

Avto izgleda kot avtomobili v cenenih sci-fi filmih iz 70 let, kjer so namesto CGI uporabljali plehnate modele. Grdo za umret.

Machete ::

@sejalecx: To je malo mimo. Mogoče ni ravno čisto zlato, ampak nimajo nobene konkurenčne prednosti? Najbolj prodajan avto na svetu? Lastna proizvodnja baterij? Najbolj odpiljen avto na svetu trenutno? Ne bi jaz kar tako, za dobro jutro, gnojil po tesli.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

DamijanD ::

Saj proizvodnji proces imajo dobro optimiziran in s tem imajo zelo konkurenčne cene. Tega nihče ne zanika. Govora je o kvaliteti/prednosti izdelkov.

Moe_Lester ::

Raje imam enega v6-v10 bencinarja ki ima 5s do 100 kot EV z 1.4s. Sploh ni primerjave v vozniški izkušnji.


Zakaj imaš raje bencinarja? Kaj je tako boljšega v vozniški izkušnji?

Osebno veliko raje vozim EVje. Vožnja je neprimerno manj stresna in gladka. Ko želiš hitreje pohodiš stopalko in gre hitreje, brez drame. Pri bencinarju je vmes menjalnik, ki rabi nekaj časa, da se odloči v katero prestavo bo dal preden potegne.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Gršega niso znali narest?

Menda so poskušali dobit dizajnerja subarujev, da bi jim naredil še malo gršega, ampak se skriva v tako globoki luknji, da ga niti žena ne more ven dobit.


Proti temu spakedralu so še toyote lepe. Še multipla je proti temu zmagovalec v vseh pogledih lepote.

Moe_Lester je izjavil:

Pri bencinarju je vmes menjalnik, ki rabi nekaj časa, da se odloči v katero prestavo bo dal preden potegne.


Ne nakladaj o stvareh, če poznaš samo ročne menjalnike. automatiki nič ne čakajo, sploh CVT-ji ne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

kingsix je izjavil:

Nevem zakaj so ti straight line testi dandanes kao benchmark kako dober Oz hiter je avto. Vsi samo delajo te 0-100 teste Oz drag race. Kot da je avto s pospeskom 3.1 veliko boljši za potrošnika kot en z 4.2. Kere bedarije. Sploh EV tiščijo to v naprej...ampak zanemarjajo praktično vse ostalo.


Drugega itak nimajo za pokazat. EV avti so grdi, CT je pa zaenkrat najgrši. Celo grši od UTK-jeve toyote, pa že tisto je zmazek.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

pegasus ::

Kaj pa se sploh šteje za "lepo" pri avtu? Ker današnje piksne na štirih kolesih se da razvrstiti na lestvici samo med grde in ogabne.

c3p0 ::

O avtu se vsi pogovarjajo, ne pa o bemfi iNekaj, ki je verjetno 3x boljša. Torej čisti uspeh.

WizzardOfOZ ::

pegasus je izjavil:

Kaj pa se sploh šteje za "lepo" pri avtu? Ker današnje piksne na štirih kolesih se da razvrstiti na lestvici samo med grde in ogabne.


No tole, razen da ima 4 kolesa, ni nič avtu podobno. Ampak tut otroški voziček ima 4 kolesa. Pa utkjeva toyota tudi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Moe_Lester ::

Ne nakladaj o stvareh, če poznaš samo ročne menjalnike. automatiki nič ne čakajo, sploh CVT-ji ne.


Ja, to bo to :) Že kakšnih 10 let vozim avtomate, klasične in DCT. Toyoto s CVTjem imam celo na hofu. Med drugim sem prevozil tudi kar nekaj 1000km s takšnimi, ki se tukaj omenjajo kot konkurenca Cybertrucku. 3.5 V6 Ecoboost 10speed, pa 5.6 V8 s 7 stopenjsko avtomatiko...

Ko pelješ s konstantno hitrostjo in želiš pospešiti noben menjalnik ne reagira niti približno tako hitro kot elektromotor.

Če še nisi vozil sodobnega EVja je povsem možno, da se ti zdi pospeševanje z menjalnikom gladko. Ko se vsedeš iz EVja nazaj v avto z menjalnikom šele vidiš kak lojterski voz je to.

jest10 ::

bastadu je izjavil:


Drugače pa tudi ni razloga, da ima bullet proof vrata


No, sej v realnosti jih nima.

Odporno je na podzvočne metke. Ampak tega nekako ne izpostavljajo>:D

karafeka ::

Očitno je čez lužo že tako hudo, da morajo propagirat blindirane avte, da jih lahk prodajajo ljudem, ker je ljudi strah, da bo iz ljubega miru nekdo na ulici začel streljat na njih.
Zakaj bi drugače musk sploh izpostavljal to...

Moe_Lester ::

Ker gre za dober, efektiven prikaz robustnosti karoserije. A ste nekateri res taki fahidioti, da vam niti najbolj osnovne lastnosti človeške psihologije niso jasne al se samo delat?

dexterboy ::

pegasus je izjavil:

Ta reč se dejasko klasificira pod "Tesla: začetek konca" :))
Verjamem pa, da je v čezlužju veliko tesl, ki bo z navdušenjem in velikim zadovoljstvom metalo denar v to reč. Pač odpusti jim, saj ne vedo, kaj delajo ...

:) :D :))
... smeh ... solze ...
( kapo dol za tale post )
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

WizzardOfOZ ::

Zanimivo:
Po 1.1.2024 boš v nemčiji dal zvečer filat avto, ker moraš recimo zjutraj na poslovno pot in ti bo elektro odklopil polnilnico. Pa še celo noč te bo zeblo, ker ti bodo tudi TČ izklopili. Solarno elektrarno imaš pa itak v omrežje speljano in si ne moreš z njo nič pomagat:
Po poročanju bruseljskega spletnega medija Euroactiv bodo imeli operaterji distribucijskega elektroenergetskega sistema v Nemčiji prihodnje leto pooblastilo, da lahko v primeru prevelike obremenitve omrežja gospodinjstvom omejijo porabo električne energije za delovanje toplotnih črpalk in polnilnic za električna vozila. S tem bodo lahko ohranjali stabilnost prenosnega omrežja, ki zaradi spodbujanja zelenega prehoda po vsej Evropi trpi kronično pomanjkanje naložb v elektroenergetske sisteme. Uredba bo začela veljati 1. januarja 2024 z dveletnim prehodnim obdobjem, piše Euroactiv.


Moe_Lester je izjavil:

Ker gre za dober, efektiven prikaz robustnosti karoserije. A ste nekateri res taki fahidioti, da vam niti najbolj osnovne lastnosti človeške psihologije niso jasne al se samo delat?


Vseeno za kakšen prikaz gre, zadeva je grša od multiple. Pa že multipla je bila presežek grdobe.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

DarwiN ::

karafeka je izjavil:

Očitno je čez lužo že tako hudo, da morajo propagirat blindirane avte, da jih lahk prodajajo ljudem, ker je ljudi strah, da bo iz ljubega miru nekdo na ulici začel streljat na njih.
Zakaj bi drugače musk sploh izpostavljal to...

First world problems najbrž.. Projekt je bil zastavljen, da se nategne fanboyje s preveč denarja. Neka usrana impozantna piksna, poudarek pa na marketingu.. Neprebojni avto, največje vetrobransko steklo v zgodovini, največji pospeški v zgodovini, najzmogljivejša baterija (1000km). Vse naj.. Tisti, ki ste podrobneje spremljali, gotovo lahko naštejete še več "rekordnih lastnosti" Cybertrucka. V resnici seveda večina oglaševanega ne drži, ampak resnico se da z marketingom preglasiti. Kot kupec postaneš frajer z dolgim tičem. Andrew Tate oboževalci bodo gotovo navalili.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Moe_Lester ::

Vseeno za kakšen prikaz gre, zadeva je grša od multiple. Pa že multipla je bila presežek grdobe.


Je napisal človek, ki vozi Subaruje :)

Meni osebno sta všeč tako Cybertruck kot Multipla, ki je btw, inženirski biser. Zelo malo avtomobilov ima na kupu toliko odličnih rešitev kot Multipla.

kow ::

Kot lastnik delnice, mislim da je bil Cybertruck napaka. Tesla bi lahko ze na veliko stancala "dolgocasen" pickup truck v slogu Forda ter sluzila mastne pare. Samo Musk si ni mogel pomagati, ambicija oz. napuh - stvar perspektive - je bila prevelika.

Kot potrosnik, pa mi ni jasno zakaj bi se kdorkoli razburjal zaradi taksnega tovornjaka, dejansko siri izbiro potrosnika. Je nekaj novega, z vsemi prednostmi in slabostmi.

Kar se tice estetike. Ko sem prvic videl, mi je bil grd, sedaj pa mi je grd samo se od zadaj ter popolnoma frontalno (brisalec). S strani dejansko izgleda zelo dobro. Je pa tudi del modrosti (izkusnje) da estetike ne cenis na prvo zogo. Nekateri modeli ti s casom postanejo bolj vsec, za druge pa ti ni jasno kako si kdaj mislil, da so estetski.

Pri pickupu na koncu odloci robustnost in uporabnost izdelka. Ko sem bil v Kaliforniji je bilo na cesti ogromno velikih pickupov, vsak BEV ki jih bi/bo nadomestil - bo napredek za kakovost zraka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Moe_Lester ::

Kot lastnik delnice, mislim da je bil Cybertruck napaka. Tesla bi lahko ze na veliko stancala "dolgocasen" pickup truck v slogu Forda ter sluzila mastne pare. Samo Musk si ni mogel pomagati, ambicija oz. napuh - stvar perspektive - je bila prevelika.


Težko bi štancali dolgočasne pickupe, ker nimajo kapacitet. Oz. lahko bi jih, ampak na račun Model 3 in Y.

kow ::

Imo je to samo delno res. Ni nujno, da bi uporabili samo lastne baterije oz. mislim, da bi lahko skalirali hitreje.

Zanimivo, da ni nihce komentiral 800 in 48V. Ce bo model uspesen, bomo pa videli cez kaksno leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Moe_Lester ::

Tudi, če bi dobili baterije drugje (pa je velik ČE, vsi proizvajalci imajo probleme) imajo še vedno premalo kapacitet za sestavit zadeve. Težko najdeš podjetje, ki tako hitro povečuje proizvodnjo kot Tesla, pa vidiš, da imajo že zdaj precej težav.

V uspeh Cybertrucka pa ne dvomim. Dobili do več kot milijon rezervacij. Vem, da je v tem primeru rezervacija bolj simbolična, ampak pri Model 3 in Y je bil odstotek nakupov visok.

matobeli ::

800V, 48V, steer-by-wire, four-wheel steering, monocoque vse to v bodiju iz 80s space nanizanke.

Avto je showcase da je z njihovo tehnologijo vse možno in opomnik konkurenci da se je tekma šele začela.

Kar se tiče samega CT.

Fuck jeah bi imel za dobrih 100k nekaj tako izjemno bizarnega, sej še nisem za v penzijo.

dexterboy ::

Moe_Lester je izjavil:

Ker gre za dober, efektiven prikaz robustnosti karoserije. A ste nekateri res taki fahidioti, da vam niti najbolj osnovne lastnosti človeške psihologije niso jasne al se samo delat?

khm.. ali ste kolega malo "fanatika", kar se tiče EV vozil?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

TilenS ::

800V, SBW je že dolgo na trgu. Nobenih novosti ni.

Novost kar se tiče elektro je 48V sistem ter mogoče ethernet namesto CAN, čeprav tudi to mislim, da že drugi uporabljajo kje.

Tesla je če res pogledaš kaj ponujajo in če daš na stran FSD veliko zadaj za drugimi, mislim dejansko je slabo opremljen avto, če primerjaš z "OEM".

matobeli ::

Katero serijsko vozilo za civilno uporabo se pa lahko primerja?

In katera oprema mu manjka? Selfie kamera?

Cr00k ::

Elon ima nor nos za posel in disrupcije, ki mu generalno kar uspevajo.
Na trgu, kjer je avto postal commodity in prakticno vsi izgledajo enako, je cybertruck taka differenciacija, da mora ze po definiciji it v promet kot vroce zemljice. Imam obcutek da bo povprasevanje dalec presegalo ponudbo, ne
glede na to kaj se mi tukaj pritozujemo/kritiziramo/jajcamo :)

Jaz bi ga imel, in bi ga polepil v Arasaka "bojne" barve in logotipe :P

WizzardOfOZ ::

Moe_Lester je izjavil:

Vseeno za kakšen prikaz gre, zadeva je grša od multiple. Pa že multipla je bila presežek grdobe.


Je napisal človek, ki vozi Subaruje :)

Meni osebno sta všeč tako Cybertruck kot Multipla, ki je btw, inženirski biser. Zelo malo avtomobilov ima na kupu toliko odličnih rešitev kot Multipla.


Subaruji vseeno niso tako grdi kot multipla ali CT. Pa vseeno za kak inženirski biser gre.
Pa tudi tako vidim več starih subarujev na cestah, kot tvojih inženirskih biserov, tako da očitno niso taki biseri, ker drugače jih nebi bili povhni odpadi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

TilenS ::

@matobeli, govoril sem na splošno o Teslini opremi, ki jo ponujajo v svojih vozilih. Kaj se primera z CyberTovornjakom? Ne vem predvidevam, da vsi ostali pickup trucki. Nism glih pickup stručko.

WizzardOfOZ ::

Nič se ne more primerjat, ker noben pickup ni tako grd kot ta.

Tehnološko pa raje F150 Raptor s 6.3 V8 mašino in 500KM, še vedno je lažji in še vedno lepše skače čez sipine.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri električni avto? (strani: 1 2 3 442 43 44 45 )

Oddelek: Na cesti
2225164694 (17342) Sparkxl

BMW M340d vs i4 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17219941 (17824) hojnikb
»

Tesla predstavila futuristični električni poltovornjak (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9914645 (9259) shadeX

Več podobnih tem